[userinput]: wat zou je graag willen zien op GoT?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.328 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 14:14:
[...]

Dan liever wat meer reclame.
Nu heb ik een paar LA-discussies daarover gevoerd, en geloof me je bent de enige ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op 27 september 2004 @ 14:28:
[...]

Nu heb ik een paar LA-discussies daarover gevoerd, en geloof me je bent de enige ;)
Mag ik daar een topic over openen in SG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:25

samo

yo/wassup

Als ik de search gebruik selecteer ik soms meerdere fora, en als ik dat doe selecteer ik meestal een hele groep. Dus bijvoorbeeld alle subfora van 'General Chat'. Nu moet ik ze dus aanklikken mbv [ctrl] of [shift], maar het zou handig zijn als ik 'General Chat' aan zou kunnen klikken en dan dus alle sub-fora zijn geselecteerd.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 27 september 2004 @ 14:36:
[...]

Maar wel begrijpelijk natuurlijk. Veel van die abo-only-features (al bestaand, of nog in ontwikkeling) brengen weer de nodige load met zich mee. Als je dit abo-only houd, dan valt het wel mee, omdat het bij een beperkt aantal gebruikers blijft. En als dit aantal gebruikers groter word, dan betekend het ook dat er meer geld in het laatje komt, wat eventueel besteed kan worden aan de aanschaf van nieuwe servers :)

En daarnaast is het natuurlijk ook wel leuk dat je als abo daadwerkelijk iets extra's krijgt voor je geld :P
[rml][ GOT] Meer reclame en meer functionaliteit/servce?[/rml]

laten we het hier puur houden om wat we willen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 14:41 . Reden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/959978 heb topic geopend daarvoor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

- Minder sub fora. Is het vreemd dat sommige onderwerpen verkeerd terecht komen. En sommige liggen soms wel dicht tegen elkaar. Niet voor niets zijn meeting ook meeting van een aantal fora, en doen nogal wat mod's meer dan 1 sub forum.

-Features om met de grote topics om te gaan. Daar is zelden iets terug te vinden en als daar 2 discussies door elkaar lopen wordt het er niet helderder op. En kleine vraagjes komen hier vaak onterecht in terecht. Het topic kan niet gesloten worden dus moet de reply maar geruimd (ofzo) worden. En aan de titel van een groot topic kun je ook niet zien of er interrestante onderwerpen langs komen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
leuk_he schreef op 27 september 2004 @ 14:47:
- Minder sub fora. Is het vreemd dat sommige onderwerpen verkeerd terecht komen. En sommige liggen soms wel dicht tegen elkaar. Niet voor niets zijn meeting ook meeting van een aantal fora, en doen nogal wat mod's meer dan 1 sub forum.
Hoe stel je je dat voor dan? De meeste sub fora zijn nu al erg 'levendig', als je nog meer dingen bij elkaar gooit wordt het volgens mij erg onoverzichtelijk. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je voorbeelden over waar je het niet vreemd vind dat sommige dingen verkeerd komen? Het is toch écht 99,99% de fout van de user dat ie niet goed uit zn doppen kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Zoefff

❤ 

Geef eens een voorbeeld van subfora die je wilt opheffen dan? Imho is het juist prima om veel subfora te hebben. En het kan natuurlijk gebeuren dat iemand zijn topic in een verkeerd forum zet, maar dat is geen probleem zolang er moderators zijn die hem dan even verplaatsen :)
-Features om met de grote topics om te gaan. Daar is zelden iets terug te vinden en als daar 2 discussies door elkaar lopen wordt het er niet helderder op. En kleine vraagjes komen hier vaak onterecht in terecht. Het topic kan niet gesloten worden dus moet de reply maar geruimd (ofzo) worden. En aan de titel van een groot topic kun je ook niet zien of er interrestante onderwerpen langs komen.
Sinds een aantal versies van React zijn er al wat features voor grote topics. Zo kan je nu bijvoorbeeld in een topic zoeken, en worden woorden gemarkeerd, en posts gekleurd.

Ook is het nu mogelijk voor mods om verschillende berichten van een topic af te splitsen in een nieuw topic, of naar een ander topic te verplaatsen. Zo kan je, als er een andere discussie ontstaat in een topic, die posts makkelijk afsplitsen in een nieuw topic :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Osiris schreef op 27 september 2004 @ 14:50:
Heb je voorbeelden over waar je het niet vreemd vind dat sommige dingen verkeerd komen? Het is toch écht 99,99% de fout van de user dat ie niet goed uit zn doppen kijkt :)
SysRq schreef op 27 september 2004 @ 10:59:
* Een korte uitleg in een forum. Bij bijvoorbeeld in Lieve Adjes bovenaan een tekst over de hele breedte, met een stukje uitleg (regels?) over LA. In de prefs uit te schakelen. (Standaard aan).
:)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

crisp schreef op 27 september 2004 @ 14:25:
[...]

Dat was zo'n ding dat zichzelf elke paar minuten refreshde, dus dat valt nog wel mee; dit itt elke pageview de active topics ophalen met rechtencheck, forumfilter etcetera.
Ik heb die sidebar nooit gebruikt, en de template daarvoor ook nooit geupdate - misschien dat ik er ooit nog wel eens naar ga kijken, maar volgens mij werd er toen al niet veel gebruik van gemaakt.
Persoonlijk lijkt het me prettig, om mijn desktopgebruik te "optimaliseren" surf ik nu met twee schermen naast elkaar, rechts smal myreact / at / list_topics. Alleen maak ik niet echt veel gebruik van de at :) , dus of het uiteindelijk zoveel zin heeft...

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Da's dus een feature voor de mensen die te lui zijn om in FAQ's te lezen? Dan gaan ze die dus al helemaal niet meer lezen als de info buiten de FAQ's staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Osiris schreef op 27 september 2004 @ 15:02:
[...]

Da's dus een feature voor de mensen die te lui zijn om in FAQ's te lezen? Dan gaan ze die dus al helemaal niet meer lezen als de info buiten de FAQ's staan..
Als 'hulpje' bij een FAQ kan het geen kwaad denk ik. :) Uiteraard wel een link naar de faq geven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
SysRq schreef op 27 september 2004 @ 15:05:
[...]

Als 'hulpje' bij een FAQ kan het geen kwaad denk ik. :) Uiteraard wel een link naar de faq geven.
En uiteraard gaan ze die FAQ heus niet lezen, aangezien er genoeg zijn die het op dit moment óók niet doen. Als men de FAQ's leest, dan staat daar ook prima in of het onderwerp er wel of niet hoort (althans, dat zou moeten.. Weet niet of dat daadwerkelijk het geval is, magoed :X). Ik zou dus eerder voor strengere aanpak voor luie aarschen zijn dan het diezelfde lui het nóg gemakkelijker te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

SysRq schreef op 27 september 2004 @ 15:05:
[...]

Als het gaat om het verkeerd plaatsen van topics: bij het insert_topic vensterje staat al een paar regels / aanwijzingen / uitleg over het subforum. :)

[ Voor 3% gewijzigd door JHS op 27-09-2004 15:26 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

moto-moi schreef op 26 september 2004 @ 13:27:
[...]

Dat komt eraan volgens de heren van Parse, en zodra dat getest is, zal het ook op GoT verschijnen.
• Misschien is het handig om linkjes te plaatsen naar online icq en webbased msn in de faq's / sticky's.
Dan kunnen de users met klachten snel contact opnemen als ze er zijn, en zo niet is mail de laatste oplossing :)
natuurlijk kunnen ze naar irc.tweakers.net maar dit is in beperkte mate. Niet elke kanaal kan je bereiken via irc.tweakers.net

• Verder lijkt me het schoppen van alle belangrijke sticky's en faq's wel handig. Dan weten de 'nieuwe users' ook meteen wat die sticky's en faq's inhouden.

• Wat ik heel erg belangrijk vind, is het duidelijk aangeven aan de nieuwe users dat ze niet zomaar nieuwe topics mogen openen terwijl hun oude net is gesloten. Dus de zogenaamde dubbelposts. Want ik zie dit de laatste tijd erg vaak terug.
Dit eventueel met een nieuwe oplossing / feature:
Na een topic is gesloten met de reden: leer eens een topic openen/ google eerst voordat je een topic opent, dat hij eerst een PM moet wegklikken; dan mag je pas een nieuw topic mag openen. Doet hij dan weer precies het zelfde als voor de PM, OW oid.
Wel hard, maar dan moet je maar leren.

zover ikke :)

//edit
• Het sorteren op aantal reply's op een topic binnen een subfora.
Dit zou voor de die-hard helper natuurlijk heel makkelijk kunnen zijn. Nu ziet hij de nulletjes bovenaan, en de grote getallen onderaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 28-09-2004 00:33 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
moto-moi schreef op 26 september 2004 @ 13:27:
[...]

Dat komt eraan volgens de heren van Parse, en zodra dat [pb functie] getest is, zal het ook op GoT verschijnen.
Joepie!!! Ik bezoek ook een ander forum en daar kan je wel pm'en. Ik gebruik dat regelmatig. Dat gaat een hele aanwinst worden voor React!

offtopic:
Een ander iets wat ook leuk zou zijn: Reageren op een bepaalde post. Ik vond dat eerst maar niets bij andere fora, maar nu begin ik het hier een beetje te missen. Maar dan wel iets uitgebreider dan normaal: Dat je niet alleen op een bepaalde post kan reageren, maar ook op "het topic" (wat je nu dus als enige optie hebt). Reageren op een post is handig, kijk maar eens hoe vaak er nu al iets wordt gedaan als "moto-moi: Daar ben ik het mee eens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
En ontopic:

Ik zou het wel leuk vinden als mods in hun eigen forum ook een soort "kartrek-rol" gaan spelen. Dus niet alleen "negatieve" dingen doen als mensen op hun falie geven en topics sluiten, maar ook positieve dingen.

Een voorbeeldje hiervan zou kunnen zijn iets als wat eerder al in dit topic is aangegeven: het verbeteren van faqs ed.
En het dan niet laten bij een simpel "dit is een topic waarbij je kan aangeven wat je veranderd wilt zien en/of complete teksten kan dumpen", maar iets uitgebreider. Bijvoorbeeld zelf de faq kritisch doorlezen en een onderwerp kiezen dat onderbelicht is. Dan hierover een paar kernonderwerpen verzinnen en dit dan in een topic gieten. En wanneer users dan aangeven om bereid te zijn mee te werken, hierbij een actieve rol spelen (wat vooral neer komt op veel communicatie).

Ik denk dat dit een flinke impuls kan geven om users meer bij een subforum te betrekken.

[ Voor 3% gewijzigd door Raymond op 28-09-2004 10:44 . Reden: het was al laat, dus kromme zinnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
* Remy noteert heftig ;)

Mooi mensen, leuk dat jullie meedenken d:)b Deze blijft gewoon lekker open, dus alle tijd om nieuwe ingevingen hier neer te zetten :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
Raymond schreef op 28 september 2004 @ 00:22:
[...]
offtopic:
Een ander iets wat ook leuk zou zijn: Reageren op een bepaalde post. Ik vond dat eerst maar niets bij andere fora, maar nu begin ik het hier een beetje te missen. Maar dan wel iets uitgebreider dan normaal: Dat je niet alleen op een bepaalde post kan reageren, maar ook op "het topic" (wat je nu dus als enige optie hebt). Reageren op een post is handig, kijk maar eens hoe vaak er nu al iets wordt gedaan als "moto-moi: Daar ben ik het mee eens"
Dat kun je toch gewoon doen met [quote]...[/quote]? Dan reageer je in feite op de post, maar toch ook algemeen in het topic. Ik weet niet precies hoe je je jouw oplossing precies voorstelt, maar het lijkt me alleen maar erg onduidelijk en rommelig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wat hij bedoelt is volgens mij het volgende

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/42150/full.gif

Hier in een soort van threaded view, maar dat kan natuurlijk ook anders uitgevoerd worden.

Lijkt mij persoonlijk niets.

Bovendien is het al vrij makkelijk om te reageren op andermans post, door inderdaad gewoon te quoten. Bij het tikken kan je eventueel een quote ook makkelijk onderbreken met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/quote-onderbreker.gif, of nieuwe quotes uit het topic toevoegen met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/quote.gif. Voldoende mogelijkheid om op iemand anders zijn post te reageren dus imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Zoeff: Dat is niet helemaal wat ik bedoel.
Bij forums die deze functionaliteit hebben, kan je inderdaad vaak kiezen voor een gethreade layout, maar dat vind ik inderdaad ook niets.

Wat ik bedoel is eigenlijk puur wat ik gedaan heb aan het begin van deze post: Aangeven tegen wie je praat. En wanneer dat in de software is geïmplementeerd, kan je er iets extra functionaliteit aanhangen als erop klikken en dan naar de post gaan waar op gereageerd is, of inderdaad de thread in zo'n getrapte layout bekijken (ook al zou ik dat zelf niet doen)

Het heeft wel degelijk voordelen boven quoten, omdat ik het bij andere fora gebruik en dan niet meer de behoefte heb om te quoten.

Dat er "voldoende" mogelijkheid is om te reageren, is natuurlijk geen reden om dan maar niets te doen. Met React valt nu ook wel te werken, moet er daarom maar helemaal niks meer aan toegevoegd worden?

[ Voor 14% gewijzigd door Raymond op 28-09-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op 28 september 2004 @ 15:56:
Wat ik bedoel is eigenlijk puur wat ik gedaan heb aan het begin van deze post: Aangeven tegen wie je praat. En wanneer dat in de software is geïmplementeerd, kan je er iets extra functionaliteit aanhangen als erop klikken en dan naar de post gaan waar op gereageerd is, of inderdaad de thread in zo'n getrapte layout bekijken (ook al zou ik dat zelf niet doen)
Dit zit allemaal in de quote-functionaliteit zoals deze nu bestaat :? Ik geloof dat je toch iets specifieker moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Raymond schreef op 28 september 2004 @ 15:56:
Dat er "voldoende" mogelijkheid is om te reageren, is natuurlijk geen reden om dan maar niets te doen. Met React valt nu ook wel te werken, moet er daarom maar helemaal niks meer aan toegevoegd worden?
Uiteraard niet :) Maar als een idee weinig toevoegt, dan heeft het natuurlijk weinig zin om daar veel tijd in te stoppen. En alles wat je wilt (behalve threaded-view, maar dat wil je niet :P), zit al in de [quote]-functie! Je kan namelijk ook zo quoten:
Heb je ook je klik-mogelijkheid :)

edit:
mja, met ^^ stom dus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door The Evil Brain op 28-09-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Courage:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/replyenopppost.gif

Edit: mischien ff uitleggen. Da's wel zo makkelijk.

Behalve een quote knopje, heeft elke post daar ook een reply knopje.
Als je het stukje dat ik heb geknipt/geplakt ff bekijkt, kan je het volgende zien:
Neversquare en just_dave reageren op een post buiten beeld.
Glenn reageert op de opmerking van neversquare en meteen daarop volgt de reactie van neversquare.
Onderaan de pagina reageert yucholian op de opmerking van just_dave.

Op die manier kan je dus heel makkelijk zien waar iedereen het nu over heeft (zonder te hoeven quoten).

[ Voor 60% gewijzigd door Raymond op 28-09-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Zoals al vaker vermeld: de FAQ's vaker updaten, dode links verwijderen en in een centraal topic plaatsten.

Iets wat ik mis is de mogelijkheid op gewoon lekker foto's te kijken in de systeem specs pagina's. Op het moment kan je alleen op username zoeken.
Ik zou graag zien dat je relaxed pics van mooie bakken kan bekijken beetje zoals op virtual hideout) Evt zelfs cijfers kan geven en dan doorklikken naar de volgende.
Soort rate my box idee :)
Op dit moment hebben veel users een "specs" linkje in hun signature staan. Helaas zie je dan steeds 1 pc. Ik wil er meer zien, de GoT herbergt volgens mij enorm veel prachtige mods.

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Raymond schreef op 28 september 2004 @ 16:07:
Courage:

[afbeelding]

Edit: mischien ff uitleggen. Da's wel zo makkelijk.

Behalve een quote knopje, heeft elke post daar ook een reply knopje.
Als je het stukje dat ik heb geknipt/geplakt ff bekijkt, kan je het volgende zien:
Neversquare en just_dave reageren op een post buiten beeld.
Glenn reageert op de opmerking van neversquare en meteen daarop volgt de reactie van neversquare.
Onderaan de pagina reageert yucholian op de opmerking van just_dave.

Op die manier kan je dus heel makkelijk zien waar iedereen het nu over heeft (zonder te hoeven quoten).
Ok, dit maakt in ieder geval duidelijk wat je bedoelt :) Ik vind het echter niks, de huidige quote-mogelijkheid op GoT is wat mij betreft veel duidelijker.
Cozm0 schreef op 28 september 2004 @ 16:34:
Op dit moment hebben veel users een "specs" linkje in hun signature staan. Helaas zie je dan steeds 1 pc. Ik wil er meer zien, de GoT herbergt volgens mij enorm veel prachtige mods.
Hierop voortboordurend: een extra entry in de myReact van een user, met 'Klik hier om de specs te zien', en dan kan de user in zijn eigen myReact hiervoor een URL geven, ofwel van T.net, of van een andere site (vergelijkbaar met homepage), want toch wel veel mensen hebben hun specs in hun sig staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 11-09 10:47
Misschien dat het al vaker gezegt is, maar is het niet een idee om iets aan al die FAQ's te doen. Ze zijn nu onafhankelijk per fora ingedeeld. Sommige mods houden ze ze netje bij en ziet het er nog leuk uit ook. (Die van de Devschuur vind ik persoonlijk een overzichtelijke, en alles staat er teminste in.) Aangezien GoT best groot is en al even bestaat is er een zee aan informatie te vinden over heel veel onderwerpen. Maar wat voor 'iets' om het handiger te maken, heb ik zelf ook nog niet over nagedacht. Maar zo nu en dan loop je er tegenaan. Misschien zouden de mods op een of andere manier users kunnen betrekken met het samenstellen van een faq of howto. Nu is het over het algemeen meer iets wat door de mods wordt bedacht.

Voor de rest zou ik wel wat minder crap willen hebben. Allemaal leuk en aardig al die zut aan nieuwe features enzo, maar het wordt er nog al 'druk' van (denk ik) en om nou meterslange pref pagina's in te gaan stellen, om het voor mij fatsoenlijk uit te laten zien zie ik ook niet helemaal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
The Evil Brain schreef op 28 september 2004 @ 16:39:
Ok, dit maakt in ieder geval duidelijk wat je bedoelt :) Ik vind het echter niks, de huidige quote-mogelijkheid op GoT is wat mij betreft veel duidelijker.
Ik vond het eerst ook maar verwarrend. Maar nu ik het een tijd gebruik, vind ik het een gemis op GoT :)

Maar wel (zoals ik al zei) met de volgende uitbreiding: Niet alleen op individuele posts kunnen reageren, maar ook op "het topic".
Op die manier is het dus een uitbreiding van de functionaliteit van React, waarbij de originele manier van reageren bewaard blijft.

Als je het niet wilt gebruiken, zit het niet in de weg. Als je het wel wilt gebruiken, is het leuk dat het er is

Verwijderd

Het aantal 'views' van een topic.
Dat zou denk ik een boel kicks voorkomen omdat mensen zien dat hun topic toch wel vaak bekeken is, ondanks dat er bijvoorbeeld nog geen antwoord is gegeven.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 15:35:
Dat zou denk ik een boel kicks voorkomen omdat mensen zien dat hun topic toch wel vaak bekeken is, ondanks dat er bijvoorbeeld nog geen antwoord is gegeven.
Ik denk dat de database server jou niet lief gaat vinden :o
Weet je wel hoeveel update query's er dan per sec. extra zijn :X :+
Verder zegt een aantal keer iets gezien helemaal niks :)

• Remy

Remy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 15:35:
Xinn: lees alsjeblieft even het hele topic door, deze vraag is in iets andere vorm al langsgekomen en beantwoord :)

[rml]moto-moi in [ userinput]: wat zou je graag willen zie...[/rml]
- Zou wel leuk zijn om een top 100 van meeste bezochte posts te zien
moto-moi:
Op dit moment hebben we de functie die nodig is om dit soort stats (een tellertje wat elke keer geupdate wordt als je een posting opvraagd) uitstaan, dit in verband met (again) de load die dit trekt.
;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

ik kwam laatst een vraag tegen die ik zelf ook had en nergens meer beantwoord werd. Wel kon ik zien aan de signature wat deze persoon daarna voor keuze had gemaakt over bepaalde hardware.

nou kon ik natuurlijk de vraag gewoon nog een keer stellen maar als ik die vraag direct aan die persoon kon stellen, wat hem bewoog tot die keuze zou het een stuk gemakkelijker zijn. (hij had geen email adres in zn profile staan:( )

kan er niet iets met private msges gedaan worden?

Verwijderd

Remy schreef op 29 september 2004 @ 15:40:
[...]

Xinn: lees alsjeblieft even het hele topic door, deze vraag is in iets andere vorm al langsgekomen en beantwoord :)
ah, daar was ik al bang voor.
Ik had wel even met ctrl-f in dit topic gezocht maar ik was het niet tegengekomen :)

overigens had ik ook al het vermoeden dat dit een vrij zware feature zou zijn :P

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 18:31:
nou kon ik natuurlijk de vraag gewoon nog een keer stellen maar als ik die vraag direct aan die persoon kon stellen, wat hem bewoog tot die keuze zou het een stuk gemakkelijker zijn. (hij had geen email adres in zn profile staan:( )
Het zou ook kunnen zijn dat het een keuze van die persoon is geweest om geen gegevens beschikbaar te stellen. Voordat ik moderator werd heb ik ook m'n profiel leeg gehouden, puur omdat ik geen zin heb in allemaal mails er om heen of reacties per e-mail op een posting :)

Oftewel sommige mensen willen niet gecontact worden :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

de knop activetopics mag van mij ook wel onderaan ergens worden weergegeven, persoonlijk gebruik ik activetopics zeer veel, dan lees ik een topic en onderaan wil ik dan weer activetopiccen.... maar dan mis ik de knop ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sequence schreef op 29 september 2004 @ 22:01:
de knop activetopics mag van mij ook wel onderaan ergens worden weergegeven, persoonlijk gebruik ik activetopics zeer veel, dan lees ik een topic en onderaan wil ik dan weer activetopiccen.... maar dan mis ik de knop ;)
daar zijn nou de accesskeys voor ;)

Intentionally left blank

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Sequence schreef op 29 september 2004 @ 22:01:
Gebruik daar "Alt + A" voor. In FF werkt dat goed, in IE moet je daarna ook nog even op enter drukken :)

Wat Crisp zegt dus :( :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zoefff op 29-09-2004 22:48 ]

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

crisp schreef op 29 september 2004 @ 22:44:
[...]

daar zijn nou de accesskeys voor ;)
ik klik liever dan alt-a / ctrl+home.. just a thought :)

Verwijderd

Zoefff schreef op 29 september 2004 @ 22:48:
in IE moet je daarna ook nog even op enter drukken :)
Hier nog een (kennelijk schaarse) IE-gebruiker : dat van enter hoeft niet hoor, alt-a doet het prima. ctrl-home trouwens ook. :*

• SysRq
Wat ik ook wel fijn zou vinden is een mogelijkheid om je bookmarks beter te beheren. Het aanmaken/verwijderen van mappen e.d. gaat nu niet echt soepel. Ook de mogelijkheid om zelf externe links toe te voegen zou fijn wezen. Dan heb ik tenminste al m'n bookmarks op iedere pc bij de hand. :)

-

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Sequence schreef op 29 september 2004 @ 22:48:
[...]

ik klik liever dan alt-a / ctrl+home.. just a thought :)
ik ben het met je eens hoor :P ik heb hier al meerdere malen voor gepleit (zowel in LA, HK als crewfora) maar het is er nooit doorgekomen omdat men het 'niet nodig' vond. Nogal een vaag argument (en die acceskeys zijn leuk/handig, maar ook nog steeds geen argument waarom het onderin niet handig zou zijn)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Remy

Remy

Topicstarter
SysRq schreef op 30 september 2004 @ 09:54:
Wat ik ook wel fijn zou vinden is een mogelijkheid om je bookmarks beter te beheren. Het aanmaken/verwijderen van mappen e.d. gaat nu niet echt soepel. Ook de mogelijkheid om zelf externe links toe te voegen zou fijn wezen. Dan heb ik tenminste al m'n bookmarks op iedere pc bij de hand. :)
SysRq, dat is meer aan de forumsoftware zelf gerelateerd dan aan GoT specifiek: zoals je in mijn topicstart kan lezen kan je dergelijke zaken in React Bugs en Featurerequests melden/vragen :)

LinkedIn
Instagram

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 09:46:
[...]

Hier nog een (kennelijk schaarse) IE-gebruiker : dat van enter hoeft niet hoor, alt-a doet het prima. ctrl-home trouwens ook. :*
Welke versie van IE gebruik je dan?

Hebben ze eindeiljk die bug gefixed dus, want bij mijn versie (6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633) werkt het niet. Hij beweegt wel naar het active topics linkje, maar ik moet er vervolgens nog wel op klikken, of op enter drukken om daadwerkelijk de pagina te openen.

• curry684

curry684

LuNaTiC schreef op 30 september 2004 @ 10:01:
[...]

ik ben het met je eens hoor :P ik heb hier al meerdere malen voor gepleit (zowel in LA, HK als crewfora) maar het is er nooit doorgekomen omdat men het 'niet nodig' vond. Nogal een vaag argument (en die acceskeys zijn leuk/handig, maar ook nog steeds geen argument waarom het onderin niet handig zou zijn)
Het verhaal of het al of niet handig is is een templatekwestie en moet crisp over besluiten (in de nieuwe layout zitten ze ook niet onderin). Ik denk op zich dat het geen probleem is om Active_topic en 'own topics' in de forumlist-dropdown onderin op te nemen, dan ben je er in principe, maar da's dus een geval voor React Bugs en Featurerequests nadat de nieuwe layout er is in principe ;)

[edit]

Ik denk dan hieraan onderin:

[ Voor 60% gewijzigd door curry684 op 30-09-2004 10:16 ]

• SysRq
Remy schreef op 30 september 2004 @ 10:04:
SysRq, dat is meer aan de forumsoftware zelf gerelateerd dan aan GoT specifiek: zoals je in mijn topicstart kan lezen kan je dergelijke zaken in React Bugs en Featurerequests melden/vragen :)
Inderdaad ja, sorry :)

-

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

curry684 schreef op 30 september 2004 @ 10:11:
[...]

Het verhaal of het al of niet handig is is een templatekwestie en moet crisp over besluiten (in de nieuwe layout zitten ze ook niet onderin). Ik denk op zich dat het geen probleem is om Active_topic en 'own topics' in de forumlist-dropdown onderin op te nemen, dan ben je er in principe, maar da's dus een geval voor React Bugs en Featurerequests nadat de nieuwe layout er is in principe ;)
dat idee om active topics op te nemen onderin stammen al zowat uit de topix tijd. Aangezien Fok toentertijd ook nog topix gebruikte en OOK active topics onderin hadden opgenomen (met een niet te drukke, elegante oplossing imo), was het (denk ik) niet al te veel moeite geweest om het op te nemen. Hoop users blij, terwijl andere users er geen last van hadden. Maar het werd altijd een beetje met een wegwerpgebaar afgeslagen.

Ook later is het volgens mij nog eens voorgesteld, met ook een user die wat bezig was geweest in photoshop hoe het er best mooi had uit kunnen zien.

Ik kan me nu wel voorstellen dat het nu crisps pakkie an is bij de templates, maar aangezien het vroeger ook wel mogelijk was, lijkt het me dat er nu ook wel een mouw aan te passen is ;) (trouwens in die drop down list is nog steeds onhandig, kost je nog steeds een extra klik en in het ergste geval wat scrollwerk ook nog... Dan kun je net zo goed toch weer op home klikken en dan zelf klikken op active topics ;))

maar dat terzijde, dit willen jullie liever zien in BUG, dus ik heb er al teveel over doorgedraafd O-)

edit: @ edit curry: daar zou ik dan evt nog wel mee kunnen leven, ziet er nog wel enigszins oke uit (hoewel ik echt een knopje/linkje nog handiger zou vinden ;))

[ Voor 5% gewijzigd door LuNaTiC op 30-09-2004 10:17 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb ze een tijdje met plezier gebruikt, de extra smiley's van http://got.addictivedesigns.nl/, maar da's een dooie link geworden. Zijn ze verdwenen? Kunnen die niet algemeen beschikbaar komen?

Misschien heb ik een relocatie gemist?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11

Duinkonijn

Huh?

Ik zou graag een topic willen hebben(zien) (misschien per sub flora)
waar je simpele dog specialistische vragen kan stellen...

b.v. software. van waar kan ik dit en dat vinden in mijn group policy
(wordt tijd dat ms een zoek functie der in bouwd)

hardware (windows xp retail installeerd niet op me sata hhd)
oplossing sp 1 /2 slipstreamen

het zijn vragen waar je je de nete naar zoekt.
maar niet een topic opzich voor nodig is..

dat is eigelijk wat ik mis

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Mss, dat het al genoemd is, maar wat zouden jullie ervan denken om GoT breder te maken? En dan instelbaar maken in de preferences, zodat je bv kan kiezen om GoT 800 pixels breed te hebben in plaats van de 600 die er nu is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Persoonlijke stats?
Dus dat je kunt zien hoeveel je in elk fora heb gepost?
Ik weet niet of dit juist een positieve of negatieve uitwerking heeft (zo van "nog ff wat zinloze postings, dan sta ik nr1"). Maar ikzelf zou t wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

_ferry_ schreef op 01 oktober 2004 @ 22:17:
Persoonlijke stats?
Dus dat je kunt zien hoeveel je in elk fora heb gepost?
Ik weet niet of dit juist een positieve of negatieve uitwerking heeft (zo van "nog ff wat zinloze postings, dan sta ik nr1"). Maar ikzelf zou t wel leuk vinden.
eh dat kon je bij het abbo forum op vragen dacht ik

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Duinkonijn schreef op 01 oktober 2004 @ 22:21:
[...]

eh dat kon je bij het abbo forum op vragen dacht ik
Dat is op slot gegaan geloof ik. Maar voor alle users gaat men dat toch niet invoeren aangezien dat veel te veel van de servers vraagt. Tenminste , zoiets kan ik me herinneren. Correct me if i'm wrong :)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

Simulated Zero schreef op 01 oktober 2004 @ 22:25:
[...]

Dat is alweer op slot gegaan geloof ik. Maar voor alle users gaat men dat toch niet invoeren aangezien dat veel te veel van de servers vraagt. Tenminste , zoiets kan ik me herinneren. Correct me if i'm wrong :)
Het is inderdaad een vrij zware query :) Bij sommige users krijg je zelfs een timeout en moet je meerdere keren refresen om wat op het scherm te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Vraagt inderdaad erg veel van de server. Als je weet dat het nu al een soms een tijdje duurt om de stats van één persoon (met een niet onaardige postcount) op te vragen, kan je je wel voorstellen wat het resultaat is als het massaal wordt gedaan door alle users ;).

[edit] Wat dinges zegt dus :X.

[ Voor 7% gewijzigd door Steve op 01-10-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dupje schreef op 01 oktober 2004 @ 22:10:
Mss, dat het al genoemd is, maar wat zouden jullie ervan denken om GoT breder te maken? En dan instelbaar maken in de preferences, zodat je bv kan kiezen om GoT 800 pixels breed te hebben in plaats van de 600 die er nu is... :)
Met de nieuwe layout zou dat tot de mogelijkheden behoren op het moment dat we besluiten dat abbo's een eigen stylesheet kunnen gebruiken; ik heb van de week ook de breedte ietwat aangepast en daarvoor hoefde ik alleen op een handvol plaatsen een paar maten te veranderen in de CSS samen met de top en bottom background-images.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

samo-arne schreef op 27 september 2004 @ 14:39:
Als ik de search gebruik selecteer ik soms meerdere fora, en als ik dat doe selecteer ik meestal een hele groep. Dus bijvoorbeeld alle subfora van 'General Chat'. Nu moet ik ze dus aanklikken mbv [ctrl] of [shift], maar het zou handig zijn als ik 'General Chat' aan zou kunnen klikken en dan dus alle sub-fora zijn geselecteerd.
Technisch niet mogelijk omdat we in de nieuwe layout optgroups gebruiken, en de labels geen events kennen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samo-arne schreef op 27 september 2004 @ 14:39:
Je kunt het ook doen door zelf een HTML'tje op je desktop te zetten met de instellingen/fora zoals jij wil: http://home.wanadoo.nl/sm56pci/got/openmultiwin.html

Works for me :)
Erkens schreef op 02 oktober 2004 @ 12:13:
[...]
2. dit is niet wat hij bedoelde
Het is laat :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 11:23:
[...]

Je kunt het ook doen door zelf een HTML'tje op je desktop te zetten met de instellingen/fora zoals jij wil: http://home.wanadoo.nl/sm56pci/got/openmultiwin.html

Works for me :)
1. popups worden automagisch geblokt :P
2. dit is niet wat hij bedoelde, maar dat als je searched in bijvoorbeeld een hele HG dat je dan zelf alle forums moet selecteren ipv alleen de HG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Zym0tiC

^_^

crisp schreef op 02 oktober 2004 @ 07:27:
[...]

Met de nieuwe layout zou dat tot de mogelijkheden behoren op het moment dat we besluiten dat abbo's een eigen stylesheet kunnen gebruiken; ik heb van de week ook de breedte ietwat aangepast en daarvoor hoefde ik alleen op een handvol plaatsen een paar maten te veranderen in de CSS samen met de top en bottom background-images.
Maar als de ene user 800px heeft en een image plaatst met als grote 700px of een startpost maakt die 700px groot is bijv krijg je weer layout verneuking bij de user met een 600px grote GoT.

Of blijft het effectieve gedeelte waar je je posts plaatst wel bij iedereen dezelfde grote hebben?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Zym0tiC schreef op 02 oktober 2004 @ 13:25:
[...]

Maar als de ene user 800px heeft en een image plaatst met als grote 700px of een startpost maakt die 700px groot is bijv krijg je weer layout verneuking bij de user met een 600px grote GoT.

Of blijft het effectieve gedeelte waar je je posts plaatst wel bij iedereen dezelfde grote hebben?
Ook dat laatste lijkt me aanpasbaar in de .css , maar de abbo's zijn nog wel in de minderheid :) . Bovendien zullen die vast wel zo sociaal zijn om te resizen naar de standaard breedte :) . (Was het overigens niet zo dat om layout verneuking tegen te gaan dingen niet breder konden worden dan x in de nieuwe layout?)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Ik heb alle relevante/interessante/nieuwe punten in een crewforum neergezet, waar we lekker gaan bakkeleien over de genoemde zaken :) Men kan hier nog gewoon nieuwe punten aandragen, lees echter wel eerst dit topic door: er is al behoorlijk wat genoemd ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Remy schreef op 03 oktober 2004 @ 13:35: Men kan hier nog gewoon nieuwe punten aandragen, lees echter wel eerst dit topic door: er is al behoorlijk wat genoemd ;)
Je kunt ook ff een samenvatting in je startposting maken ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 22:18

Bestla

Kvinne

Ramzzz schreef op 30 september 2004 @ 10:26:
Ik heb ze een tijdje met plezier gebruikt, de extra smiley's van http://got.addictivedesigns.nl/, maar da's een dooie link geworden. Zijn ze verdwenen? Kunnen die niet algemeen beschikbaar komen?

Misschien heb ik een relocatie gemist?
deze mss:
http://www.133t.nl/smiley/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zou het niet kunnen dat er een pm functie is voor user naar user. Dus wat nu de mod's kunnen doen bij users (maar dan iets minder opdringerig)

[ Voor 4% gewijzigd door Micha op 03-10-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

micdis schreef op 03 oktober 2004 @ 23:49:
Zou het niet kunnen dat er een pm functie is voor user naar user. Dus wat nu de mod's kunnen doen bij users (maar dan iets minder opdringerig)
het nadeel is dat je continu lastig gevallen kan worden

wat weer leid tot extra beheer tijd

[ Voor 8% gewijzigd door Duinkonijn op 03-10-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
micdis schreef op 03 oktober 2004 @ 23:49:
private messaging gaat er komen in React, volgens de devvers :) Een exacte tijd is nog niet te geven, maar het komt er dus wel ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Remy schreef op 03 oktober 2004 @ 23:55:
[...]
private messaging gaat er komen in React, volgens de devvers :) Een exacte tijd is nog niet te geven, maar het komt er dus wel ;)
als het er al voor jullie inzit dan moet het toch niet zo'n probleem om het door te voeren op de huidige users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

Duinkonijn schreef op 04 oktober 2004 @ 00:12:
[...]

als het er al voor jullie inzit dan moet het toch niet zo'n probleem om het door te voeren op de huidige users?
Er is een verschil tussen een Private Message en een Push Message :) mods hebben nu Push messages tot hun beschikking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Duinkonijn schreef op 04 oktober 2004 @ 00:12:
[...]

^^^ wat gorgi_19 zegt ja :) een Pushmessage van een moderator -moet- gelezen worden. Terwijl met private messaging het gewoon een tweeweg-berichtensysteem is, voor zover ik er van weet :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Zou wel relaxt zijn hoef je niet moeilijk toen doen met e-mail enz. Ik zat al te kijken naar die afkortingen zo van: Wat betekend het nou :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

gorgi_19 schreef op 04 oktober 2004 @ 00:14:
[...]

Er is een verschil tussen een Private Message en een Push Message :) mods hebben nu Push messages tot hun beschikking :)
ow ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat ik wel eens niet snap, is dat mensen topics van 2 jaar en ouder kicken.

Zou er niet een functie kunnen komen, om te waarschuwen dat het topic al meer dan xx jaar/maand niet oud is, en dat je hem wilt kicken.
Dus zo'n popup net zoals je jezelf wilt 'quoten'.

Misschien verhelpt dit het probleem van de kick's, en zo niet helaas :)

//edit. ik zie net dat ik ^^^in BUG moet plaatsen :X :)

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 04-10-2004 16:39 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 07:04
Misschien is het een idee om op elk subfora een draadje te maken waarin wat meer n00b dingen behandeld kunnen worden? Het is wel leuk om te zeggen "Ja dan ga je maar naar fok of beginnersweb" maar op die manier creër je wel een grotere community. Grote community = meer users, meer clicks op ads, meer abbo's, meer geld in het laadje. En laten we wel wezen, we zijn allemaal n00b geweest. Het staat wel zo professioneel (IMHO) om óók de wat minder ervaren gebruiker te helpen.

Het nadeel is natuurlijk wel dat het al snel uit kan lopen tot een helpdesk topic waar mensen eventjes snel hun vragen neergooien omdat ze te lui zijn om te zoeken. Maar ik denk dat het best wel haalbaar is als er duidelijk in de TS gezet wordt wat wél en niet mag en als er redelijk streng gemodereerd wordt. Dus in feite behoort het wel een redelijke TS (van de user die de vraag stelt in het draadje natuurlijk) en niet een one liner met "Wat is de beste internetprovider" bijvoorbeeld.

Er zullen vast wel mensen denken van "Ja maar dan verlagen wij ons naar een n00b niveau". Het is ook niet de bedoeling dat dat soort vragen buiten het noob draadje vallen. De policy verandert dus niet wat dat betreft, alleen de wat meer n00b vragen kunnen in dat draadje terecht ipv dat ze naar fok of beginnersweb worden gestuurd. Iets wat naar mijn mening beter overkomt als een verwijzing naar een ander forum.

Edit: Deze post leunt misschien wel naar het modbeleid toe, maar zo bedoel ik het niet.

[ Voor 6% gewijzigd door silentsnake op 04-10-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
outerspace schreef op 04 oktober 2004 @ 16:37:
Wat ik wel eens niet snap, is dat mensen topics van 2 jaar en ouder kicken.

Zou er niet een functie kunnen komen, om te waarschuwen dat het topic al meer dan xx jaar/maand niet oud is, en dat je hem wilt kicken.
Dus zo'n popup net zoals je jezelf wilt 'quoten'.

Misschien verhelpt dit het probleem van de kick's, en zo niet helaas :)

//edit. ik zie net dat ik ^^^in BUG moet plaatsen :X :)
Als je quickmessage aan heb staan is er al een waarschuwing. "Dit topic is ouder dan 2 weken daarom is quickreply uitgeschakeld" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat ik vandaag zag op het support forum van HP vond ik wel grappig. Als je daar een vraag postte en iemand gaf antwoord, dan kon je punten (1-10) geven aan de antwoorden. Als een soort waardering voor het antwoord. Kon je er wat mee, dan geef je veel punten, als je er niets mee kan dan geef je weinig punten. Op die manier kan je als oplosser dus punten verzamelen en daar een status aan toekennen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnake schreef op 04 oktober 2004 @ 17:00:
Misschien is het een idee om op elk subfora een draadje te maken waarin wat meer n00b dingen behandeld kunnen worden? Het is wel leuk om te zeggen "Ja dan ga je maar naar fok of beginnersweb" maar op die manier creër je wel een grotere community. Grote community = meer users, meer clicks op ads, meer abbo's, meer geld in het laadje.
[...]
En laten we wel wezen, we zijn allemaal n00b geweest. Het staat wel zo professioneel (IMHO) om óók de wat minder ervaren gebruiker te helpen.
Nee, we zijn niet allemaal n00b geweest. Ik heb héél vroegâh alles nog uit boekjes geleerd. Gewoon veel proberen, en het dan maar een paar keer fout doen, uiteindelijk kom je meestal wel ergens.
Het nadeel is natuurlijk wel dat het al snel uit kan lopen tot een helpdesk topic waar mensen eventjes snel hun vragen neergooien omdat ze te lui zijn om te zoeken. Maar ik denk dat het best wel haalbaar is als er duidelijk in de TS gezet wordt wat wél en niet mag en als er redelijk streng gemodereerd wordt. Dus in feite behoort het wel een redelijke TS (van de user die de vraag stelt in het draadje natuurlijk) en niet een one liner met "Wat is de beste internetprovider" bijvoorbeeld.
Guess what. Zelfs de meest eenvoudige vragen zijn toegestaan, zolang de topicstarter maar laat zien dat hij de beroerdste niet is.
Er zullen vast wel mensen denken van "Ja maar dan verlagen wij ons naar een n00b niveau". Het is ook niet de bedoeling dat dat soort vragen buiten het noob draadje vallen. De policy verandert dus niet wat dat betreft, alleen de wat meer n00b vragen kunnen in dat draadje terecht ipv dat ze naar fok of beginnersweb worden gestuurd. Iets wat naar mijn mening beter overkomt als een verwijzing naar een ander forum.
Je stelt helemaal niets nieuws voor. Zo is het eigenlijk altijd al gegaan. En er komt wat mij betreft nergens op het publieke deel van GoT een forum of topic waarin vooral "vlugge" vragen gesteld mogen worden. Als een vraag vlug te beantwoorden is, is het meestal ook wel vlug op te zoeken. En anders wat minder vlug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
c70070540 schreef op 04 oktober 2004 @ 20:10:
Wat ik vandaag zag op het support forum van HP vond ik wel grappig. Als je daar een vraag postte en iemand gaf antwoord, dan kon je punten (1-10) geven aan de antwoorden. Als een soort waardering voor het antwoord. Kon je er wat mee, dan geef je veel punten, als je er niets mee kan dan geef je weinig punten. Op die manier kan je als oplosser dus punten verzamelen en daar een status aan toekennen.
Lees dit topic even: Problem Solved? Daar werd ook over dit idee nagedacht maar er kwam uiteindelijk uit dat het toch niet lekker zou werken op GoT, omdat dit immers geen helpdesk-forum is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36
Volgens mij wordt dit met de komst van de knowledge base ook aardig opgelost omdat daar waarschijnlijk ook de wat meer eenvoudige vragen in staan, maar dan op een goede manier uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Remy schreef op 03 oktober 2004 @ 23:55:
[...]
Correct me if i'm wrong , maar was het idee in het verleden niet meermaals voorgelegd en telkens afgewezen? Ik kan de topics er wel bijzoeken als je wil , maar ik denk dat je het zelf ook nog wel weet :P

Waarom kan het nu ineens wel? Niet dat ik het niet wil ofzo , maar is het wel zeker dat van die functie gebruik gemaakt gaat worden.

* Raku mompelt iets over blij en een dode mus ;)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:26

momania

iPhone 30! Bam!

Simulated Zero schreef op 04 oktober 2004 @ 20:58:
[...]
Correct me if i'm wrong , maar was het idee in het verleden niet meermaals voorgelegd en telkens afgewezen? Ik kan de topics er wel bijzoeken als je wil , maar ik denk dat je het zelf ook nog wel weet :P
We hebben het er idd al veel over gehad met lange discussies die uiteindelijk door 1 persoon allemaal overbodig werden aangezien dat chem was met de melding dat er helemaal nog geen private messaging in React zat :+
Waarom kan het nu ineens wel? Niet dat ik het niet wil ofzo , maar is het wel zeker dat van die functie gebruik gemaakt gaat worden.
Het komt beschikbaar in een volgende versie van React. Dan zullen er nog wel templates bij moeten worden gemaakt, maar ik denk dat de meeste crew het toch wel wil gaan proberen met private messaging.
Dat is al een hele stap verder dan het helemaal niet doen. Of het dan ook blijft zal afhangen van een proefperiode, maar we proberen het wel denk ik :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

momania schreef op 05 oktober 2004 @ 00:38:
[...]
Het komt beschikbaar in een volgende versie van React. Dan zullen er nog wel templates bij moeten worden gemaakt, maar ik denk dat de meeste crew het toch wel wil gaan proberen met private messaging.
Dat is al een hele stap verder dan het helemaal niet doen. Of het dan ook blijft zal afhangen van een proefperiode, maar we proberen het wel denk ik :)
Jep alleen heb ik alvast een kleine mededeling over pm`s. Het gaat geprobeert worden in de volgende versie...... Maar (<-- ja maar is de grote vraag :P) ik zit al in meerdere fora waarin het wel gebruikt word. En het enige wat ik er aan toe kan voegen is dat je mbv zo`n systeem bijna alleen maar mensen krijgt die illegale sites vraagt om wat te kunnen downloaden.

Dat is imho een beetje jammer en nou zijn er best wat mensen die hier weten hoe het hier aan toe gaat maar te veel mensen dat ontkennen en je replies krijgt van "ja maar dat mag toch wel in pm`s" |:(

Ik vind het wel leuk dat het geprobeert gaat worden, daar niet van. Maar ik ben er wel een beetje afschrikwekkend van door wat ik gezien heb.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

silentsnake schreef op 04 oktober 2004 @ 17:00:
Misschien is het een idee om op elk subfora een draadje te maken waarin wat meer n00b dingen behandeld kunnen worden? Het is wel leuk om te zeggen "Ja dan ga je maar naar fok of beginnersweb" maar op die manier creër je wel een grotere community. Grote community = meer users, meer clicks op ads, meer abbo's, meer geld in het laadje. En laten we wel wezen, we zijn allemaal n00b geweest. Het staat wel zo professioneel (IMHO) om óók de wat minder ervaren gebruiker te helpen.

[....]

Hier moet ik toch even tussendoor duiken :)

Stel: jij loopt de Bentley-showroom in en zegt dat je een nieuwe auto van 12000 euro wil hebben. Is het Bentley's verantwoordelijkheid dat ze die hebben of is dat niet hun doelgroep? Kun je dat niet beter aan Fiat en Daewoo overlaten? Is het Albert Heijn's verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat je een gezin kunt voeden voor 25 euro per week of is dat de doelgroep van Aldi en Lidl? Is het de doelstelling van GoT om een forum voor computern00bs te vormen of is dat de doelgroep van Beginnersweb en Tweakzone? Dit waren als het goed is 3 retorische vragen :)

GoT ontleent z'n kracht aan het feit dat er hier een technisch niveau heerst dat uniek is in Nederland, en daar moet je imho op geen enkele manier afbreuk aan willen plegen. Net zoals Bentley en AH hun image verdoezelen als ze goedkope troep gaan verkopen, is dat voor GoT simpelweg hetzelfde: de doelgroep van GoT is de serieuze dedicated hobbyist die meer van computers weet dan de gemiddelde buurman, en daar moet je niet aan willen tornen.

Je argument van adclicks en bannerinkomsten tellen ook niet: lees eens mee op Webads naar het profiel van Tweakers.net: "Tweakers.net is de grootste Online Community voor IT-ers in Nederland. Hier komen systeembeheerders, programmeurs en mensen met andere IT gerelateerde interesses, samen om te discussiëren in het Forum en om het laatste nieuws te bekijken. De zeer hechte commuity biedt interessante commerciële mogelijkheden." De commerciele waarde van Tweakers.net voor adverteerders is juist dat het hoge niveau hier samenklit, met zoals je aan de graphs kunt zien het bijbehorend gemiddeld hoge opleidingsniveau en de voor 98% mannelijke nerdgroep van 15-30 jaar, met een gemiddeld hoog budget voor gadgets, internetactiviteiten en andere nerdy wannahaves. Adverteerders mikken op die doelgroep, en dus helemaal niet op de opa van 70 die niet kan copy/pasten in Notepad of de bouwvakker van 16 die z'n registry om zeep geholpen heeft. De korte-termijn winst op clicks zal zich zeer snel laten opheffen door het verlies van de unieke uitstraling die onze community heeft, waarmee het voor bepaalde adverteerders simpelweg niet meer interessant zal zijn en je meer richting Fok-niveau 'afdaalt', en waar wij niet mee kunnen of willen concurreren op 'niveau'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

curry684 schreef op 05 oktober 2004 @ 01:35:
[...]

Hier moet ik toch even tussendoor duiken :)

GoT ontleent z'n kracht aan het feit dat er hier een technisch niveau heerst dat uniek is in Nederland, en daar moet je imho op geen enkele manier afbreuk aan willen plegen. Net zoals Bentley en AH hun image verdoezelen als ze goedkope troep gaan verkopen, is dat voor GoT simpelweg hetzelfde: de doelgroep van GoT is de serieuze dedicated hobbyist die meer van computers weet dan de gemiddelde buurman, en daar moet je niet aan willen tornen.
Toch zou je voor de kleine vraagjes een appart topic
zie ook
Duinkonijn schreef op 01 oktober 2004 @ 22:06:
Ik zou graag een topic willen hebben(zien) (misschien per sub flora)
waar je simpele dog specialistische vragen kan stellen...

b.v. software. van waar kan ik dit en dat vinden in mijn group policy
(wordt tijd dat ms een zoek functie der in bouwd)

hardware (windows xp retail installeerd niet op me sata hhd)
oplossing sp 1 /2 slipstreamen

het zijn vragen waar je je de nete naar zoekt.
maar niet een topic opzich voor nodig is..

dat is eigelijk wat ik mis
bijvoorbeeld: 10.3 zwart wit beeld

kleine simpele vraag.

maar als je de juiste search varriabelen niet kan aangeven kom je der niet

kwam continu uit op hp zwart wit printers in comb. osx

[ Voor 9% gewijzigd door Duinkonijn op 05-10-2004 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Duinkonijn: dergelijke ideëen zijn al meerdere malen hier naar voren gebracht op GoT:
[rml][ vraag] Topic voor (snelle) algemene vragen[/rml]

Zie ook mijn post daarin met nog 2 topics. Er zijn genoeg mensen die een dergelijk topic al snel voor simpele/luie vraagjes zullen misbruiken waardoor jouw idee van specialistische kleine dingen helemaal opzij wordt geschoven. Het zou leuk zijn, maar het kan helaas niet door de luiheid van velen tegenwoordig :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Remy schreef op 05 oktober 2004 @ 08:25:
Duinkonijn: dergelijke ideëen zijn al meerdere malen hier naar voren gebracht op GoT:
[rml][ vraag] Topic voor (snelle) algemene vragen[/rml]

Zie ook mijn post daarin met nog 2 topics. Er zijn genoeg mensen die een dergelijk topic al snel voor simpele/luie vraagjes zullen misbruiken waardoor jouw idee van specialistische kleine dingen helemaal opzij wordt geschoven. Het zou leuk zijn, maar het kan helaas niet door de luiheid van velen tegenwoordig :)
ok... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

momania schreef op 05 oktober 2004 @ 00:38:
Hoe word dit dan geactiveerd? Kan iedereen elkaar PM's sturen, of kan je bijvoorbeeld alleen naar de crew een PM sturen?

Het eerste (naar iedereen PM's sturen) lijkt me namelijk vrij overbodig, en is gewoon vragen om problemen. Het komt nu al vaak voor dat er in "illegale" topics om cracks of mailtjes word gevraagd, en je kan op je vingers natellen dat het dan via PM's gebeurt.

De tweede mogelijkheid (je kan alleen naar de crew PM's sturen) lijkt me wel een leuke en nuttige feature. Als je een probleem hebt (bijvoorbeeld een slotje) of je wilt toch even reageren op je PuM (om bijvoorbeeld een motivatie te geven), dan kan dit best handig zijn.

Notice the difference between PM (Personal Message) and PuM (Push Message) :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zoefff op 05-10-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op 05 oktober 2004 @ 09:09:
Het eerste (naar iedereen PM's sturen) lijkt me namelijk vrij overbodig, en is gewoon vragen om problemen. Het komt nu al vaak voor dat er in "illegale" topics om cracks of mailtjes word gevraagd, en je kan op je vingers natellen dat het dan via PM's gebeurt.
Of het nu via mail of via PM gaat maakt niet uit in principe, GoT heeft daar niks mee te maken, althans, ik neem aan dat de berichten niet door crewleden (anders dan die met DB xs) niet gelezen kunnen/mogen worden :?
Of je dan reageert op zo'n PM is dan je eigen zaak :)
Overigens gebeurt het toch ook op de IRC server van t.net, ook daar heeft niemand een probleem mee, indien wel dan schop je zo'n persoon eruit of negeer je hem/haar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
Ok, ik begrijp het. Het was tenslotte maar een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Erkens schreef op 05 oktober 2004 @ 09:13:
[...]

Of het nu via mail of via PM gaat maakt niet uit in principe, GoT heeft daar niks mee te maken, althans, ik neem aan dat de berichten niet door crewleden (anders dan die met DB xs) niet gelezen kunnen/mogen worden :?
Of je dan reageert op zo'n PM is dan je eigen zaak :)
Overigens gebeurt het toch ook op de IRC server van t.net, ook daar heeft niemand een probleem mee, indien wel dan schop je zo'n persoon eruit of negeer je hem/haar :)
Toch is het via de PM anders dan via de mail. Als het via PM gebeurt, word het namelijk gewoon op de t.net server opgeslagen, iets dat bij mail en irc niet gebeurt. En het feit dat "mensen van buitenaf" (waarbij ik doel op Brein & CO) het niet kunnen lezen, is wel een argument, maar dat klopt niet bij de huidige policy, anders was warez wél toegestaan geweest in A61 en HK, immers, dit kan ook niet door iedereen gelezen worden.

Bovendien is de drempel om een PM te sturen veel lager denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
c70070540 schreef op 04 oktober 2004 @ 20:10:
Voor de lezers van een topic zal dit alleen nog maar een extra getalletje zijn (waar voor lezers niets meer wordt gedaan).
Of, als je dat bedoelt, een systeem a la de frontpage, maar dat zal inhouden dat oplossingen voor mensen met hetzelfde probleem verborgen zullen zijn, omdat de topicstarter er niet zo veel mee kon. Het forum zou dan eigenlijk zijn UTFS-functie verliezen :)
edit:
Pffff en toen bleek dat ik een hele pagina over het hoofd had gezien....

[ Voor 5% gewijzigd door -Lars- op 05-10-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:26

momania

iPhone 30! Bam!

Zoefff schreef op 05 oktober 2004 @ 09:09:
[...]
Hoe word dit dan geactiveerd? Kan iedereen elkaar PM's sturen, of kan je bijvoorbeeld alleen naar de crew een PM sturen?
Kijk, dat zijn zaken die we zelf ook als crew eerst nog uit moeten zoeken etc.
We weten nu iig dat de mogenlijkheid eraan zit te komen om straks PM's te kunnen gebruiken, maar hoe we dat percies gaan doen is nog niet beslist.

Dat zal een moeilijk punt zijn, want willen we als crew illegale praktijken tegen gaan, dan zullen de PM's misschien wel voor de crew zichtbaar moeten blijven. Anders is de optie om alleen crew een PM te kunnen sturen nog wel een optie.

Anyway, jullie weten iig dat het er aan zit te komen en dat we er wel over nadenken om te zien in hoeverre we het kunnen gaan gebruiken. Tot het er is kan je toch alleen maar speculeren en daar schieten we nu nog niet veel mee op ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
momania schreef op 05 oktober 2004 @ 14:15:
[...]
Dat zal een moeilijk punt zijn, want willen we als crew illegale praktijken tegen gaan, dan zullen de PM's misschien wel voor de crew zichtbaar moeten blijven. Anders is de optie om alleen crew een PM te kunnen sturen nog wel een optie.
Wellicht een idee om PM te activeren bij 50 - 100 posts in de techfora? Op die manier kan je voorkomen dat nieuwe gebruikers die er een zooitje van maken illegale dingen gaan uitwisselen. En, natuurlijk, de gebruiker is al iets meer bekend met de policies e.d. op GoT.

Of je moet iemand zo gek krijgen om alle PM te lezen en vervolgens goed te keuren of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

ik zou wel graag iets aan de nieuwsbrief aangepast willen zien. niet dat hij niet goed is. maar de dagelijkse nieuwsbrief lijkt op een copy van de frontpage. ik zou in een nieuwsbrief wat meer "nieuws" van achter de schermen bij tweakers willen zien.. eventueel iets van got erbij, presentatie nieuwe modjes etc etc. dus niet een afgeleide van de nieuwsfeiten die op de frontpage staan. want daarvoor ga ik wel naar de frontpage. misschien ben ik de enige die er zo over denkt :p

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

silentsnake schreef op 05 oktober 2004 @ 20:45:
[...]
Wellicht een idee om PM te activeren bij 50 - 100 posts in de techfora?
Ik weet nog een tijd dat aan de hk 150 posts vereist waren. Wat doen mensen dan. Als een gek posten en posten want als ze boven de 150 komen dan krijgen ze wat "leuks" erbij.

Dat lijkt mij dus zeker geen optie ;) Laat het maar eerst eens bekeken worden zoals de crew mensen al zeggen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op 05 oktober 2004 @ 11:05:
[...]

Toch is het via de PM anders dan via de mail. Als het via PM gebeurt, word het namelijk gewoon op de t.net server opgeslagen, iets dat bij mail en irc niet gebeurt.
mja, dan neem je een abo, heb je een mail adres met pop box op de t.net servers ;)
en verder is dat "illegale gedoe" een prima iets om in de voorwaarden te vermelden voor zover dat er niet in staat :P
En het feit dat "mensen van buitenaf" (waarbij ik doel op Brein & CO) het niet kunnen lezen, is wel een argument, maar dat klopt niet bij de huidige policy, anders was warez wél toegestaan geweest in A61 en HK, immers, dit kan ook niet door iedereen gelezen worden.
een woord: policy
waarom heeft de crew dan wel een warez forum :+
Bovendien is de drempel om een PM te sturen veel lager denk ik.
true, en dat is tevens een groot voordeel :)
rammes schreef op 05 oktober 2004 @ 22:20:
ik zou wel graag iets aan de nieuwsbrief aangepast willen zien.
wat heeft die nieuwsbrief verder met GoT te maken? hoogstends dat er iets over GoT in zou moeten dan, maar verder denk ik er net zo over hoor :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

[...]

wat heeft die nieuwsbrief verder met GoT te maken? hoogstends dat er iets over GoT in zou moeten dan, maar verder denk ik er net zo over hoor :*
naja zal het dan wel verkeerd begrepen hebben... :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Vannacht lag ik er opeens aan te denken, dat als je inlogt je een naam kunt geven aan die sessie. Dat als je later precies kan zien op welke pc's je bent ingelogd. Nu kun je niet meer dan een ip adress erbij laten staan. Ik zou t wel makkelijk vinden als ik bijv. erbij kan zetten "server, pc boven, HTPC, op school" enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
_ferry_, heel lief dat je ineens een zoete inval hebt, maar zoals ik in mijn topicstart zei: dat soort zaken horen in BUG thuis :).

* Remy neemt _ferry_ bij de arm en wandelt naar React Bugs en Featurerequests ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15
Wat ik wel erg op prijs zal stellen is een soort van prive berichten versturen via deze site naar GoT Users.
Want dan kan je iemand gewoon wat vragen, ipv dat je het op het forum zelf wil doen.
En daar mee weer vaak offtopic gaat.
Want dan hoefje ook niet zo veel berichten telezenvan:

Waar komt dit of dat vandaan, het flamen naar mensne gaat dna ook niet meer via het forum maar gewoon via die PB berichten.
Dus het lijkt me een leuke oplossing.
Zo kunen modjes ook iemand sneller benaderen via zo'n PB
en andersom natuurlijk.
En dat is vel beter dan maar via mail.
(want die word nog tevaak ontkent dat die is aan gekomen)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

Ik zou graag een splitsing zien tussen:
NIEUWS SPORT & TV aan de ene kant en MUZIEK aan de andere kant. Hoewel we dan misschien wel weer erg veel subforums krijgen.

Ik heb namelijk wel het gevoel dat nieuws,sport&TV meer op de actualiteit gericht zijn dan muziek. Als het namelijk over een clip over een artiest zou gaan, zou ik meer geneigd zijn dit bij TV te plaatsen/zoeken, dan bij muziek.
Bij muziek denk ik persoonlijk meer aan bands, artiesten, festivals, optreden, studio etc.
my € 0,02

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is dus niet bedoeld om over het modbeleid te praten, of specifieke slotjes te behandelen: dat kan nog steeds op de vaste manieren zoals in SeM en de LA-sticky's staan beschreven.