Het is me uiteindelijk gelukt, maar niet op mijn werk (waar ik eraan was begonnen).
Volgens SE lag het aan mijn router, die ergens de verbinding blokkeert. Zelf vind ik dat echter een vreemd probleem, omdat alle software wel goed gedownload wordt en pas blijft hangen nadat de telefoon uitschakelt (dat is dus wel de bedoeling) en ik hem weer aan moet zetten.
Schakel voor de zekerheid alle firewalls en popup-blockers uit als de je telefoon wilt updaten.
Wat er moet gebeuren als je de '<' toets vast houdt en de power knop indrukt, is dat Windows aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden. De driver (Flash driver) hiervoor vind je op de SE site. Installeer deze driver voor de gevonden hardware en dan zou het moeten werken.
De telefoon hoort dan niet aan te gaan, maar uit te blijven, waarna het balkje langzaam maar zeker gaat lopen. Als je telefoon dus aan gaat nadat je '<' en de powerknop hebt ingedrukt, gaat het fout.
Grote kans dat het dan een driver probleem is. Dan is het even zoeken naar het juiste apparaat in de apparaatbeheer om de nieuwe driver aan toe te wijzen. Ik heb dit zelf omzeild door het lekker thuis te doen, op een andere PC, waar ik direct de Flash driver heb geinstalleerd.
Dus kortom: het was óf mijn router, of een driver probleem.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, want ik heb zoveel lopen klooien dat ik niet meer precies weet wat je verder allemaal zou kunnen doen.
Wel heb ik nu alleen nog maar de engelse taal in mijn telefoon. Alleen het T9 woordenboek is nog beschikbaar in het Nederlands en dat vind ik best irritant.
Als iemand weet waar ik een nederlands taal-pakketje kan downloaden voor mijn v800, hoor ik het graag!
Groeten!