Wat zou de gedachte geweest zijn van SE om hem zo exclusief te maken? Hij is samen met VF ontwikkeld dat wel maar waarom? Zo verdienen ze er toch veel minder aan dan als ze hem aan alle providers zouden verkopen of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Voorlopig is vodafone de enige die een UMTS netwerk in de lucht heeft.. Het is dus gunstig dat er dan ook interessante mobieltjes te koop zijn om daar gebruik van te maken.
Ik kan me voorstellen dat Vodafone een bedragje heeft gestort zodat de R&D van SE wat harder ging en dat de telefoon eerder klaar was.
Op die manier gaat het net wat harder voor beide partijen
Ik kan me voorstellen dat Vodafone een bedragje heeft gestort zodat de R&D van SE wat harder ging en dat de telefoon eerder klaar was.
Op die manier gaat het net wat harder voor beide partijen
Ik heb dus sinds vandaag de SonyEricsson V800, maar nu kan ik zelfgemaakte MP3's niet gebruiken als ringtone omdat er een DRM beveiligingssleutel ontbreekt.
kan iemand mij uitleggen wtf dit is en hoe ik kan zorgen dat ik WEL mijn eigen MP3's kan gebruiken?
kan iemand mij uitleggen wtf dit is en hoe ik kan zorgen dat ik WEL mijn eigen MP3's kan gebruiken?
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
dank u
ik heb nu Match of The Day tune als ringtone
Verwijderd
iemand al filmpjes gemaakt met de v800?? Of pics met de flits? Kun je trouwens ook filmen met flits?
je kan de flits (gewoon het lampje) altijd aan zetten, ook zonder de cam te starten, als je een foto maakt gaat hij net een tikje feller voor een secondenVerwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:21:
iemand al filmpjes gemaakt met de v800?? Of pics met de flits? Kun je trouwens ook filmen met flits?
BarryMel
Mag je hem nog ruilen dan??Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:07:
En Sur_G en Tieleke ik kan nu wel me v800 verkopen aan jullie maar dat is nogal omslachtig voor mij (v800 verkopen 6630 los kopen)Daarentegen als ik hem nog in ruil dan heb ik veel minder kosten en ik denk ook niet dat jullie +/- 500 euro uitgeven voor een v800
heb al wat foto's gemaaktVerwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:21:
klik me sig voor een foto die ik vandaag zonder flits heb gemaakt trouwens
filmpjes zijn wel ok, zal vandaag en morgen wat foto's en filmpjes maken en hier neerzetten
die 1.3 megapixels stelt natuurlijk vrij weinig voor, maar leuk dat het op een mobieltje zit.
edit: alleen dat materiaal waar het 'zwarte' gedeelte van gemaakt is, is vrij irritant
vooral als je ff vette handen hebt

[ Voor 25% gewijzigd door Naboo op 29-11-2004 22:33 ]
Verwijderd
is dat zonder flits joh? Flashy hoor!
Nu de movs nog.
Zou de tel in prijs dalen voor de kerst? Ik hoop het wel, is een mooi kadotje...
...voor mezelf!
Zou de tel in prijs dalen voor de kerst? Ik hoop het wel, is een mooi kadotje...
...voor mezelf!

het zijn echt hele kleine filmpjes geworden (qua formaat)
http://www.davidbowie.com/users/Headhunter/MOV00001.3gp
http://www.davidbowie.com/users/Headhunter/MOV00003.3gp
te openen met QuickTime
nog ff wat fototjes

http://www.davidbowie.com/users/Headhunter/MOV00001.3gp
http://www.davidbowie.com/users/Headhunter/MOV00003.3gp
te openen met QuickTime
nog ff wat fototjes

[ Voor 41% gewijzigd door Naboo op 30-11-2004 18:57 ]
Verwijderd
Weet iemand of deze telefoon ook binnenkort simlockvrij uitkomt? Ik ben zeer geinteresseerd in deze telefoon, alleen niet in de dure "diensten" van Vodafine. De combinatie van Orange World + V800 lijkt me op 't moment precies waar ik naar zoek.
Is het in dat verband ook zonder meer mogelijk om op simpele (no frames) websites te navigeren met deze telefoon, enige gebruikerservaring hier?
En ik zie dat Wireless Village wordt ondersteund, aldaniet meegeleverd - is het met deze software al mogelijk om MSN/ICQ te gebruiken i.c.m. de v800? Ik lees nogal teleurstellende verhalen op 't Wi.Vi. forum.
En tenslotte - iemand enig idee wanneer de telefoon als pre-paidset wordt verkocht?
Is het in dat verband ook zonder meer mogelijk om op simpele (no frames) websites te navigeren met deze telefoon, enige gebruikerservaring hier?
En ik zie dat Wireless Village wordt ondersteund, aldaniet meegeleverd - is het met deze software al mogelijk om MSN/ICQ te gebruiken i.c.m. de v800? Ik lees nogal teleurstellende verhalen op 't Wi.Vi. forum.
En tenslotte - iemand enig idee wanneer de telefoon als pre-paidset wordt verkocht?
Verwijderd
Daar zitten er meer op te wachten maar zoiezo duurt UMTS bij Orange nog een half jaar, en ik verwacht niet dat ze voor die tijd zulke - dan onnodig dure- toestellen zullen verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:17:
Weet iemand of deze telefoon ook binnenkort simlockvrij uitkomt? Ik ben zeer geinteresseerd in deze telefoon, alleen niet in de dure "diensten" van Vodafine. De combinatie van Orange World + V800 lijkt me op 't moment precies waar ik naar zoek.
Ik denk dat dat nog langer zal duren, en niet te betalen zal zijn icm met videocall.En tenslotte - iemand enig idee wanneer de telefoon als pre-paidset wordt verkocht?
de filmpjes zien er goed uit zeker op normaal formaat
offtopic: wtf happend met de layout?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 17:55 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe je een telefoongesprek op speakers kan zetten?
En ik hoop echt dat er iets tegen die flits in stilte modus komt.. is wel hinderlijk, vooral in de klas. En weet nog iemand of ik er een .txt of .rtf bestand kan mee lezen?
En ik hoop echt dat er iets tegen die flits in stilte modus komt.. is wel hinderlijk, vooral in de klas. En weet nog iemand of ik er een .txt of .rtf bestand kan mee lezen?
Verwijderd
Haha.. ja ik merkte het ook, ik dacht even dat ik een fout in hoe de CSS laad had ofzo..Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:06:
offtopic: wtf happend met de layout?
Verwijderd
Door UMTS video-calling hebben camera's in telefoons eindelijk nut. Foto's op telefoon's blijven per definitie lelijk.
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, maar ja met een beetje moeite kun je leuke foto´s maken op het moment dat je je digicam niet bij hebt. Daar gaat het de meest om, dat je net even die pic kan maken van - van dat l*kk*r* w**f - en meteen versturen.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:59:
Door UMTS video-calling hebben camera's in telefoons eindelijk nut. Foto's op telefoon's blijven per definitie lelijk.
Verwijderd
Bossie schreef: Voorlopig is vodafone de enige die een UMTS netwerk in de lucht heeft..
Ook KPN heeft UMTS en biedt de Z1010 van SE aan
Verwijderd
klopt, maar tegen welke prijs?Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:59:
Bossie schreef: Voorlopig is vodafone de enige die een UMTS netwerk in de lucht heeft..
Verwijderd
Ten eerste heeft KPN geen officiele launch gehad van hun netwerk, het werkt hier en daar al wel maar de dekking doet nog flink onder voor die van het Vodafone UMTS netwerk.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:59:
Ten tweede, wil je die Z1010 echt gaan vergelijken met een V800??
Het is waar dat Vodafone de meeste UMTS sites heeft momenteel, maar om het bij KPN 'hier en daar' te noemen doet geen recht aan het KPN netwerk.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:06:
Ten eerste heeft KPN geen officiele launch gehad van hun netwerk, het werkt hier en daar al wel maar de dekking doet nog flink onder voor die van het Vodafone UMTS netwerk.
Ook die verschillen zijn niet zo enorm groot. Leg de specs maar naast elkaar. Of beter nog, gebruik de telefoons beide een tijdje.Ten tweede, wil je die Z1010 echt gaan vergelijken met een V800??
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
-Daar sluit ik mij bij aan...(*kuch*, z1010 teminste simlockvrij *kuch*)Pogostokje schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:06:
Ook die verschillen zijn niet zo enorm groot. Leg de specs maar naast elkaar. Of beter nog, gebruik de telefoons beide een tijdje.
[ Voor 8% gewijzigd door Sur_G op 03-12-2004 00:29 ]
Verwijderd
Wat is het nut van een Umts telefoon zonder UMTS? Wat zijn de voordelen als je geen gebruik kunt maken van de UMTS faciliteiten?
ARG @%$@#^@
irritant dat 'normale' user nu ook de nieuwe layout hebben. Nu kan ik moeilijker zien wie er ingelogt is. Naja, dan neem ik maar weer een andere Custom Style Sheet .......
irritant dat 'normale' user nu ook de nieuwe layout hebben. Nu kan ik moeilijker zien wie er ingelogt is. Naja, dan neem ik maar weer een andere Custom Style Sheet .......
[ Voor 86% gewijzigd door Le0032 op 03-12-2004 10:49 ]
Vroeger kocht jij toch misschien ook een GPRS toestel terwijl je nog geen gebruik kon maken van GPRS? of maakte jij bij aanschaf van je eerste GPRS toestel ook gelijk veelvuldig gebruik van GPRS?Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:53:
Wat is het nut van een Umts telefoon zonder UMTS? Wat zijn de voordelen als je geen gebruik kunt maken van de UMTS faciliteiten?
[ Voor 39% gewijzigd door Ginz op 03-12-2004 10:50 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
*lol*Le0032 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:47:
ARG @%$@#^@
offtopic:
Hey Guido
, super druk hier in het hoge noorden 
Hey Guido

[ Voor 21% gewijzigd door Le0032 op 03-12-2004 11:19 ]
Verwijderd
Daar heb je enigszins gelijk in ware het niet dat er op de gprs telefoons toen meerdere mogelijkheden zaten zoals een cam, mp3, enz. Nu heb je niet echt toevoegingen tenminste geen die je kunt gebruiken zonder vf of kpn. Het was dus wel mogelijk om meteen GPRS te gebruiken[...]Vroeger kocht jij toch misschien ook een GPRS toestel terwijl je nog geen gebruik kon maken van GPRS? of maakte jij bij aanschaf van je eerste GPRS toestel ook gelijk veelvuldig gebruik van GPRS?
Voor mij is de V800 gewoon een waardige opvolger van mijn T610/T630. En het is voor mij bijvoorbeeld belangrijk dat dit toestel de mogelijkheid bied om MemoryStick Duo Pro kaartje te lezen zodat je meer dan 128MB geheugen kan .
Dat de V800 toevallig ook UMTS heeft is voor mij iets leuks, maar ik betwijfel dat ik echt UMTS ga gebruiken zoals Vodafone zou willen. Ik zal UMTS alleen gaan gebruiken al data-drager voor een MSN/ICQ client en eventueel als de telefoon dat goed ondersteund, browsen van echt internet.
Ik zal de V800 dan ook zonder Vodafone willen hebben. Mede door bovenstaande redenen.
Dat de V800 toevallig ook UMTS heeft is voor mij iets leuks, maar ik betwijfel dat ik echt UMTS ga gebruiken zoals Vodafone zou willen. Ik zal UMTS alleen gaan gebruiken al data-drager voor een MSN/ICQ client en eventueel als de telefoon dat goed ondersteund, browsen van echt internet.
Ik zal de V800 dan ook zonder Vodafone willen hebben. Mede door bovenstaande redenen.
-
Verwijderd
Wat heb je aan simlockvrij als het enige bereikbare netwerk degene is die de simlock op je telefoon heeft gezet?Sur_G schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:28:
[...]
-Daar sluit ik mij bij aan...(*kuch*, z1010 teminste simlockvrij *kuch*)
Verder vind ik de Z1010 eigenlijk geen telefoon.. tis meer een bakje om je zeep in te bewaren. Vergeleken bij de V800 is dat ding - te groot!! mindere camera, minder scherm en lelijk (ik geef toe, is smaak)
OT: Valt het op dat ik pro-Vodafone ben
Volgens mij het duidelijk dat een SIMlock ergens voor dient. Daarom wil ik `m er niet op hebben.
Dus... De reden dat Vodafone die lock er opzet is percies voor mij de reden om die lock er niet op te willen hebben.
De Z1010 is wel degelijk een telefoon. Ga `m maar eens goed vergelijk, dan merk je dat de Z1010 maar iets groter is dan de V800. Maar onthou even dat de Z1010 een flink stuk goedkoper te verkrijgen is omdat hij al 2 jaar geleden ontwikkeld is.
Ik denk dat ook van KPN de SonyEricsson Z1010 voor een veel lagere prijs gaat aanbieden dat 'jullie' doen op die moment met de SonyEricsson V800 i.c.m Vodafone UMTS.
Dus... De reden dat Vodafone die lock er opzet is percies voor mij de reden om die lock er niet op te willen hebben.
De Z1010 is wel degelijk een telefoon. Ga `m maar eens goed vergelijk, dan merk je dat de Z1010 maar iets groter is dan de V800. Maar onthou even dat de Z1010 een flink stuk goedkoper te verkrijgen is omdat hij al 2 jaar geleden ontwikkeld is.
Ik denk dat ook van KPN de SonyEricsson Z1010 voor een veel lagere prijs gaat aanbieden dat 'jullie' doen op die moment met de SonyEricsson V800 i.c.m Vodafone UMTS.
offtopic:
Nee, het is absoluut niet merkbaar dat jij Pro-Vodafone. Maar daarnaast is het ook absoluut niet merkbaar dat je niet objectief ben. Maarja......
Nee, het is absoluut niet merkbaar dat jij Pro-Vodafone. Maar daarnaast is het ook absoluut niet merkbaar dat je niet objectief ben. Maarja......
-
Verwijderd
das mooi die lagere prijs, maar ik probeer al 4 dagen om achter die prijs te komen maar die pagina geeft iedere keer een fout, iemand een idee bij een belplus 30?
Verwijderd
Is het mogelijk om een MSN client op deze telefoon te zetten? Dus de versie die Pocket PC's ook kunnen hebben?
Verwijderd
"eyz!
whadup! ik ben van plan de SE v800 aan te schaffen, met abo van vodafone, nu heb ik alleen een vraagje over die abo. je hebt dan bijv. een 2 jarige 150 abo, als je dan sms't gaat dan de kosten van die 150 minuten af of valt die er buiten??
Holla J.
whadup! ik ben van plan de SE v800 aan te schaffen, met abo van vodafone, nu heb ik alleen een vraagje over die abo. je hebt dan bijv. een 2 jarige 150 abo, als je dan sms't gaat dan de kosten van die 150 minuten af of valt die er buiten??
Holla J.
Zie site van Vodafone...(en ff Faq lezen van GOT voordat je postVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:02:
"eyz!
Holla J.
Verwijderd
je moet een sms bundel aanschaffen als je wilt sms, alleen bij orange Free of kpn ... gaat alles uit een bundel. Wat altijd het handigste is omdat je niet iedere maand hetzelfde gebruik maakt van de diensten die een provider aanbiedt. Daarom snap ik niet dat er nog pv's zijn die geen gebruik maken van de gemakzucht van de huidige consument.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:46:
staat niet op vodafone site, of ik kan het niet vinden?!
Verwijderd
Tijdens het bellen moet je op de middelste knop drukken en dan verschijnt er een menu waar oa loudspeaker in staat.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:30:
Weet iemand hoe je een telefoongesprek op speakers kan zetten?
Verwijderd
Mensen, we zijn er uit!!
De oplossing voor het DRM sleutel probleem!
Vanaf nu kunnen we alle mp3-tjes als ringtone of wekker instellen!!
We voegen gewoon zelf een DRM-sleutel aan onze bestanden toe!
Hoe?
1. Ga naar www.sonyericsson.com
2. Ga naar developer world (rechtsboven)
3. Registreer je GRATIS!
3. Ga naar Docs & Tools
4. Kies Miscellaneous
5. Download: Sony Ericsson DRM Packager v1.21 (1,1 MB)
Omschrijving:
The DRM (Digital Right Management) Packager is a tool which enables content providers/developers to protect their content by adding DRM info to the content. This version of tool supports Open Mobile Alliance (OMA) Forward-lock, Combined Delivery and Separate Delivery.
Hiermee kun je je eigen mp3's authoriseren voor gebruik op je v800!
Screenshot:

Geen dank!
Hoe?
3. Registreer je GRATIS!
3. Ga naar Docs & Tools
4. Kies Miscellaneous
Omschrijving:
The DRM (Digital Right Management) Packager is a tool which enables content providers/developers to protect their content by adding DRM info to the content. This version of tool supports Open Mobile Alliance (OMA) Forward-lock, Combined Delivery and Separate Delivery.
Hiermee kun je je eigen mp3's authoriseren voor gebruik op je v800!
Screenshot:

Geen dank!
Verwijderd
DankjewelVerwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:42:
[...]
Tijdens het bellen moet je op de middelste knop drukken en dan verschijnt er een menu waar oa loudspeaker in staat.
Verwijderd
Je kan trouwens nog meer dingen. Je kan bijvoorbeeld doorverbinden en je kan de microfoon uitdoen tijdens een gesprek. Wel handig allemaal 
Ik heb trouwens nog een tip voor iedereen. Als je er muziek op wilt zetten moet je dit echt in aac (.mp4) doen. Dit is namelijk veel efficiënter dan mp3. Ik haal met 80/64kbit/s hetzelfde als 128 kbit mp3 (het verschil is niet te horen met mijn mobiel..)
Ik heb trouwens nog een tip voor iedereen. Als je er muziek op wilt zetten moet je dit echt in aac (.mp4) doen. Dit is namelijk veel efficiënter dan mp3. Ik haal met 80/64kbit/s hetzelfde als 128 kbit mp3 (het verschil is niet te horen met mijn mobiel..)
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 18:19 ]
Was al bekend.....Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:06:
Mensen, we zijn er uit!!
Hoe?
3. Registreer je GRATIS!
3. Ga naar Docs & Tools
4. Kies Miscellaneous
Omschrijving:
Hiermee kun je je eigen mp3's authoriseren voor gebruik op je v800!![]()
Screenshot:
[afbeelding]
Geen dank!
Maar is niet erg. En zeker niet erg omdat je het heel netjes omschreven heb. Deze gaat de startpost binnenkort in. Toch bedankt dus....
-
Ik heb een misschien wel domme vraag, ik woon in België en qua gsm-leverbaarheid moet ik wel zeggen dat wij hier wat ten achter staan.Zo ben ik deze week naar een grote Sony Ericsson winkel geweest in Brussel, en zag ik voor het eerst in levende lijve een z1010.Ik vroeg aan de verkoper wat die koste, en hij zei 890 euro...Ik vroeg naar de V800, en hij zei dat die nog niet verkocht werd in België omdat het netwerk van UMTS nog niet in orde is, maar dan begrijp ik niet waarom de z1010 dan wél verkocht word...Mijn vraag is nu, als ik een V800 in Nederland moest kopen, dan zou die toch normaal gezien goed moeten werken in België he?O ja, weet iemand toevallig de losse prijs van een V800? en misschien ook van de Z1010?
[ Voor 8% gewijzigd door SimonMc op 09-12-2004 23:02 ]
Verwijderd
Bij een Vodafone winkel kan je een V800 kopen voor € 609.- Je hebt er dan een met een simlock, moet je zelf maar kijken hoe je daar verder mee tekeer gaatSimonMc schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:00:
Ik heb een misschien wel domme vraag, ik woon in België en qua gsm-leverbaarheid moet ik wel zeggen dat wij hier wat ten achter staan.Zo ben ik deze week naar een grote Sony Ericsson winkel geweest in Brussel, en zag ik voor het eerst in levende lijve een z1010.Ik vroeg aan de verkoper wat die koste, en hij zei 890 euro...Ik vroeg naar de V800, en hij zei dat die nog niet verkocht werd in België omdat het netwerk van UMTS nog niet in orde is, maar dan begrijp ik niet waarom de z1010 dan wél verkocht word...Mijn vraag is nu, als ik een V800 in Nederland moest kopen, dan zou die toch normaal gezien goed moeten werken in België he?O ja, weet iemand toevallig de losse prijs van een V800? en misschien ook van de Z1010?
Verwijderd
Ik heb een vraag m.b.t. de bluetooth functie. Ik heb nu een P800 en ga morgen een V800 kopen. Nu heb ik in mijn auto een bluetooth carkit zitten (kan je je telefoon gewoon in je zak laten zitten) die aangesloten is op de speakers van de auto. Hier ben ik er tevreden over. Maar... ik vroeg mij af of het mogelijk is om via deze carkit mp3tjes van mijn (morgen te kopen) V800 af te spelen. Heb ik gelijk geen gezeik meer met die wisselaar
Verwijderd
ik denk van wel.. Met eentje met draad werkt het in ieder geval wel. Ik weet alleen niet zeker of het met een bluetooth headset werkt.. Misschien even vragen bij de winkel dan?Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:30:
Ik heb een vraag m.b.t. de bluetooth functie. Ik heb nu een P800 en ga morgen een V800 kopen. Nu heb ik in mijn auto een bluetooth carkit zitten (kan je je telefoon gewoon in je zak laten zitten) die aangesloten is op de speakers van de auto. Hier ben ik er tevreden over. Maar... ik vroeg mij af of het mogelijk is om via deze carkit mp3tjes van mijn (morgen te kopen) V800 af te spelen. Heb ik gelijk geen gezeik meer met die wisselaar
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen hoe ik vanuit mijn V800 de Sony geheugenkaart benader? ik heb er wat mp3s opstaan (via kabel vanaf mijn pc) maar de telefoon 'ziet' ze niet. Of doe ik iets verkeerd, wellicht moet ik vanuit mijn pc helemaal niet op die manier mp3-bestanden wegschrijven naar de telefoon?
Ik heb het toestel net en kan er in het boekje niets over vinden...
Ik heb het toestel net en kan er in het boekje niets over vinden...
Even het topic lezen... 
Ik had hetzelfde probleem, via de USB kabel kon ik perfect MP3's naar de telefoon sturen maar de telefoon 'zag' ze gewoon niet. Als ik ze via een bluetooth verbinding er naar toe stuur dan werkt het perfect.... vreemd maar dat was voor mij de oplossing....
Ik had hetzelfde probleem, via de USB kabel kon ik perfect MP3's naar de telefoon sturen maar de telefoon 'zag' ze gewoon niet. Als ik ze via een bluetooth verbinding er naar toe stuur dan werkt het perfect.... vreemd maar dat was voor mij de oplossing....
Verwijderd
werkt zowiezo niet zo fijn via de kabel.. bij mij ziet hij ze wel.. maar ziet ook nog een ._blabla bestand. Ik heb trouwens een mac, maar het vervelende van die bestandjes is dat ze er niet af gaan.. blegh..
Hey all,
Weer een newb erbij ;-) , alleen is mijn kennis gelukkig wel up to date
Ik heb problemen om dat Wireless Village aan het rollen te krijgen op min V800 (Updated firmware)
WV gaat een flinke besparing opleren omdat je je messages binnenkrijgt via je GPRS stream hetgeen inhoud dat je geen € 0,20 meet lapt per sms....
iemand hier ervaring mee of een oplossingen voor ?
Thnx 4 the help.
Weer een newb erbij ;-) , alleen is mijn kennis gelukkig wel up to date
Ik heb problemen om dat Wireless Village aan het rollen te krijgen op min V800 (Updated firmware)
WV gaat een flinke besparing opleren omdat je je messages binnenkrijgt via je GPRS stream hetgeen inhoud dat je geen € 0,20 meet lapt per sms....

iemand hier ervaring mee of een oplossingen voor ?
Thnx 4 the help.
Check: Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Of neem contact met mij op, dan probeer ik je er doorheen te loodsen. Ik werk namelijk al geruime tijd probleemloos met WiVi op mijn T610/T630. En heb al verschillende mensen geholpen met het instellen van bijvoorbeeld de K700..
Of neem contact met mij op, dan probeer ik je er doorheen te loodsen. Ik werk namelijk al geruime tijd probleemloos met WiVi op mijn T610/T630. En heb al verschillende mensen geholpen met het instellen van bijvoorbeeld de K700..
-
Verwijderd
Updated firmware?PostMortem schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:34:
V800 (Updated firmware)
Is er een firmware update?
Hey Ginz,
Thnx 4 the help, ik zal je zeker ff contacten!
Hoop dat het gaat lukken, kunnen we een review met screenshots plaatsen voor branded Voda*** V800 gebruikers
ik contact je morgen ff :-)
Hoop dat het gaat lukken, kunnen we een review met screenshots plaatsen voor branded Voda*** V800 gebruikers
ik hoop niet dat je op het vodafone netwerk zit.. Off-net betaal je 75ct per kwartier, en elke sessie word per kwartier afgerekend.. niet echt goedkoper dan..PostMortem schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:18:
Hey Ginz,
Hoop dat het gaat lukken, kunnen we een review met screenshots plaatsen voor branded Voda*** V800 gebruikers![]()
Dus wie is hier weer de afzetter? Ja, Vodafone..
Ik betaal € 1.50 per MB, das pas lekker
Ik betaal € 1.50 per MB, das pas lekker
-
Gelukkig heb ik mijn abbo zo gekozen dat ik on en off net hetzelfde betaal. Kwestie van de juiste vragen stellen tijdens de aanschaf en een goede medewerker treffen die contact opneemt met marketing. Ik heb dus voor de duidelijkheid geen live en wel umts.
edit:
FF over dat WV / Messenger. Is daar een updated firmware voor te krijgen? Tell me more en don't be vague.
FF over dat WV / Messenger. Is daar een updated firmware voor te krijgen? Tell me more en don't be vague.
[ Voor 20% gewijzigd door MR_VIPER op 23-12-2004 09:14 . Reden: had nog een vraagje ]
*empty*
Nope, nog nietMR_VIPER schreef op donderdag 23 december 2004 @ 08:20:
Gelukkig heb ik mijn abbo zo gekozen dat ik on en off net hetzelfde betaal. Kwestie van de juiste vragen stellen tijdens de aanschaf en een goede medewerker treffen die contact opneemt met marketing. Ik heb dus voor de duidelijkheid geen live en wel umts.
edit:
-
Zie ik iets over het hoofd of kan het gewoon niet? Ik bedoel de zoom op het toestel. Je kunt wel zoomen met de video mode maar in camera mode niet? Of ben ik nou zo een schele henkie dat ik er glad overheen lees. Volgens mij moet ik toch met de camera gewoon kunnen zoomen in foto mode?
*empty*
In de startpost van de K700 heb ik vermeld dat het nu ook mogelijk is om met je K700/V800/F500 van Vodafone toch je favorite MP3's als ringtone kan gebruiken door middel van de DRM Packager van SonyEricsson, maar ik lees op Esato dat het niet héél simpel is.
Misschien is er hier iemand aanwezig die dit voor mij uitproberen (heb zelf geen F500, K700 of V800) En per stap netjes op kan schrijven wat je precies moet doen om je eigen MP3 toch werkend te krijgen op je Vodafone K700/V800/F500
Als iemand dat voor mij kan doen, dan kan ik dat verwerken in de startpost.
Misschien is er hier iemand aanwezig die dit voor mij uitproberen (heb zelf geen F500, K700 of V800) En per stap netjes op kan schrijven wat je precies moet doen om je eigen MP3 toch werkend te krijgen op je Vodafone K700/V800/F500
Als iemand dat voor mij kan doen, dan kan ik dat verwerken in de startpost.
-
Hmmm... heb er zelf geen problemen mee gehad.
Vrij simpel eigenlijk, je download het programma
-start het op
-klik op de "add" knop
-zoek je mp3
-druk vervolgens op de "Create DRM content" knop
-het programma maakt nu het mapje "DRM" aan in de map waar de mp3 zich bevindt, in dat mapje heeft het programma het mp3'tje gesaved als een .dm file
-.dm file sturen naar je phone en opslaan onder sounds... tadaa je hebt MP3 ringtones
Vrij simpel eigenlijk, je download het programma
-start het op
-klik op de "add" knop
-zoek je mp3
-het programma maakt nu het mapje "DRM" aan in de map waar de mp3 zich bevindt, in dat mapje heeft het programma het mp3'tje gesaved als een .dm file
-.dm file sturen naar je phone en opslaan onder sounds... tadaa je hebt MP3 ringtones
[ Voor 6% gewijzigd door Sur_G op 27-12-2004 02:35 . Reden: typo's ]
Hey Ginz,
Ik had je een PM gestuurd maar heb nog nix in reply gezien, heb je t druk ?
Enne Mr Viper, ik was de eerste met een UMTS aansluiting in nederland dus geen kwestie van geouwehoer over een verkoper maar gewoon de eerste Z1010 gekregen van VodaFuck.NL
Verder een bundel van 50MB voor een kleine 15 eurie, oh en die Z1010 was k** dus ik heb nu een V800 sinds kort die echt prima werkt.
Het klopt dat je in foto mode niet kan zoomen, in video mode wel.
Ik denk dat daar nog wel een Flash voor komt maar dat is nog ff afw8en
Ginz, kan je mij ff contacten over dat WV verhaal want ik krijg het echt niet aan de gang, mijn V800 is helemaal branded dus ik vrees dat het een java applet word ?
Gr@@tz,
Ik had je een PM gestuurd maar heb nog nix in reply gezien, heb je t druk ?

Enne Mr Viper, ik was de eerste met een UMTS aansluiting in nederland dus geen kwestie van geouwehoer over een verkoper maar gewoon de eerste Z1010 gekregen van VodaFuck.NL
Verder een bundel van 50MB voor een kleine 15 eurie, oh en die Z1010 was k** dus ik heb nu een V800 sinds kort die echt prima werkt.
Het klopt dat je in foto mode niet kan zoomen, in video mode wel.
Ik denk dat daar nog wel een Flash voor komt maar dat is nog ff afw8en
Ginz, kan je mij ff contacten over dat WV verhaal want ik krijg het echt niet aan de gang, mijn V800 is helemaal branded dus ik vrees dat het een java applet word ?
Gr@@tz,
Uhm volgens mij praten we langs elkaar mijn reactie over on en offnet was gericht richting Bossie2002. Dan daarbij scheelt het wel degelijk of je een live abo neemt of dat je gaat combineren met een data abbo. Ik heb een data abbo en ben daardoor vrijer in content en on off net omdat ik in principe een data bundel koop en geen content bundel. Ik mag alles doen wat ik wil bij wijze van spreken. Dat was 1 van de voorwaarden voor mij om umts te nemen. Op het moment dat je een live abbo hebt is het merendeel geblokkeerd.
Uhm volgens mij praten we langs elkaar mijn reactie over on en offnet was gericht richting Bossie2002. Dan daarbij scheelt het wel degelijk of je een live abo neemt of dat je gaat combineren met een data abbo. Ik heb een data abbo en ben daardoor vrijer in content en on off net omdat ik in principe een data bundel koop en geen content bundel. Ik mag alles doen wat ik wil bij wijze van spreken. Dat was 1 van de voorwaarden voor mij om umts te nemen. Op het moment dat je een live abbo hebt is het merendeel geblokkeerd.
*empty*
Verwijderd
Ben sinds 30 december de trotse eigenaar van een V800.
Na jarenlang een nokia adept geweest te zijn toch overgestapt vanwege UMTS.
Nieuwe services vragen om nieuwe toestellen. Dat Nokia het nog niet helemaal berijpt blijkt wel weer uit die 6630. Geen draaibare camera etc.
SonyEricsson heeft het goed bekeken:
-klaptelefoon dus groot scherm.
-klaptelefoon dus je zit niet te priegelen met je toetesen
-draaibare camera dus ook eens een foto van jezelf
-draaibare camera dus je kunt videophonen
-leds in camera dus ook het nachtleven wordt toegankelijk..
-draaibare camera en da's wel erg handig ivt die sharp.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik supertevreden ben met dit toestel. Ik ga voorlopig echt niet meer overstappen. Voor die standby tijd zal over tijdje wel een wat grotere accu verschijnen denk ik. En met de drm packager is alles wel iets leuker geworden
Over UMTS:
Ik woon in Amsterdam dus wat beschikbaarheid betreft heb ik echt niet te klagen. Heb alle opties al geprobeerd en ben positief verrast over de kwaliteit van de services. Live video, videophone gaat het wel worden denk ik.
Ik snap dan ook niet dat er nu nog mensen zijn die bij telfort ofzo een belpakketje afsluiten
Nieuwe services vragen om nieuwe toestellen. Dat Nokia het nog niet helemaal berijpt blijkt wel weer uit die 6630. Geen draaibare camera etc.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik supertevreden ben met dit toestel. Ik ga voorlopig echt niet meer overstappen. Voor die standby tijd zal over tijdje wel een wat grotere accu verschijnen denk ik. En met de drm packager is alles wel iets leuker geworden
Over UMTS:
Ik woon in Amsterdam dus wat beschikbaarheid betreft heb ik echt niet te klagen. Heb alle opties al geprobeerd en ben positief verrast over de kwaliteit van de services. Live video, videophone gaat het wel worden denk ik.
Ik snap dan ook niet dat er nu nog mensen zijn die bij telfort ofzo een belpakketje afsluiten
Ik heb SE een mailtje gestuurd en gevraagd wanneer de V800 zonder Vodafone logo (abo) beschikbaar is.
SE antwoordde als volgt: "De Sony Ericsson V800 zal niet beschikbaar zijn zonder Vodafone. Aangezien de V800 een toestel is wat speciaal voor Vodafone is ontwikkeld".
Iemand die hier meer van afweet?
SE antwoordde als volgt: "De Sony Ericsson V800 zal niet beschikbaar zijn zonder Vodafone. Aangezien de V800 een toestel is wat speciaal voor Vodafone is ontwikkeld".
Iemand die hier meer van afweet?
Verwijderd
SonyEricsson heeft dit toestel in samenwerking met Vodafone ontwikkeld. Dat wil zeggen Vodafone heeft SE gewoon betaalt voor een exclusief recht op deze telefoon.
Dit betekent dus dat dit toestel voorlopig niet leverbaar wordt zonder Vodafone abo. Hellaas.
Maar goed, het is dan ook een toestel wat met een normaal abo niet helemaal tot zijn recht komt en aangezien Vodafone als enige UMTS abo's voor mobiel heeft ben je dus aangewezen op Vodafone.
Ik ben sinds 30 december over naar Vodafone en ik moet zeggen dat het mij uitstekend bevalt. Ik woon in de randstad dus die dekkingsgraad bij mij is bijzonder goed. Ook de kwaliteit van videophone en liveTV is goed te noemen.
Ik ben dus een tevreden mens.
Dit betekent dus dat dit toestel voorlopig niet leverbaar wordt zonder Vodafone abo. Hellaas.
Maar goed, het is dan ook een toestel wat met een normaal abo niet helemaal tot zijn recht komt en aangezien Vodafone als enige UMTS abo's voor mobiel heeft ben je dus aangewezen op Vodafone.
Ik ben sinds 30 december over naar Vodafone en ik moet zeggen dat het mij uitstekend bevalt. Ik woon in de randstad dus die dekkingsgraad bij mij is bijzonder goed. Ook de kwaliteit van videophone en liveTV is goed te noemen.
Ik ben dus een tevreden mens.
Lees dit topic eens door over mijn bevindingen met die V800, echt ik heb nog nooit zo hard moeten kotsen van een telefoon. Maar de SE V800 was er een van. Wat een klote toestel zeg, ongelovelijk en met name de standbyduur was zo ontzettend ondermaats dat ik er gewoon vanaf moest. Heb nu gelukkig een 6630, stabieler en vooral een VELE betere standby.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:57:
Ben sinds 30 december de trotse eigenaar van een V800.
Over UMTS:
Enige voordeel wat ik de V800 vond hebben was dat ie een mooier scherm had kwa kijkhoek e.d. En ach, dat draaiende lensje was wel grappig maar dat hele videophonen vond (vind) ik sowieso niet zo interessant.
Als je ff met de v800 speelt die je al gewoon je batt. teruglopen. Daar heb ik met mijn 6630 absoluut geen last van. Daar doe ik redelijk gemakkelijk 2 dagen mee incl. 3 uur bellen.
Ik was 1x na 9 jaar Nokia overgestapt en toen flikten ze me dit
Veel plezier met je V800.
ps. ik vond het klepje ook superirritant als je bijvoorbeeld 1 hand bezet hebt. Dit klepje krijg je nauwelijks open met 1 hand.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Waarschijnljk om mee te bellen?Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:57:
[...]
Dit is natuurlijk wel heel jammer dat het toestel niet verkocht wordt zonder Vodafone, stel dat iemand totaal geen bereik heeft met Vodafone ( wat dus echt kan, in de randstad nog wel! ) of liever belt met een andere provider dan valt dit toestel al af.[...]
Jammer van SE want ik weet 100% zeker dat indien het toestel óók zonder Vodafone verkocht wordt, heel wat meer mensen het gekocht zouden hebben...
Verwijderd
Tja ieder zijn ding..
Ik ben wel tevreden met de V800 en dat heeft waarschijnlijk vooral te maken met waar ik hem voor gebruik.
Ik was niet opzoek naar een halve PDA maar naar een UMTS telefoon met bedieningsgemak. Voor de rest heb ik zoiets als een kleptob.
Wel grappig dat je je zo opwind over het feit dat ik het een goed toestel vind. Die nokia vind ik meuk en dan ga ik niet in het betreffende forum rondbazuinen dat ik moet kotsen van die telefoon.
Veel plezier met je Nokia..
Ik ben wel tevreden met de V800 en dat heeft waarschijnlijk vooral te maken met waar ik hem voor gebruik.
Ik was niet opzoek naar een halve PDA maar naar een UMTS telefoon met bedieningsgemak. Voor de rest heb ik zoiets als een kleptob.
Wel grappig dat je je zo opwind over het feit dat ik het een goed toestel vind. Die nokia vind ik meuk en dan ga ik niet in het betreffende forum rondbazuinen dat ik moet kotsen van die telefoon.

Verwijderd
Hoi allemaal ik heb een paar vragen over mijn sonyerisson v800.
1) Zoals ik de telefoon gekocht heb via Vodafone is het toestel zwart.
Nu heb ik gezien dat in Japan het toestel in meerdere kleuren leverbaar is,weet iemand misschien of deze covers los te bestellen zijn? zo ja waar kan ik terecht,want dat zwart wordt je niet vrolijk van. (je blijft schoon maken)
2) Het grote scherm van het toestel is na mijn weten niet helemaal juist.
Al ik het toestel stil houdt dan is het scherm schitterend.
Maar zo gauw als ik het toestel beweeg komen er horizontaal hele fijne streepjes in het scherm.
Lijkt wel een soort inferentie streepjes.
Heb het toestel teruggestuurd naar vodafone,maar na terugkomst was het nog precies het zelfde.
Het commentaar van vodafone service centum was dat het normaal is voor deze tft schermpjes,dat je deze lijntjes ziet????. Heeft iemand hier ervaring mee?.
3) Ik heb het programma drm packager gedownload en geprobeerd.
Het opzoeken van de mp3 + daarna create drm gaat prima.
Maar daarna wil het niet meer lukken.
Kan iemand mij uitleggen wat te doen?.
Alvast hartelijk dank.
Groeten Leon.
Nu heb ik gezien dat in Japan het toestel in meerdere kleuren leverbaar is,weet iemand misschien of deze covers los te bestellen zijn? zo ja waar kan ik terecht,want dat zwart wordt je niet vrolijk van. (je blijft schoon maken)
Maar zo gauw als ik het toestel beweeg komen er horizontaal hele fijne streepjes in het scherm.
Heb het toestel teruggestuurd naar vodafone,maar na terugkomst was het nog precies het zelfde.
Het commentaar van vodafone service centum was dat het normaal is voor deze tft schermpjes,dat je deze lijntjes ziet????. Heeft iemand hier ervaring mee?.
Alvast hartelijk dank.
Groeten Leon.
Zo ben ik ff blij... Krijg ik zo net te horen dat de actie gratis Videocall van VF verlengd wordt!
Hij zou eigenlijk lopen tot eind deze maand, maar is verlengd tot 31 maart
Dus nu kan ik nog wel ff vooruit met mn VF prepay kaart met 80 cent beltegoed.
Hij zou eigenlijk lopen tot eind deze maand, maar is verlengd tot 31 maart
Dus nu kan ik nog wel ff vooruit met mn VF prepay kaart met 80 cent beltegoed.
Verwijderd
1. Geen idee of ze los te krijgen zijn. Moet je denk vodafone klantenservice voor bellen.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 01:57:
Hoi allemaal ik heb een paar vragen over mijn sonyerisson v800.
Alvast hartelijk dank.
Groeten Leon.
2. De streepjes zijn normaal. Geloof het of niet, het scherm van de V800 is echt goed te noemen als je het vergelijkt met andere toestellen.
3.
-start het DRM packager op
-klik op de "add" knop
-zoek je mp3
-.dm file sturen naar je phone en opslaan onder sounds. Dit kan je doen middels de USB kabel.
Verwijderd
Okay Hartelijk dank voor je antwoorden.
Ga morgen even met vodafone klantenservice bellen voor die frontjes.
En ben blij te horen dat ik niet de enige ben met streepjes in het scherm.
Groetjes Leon.
Ga morgen even met vodafone klantenservice bellen voor die frontjes.
En ben blij te horen dat ik niet de enige ben met streepjes in het scherm.
Groetjes Leon.
Verwijderd
Ps heb toch nog even een vraagje over die drm files.
Ik heb alles gedaan zoals je aan gaf en daarna naar de telefoon gestuurd via de usb kabel.
Het rare nu is dat ik op de telefoon niets kan vinden van wat ik heb gedownload.
Maar als ik op mijn geheugenkaart kijk is er wel geheugen gebruikt??
Weet jij wat ik fout doe?? Alvast hartelijk dank.
Groeten Leon
Ik heb alles gedaan zoals je aan gaf en daarna naar de telefoon gestuurd via de usb kabel.
Het rare nu is dat ik op de telefoon niets kan vinden van wat ik heb gedownload.
Maar als ik op mijn geheugenkaart kijk is er wel geheugen gebruikt??
Weet jij wat ik fout doe?? Alvast hartelijk dank.
Groeten Leon
Verwijderd
Hi leon,
Wat je noemt klinkt bekend. Zogauw je via usb connectie legt kun je op 2 manieren files verplaatsen naar je V800.
De eerste is via je windows explorer. Je ziet dat je memorycard van je V800 als appart station (bijvoorbeeld F:) aangeduid. Nu kun je in de map sounds/geluiden of iets dergelijks je mp3 plaatsen en het bestand wordt rechtstreeks op je memorycard geplaatst. Op je computer zie dit bestand dan staan. Als je nu, terwijl je nog via USB bent aangesloten, met je mobiel browsed naar bijvoorbeeld je media player zal het bestand niet verschijnen. En bug dus. Als je nu Je USB kabel eruit trekt en je gaat opnieuw kijken zal je het bestand wel zien.
De tweede manier is om gebruik te maken van de transeferwizard van SonyEricsson. Als je alle software hebt geïnstalleerd op je PC die op de meegeleverd cd is te vinden heb je nu een extra icoontje op je bureaublad van je PC staan. Dit is de toegang tot het telefoongeheugen. Dit is dus niet je memory stick. Aangezien dit geheugen 5MB bedraagt valt deze manier niet te prefereren aangezien menig mp3 wat groter is. Daarnaast is de overdrachtssnelheid nogal laag.
Ik hoop dat het hiermee wel lukt.
Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan je nummer per mobiel naar mijn email: olibaron@vodafone.nl
Ik zal dan trachten middels videophone je het uit te leggen.
Wat je noemt klinkt bekend. Zogauw je via usb connectie legt kun je op 2 manieren files verplaatsen naar je V800.
De eerste is via je windows explorer. Je ziet dat je memorycard van je V800 als appart station (bijvoorbeeld F:) aangeduid. Nu kun je in de map sounds/geluiden of iets dergelijks je mp3 plaatsen en het bestand wordt rechtstreeks op je memorycard geplaatst. Op je computer zie dit bestand dan staan. Als je nu, terwijl je nog via USB bent aangesloten, met je mobiel browsed naar bijvoorbeeld je media player zal het bestand niet verschijnen. En bug dus. Als je nu Je USB kabel eruit trekt en je gaat opnieuw kijken zal je het bestand wel zien.
De tweede manier is om gebruik te maken van de transeferwizard van SonyEricsson. Als je alle software hebt geïnstalleerd op je PC die op de meegeleverd cd is te vinden heb je nu een extra icoontje op je bureaublad van je PC staan. Dit is de toegang tot het telefoongeheugen. Dit is dus niet je memory stick. Aangezien dit geheugen 5MB bedraagt valt deze manier niet te prefereren aangezien menig mp3 wat groter is. Daarnaast is de overdrachtssnelheid nogal laag.
Ik hoop dat het hiermee wel lukt.
Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan je nummer per mobiel naar mijn email: olibaron@vodafone.nl
Ik zal dan trachten middels videophone je het uit te leggen.
Verwijderd
Hoi olibaron het is me gelukt met de drm files.
Vraag me niet hoe maar alles werkt,en wel gaaf hoor een gewone mp3 als beltoon.Heb een apart mapje aangemaakt voor die ringtones.
Bij deze hartelijk dank voor je informatie.
Een ding valt me wel op,als ik naar mijn videoplayer ga en muziek selecteer dan kom ik dubbele nummers tegen.
Als ik een dubbel nummer probeer te wissen lukt me dat niet Ik heb nu bijv zeg maar even tiesto als mp 3 en heb dezelfde titel ook als drm file. Dat is de reden dat ik het 2 maal tegenkom,maar een wissen zou dan toch kunnen?
Groeten Leon
Vraag me niet hoe maar alles werkt,en wel gaaf hoor een gewone mp3 als beltoon.Heb een apart mapje aangemaakt voor die ringtones.
Bij deze hartelijk dank voor je informatie.
Een ding valt me wel op,als ik naar mijn videoplayer ga en muziek selecteer dan kom ik dubbele nummers tegen.
Als ik een dubbel nummer probeer te wissen lukt me dat niet Ik heb nu bijv zeg maar even tiesto als mp 3 en heb dezelfde titel ook als drm file. Dat is de reden dat ik het 2 maal tegenkom,maar een wissen zou dan toch kunnen?
Groeten Leon
Verwijderd
Hoi, ik heb ook een V800 maar ik vind het volume van die ringtone mbeetje te zaacht, kan daar wat aangedaan worden, ( het volume staat op zijn max ) ook het trillen is zaacht, in die zaak hoor en voel je hem haast niet, wat dan? en, weet iemaand hoe ik het firmware kan zien?
Groetjes
Groetjes
Verwijderd
@leonlfm
Voor een drm file heb je alleen file nodig welke je hebt gemaakt met de drm packager. Als je files delete dan moet je dit doen vanuit de map mijn items. Als je een file delete in de mediaplayer verdwijnt deze alleen uit je playlist. De volgende keer dat je dan de map opent zal deze weer verschijnen.
@Royal Eagle
Het zachte geluid zul je niet harder krijgen dan je maximale volume. De enige "workaround" is door mbv een audio programma zoals bijvoorbeeld soundforge het volume aan te passen.
Ook de trilstand kun je niet harder of zachter zetten.
Van de firmware zou ik als ik jou was afblijven. Wijzigingen hierin kunnen funest zijn voor je mobiel. Als je deze wijzigt en het gaat mis ben ik benieuwd of vodafone je kosteloos voorziet van een nieuw toestel. Daarbij kun je de door jou genoemde zaken niet of nauwelijks verbeteren door met de firmware aan de gang te gaan.
Ook het wijzigen van icoontjes is niet 123 gedaan.
Voor een drm file heb je alleen file nodig welke je hebt gemaakt met de drm packager. Als je files delete dan moet je dit doen vanuit de map mijn items. Als je een file delete in de mediaplayer verdwijnt deze alleen uit je playlist. De volgende keer dat je dan de map opent zal deze weer verschijnen.
@Royal Eagle
Het zachte geluid zul je niet harder krijgen dan je maximale volume. De enige "workaround" is door mbv een audio programma zoals bijvoorbeeld soundforge het volume aan te passen.
Ook de trilstand kun je niet harder of zachter zetten.
Van de firmware zou ik als ik jou was afblijven. Wijzigingen hierin kunnen funest zijn voor je mobiel. Als je deze wijzigt en het gaat mis ben ik benieuwd of vodafone je kosteloos voorziet van een nieuw toestel. Daarbij kun je de door jou genoemde zaken niet of nauwelijks verbeteren door met de firmware aan de gang te gaan.
Ook het wijzigen van icoontjes is niet 123 gedaan.
Verwijderd
Misschien dat je er al achter bent dat je flash files (*.swf or SWF files) kunt gebruiken op een V800. Dit houd dus in dat complexe annimaties als bureaublad kunt gebruiken.
Waar kun je deze swf files plaasten?
-Main Wallpaper
-External Wallpaper
-Screen Saver
-Contacts
Daarnaast is je browser ook voorzien van deze flashplayer. Dit houdt in dat je flash websites kunt bezoeken. Wel is het zo dat deze sites en files in flashlite 1.0 gecreeerd moeten worden.
Waar kun je deze swf files plaasten?
-Main Wallpaper
-External Wallpaper
-Screen Saver
-Contacts
Daarnaast is je browser ook voorzien van deze flashplayer. Dit houdt in dat je flash websites kunt bezoeken. Wel is het zo dat deze sites en files in flashlite 1.0 gecreeerd moeten worden.
Verwijderd
kan je me helpen ik ben al drie dagen bezig om een mp3 als ringtone in me mob te zetten.
ik hoor het graag van je.....
ik hoor het graag van je.....
Ik heb mijn V800 nu een paar dagen en hij bevalt goed op 1 ding na en nu wil ik graag weten of meer V800 gebruikers er last van hebben.
Mijn V800 werkt niet goed samen met mijn bluetooth headset, de verbinding wordt soms verbroken en de spraak besturing werkt ook niet goed. Ik ben terug gegaan naar een headsetje met kabel.
En mijn bluetooth headsetje heeft altijd goed gewerkt met mijn T630 samen.
Nog een vraag....
Weet iemand wat de eisen zijn aan een afbeelding die je in een SMS toe kan voegen (dus niet MMS) als ik nu kijk bij mijn afbeeldingen heb ik nu geen afbeeldingen voor mijn sms staan.
Mijn V800 werkt niet goed samen met mijn bluetooth headset, de verbinding wordt soms verbroken en de spraak besturing werkt ook niet goed. Ik ben terug gegaan naar een headsetje met kabel.
En mijn bluetooth headsetje heeft altijd goed gewerkt met mijn T630 samen.
Nog een vraag....
Weet iemand wat de eisen zijn aan een afbeelding die je in een SMS toe kan voegen (dus niet MMS) als ik nu kijk bij mijn afbeeldingen heb ik nu geen afbeeldingen voor mijn sms staan.
[ Voor 21% gewijzigd door Anakin239 op 12-01-2005 11:35 ]
Met sms kun je geen afbeeldingen meesturen. Alleen met mms. SMS is alleen text voor zover ik weet
*empty*
Met de oude nokia's kon je al kleine zwart/wit plaatjes sturen in een SMS. Dus je kan wel degelijk in een SMS plaatjes versturen. Alleen heb ik op mijn V800 geeen plaatjes staan die ik kan gebruiken. Nu heb ik van een sms picture site wel plaatjes gedownload maar als ik een plaatje toe wil voegen meldt mijn V800 dat hij geen plaatjes heeft gevonden.
Met dat verschil dat ik zowel de V800 als de 6630 heb geprobeerd en het in die zin dus wel enigszins heb kunnen vergelijken. Verder steek ik de v800 nog een veer in zijn (of haar) reet vanwege het betere scherm.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:35:
<knip>
Ik zocht met name een UMTS telefoon om in combinatie met mijn laptop en pda te gebruiken. Ben al sinds jaar en dag datagebruiker van Vodafone. Maar goed.. genoeg geluld
Over bluetooth: mijn bluetooth ging ook niet helemaal lekker met een bluetooth carkit (nokia cark112). Dat zou niet aan het feit moeten liggen dat het een SE was die met een Nokia moest praten, maar werkte ook niet helemaal lekker.
[ Voor 15% gewijzigd door intert0y op 13-01-2005 11:18 ]
Verwijderd
Ik gebruik een jabra bluetooth headset op mijn v800 en heb ook al verschijdene keren de headset opnieuw aan moeten melden.
Ps had het bij mijn vorige nokia 6600 ook met dezelfde set.Heb toen een nieuwe set gekregen,maar wederom hetzelfde probleem.
Ik denk dat het een algemeen probleem is met bluetooth.
Ps had het bij mijn vorige nokia 6600 ook met dezelfde set.Heb toen een nieuwe set gekregen,maar wederom hetzelfde probleem.
Ik denk dat het een algemeen probleem is met bluetooth.
Verwijderd
Wie kan me een drm fie sturen (MP3) zodat ik hem kan proberen op mijn v800. misschien dat ik iets verkeerds doe of het toch echt aan mijn toestel ligt.
Ik hoor graag van iemand.
m.j_van_eijk@vodafone.nl
Ik hoor graag van iemand.
m.j_van_eijk@vodafone.nl
Het lijkt er op dat mijn bluetooth headsetje het probleem niet zozeer was. Want nu zit ik gewoon weer met een kabeltje verbonden en nog steeds verbreekt af en toe de verbinding. Beide partijen horen dan ineens tuut tuut en je kan weer terug gaan bellen.
Iemand anders ook van dit soort problemen? Of heb ik gewoon een minder prettig toestel getroffen?
Iemand anders ook van dit soort problemen? Of heb ik gewoon een minder prettig toestel getroffen?
Ik had dit probleem ook (en heb het nog steeds) dit heb je ook met de Nokia, heb op de 2e dag al contact gehad met Vodafone.
Gisteren teruggebeld, ze hebben ontdekt dat er een probleem is als je van GMS/UMTS -> GSM/GPRS paal moet switchen, andersom is er GEEN probleem.
Ze zijn er mee bezig en hopen het zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Het schijnt te maken te hebben met een handshake die niet goed verloopt, het duurt te lang voordat de GSM/UMTS paal zijn gegevens heeft doorgegeven aan de GSM/GPRS paal.
Gisteren teruggebeld, ze hebben ontdekt dat er een probleem is als je van GMS/UMTS -> GSM/GPRS paal moet switchen, andersom is er GEEN probleem.
Ze zijn er mee bezig en hopen het zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Het schijnt te maken te hebben met een handshake die niet goed verloopt, het duurt te lang voordat de GSM/UMTS paal zijn gegevens heeft doorgegeven aan de GSM/GPRS paal.
Dat is op zich prettig om te horen. Ik heb het ook alleen als ik in de auto zit.
Is er misschien een work-around? UMTS uitzetten op je phone of zo?
Is er misschien een work-around? UMTS uitzetten op je phone of zo?
Verwijderd
Hoi Intertoy en anakin,ik heb hetzelfde probleem met mijn sony v800.
Als het UMTS slecht is ben ik ook meteen mijn verbinding kwijt al ik aan het bellen ben.
Dit gebeurt helaas vrij vaak hoop dat dit snel opgelost wordt. Gebeurd ook in de auto hoor.
Ps weet iemand van jullie of er voor de v800 andere kleur covers te koop zijn ? zo ja waar.
Ik heb gezien dat de telefoon in Japan via Vodafone te koop is in 3 kleuren.
Dat zwart zie je echt alles op.
Groetjes Leon.
Als het UMTS slecht is ben ik ook meteen mijn verbinding kwijt al ik aan het bellen ben.
Dit gebeurt helaas vrij vaak hoop dat dit snel opgelost wordt. Gebeurd ook in de auto hoor.
Ps weet iemand van jullie of er voor de v800 andere kleur covers te koop zijn ? zo ja waar.
Ik heb gezien dat de telefoon in Japan via Vodafone te koop is in 3 kleuren.
Dat zwart zie je echt alles op.
Groetjes Leon.
Verwijderd
Hoi anakin om op jou vraag te antwoorden,je kunt de telefoon v800 zo instellen dat je alleen gsm gebruikt. ga naar menu: verbindingen dan naar datta communicatie dan voorkeur service daarna kun je kiezen gprs en gsm of alleen gsm kies laatste. Ps als je alleen gsm kiest gaat ook je batterij veel langer mee. Succes Leon.
Dit witte versie schijnt nu in verschillende landen gereleased te zijn. Maar losse covers? Nee jammer genoeg (hopelijk-> nog ) niet
[ Voor 8% gewijzigd door Sur_G op 22-01-2005 02:01 ]
Je belt sowieso ALTIJD via GSM, het kan dus alleen zijn dat je op een GSM/UMTS paal zit of op een GSM/GPRS paal. Jouw toestel wil bij voorkeur een GSM/UMTS paal gebruiken en schakelt pas over naar GSM/GPRS als ie geen GSM/UMTS paal kan vinden.
Zoals gezegd, het probleem zit hem in de handshake. Dit probleem is nu ruim 1 week onderkend. Er wordt hard aan gewerkt maar de oplossing kon nog wel even op zich wachten. Het is i.i.g. wel superverveled, ik heb het elke dag als ik aan het reizen ben.
Altijd op de a12 voor Zoetermeer en altijd op de a12 iets voor Veenendaal. Het grappige is, als ik op de heenweg bel heb ik het probleem dus niet omdat k dan vanuit GSM/GPRS gebied naar GSM/UMTS gebied rijd.
Zoals gezegd, het probleem zit hem in de handshake. Dit probleem is nu ruim 1 week onderkend. Er wordt hard aan gewerkt maar de oplossing kon nog wel even op zich wachten. Het is i.i.g. wel superverveled, ik heb het elke dag als ik aan het reizen ben.
Altijd op de a12 voor Zoetermeer en altijd op de a12 iets voor Veenendaal. Het grappige is, als ik op de heenweg bel heb ik het probleem dus niet omdat k dan vanuit GSM/GPRS gebied naar GSM/UMTS gebied rijd.
Zijn er meer personen met een iPAQ ?
ik krijg het op geen manier voor elkaar om via mijn iPAQ te kunnen inbellen
mijn voorgaande Nokia's heb ik nooit geen problemen mee gehad
gewoon *99# invoeren en het werkte
nu heb ik ook die string ingevoerd : +cgdcont=1, "ip", "web.vodafone.nl"
maar dat heeft dus ook geen nut..........
iemand het zelfde probleem (gehad ?)
ik krijg het op geen manier voor elkaar om via mijn iPAQ te kunnen inbellen
mijn voorgaande Nokia's heb ik nooit geen problemen mee gehad
gewoon *99# invoeren en het werkte
nu heb ik ook die string ingevoerd : +cgdcont=1, "ip", "web.vodafone.nl"
maar dat heeft dus ook geen nut..........
iemand het zelfde probleem (gehad ?)
BarryMel
Jeps en ik heb nog het probleem in samenspraak met VF er ook nog niet uitgekomen. Heb het ook een tijdje laten rusten omdat ik toch met andere dingen druk ben. Binnenkort maar weer eens oppakken.
*empty*
Ik snap niets van het ingebouwde modem. Het wil gewoon niet meewerken aan het inbellen bij een reguliere internetprovider of girotel. Iemand een idee?

Verwijderd
Hoezo wil inbellen bij een andere provider dan vodafone??? en waarom maak je in godsnaam nog gebruik van giroTel?
Als je WinXP gebruikt kun je gewoon een nieuwe inbelverbinding aanleggen. Als je via je USB met je V800 verbonden bent verschijnt er dan onder modems het modem van de V800. Als je dan alle gegevens hebt ingevoerd (nummer etc.) dan heb je mooi een verbinding van 384Kbps.
Als je WinXP gebruikt kun je gewoon een nieuwe inbelverbinding aanleggen. Als je via je USB met je V800 verbonden bent verschijnt er dan onder modems het modem van de V800. Als je dan alle gegevens hebt ingevoerd (nummer etc.) dan heb je mooi een verbinding van 384Kbps.
Waarom ik nog wil inbellen met girotel heeft verschillende redenen, maar dat lijkt mij niet echt relevant.Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:07:
Hoezo wil inbellen bij een andere provider dan vodafone??? en waarom maak je in godsnaam nog gebruik van giroTel?
Het modem van de V800 toevoegen is geen probleem, wat wel een probleem is dat is dat hij een seconde probeert in te bellen en er dan mee kapt. Het modem log geeft aan dat er geen lijn is; "NO CARRIER". Dit doet hij niet alleen bij girotel, maar ook bij de dial-up verbinding van mijn universiteit.