Het SonyEricsson Z800/V800 topic

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 5.030 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd de Sony Ericsson DRM Manager Tool te downloaden van www.sonyericsson.com, maar die hebben ze eraf gehaald, iemand nog een idee hoe ik eraan kan komen,

Gert-Jan

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 16:06 . Reden: niet duidelijk genoeg gepost in eerste instantie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

http://www.viperweb.nl/drmpackager_1_21.zip

Heb hem tijdelijk zelf gehost.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ok, update gelukt. Was wel alles kwijt, maar ik had alles gebackupped. Behalve mijn applicaties. Ik principe mis ik er geen een, behalve dat geval waarmee je zaken kunt omzetten (munteenheden, afstanden, gewichten, etc.) iemand die weet of het ergens te downloaden is, of het naar mij toe kan sturen? En evt. de andere standaard applicaties? Zou erg fijn zijn.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor het programma, ik zet het wel op me FTP Site

Gert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:48

JB

Cédric roelt!

MR_VIPER schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:59:
Mij kostte het frontje ook 18 euro maar kwam ook nog verzending bij dus een totaal van 25 euro.
Ik betaalde 18 euro incl. verzendkosten? Heb er 20 ingedaan ivm het gewicht als ik kleingeld erin zou doen. Dinsdag is ie binnengekomen en moet zeggen dat het me nog beter bevalt als me copper covers :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet iemand wat momenteel de laatste software versie is voor de v800?
Thanks Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:46
Hoi Hoi,

ik heb net vandaag een nieuwe foon opgehaald en je raad t al, tis een SE z800i.

Eerste looks and feel,...... fijn toestel. wat anders dan de drie of vier Nokias die ik hiervoor heb gehad. Daarvoor een Ericsson R310s gehad(haaienvin toestel) en moet dus weer ff wennen aan de "nieuwe"menustructuur etc etc.

Vervelend vind ik wel dat ik terwijl ik de usb kabel aangesloten hebt(en dus de memorysticks as mass storage device heb staan, dat je dan in je telefoon niet kan werken met verplaatsen etc. Eerst op de stick daarna doen wat je er mee wil op de telefoon. Went wel :P

Ben al lang blij dat SE er een usb kabeltje bij leverd.(Deed nokia nooit bij die van mij: terwijl ik bijv. wel €500,- vorig jaar heb neergelegd voor een 6230)

Nou ja me is happy :D

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een vraagje over het downloaden van aplicaties voor V800
Ik heb mijn foon teruggebracht in orginele staat ofwel een algehele reset naar fabrieks instellingen.
Na het aanzetten zag ik dat bij aplicaties niets meer staan,ik ben naar sony site gegaan en de 2 aplicaties die er op stonden weer opnieuw op de v800 gezet. Maar bij het installeren gaf de telefoon aan dat de aplicatie al bestond en opnieuw overschreven moest worden.Dit heb ik gedaan maar bij het kijken in de map aplicaties staat er niks in.Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik heb dit al eerder gehad met het programma worldmate.Ik had dit programma verwijderd en bij het opnieuw downloaden van het programma hetzelfde antwoord. Aplicatie bestaat al.ik heb telefoon plus geheugenkaart op de computer aangesloten,maar er is niets te vinden ra ra ra.Dus het staat er volgens de telefoon wel in maar is nergens terug te vinden,ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:59

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Tip: Als je problemen hebt met FMA probeer dan eens Phone Explorer. Is een stuk simpeler maar doet vaak ook wat je wilt. Je kan het vinden op: http://members.aon.at/fwechsel/index.html

Programma is Freeware, meertalig en biedt de meeste basale dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb hier een z800i. Nu vroeg ik mij eigenlijk af of ik ook een internet connectie kon maken via Bluetooth of de USB. Als dat niet zo is, standaard, is er ook een java-app die dat wel kan regelen eventueel?

Vraag ik mij ook meteen ff af, WAAR ik dat in vredesnaam moet installeren, al die gratis java-zooi. Kan d'r niet echt een directory voor vinden via OBEX.

[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 24-07-2005 15:02 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand hier die zowel de z800i als een nokia 6680/81 werkend in handen heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

2 dagen geleden alweer een SE V800 gekocht bij VF shop voor € 200 (incl. Prepaid pakket :P)

Alleen de hoeveelheid meuk (wp's, themes, ringtones) dat beschikbaar is voor dit toestel valt me erg tegen...op Lasyk, Zedge en Esato valt weinig te vinden...

Is er misschien een setjes themas van andere toestellen die ook op de V800 past? (bv van de K750 of de W800) ??

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheugenkaartje.......
'effe kopen' is zo gepiept.
Dus ik vandaag dat ding (SanDisk MemoryStick Pro Duo 256 MB) binnen met de post en mn mobieltje er mee verblijd.... althans.... noppes niente nada :( !
Kaart lijkt niet herkend te worden, geen formatmenu beschikbaar, niet benaderbaar, etc.
PC herkent de kaart wel normaal....
What am I doing wrong? :? :? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwout
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11-2021
he mensen,
iemand in nederland bied die frontjes nu ook aan.
zie link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:33:
geheugenkaartje.......
'effe kopen' is zo gepiept.
Dus ik vandaag dat ding (SanDisk MemoryStick Pro Duo 256 MB) binnen met de post en mn mobieltje er mee verblijd.... althans.... noppes niente nada :( !
Kaart lijkt niet herkend te worden, geen formatmenu beschikbaar, niet benaderbaar, etc.
PC herkent de kaart wel normaal....
What am I doing wrong? :? :? :?
dat is best raar...ik heb een sandisk 512mb en die werkt echt perfect,direct als ik em er in prop :/
dus eigelijk heeft mijn post geen enkel nut aangezien ik het niet weet... je oude 32 doet het wel gewoon?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Buzz_Lightyear schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 09:55:
2 dagen geleden alweer een SE V800 gekocht bij VF shop voor € 200 (incl. Prepaid pakket :P)

Alleen de hoeveelheid meuk (wp's, themes, ringtones) dat beschikbaar is voor dit toestel valt me erg tegen...op Lasyk, Zedge en Esato valt weinig te vinden...

