Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto middels email kan verzenden (V800 Vodafone) . Niet MMS maar via email dus. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

1 je maakt foto. 2 je slaat hem op. 3 je maakt email bericht. 4 je attacht de foto.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alweer problemen met mijn V800 :'(

Mijn telefoon is deze week alweer een paar keer spontaan uit gegaan en vervolgens weer aan.
Ook is het al 2 x gebeurd dat hij op het moment dat ik gebeld word mijn telefoon gaat rebooten en ik vervolgens een sms krijg dat ik een oproep gemist heb.
Hier baal ik enorm van. Zeker omdat mijn telefoon voor dat probleem al een keer weg is geweest (en een defecte (=zeer traag werkende) camera. Camra is toen wel gemaakt maar dit probleem lijkt weer terug te zijn.

Zijn er meer mensen met deze problemen?
En heeft iemand misschien nog een tip om het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:59

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Laatste Firmware al geinstalleerd? Is geloof ik R1S025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep!

Als een van de eerste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:44
Painxiom schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:40:
Na mijn telefoon ontvangen te hebben van de reparatieservice, met de nieuwste software erop, heb ik helaas nog steeds last van mijn probleem.
Mijn netwerk valt continu weg waarna mijn telefoon een tijdje een wit scherm geeft en vervolgens weer bereik heeft. Het lijkt me er nu op dat de telefoon niet kan schakelen van telefoonpalen zonder eerst de oudere paal zijn verbinding verbroken te hebben.
Dit is echter maar een gok; weet iemand toevallig meer van dit probleem?
Ik heb een vergelijkbare situatie. Als ik in de auto zit te bellen dan wordt de verbinding op bepaalde punten verbroken en als ik dan meteen terug wil bellen lukt het niet en moet ik even wachten (verder rijden) dan lukt het weer wel. normaal gesproken geen probleem, maar op bepaalde punten kan ik er donder op zeggen dat het mis gaat. Denk ook dat het met die overgang van nieuwe en oude palen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Anakin239 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:14:
[...]

Ik heb een vergelijkbare situatie. Als ik in de auto zit te bellen dan wordt de verbinding op bepaalde punten verbroken en als ik dan meteen terug wil bellen lukt het niet en moet ik even wachten (verder rijden) dan lukt het weer wel. normaal gesproken geen probleem, maar op bepaalde punten kan ik er donder op zeggen dat het mis gaat. Denk ook dat het met die overgang van nieuwe en oude palen is.
ja het komt wel enigzins overeen idd, alleen heb ik het ook midden in de stad...
Maargoed ik heb hem nu ongeleverd bij een vodafone city point, die gaat nu met Sony Ericsson overleggen of ik een nieuwe kan krijgen...
dus we zullen zien!!
(heb jij overigens de nieuwste firmware erop die schijnt sommige problemen op te lossen)

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:44
De vorige firmware update (dus voor de R1S) loste het uitvallen in utrecht centrum (laan der verenigde naties) op en verplaatste het naar de provinciale weg bij IJsselstein. Of dit was een zenderupdate in utrecht of puur toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi het probleem zit niet in je telefoon ik heb hetzelfde probleem op de snelweg.Van gewone gsm netwerk naar umts geen probleem omgekeerd wel.Probleem ligt bij Vodafone,en speelt al een tijd.
Er zou eerst een update zijn voor software van de telefoon.Maar we zijn nu 2 update's verder en het is nog steeds niet opgelost.En bij Vodafone hebben ze al een keer toegegeven (zie eerdere topic in forum)dat het een probleem was met de masten. Kortom ik denk nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enige tijd een v800, en ik begin langzaam de mogelijkheden ervan te ontdekken.... :9~
Ik heb op internet gezien dat je ook via dit leuke speeltje kan MSN'en... middels IM+.
Nu staat er op de sita van javamania.nl wel vanallesennogwat over hoe eea te downloaden (is gelukt), een hele verhandeling over de GPRS instellingen (waar/hoe gaar dit op de v800??) en dan ook nog een hele handleiding.... lukt me voor geen meter :'( dus. Het prog blijft roepen dat ie geen contact kan maken met de server... :? :? :?

iemand ervaringen / aanwijzingen / ideeen / tipz ??

thks
TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de aanhouder wint...
heb im+ draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:46:
Hoi het probleem zit niet in je telefoon ik heb hetzelfde probleem op de snelweg.Van gewone gsm netwerk naar umts geen probleem omgekeerd wel.Probleem ligt bij Vodafone,en speelt al een tijd.
Er zou eerst een update zijn voor software van de telefoon.Maar we zijn nu 2 update's verder en het is nog steeds niet opgelost.En bij Vodafone hebben ze al een keer toegegeven (zie eerdere topic in forum)dat het een probleem was met de masten. Kortom ik denk nog even geduld hebben.
Ik heb hetzelfde probleem. Tenminste, ik heb een V800 waarmee ik onmogelijk nog op het GSM netwerk kan komen. Op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat ik maar een gedeelte van de week ook binnen het UMTS net zit. Er wordt aan gewerkt, wordt mij verzekerd, maar er zit nog niet veel schot in de zaak.

Tegen mij is echter niks gezegd over problemen met de masten; hoe lang zou dit nog kunnen duren, is de verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb umts en gprs eigelijk standaard uitstaan zodat ik minder vaak hoef te herladen :P en aangezien ik die zooi toch niet dagelijks gebruik en het geen probs vindt om het aan te zetten (3 klikken) als ik het nodig heb,en ik schat dat ik daardoor er nooit last van heb omdat ik alleen op het gsm netwerk zit :) dus mischien een tip als je er veel last van heb :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Heeft iemand al een mooi tasje gespot voor de v800/z800? Het feit dat de telefoon zich door mijn jeans heenvreet kan ik toch niet echt waarderen. :( Tot nu kon ik hem gewoon in m'n jaszak stoppen, even goede vrienden, maar nu heb ik soms geen jaszak bij me en moet ik hem in de hand houden... |:( Ja of steel pants kopen, maja. :+

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mbvisiontt schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:29:
Heeft iemand al een mooi tasje gespot voor de v800/z800? Het feit dat de telefoon zich door mijn jeans heenvreet kan ik toch niet echt waarderen. :( Tot nu kon ik hem gewoon in m'n jaszak stoppen, even goede vrienden, maar nu heb ik soms geen jaszak bij me en moet ik hem in de hand houden... |:( Ja of steel pants kopen, maja. :+
een oud collega van me had een tasje ervoor......speciaal voor de v800 :)
gewoon goed zoeken,hij bestaat :P
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:56:
Ik heb sinds enige tijd een v800, en ik begin langzaam de mogelijkheden ervan te ontdekken.... :9~
Ik heb op internet gezien dat je ook via dit leuke speeltje kan MSN'en... middels IM+.
Nu staat er op de sita van javamania.nl wel vanallesennogwat over hoe eea te downloaden (is gelukt), een hele verhandeling over de GPRS instellingen (waar/hoe gaar dit op de v800??) en dan ook nog een hele handleiding.... lukt me voor geen meter :'( dus. Het prog blijft roepen dat ie geen contact kan maken met de server... :? :? :?

thks
TB
mischien handig om ff te vertellen wat je heb gedaan mochten andere mensen voor dit probleem komen te staan :)

[ Voor 43% gewijzigd door mrsar op 29-04-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Tasje is gewoon bij vodafone city point te halen voor iets van 15 euro.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja of gewoon even op het net sprokkelen,zijn meerdere soorten verkrijgbaa.
Heb mijn nieuwe cover binnen :) wit grijs wat een verschil met dat zwart gevalletje,ben in ieder geval van het poetsen af. :P Ps weet iemand ook of je aan de (pure copper) cuver kunt komen? of is deze alleen voor de japanse markt gemaakt? Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Ik heb een tasje gevonen bij Expansys, maar juist daar waar ie het meeste snijdt (op de hoek bij de ronding van het scharnier), daar zit geen cover. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 1 van de eerste de nieuwe Z800i bezitten!!!!!

Prijzen zijn bekend. EUR 560,00 inclusief verzendkosten.

Modbreak:Verkoop is niet de bedoeling hier

[ Voor 51% gewijzigd door bjck op 02-05-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tasje van Case Logic, gewoon bij Halfords gekocht. Hij is eigenlijk voor een mp3 speler maar de V800 past er perfect is. En dat voor maar 10 euro. Je kunt hem oa aan je riem of arm bevestigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeesh... ik ben echt een n00b aan het worden... ik krijg het niet voor elkaar om die v800 naar z800 om te turnen... iemand suggesties (PM) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Canis Lupus schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:18:
Heb sinds vorige week ook de V800 binnen, bevalt al erg goed. (werd geleverd met nieuwste firmware :))
Enige probleem dat ik tot nu toe tegenkwam was het ophalen van e-mail met de client.
Hiervoor bel ik in bij XS4all (dan gebruik ik mijn gewone belminuten). Als ik alleen met een GSM netwerk verbonden ben gaat alles goed. Echter, op het moment dat ik ook met een 3G netwerk verbonden bent loopt hij gelijk vast: Connection Failed, Could not find server.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Heeft niemand soortgelijke problemen?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no-name
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 03:20

no-name

geen ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:52:
Als 1 van de eerste de nieuwe Z800i bezitten!!!!!

Prijzen zijn bekend. EUR 560,00 inclusief verzendkosten.

Modbreak:Verkoop is niet de bedoeling hier
pricewatch geeft nu 477 euro aan

intel 8008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

niks nieuws onder de zon. Op Ebay waren al eerder dubieuze aanbiedingen...Gewoon ff geduld hebben en dan kun via de normale wegen de z800i kopen.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

heeft er btw al iemand andere software gekocht/gevonden voor op de v800 zoals een pdf reader en mischien andere leuke software?
Ben nog altijd op zoek naar een pdf reader
en een goed programma om film te kijken/om te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien zeggen hoe ik het umts signaal uitzet, ik ben op vakantie geweest en in 1 keer gaat de accu 1 week mee, en thuis nog geen 2 dagen. Ik heb wel wat gevonden in het menu:
Verbindingen, Datacomm., voorkeursservice, Deze heb ik op Alleen GSm Gezet, maar het UMTS Icoontje komt gewoon tevoorschijn boven in het scherm. met als gevolg dat de accu wat minder lang meegaat. Tevens heb ik ook wel eens dat ik aan het bellen ben/ gebeld wordt en dan reboot mn telefoon gewoon.... niet echt handig te noemen.

ik heb overigens een V800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

lees het topic ff door,daar staat alles uitgelegd,maar het kan zijn dat de 2e optie die ik heb bij jou er niet bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Weet iemand of Agile messenger (http://www.agilemobile.com/downloads.html) ook werkt op de V800; zo ja voor welk type telefoon moet ik hem dan downloaden, omdat er nog geen V800 versie bestaat...

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

als ik zo even snel keek is het meeste .sis of voor de palm (kan je proberen) anyway... die .sis kan je niet gebruiken aangezien het in java zal moeten zijn .jad/.jar
dus denk niet dat het gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Hmm, ik denk dat die Z800i wel eens m'n nieuwe GSM zou kunnen worden :) In juni kan ik m'n Orange abo verlengen dus hopelijk issie dan leverbaar..

Kwil graag een keer een clamshell :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat is zeker aan te raden.

Ik kreeg vandaag mijn zilveren frontje binnen en nu is mijn telefoon zoooo mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Waar bestel je die frontjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Maar als je de Z800 vergelijkt met bv. de K750 en de aankomende W800, is deze telefoon dan niet ontzettend veroudert :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ja ok,maar vind je die dan bv er ook mooi uitzien en op het moment dat je je mobiel een week heb is deze al compleet verouderd :) je kan bezig blijven en veel geld uit blijven geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Ben ook wel benieuwd inderdaad. Heb wel op de eerder genoemde link (handytreff.biz ofzo) gekeken, maar daar vond ik alleen maar zwarte frontjes zonder vodafone logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@arjan 571 en Canus Lupus: Via ebay van de verkoper trading_shop. Die verkoopt de kleuren mat zwart, zilver en champagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:24:
@arjan 571 en Canus Lupus: Via ebay van de verkoper trading_shop. Die verkoopt de kleuren mat zwart, zilver en champagne.
Hoi,

Ik heb mijn witte frontje ook bij ebay gekocht, mijn zilveren heb ik bij www.cnn.cn/shop gekocht.
Daar kun je ook andere losse onderdelen voor de telefoon kopen, binnen 7-10 dg heb je het thuis.
De zilveren is inderdaad super gaaf bianca, geen lelijk vodafone logo meer joepie :) O+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een vraag over het converteren van een filmpje naar een 3gp standaard.
Ik heb na het comprimeren van videofilpjes naar 3gp last van blokkerig beeld. (PS ik Als ik via vodafone umts filmpjes bekijk heb ik hier ook wel eens last van) Het is meestal als het beeld te snel gaan waardoor deze blokkerig worden. Zijn er meer mensen met dit probleem? Of is het mogelijk om een andere systeem te gebruiken dan de 3gp converter voor de V800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Weet iemand de juiste instellingen om mobiel te internetten met mijn Ipaq2210 en SE V800 ?
De GPRS instellingen zoals op www.pocketpc-club.nl staan werken niet op UMTS volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik de nieuwe updates op mijn phone moet installeren.
Het is de eerste keer dat ik dit doe, krijg het op de één of andere manier niet voor elkaar :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:01:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de nieuwe updates op mijn phone moet installeren.
Het is de eerste keer dat ik dit doe, krijg het op de één of andere manier niet voor elkaar :?
Heb je SEUS al geinstalleerd op je pc? en tot hoever kom je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 22:41:
[...]

Heb je SEUS al geinstalleerd op je pc? en tot hoever kom je
Ik heb de flash en usb drivers geïnstaleerd en daarna stap voor stap de update.
Ik heb de bestanden uitgepakt en daarna hou het op.
Zal wel een hele domme vraag zijn maar wat is SEUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het woord seus zegt mij ook niets,gewoon naar de suportpagina van sonyericsson gaan,en dan naar software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

seus...hmm sonyericsson update service :P

maarre.... bestanden uitgepakt?
welke bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zo weer terug van vakantie. En gelijk via Ebay eindelijk een zilveren faceplate set gevonden en dus meteen besteld als het goed is volgende week in huis. Daarnaast moet ik zeggen dat ik op vakantie genoten heb van mijn v800. Geluid was gewoon altijd goed iets wat ik met andere telefoons op buitenlandse netwerken wel eens anders heb meegemaakt. Ook de UMTS verbinding van Vodafone in Spanje was top. Waar ik zat hadden ze volgens de kaart geen dekking maar ik had in mijn hotel wel dekking. Gevolg laptop gepakt telefoon eraan en gewoon heerlijk kunnen internetten. Goede proef. Zal dadelijk nog wel de rekening komen :(. Maar goed ik weet nu wel dat het fantastisch werkt. Kon zowaar gewoon keurig mijn server beheren vanaf het terras bij mun hotel met mijn smoelwerkje in de zon.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Mr Viper, heb je voor mij de instellingen voor UMTS ?
Of kan ik deze ergen vinden op de vodafone pagina ?
Ik wil umts gaan gebruiken met mijn PDA of Laptop via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

arjan571 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:49:
Mr Viper, heb je voor mij de instellingen voor UMTS ?
Of kan ik deze ergen vinden op de vodafone pagina ?
Ik wil umts gaan gebruiken met mijn PDA of Laptop via bluetooth.
Ik persoonlijk heb mijn telefoon via de bijgeleverde usb kabel aan de laptop gehangen. Verder de Sony Ericsson software erop gezet en een nieuwe data verbinding aangemaakt. Via die software is het mogelijk om alle gegevens uit te lezen uit de telefoon die nodig zijn voor een umts verbinding. Ik heb die laptop nu niet bij de hand en kan dus niet ff snel de gegevens uitlezen. Volgens mij is het ook mogelijk via die software of via bleutooth die gegevens uit te lezen en zodoende een nieuwe inbelverbinding voor umts te creeëren. Als ik vanavond thuis ben zal ik kijken of ik tijd heb om de gevens uit te lezen. Dan zal ik ook proberen of ik het via de PDA aan de praat krijg.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Kheb de V800 vandaag ff gecheckt in de Vodafone sjop maar damn, wat is dat een lomp apparaat :X

Ga nu toch maar voor de W800i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb inmiddels ook de V800 aan de praat met UMTS en mijn Ipaq 3970. Thnx to pocketpc forum op volgende link is meer informatie erover te halen. http://www.pocketpc-club....44966&highlight=umts+ipaq

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 08:43:
[...]

Ik heb de flash en usb drivers geïnstaleerd en daarna stap voor stap de update.
Ik heb de bestanden uitgepakt en daarna hou het op.
Zal wel een hele domme vraag zijn maar wat is SEUS?
Zoals genoemd idd Sony Ericsson Update Service. Ik weet niet watvoor bestanden jij hebt uitgepakt maar als je de usb drivers hebt geinstalleerd zoals je zegt kan je gewoon naar deze link gaan en dan de aanwijzingen volgen: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die me kan vertellen waar ik een nieuwe USB-kabel kan aanschaffen? Ben die van mij kwijtgeraakt en wil m'n telefoon ook zo graag updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Vodafone City Point, Een telefoonwinkel die ze verkoopt?, Sony Ericsson?

Als ik jouw was zou ik eerst even met Vodafone contact opnemen of ze die kunnen leveren of met een GSM shop zoals bijvoorbeeld phonehouse, t for telecom. Desnoods neem je contact op met SE.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:46:

Als ik jouw was zou ik eerst even met Vodafone contact opnemen of ze die kunnen leveren of met een GSM shop zoals bijvoorbeeld phonehouse, t for telecom. Desnoods neem je contact op met SE.
Tsja, ik val jullie er niet voor niets mee lastig, dát heb ik natuurlijk allemaal geprobeerd ;-). Men wil mij dolgraag de datakabel verkopen, maar ik wil gewoon een USB kabel. Niemand dus hetzelfde probleem bij de hand gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZonderZout
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-05 14:47
Bianca schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:54:
[...]

Zoals genoemd idd Sony Ericsson Update Service. Ik weet niet watvoor bestanden jij hebt uitgepakt maar als je de usb drivers hebt geinstalleerd zoals je zegt kan je gewoon naar deze link gaan en dan de aanwijzingen volgen: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10205
Gofter... heb ik net een HELE reply gemaakt... wachtwoord fout!
Nouja, NOG een keer... :(

Ik heb het updaten geprobeerd met mijn V800, maar dit werkt niet.

Ik heb de site bezocht, heb het update programma gedownload en geïnstalleerd, waarna het keurig netjes opstart etc.
Dan zeg ik: hup, updaten die handel en wordt mijn telefoon door het programma uitgezet. Vervolgens krijg ik de melding: "Houd '<' ingedrukt en druk op de startknop". Dat doe ik keurig netjes en dan gaat de telefoon weer aan en vraagt om mijn pincode, welke ik invoer en dan is de telefoon weer aan.

Maar er wordt niets geupdate en het programma op de PC lijkt ergens op te wachten, maar doet niks...

Iemand anders dit probleem gehad?

[ Voor 46% gewijzigd door ZonderZout op 19-05-2005 15:23 ]

Aldus, naar waarheid ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
MR_VIPER schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:46:

Bij office center heb ik mini usb kabels zien hangen, deze zouden moeten passen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
[quote]ZonderZout schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:18:
[...]

Ik heb de site bezocht, heb het update programma gedownload en geïnstalleerd, waarna het keurig netjes opstart etc.
Dan zeg ik: hup, updaten die handel en wordt mijn telefoon door het programma uitgezet. Vervolgens krijg ik de melding: "Houd '<' ingedrukt en druk op de startknop". Dat doe ik keurig netjes en dan gaat de telefoon weer aan en vraagt om mijn pincode, welke ik invoer en dan is de telefoon weer aan.

Maar er wordt niets geupdate en het programma op de PC lijkt ergens op te wachten, maar doet niks...

