Hoi

Ik ben net nieuw hier en ben via google hier terecht gekomen omdat ik het zat ben dat ik de mp 3tjes niet kan gebruiken als ringtone op de V800
Vodafone heeft dat expres gedaan. Vodafone wil namelijk dat jij alleen maar legaal gekochte MP3's (zoals via iTunes ofzo) die DRM beveiligd zijn kan instellen als ringtone.
Ik ben naar de SE site gegaan maar ik snap er geen zak hout van
Is dat alleen in het engels?
Staat ook niet erg veel informatie daarom op de site. Klopt dus dat je weinig kan vinden.
Een vriend van me werkt bij de Vodafone en die zegt dat het helemaal niet kan
Wat hij zegt is maar half waar, maar daarom werkt hij ook bij Vodafone. Vodafone zorgt ervoor dat haar personeel alleen de weg kent die voor Vodafone het gunstigste is. Oftewel, het kan niet, en je moet je ringtones maar kopen via Vodafone Live! (lekker duur

) Maar kan we degelijk anders.
Ericsson (niet te verwarren met de mobieltjemaker SonyEricsson) is namelijk zo'n op technologie gebasseerd bedrijf, dat ze alleen maar aan de technologie denken, en niet aan de gekke dingen zoals DRM en andere gekke rotzooi dingen.
Ericsson heeft dus zonder zichzelf er bewust van te zijn een programma ontwikkeld waarmee je je 'illegalle' MP3's kan legaliseren, door er DRM rechten simpel aan toe te voegen. Waarschijnlijk is onderandere Vodafone bij (Sony)Ericsson op bezoek geweest, want het programma is nu helaas niet meer op de SE site te vinden.
Zou iemand mij er misschien mee kunnen helpen??
Ik zal het proberen. Heb `t zelf nog nooit moeten doen (ik koop standaard geen toestellen van netwerken), maar ga het je proberen uit te leggen.
Ow, weet je wat. Ik zoek wel even de post van iemand die het al een keertje uit gelegd heeft.
Ga in de tussentijd maar even met het programma stoeien. Hiermee is het gegarandeerd mogelijk:
DRM PackagerMag naar mn mail evt. ikwilspam@mijnmailbox.nl
1: Wij delen hier alle informatie op GoT, dus mailen het niet alleen naar jou, want dan kan de rest het niet lezen.
2: Laat nou niet je email adres hier zomaar achter. Weet je wat SPAM is? Naja, binnenkort in ieder geval wel.
3: Dit hier is een héél leuk forum waar ze héél veel dingen kan leren om héél veel leuke dingen met je telefoon te doen. Maar om aan dit forum deel te nemen, adviseren wij vriendelijk de mensen om onze FAQ's etc... te lezen. Bij deze dus....
[
Voor 30% gewijzigd door
Ginz op 31-10-2005 01:51
]