Is er misschien een setjes themas van andere toestellen die ook op de V800 past? (bv van de K750 of de W800) ??
Sure?
Want ben hier bij de Vodafone City Point geweest en er naar gevraagd, maar ze zeiden dat ze hem niet verkochten in een prepaid pakket.
Weet iemand hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik heb hem maandag gehaald in rotterdam centrum waar 3 citypoints zijn.
Voordat ik er naar toe ging belde ik eerst.

1e ja prepaid pakketten bestaan en moeten nog geleverd worden. Hopelijk komen ze eind deze week binnen.
2e huh??? watte
3e ja wij hebben ze nog :) ik heb de provider lock versie gekregen. (dus niet echt de prepaid pakket)

Mijn vriendin met haar vodafone abbo van haar werk gebruikt het.
Zodat ik binnenkort haar abbo kan verlengen met een gsm die ik leuk vind(w800i) :)
Dus heb ik voor 200(mischien nog laten unlocken voor haar orange kaart 10 euro erbij) die w800 en een vodafone prepaid kaart van 15euro.

Dus je moet het maar net iemand treffen die er verstand van heeft. Waarschijnlijk wordt er binnenkort geadverteerd zodra de nieuwe umts gsm worden geintroduceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Sur_G schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:38:
[...]
Sure?
Want ben hier bij de Vodafone City Point geweest en er naar gevraagd, maar ze zeiden dat ze hem niet verkochten in een prepaid pakket.
Weet iemand hier iets meer van?
Tot 15 aug is de V800 (€ 199) en de Mot. V1050 (€ 179) te verkrijgen als PP pakket. Het zijn gewoon postpaid toestellen met een extra VF prepaid sim (die je natuurlijk meteen aan je kleine nichtje oid geeft :) )

Als ze zeggen dat ze 'm niet hebben zeggen ze eigenlijk: "Meneer, we willen liever dat u die V800 met een abo neemt."

;)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:22
Vandaag heeft mijn moeder(ja mijn moeder) de nieuwe V800 gehaald bij Vodafone. Heb er even mee mogen spelen en vindt het een zeer fijn toestelletje. Het probleem met de caller id is opgelost heb het even uitgeprobeerd je ziet de foto nu ook op het buitenste schermpje. Ik vindt wel dat vodafone niet gretig is met de spelletjes die ze er bij leveren alleen maar Trail games. Mag vanaf 18 September ook een nieuwe vodafone toestelletje uitzoeken UMTS natuurlijk en dit is zeker een van de kanshebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik heb een groot gedeelte van het forum doorgelezen.
Ik heb alles doorgelezen

Ik vind de z800i een onwijs mooi toestel. Maar nu zie ik dat iedereen massaal voor de v800 gaat.

Ok ik snap het v800 is 200 tot 300 euro goedkoper

Ik heb al gezien dat ze in specs niet veel verschillen.

Spec's verschillen best veel. Softwarematig dan. Nieuwe firmware maakt ze gelijk

Ik vind persoonlijk dat de z800 er mooier uitziet. Maar het schijnt dat je de v800 er hetzelfde uit kan laten zien.

Okay, frontjes zijn te verkrijgen in nederland.

Wat zijn de technische verschillen tussen beide telefoons? Want als deze ook niet veel verschillen, ga ik ook zo'n v800 prepaid pakketje zoeken.

Gaf mezelf het antwoord al. :)

één vraag nog. Iemand een telfort kaart in een v800 gekregen? Want ik las van iemand dat daar problemen mee waren.

Ginz gaf aan dat de telfort sim niet werkt in de gemodificeerde v800. Dat wordt dus een z800 voor mij. Aangezien er een terfort Simkaart in moet uiteindelijk. Helaas. :(

Iemand een T-mobile SIM kaart werkent in een v800 @ z800 gekregen?

[ Voor 44% gewijzigd door KontI op 16-08-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik stel deze vraag voor mijn collega,zij wil bepaalde ringtones voor bepaalde mensen selecteren.
Dit lukt niet,want ze krijgt steeds een scherm met: sleutel?,ze heeft alle contakten op foongeheugen staan dat wel,kan iemand mij dit uitleggen wat die sleutel betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Jongens! aub,neemt niemand nu ff de moeite mij een antwoord te geven? ik neem al de moeite een forum te zoeken voor mijn collega en haar vraag te stellen,kom op antwoord ff aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Sleutel betekend dat de content beschermd is (DRM=Digital Rights Management). Dus deze ringtones in de geval mogen op geen een wijze gekopieerd worden naar andere aparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Helaas moet ik hier mededelen dat ik totaal niet te spreken ben over mijn v800 telefoon...
Ik heb er al twee reparaties opzitten maar mijn problemen zijn nog niet over, ik heb bijvoorbeeld een zeer slecht ontvangst op mijn telefoon dat vaak wegvalt. (niet alleen bij zendermast wisseling, maar ook gewoon midden in de stad terwijl ik stil sta..)

Verder heb is het toetsenbord nu problematisch.. d.w.z. hij reageert moeilijk op sommige toetsen die moet je dan meerdere malen indrukken (probeer dan maar eens zonder frustratie een sms te sturen :P )

Nu zit ik dus met het volgende ik heb recht op een nieuwe telefoon, ik kan nu natuurlijk de V800 opnieuw nemen maar ook een andere, door mijn slechte ervaring met de telefoon neig ik nu naar de 2e optie.
Daarom wil ik graag van jullie horen of er soortgelijke problemen bekend zijn. Of dat mij telefoon een 'incidentje' is.

Op het moment twijfel ik erover om misschien een W800i te kiezen omdat ik nog van geen enkele UMTS telefoon dan de V800 wild wordt qua design.

nou zit ik echter nog met de volgende twijfel

Geen umts, in hoeverre gebruiken jullie de UMTS functies nou echt, niet vaak gok ik voor de doorsnee gebruiker. Ikzelf gebruik het incidenteel maar meestal ben ik toch buiten UMTS bereik.
Aan de andere kant..eenmaal gehad wil je meestal niet meer minder. O-)

Dus ik zou graag enkele ervaringen et de V800 van jullie kant vernemen en misschien wat advies..ik ben radeloos... (jammer dat de W800i geen clamshell is... :9 )

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Sur_G schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:59:
Sleutel betekend dat de content beschermd is (DRM=Digital Rights Management). Dus deze ringtones in de geval mogen op geen een wijze gekopieerd worden naar andere aparaten.
Het word niet gekopieerd naar andere aparaten,maar naar haar contacten in haar eigen foon?
Welke ringtones kan ze dan wel toewijzen naar haar contacten?alleen de ringtones die in haar foon staan(standaard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Reageer ff aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help :O

ik heb de V800 maar ik kan hem ook niet updaten :( ik heb dacht ik alles geinstalleerd maar als ik naar die update site ga van sonyericsson en ik kom bij de derde stap doet hij voor de rest nix meer :? wat doe ik nou fout ? :(

kan iemand mij plz helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan alleen maar beltonen toewijzen die van vodafone zelf komen.. of je moet ze dus met DRM Packager kraken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:53:
Helaas moet ik hier mededelen dat ik totaal niet te spreken ben over mijn v800 telefoon...
Ik heb er al twee reparaties opzitten maar mijn problemen zijn nog niet over, ik heb bijvoorbeeld een zeer slecht ontvangst op mijn telefoon dat vaak wegvalt. (niet alleen bij zendermast wisseling, maar ook gewoon midden in de stad terwijl ik stil sta..)

Verder heb is het toetsenbord nu problematisch.. d.w.z. hij reageert moeilijk op sommige toetsen die moet je dan meerdere malen indrukken (probeer dan maar eens zonder frustratie een sms te sturen :P )

Nu zit ik dus met het volgende ik heb recht op een nieuwe telefoon, ik kan nu natuurlijk de V800 opnieuw nemen maar ook een andere, door mijn slechte ervaring met de telefoon neig ik nu naar de 2e optie.
Daarom wil ik graag van jullie horen of er soortgelijke problemen bekend zijn. Of dat mij telefoon een 'incidentje' is.

Op het moment twijfel ik erover om misschien een W800i te kiezen omdat ik nog van geen enkele UMTS telefoon dan de V800 wild wordt qua design.

nou zit ik echter nog met de volgende twijfel

Geen umts, in hoeverre gebruiken jullie de UMTS functies nou echt, niet vaak gok ik voor de doorsnee gebruiker. Ikzelf gebruik het incidenteel maar meestal ben ik toch buiten UMTS bereik.
Aan de andere kant..eenmaal gehad wil je meestal niet meer minder. O-)

Dus ik zou graag enkele ervaringen et de V800 van jullie kant vernemen en misschien wat advies..ik ben radeloos... (jammer dat de W800i geen clamshell is... :9 )
als je nog even wacht:

Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/sony_ericsson_w600i.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/snadehaan/sony.JPG
ik kom niet verder dan dit :O wie kan me helpen ?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voer productnaam in?

v800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:05:
[afbeelding]
ik kom niet verder dan dit :O wie kan me helpen ?:(
Ik.

Resize eerst je plaatje eens. Dan mag er wel een resizer op GoT zitten, maar dat is niet voor iedereen.

Dan ontopic:

Check je Java versie. En als dat het niet is, dan moet je hier op GoT eens zoeken. Deze vraag is namelijk door meerdere mensen als eens gevraagd, en uitvoerig besproken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ de rooie: je kunt alleen MP3-tjes als ringtone instellen die DRM beveiligd zijn. DRM beveiligen kan thuis met DRM packager. Helaas geen idee waar je deze kunt krijgen sinds hij weg is van de SE site, maar dat kun je met zoeken vast aan de weet komen. :)

@ lightning: heb je wel een driver geinstalleerd om je USB kabel als 'flash device' te gebruiken? Anders doetie 't niet :P
En heb je een V800 of Z800? En heb je niet toevallig al de laatste firmware erop zitten?

@ painxiom: het enige 3G item wat echt mijn interesse heeft is videobellen. Dit zou ik dus zeker gebruiken als het werkte bij mij :P

Allen: zijn er meer mensen die met de Z800 (dus de niet-Vodafone versie) niet kunnen videobellen op het vodafone netwerk?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:32:
@ de rooie: je kunt alleen MP3-tjes als ringtone instellen die DRM beveiligd zijn. DRM beveiligen kan thuis met DRM packager. Helaas geen idee waar je deze kunt krijgen sinds hij weg is van de SE site, maar dat kun je met zoeken vast aan de weet komen. :)

@ painxiom: het enige 3G item wat echt mijn interesse heeft is videobellen. Dit zou ik dus zeker gebruiken als het werkte bij mij :P

Allen: zijn er meer mensen die met de Z800 (dus de niet-Vodafone versie) niet kunnen videobellen op het vodafone netwerk?
DRM packager staat in het topic van de SE K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Bedankt Lightning en vlammetje ik ga het doorgeven. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej ik heb het voormekaar.. het was JAVA wat zat t zeuren :S tnx allemaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41

Bever!

3

Zit er nou wel of geen FM-radio op deze phone?
in de topicstart staat van wel, maar op de SE site staat er niks over vermeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nee, GEEN radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

http://www.marktplaats.nl...municatie&u=sony&ID=43796

mijn V800 staat daar te koop

[ Voor 45% gewijzigd door barrymel op 31-08-2005 17:23 ]

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

ik heb een Nokia 6680 gekocht

de V800 is helemaal nieuw op de accu na, mijn eerste v800 had het begeven, ging niet meer aan, toen heb ik um terug gebracht en werdt hij opgestuurd en heb ik de Nokia 6680 gekocht en toen kreeg ik dus paar weken later een nieuwe V800 terug

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:08:
[...]

dat is best raar...ik heb een sandisk 512mb en die werkt echt perfect,direct als ik em er in prop :/
dus eigelijk heeft mijn post geen enkel nut aangezien ik het niet weet... je oude 32 doet het wel gewoon?
sorry beetje late reactie... was met vakantie.
mn 32 MB kaartje doet t wel gewoon. Navraag bij S.E. heeft geleerd dat de v800 weldegelijk de 'pro' uitvoering van de kaartjes zou moeten lusten... ja ... zou moeten.... heb ik wat aan... Mogelijk ligt het aan het Merk, mogelijk dat SanDisk 'PRO' dus gewoon NIET werkt met de V800.....
Heb inmiddels t kaartje retour gestuurd maar nog geen nieuwe uitgezocht.

Iemand tips mbt een WERKEND model/merk kaartje??

Verwijderd

Hoi ik heb in mijn telefoon een san disk Pro duo van 256 mb en geen problemen.
Dus ik denk dat er dan toch een probleem met je telefoon is.
Groetjes Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuwe update uit voor de V800!

R1AF005

Geen zichtbare verschillen geconstateerd.
Wat is er wel veranderd ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Alkmaar jij zij dat er een nieuwe update was.
Als je die installeert ben je dan ook weer al je games kwijt?
Ik weet namelijk niet hoe je die games over kunt zetten bijv naar je computer.
Weet jij hoe dit werkt??
Ps zijn er mensen die problemen hebben met het UMTS netwerk van Vodafone??
De overschakeling van UMTS naar het gewone gsm netwerk gaat prima,maar hij gaat niet vanzelf meer terug naar het UMTS netwerk.Volgens Vodafone ligt het probleem bij hun een autmatische schakeling die niet werkt zeggen ze.Maar het duurt inmiddels al 5 dagen.

• arjan571
Gisteren 2 telefoons van het type SE V800i (vodafone branded) geupdate via online service van SonyEricsson.
1e telefoon ging prima
2e telefoon gaf een communicatiefout, vervolgens de update nogmaals gedaan, toen ging het wel goed,
Alleen nu is het menu enkel alleen nog in het Engels en is er geen keuze meer voor Nederlands.
Bij T9 kan ik nog wel voor Nederlands kiezen.

Wie weet raad ? :'(

[ Voor 65% gewijzigd door arjan571 op 14-09-2005 23:40 ]

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:35:
Weet jij hoe dit werkt??
De overschakeling van UMTS naar het gewone gsm netwerk gaat prima,maar hij gaat niet vanzelf meer terug naar het UMTS netwerk.Volgens Vodafone ligt het probleem bij hun een autmatische schakeling die niet werkt zeggen ze.Maar het duurt inmiddels al 5 dagen.
aaah dus het lag toch niet aan mij dat ie steeds op het gewone netwerk zat :P vond het al zo vreemd,ondertussen werkt het alweer (bij mij iig)

• fwout
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11-2021
Voor het geval dat er mensen zilveren, roze of champagne frontjes zoeken voor de v/z800:

link

Verwijderd

In het menu over Datacommunicatie staat bij mij onder accounts alleen maar de Vodafone GPRS account, niks over UMTS. Miscchien een stomme vraag maar is dit correct zo of hoort hier een UMTS account bij te staan?

Ook bij Streamingopties staat er Verbinden via: Vodafone GPRS. Moet dit geen UMTS zijn?

Dank

• mrsar

mrsar

dit is al eerder in het topic omhoog gekomen,ik heb de optie umts/3g terwijl andere dit niet hebben,het kan zijn dat ik deze heb gekregen bij een firmware upgrade,dus probeer dat eerst eens,ik weet ondertussen niet hoe dit bij andere zit

trouwens toen met die problemen laatst van het niet terug gaan naar umts,als je onder netwerken zoekt dan krijg je 2x vodafone,gewoon en umts (met een sterretje ofzo in de naam) kan je ook proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad je krijgt 2 x vodafone in dat menu 1x gewoon netwerk en 2 is umts.Hij pakte ook gewoon op optie 2 het umts netwerk.Alleen als je verbinding van umts zwak is springt hij over,maar ging niet zelf meer terug naar de umts schakeling.Maar het probleem is inmiddels opgelost bij Vodafone.Het zt hem in een terugkoppeling van gsm naar umts.
Ps zijn er al meer mensen die ervaring hebben met de nieuwe software update???
Zitten er nieuwe features in of geen nieuws onder de zon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr White dit klopt er staat Vodafone gprs maar als je verbinding maakt en het rode blokje in je scherm ziet dan maakt hij gewoon verbinding via het umts netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Heb nu een Z800 ipv de Vodafone V800... wel fijn ivm mp3 files hij lust ze nu wel en ze zijn in te stellen als beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 20:41

Bever!

3

Je toestel kan geen gebruikmaken van deze service

De operator staat het gebruik van deze service op dit toestel niet toe.
Wij hopen je spoedig weer van dienst te kunnen zijn.
Hartelijk dank voor het gebruik van Sony Ericsson Update Service.

POGING tot updaten krijg je dit... Hi abbotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help ik kan maar niet een "drm packenger" vinden ik kan nu ook geen mp3 als ringtone gebruiken. Heb me ook al ingeschrefen bij sony ercicson en kan m daar ook niet vinden Wie helpt me???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:11:
help ik kan maar niet een "drm packenger" vinden ik kan nu ook geen mp3 als ringtone gebruiken. Heb me ook al ingeschrefen bij sony ercicson en kan m daar ook niet vinden Wie helpt me???
Zoek eens op Emule naar drm packager, ik heb 'm zo gevonden. Maar sinds ik mijn V800 naar Z800 heb veranderd heb ik het programma niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

arjan571 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 01:06:
Gisteren 2 telefoons van het type SE V800i (vodafone branded) geupdate via online service van SonyEricsson.
1e telefoon ging prima
2e telefoon gaf een communicatiefout, vervolgens de update nogmaals gedaan, toen ging het wel goed,
Alleen nu is het menu enkel alleen nog in het Engels en is er geen keuze meer voor Nederlands.
Bij T9 kan ik nog wel voor Nederlands kiezen.

Wie weet raad ? :'(
Wat was de oplossing voor jouw probleem? Ik heb vaker een update gedaan en het ging altijd goed. Alleen vandaag niet, hij heeft het over een communicatiefout op 46%. Telefoon start wel, maar heeft alleen nog maar Engels als taal-optie.

Ik ben wat huiverig om de Recovery Mode te gebruiken, want misschien zet hij alles op default en ben ik alles kwijt.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Mindwalker schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:29:
[...]

Wat was de oplossing voor jouw probleem? Ik heb vaker een update gedaan en het ging altijd goed. Alleen vandaag niet, hij heeft het over een communicatiefout op 46%. Telefoon start wel, maar heeft alleen nog maar Engels als taal-optie.

Ik ben wat huiverig om de Recovery Mode te gebruiken, want misschien zet hij alles op default en ben ik alles kwijt.
Ik heb iets gedaan met allebei mijn telefoons waardoor het nu orginele Ericsson z800i zijn geworden.
Verder kan ik er niet over uitwijden in dit Forum.(mag niet) ;) Ps ze werken nu wel perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

arjan571 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:35:
[...]

Ik heb iets gedaan met allebei mijn telefoons waardoor het nu orginele Ericsson z800i zijn geworden.
Verder kan ik er niet over uitwijden in dit Forum.(mag niet) ;) Ps ze werken nu wel perfect !
Duidelijk :)

De Update Service van Sony Ericsson was de afgelopen dagen flink brak, blijkt één en ander veranderd te zijn op de website. Jammer dat ze die update service dan niet even blokkeren ofzo.

Update werd vandaag wel goed afgerond, maar opstarten doet hij helaas niet.

"Please wait"

Dat is het en daar blijft het bij. Ben nu de Recovery Mode aan het uitproberen :)

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Mindwalker schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:56:
[...]

Duidelijk :)

De Update Service van Sony Ericsson was de afgelopen dagen flink brak, blijkt één en ander veranderd te zijn op de website. Jammer dat ze die update service dan niet even blokkeren ofzo.

Update werd vandaag wel goed afgerond, maar opstarten doet hij helaas niet.

"Please wait"

Dat is het en daar blijft het bij. Ben nu de Recovery Mode aan het uitproberen :)
Als dit niet lukt, zul je helaas naar een SE servicepoint moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:39:
Tip!

Wil je je eigen MP3'tjes als ringtone kunnen instellen? Download dan bij SonyEricsson developer world (login is gratis te krijgen) het tooltje 'DRM Packager'. Met dit tooltje kun je de benodigde DRM informatie aan de MP3 file toevoegen. Het produceert (gebruik gewoon de standaard instellingen) een file met extensie .dm. Stuur die naar je toestel en je kunt hem gebruiken als MP3 ringtone....

Bedankt Vodafone, dit soort restricties opleggen heeft dus echt geen zin!!! Er is altijd een workaround.....;-)

Have fun!

Martijn

P.S. Werkt ook voor K700 toestellen van Vodafone waar het zetten van MP3 ringtones ge-disabled is....
Hallo!!

Ik ben net nieuw hier en ben via google hier terecht gekomen omdat ik het zat ben dat ik de mp 3tjes niet kan gebruiken als ringtone op de V800
Ik ben naar de SE site gegaan maar ik snap er geen zak hout van
Is dat alleen in het engels?
Een vriend van me werkt bij de Vodafone en die zegt dat het helemaal niet kan

Zou iemand mij er misschien mee kunnen helpen??

Mag naar mn mail evt. Ilse98@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hoi :P
Ik ben net nieuw hier en ben via google hier terecht gekomen omdat ik het zat ben dat ik de mp 3tjes niet kan gebruiken als ringtone op de V800
Vodafone heeft dat expres gedaan. Vodafone wil namelijk dat jij alleen maar legaal gekochte MP3's (zoals via iTunes ofzo) die DRM beveiligd zijn kan instellen als ringtone.
Ik ben naar de SE site gegaan maar ik snap er geen zak hout van
Is dat alleen in het engels?
Staat ook niet erg veel informatie daarom op de site. Klopt dus dat je weinig kan vinden.
Een vriend van me werkt bij de Vodafone en die zegt dat het helemaal niet kan
Wat hij zegt is maar half waar, maar daarom werkt hij ook bij Vodafone. Vodafone zorgt ervoor dat haar personeel alleen de weg kent die voor Vodafone het gunstigste is. Oftewel, het kan niet, en je moet je ringtones maar kopen via Vodafone Live! (lekker duur :r ) Maar kan we degelijk anders.

Ericsson (niet te verwarren met de mobieltjemaker SonyEricsson) is namelijk zo'n op technologie gebasseerd bedrijf, dat ze alleen maar aan de technologie denken, en niet aan de gekke dingen zoals DRM en andere gekke rotzooi dingen.
Ericsson heeft dus zonder zichzelf er bewust van te zijn een programma ontwikkeld waarmee je je 'illegalle' MP3's kan legaliseren, door er DRM rechten simpel aan toe te voegen. Waarschijnlijk is onderandere Vodafone bij (Sony)Ericsson op bezoek geweest, want het programma is nu helaas niet meer op de SE site te vinden.
Zou iemand mij er misschien mee kunnen helpen??
Ik zal het proberen. Heb `t zelf nog nooit moeten doen (ik koop standaard geen toestellen van netwerken), maar ga het je proberen uit te leggen.

Ow, weet je wat. Ik zoek wel even de post van iemand die het al een keertje uit gelegd heeft.

Ga in de tussentijd maar even met het programma stoeien. Hiermee is het gegarandeerd mogelijk:

DRM Packager
Mag naar mn mail evt. ikwilspam@mijnmailbox.nl
1: Wij delen hier alle informatie op GoT, dus mailen het niet alleen naar jou, want dan kan de rest het niet lezen.
2: Laat nou niet je email adres hier zomaar achter. Weet je wat SPAM is? Naja, binnenkort in ieder geval wel.
3: Dit hier is een héél leuk forum waar ze héél veel dingen kan leren om héél veel leuke dingen met je telefoon te doen. Maar om aan dit forum deel te nemen, adviseren wij vriendelijk de mensen om onze FAQ's etc... te lezen. Bij deze dus....

[ Voor 30% gewijzigd door Ginz op 31-10-2005 01:51 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ginz bedankt voor je nuttige info, met de DRM Packager is het idd mogelijk :)

Nu heb ik nog een vraagje, en kan dit niet zo 1 2 3 terug vinden in dit grote topic (mocht het al langsgekomen zijn)

Is het ook op een of andere manier mogelijk om een ander sms geluid in te stellen op de V800 dan de standaard 6 saaie geluidjes?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I-mode op een SE V800?

Hallo. Ik heb afgelopen week een Vodafone SE V800 (prepay) aangeschaft. Het toestel is inmiddels al simlockvrij gemaakt omdat ik graag mijn oude (Hi) SIM-kaartje wilde gebruiken. Nu heeft dit toestel ook de GPRS-faciliteit waarop I-mode van KPN gebaseerd is. Het moet, volgens mij, ook wel mogelijk zijn om dit toestel op I-mode te krijgen maar het is mij nog niet gelukt.

Wellicht is er iemand die me verder kan helpen?

Alfred-Jodokus Kwak :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:55:
I-mode op een SE V800?

Hallo. Ik heb afgelopen week een Vodafone SE V800 (prepay) aangeschaft. Het toestel is inmiddels al simlockvrij gemaakt omdat ik graag mijn oude (Hi) SIM-kaartje wilde gebruiken. Nu heeft dit toestel ook de GPRS-faciliteit waarop I-mode van KPN gebaseerd is. Het moet, volgens mij, ook wel mogelijk zijn om dit toestel op I-mode te krijgen maar het is mij nog niet gelukt.

Wellicht is er iemand die me verder kan helpen?

Alfred-Jodokus Kwak :O
Waarom ga je zoveel moeite doen als je ook met een prepaid nummerbehoudformulier binnen 10 werkdagen gebruik kunt maken van je eigen nummer met een vodafone sim

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:35:
Weet jij hoe dit werkt??
ehj Leon, ik zie dat jij nogal veel af weet van de ES V800?
zou je mij kunnen zeggen hoe ik van V800 naar Z800 ga? iets met Flashen ofzo..
is dat trouwens aan te raden? ik vind nml dat de V800 wel wat meer optie/functies
had kunnen/moeten hebben..
bvd
mvg kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja hoor, ook ik heb het probleem.

ff een update via SEUS, omdat als ik in de wacht gezet wordt door de andere party, trilt mijn phone :?

Van de week al een ander toestel voor iemand gedaan, geen probleem.

Ik vandaag mn eigen toestel, nog geen week oud.

ff update naar versie R1AF005.
En wat krijgen we alleen nog maar engels 8)7

recovery gedaan, geen resultaat.

iemand een idee wat ik nog kan doen, of is het gewoon een paar dagen wachten en dan opnieuw proberen.

gr Bas (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:04:
Ginz bedankt voor je nuttige info, met de DRM Packager is het idd mogelijk :)

Nu heb ik nog een vraagje, en kan dit niet zo 1 2 3 terug vinden in dit grote topic (mocht het al langsgekomen zijn)

Is het ook op een of andere manier mogelijk om een ander sms geluid in te stellen op de V800 dan de standaard 6 saaie geluidjes?
Weet iemand mij hier meer over te vertellen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan alleen maar de 6 standaart sms tones gebruiken.

Helaas........................... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:19:
kan alleen maar de 6 standaart sms tones gebruiken.

Helaas........................... |:(
En er is geen manier om dit te omzeilen omdat dit wel mogelijk is voor ringtones :?

Anders eens kijken voor de Z800 software

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf het niet te zeggen of het bij de Z800 wel kan........... ik heb zelf alleen de V800(engels :? fout van SEUS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Ik krijg dit mobieltje in de komende dagen.
Nu wil ik deze dus ook als mp3speler gaan gebruiken (heb al gelezen dat ik er dan een z800(i) van moet maken) maar mijn vraag is dan ook hoeveel de maximale grote is voor de opslagruimte.

Op de SonyEricsson site staat (onder de specificaties van de v800):
Memory Stick PRO Duo™

Een miniopslagruimte (maximaal 2 GB) voor het opslaan van afbeeldingen, muziek, applicaties en nog veel meer. Compatibel met vele camera's, pc's en andere apparaten.
Of de specificaties hier kloppen niet (hier staat 1 GB max) of ze kloppen op de SE site zelf niet. Iemand al meer dan 1GB geprobeerd in deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Denk dat er wel een kaart van 2GB in kan, alleen ze zijn nog bijna niet verkrijgbaar dus nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
JB schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:50:
[...]

En er is geen manier om dit te omzeilen omdat dit wel mogelijk is voor ringtones :?

Anders eens kijken voor de Z800 software
Heb een mail van je gehad, maar je adres klopt niet. (krijg mail steeds terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus dezelfde headset en heb een Samsung D500.
Hij maakt wel verbinding, maar verbreekt deze ook weer na een paar seconden als ik niet met iemand aan het bellen ben.
Vandaag geprobeerd bij een vriend op zijn SE K750i en hier hadden we hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
tvp, ik krijg deze telefoon ook eerdaags, abbo van vodafone verlengt. Vriend van me heeft hem ook, moet zeggen dat ik hem wel wat groot vond. Maar de functies zijn wel dope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi bij deze heb ik een vraagje over themas in de V800
Ik heb een site waar ik thema's kan downloaden voor mijn V800.
Deze thema's bewegen ook op je schermpje (animated)
Mijn vraag is nu is dit makkelijk zelf in elkaar te zetten,ik heb wat foto's waarvan ik zo'n thema van wil maken.
Wie weet hoe dit werkt??? Alvast dank.
Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Laatste tijd ontvangstprobleem met de SEZ800i, zodra dede klep dicht gaat daalt de ontvangst zeer sterk. Er komt dan te staan " alleen noodoproep"

Meer mensen bekend met dit probleem ?

M.vr.gr. Arjan Maas

[ Voor 12% gewijzigd door arjan571 op 09-12-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan mij voorzien van de orginele usb datakabel van de v800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Arjan ik heb hetzelfde probleem de laatste dagen.
Ook als toestel opengelapt is staat er af entoe alleen nood oproepen.
En ook het overschakelen van het belgisch netwerk naar vodafone loopt niet goed.
Plus sms versturen gaat ook niet helemaal lekker Al paar keer gehad dat er komt te staan versturen mislukt. Misschien dat het netwerk niet helemaal jofel is..Het is de laatste tijd elke keer wel iets bij vodafone nu hebben ze weer een nieuw life menu ( ziet er niet uit vorig was makkelijker plus ze vragen overal geld voor) en als ik nu naar menu email ga en mail op wil halen van andere adressen is dit ook weer niet mogelijk. :(
En wat ik ook belachelijk vind is: Waarom kun je bij vodafone niet gewoon bellen en sms versturen van en vanuit het buitenland gewoon uit de bundel doen???? Bij andere is dit ook mogelijk. En als je vodafone hierover belt krijg je elke keer een ontwijkend antwoord.Ik denk dat ik de resterende maanden inlos en overstap naar kpn,
Groeten Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Heb mijn toestel zaterdag teruggebracht naar de citypoint in Tilburg omdat mijn toestel nog in de garantieperiode valt. Ik denk dat de fout een hardware fout is van de telefoon, omdat mijn vriendin exacte dezelfde telefoon heeft en nergens last van heeft (ook Voda).
Bel al meer als sinds het begin met Vodafone (eerst Libertel met 40% korting ivm geen volledige dekking in heel NL) en ben 1 keer "vreemd gegaan" met Ben, en naar 1 jaar Ben weer snel terug.
Bel nu tijdelijk weer met een Nokia 6510 (monochroom,monofoon ringtones en geen camera) wel fijn zo'n klein "back to basic" telefoontje...
Kortom ik zou maar snel teruggaan met je V800. (ik heb een 2 jr UMTS abo sinds mei 2005, dus ik moet nog even)ipv je abo af te kopen, ik denk dat het aan te telefoon ligt en niet aan het netwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door arjan571 op 13-12-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

arjan571 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:33:
Laatste tijd ontvangstprobleem met de SEZ800i, zodra dede klep dicht gaat daalt de ontvangst zeer sterk. Er komt dan te staan " alleen noodoproep"

Meer mensen bekend met dit probleem ?

M.vr.gr. Arjan Maas
Dit komt vaker voor bij de V800/Z800 en is door een vervanging van een netwerkonderdeel opgelost.

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee hoi. Ik zit met een vraagje met mn V800.

Ik ben verder lekker tevreden met mn mobieltje, alleen staat er bovenin mn display een telefoontje met een klein 1tje erbij. Dit geeft aan gesprek lijn1. Als ik mn ringtone wil wijzigen dan moet ik dat voor lijn 1 en lijn 2 doen. Ik krijg dat telefoontje ook niet weg. ik vind het alleen maar lastig. Ben er al mee naar een citypoint gegaan maar die krijgen het er ook niet weg. Hij is zelfs naar Sony opgestuurd en ik krijg hem na veel trammelant weer terug zonder dat er iets is gewijzigd. Weet iemand hier misschien wat ik kan doen om dit weg te krijgen? Alvast bedankt!!!

Verwijderd

Weet iemand of en hoe je de ringtone in de oordopjes te horen kunt krijgen? Het profiel handsfree en alle andere en handmatig instellen maakt niet uit, de ringtone blijft via de speaker gaan..

Verwijderd

ff een update voor het wel of niet instellen van MP3-ringtones.

met de laastste nieuwe versie's software kan het wel ook al is het van Vodafone.

Vodafone heeft het namelijk vrij gegeven. Ik kwam er met toeval achter door het dom weg te proberen.
Eerst dee ik ook mijn ringtones DRM-beveilligen maar is nu dus niet meer nodig.

gr Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hey dat scheelt weer een stap :) moet ik toch maar weer de software updaten :)
welke versie is het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:14:
Weet iemand of en hoe je de ringtone in de oordopjes te horen kunt krijgen? Het profiel handsfree en alle andere en handmatig instellen maakt niet uit, de ringtone blijft via de speaker gaan..
Bij mij gaat ie gewoon zodra ik de headset erin plug via de headset. Hoef ik niets voor in te stellen :?

• arjan571
thegeronimo schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:17:
[...]

Dit komt vaker voor bij de V800/Z800 en is door een vervanging van een netwerkonderdeel opgelost.
Inderdaad, telefoon werkt nu weer super ! (is onder garantie gemaakt ondanks dat ik de telefoon simlockvrij had gemaakt en voorzien van orginele SE software)
Het is een flinke telefoon, maar toch vind ik het een fijn toestel, was blij dat ik m weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 09:17
@ Basss_sss (en iedereen, uiteraard)

Nog een verandering in de nieuwste v800 software is dat je nu ook een afbeelding kan laten zien op het external display als je er iemand belt. Met de originele zag je alleen het telefoonnummer en de afbeelding op het internal display.

Weet iemand toevallig de instelling voor UMTS? Ik heb nu bij streaming settings alleen Vodafone live. Volgens mij moet daar ook Vodafone UMTS bij staan. Als ik nu live tv wil kijken lukt dat niet omdat de v800 zegt dat er geen UMTS dekking is, terwijl wel het UMTS symbooltje boven in beeld staat.

UMTS heeft het wel gedaan bij mij, maar na het flashen was ik mijn settings kwijt.

Gr. David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
updaten lukt me niet. Ik volg de instructies op, maar hij bvlijft zeggen dat ik mijn kaart erin moet doen, maar bij de instructies staat sim verwijderen en C in gebruikt jouden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

sim verwijderen?hoef ik helemaal niet

heb je wel de speciale update-usb drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Kan het zijn dat de updateservice niet meer werkt met de bijgeleverde USB kabel ?
Zal het morgen eens proberen met de DSS-25 standaard (staat op mijn werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
mrsar schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:23:
sim verwijderen?hoef ik helemaal niet

heb je wel de speciale update-usb drivers?
:? Die wie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 09:17
Zoals mrsar al zij, eerst de usb drivers installeren. Waarneer je met het updateproces bezig bent en je wordt gevraagd de GSM aan te zetten dmv de C toets en er gebeurt niks, gebruik dan de volgende toetsencombinatie.
De V800/Z800 activeer je door < in gedrukt te houden en kort op de "aan" toets drukken. De C toets wordt niet gebruikt voor v800/z800.
De standaard kabel die mee geleverd is moet het doen. Bij mij was dit een miniUSB kabel.

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb even een vraagje

Ik wil een Z800i aan gaan schaffen en hem gaan gebruiken als UMTS Modem (i.c.m) laptop. Ik wil gebruik gaan maken van het KPN UMTS netwerk, maar omdat mijn laptop (Dell Latitude X1) geen PCMCIA slot heeft kan ik dus geen Datacard nemen.

Nu wil ik een Z800 aanschaffen, en deze via bluetooth aan mijn laptop koppelen. Kan ik via mijn laptop en Z800 gebruik maken van een UMTS verbinding? Of kan dit alleen met GPRS en GSM ?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:59

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Heren/Ladies,

Omdat ik helemaal me de %#$%^&* ergerde aan die nieuw SEUS ben ik wat verder in de materie gedoken. De 'oude' SEUS (V1.18) werkte prima maar de nieuwe doet het voorkomen dat je maar een nieuwe kabel moet kopen. Dit is dus NIET zo; je moet alleen een alternatieve manier hanteren:
  1. Download de nieuwe software (over bloatware gesproken: 34Meg!) met de naam: "UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe" en installeer die.
  2. Zorg dan dat de speciale USB-Flashdriver up-to-date is. Sluit de telefoon (die UIT is) met de standaard USB kabel aan en zet hem aan in USB-FLASH mode door met de "<" - knop ingedrukt hem aan te zetten. Als je al een USB-flashdriver had (de oude) dan moet je hem nu in apparaatbeheer bijwerken met de nieuwe. Had je hem nog niet dan zoek je de driver op in:
  3. C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\setup\drivers\USB. Gebruik deze ook om de oude driver te vervangen.
  4. Na deze procedure blijft de telefoon in flashmode staan (geen beeld!); koppel hem nu los.
  5. Start de nieuw SEUS en kies nu voor de LINKER afbeelding (de verkeerde dus)
  6. Daarna krijg je het verhaal over die "C" toets maar zoals boven al vermeldt doet deze niet (veel)
  7. Stop nu op dit punt de USB kabel erin en wacht even. Er verschijnt nog even een melding dat je C-toets weer kan loslaten maar die verdwijnt vanzelf.
  8. Nu kom je in een volgend scherm waarbij wordt verteld of je een update nodig vind
  9. ... verder kan ik niet vertellen want ik bleek al de laatste versie te hebben...
Op deze manier zou het dus moeten gaan. Met dank aan SE voor het "O" zo duidelijke verhaal.. NOT! In ieder geval Suc6 met het updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 21:19

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Welke firmware heb je na deze update?
De tip om hem met < ingedrukt aan te zetten is een goede, de C doet idd niks 8)7
Ik heb R1Y005 en volgens de updater is dit de nieuwste.
Het toestel vind ik best fijn maar bluetooth is nogal buggy, hij loopt erg snel vast met bluetooth (internetten via breedband) ;(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:46:
Mensen ik heb even een vraagje

Ik wil een Z800i aan gaan schaffen en hem gaan gebruiken als UMTS Modem (i.c.m) laptop. Ik wil gebruik gaan maken van het KPN UMTS netwerk, maar omdat mijn laptop (Dell Latitude X1) geen PCMCIA slot heeft kan ik dus geen Datacard nemen.

Nu wil ik een Z800 aanschaffen, en deze via bluetooth aan mijn laptop koppelen. Kan ik via mijn laptop en Z800 gebruik maken van een UMTS verbinding? Of kan dit alleen met GPRS en GSM ?

Alvast bedankt !
ikzelf heb ervaring met het gebruik van deze telefoon (V800), middels de usb kabel, als modem aan mijn laptop. Alhoewel dit niet in nederland was (in italie) kan ik je wel melden dat ik met UMTS snelheid kon surfen.

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 21:19

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's handig, een vraag van een jaar geleden beantwoorden :+
Ik heb een 2GB MS duo pro in m'n Z800 gestopt en die werkt prima ;)
In de K750 doet ie het ook goed.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste