Bij emergency (eerste delen) vond ik het weer dat je teveel moest doen. De handelingen die je moest uitvoeren om een auto ter plaatsen te krijgen duurde te lang. Gelukkig hebben ze hier nu wat aan gedaan, en wat ik nog leuker vind is dat je je auto's kan skinnenSandaX schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:28:
de FD 2 demo is ook leuk om te spelenNa de eerste poging de besturing door te hebben gekregen direct de tweede poging gehaald
![]()
De demo is lekker vormgegeven qua graphics, al is de camera wel een beetje aan het nukken af en toe. Die duitse voice-over is een beetje vaag als je met amerikaanse voertuigen te maken krijgt, maar ik heb er totaal geen problemen mee om het te verstaan ( krijg je als je 3km van de grens woont).
Wel vind ik de gameplay een beetje minder, de missie is extreem over de top, met eigenlijk 4 afzonderlijke inzetten. Ik zou het persoonlijk leuker hebben gevonden als daar meer diepgang ingezeten had. Dus echt opsplitsen in delen 1 team op het ongeval 1 op de 1e brand enz. En dan ook echt slachtoffers opvangen met ambu's / sigma's enz. Dit is nu niet mogelijk omdat je moet wachten tot het spel weer een voertuig vrijgeeft, dit geeft je een extreem arcade-achtig gevoel wat dit betreft is EM wat realistischer / je krijgt meer het gevoel echt invloed uit te oefenen, doordat je zelf de voertuigen en manschappen kiest. Dit kan misschien komen doordat ik alleen de gemakkelijke speelstand gedaan heb, ik zal de moeilijkere ook nog eens testen.
Beide games spreken me aan, misschien ooit een mix van deze twee?
Ik speel zelf FD wat grager, als je me sig leest snap je waarom
Normaal kan je ook niet zoveel eenheden in 1 keer inzetten hoor, wat bij emergency wel zo was. Je zal dus eerst moeten opschalen tot middelbrand, grote brand, zeer grote brand etc. En dan nog zullen de eenheden niet direct aanwezig zijn. Wat ik wel graag zou zien is gewoon een lekker grote fik zonder slachtoffers en die proberen te blussen en voorkomen dat het overslaat op andere gebouwen. Wat ik nu mis zijn de grote bossen slangen voor de deuren