"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
En als grote spelers (operators) er niet om vragen, dan stopt Sony Ericsson gewoon iets anders in het toestel
Desondanks liegen de specs er niet om.. Als ik een leuke deal met Vodafone kan maken heb ik binnenkort ook een exemplaar
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Groote valt op zich wel mee. Lijkt groter als hij is.Zemskii schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:44:
Ik vind 'm wel erg groot als ik eerlijk ben.
Desondanks liegen de specs er niet om.. Als ik een leuke deal met Vodafone kan maken heb ik binnenkort ook een exemplaar
Als je hem via internet op de Vodafone shop besteld heb je best een goede deal,
V800 + Sony Ericsson hbh-600 Bluetooth headset voor €79,- en je krijgt €100,- retour verspreid over 10 maanden. Bij een abbo vna €21,50 voor 150 minuten.
Best ok, zo heb ik hem ook besteld.
Ja, zoiets dus...
Sony Ericsson V800 black UMTS + Vodafone live! TeGoed Basis + Vodafone 150 2 jaar + Vodafone SMS TeGoed 25
Bellen per seconde, betalen per seconde
Aantal belminuten in het Bel TeGoed: 150 minuten
Bedrag per maand: € 34.50
Eenmalige aansluitkosten: € 0.00
Contractduur in jaren: 2
SMS per bericht: € 0.22
Toestelprijs met standaard opties: € 0.00
Acties:
* 6 maanden 150 belminuten per maand extra
* Gratis Video Telefonie en email t/m 31-03-2005
* Live TV voor 0,25 euro per 10 min. t/m 31-03-2005
* 3 maanden gratis het gekozen SMS TeGoed
[ Voor 78% gewijzigd door Ginz op 10-03-2005 12:51 ]
-
Verwijderd
Nee hoor.Ginz schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 12:46:
+ dat je daarbij waarschijnlijk ook nog een UMTS LIVE! bundel bij moet nemen van € 10.00 oid
Ja, zoiets dus...
[...]
Ik heb hem gewoon besteld met het vodafone 150 abbo, zonder sms en umts (Live!) bundel.
En betaal dus €21,50 in de maand.
Omschrijving Aansluitkosten Maandkosten Toestelprijs
Zonder live! TeGoed eur 0.00 eur 0.00 eur 79.0
Je hebt dan alleen geen:
Acties:
* 6 maanden 150 belminuten per maand extra
* Gratis Video Telefonie en email t/m 31-03-2005
* Live TV voor 0,25 euro per 10 min. t/m 31-03-2005
* 3 maanden gratis het gekozen SMS TeGoed
Maar ach de maand is toch al zo goed als om als je toestel geleverd word.
Extra belminuten heb ik niet nodig en een sms tegoed ook niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 13:22 ]
Geruild tegen een P900
Nu nog even mijn GSM-tweak kunsten er overheen halen, en dan zal ik gauw een Z800 ervan maken.
-
Was even naar A'foort geweest, naar 't Vodafone Citypoint daar, en de V800 even uit mogen proberen. Wat me opviel, was dat als je 'm openklapt, er zo'n klikje is. Het klinkt nogal goedkoop en plastic..
Heeft er al iemand dat videobellen uitgeprobeerd? Zo niet, wil ik 't over 'n week wel met iemand proberen
[ Voor 7% gewijzigd door KhaZ op 11-03-2005 18:16 . Reden: vidoe --> video: bagger tobo =] ]
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Heeft iemand al geprobeerd Mobimate (worldmate) op zijn V800 te zetten?
Als ik naar de site van Mobimate ga zie ik dat ze wel ondersteuning geven voor de S700i en de K700i.
Zou het dan ook mogelijk moeten zijn voor V800?
Ik heb wel gelezen dat het standaard op de Z800 zou zitten maar kan daar niets van terugvinden.
Wie weet hier iets meer over?.
Groeten Leon.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Van de week maar eens even langs het Vodafone City Point.
sorry voor de vele haakjes =]
Verwijderd
Zemskii, ik weet niet precies hoe het zit met de abbo van € 5 Live maar ik heb € 10.00 Live tegoed (Basis) en dat is als volgt verdeelt:
Ik kan onbeperkt 'surfen' op het Vodafone Live! portal en emailen vanaf het toestel.
Ik betaal extra (ik meen € 0.25 per kwartier ofzo maar is ook nog afhankelijk van de hoeveelheid MB van de totale sessie) voor surfen buiten het Vodafone Live! portal
Van de € 10 totaal kan ik € 5.00 besteden aan vodafone content (bijvoorbeeld filmpjes games nieuws oid) van de 'betaaldiensten' zeg maar
De rest is meen ik (maar dit laatste weet ik niet zeker) voor MMS!
Data versturen via welke applicatie dan ook op mijn toestel zit er in ieder geval niet bij inbegrepen, dus ik betaal volgens mij wel degelijk extra voor IM applicaties (al is dat geen wireless village) en webbrowsers en dat soort dingen.
Ik denk dus dat jij hoogst waarschijnlijk ook niet 'gratis' kan MSN-en van je mobiel, lees de Live! voorwaarden nog maar even door voor alle zekerheid.
Ik heb trouwens de laatste dagen last van mijn batterij indicator. Die staat constant op 'leeg' terwijl het toestel gewoon functioneert. Ook bij opladen geen verandering. Als ik het toestel uit en weer aan zet heb ik wel een goede indicatie, maar die kan zomaar weer verdwijnen. Iemand een idee hoe dit kan? Of hoe ik het kan verhelpen?
Verander dan even je sig....
Morgen ga ik naar de CeBIT, maar als mogelijk, moet je mij maandagavond even helpen met de mutatie
-
Komt helemaal goed jongen en veel plezier op de Cebit!!
En hoe maak je 'm qua software een Z800?
Verwijderd
Nadat ik hier zag dat aplicatie's van de K700 ook werken op de V800
Ben ik voor de software van mobimate (worldmate) naar hun side gegaan.
Daar staat inderdaad de k700.
Ik wilde de software kopen voor mijn V800,maar kwam het volgende probleem tegen.
Na alles ingevuld te hebben vertellen ze dat je de aplicatie via een sms bericht toegestuurd krijgt.
Maar bij het invullen van je provider staat vodafone er niet bij.Hoe kun je dan in godsnaam dat programma krijgen???
Het is een bedrijf wat heel europa bediend dan moeten de providers er toch ook bij staan,anders gaat het niet lukken.
Weet iemand de juiste manier om aan dit programma te komen?
Alvast dank
Groeten Leon.
Ik heb deze problemen ook gehad alleen nog niet zoveel. Nu heb ik wel laatst via SE site ge-update en vooralsnog heb ik het probleem niet meer gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:14:
Ik heb nu al problemen met met V800. Hij valt zo nu en dan zonder aanwijsbare reden uit, en doet hij een soort reboot. Ik heb dat nu al zo'n keer of 5 gehad. Gisteren zelfs toen ik gebeld werd.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Van de week maar eens even langs het Vodafone City Point.
*empty*
Verwijderd
Ik had van alkmaar vernomen dat hij na de update elke keer de standaard sony ringtone terug had in zijn toestel,na het aan en uitzetten.
Ik heb nu ook de update gedaan en ben ook elke keer mijn mp3 ringtone kwijt.
Weet iemand hier al een oplossing voor?.
Groetjes Leon.
Verwijderd
En dat is juist het probleem, daar krijg ik hem dus niet in.mbvisiontt schreef op maandag 14 maart 2005 @ 08:45:
Volgens mij moet je de ringtone in je telefoon zetten ipv op de MS.
Verwijderd
Ik heb dus ook die niewe firmware update gedaan via de Sony Ericcson site (terwijl het niet nodig was). Dus dat is geen oplossing voor mij.MR_VIPER schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:32:
[...]
Ik heb deze problemen ook gehad alleen nog niet zoveel. Nu heb ik wel laatst via SE site ge-update en vooralsnog heb ik het probleem niet meer gehad.
Het probleem verergert zich afgelopen weekenend viel mijn telefoon een paar keer achter elkaar uit en was dan ook niet meer aan te zetten. Alleen als ik de batterij er af haalde dan kon ik hem daarna pas weer aan zetten.
Vanmiddag ga ik langs het Vodafone Citty Point. Ik hoop trouwens dat ik daar gewoon terrecht kan. Ik heb hem namelijk vie de web site besteld (?)
Verwijderd
Jawel hoor, ga maar naar je menu, toets 6 (mijn bestanden oid), je geluiden, selecteer je ringtone, rechter softkey (meer), bestandsbeheer, en dan 'naar telefoon'Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:21:
[...]
En dat is juist het probleem, daar krijg ik hem dus niet in.
Een andere optie is natuurlijk om eerste je MS uit het toestel te halen en dan de ringtone erop te zetten... gaat hij altijd naar telefoongeheugen
Verwijderd
Ik weet wel hoe je het zou moeten doen maar die optie heb ik dus niet.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:22:
[...]
Jawel hoor, ga maar naar je menu, toets 6 (mijn bestanden oid), je geluiden, selecteer je ringtone, rechter softkey (meer), bestandsbeheer, en dan 'naar telefoon'
Een andere optie is natuurlijk om eerste je MS uit het toestel te halen en dan de ringtone erop te zetten... gaat hij altijd naar telefoongeheugen
Verwijderd
dan moet hij alles wel op de telefoon opslaan
overigens is het wel heel vreemd hoor, dat ij niet bij je telefoongeheugen kunt
welke software heb je?
Verwijderd
Zoals jij zegt kaart eruit halen en dan op telefoon is ook een heel gedoe.
Dan gaat de lol er ook wel vanaf. Ermoet toch ergens wel een programa te vinden zijn??
Aan de ene kant heb ik er wel spijt van dat ik die update heb gedaan.
Verder merk ik er weinig van.
Zou het probleem met de overschakeling van umts naar gewone netwerk onderweg ook opgelost moeten zijn?.
Groeten Leon.
Verwijderd
De memorystick er uit halen is ook geen oplossing want dan zie ik de telefoon wel maar heb ik helemaal geen enkele directory om bestanden in te zetten. Ik gebruik de usb kabel en de verkenner van windows. Welke software zou ik moeten gebruiken dan?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:41:
de optie om je memory stick eruit te halen heb je altijd
dan moet hij alles wel op de telefoon opslaan
overigens is het wel heel vreemd hoor, dat ij niet bij je telefoongeheugen kunt
welke software heb je?
Gisteren trouwens langs de vodafone shop geweest maar daar konden/wilden ze me niet helpen omdat ik hem via de web winkel heb gekocht
Vandaag maar bellen met de web shop ...
Verwijderd
Verplaatsen naar telefoongeheugen ipv mem stick doe ik altijd op de telefoon
Gebruik helemaal nooit de USB kabel om op de telefoon te browsen.
Verwijderd
En een hoop ellende gehad.Bij mij was het scherm niet goed heb hen toen opgestuurd via vodafone naar maarssen (waar ze hun service uitbesteden.Ik kreeg telefoon terug na 10 dagen,met het antwoord dat het normaal was voor dit type scherm dat er lijntjes doorheen liepen.Achteraf blijkt door vodafone nagegaan dat er niets aan het toestel was gedaan. Ik ben daarna tot 2 weken geleden in conclaaf geweest met de service desk van vodafone in maastricht to de manager toe van de afdeling. Eind van het verhaal was dat ik mijn v800 mocht terugsturen naar Maastricht,abonnement is teruggedraaid en ik mocht een nieuwe telefoon uitzoeken in een citypoint.
Service achteraf prima maar heeft bijna twee en een halve maand geduurd. En weet je wat het probleem nu is,de vodafone winkels en de verkoopafdeling op het internet zijn LET OP !!!!! onderlinge concurenten..... Niet te geloven toch,als klant ga je er van uit dat als je iets op het net koopt er ook mee naar een city point kan gaan als er iets kapot is. De moraal van het verhaal.Ik koop niets meer via het internet bij vodafone hoe aantrekkelijk het ook mag zijn.
Maar nu zijn we nog niets verder met het probleem van die verrekte ringtones hoop dat hier een oplossing voor komt. Ps het gaat ook niet om die mp3 naar de telefoonkaart te zetten want daar zit veel te weinig geheugen op. Ik heb lange versies van 10mb dus dat gaat niet echt lukken.
Groetjes Leon.
Verwijderd
kun je ook nog vodafone live gebruiken of is dat niets meer op een Z800?
Is voor mij eigenlijk ook niet echt interressant, gebruik ik toch niet....
-
Verwijderd
en is hij gemakkelijk uit elkaar te halen voor een kneus als ik?
Als het je niet lukt, dan wil ik je graag helpen.... je woon toch in Amsterdam?
Check profiel, ja, Amsterdam
[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 15-03-2005 19:46 ]
-
Verwijderd
enne... bedankt! Als ik ga slopen laat ik het wel ff weten
Verwijderd
Of komt het toestel overal op dezelfde datum uit?
Ik heb al wel op engelse sites gekeken,zie wel dat vodafone in engeland de witte versie heeft.
Die koper kleurige versie in japan die is gaaf.
Groetjes Leon
De policy hier verbied het mij om het over dingen te hebben die de auteursrechten aantasten. En dat doe je daarme. Hier kan ik je dus niet mee helpen
-
Verwijderd
@Vlammetje gebruik jij het in combinatie met umts? Hoe werkt het en is het makkelijk uit te zetten zodat er niet 's nachts onverwacht data verkeer gaat?
*empty*
Verwijderd
Te weten:
- Trage camera
- Uitvallen en spontaan rebooten
Iemand enig idee hoe lang je hem ongeveer kwijt bent?
Verwijderd
Alleen mijn probleem was dat ze er geen r...t aan hadden gedaan
Ik hoop dat jij meer succes hebt.
Gr Leon.
*empty*
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Welk type is dat precies?mrsar schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:32:
ik heb 512mb van sandisk...werkt perfect en goedkoper dan sony eigen merk
Heb alleen iets raars: nadat ik een bestand via bluetooth heb overgezet, geeftie 'n error: kan geen verbinding maken. Dit terwijl juist alles vlekkeloos verloopt: file is gewoon overgezet!
Verwijderd
Ik hoop toch wel dat ze mijn problemen gaan verhelpen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 01:37:
Hoi Alkmaar zoals ik eerder al beschreven had in het forum,over de ellende met vodafone was mijn telefoon in 7 werkdagen terug.
Alleen mijn probleem was dat ze er geen r...t aan hadden gedaanbleek achteraf.
Ik hoop dat jij meer succes hebt.
Gr Leon.
Een week is best snel om het toestel weer terug te krijgen trouwens.
Thanks!
Wat denk je?
De Sandisk 256MB MemoryStick Duo Pro
-
Bij je V800 heb je een headset gekregen (nee, geen bluetooth, want ik kocht em in November, en toen was dat nog niet
B.S.U.R.
Is die beveiliging ook vereist op AAC bestanden. Dit omdat ik al mijn CD's naar AAC geript heb (IPod).
Oftewel kan dat programma ook AAC bestanden DRM geven of niet en is dat nodig of niet?
En wat zijn de kosten voor het TV kijken nou precies ik vind het erg onduidelijk op de site aangegeven staan. €0,25 voor de verbinding en dan hoeveel per minuut?
* Painxiom is heftig in overweging om een V800 te kopen
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Erotiek channel is €2. Nee.. heb het niet bekeken.
Tuurlijk nietZemskii schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:48:
Dat hangt van het station af wat je wilt bekijken. Het NOS journaal duurt bv 10 minuten oid en daar betaal je dan in totaal €0,25 voor, leuke deal dus![]()
Erotiek channel is €2. Nee.. heb het niet bekeken.
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Verwijderd
Bluetooth was er al wel hoor, hoe kom je daar nou bij?RaJitsu schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:56:
Ok, ik heb een technisch erg complexe vraag, die de gewone mens ver te boven gaat. Het betreft het volgende:
Bij je V800 heb je een headset gekregen (nee, geen bluetooth, want ik kocht em in November, en toen was dat nog niet).
Maareh, ik zal vanavond eens proberen of dat past, ik heb die headset nooit uit zijn verpakking gehaald (jaja... een bluetooth headset in huis he, ook toen al!
Speelt de V800 wel AAC bestanden?Painxiom schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:41:
Even een vraagje: er werdt een tijdje gesproken over de DRM beveiliging die nodig is om mp3 bestanden als beltoon te kunnen gebruiken.
Is die beveiliging ook vereist op AAC bestanden. Dit omdat ik al mijn CD's naar AAC geript heb (IPod).
Oftewel kan dat programma ook AAC bestanden DRM geven of niet en is dat nodig of niet?
En wat zijn de kosten voor het TV kijken nou precies ik vind het erg onduidelijk op de site aangegeven staan. €0,25 voor de verbinding en dan hoeveel per minuut?
* Painxiom is heftig in overweging om een V800 te kopen
Ik heb hem nu een aantal weken, en ik merkte gisteren opeens dat mijn jeans stuk gaat!

Nee maar serieus, dit is wel suckie suckie. Geen enkele gsm heeft dat eerder gedaan bij mij, inclusief de veel grotere P900. De V/Z800 is mooi gedesigned maar daar hebben ze even niet bij stil gestaan.
Niet meer naar de Wibra gaan dus!
Ok, bedankt, ik hoor het wel.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:17:
[...]
Bluetooth was er al wel hoor, hoe kom je daar nou bij?![]()
Maareh, ik zal vanavond eens proberen of dat past, ik heb die headset nooit uit zijn verpakking gehaald (jaja... een bluetooth headset in huis he, ook toen al!)
?
Overigens wat ik bedoelde was dat je er toen niet gratis een bluetoothheadset bijkreeg, zoals nu.... Bluetooth had ik al op m'n T68i....
B.S.U.R.
Matinique verkopen ze niet bij de Wibra
Ik vind trouwens dat de batterij niet echt lang meegaat, 1x in de 2 dagen moetie wel aan de oplader.
dat is allang bekendZemskii schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:52:
Ok![]()
Ik vind trouwens dat de batterij niet echt lang meegaat, 1x in de 2 dagen moetie wel aan de oplader.
moet je je gprs + umts uitzetten,gaattie stuk langer mee
Verwijderd
Dat scheelt inderdaad enorm.mrsar schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:02:
[...]
dat is allang bekend
moet je je gprs + umts uitzetten,gaattie stuk langer mee(ik laad em 1x in de 4 dagen op ofzo
Maar niet ieder toestel heeft deze mogelijkheid. 1e lichting niet.
ja ok,maar zoiezo kan je de gprs uitzetten,en dat scheelt volgens mij iig al een dagVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:04:
[...]
Dat scheelt inderdaad enorm.
Maar niet ieder toestel heeft deze mogelijkheid. 1e lichting niet.
wat is btw de eerste lichting?
die van mij komt uit week 42 (2004
[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 22-03-2005 16:07 ]
Maar 't nieuws kijken (de headlines dan) op telegraaf etc nu.nl is tog wel chill hoor als je ff nix te doen heb in de trein.
spits is gratisZemskii schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:49:
Ik heb 'm pas 4 dagen![]()
Maar 't nieuws kijken (de headlines dan) op telegraaf etc nu.nl is tog wel chill hoor als je ff nix te doen heb in de trein.
Niet iedereen is even Hollands als jij
Verwijderd
Ik zat er over te denken uittebreiden, maar als ie daar dan ook zo lang over doet:S,
Weet iemand of ik soms wat verkeerd doe, gewoon software geinstalleerd, telefoon via usb aangesloten en plakken.
Erik.
Voor 25 euro per maand krijg je dan 150 minuten + 150 minuten gratis (2 jaar lang 300 minuten) een SMS bundel van 50 stuks en een UMTS budget bundel.
Ikzelf ga hem voor dat aanbod wel halen in ieder geval
Heb hem gisteren net opgehaald! Super deal inderdaad; je krigjt er trouwens ook nog een bluetooth headset bij!Xandalf schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:05:
Voor mensen die het interessant vinden kan je tot donderdag geloof ik de V800 gratis bij 150 minuten krijgen bij Vodafone.
Voor 25 euro per maand krijg je dan 150 minuten + 150 minuten gratis (2 jaar lang 300 minuten) een SMS bundel van 50 stuks en een UMTS budget bundel.
Ikzelf ga hem voor dat aanbod wel halen in ieder geval
Even een vraagje ik heb mijn mp3-beltoon op mijn memorystick staan, helaas gooit hij deze op een of ndere manier steeds om naar de standaard toon van Sony Ericsson; iemand enig idee waardoor dit komt?
je moet de mp3 in je telefoon geheugen zetten (is ook al eerder gezegtPainxiom schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:11:
[...]
Heb hem gisteren net opgehaald! Super deal inderdaad; je krigjt er trouwens ook nog een bluetooth headset bij!
Even een vraagje ik heb mijn mp3-beltoon op mijn memorystick staan, helaas gooit hij deze op een of ndere manier steeds om naar de standaard toon van Sony Ericsson; iemand enig idee waardoor dit komt?
Verwijderd
Groetjes leon
Verwijderd
Als ik de worldclock open zie ik dat de tijdklokken niet goed meer zijn sinds vandaag.
Maar hoe pas ik in godsnaam de UTC tijd aan? Als ik naar meer ga zie ik time zone setting,daar kan ik een aanpassing doen automatic on of off maar dit maakt geen verschil.
Weet iemand hoe ik dit kan verranderen.
Ik hoorde dat op de Z800 de applicatie van mobimate zit deze had ik op mijn nokia6600 maar ik zie bij mobimate geen versie voor de V800.
Dit programma ziet er ook stukken beter uit dan de worldclock die nu op dit toestel zit.
Weet iemand hoe of wat?
Groetjes Leon.
Allebei niet waar.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:21:
Hoi MRSAR een mp3 kun je niet in je telefoongeheugen zetten,teneerste een mp3 stuk muziek is te groot zit zo je geheugen vol + mp3 is beveiligd dus kun je niet verzetten.
Groetjes leon
Dan knip je toch het mooiste stuk uit je mp3tje? Anders hebje 'n beltoon die saai begint.
Ten tweede: gebruik de DRM packager van SE.. en zet dan via usb of bluetooth de beltoon op het geheugen van je toestel.
Heb je het topic wel gelezen?
thnx zemskiiZemskii schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:26:
[...]
Allebei niet waar.
Dan knip je toch het mooiste stuk uit je mp3tje? Anders hebje 'n beltoon die saai begint.
Ten tweede: gebruik de DRM packager van SE.. en zet dan via usb of bluetooth de beltoon op het geheugen van je toestel.
Heb je het topic wel gelezen?
en dat bedoelde ik dus opzich ook
ik heb zelf een stuk uit een mp3 geknipt en op het tel geheugen gezet na er eerst een .dm file van te maken (met de drm packager),dit kon leon volgens mij weten aangezien hij volgens mij al heel wat keer eerder heb gepost in dit topic
is er btw iemand anders die filmpjes (series etc) op z'n telefoon zet,zoja..waarmee (of welk formaat) doe je dat? ik maak er nu nl .3gp van maar dan is vaak het geluid mega zacht en loopt het compleet niet gelijk met het beeld

En Leon,heb je in de telefoon wel gewoon de zomertijd aangezet
[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 28-03-2005 01:19 ]
Verwijderd
Bedankt voor de tip.
En even terugkomend op het verhaal van de mp3 ringtone ik heb de mp3 in het geheel op mijn telefoon,ik was er even niet opgekomen om er een stukje uit te knippen (wil jij me uitleggen hoe ik er een stukje uitknip ? Ik doe het nu met het begin van een mp3,en inderdaad als je zelf knipt kun je er het mooiste stukje uithalen.
Alleen al ik een mp3 naar mijn telefoongeheugen wil zetten komt er in mijn scherm......(kan niet worden verplaatst,beveiligd bestand) heb jij dat ook??
Alvast bedankt.
Groetjes leon
Zelf heb ik 2 afleveringen friends op mijn telefoon staan en ik moet zeggen dat dit heel mooi werkt, geluid is hard genoeg (gebruik anders de headset) en totaal niet blokkerig.mrsar schreef op maandag 28 maart 2005 @ 01:16:
[...]
*knip*
is er btw iemand anders die filmpjes (series etc) op z'n telefoon zet,zoja..waarmee (of welk formaat) doe je dat? ik maak er nu nl .3gp van maar dan is vaak het geluid mega zacht en loopt het compleet niet gelijk met het beeld
*knip*
Ik gebruik hiervoor de ImToo en/of Xilisoft 3GP videoconverter. (zelfde programma volgens mij).
Let even op dat je bij de instellingen kiest om de kwaliteit van het beeld niet te verminderen.
Hiermee heb ik mooie synchroom lopende filmpjes/videoclips op mijn V800!
Daarvoor heb ik dit programma gebruikt: Klik.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 02:21:
ik heb de mp3 in het geheel op mijn telefoon,ik was er even niet opgekomen om er een stukje uit te knippen (wil jij me uitleggen hoe ik er een stukje uitknip ? Ik doe het nu met het begin van een mp3,en inderdaad als je zelf knipt kun je er het mooiste stukje uithalen.
Dit komt omdat je de DRM packager niet hebt gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 02:21:
Alleen al ik een mp3 naar mijn telefoongeheugen wil zetten komt er in mijn scherm......(kan niet worden verplaatst,beveiligd bestand) heb jij dat ook??
thanks,zal het even proberen,bij mij is het probleem dat vooral als ik de headset erin heb het geluid niet meer hoorbaar is (in de bus) ik gaat eens even zoekenPainxiom schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:49:
[...]
Zelf heb ik 2 afleveringen friends op mijn telefoon staan en ik moet zeggen dat dit heel mooi werkt, geluid is hard genoeg (gebruik anders de headset) en totaal niet blokkerig.
Ik gebruik hiervoor de ImToo en/of Xilisoft 3GP videoconverter. (zelfde programma volgens mij).
Let even op dat je bij de instellingen kiest om de kwaliteit van het beeld niet te verminderen.
Hiermee heb ik mooie synchroom lopende filmpjes/videoclips op mijn V800!
Verwijderd
heeft iemand dat programme toevallig voor mij??
alvast bedankt
Verwijderd
Geef maar een e-mail adres waar ik het naar toe moet mailen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:56:
Ik las over Sony Ericsson DRM Packager v1.21, maar nou kan hem nie meer downloaden
heeft iemand dat programme toevallig voor mij??
alvast bedankt
hij heppem al
-
Nu heb ik een vraag. Ik heb in mijn scherm het 3G icoontje staan, dus er is schijnbaar UMTS dekking. Zodra ik op internet surf verdwijnt het. In de winkel werkte het overigens perfect. Nu ben ik een stukje gaan rijden richting de plaats van de winkel, en dan werkt het weer prima.
Kortom: hoe zit het nu met de UMTS-dekking in Nederland, is dat al 100%? Ik heb er natuurlijk niet veel aan als ik thuis geen UMTS-dekking heb. Waar kan ik dit volgen?
[ Voor 8% gewijzigd door Mindwalker op 03-04-2005 20:45 ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Ikzelf heb ook niet overal dat 3D icoon, gelukkig thuis wel
Als er geen UMTS dekking is, gaat het browsen toch via GPRS?
Ja klopt. Dan schakelt hij automatisch terug, maar Live TV werkt niet zonder UMTS. Heb inmiddels even bij de site Vodafone zelf gecheckt (jaja.. had ook eerder gekundZemskii schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:49:
Heb "ergens" (kan dit topic zijn of een ander, iig hier op GoT) dat de dekking 60% is oid?
Ikzelf heb ook niet overal dat 3D icoon, gelukkig thuis wel(randstad he
)
Als er geen UMTS dekking is, gaat het browsen toch via GPRS?

Juist.. weliswaar aan de linkerrand grijs/geel - maar het werkt niet.
Nuttige link overigens voor de UMTS-dekking van Vodafone. Morgen bel ik even naar Vodafone, wellicht kan men schatten wanneer de dekking 'volledig' is.
Wat betreft de telefoon zelf: tot nu toe werkt hij prima. Het formaat is wennen.
Heb er wat dingen mee uitgeprobeerd, MacOSX Panther thema d'r op enzo. Alleen was nu dus de batterij na één dag leeg...
[ Voor 13% gewijzigd door Mindwalker op 03-04-2005 19:32 ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Afgelopen week was ik toevallig bij de Vodafone winkel om de V800 eens te bekijken (ik heb nog ongeveer 6 maanden abbonnement te gaan). De verkoper dacht dat ie misschien wel een uitzondering los kon krijgen van Vodafone, zodat ik mijn abbo nu al kan verlengen. Dan wel icm een SE V800. Vodafone schijnt regelmatig uitzonderingen te geven om bepaalde dingen te promoten (zoals UMTS dus).
Helaas moest ik nog € 89,00 bij betalen voor de telefoon en dat kan ik nu niet opbrengen, daarbij heeft Eersel (nog) geen UMTS dekking. Dan nog maar een paar maanden volhouden met mijn SE t610
Die uitzondering geldt nu wel voor mij, dus misschien over 2 maanden nog maar eens proberen.
Verwijderd
Wil ze ook naar mijn maatje sturen maar k kan ze nergends vinden.
Ik gebruik Bluetooth icm het programma "floAt's Mobile Agent"
Ik zie het niet op de telefoon geheugen, of de memory stick (die in de foon zit).
Kan iemand me iets meer vertellen misschien?
Alvast hartelijk bedankt!
P.S Probeer SplinterCell Chaos Theory eens uit, die owned echt

ik heb een aantal jar/jad bestanden op mijn mem kaart staan
Anyway, hier na 4 weken toch de fotos van mijn Z800... Enjoy
Foto's:
Video's:
• Black Cover
• Playlist A
• Playlist B
Je zegt dat het een Z800 is en op verschillende foto's is binnenin een vodafone logo te zien. Wil dat zeggen dat de Z800 te koop is icm een vodafone abbo? Ik dacht dat VF alleen de V800 had?
Maar in ieder geval mooi die buitenkant
-
Verwijderd
Ik heb nog steeds last van een wegvallende verbinding bij overschakelen van umts naar een gprs verbinding.
Zijn er nog meerdere mensen die hier last van hebben?
ik dacht dat dit opgelost zou zijn met de nieuwe update.
Groeten Leon.