Java installeren ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

ZonderZout schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:18:
[...]

En je hebt zeker te weten de goede driver? Dan is het inderdaad erg raar. Ik moet wel zeggen dat ik het ook 1 keer heb meegemaakt dat het niet lekker werkte. Alleen heel spijtig weet ik niet meer hoe ik dat toen heb opgelost. Wat je zou kunnen proberen is opnieuw te starten met de update. Iets wat je vast en zeker al gedaan hebt. Net als een reset door de batterij eruit te halen. Verder zou ik het echt even niet weten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZonderZout
Mooi is dat! Ik heb het inderdaad al meerdere keren geprobeerd, verschillende drivers van de Sony Ericsson site geplukt en geïnstalleerd en dat gaat allemaal goed, alleen dat updaten wil maar niet!

Verder had ik nog een probleem met mijn V800 en een Canyon CN-BTH1 Bluetooth Headset. Deze is volgens de sticker compatibel met van alles en nogwat, ook van Sony Ericsson (P800, P900, Z600) alleen staat de V800 er niet bij.

Met Nokia (uitklapding met qwerty toetsenbord, ik weet het nummertje even niet) werkte het zonder problemen. Ik kan me niet voorstellen dat het onmogelijk is om deze headset met mijn V800 te gebruiken, aangezien Bluetooth toch een standaard communicatie protocol is.

Ik had gehoopt dit misschien met de update te kunnen verhelpen, maar dat is me blijkbaar niet gegund!

Iemand nog andere ideeën?

[ Voor 22% gewijzigd door ZonderZout op 20-05-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn foon is ook niet te updaten als ik de update start blijft ie maar het zandloopertje weergeven en gebeurt er niets die is als de status balk op nul % blijft steken. Heeft iemand dit eerder gehad en opgelost mail me dan even hoe ik het toch kan doorzetten. Hij schakeld ook steeds de telefoon uit of hoort dat zo?

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:56:

thks
TB
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:35:
de aanhouder wint...
heb im+ draaien :+
Ik zou graag weten hoe en wat je gedaan hebt, heb je toevallig een email adres waar ik contact met je op kan nemen? Of voeg me anders even toe op ICQ :)

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 20-05-2005 18:12 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

zet in im+ bij instellingen de verzend methode op tcp/ip ipv http :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZonderZout schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:18:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar :(
Mocht je ondertussen een oplossing hebben laat me het dan ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Volgens mij ligt de updateservice eruit, ik krijg de volgende mededeling:

Uh oh!
Sony Ericsson makes attractive mobile phones and mobile phone accessories, and develops powerful mobile computing technology.

Unfortunately, the server encountered an internal error and could not complete your request. Please check that you typed the address (URL) correctly.

If this error recurs, please try again later when we hope the problem will have been solved.

Meanwhile, please search or browse the Sony Ericsson website or try the following global links:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een hoop problemen al ik een filmpje converteer naar 3gp formaat.de filpjes worden hel erg blokkerig op mijn scherm.Is hier een oplossing voor of een andere player??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:58:
ik heb een hoop problemen al ik een filmpje converteer naar 3gp formaat.de filpjes worden hel erg blokkerig op mijn scherm.Is hier een oplossing voor of een andere player??
Even de juiste converters zoeken :) Ik ben thuis ook bezig maar ik heb problemen met het geluid, zodra ik een *.avi *.wmv of *.mov om wil zetten naar 3gp gaat dit gewoon goed alleen het geluid wordt niet meegenomen. We zoeken verder

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:58:
Welke convertor gebruik je dan? Je geeft de nodige info niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

IM+ heb ik draaiend doormiddel van TCP/IP instelling :) danku!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:30:
IM+ heb ik draaiend doormiddel van TCP/IP instelling :) danku!
Sorry hoor ik ben nog een newbee maare wat is dat IM+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:59:
[...]

Sorry hoor ik ben nog een newbee maare wat is dat IM+?
Dan is dit je eerste les: eerst zelf zoeken en dan pas vragen. :)

IM+ is dus een messenger client voor op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Vandaag de zilveren faceplates binnen gekregen. Die staan echt 100 keer beter dan die zwarte vodofone dingen. Ik zal kijken of ik er vandaag nog foto's van kan maken en dan zal ik ze even posten.

Foto's:

Voorkant
Afbeeldingslocatie: http://www.viperweb.nl/images/faceplate_front_silver.jpg

Achterkant
Afbeeldingslocatie: http://www.viperweb.nl/images/faceplate_back_silver.jpg

Totaal
Afbeeldingslocatie: http://www.viperweb.nl/images/faceplates_silver.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door MR_VIPER op 25-05-2005 16:26 . Reden: Foto's toevoegen. ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZonderZout
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:29:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar :(
Mocht je ondertussen een oplossing hebben laat me het dan ff weten.
Het is me uiteindelijk gelukt, maar niet op mijn werk (waar ik eraan was begonnen).

Volgens SE lag het aan mijn router, die ergens de verbinding blokkeert. Zelf vind ik dat echter een vreemd probleem, omdat alle software wel goed gedownload wordt en pas blijft hangen nadat de telefoon uitschakelt (dat is dus wel de bedoeling) en ik hem weer aan moet zetten.

Schakel voor de zekerheid alle firewalls en popup-blockers uit als de je telefoon wilt updaten.

Wat er moet gebeuren als je de '<' toets vast houdt en de power knop indrukt, is dat Windows aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden. De driver (Flash driver) hiervoor vind je op de SE site. Installeer deze driver voor de gevonden hardware en dan zou het moeten werken.

De telefoon hoort dan niet aan te gaan, maar uit te blijven, waarna het balkje langzaam maar zeker gaat lopen. Als je telefoon dus aan gaat nadat je '<' en de powerknop hebt ingedrukt, gaat het fout.

Grote kans dat het dan een driver probleem is. Dan is het even zoeken naar het juiste apparaat in de apparaatbeheer om de nieuwe driver aan toe te wijzen. Ik heb dit zelf omzeild door het lekker thuis te doen, op een andere PC, waar ik direct de Flash driver heb geinstalleerd.

Dus kortom: het was óf mijn router, of een driver probleem.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, want ik heb zoveel lopen klooien dat ik niet meer precies weet wat je verder allemaal zou kunnen doen.

Wel heb ik nu alleen nog maar de engelse taal in mijn telefoon. Alleen het T9 woordenboek is nog beschikbaar in het Nederlands en dat vind ik best irritant.
Als iemand weet waar ik een nederlands taal-pakketje kan downloaden voor mijn v800, hoor ik het graag!

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Raar dat je nu ineens alleen engels hebt. Ik had gewoon de Nederlandse taal na het updaten. Denk toch dat er dan nog iets niet goed gegaan is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

MR_VIPER schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:52:
Vandaag de zilveren faceplates binnen gekregen. Die staan echt 100 keer beter dan die zwarte vodofone dingen. Ik zal kijken of ik er vandaag nog foto's van kan maken en dan zal ik ze even posten.

Foto's:

Voorkant
[afbeelding]

Achterkant
[afbeelding]

Totaal
[afbeelding]
Damn dat moet ik ook hebben :9~ ik zag dat je ze via Ebay had besteld heb je misschien iets meer info?

Ik heb zelf trouwens de Copper versie ook een stuk mooier als de zwarte vind ik (en geen vieze vingerafdrukken) het erop zetten van zo'n frontje is easy of beetje "kutten"

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 27-05-2005 10:29 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

JB schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:27:
[...]

Damn dat moet ik ook hebben :9~ ik zag dat je ze via Ebay had besteld heb je misschien iets meer info?

Ik heb zelf trouwens de Copper versie ook een stuk mooier als de zwarte vind ik (en geen vieze vingerafdrukken) het erop zetten van zo'n frontje is easy of beetje "kutten"
De verkoper van dit frontje is eastcorppo. Gekocht via de nu kopen optie in totaal was ik inclusief verzending 25 euro betaald. Verzending is goed gegaan. Het is als aangetekend poststuk verstuurd vanuit hongkong. Past precies en goede kwaliteit. Het erop zetten is simpel maar moet wel met beleid gedaan worden. Batterijcover is peuleschil. De voorkant is wat lastiger. Daar moet je heel voorzichtig met een schroevendraaiertje of mesje onder steken en los wippen. De cover zit aan de zijkant vastklikt op 4 punten. Aan de onderkant op 2 punten. Als je het voorzichting en met beleid doet zul je geen problemen ondervinden.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn V800 te back-uppen voor het geval ik straks alle software en spelletjes kwijt ben na het updaten, maar iedere keer als ik hem probeer te back-uppen via de backup manager van sonyericsson geeft ie na 2 sec deze foutmelding: Back-up mislukt! Er is een fout opgetreden bij het ophalen van informatie uit de back-up engine!

O wacht, ik kom er dus net achter dat de backup alleen mms data kopieerd. Dan wordt mijn vraag anders, hoe kan ik de gegevens van mijn telefoon backuppen??

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag geprobeerd m'n v800 te updaten via SEUS, laatste usb drivers gedownload en geinstalleerd. Gaat allemaal voorspoedig, tot het updaten rond de 50% komt. Dan springt het balkje door naar 92% en gelijk naar een communicatiefout.

Na het volgen van de aanwijzingen (batterij verwijderen, terugplaatsen) werk de handset voor bellen (alleen nog engelse taal beschikbaar) en heeft de camera driver versie 5.5, terwijl 6.2 nodig is om te werken.

Opnieuw van begin af aan updaten geeft de melding dat de handset al geupdate is en de modus recovery levert dezelfde communicatiefout.

iemand tips??

Update: Na een dagje werken met het toestel lijkt het erop dat alleen de cameradriver niet goed is en de os taal engels. CallerID plaatje op het external display werk ook :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 17:39 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Vandaag zilveren front- + backplate binnegekregen uit Hong Kong, de 25 euro meer dan waard. Een hele verbeteren voor de V800!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Canis Lupus schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:39:
Vandaag zilveren front- + backplate binnegekregen uit Hong Kong, de 25 euro meer dan waard. Een hele verbeteren voor de V800!
Geen beschadigingen met het erop zetten van het frontje? Ik heb me envelop klaar liggen voor het postkantoor, welke ik aangetekend verzend naar Hong Kong zodat hij na ontvangst me het frontje ook stuurt (mij kostte het overigens 18 euro :? Ik heb er wel 20 ingedaan ivm kleingeld)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Mij kostte het frontje ook 18 euro maar kwam ook nog verzending bij dus een totaal van 25 euro.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Precies, dat kostte het bij mij ook ongeveer. Amper beschadigingen heeeeel klein krasje aan zijkant waar ik met mesje frontcover heb opgelicht. Ik heb trouwens gewoon via internet besteld, afrekenen via credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout

LastBoyScout

Ben nu al een tijdje een tevreden gebruiker van de V800 maar ik blijf wel worstelen met het volgende probleem: Als ik voicedialing wil gebruiken icm met mijn Logitech BT-oortje dan verwacht je dat ( a la nokia 6310) je bij het inspreken (=aanleren) van het voicedial nummer dit gewoon kan inspreken op je (gepairde en geconnecte) BT-oortje. Dit is logisch omdat je Voicedialing ook wilt gebruiken via dit oortje. Nu is het feit dat hij dit niet pakt en verwacht dat je het leerproces doet via de ingebouwde mike. Maar, dan werkt het uiteindelijke voicedialing via je BT-Oortje heel slecht (je moet schreewen) of helemaal niet!

Ben ik de enige met dit probleem? Zou het aan een bepaalde firmware versie kunnen liggen? Heb een maandje geleden nog een update gedaan en heb nu versie R1S025. Weet niet of dit de laatste is. Iemand een nieuwere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd de Sony Ericsson DRM Manager Tool te downloaden van www.sonyericsson.com, maar die hebben ze eraf gehaald, iemand nog een idee hoe ik eraan kan komen,

Gert-Jan

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 16:06 . Reden: niet duidelijk genoeg gepost in eerste instantie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

http://www.viperweb.nl/drmpackager_1_21.zip

Heb hem tijdelijk zelf gehost.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ok, update gelukt. Was wel alles kwijt, maar ik had alles gebackupped. Behalve mijn applicaties. Ik principe mis ik er geen een, behalve dat geval waarmee je zaken kunt omzetten (munteenheden, afstanden, gewichten, etc.) iemand die weet of het ergens te downloaden is, of het naar mij toe kan sturen? En evt. de andere standaard applicaties? Zou erg fijn zijn.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor het programma, ik zet het wel op me FTP Site

Gert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

MR_VIPER schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:59:
Mij kostte het frontje ook 18 euro maar kwam ook nog verzending bij dus een totaal van 25 euro.
Ik betaalde 18 euro incl. verzendkosten? Heb er 20 ingedaan ivm het gewicht als ik kleingeld erin zou doen. Dinsdag is ie binnengekomen en moet zeggen dat het me nog beter bevalt als me copper covers :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet iemand wat momenteel de laatste software versie is voor de v800?
Thanks Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:46
Hoi Hoi,

ik heb net vandaag een nieuwe foon opgehaald en je raad t al, tis een SE z800i.

Eerste looks and feel,...... fijn toestel. wat anders dan de drie of vier Nokias die ik hiervoor heb gehad. Daarvoor een Ericsson R310s gehad(haaienvin toestel) en moet dus weer ff wennen aan de "nieuwe"menustructuur etc etc.

Vervelend vind ik wel dat ik terwijl ik de usb kabel aangesloten hebt(en dus de memorysticks as mass storage device heb staan, dat je dan in je telefoon niet kan werken met verplaatsen etc. Eerst op de stick daarna doen wat je er mee wil op de telefoon. Went wel :P

Ben al lang blij dat SE er een usb kabeltje bij leverd.(Deed nokia nooit bij die van mij: terwijl ik bijv. wel €500,- vorig jaar heb neergelegd voor een 6230)

Nou ja me is happy :D

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een vraagje over het downloaden van aplicaties voor V800
Ik heb mijn foon teruggebracht in orginele staat ofwel een algehele reset naar fabrieks instellingen.
Na het aanzetten zag ik dat bij aplicaties niets meer staan,ik ben naar sony site gegaan en de 2 aplicaties die er op stonden weer opnieuw op de v800 gezet. Maar bij het installeren gaf de telefoon aan dat de aplicatie al bestond en opnieuw overschreven moest worden.Dit heb ik gedaan maar bij het kijken in de map aplicaties staat er niks in.Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik heb dit al eerder gehad met het programma worldmate.Ik had dit programma verwijderd en bij het opnieuw downloaden van het programma hetzelfde antwoord. Aplicatie bestaat al.ik heb telefoon plus geheugenkaart op de computer aangesloten,maar er is niets te vinden ra ra ra.Dus het staat er volgens de telefoon wel in maar is nergens terug te vinden,ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastBoyScout

LastBoyScout

Tip: Als je problemen hebt met FMA probeer dan eens Phone Explorer. Is een stuk simpeler maar doet vaak ook wat je wilt. Je kan het vinden op: http://members.aon.at/fwechsel/index.html

Programma is Freeware, meertalig en biedt de meeste basale dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb hier een z800i. Nu vroeg ik mij eigenlijk af of ik ook een internet connectie kon maken via Bluetooth of de USB. Als dat niet zo is, standaard, is er ook een java-app die dat wel kan regelen eventueel?

Vraag ik mij ook meteen ff af, WAAR ik dat in vredesnaam moet installeren, al die gratis java-zooi. Kan d'r niet echt een directory voor vinden via OBEX.

[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 24-07-2005 15:02 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand hier die zowel de z800i als een nokia 6680/81 werkend in handen heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:31

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

2 dagen geleden alweer een SE V800 gekocht bij VF shop voor € 200 (incl. Prepaid pakket :P)

Alleen de hoeveelheid meuk (wp's, themes, ringtones) dat beschikbaar is voor dit toestel valt me erg tegen...op Lasyk, Zedge en Esato valt weinig te vinden...

Is er misschien een setjes themas van andere toestellen die ook op de V800 past? (bv van de K750 of de W800) ??

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheugenkaartje.......
'effe kopen' is zo gepiept.
Dus ik vandaag dat ding (SanDisk MemoryStick Pro Duo 256 MB) binnen met de post en mn mobieltje er mee verblijd.... althans.... noppes niente nada :( !
Kaart lijkt niet herkend te worden, geen formatmenu beschikbaar, niet benaderbaar, etc.
PC herkent de kaart wel normaal....
What am I doing wrong? :? :? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwout
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11-2021
he mensen,
iemand in nederland bied die frontjes nu ook aan.
zie link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:33:
geheugenkaartje.......
'effe kopen' is zo gepiept.
Dus ik vandaag dat ding (SanDisk MemoryStick Pro Duo 256 MB) binnen met de post en mn mobieltje er mee verblijd.... althans.... noppes niente nada :( !
Kaart lijkt niet herkend te worden, geen formatmenu beschikbaar, niet benaderbaar, etc.
PC herkent de kaart wel normaal....
What am I doing wrong? :? :? :?
dat is best raar...ik heb een sandisk 512mb en die werkt echt perfect,direct als ik em er in prop :/
dus eigelijk heeft mijn post geen enkel nut aangezien ik het niet weet... je oude 32 doet het wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Buzz_Lightyear schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 09:55:
2 dagen geleden alweer een SE V800 gekocht bij VF shop voor € 200 (incl. Prepaid pakket :P)

Alleen de hoeveelheid meuk (wp's, themes, ringtones) dat beschikbaar is voor dit toestel valt me erg tegen...op Lasyk, Zedge en Esato valt weinig te vinden...

Is er misschien een setjes themas van andere toestellen die ook op de V800 past? (bv van de K750 of de W800) ??
Sure?
Want ben hier bij de Vodafone City Point geweest en er naar gevraagd, maar ze zeiden dat ze hem niet verkochten in een prepaid pakket.
Weet iemand hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik heb hem maandag gehaald in rotterdam centrum waar 3 citypoints zijn.
Voordat ik er naar toe ging belde ik eerst.

1e ja prepaid pakketten bestaan en moeten nog geleverd worden. Hopelijk komen ze eind deze week binnen.
2e huh??? watte
3e ja wij hebben ze nog :) ik heb de provider lock versie gekregen. (dus niet echt de prepaid pakket)

Mijn vriendin met haar vodafone abbo van haar werk gebruikt het.
Zodat ik binnenkort haar abbo kan verlengen met een gsm die ik leuk vind(w800i) :)
Dus heb ik voor 200(mischien nog laten unlocken voor haar orange kaart 10 euro erbij) die w800 en een vodafone prepaid kaart van 15euro.

Dus je moet het maar net iemand treffen die er verstand van heeft. Waarschijnlijk wordt er binnenkort geadverteerd zodra de nieuwe umts gsm worden geintroduceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:31

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Sur_G schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:38:
[...]
Sure?
Want ben hier bij de Vodafone City Point geweest en er naar gevraagd, maar ze zeiden dat ze hem niet verkochten in een prepaid pakket.
Weet iemand hier iets meer van?
Tot 15 aug is de V800 (€ 199) en de Mot. V1050 (€ 179) te verkrijgen als PP pakket. Het zijn gewoon postpaid toestellen met een extra VF prepaid sim (die je natuurlijk meteen aan je kleine nichtje oid geeft :) )

Als ze zeggen dat ze 'm niet hebben zeggen ze eigenlijk: "Meneer, we willen liever dat u die V800 met een abo neemt."

;)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04:42
Vandaag heeft mijn moeder(ja mijn moeder) de nieuwe V800 gehaald bij Vodafone. Heb er even mee mogen spelen en vindt het een zeer fijn toestelletje. Het probleem met de caller id is opgelost heb het even uitgeprobeerd je ziet de foto nu ook op het buitenste schermpje. Ik vindt wel dat vodafone niet gretig is met de spelletjes die ze er bij leveren alleen maar Trail games. Mag vanaf 18 September ook een nieuwe vodafone toestelletje uitzoeken UMTS natuurlijk en dit is zeker een van de kanshebbers.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste