[PC]Emergency 3: The Ultimate Fight for Life

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 11.229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 15:42
SandaX schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:28:
de FD 2 demo is ook leuk om te spelen :) Na de eerste poging de besturing door te hebben gekregen direct de tweede poging gehaald O-)

De demo is lekker vormgegeven qua graphics, al is de camera wel een beetje aan het nukken af en toe. Die duitse voice-over is een beetje vaag als je met amerikaanse voertuigen te maken krijgt, maar ik heb er totaal geen problemen mee om het te verstaan ( krijg je als je 3km van de grens woont :P ).

Wel vind ik de gameplay een beetje minder, de missie is extreem over de top, met eigenlijk 4 afzonderlijke inzetten. Ik zou het persoonlijk leuker hebben gevonden als daar meer diepgang ingezeten had. Dus echt opsplitsen in delen 1 team op het ongeval 1 op de 1e brand enz. En dan ook echt slachtoffers opvangen met ambu's / sigma's enz. Dit is nu niet mogelijk omdat je moet wachten tot het spel weer een voertuig vrijgeeft, dit geeft je een extreem arcade-achtig gevoel wat dit betreft is EM wat realistischer / je krijgt meer het gevoel echt invloed uit te oefenen, doordat je zelf de voertuigen en manschappen kiest. Dit kan misschien komen doordat ik alleen de gemakkelijke speelstand gedaan heb, ik zal de moeilijkere ook nog eens testen.

Beide games spreken me aan, misschien ooit een mix van deze twee?
Bij emergency (eerste delen) vond ik het weer dat je teveel moest doen. De handelingen die je moest uitvoeren om een auto ter plaatsen te krijgen duurde te lang. Gelukkig hebben ze hier nu wat aan gedaan, en wat ik nog leuker vind is dat je je auto's kan skinnen :D
Ik speel zelf FD wat grager, als je me sig leest snap je waarom ;)
Normaal kan je ook niet zoveel eenheden in 1 keer inzetten hoor, wat bij emergency wel zo was. Je zal dus eerst moeten opschalen tot middelbrand, grote brand, zeer grote brand etc. En dan nog zullen de eenheden niet direct aanwezig zijn. Wat ik wel graag zou zien is gewoon een lekker grote fik zonder slachtoffers en die proberen te blussen en voorkomen dat het overslaat op andere gebouwen. Wat ik nu mis zijn de grote bossen slangen voor de deuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 21:35
Mooiste zou idd zijn als je slangen aan de TAS zou moeten koppelen :9 Dat zou pas gaaf zijn ipv de rare blusmanier nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik goed las kan dat ook dat ook maar ik weet niet zeker of dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:42

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Je hebt helemaal gelijk dat je op moet schalen, maar bij sommige uitrukken is het direct duidelijk dat het een middelbrand of groter is. Zoals die eerste missie zou je nooit kunnen beginnen met maar 1 voertuig. Het realisme is helemaal zoek, als er zo'n melding binnen zou komen van een ongeluk met meerdere voertuigen en een brand in een winkelcentrum ( op verschillende verdiepingen ) zou er toch al minstens grote brand worden gegeven.

Kan eigenwijs / betweterig van me klinken dit verhaal hierboven, maar ik loop zelf al jaren rond bij de brandweer en ben nu 4 jaar lid van de jeugd. In deze 4 jaar bij de junioren 2e van het land geworden als bevelvoerder, en bij aspiranten afgelopen jaar, ook als bevelvoerder, 5e ( ik weet dus wel een beetje waar ik over praat :) ).
In dit laatste jaar was het nog maar een relatieve kleine brand in een werkplaats van de NS tijdens de wedstrijd, waarvoor ik toch al heel snel moest opschalen naar een middelbrand om het onder controle te kunnen krijgen.

Ik weet dat spellen niet overeen hoeven te komen met echt realistische situaties, WoW or Half Life 2 anyone? Maar ik zou het persoonlijk leuker vinden, met mijn achtergrond, om in dit genre een realistische game te zien en daar komt, hoe raar het ook klinkt EM ( op die afschuwelijke alienlevels na ) voor mij dichter in de buurt dan FD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een duitse site staat een kalender met elke dag een nieuw stukje van een nieuwe screenshot hier is de link: http://www.emergency3.info/adventskalender/advent.html kijk dus!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag voor de mensen die skin's maken van de nederlandse wagen.
ik heb iemand gevonden van E3 forum die het idee heeft om de skin's van jullie op de E3 forum tezetten.
als jullie het ook goed vinden dan kan ik het naar hem toe stuuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'T klinkt leuk maar mijn pc is maandag gecrashed en ben alles kwijt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik pluk het hier van de site wel af en wat klote voor de PC!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

ik vind het goed hoor, heb er geen problemen mee. Ik denk trouwens niet dat ik er nog mee verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:00:
ik pluk het hier van de site wel af en wat klote voor de PC!!!!
Ach die pc maakt niet uit joh... ;)
Je mag m'n screenshot wel gebruiken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe je een brandende auto kan weghalen? bij mij onploft ie steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:09:
wie weet hoe je een brandende auto kan weghalen? bij mij onploft ie steeds
die brandende auto moet je wel eerst blussen natuurlijk... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 12:51 ]

Verwijderd

en dat doe je met de poederblus met twee man!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:50:
[...]

die brandende auto moet je wel eerst blussen natuurlijk... :)
Blussen, dan de wagen die de auto achterop neemt ook blussen en wegrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt die game uit eigenlijk?? of is hij al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het is noug niet uitgekomen iceiscold maar hij staat gepland 21-01-2005 dus nog even wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal ik heb er reuze zin in weet iemand wat dingen te vertellen en wat is freeplay mod
en als er bij de freeplay een oproep krijgt en iedereen is doodd is het dan niet missie mislukt en weet je wannewr die uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees gewoon eens de posts boven je eigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik alemaal al geddan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou 1234 komt er nog wat van 5678 we wachten al zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kom op he emergency3!
Lees het topic even door en ga niet zulke spamberichten achterlaten als niemand op jou onzinnige posts wil reageren, dit ver***kt het topic.

Back ontopic please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die fire department 2 demo loopt direkt al vast :?.
Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor error krijg je bij mij loopt hij gewoon goed

al je gfx kaart drivers geupgrade

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:19:
wat voor error krijg je bij mij loopt hij gewoon goed

al je gfx kaart drivers geupgrade
Ik krijg geen error maar hij slaat gewoon vast bij het splashscreen.
En ik heb de laatste drivers voor de videokaart.

Verwijderd

hou het over emergency 3 alstublieft
:(

Verwijderd

ik had gehoort dat emergency 3 hij 31 december uizoukomen maar bij dixons is er niks over bekent weet jij een winkel

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
@emergency3 Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Mail de ontwikkelaar gewoon en vraag naar een release datum. De meeste ontwikkelaars antwoorden meestal heel netjes. Als je tenminste netjes vraagt. :+
Vraag ook direct om wat nieuwe screenshots :)

Verwijderd

zeg het spel staat echt op 21 januari in duistland maar in nederland is de uit kom datum onbekend.
dus gewoon even wachten goed?????

alvast gelukkig 2005 voor iedereen en kijk uit voor vuurwerk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel inmiddels in handen, een vriend van me werkt in bij een bedrijf die mede Emergency 3 produceren! Spel is vet, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 16:00:
Ik heb het spel inmiddels in handen, een vriend van me werkt in bij een bedrijf die mede Emergency 3 produceren! Spel is vet, aanrader!
Sorry maar hier geloof ik niets van, heb je screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:37
emergency3
leer nederlands, en het editknopje gebruiken...

@ topic, emergency 1 en 2 hebben mij heel lang geboeid, 1 was wel leuk als 2..
hopen dat deze net zo tof word!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emergency 3 doe alsjeblieft rustig aan wil je

de release datum staat wel 2 of 3 keer genoemd en toch kom je weer met wat anders.
Ook verwacht je dat mensen in 6 minuten een reply plaatsen.

En je had ook kunnen verzinnen dat de makers van emergency engels spreken anders is het nogal moeilijk de game vertalen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 16:00:
Screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15
In emergency 1 vond ik vooral die level met relschoppers (met name die bij dat voetbalstadion) mooi.

Zitten er veel van die levels in emergency 2??

En voor zover bekend in emergency3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emergency 2 heb ik niet maar ik denk dat er in emergency 3 dat ook wel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige game! Echt, ik kan helaa nog geen foto's uploaden heb nog geen host maar als ik host heb upoload ik ze gelijk!!

Toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:32:
Geweldige game! Echt, ik kan helaa nog geen foto's uploaden heb nog geen host maar als ik host heb upoload ik ze gelijk!!

Toppertje!
Ik wil ze wel voor je hosten :) stuur ze maar per email (lighteye[at]gmail[dot]com of msn (zie profile) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o vet nieuwe screenchots hoop dat hij het echt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn 1 en 2 boeide me altijd

vond het echt stoer bij 1 die wagens te late uitrukke :)
kwam toen alleen niet verder dan die missie met die dam
Had ik iedereen geavacueerd voertuigen veilig gesteld knalt dam iedereen uit het water gehaal
mensen per helikopters weggevoerd maar ik krijg hem niet uitgespeeld :(

Emergency 2 ook nog niet uitgespeeld zit ik ook ergens vast met die level dat je maar paar manschappen hebt die dat parlements gebouw binnen moeten komen. En die tank voor de deur. Kom maar niet verder :(

ik ga weer is emergency 1 spele voor het gevoel weer te krijge :)
heb toen verrektes lang gedaan over die missie in winkelcentrum omdat ik stroom niet kon vinde :P

(ikke 1 spele mzzl :P)

kan niet wachten op 3 :)

damn eerste missie uitgespeeld met 92% ben ik in missie 2 al binne 2 telle fik uit en ik had ook al hoogwerker gestuurd crasht het spel :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn craste hij ook steeds bij deel 1

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij zou toch nieuwe screenshots plaatsen maar ik geloof niet dat hij het spel heeft

Mag ik jou met klem aanraden het edit-knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif eens wat vaker te gaan gebruiken. Ik zie je namelijk te vaak meerdere malen onnodig achter elkaar posten ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Crash op 06-01-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamigo.de/scre...c/3074/?System=pc&id=3074

ja er zit dus een rel lvl in
die hebben ze altijd

ow ook nogmeer nieuwe screens daaro (-;

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ale maal nieuwe screenshots bedankt waar kan je de fire derpartement 2 demo vinden ik heb hem al

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou Semmy je was me voor maar goed het zij iedergeval mooie screens waar bij je vingers kan aflikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo als ik die screens zie worden het uitgebreide misies edit sorry ik bedoel moeilijke misies met wel 5 huizen ingestort

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
ff offtopic, iedereen heeft het over user : emergency3, ik lees dit topic al wat vaker, stoor me ook aan het gedrag van hem. Maar met een beetje logisch nadenken, weet je toch dat iemand met zo'n nickname niet veel ouder is dan 13 :? Kijk voor de lol, eens op zijn "homepage".

Dus gewoon negeren die hap, of een OW geven imho.

En toen weer ontopic, Heb zelf altijd met veel regelmaat en de grootste lol Emergency 1 en 2 gespeeld, werd alleen x op x wat eentonig, door de geluiden. Kon me er echt aan irriteren, dus toen maar de speakers uit.

De screens beloven iig een hoop, leuke 3d graphics, in een leuke omgeving.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De missies worden juist kleiner als in em 1 en 2 als ik het goed gelezen heb omdat ze het compacter willen houden en gedtaillerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:23:
ff offtopic, iedereen heeft het over user : emergency3, ik lees dit topic al wat vaker, stoor me ook aan het gedrag van hem. Maar met een beetje logisch nadenken, weet je toch dat iemand met zo'n nickname niet veel ouder is dan 13 :? Kijk voor de lol, eens op zijn "homepage".

Dus gewoon negeren die hap, of een OW geven imho.

En toen weer ontopic, Heb zelf altijd met veel regelmaat en de grootste lol Emergency 1 en 2 gespeeld, werd alleen x op x wat eentonig, door de geluiden. Kon me er echt aan irriteren, dus toen maar de speakers uit.

De screens beloven iig een hoop, leuke 3d graphics, in een leuke omgeving.
efe of topic wat is er met mijn site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:39:
[...]
efe of topic wat is er met mijn site :(
offtopic:
Dit is dus een voorbeeld van het gedrag waaraan 'we' ons hier storen, een veel te korte, niet onderbouwde reactie die vrijwel onleesbaar is en ook nog eens way off-topic.

Die site is trouwens niet echt een site van jou, maar meer een pagina over jou; een profiel op een op GoT niet zo hoog geachte site.

Ik wil echt niet flamen, maar ik denk serieus dat jij je ei beter kwijt kan op Fok!, hier is het niveau lager wat beter bij je leeftijd aansluit (op je "site" begrepen dat je nog op de basisschool zit).

Over het spel: ik heb bij die nieuwe screens een enorm "deja-vu" gevoel, veel van de missies lijken me qua opzet hetzelfde als in de delen 1 en 2. Een van de missies lijkt op de screens erg op de "zoek bij het gebouw van de VN de bommen" (het ingestorte gebouw) ook die boot in de haven heeft zo een voorganger, evenals de grote bosbrand.

Ik vind dit op zich geen probleem, als ze er maar vernieuwingen in hebben gegooid, een leuke uit de hand lopende bosbrand hoort in iedere emergency te zitten, maar de opzet moet verschillen. Ook hoop ik een aantal nieuwe innovatieve missies te zien waar enige creativiteit in oplossen wordt verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creativiteit zal je nodig hebben kijk naar de screens van die lawine.

Dat is een misie die ook een deja vu geeft naar de vermiste helicopter piloot alleen nu zijn er meer (-:

EN ik zie wel wat het word zulk soort spellen spreken me aan het meest zie ik uit naar de freeplay modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt toch ook een editor bij geleverd?
Dus dan zijn er ook altijd wel een paar creatievelingen die missies gaan maken.

En nog even over die freeplay modus.
"t zou mooi wezen als die pas vrijkomt als je het spel uit hebt gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er zit een editor bij een erg uitgebreide zelfs.

Met de mogelijkheid tot het scripten van events
voor degene die duits kunnen lees deze site

http://www.emergency3.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou als ik goed lees zijn een aantal screens een voor proefje van de free-play mode die er ook in zit.
hij houdt in:
dat je in de stad zit en dan komt er bevoorbeeld een ongeval waar bij een auto over de kop is.
en deze free-play is onbeperkt(zeggen ze)

off-topic

ook al ben ik geen moditor van deze site maar stop deze topic niet vol mer ruzie daar gaat de helle zweer naar de maan dus even gewoon weer heren!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die free play mode en de editor klinken wel goed :) veel langer speelbaar dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat deze net zo leuk gaat worden als de vorige game al hoop ik op veel en grote bosbranden waarbij je echte brandgangen kan maken iets wat ik altijd erg leuk vond in bv die missie met die padvinders of die brand die een chemishe fabriek bedreigde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt
bomen omzagen dat niet in brand kan komen.

Had er de eerste keer dat ik die missie speelde zoveel eenheden op afgestuurd van brandweer dat ik niks meer met de gewonde kon doen :P

Was echt als je zag rood van brandweer :D
overal stonden er een stuk of 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dus geprobeerd hun te emailen bij op support@emergency3.de
krijg ik dus een dikke errormsg van hun server terug errug jammer want er is nog niks over de engelse versie bekend.

Maarja we wachten wel af

Edit

Na wat driftig zoeken kwam ik erachter op de UK en US site van take2 dat daar nog geeneens de engelse versie van emergency 3 staat aangegeven terwijl die wel op de duitse site staat dit doet mij afvragen hoelang het wel niet moet gaan duren voordat we hem hier eindelijk krijgen.
Ook dimersion+ wist nog geen releasedate te noemen

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey lijpe screemshot van emergency 3 maar waneer komt hij hier in nederland ik kan het niet vinden |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weeten ze niet waneer die hier uitkomt.
en de nieuwe screens dat is een voor proef van de free-play mode!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet allemaal sommige zijn ook van missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat die ingestorte huizen van de free play moot is dat zou wel leuk zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:02:
hey lijpe screemshot van emergency 3 maar waneer komt hij hier in nederland ik kan het niet vinden |:( :'(
22 Januari, ik heb het spel zelf in het Duits. Hoe ik eraan ben gekomen hoef ik niet duidelijk te maken denk ik haha... Maar heb hem ook al weer delete kom niet uit missie 5. de Groetjes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:28:
[...]

22 Januari, ik heb het spel zelf in het Duits. Hoe ik eraan ben gekomen hoef ik niet duidelijk te maken denk ik haha... Maar heb hem ook al weer delete kom niet uit missie 5. de Groetjes. 8)
wat moet je in misie 5 doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja zou ik ook wel willen weten, een korte reviewtje zou wel leuk zijn ipv deze korte nietszeggende reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de informatie iceiscold ik ben nu ook een demo aan het spelen van het spel emergency 3 is wa lachen ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:14:
bedankt voor de informatie iceiscold ik ben nu ook een demo aan het spelen van het spel emergency 3 is wa lachen ;) :*)
Ok :-)

Hou er svp wel rekening mee dat het spel (zoals zovaak) uitgesteld kan/moet worden. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 dagen en dan is de release :D
Of wordt het weer uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen uitstel de eerste duitsers hebben hem al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:47:
geen uitstel de eerste duitsers hebben hem al
Hoe kan dit dan als het spel over 2 dagen pas uitkomt?
En hoe weet je dit? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron het em3 forum itself
en zoals altijd zijn er sommige shops die hem tevroeg uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Dat zou mooi zijn :)
linkje?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je van de eerste post en ernaar toe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat pics van die gozer die hem al heeft, heb het voor de zekerheid maar even op mijn webspace gezet ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/1_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/2_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/4_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/5_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/6_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/7_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/8_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/9_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/10_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/11_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/12_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/13_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/14_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/15_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/16_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/17_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/18_2.jpg

Lijkt me erg gaaf om straks te spelen :) moet alleen nog een winkel vinden waar het te koop aangeboden gaat worden :+ dimensionplus, nedgame en dynabyte kan ik niks vinden :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is nog niks over een andere release als Duitsland bekent.

Zogauw iemand op mij replied weet ik of het de moeite is om de duitse te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vandaag geweest 22 jan. maar dixons heeft hem nog niet dus dixons heeft gelogen en hij zij dat het nog een halfjaar kan duren

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:39:
ik heb een weetje dixons zij tegen mijn hoe de relaese er staat .is hij ook bij ons in de winkel
dus messchien hoop
urm ik snap niet echt wat jij momenteel bedoelt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb een weetje dixons zij tegen mijn hoe de relaese er staat .is hij ook bij ons in de winkel
dus messchien hoop
Ik snap ook niet echt wat je nou probeerd te zeggen :?

Screens zien er wel erg vet uit :)
Ik snap overigens echt niet waarom zo'n bedrijf nou eerst een duitse release maakt ipv meteen een engelse en eventueel daarna nog in andere talen... lijkt me dat er toch wel meer mensen zijn in de wereld op duitsers en nederlanders na die dit leuk vinden :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sixteen-tons.com/index.html

Sixteen Tons Entertainment announces Emergency3 for PC

The successor of the strategy hit Emergency 2:
Featuring new pulse-pounding rescue missions and latest 3D technology.
Coming to your screen this autumn.

Watch out for further news here.

ik hoop dat dit heel heel heel heel oud nieuws is want ik ga toch echt niet op de herfst wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zijn super mooie screens en die luiken van die HV zijn ook super zeg.
en morgen is het zo ver in duistland dan dan komt hij uit!!
dus ik wacht gewoon even anders wordt het kopen bij de duiters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Convex
Moderator

There is no definite release date yet for the english version of the game. It will definitely be available in February or March 2005. I can't give a better estimate right now, sorry.
Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen
Iis wat ik voor andwoord op mijn vraag op het forum kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb meschien hoop dixons zij dat hij op 21 januwarie in de winkel zou liggen maar ik weet ook niet echt of het waar is
Ik heb wel eens van Dyselecten gehoord maar jij slaat echt alles.

Overigens hoe speelt het spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dixons hem al de 21ste krijgt is het naar alle waarschijnlijkheid de duitse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:36:
Als dixons hem al de 21ste krijgt is het naar alle waarschijnlijkheid de duitse versie
daar geef ik niks om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag op het 16T forum dat hij meschien geplant staat voor februari en maart in nederland maar dat weeten ze nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 21:42:
ik zag op het 16T forum dat hij meschien geplant staat voor februari en maart in nederland maar dat weeten ze nog niet zeker.
had je 4 posts naar boven gekeken had je mijn quote gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh sorry niet gezien.
maar heeft iemand hem al in huis eigelijk en kan er een kleine omschrijving doen hoe hij is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een berichtje gezien op http://www.emergency3.tk met een korte review in het nederlandse forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:38:
Wat pics van die gozer die hem al heeft, heb het voor de zekerheid maar even op mijn webspace gezet ;)

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Lijkt me erg gaaf om straks te spelen :) moet alleen nog een winkel vinden waar het te koop aangeboden gaat worden :+ dimensionplus, nedgame en dynabyte kan ik niks vinden :(
van welke site komen die foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel wel wel, uiteindelijk toch weer een nieuwe versie van Emergency.
Er zijn een heleboel gamers die dit spel afkraken maar nu zie ik dat deel 3 wel heeeeeeeel erg dicht bij de werkelijkheid komt.
Ikzelf heb deel 1 nooit uitgespeeld en toch heb ik op ebay deel 2 besteld van een amerikaan.
Die is hier nl nergens (meer) te vinden.
Nu nog deel 3. Ik zie dat die in het duits al te verkrijgen is,. Dat snap ik niet helemaal. :?
Waarom weer eerst in het Duits? en niet gelijk in het Engels?

ik ga dus geduldig afwachten op de engelse of nederlandse versie. Van deel 1 heb ik de nederlandse maar ik denk dat engels gesproken toch iets mooier is ;)

mijn dank is in ieder geval zeer groot _/-\o_ dat er nu toch weer een deel 3 is gekomen.
en als het allemaal te lang duurt bestel ik gewoon de duitse versie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem al besteldt.
maar ik zag op het 16T forum dat je bij de free-play mode wagens moet KOPEN!!!
dus ne tzoals het in het echt gaat moet je ze kopen en als je een bais wilt??? ook kopen!
dus voor mij is dit spel zeer echt uitgebracht.
maar ze zeggen dat ook in de volle versie bugs zitten maar die heb ik nog niet gezien in de screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:51:
nou ik heb hem al besteldt.
maar ik zag op het 16T forum dat je bij de free-play mode wagens moet KOPEN!!!
dus ne tzoals het in het echt gaat moet je ze kopen en als je een bais wilt??? ook kopen!
dus voor mij is dit spel zeer echt uitgebracht.
maar ze zeggen dat ook in de volle versie bugs zitten maar die heb ik nog niet gezien in de screens.
ze zijn al druk met een patch bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is is er nu een pacht uit zelf.
en er is al een map uit voor E3 gemaakt en niet van het E3 team! het zie er goed uit hier de link voor dat plaatje: http://www.sixteen-tons.com/forum_en/viewtopic.php?t=747 dus die duitser zijn lekker bezig al met skinen en maaken van exstra opdrachten :) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is via de virtuele schappen al verkrijgbaar, zoek maar eens goed.
Trouwens, in level 8 zat een VETTE bug in het officiele spel, hij ketste er zomaar uit... Terwijl je eigenlijk net lekker bezig bent, hopelijk fixen ze dit nog!
De maker van het spel zegt zelf van niks te weten, maar ze kunnen goed liegen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou meschien moet je even kijken bij het 16T forum wat ze er van zeggen.
en hoe is die free-play mode eigelijk(????als je hem in huis hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:23
Ik wil toch echt de NL versie, vertalen naar Engels/Nederlands duurt toch niet zo lang... wtf is dat zn gemieter met die release...

En het forum van hun ligt ook down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:12:
Hij is via de virtuele schappen al verkrijgbaar, zoek maar eens goed.
Trouwens, in level 8 zat een VETTE bug in het officiele spel, hij ketste er zomaar uit... Terwijl je eigenlijk net lekker bezig bent, hopelijk fixen ze dit nog!
De maker van het spel zegt zelf van niks te weten, maar ze kunnen goed liegen! :(
is dat het zelfde als bij emergency 1 dat hij zomaar uitspringt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel, ik vind de camera's wel vet dope, inzoomen uitzoomen draaien zus draaien zo, alleen de brandweer/ambulance/politie wagens zijn beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoelje beprerkt???
en er is een persoonels busje gemaakt voor de brandweer: waarschuwing de wagen staat onder THW hier de link voor downloaden: http://www.emergency-3.de...s&d_op=viewdownload&cid=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, er zijn nog steeds alleen politie autootje en busje, brandweer busje, 2 amulancetjes en dan heb je het wel gehad.. Als het echt realistisch is vind ik dat je ook me wagens moet hebben enzo.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste