Het SonyEricsson Z800/V800 topic

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 5.033 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

mrsar schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:32:
games die geinstalleerd staan kan je tot zover ik weet niet op een gewone manier van de telefoon af krijgen :/
ik heb een aantal jar/jad bestanden op mijn mem kaart staan ;) en die kan ik dan wel gewoon versturen.... maar de games folder kan je niet bereiken :(
Wat betreft de games... ik heb de update service van Sony Ericsson gebruikt en nu heb ik helemaal geen games meer op mijn V800 staan :? Ik kan me herinneren dat er standaard twee op stonden, eentje met een ruimtevaartuig o.i.d., wie weet dit?

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei, 'k heb hem ook!

Handig klein freeware progje wat ik gebruik voor het converteren naar het juiste videoformaat (MP4): PSPvideo. http://www.pspvideo9.com

Fijn, Star Trek kijken in de tram ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Hoe lang doen jullie met en volle accu ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

JT schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:00:
Hoe lang doen jullie met en volle accu ?
Dat hangt er vanaf wat voor activiteiten je ermee doet :)

Gister heb ik 20 minuten zitten browsen en tv kijken, uur bluetooth aangehad en redelijk veel gebeld. Dan issie na anderhalve dag leeg. Hoe lang doe jij er mee?

Overigens zit er een Stroom sparen optie onder Instellingen. Die schakelt dan je bluetooth, infrarood en slaapstandklok uit. Maar die heb ik standaard al uit staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Ik doe 3 dagen met m'n K700i :P Misschien kan ik een nieuwe telefoon fixen, maar dan ga ik ook op de batterijduur letten want ik vind 3 dagen echt ruk. M'n T68i deed 10 dagen...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb sinds kort ook een v800 en ben op zich zeer tevreden alleen krijg ik die drm blokkering er niet af.
Kan iemand mij dit makkelijk uitleggen ben nm niet erg technisch.

Alvast bedankt
duni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:13:
Hoi,

Heb sinds kort ook een v800 en ben op zich zeer tevreden alleen krijg ik die drm blokkering er niet af.
Kan iemand mij dit makkelijk uitleggen ben nm niet erg technisch.

Alvast bedankt
duni
topic lezen :/

Ginz in "Het SonyEricsson Z800/V800 topic"

[ Voor 66% gewijzigd door mrsar op 09-04-2005 12:24 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op maandag 28 maart 2005 @ 01:16:
[...]

knip

is er btw iemand anders die filmpjes (series etc) op z'n telefoon zet,zoja..waarmee (of welk formaat) doe je dat? ik maak er nu nl .3gp van maar dan is vaak het geluid mega zacht en loopt het compleet niet gelijk met het beeld :/

knip
Yep, ik doe dat met PSP Video 9. Is eigenlik voor de PSP maar je kan er prima mp4 mee maken. Geluid is ook redelijk. In de setup kun je de resolutie naar 176x120 zetten, bitrate aapassen, etc. Het is mij gelukt om afleveringen van 45 minuten op een 32mb stick te zetten, met een beetje tweaken krijg je ze makkelijk onder de 30mb. Je moet dan wel iets inboeten qua geluid maar het is goed te doen. Beter is natuurlijk een 1gb stick erin gooien en dan niet op bitrates te bezuinigen. Fijn met je oordoppies in de tram Star Trek kijken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik geprobeerd heb het gedownload maar kan het niet openen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 21:37
Jammer dat de media player niet fullscreen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:49:
Dat heb ik geprobeerd heb het gedownload maar kan het niet openen ;(
[...]
Kun je de installer niet openen of heb je niks aan de files die het genereert?

De gemaakte .dm-file (in mapje DRM) gooi je over naar je V800 en stel je in als ringtone. Gaat het daar mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een v800 aangeschaft en verwacht hem eerdaags.
hier en daar lees ik iets over 'drm-packager'.... iets mbt mp3? wat is en doet dit progje??

alvast dank voor de reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Aaahh, kom op man, ff de search gebruiken he, is al vaak voorbij gekomen...Anyway, je hebt t nodig om mp3's als ringtones te kunnen gebruiken. Dus niet voor de gewone mp3speler, alleen voor de ringtones.
Verder nog nieuws over de Z800? 'tIs nog altijd Q2... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door trimakassi op 10-04-2005 14:23 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry hoor, maar ben net nieuw hier...... en verre van geroutineerd op dit soort forums
ben allang blij dat ik deze topic gevonden heb ;)

beetje (korte) uitleg of directe verwijzing zou zeer welkom zijn...
kortom: gewoon een verzoek om n beetje hulp

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Uiteraard, en welkom natuurlijk btw :) Kijk hier maar eens. Iets van 14e post van boven, die van Ginz. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:37:
[...]

Yep, ik doe dat met PSP Video 9. Is eigenlik voor de PSP maar je kan er prima mp4 mee maken. Geluid is ook redelijk. In de setup kun je de resolutie naar 176x120 zetten, bitrate aapassen, etc. Het is mij gelukt om afleveringen van 45 minuten op een 32mb stick te zetten, met een beetje tweaken krijg je ze makkelijk onder de 30mb. Je moet dan wel iets inboeten qua geluid maar het is goed te doen. Beter is natuurlijk een 1gb stick erin gooien en dan niet op bitrates te bezuinigen. Fijn met je oordoppies in de tram Star Trek kijken dus ;)
ik zal eens even ermee gaan spelen :)
ik heb er trouwens een 512mb kaartje inzitten :P dus ruimte boeit niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
trimakassi schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:17:
Aaahh, kom op man, ff de search gebruiken he, is al vaak voorbij gekomen...Anyway, je hebt t nodig om mp3's als ringtones te kunnen gebruiken. Dus niet voor de gewone mp3speler, alleen voor de ringtones.
Verder nog nieuws over de Z800? 'tIs nog altijd Q2... ;)
Verwacht: week 23

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 11-04-2005 12:24 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Half augustus???Damn, dat is halverwege Q3... :| Op zich niet zo vreemd, er moeten natuurlijk wel flink wat V800tjes verkocht worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Oeps... Foutje... De 2 en de 3 omgedraaid

Week 23

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hahaha, jaaa, dat krijg je ervan als je zo laat nog post.... :+ Week 23 klinkt iig stukken beter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone hebben ze nu wel een hele aantrekkelijke deal.

Ik heb de mijn net anderhalve maand te vroeg aan geschaft :X

Gratis Sony Ericcson V800 of Nokia 6630 UMTS

* 150 belminuten p.m. + 24 mnd 150 belminuten p.m. extra
* 50 SMS p.m. en gratis E-mail & browsen op Vodafone live!
* Gratis Video Telefonie t/m 30-09-2005
* Live! TV voor 0,25 euro per 10 min. t/m 30-09-2005

Speciaal Lentevoordeel Pakket Prijs 25 euro per maand:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:13:
Bij Vodafone hebben ze nu wel een hele aantrekkelijke deal.

Ik heb de mijn net anderhalve maand te vroeg aan geschaft :X

Gratis Sony Ericcson V800 of Nokia 6630 UMTS

* 150 belminuten p.m. + 24 mnd 150 belminuten p.m. extra
* 50 SMS p.m. en gratis E-mail & browsen op Vodafone live!
* Gratis Video Telefonie t/m 30-09-2005
* Live! TV voor 0,25 euro per 10 min. t/m 30-09-2005

Speciaal Lentevoordeel Pakket Prijs 25 euro per maand:
Dat pakket heb ik dus schijnbaar, was op 1 april. Ik kan me alleen die 50 sms niet voor de geest halen :?

Ik vraag me overigens echt af hoeveel er straks betaald moet gaan worden voor 10 minuten Live!TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik zou willen dat de covers van de z800 uit kwamen vooral die zilvere vind ik waanzinnig. Of weet iemand al een adresje waar die te krijgen zijn. Ik kwam op ebay alleen nog maar een oranje tegen. Die vind ik persoonlijk niks. Zou ik hem eerste weer over moeten spuiten maar daar heb ik weinig zin in.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hoe zit het trouwens met de ondersteuning van geheugenkaartjes? Volgens de sp gaat het om "memory stick duo pro". Vervolgens heb ik ook "memory stick pro duo" voorbij zien komen (maakt dat omdraaien van pro en duo uit??) en daarnaast heb je ook nog eens de "memory stick", "memory stick duo" en "memory stick pro"...pffff 8)7 Nou heb ik vijf verschillende soorten gevonden en ik vraag me af welke er nu allemaal in kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:07:
Hoe zit het trouwens met de ondersteuning van geheugenkaartjes? Volgens de sp gaat het om "memory stick duo pro". Vervolgens heb ik ook "memory stick pro duo" voorbij zien komen (maakt dat omdraaien van pro en duo uit??) en daarnaast heb je ook nog eens de "memory stick", "memory stick duo" en "memory stick pro"...pffff 8)7 Nou heb ik vijf verschillende soorten gevonden en ik vraag me af welke er nu allemaal in kunnen...
Memory Stick PRO Duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

De naam is inderdaad Memory Stick PRO Duo... Alleen zul je op verschillende plaatsen, fora, web winkels de naam omgedraaid zien -> MS DUO Pro. Maar daar wordt de zelfde stick mee bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ah ok, begreep er al weinig van...thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mindwalker schreef op zondag 10 april 2005 @ 09:35:
[...]

Kun je de installer niet openen of heb je niks aan de files die het genereert?

De gemaakte .dm-file (in mapje DRM) gooi je over naar je V800 en stel je in als ringtone. Gaat het daar mis?
Nee kan inderdaad de installer niet openen heb jij een idee hoe dat kan?

Groetjes dunja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:24:
[...]

Nee kan inderdaad de installer niet openen heb jij een idee hoe dat kan?

Groetjes dunja
Als ik het wil openen geeft ie het volgende aan: one or several media types are not defined in the device profile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb een verontrust gevoel met live TV. Ten eerste hoe live is live TV. Niet echt live en je betaald al gauw voor content die herhaald word. Oftewel een je reinste rip-off. Maar het verontrustte gevoel zit hem in de telefoon. Ik zou haast denken dat het bekijken van live TV op een V800 niet echt goed is. Zo gauw ik namelijk 10 minuten heb gekeken is de onderkant van de telefoon gloeiend heet. De batterij was vol toen ik keek. Maar doordat dat live tv veel stroom trekt was er al gauw een blokje weg. Logisch zeg ik. Maar de hitte ontwikkeling als gevolg hiervan vind ik geen prettig idee. Zijn er meer mensen met deze ervaring. Het heet worden van het toestel na het kijken van live TV?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hmm, goed dat je dat vermeld. Wil nl de z800 aanschaffen en voel er niet veel voor om die tjap te gaan stikstofkoelen oid... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
MR_VIPER schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:44:
Ik heb een verontrust gevoel met live TV. Ten eerste hoe live is live TV. Niet echt live en je betaald al gauw voor content die herhaald word. Oftewel een je reinste rip-off. Maar het verontrustte gevoel zit hem in de telefoon. Ik zou haast denken dat het bekijken van live TV op een V800 niet echt goed is. Zo gauw ik namelijk 10 minuten heb gekeken is de onderkant van de telefoon gloeiend heet. De batterij was vol toen ik keek. Maar doordat dat live tv veel stroom trekt was er al gauw een blokje weg. Logisch zeg ik. Maar de hitte ontwikkeling als gevolg hiervan vind ik geen prettig idee. Zijn er meer mensen met deze ervaring. Het heet worden van het toestel na het kijken van live TV?
uhm nou de keren dat ik heb gekeken hebbik nergens last van gehad...
(heb je niet stiekem playboy channel gekeken...dat je jezelf ipv de telefoon als warm waarneemt >:) )

Ik heb trouwens me eigen V800 naar de winkel gebracht voor reparatie mijn bereik viel de hele tijd weg 8)7 ook in de stad en ook als ik umts uit zette...

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

MR_VIPER schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:44:
ja dat heb ik ook,de batterij moet schijnbaar hard werken om het bij te houden...anyway..ik vond het niet erg boeiend,de meeste content duurt 10 minuten en daarna kannie weer even afkoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb een vraagje. Mijn telefoon heeft CID29; wat wil dit zeggen? De firmware file van Davinci om van je V800 een Z800 te maken (dus de Z800 firmware), heeft CID36. Nu kan de update dus niet uitgevoerd worden. :(

Dus wat is CID, kan het verandert worden naar een andere nummer, en hoe hebben de mensen die wel de update gedaan hebben dit voor elkaar gekregen? :) (Ginz? :P)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Daarover kunnen we het beter hier niet hebben. Neem contact met mij op via de bekende wegen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbvisiontt schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:07:
Ik heb een vraagje. Mijn telefoon heeft CID29; wat wil dit zeggen? De firmware file van Davinci om van je V800 een Z800 te maken (dus de Z800 firmware), heeft CID36. Nu kan de update dus niet uitgevoerd worden. :(

Dus wat is CID, kan het verandert worden naar een andere nummer, en hoe hebben de mensen die wel de update gedaan hebben dit voor elkaar gekregen? :) (Ginz? :P)
ehh... een V800 'ombouwen' naar een Z800?? wat zijn de verschillen cq wat is het nut (de winst?)
houdt dat ook 'unlocken' in?? (helemaal verboden en illegaal en dus uit den boze natuurlijk... O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

vooralsnog is unlocken volgens mij nog steeds niet illegaal..... Alleen het verspreiden van programma's en linken er naar toe wel. In de FAQ is het allemaal verboden logischerwijs maar bij de wet volgens mij niet. Tevens zit ik nog steeds met de garantie kwestie van wat te doen als je hem omgetoverd hebt naar een Z800 je garantie vervalt en het terugzetten van de V800 software is ook niet 1 2 3 gebeurt. Is wel een lastig puntje aangezien inde Z800 software toch leuke speeltjes en opties zitten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Unlocken kan legaal, maar ook illegaal zijn. Er zijn namelijk 2 manieren van unlocken: De lock uitschakelen, of een gehele nieuwe firmware zonder lock op het toestel zetten

De lock uitschakelen:

De lock uitschakelen kan doormiddel van de unlockcode die je van de provider krijg, of doormiddel van een calculator die voor jou de unlockcode berekent. aangezien je hierbij niks met de firmware/software doe, en dus die onveranderd laat, is dit niet verboden. En dus niet illegaal.

Dit kan je simpel vergelijken met het aan en uit zetten van een lichtknopje.

Gelockte firmware met ongelockte firmware flashen:

Eigenlijk is het heel simpel, Hiermee vervang je de auteursrechtelijk beschermde firmware met een firmware waar geen rechten over betaald zijn. Hiermee schend je dus het auteursrecht. En dat is verboden, en dus illegaal.

Echter......

Het is voor de moderators hier in I&T niet te controleren van welke manier gebruik gemaakt wordt. Dus hebben de moderators besloten om het geheel te verbieden op GoT.

Het bediscusiëren of uitleggen van unlock methodes is hier dus niet toegestaan. Ook requests voor software of andere methodes zijn hier niet toegestaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
En even een aparte post over de garantie:

Ja, bij de kleinste aanpassing aan je toestel, zelf het unlocken met een code, verloopt officieel je garantie. Het open maken van je telefoon bijvoorbeeld ook.

Echter, een persoonlijke ervaring om SonyEricsson's garantie beleid aan te tonen:

- T610 T-Mobile gekocht
- SIMlock vrij gemaakt
- T-Mobile branding eruit gehaald.
- T630 firmware en TFT display erin gemonteerd
- T630 toetsenbord en behuizing eromheen gebouwd

Toen ging hij opeens kapot, opgestuurd, en 2 weken later......

Nieuwe SonyEricsson T630 van ze gekregen (Nee, geen verzekering)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik vooralsnog niet veel wijzer na de unluck/lock verhandelingen....
Ben juist erg benieuwd naar het verschil tussen de z800 en de v800, het effect, de voor- en nadelen (risico's?) en het nut....
Mogelijk nog iemand die daar uitleg over kan geven?

Voor de duidelijkheid: ik vraag hier dus niet naar hoe de al dan niet illegale handelingen uitgevoerd moeten worden, zoals al gezegd zijn die op het forum (begrijpelijk) niet toegestaan.

mvrgr
TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Als ik je dat moet vertellen, zal ik proberen niet al te diep op de stof ingaan. Daar heb ik geen problemen mee, maar ik wil geen officiele waarschuwing daarvoor krijgen, maar, ik zal het proberen.

Voordelen:

Je heb de firmware van de Z800, die geheel onaangepast is. Het is dus de originele SonyEricsson firmware met alles erop en eraan. MyFriends (MSN/ICQ client) is te vinden, je kan gewoon MP3's als ringtone instellen, en je heb een veel mooier menu. (grafisch)

Nadelen:

Je garantie verloopt officieel. En hij werkt om een zeer vreemde reden niet goed met Telfort. Je kan wel gewoon SMS-en, maar bellen en gebeld worden lukt gewoon soms niet.

Risico's:

Eigenlijk heel weinig. De flashmanier is zo goed, dat er eigenlijk weinig mis mee kan gaan. En als het mis gaat, geen probleem. Dan helpen genoeg mensen je weer om het toch weer opnieuw te doen. Er is natuurlijk wel een risico dat je telefoon het om een gewone reden niet meer doet, en je `m dan dus niet meer ter reparatie kan opsturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 14-04-2005 21:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 16:17
Hmm.. ik heb iets raars.. ik heb een spelletje gedownload via vodafone live (je moet toch wat met je live te goed..) maar nu kan ik het hele spelletje niet meer terugvinden. Ik had hem netjes opgeslagen in games maar als ik nu in die map ga zie ik het hele spel er niet meer tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ginz:
thanks, da's duidelijk.

ps mocht ik inhoudelijk meer willen weten over het hoe... kan ik je dan apart mailen oid?

mvrgr
TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
pm31 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:21:
Hmm.. ik heb iets raars.. ik heb een spelletje gedownload via vodafone live (je moet toch wat met je live te goed..) maar nu kan ik het hele spelletje niet meer terugvinden. Ik had hem netjes opgeslagen in games maar als ik nu in die map ga zie ik het hele spel er niet meer tussen staan.
Bij je berichten misschien?

offtopic:
tbokkinga, Tuurlijk

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week geprobeerd externe email in te stellen bij vodafone maar kreeg telkens de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet worden herkend. Erg frusty maarja, ik dus 1200 bellen om te vragen wat er mis gaat. Blijkt dat hun mailservers een probleem hebben. Zou na dit weekend opgelost moeten zijn maar die kerel klonk niet erg overtuigend. Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ginz schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:39:
[...]

Bij je berichten misschien?

offtopic:
tbokkinga, Tuurlijk
Nope is helaas helemaal verdwenen.. maar ik had wel dat een andere game die ik had geinstalleerd er wel weer ineens stond.. dus lijkt me toch dat er ergens iets fout is met of de software, of de memory stick of ik weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Hoi, ik heb sinds gsteren ook de v800,

nu wil ik er een mp3tje op zetten, ik heb dus die drm packager geinstalleerd en mij mp3 file omgezet. Deze .dm-file heb ik in de mappen \MSSEMC\media files\audio, \MSSEMC\media files\audio\ringtones, \MP3 en \DCIM gezet maar waar ik hem ook zet, ik kan hem nergens in mijn telefoon terugvinden.

Doe ik n gewoon iets hardstikke fout of vergeet ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Snuggles schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:51:
Hoi, ik heb sinds gsteren ook de v800,

nu wil ik er een mp3tje op zetten, ik heb dus die drm packager geinstalleerd en mij mp3 file omgezet. Deze .dm-file heb ik in de mappen \MSSEMC\media files\audio, \MSSEMC\media files\audio\ringtones, \MP3 en \DCIM gezet maar waar ik hem ook zet, ik kan hem nergens in mijn telefoon terugvinden.

Doe ik n gewoon iets hardstikke fout of vergeet ik iets ?
Ik heb em sinds een uurtje binnen.....
TOP-toestelletje vind ik! :)

ik heb op de memstick gewoon een dir 'MP3' aangemaakt en daar het aangemaakte .dm-file ingezet.
Gewoon via het menu, 'mijn telefoon', 'geluiden' --> zoeken naar je .dm (mp3) bestand; deze selecteren en op 'meer' drukken, kies 'gebruiken' en kies dan 'als ringtone'.... klaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de v800 dus net binnen; zwart is best aardig, maar in hoogglans ziet ie er in no time vlekkerig uit (peanuts welliswaar, maar toch)
iemand enig idee of er covers in andere kleuren beschikbaar zijn?? :?

mvrgr
TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:58:
Ik heb de v800 dus net binnen; zwart is best aardig, maar in hoogglans ziet ie er in no time vlekkerig uit (peanuts welliswaar, maar toch)
iemand enig idee of er covers in andere kleuren beschikbaar zijn?? :?

mvrgr
TB
Hoi,
Ik heb toevallig gister via ebay wereldwijd een witte gekocht.
Wel een orginele met het vodafone logo, 24 euro inclusief verzekerd verzenden.

Groetjes duni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuwe software update uit via:

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10205

Dit is release R1S025

Als je deze update gedaan hebt:

Caller id met foto in het buitenste scherm !!!
Mp3 als ringtone instellen (bleven bij mij hiervoor niet staan)
Software update voor de camera.

Dat is wat ik zo snel even wat ik kon ontdekken.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
is dit een nieuwe firmware versie voor de V800 of voor de Z800?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:24:
is dit een nieuwe firmware versie voor de V800 of voor de Z800?
De V800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Duni Ik heb gisteren ook via Ebay een witte bemachtigd,alleen was ik duurder uit 44 euro.
Maar ja dan heb je wat.
Wat ik vragen wilde heb jij ervaring met hoe lang het ongeveer duurt voordat je het in huis hebt?
Alvast bedankt groetjes Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Alkmaar ik ben ook al op de side geweest,maar komin het het menu na het aanklikken van alle icoontjes niet verder,misschien dat de side overbelast is of???
En weet iemand hoe je het zwarte plastick kapje van de bovenkant kan afkrijgen?
Ik heb namelijk een andere kleur,maar weet niet of je hem makkelijk kan verwijderen.
Alvast dank groeten Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heel klein schroevendraaiertje aan de hoeken eronder zetten. Zodoende het geheel wat naar buiten lichten het zit namelijk op 4-6 plaatsen geklikt.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:27:
Er is weer een nieuwe software update uit via:

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10205

Dit is release R1S025

Als je deze update gedaan hebt:

Caller id met foto in het buitenste scherm !!!
Mp3 als ringtone instellen (bleven bij mij hiervoor niet staan)
Software update voor de camera.

Dat is wat ik zo snel even wat ik kon ontdekken.

Suc6!
Ik heb de update uitgevoerd en gelijk gekeken of caller id werkt. Maar dit werkt dus niet. Vraag me af hoe jij dat wel werkend hebt gekregen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi MR_VIPER bedankt voor de informatie,ik dacht eerst dat je de bovenkant niet los kon krijgen,ik ga het proberen.
Groetjes Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:16:
[...]

Ik heb de update uitgevoerd en gelijk gekeken of caller id werkt. Maar dit werkt dus niet. Vraag me af hoe jij dat wel werkend hebt gekregen.
Je hebt nu release R1S025 erop staan? Dan zou het moeten werken.
Ik heb van het weekend nog 2 telefoons geupdate via de site en die hebben beide ook photo caller id op het buitenste scherm dus het zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Idd nu werkt het ook heel raar. Met vaste telefoon werkte het niet en vervolgens met een mobiele telefoon werkt het wel.... Binnenkort maar eens verdr testen als ik meer foto's erin heb staan. Wat ik wel erg goed vind van die camera update is dat het geluid van de foto nemen stuk verkort is wat de snelheid voor mijn gevoel ten goede komt. Ook de kwaliteit van de foto's is iets verbeterd naar mijn mening.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER Ik ben net ook weer naar de sony site geweest maar ik kom niet verder dan het scherm dat je alles aan moet vinken. Als ik dat gedaan heb en doorklik kom ik wel in het volgende scherm maar alles blijft leeg in het midden.Bovenaan staat wel welkom bij sony service update.
Weet jij wat het probleem kan zijn?
GR Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heb jij java wel goed op je pc staan.... Volgens mij gebruikt deze pagina stevig java. Het kan ook zijn dat je door een instelling van windows beveiliging / IE beveiliging er niet door komt. Bij mij kwam ik er vlekkeloos doorheen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha beter die update! Zo raak ik mijn garantie iig niet kwijt en toch caller-id.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:58:
Ik heb deze week geprobeerd externe email in te stellen bij vodafone maar kreeg telkens de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet worden herkend. Erg frusty maarja, ik dus 1200 bellen om te vragen wat er mis gaat. Blijkt dat hun mailservers een probleem hebben. Zou na dit weekend opgelost moeten zijn maar die kerel klonk niet erg overtuigend. Weet iemand hier meer van?
Ok, het is nu na het weekend. Nog eens geprobeerd.. nu kan ik niet eens inloggen op de website van Vodafone: "Er is een fout opgetreden, probeer het nog een keer." Heel leuk loopje, not!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een vraagje over de nieuwste firmware update voor de V800
Is het nu noodzakelijk om weer een nieuwere driver te downloaden,of kan ik gewoon de driver versie van de vorige update gebruiken?
Gr Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 01:23:
Is het nu noodzakelijk om weer een nieuwere driver te downloaden,of kan ik gewoon de driver versie van de vorige update gebruiken?
Gr Leon.
Gewoon de oude usb-driver .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 01:23:
Gr Leon.
Je bent nog vrij nieuw op het forum zie ik, ik zal jou een gratis les geven die ik destijds ook gekregen heb. :P

Tweakers begroeten elkaar continu zonder het erbij te zetten... :) Kortom, "Hoi allemaal" of "Groetjes" etc. zijn overbodig. Staat ergens in de faq maar heb even geen zin om dat op te zoeken. ;)

En wat betreft je vraag: de updatesite zal altijd de nieuwste versie vereisen, en je die ook laten installeren. Gewoon updaten dus. :) Oh nu zie ik de post erboven, als het om de USB driver gaat dan is de oude goed genoeg, tenzij als je naar Links en de Start knop moet indrukken hij gewoon aangaat, dan weet je dat je usb driver niet up-to-date is.

[ Voor 14% gewijzigd door mbvisiontt op 19-04-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben erover aan het denken om een v800 aan te schaffen (bij gebrek aan een z800). Ik heb nu een p900 maar die heeft teveel functies die ik toch niet gebruik. Dan lijkt dit toestel me beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

meid enig ;) maar wat is je vraag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Het was een mededeling aangezien alle vragen die ik had beantwoord zijn in dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ah kijk eens aan, dat is mooi! Maar waarom een V800? Nog even geduld en je hebt een Z800 die er in mijn ogen mooier uitziet en bovendien al die vodafone sh*t niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Geduld is bij mij vaak een probleem. Ik ben eigenlijk nu aan iets nieuws toe. Ik wil er zelf een z800 van maken. Mede daardoor twijfel ik, misschien moet ik toch nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Bianca schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:12:
Geduld is bij mij vaak een probleem. Ik ben eigenlijk nu aan iets nieuws toe. Ik wil er zelf een z800 van maken. Mede daardoor twijfel ik, misschien moet ik toch nog wachten.
Je kunt op de V800 straks ook Z800 software zetten, en covers zijn ook los te koop als je die ook wilt veranderen. :) Dus dat hoeft geen argument te zijn om nog langer te wachten. Het is wel handiger als alles al gelijk is zoals je het wilt hebben natuurlijk (z800), maar ja... geduld heb ik ook weinig dus ik zou zeggen kopen die hap. :P

Ik heb trouwens ook een P900 gehad, heerlijk dingetje. Ik wil ook weer overstappen op zo'n soort toestel, maar pas als alles sterk verbeterd is, en dan praat ik over Wifi, fotokwaliteit in de buurt van gewone fotocamera, nog hogere resolutie, (nog) langere batterijduur, UMTS, quadband, ... Dat is het wel zo ongeveer denk ik, kan even niets meer bedenken. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door mbvisiontt op 19-04-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej, ik lees net ergens dat het voor de V800 niet mogelijk zou zijn om zelf gemaakte foto's (met V800) via USB of BlueTooth naar je pc te versturen. Dit lijkt me erg sterk, maar aangezien ik zelf een Sharp GX-10 heb vertrouw ik Vodafone voor geen meter meer. Met de GX-10 moest je per se gebruik maken van hun netwerk om je fto's over te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
mbvisiontt schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:42:
[...]

Je kunt op de V800 straks ook Z800 software zetten, en covers zijn ook los te koop als je die ook wilt veranderen. :) Dus dat hoeft geen argument te zijn om nog langer te wachten. Het is wel handiger als alles al gelijk is zoals je het wilt hebben natuurlijk (z800), maar ja... geduld heb ik ook weinig dus ik zou zeggen kopen die hap. :P

Ik heb trouwens ook een P900 gehad, heerlijk dingetje. Ik wil ook weer overstappen op zo'n soort toestel, maar pas als alles sterk verbeterd is, en dan praat ik over Wifi, fotokwaliteit in de buurt van gewone fotocamera, nog hogere resolutie, (nog) langere batterijduur, UMTS, quadband, ... Dat is het wel zo ongeveer denk ik, kan even niets meer bedenken. ;)
Daar zit wel wat in inderdaad. Ik had het zo bedacht omdat mobiele telefoons me snel gaan vervelen. Als ik er nu eerst veel aan moet doen om em 'goed' te krijgen dan dacht ik misschien doe ik een telefoon minder snel weg >:)

Dat zijn niet echt de minste eisen :) maar uiteindelijk zal dat wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:18:
Heej, ik lees net ergens dat het voor de V800 niet mogelijk zou zijn om zelf gemaakte foto's (met V800) via USB of BlueTooth naar je pc te versturen. Dit lijkt me erg sterk, maar aangezien ik zelf een Sharp GX-10 heb vertrouw ik Vodafone voor geen meter meer. Met de GX-10 moest je per se gebruik maken van hun netwerk om je fto's over te sturen...
Dat is ronduit crap, uiteraard kan dat.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Bianca schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:37:
[...]

Daar zit wel wat in inderdaad. Ik had het zo bedacht omdat mobiele telefoons me snel gaan vervelen. Als ik er nu eerst veel aan moet doen om em 'goed' te krijgen dan dacht ik misschien doe ik een telefoon minder snel weg >:)

Dat zijn niet echt de minste eisen :) maar uiteindelijk zal dat wel goedkomen.
Daar zit ook wat in; iets dat je zelf gemod hebt zit je veel dichter aan het hart. B) :P

Ja de eisen lijst is groot, maar ik heb de tijd... Ik had eerst de K700, en die vond ik goed zat om (en dat is mijn schatting hoe lang het nog duurt voordat er een gsm is die voldoet aan mijn eisen) de komende 2 jaar te overbruggen. Maar toen deed zich een gelukkig gelegenheidje voor waardoor ik voor érg weinig een V800 kon hebben door een ruil.... 8) En aangezien dit toestel erg mooi is gaan die 2 jaar wel lukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na de software update last met mijn programma mobimate worldmate.
Ik heb heel de telefoon schoongemaakt,ofwel een algemene reset.nadat ik de nieuwe firmware heb gedownload. Als ik nu mobimate terug zet op de telefoon vraagt hij of ik het kwijt wil in aplicaties of games. Dus in aplicaties gezet en als ik daar vervolgens heen ga,geeft hij doodleuk aan GEEN aplicaties aanwezig.?????? Nu heb ik het in de folder overige gezet maar daar moet ik elke keer het zaakje weer opnieuw installeren,en zegt hij dat het programma al bestaat,en of ik het wil overschrijven.Weet iemand een oplossing?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Ik heb er iets over gelezen op internet, dat de Java applicaties niet goed zouden werken, maar dat was slechts bij een enkeling en niet structureel, want de meesten hebben er geen last van. Ik weet dat ik het op Esato heb gelezen, ik weet alleen niet meer waar. Zoek op Esato maar eens op r1s025 en je vindt het ongetwijfeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:01:
Ik heb na de software update last met mijn programma mobimate worldmate.
Ik heb heel de telefoon schoongemaakt,ofwel een algemene reset.nadat ik de nieuwe firmware heb gedownload. Als ik nu mobimate terug zet op de telefoon vraagt hij of ik het kwijt wil in aplicaties of games. Dus in aplicaties gezet en als ik daar vervolgens heen ga,geeft hij doodleuk aan GEEN aplicaties aanwezig.?????? Nu heb ik het in de folder overige gezet maar daar moet ik elke keer het zaakje weer opnieuw installeren,en zegt hij dat het programma al bestaat,en of ik het wil overschrijven.Weet iemand een oplossing?????
Daar kwam ik gisteren ook achter :'(
Blijkbaar is dit een bug in de nieuwe release ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 07:55:
[...]

Daar kwam ik gisteren ook achter :'(
Blijkbaar is dit een bug in de nieuwe release ...
Nee..... Zie boven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een oplossing is niet te vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact gehad met de service desk via de sony site.Maar hun wisten weer nergens van.Elke keer als je hun een vraag stelt krijg je hetzelfde standaard antwoord van bel maar met een van de winkels. Dan denk van wat heeft het dan voor nut om een mail te sturen naar de servic desk?

Zou het misschien wat uitmaken als je de update nogmaals doet??
Ik kan nu niets meer vinden: Aplicatiemap is onbruikbaar muziek mp3 plus muziek omgevormd met drm werkt de helft ook niet meer plus al mijn games pleite. Heb ook geprobeerd games van vodafone live binnen te halen,ik zet hem in map games ga er naar toe en :( wat geeft hij aan geen game aanwezig ofwel weer euri naar de kl...te :Z }) . Zijn er meer mensen met deze ellende?? Of is de oude software nog terug te krijgen/// Help. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 01:23:
Hoi Duni Ik heb gisteren ook via Ebay een witte bemachtigd,alleen was ik duurder uit 44 euro.
Maar ja dan heb je wat.
Wat ik vragen wilde heb jij ervaring met hoe lang het ongeveer duurt voordat je het in huis hebt?
Alvast bedankt groetjes Leon.
Rond de 7 a 10 dagen dan moet je het wel in huis hebben.
Hoop dat het lukt,succes.

Groetjes duni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
Even een vraagje; bij mijn S55 was het zo dat in een SMS je van je voicemail: "+3100000001 heeft u gebeld maar geen bericht achter gelaten" het telefoonnummer automatisch werd omgezet naar een naam als deze in je adresboek stond. Dit is helaas nog niet zo met de V800, kan ik dit instellen of is het gewoon niet mogelijk?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:09:
Ik kan nu niets meer vinden: Aplicatiemap is onbruikbaar muziek mp3 plus muziek omgevormd met drm werkt de helft ook niet meer plus al mijn games pleite. Heb ook geprobeerd games van vodafone live binnen te halen,ik zet hem in map games ga er naar toe en :( wat geeft hij aan geen game aanwezig ofwel weer euri naar de kl...te :Z }) . Zijn er meer mensen met deze ellende?? Of is de oude software nog terug te krijgen/// Help. })
Ik heb het zelfde gehad met de vorige software-update: alle applicaties en games waren verdwenen. Bij herinstallatie van applicaties zegt-'ie dat de applicatie al bestaat (eenmalig weliswaar) terwijl alles toch echt leeg was.

Dus onbruikbaar is het niet, moest alleen alles opnieuw er op zetten. Die World Clock heb ik er meteen maar afgelaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay maar weet je wat ik zo raar vindt
Hij geeft aan geen bestanden aanwezig in map aplicaties,maar als ik dan naar die map ga staat er wel 392kb in die map. En die krijg ik er ook met geen mogelijkheid uit heb telefoon zelfs helemaal gereset,en mijn 256mb geheugenkaart geformateerd en nog staat 392kb in.Ik snap er geen snars van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Format intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:52:
Even een vraagje; bij mijn S55 was het zo dat in een SMS je van je voicemail: "+3100000001 heeft u gebeld maar geen bericht achter gelaten" het telefoonnummer automatisch werd omgezet naar een naam als deze in je adresboek stond. Dit is helaas nog niet zo met de V800, kan ik dit instellen of is het gewoon niet mogelijk?
Volgens mij heeft alleen Siemens deze toch wel handige functie. Je kan wel even op bellen drukken en dan meteen weer ophangen, dan zoekt je toestel er de naam bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij schreef format intern geheugen,ik heb geheugenkaart geformateerd telefoon een reset gegeven plus alles teruggezet naar fabieks instellingen. Verder zou ik niet weten wat ik nog kan verzieken.
Ik keek een half uur geleden bij map aplicatie en zag netjes bijgeleverd programma converter,en ik kijk nu weer en hij staat er weer niet meer.Als ik telefoon even aan en uit zet,zie ik hem weer wel.
Het lijkt hans kazan wel.
Ik hoop dat er snel een nieuwe update komt. Die slapers bij sony zullen dit toch ook wel door hebben?? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb nergens problemen mee na de update. Ik ben er eigenlijk alleen maar op vooruitgegaan. De snelheid van de camera lijkt beter. Call id werkt. Etc Etc.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

nah dan moet ik de update mischien toch maar eens gaan doen :) er zijn nu meer pro's dan tegens :P

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 21-04-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vertel mij dan maar eens hoe je call id aan het werken hebt gekregen,en waar ik het kan vinden op de telefoon. ;( Ik zie het niet.Het enige positieve wat ik heb overgehouden aan de update is dat de ringtone blijft staan na het aan en uitzetten :| .En verder weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Call id staat standaard aan. Je moet natuurlijk wel een plaatje aan een persoon gekoppeld hebben staan en deze persoon moet in je telefoonboek staan. Verder moet de persoon natuurlijk wel nummerinformatie meesturen anders heb je er niks aan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Caller ID staat gewoon aan ja... hoef je niks voor te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay thanks inderdaad het werkt prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb vandaag geprobeerd mijn V800 te updaten, maar het gaat steeds mis. Iemand tips?

Ik moest wat software van SE installeren, ging allemaal prima, en vervolgens start ik dat update progje, en vraagt hij of alles correct is aangesloten, zegt hij dat ik het op geen enkele wijze mag onderbreken, en begint hij.

Mijn telefoon schakelt dan uit (hoort dat?), ik krijg een scherm in beeld dat zegt houdt de < toets ingedrukt en druk op de startknop... Nu kan ik geen andere startknop bedenken dan de aan/uitknopw, waarna de telefoon (natuurlijk) weer aangaat. Maar vervolgens gebeurt er niets...

Iemand een idee?

Txs,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad de eerste keer. Je moet eerst een driver downloaden deze kun je vinden op de pagina waar je het programma gedownload hebt van je telefoon,staat onder het kopje Software daarna stuurprogramma aanklikken en driver voor usb downloaden. Hier staat wat je verder moet doen. De driver heb je nodig om de update uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
Na mijn telefoon ontvangen te hebben van de reparatieservice, met de nieuwste software erop, heb ik helaas nog steeds last van mijn probleem.
Mijn netwerk valt continu weg waarna mijn telefoon een tijdje een wit scherm geeft en vervolgens weer bereik heeft. Het lijkt me er nu op dat de telefoon niet kan schakelen van telefoonpalen zonder eerst de oudere paal zijn verbinding verbroken te hebben.
Dit is echter maar een gok; weet iemand toevallig meer van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Heb sinds vorige week ook de V800 binnen, bevalt al erg goed. (werd geleverd met nieuwste firmware :))
Enige probleem dat ik tot nu toe tegenkwam was het ophalen van e-mail met de client.
Hiervoor bel ik in bij XS4all (dan gebruik ik mijn gewone belminuten). Als ik alleen met een GSM netwerk verbonden ben gaat alles goed. Echter, op het moment dat ik ook met een 3G netwerk verbonden bent loopt hij gelijk vast: Connection Failed, Could not find server.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi !

Ik heb gisteren ook zo'n mooie V800 gekregen bij een vodafone aanbieding. Ps wat een gaaf ding! Echter een probleempje; hoe kan ik een foto toevoegen aan een email ? Ik zou nou juist graag mijn umts verbinding willen gebruiken om fotos te mailen. Ps MMS functie heb ik natuurlijk gezien dus dat kan maar is wel duur tov email dacht ik ...

En dit had ik dus willen plaatsen in het V800 topic maar dat wil ff niet lukken ( oke ik ben een newbie sorry!!) Misschien dat de moderator dat als nog wil doen ...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 15:35 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste