Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei. 204mm aan je oor tijdens het bellen is wel errug groot. Ben blij net mijn koelkast de deur uit gedaan te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

weet iemand trouwens hoe het berekend wordt als je gewoon een 5 of 6 mb gprs bundel hebt ? die heb ik namelijk, dus niet een live abonnement, het werkt allemaal wel goed, maar wat betaal ik nu ? tot 31-1 gratis ? want bij vodafone begrepen ze het niet helemaal en stel het is voor mij niet gratis wat kost het mij dan om video te bellen ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering wat is het een koelkast zeg. Niet normaal meer! Ik heb het toestel gisteren in
mijn handen gehad. En dan vragen ze er ook nog meer voor dan eeen 6630, die veel
meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:28:
Tering wat is het een koelkast zeg. Niet normaal meer! Ik heb het toestel gisteren in
mijn handen gehad. En dan vragen ze er ook nog meer voor dan eeen 6630, die veel
meer kan.
Ah?Wat kan hij dan zo veel meer dan?Hij heeft niet eens een 262.000 kleurenscherm !En ik dacht ook niet dat hij een flitser heeft?Mijn keuze zou snel gemaakt zijn hoor, en daarbij, die nokia's worden met de dag afgrijselijker...Deze is dan nog prettig voor de ogen :) En qua "koelkastgehalte" moet de nokia ook niet klagen met zijn 127 gram hoor.En in de dikte is hij nog dikker ook.Maar ok, de V800 moet je dan nog eens openklappen en wordt hij nog dubbel zo groot.Maar ik vind een grote gsm niet zo erg, ik heb grote handen en zo'n klein prutsje is ook niet fijn om mee te werken hoor...

En ondersteund de V800 nu werkelijk ms pro duo?Want als je op een foto kijkt in een eerdere post, zie je op dat slotje ms duo staan.

[ Voor 20% gewijzigd door SimonMc op 14-11-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ie meer kan??? Het is een Symbian toestel. Dat zegt volgens mij genoeg. Het toestel
is daarnaast kleiner. Het toestel voelt lekkerder in de hand, past lekkerder in je jas en ik
kan er gewoon veel meer mee. Navigeren en programma's installeren en daarnaast
geheugenkaarten aan die groter zijn dan alleen de 128 MB die in een V800 past.

Eigenlijk moeten we ze niet vergelijken. De een is een smartphone, de ander niet, maar
als ik kijk naar het feit dat beide toestellen een UMTS toestel zijn dan wist ik het wel. De
camera doet er niet gelijk op toe. Dan koop ik wel een digitale camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

@SimonMc: Jah, de V800 heeft Pro ondersteuning :)
Ze hebben beiden een megapix cam(nokia= 1MP SE= 1.3MP) dus daarin zijn ze vrijwel gelijk. Alleen er is 1 groot verschil tussen de twee, want het zijn beide toestellen voor UMTS dit zal(althans bij mij) de grootste motivatie reden zijn om 1 van deze 2 te kopen. Maar echter kun je met de 6630 niet gebruik maken van videocall(zonder een extra module te kopen en die je niet gaat gebruiken voor onderweg) Dus vind ik de 6630 ten opzichte van de V800 een groot gemis hebben. Voor de extra mogelijkheden die het symbian platform bied, gebruik ik liever een echte smartphone(PXXX- serie).
De flits mogelijkheid van de V800 is in dit geval "echt" nuttig, deze keer zitten er zes ledjes in, wat niet allen bij het fotos maken merkbaar is. Maar van cruciaal belang is als je in het donker bent/loopt en je wil gebruik maken van een videocall. Zet de flits aan en de andere partij kan jouw goed zien.

Oordelend op de UMTS mogelijkheden van beide toestellen, is de V800 voor mij toch wel de winnaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Sur_G op 16-11-2004 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
De nokia was toen ik mijn telefoon kocht nog niet leverbaar en ik heb nu 5 dagen de V800. Tja vind het wel een lollig toestel. En dat voor iemand die al 10 jaar niets dan Nokia's heeft gehad en altijd heeft afgegeven op klepjestelefoons (snel kapot).

Maar goed, ik ben afgezien van de standby/beltijd behoorlijk tevreden tot op heden en heb ook nog geen rare crashes meegemaakt o.i.d. Wel heb ik uit staan dat ie opneemt en ophangt met het openen/sluiten van het klepje misschien dat daar iets in zit?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de v800 vanmiddag gekocht,ik zat te twijfelen tussen de 6630,sharp 902 en dan deze v800.Ieder heeft zijn voor en nadelen en dat maakte het flink lastig.

De foto's vind ik er wel redelijk uitzien alleen de camera reageert nogal langzaam.Met mijn nokia 6600 maakte ik altijd hele mooie foto's van lasers etc. in het uitgaansleven,het zal mij benieuwen of dat met dit toestel ook kan i.v.m. die slome camera.

Voor de rest is het toestel zelf ook een beetje langzaam maar het zal wel wennen (dat zal wel moete want ik zit er de komende 2 jaar aan vast :p)
Oh ja en wat een gezeik over een mp3 als beltoon doen : dat gaat dus NIET!Je moet een drm sleutel ofzo hebbe :S

En live tv heb ik gezien in de winkel waar ik hem kocht (belcompany) en daar was het perfect echter hier in een normale wijk in den bosch werkt het niet.Ik heb vodafone al 3x vandaag gebelt en het was een gekkenhuis daar.Op de achtergrond hoorde ik nog veel medewerkers praten tegen andere klanten over storingen.Ik hoop dat dit snel opgelost word want t is gewoon klote!

Mensen die net zo twijfelen als mij,(ik heb er al eerder over gelezen in dit topic)Kunnen misschien beter wachten totdat ze alllemaal uit zijn en er volledige reviews van te lezen zijn.Denk aan mobile-burn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag ook de V800 aangeschaft. Heel mooi telefoontje. Alleen erg jammer dat je geen Mp3's als ringtone kan instellen mits er een DRM sleutel op zit! (Hopelijk komt hier ook een 'flash' voor.. maar natuurlijk weten we hier niets van dan he O-)). Ik heb het Live TV nog niet kunnen testen omdat mijn abbo nummer pas vanaf woensdag ingaat (nummerbehoud), en ik op mijn andere maar 0.76 beltegoed heb staan :P. De foto's zijn wel goed, stel de foto's op groot en quality: fine in en je krijgt echt wel goede foto's. Film valt nog wel tegen, maar ik denk niet dat er nu erg veel beter is. Wat wel lekker snel gaat is de verbinding via USB 2.0. Maar Bluetooth gaat ook met zo'n snelheid van 20 kb/s (als je daarentegen tegelijk muziek draait daalt dit naar 14 kb/s). Je kan muziek draaien terwijl je hem dicht heb, maar dan moet je het via de media player doen. Verder is het jammer dat er nog weinig thema's etc. voor zijn, maar dat komt nog wel. Java werkt trouwens een stuk soepeler dan op mijn oude T610. Owja. Flits/licht functie werkt ook precies zoals je het zou willen. En batterij is hier erg bevallen, op de eerste dag terwijl ik zoveel muziek, games, video, licht etc heb gebruikt.. Misschien valt hij tegen maar volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

hey boscheboy! nieuw hier?
Gefeliciteerd met je aankoop, ik denk dat je na verloop van tijd wel tevreden zult zijn met je SE'tje.
In combinatie met welk abonnement heb je hem gehaald en hoevel moest je bij betalen?

Heb trouwens vandaag gesproken met een representive van SE(of zijn bronnen helemaal correct zijn is moeilijk te zeggen), hij vertelde me dat de V800 exclusief voor VF zou blijven en niet later geunlocked op de markt zal komen. Want SE en VF hebben het toestel samen gemaakt :? Hmmm... ik vertelde hem dat ik in VF documentatie gelezen had dat de exclusiviteit alleen voor de launch was, maar hier was hij het niet helemaal mee eens. Maar jah hij zal wel aan mij denken als hij in februari ofzo met de Z800 in zn zak loopt ;)

@Batterij gebruik: Het kreng zuipt echt veel hoor, al haal je hem net van de lader af en je speelt wat muziek dan is het eerste streepje binnen een uur er wel vanaf.
Ik heb het nu een paar dagen getest, met redelijk gebruik: beetje UMTS, videos&mp3's spelen, bluetooth 2 uurtjes aan en wat bellen--> Hij gaat amper een dag mee( zo'n 30 uur denk ik)

[ Voor 79% gewijzigd door Sur_G op 16-11-2004 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

De V800 heb ik inmiddels sinds vrijdag in mijn bezit en hij bevalt erg goed. Ik wilde graag weer eens een SE, vandaar!
Maar het idd wel zo het toestel stroom vreet. Elke dag moet hij wel aan de lader. Zeker als je een beetje met je camera en UMTS speelt gaat echt hard. Binnen een paar uur is hij bijna helemaal leeg. En dat is best zonde.
Het is wel enigzins te beperken door de helderheid van het scherm lager te zetten.
Dat scheelt aardig. Dit soort kleurenschermen vreten stroom, helaas. ;)

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

jah inderdaad helderheid kun je aanpassen ten gunste van de batterij levensduur.
ook heb je een speciaal thema--> "low battery consumption thema" zeg maar, dan haalt ie alle animaties weg en zet hij de helderheid op minimaal. Wel apart, eerste keer dat ik dat zag in een phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 01:11:
hey boscheboy! nieuw hier?
Gefeliciteerd met je aankoop, ik denk dat je na verloop van tijd wel tevreden zult zijn met je SE'tje.
In combinatie met welk abonnement heb je hem gehaald en hoevel moest je bij betalen?

Heb trouwens vandaag gesproken met een representive van SE(of zijn bronnen helemaal correct zijn is moeilijk te zeggen), hij vertelde me dat de V800 exclusief voor VF zou blijven en niet later geunlocked op de markt zal komen. Want SE en VF hebben het toestel samen gemaakt :? Hmmm... ik vertelde hem dat ik in VF documentatie gelezen had dat de exclusiviteit alleen voor de launch was, maar hier was hij het niet helemaal mee eens. Maar jah hij zal wel aan mij denken als hij in februari ofzo met de Z800 in zn zak loopt ;)

@Batterij gebruik: Het kreng zuipt echt veel hoor, al haal je hem net van de lader af en je speelt wat muziek dan is het eerste streepje binnen een uur er wel vanaf.
Ik heb het nu een paar dagen getest, met redelijk gebruik: beetje UMTS, videos&mp3's spelen, bluetooth 2 uurtjes aan en wat bellen--> Hij gaat amper een dag mee( zo'n 30 uur denk ik)
Ja k ben nieuw hier,bedankt :)

ik heb hem in combinatie met vodafone 150 2 jr + live basic 10 euro.Ik betaal dus 33,50 per maand.

Zijn er hier verder nog meer mensen die problemen hebben met die mp3 speler?Als ik met klepje open luister is de kwaliteit beter dan met het klepje dicht :?

En zijn er hier mensen die al meteen een grotere memory card hebben gekocht?Ik had in me nokia 512 maar ik denk dat ik dat bij deze niet nodig heb aangezien er geen symbian op zit.Het ligt eigelijk een beetje aan de prijs 128 mb voor 35 euro bij de bel company dat vind ik nog wel te doen.Mijn mmc kaart voor me nokia was gewoon 230 euro 8)7 Maar ja die kan ik vast nog wel verkopen voor een aardig prijsje.

Realtones zijn duur ik ging net even een beetje browsen en toen kwam ik bij tiesto - just be terecht,prijs : 2 euro vind ik een beetje te gek.
Wel leuk is music dj!Je eigen beltoon maken en t klinkt nog lekker ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
Zo, ik ga morgen mijn V800 terugbrengen en eigenlijk wil ik hem geeneens meer ruilen. Wat een kl*te toestel zeg. Allereerst een waardeloze standby tijd, echt nog korter dan dat ik zou willen. Haal er in de praktijk nog geeneens een dag mee. En dan het continue verbreken van de verbinding als ik iemand aan de telefoon had. Iemand in dit topic had het daar al eerder over.

Echt ik heb het nu al helemaal geschoten. Ik heb na 9 jaar Nokia ook een keer een ander toestel en dan dit...... GRRRRRRrrrrrr..

Verder vind ik de software nog behoorlijk buggy, wilde bijvoorbeeld andere beltoon installeren maar als ik dan bij het kiezen op afspelen drukte dan hoorde ik wel ff klikje van het speakertje maar hoorde ik verder niks. GSM uit en weer aan en dan doet het meteen weer wel. (en JA ik weet zeker dat ik niet het geluid gemute had o.i.d.)

Maar goed, ben benieuwd wat ze met me willen morgen in de winkel maar ik hoef eigenlijk geen V800 meer terug. Doe mij dan maar gewoon een saaie telefoon die het tenminste doet en dan maar geen UMTS. Hoe heftig ik dat ook vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

intert0y schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:13:
Zo, ik ga morgen mijn V800 terugbrengen en eigenlijk wil ik hem geeneens meer ruilen. Wat een kl*te toestel zeg. Allereerst een waardeloze standby tijd, echt nog korter dan dat ik zou willen. Haal er in de praktijk nog geeneens een dag mee. En dan het continue verbreken van de verbinding als ik iemand aan de telefoon had. Iemand in dit topic had het daar al eerder over.

Echt ik heb het nu al helemaal geschoten. Ik heb na 9 jaar Nokia ook een keer een ander toestel en dan dit...... GRRRRRRrrrrrr..

Verder vind ik de software nog behoorlijk buggy, wilde bijvoorbeeld andere beltoon installeren maar als ik dan bij het kiezen op afspelen drukte dan hoorde ik wel ff klikje van het speakertje maar hoorde ik verder niks. GSM uit en weer aan en dan doet het meteen weer wel. (en JA ik weet zeker dat ik niet het geluid gemute had o.i.d.)

Maar goed, ben benieuwd wat ze met me willen morgen in de winkel maar ik hoef eigenlijk geen V800 meer terug. Doe mij dan maar gewoon een saaie telefoon die het tenminste doet en dan maar geen UMTS. Hoe heftig ik dat ook vond.
ik was dat :) van dat uitvallen tijdens een gesprek, maar na de v800 die ik dus vrijdag heb gehaald geen problemen meer gehad op vrijdag avond na dat hij 1 keer uit viel toen ik um dicht klapte, dus ja ik wil het nog even aan zien, als hij deze week verder goed door komt geen problemen er mee, vind het voor de rest wel aardig goed werken, nog steeds niet geprobeerd in te bellen met mijn laptop........

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
ik heb zoiets van. Ze mogen me 1x een V800 nog geven maar als ik ook maar 1x gekut meemaak dan gaat ie terug en wil ik hem echt niet meer. Hoe ik dat ga regelen in de winkel weet ik nog niet.. maar dan hoef ik hem ECHT niet meer.

Ik heb telefoon gewoon zakelijk nodig. En moet niet bij 1 gesprek met klant 3x op onverklaarbare redenen met volledig ontvangst gedisconnect worden enzo. En heel wazig allemaal. Als je dan meteen terugbelde.. wordt ie opgenomen en hangt ie ook METEEN wer op. heel maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt mijn grootste miskoop ooit.Ik heb in totaal 6 keer naar vodafone gebelt voor dat gedoe met umtst.Uiteindelijk hebbe ze me naar een 'speciale' afdeling doorgeschakelt en het kwam erop neer dat ik maar bij het raam moest gaan staan,en toen zei ik dat ik dus nerges bereik heb behalve in de stad.Toen moest ik een aantal postcodes doorgeven en toen zei die van : Oh maar meneer 2 straten verder heeft u wel bereik.

Oh en op t einde gaat ie slijmen maar wel zo stom : meneer u heeft een prachtig toestel ik wou dat ik dat toestel had.Welk toestel heeft u meneer?

Maar ja der gaat dus vandaag een klachtbrief naar vodafone dat ik mijn contract wil verbreken of desnoods alleen het live gebeuren en een ander toestel bijv. de nokia 6630 of de sharp 902.De enige reden dat ik deze kocht is puur vanwege umts omdat je de camera naar jezelf kon draaien.Maar daar heb ik dus niks aan als ik het komende half jaar nog geen gebruik kan maken van umts,want dat is wat meneer zei.Dat ik buiten dekkingsgebied val en dat de belcompany mij had moeten waarschuwen dat ik geen dekking heb.

Nou goed terug naar belcompany geweest en daar zeggen ze gewoon van dan moet je bij vodafone zijn.Dus dan doen we dat maar.Of isde v800 met abbo nog in te ruilen tegen de 6630 bijv.?Ik wil gewoon van dit toestel af en het live gebeuren waar ik niks aan heb.

Telefoon zit al terug netjes in de doos en gebruik momenteel weer me 6600,blijft toch een fijn en snel toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:15:
Dit is echt mijn grootste miskoop ooit.Ik heb in totaal 6 keer naar vodafone gebelt voor dat gedoe met umtst.Uiteindelijk hebbe ze me naar een 'speciale' afdeling doorgeschakelt en het kwam erop neer dat ik maar bij het raam moest gaan staan,en toen zei ik dat ik dus nerges bereik heb behalve in de stad.Toen moest ik een aantal postcodes doorgeven en toen zei die van : Oh maar meneer 2 straten verder heeft u wel bereik.

Oh en op t einde gaat ie slijmen maar wel zo stom : meneer u heeft een prachtig toestel ik wou dat ik dat toestel had.Welk toestel heeft u meneer?

Maar ja der gaat dus vandaag een klachtbrief naar vodafone dat ik mijn contract wil verbreken of desnoods alleen het live gebeuren en een ander toestel bijv. de nokia 6630 of de sharp 902.De enige reden dat ik deze kocht is puur vanwege umts omdat je de camera naar jezelf kon draaien.Maar daar heb ik dus niks aan als ik het komende half jaar nog geen gebruik kan maken van umts,want dat is wat meneer zei.Dat ik buiten dekkingsgebied val en dat de belcompany mij had moeten waarschuwen dat ik geen dekking heb.

Nou goed terug naar belcompany geweest en daar zeggen ze gewoon van dan moet je bij vodafone zijn.Dus dan doen we dat maar.Of isde v800 met abbo nog in te ruilen tegen de 6630 bijv.?Ik wil gewoon van dit toestel af en het live gebeuren waar ik niks aan heb.

Telefoon zit al terug netjes in de doos en gebruik momenteel weer me 6600,blijft toch een fijn en snel toestel.
vodafone is op dit moment keihard overal aan het uitbreiden voor het einde van dit jaar komt er nog een 15% landelijkde dekking bij en dan zitten we al op kleine 60%. Mocht je nu slecht bereikhebben meld dit dan wat je overgens al hebt gedaan. Hier kunnen we wat mee. Ik ben niet hier om jou bij vodafone te houden maar het is een nieuwe dienst net zoals GSM in het begin daar had je ook niet overal bereik, maar op korte termijn werd dat zo snel uitgebreid. Bij umts zien we het zelfde!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de bel company had mij er dus schijnbaar over in moeten lichten,dan had ik ook nog gewoon een half jaartje gewacht ofzo.Live tv is wel leuk moet ik zeggen heb al een reclame gezien dat dance valley word uitgezonden via umts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
Ik vind de reden dat je geen bereik bent inderdaad niet verwijtbaar aan Vodafone, dat had je van te voren kunnen weten. Ik had zelfs al Libertel toen ze nog geeneens landelijke dekking hadden (1996).

Maar goed. Ik had dus problemen met mijn V800 en er zijn op dit moment 4 mensen teruggekomen met een V800 van de 300 die er verkocht zijn tussen vorige week vrijdag en dinsdag. 4 Werkdagen dus. Dat zijn nette cijfers tot op heden iets > 1 procent. Natuurlijk kunnen er nog meer komen maar dat waren de statistieken op dit moment.

Helaas ben ik er 1 van. Ben momenteel ook aan het onderzoeken ofdat ie omgeruild kan worden voor de 6630 (ook UMTS) . Zowel de V800 als 6630 waren op dit moment niet leverbaar. De V800 omdat ie niet meer in voorraad was en de 6630 omdat ie nog niet wordt uitgeleverd.

Maar klagen over het niet bereik hebben van UMTS vind ik beetje simpel en kinderachtig eigenlijk :) Dat had je kunnen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo ik woon gewoon in den bosch hoor,en op de site van vodafone staat dat den bosch onder het dekking gebied valt en de enige plek waar ik fatsoenlijk heb gebruik kunnen maken van umts is dus in de winkel,ik heb op school geen bereik (binnen en buiten)thuis niet bij me vriendin niet,bij familie niet.Dit typte al eerder iemand :

@SimonMc: Jah, de V800 heeft Pro ondersteuning
Ze hebben beiden een megapix cam(nokia= 1MP SE= 1.3MP) dus daarin zijn ze vrijwel gelijk. Alleen er is 1 groot verschil tussen de twee, want het zijn beide toestellen voor UMTS dit zal(althans bij mij) de grootste motivatie reden zijn om 1 van deze 2 te kopen. Maar echter kun je met de 6630 niet gebruik maken van videocall(zonder een extra module te kopen en die je niet gaat gebruiken voor onderweg) Dus vind ik de 6630 ten opzichte van de V800 een groot gemis hebben.

Daarom koos ik dus voor de v800,vanwege de extra camera voor videocall.Nu heb ik zoiets van : boeie de extra camera geef mij dan maar een telefoon zonder extra camera zoals de 6630.

Het valt mij trouwens op dat er maar weinig mensen zijn hier die de v800 hebben...
En Intertoy wat doe jij nu i.v.m. je problemen,nieuwe v800 of ander toestel als dat lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
nieuwe v800 als niet anders kan. Maar blijf teruggaan zolang ding problemen heeft. Maar liever ander toestel. Voor mij heeft de SE V800 afgedaan. Ik heb al 9 jaar niets dan Nokia gehad en doe mij dan maar weer een Nokia.

Hopen dat die wel bevalt. Verder dat videocall vind ik verder niet zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

die nieuwe v800 van mij doet het tot nu toe perfect, net ingebeld met UMTS en ging zo rond de 7 kb/s toen naar 20 kb/s en toen zat continu aan 40 tot 45 kb/s :)

die Nokia 6630 vind ik er zelf echt niet uit zien, net zo iets als die 3650 was dat toch ? zag er ook zo dom uit, dan zou ik nog eerder voor die Nokia met antenne gaan , weet het type niet zo 123 uit mijn hoofd

ik heb ook de meeste Nokia's gehad, maar nu dus een SonyEricsson, ik heb nog wel een lijstje met alle phones :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik denk erover deze GSM te kopen en heb twee vragen. Ik zie op de Sonyericsson site dat deze GSM ook in het wit en bruin te rijgen is, ik heb die kleuren echter nog nergens gezien. Iemand hier meer info over? Hoe is dat klepje eigenlijk, een beetje robuust of erg fragiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
De_Klusjesman schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:38:
Ik denk erover deze GSM te kopen en heb twee vragen. Ik zie op de Sonyericsson site dat deze GSM ook in het wit en bruin te rijgen is, ik heb die kleuren echter nog nergens gezien. Iemand hier meer info over? Hoe is dat klepje eigenlijk, een beetje robuust of erg fragiel?
Volgens ik gehoord had, kun je die witte en bruinachtige uitvoering alleen in japan krijgen.Dus je zal het hier met de " gewone " versie moeten doen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier tot nu toe helemaal geen problemen. Alles werkt naar behoren.
Toestel is idd wel een maatje groter dan ik gehoopt had, maar daar begin ik al wel overheen te komen.

Ben tot nu toe zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. ik heb het toestel dus nu even uitgetest. Ik hoop dat er nog firmware updates komen want er zijn wel een paar dingen die niet helemaal optimaal zijn (zoals dat als je via de map muziek je muziek afspeelt en de klep dicht doet dat het stop, maar via de music player niet). Verder de mogelijkheden op het external scherm misschien? Zoals een plaatje van de beller op het externe scherm. Ik heb trouwens het Live! TV uitgetest. Werkt prima (ik woon in Utrecht). Het enige is dus dat je dus voor de 'klik' om de stream te openen 0.25 cent betaald en als je dus eerder dan de 10 minuten stopt je dus niet verder kan kijken. Verder keek ik 2 keer naar het Vodafone music channel. Een keer was er Jennifer Lopez met If you had my love, toen was ik weer gestopt. De andere keer waren er eerst 2 totaal onbekende baggerclips en daarna iets van Ginuwine. Wat wel ERG tegenvalt is dat het geluid heel zacht is! Ik weet niet of dit veranderbaar is (was mij niet gelukt), maar dit betekend gewoon dat de muziek alleen verstaanbaar is als je het tegen je oor houdt. Verder werkt alles lekker snel via de micrusb kabel (USB 2.0) en bluetooth is zoals ik al eerder zei zo rond de 20 kb/s maar als je muziek of iets dergelijks tegelijk doet gelijk al beneden naar 14 kb/s. Owja.. ik denk trouwens wel dat ik een groter kaartje ga kopen.. ik heb er namelijk iets van 3 AAC (128 kbit) op staan en nog allemaal foto's op beste kwaliteit. Trouwens.. Pluspunt van de telefoon ook is dat hij AAC kan draaien.. En het kwaliteitverschil tussen 192 kbit MP3 en 128 kbit AAC is niet merkbaar. Kwaliteit van het afspelen is overigens wel goed moet ik zeggen, ik zou wel de speakers iets harder willen hebben, maar ik weet niet of de boxen dit ook aan zouden kunnen.

Naja.. ik hoop dat mensen hier ook wat aan hebben

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:49:
Nou.. ik heb het toestel dus nu even uitgetest. Ik hoop dat er nog firmware updates komen want er zijn wel een paar dingen die niet helemaal optimaal zijn (zoals dat als je via de map muziek je muziek afspeelt en de klep dicht doet dat het stop, maar via de music player niet). Verder de mogelijkheden op het external scherm misschien? Zoals een plaatje van de beller op het externe scherm. Ik heb trouwens het Live! TV uitgetest. Werkt prima (ik woon in Utrecht). Het enige is dus dat je dus voor de 'klik' om de stream te openen 0.25 cent betaald en als je dus eerder dan de 10 minuten stopt je dus niet verder kan kijken. Verder keek ik 2 keer naar het Vodafone music channel. Een keer was er Jennifer Lopez met If you had my love, toen was ik weer gestopt. De andere keer waren er eerst 2 totaal onbekende baggerclips en daarna iets van Ginuwine. Wat wel ERG tegenvalt is dat het geluid heel zacht is! Ik weet niet of dit veranderbaar is (was mij niet gelukt), maar dit betekend gewoon dat de muziek alleen verstaanbaar is als je het tegen je oor houdt. Verder werkt alles lekker snel via de micrusb kabel (USB 2.0) en bluetooth is zoals ik al eerder zei zo rond de 20 kb/s maar als je muziek of iets dergelijks tegelijk doet gelijk al beneden naar 14 kb/s. Owja.. ik denk trouwens wel dat ik een groter kaartje ga kopen.. ik heb er namelijk iets van 3 AAC (128 kbit) op staan en nog allemaal foto's op beste kwaliteit. Trouwens.. Pluspunt van de telefoon ook is dat hij AAC kan draaien.. En het kwaliteitverschil tussen 192 kbit MP3 en 128 kbit AAC is niet merkbaar. Kwaliteit van het afspelen is overigens wel goed moet ik zeggen, ik zou wel de speakers iets harder willen hebben, maar ik weet niet of de boxen dit ook aan zouden kunnen.

Naja.. ik hoop dat mensen hier ook wat aan hebben
ff vraagje over die mp3 speler he,heb jij ook dat als je met klepje dicht luistert dat het geluid veel scheller is dan met klepje open?

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
De_Klusjesman schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:38:
erger, het is geen gsm meer :X :X

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb ook mijn Z1010 binnen en ik kan je zeggen videocall werkt perfect!(mits je dekking hebt ;))

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik vroeg mij af wat is voor degenen die een V800 hebben gekocht de reden is om deze te halen in plaats van de Sharp 902?

• intert0y
Tja, ik zag Sharp en Samsung de andere toestellen die leverbaar waren toen ik mijn SE een beetje als 2e rangs merken. Daarom wil ik die sowieso al niet. Maar goed, dat heb je als je wat merkengeil bent. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:41:
[...]
ff vraagje over die mp3 speler he,heb jij ook dat als je met klepje dicht luistert dat het geluid veel scheller is dan met klepje open?
Nu je het zegt.. ja dat heb ik ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

@Boscheboy: Is het nog gelukt het terug brengen van je Phone?? Je wilde toch een 6630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:53:
@Boscheboy: Is het nog gelukt het terug brengen van je Phone?? Je wilde toch een 6630?
Ja klopt ik was gistere avond naar belcompany geweest en daar zag ik dus al een dummy liggen van de 6630 maar hij is toch nog niet binnen,ben de hele stad afgeweest geinformeerd wanneer die verwacht wordt.Maar de meeste winkels wisten van niks.Tot slot naar vodafone geweest en die zeiden binnen nu en 2 weken.Dus misschien dat ik nog net geluk heb want ik wil wel de 6630 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
toen ik vorige week vrijdag mijn v800 kocht zeiden ze dat de 6630 er binnen 2 weken zou zijn. Dat vodafone hier harde afspraken over had met Nokia i.v.m. introductie Vodafone Live @ UMTS. Dan moet je toch toestellen kunnen leveren niet waar.

Toen ik deze week mijn tel. probeerde te ruilen kreeg ik in ieder geval de melding dat ie er waarschijnlijk volgende week vrijdag zou zijn. Anders de week erop. Dus wachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Een vraag aan degenen die deze telefoon al hebben; wat is de standby tijd? Ik heb op meerdere fora gelezen dat mensen hebben gehoord dat deze erg kort is (één tot anderhalve dag), maar ik wil graag info uit de eerste hand.

Een eerdere vraag die ik nog maar eens post; in de winkel doet het klepje wat fragiel aan, is dit in werkelijkheid ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

De_Klusjesman schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:25:
Een vraag aan degenen die deze telefoon al hebben; wat is de standby tijd? Ik heb op meerdere fora gelezen dat mensen hebben gehoord dat deze erg kort is (één tot anderhalve dag), maar ik wil graag info uit de eerste hand.

Een eerdere vraag die ik nog maar eens post; in de winkel doet het klepje wat fragiel aan, is dit in werkelijkheid ook zo?
1,5 tot 2 dagen doe ik er mee, ik wordt veel gebeld en bel ook best wel veel

klepje is goed, stevig, beter , veel beter :) dan wat ik bij mijn Nokia 7200 had

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik doe er een dag mee, niet langer.. maar ik zit dan wel vaak te videocallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
ik haal echt absoluut GEEN dag..... kom er nog niet in de buurt. Rond de 2 uur normaal bellen. (niks videocall of whatsoever) hoop dat 6630 dat iets beter gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met wie zit je dan te videocallen? Heb je al vrienden met een videocall toestel anders is
het wel vrij lastig om dit te doen.

Intertoy, wel je batterij goed doorgeladen voor meer 14 uur? Is zeker verplicht met die
batterijen, daar zitten processors in, die je moet calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

Op dit moment haal ik twee dagen met een batterij. En dan bel ik 10-15x per dag en wordt ik 5-10x gebeld, gebruik ik Live! ook redelijk veel (6-10x per dag en per sessie ongeveer 10 minuten). Maar dan heb ik mijn scherm wel gedimd. Verder het is ook van belang dat je goed UMTS ontvangst heb, want als het ontvangst niet zo best is en de telefoon moet zoeken naar de beste UMTS-zender dan kost dat veel van je batterij.
Dat kan echt veel schelen (van 2 uur (slecht ontvangst) tot 48 uur (goed ontvangst)).
En wat ook echt van belang is dat je de batterij de eerste keer helemaal oplaad. En niet half! Dat verpest de levensduur van batterij echt enorm en dat is uiteindelijk zonde!

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, goed opladen is wel belangrijk.

Je kan overigens uitschakelen dat hij iedere keer naar een UMTS netwerk zoekt als er geen bereik is. dat scheelt al. Verder zitten er natuurlijk wel een aantal 'stroomspaaropties' in, wat ik nog op geen enkel eerder toestel gezien heb, dus daaruit alleen al blijkt dat het best wel een grote verbruiker is.

Ikzelf red trouwens makkelijk 2.5 dag hoor, bij weinig bellen, veel, heeeel veel data gebruik en het nodige video bellen (weinig nog hoor.... maar wel lange gesprekken weer ;) ) en dat valt mij niet tegen. Ik heb mijn eigen veelkleurenthema's erop en niet het 'zuinige' theme, schermverlichtng op 80% en hij gaat goed tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:24:
Met wie zit je dan te videocallen? Heb je al vrienden met een videocall toestel anders is
het wel vrij lastig om dit te doen.
haha, als ik zeg dat ik veel videocall dan doe ik dit toch ook, lijkt mij ? :?
En jah ik snap dat andere ook z'on toestel nodig hebben om dit te doen *zucht*
Ik videocall, met mn vriendin, met mn broer en met mensen die ik ken die in een telefoonwinkel werken. Dus zo weet jij dat ook weer, laat me het niet nog een keer vertellen met wie ik videocall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahaahah, nee ik vroeg het me alleen af, want binnen twee weken met iedereen
gelijk gaan videocallen. Dan moet ze wel allemaal zo'n toestel hebben en niet bij iedereen
loopt zijn abbo nu af of heeft het geld om een nieuw toestel te kopen. Tevreden over de
kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip!

Wil je je eigen MP3'tjes als ringtone kunnen instellen? Download dan bij SonyEricsson developer world (login is gratis te krijgen) het tooltje 'DRM Packager'. Met dit tooltje kun je de benodigde DRM informatie aan de MP3 file toevoegen. Het produceert (gebruik gewoon de standaard instellingen) een file met extensie .dm. Stuur die naar je toestel en je kunt hem gebruiken als MP3 ringtone....

Bedankt Vodafone, dit soort restricties opleggen heeft dus echt geen zin!!! Er is altijd een workaround.....;-)

Have fun!

Martijn

P.S. Werkt ook voor K700 toestellen van Vodafone waar het zetten van MP3 ringtones ge-disabled is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

ik kan met mijn laptop via bluetooth inbellen, via een pc met de kabel aan de phone is ook gelukt maar via mijn iPaq 5550 waar ik met vorige telefoon geen problemen mee gehad heb krijg ik geen verbinding, je ziet wel een bluetooth verbinding op de v800 tot stand komen maar dat van de verbinding wordt gemaakt op de v800 zie je niet, op de ipaq na verloop van tijd een fout melding dat hij niet kan verbinden............ iemand anders het zelfde probleem ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 06:21
Heb vanmiddag ook de V800 gehaald! _/-\o_

De rest van het weekend maar eens gaan zitten prullen denk ik zo..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:39:
Tip!

Wil je je eigen MP3'tjes als ringtone kunnen instellen? Download dan bij SonyEricsson developer world (login is gratis te krijgen) het tooltje 'DRM Packager'. Met dit tooltje kun je de benodigde DRM informatie aan de MP3 file toevoegen. Het produceert (gebruik gewoon de standaard instellingen) een file met extensie .dm. Stuur die naar je toestel en je kunt hem gebruiken als MP3 ringtone....

Bedankt Vodafone, dit soort restricties opleggen heeft dus echt geen zin!!! Er is altijd een workaround.....;-)

Have fun!

Martijn

P.S. Werkt ook voor K700 toestellen van Vodafone waar het zetten van MP3 ringtones ge-disabled is....
Hmmm. en hoe zet je ze dan op je foon? Ik krijg netjes een drive erbij als ik de USB kabel aansluit, maar in welke map moet ik dat *.dm bestand dan zetten? Als ik daarna met 'video player' en daarna 'alle muziek' ga kijken dan vind hij het bestand toch niet..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:31:
hahahahaahah, nee ik vroeg het me alleen af, want binnen twee weken met iedereen
gelijk gaan videocallen. Dan moet ze wel allemaal zo'n toestel hebben en niet bij iedereen
loopt zijn abbo nu af of heeft het geld om een nieuw toestel te kopen. Tevreden over de
kwaliteit?
Alle mensen met wie ik videocall gebruiken geen abbo voor het videocallen, gewoon een vodafone prepaykaartje :*) Hiermee is gebruik van Videocall tot februari ook helemaal gratis!!
Ze gebruiken trouwens bijna allemaal een z1010, ik kon ze vorige week goed koop aankomen, dus heb ik er maar gelijk 4 stuks gekocht. De Z1010 voldoet trouwens ook prima hoor voor videocall gebruik...

kwaliteit van de videocall is erg goed, ben er zeer tevreden mee... je zou de mensen om mij heen eens moeten zien kijken als ik met iemand een video gesprek voer, ze geloven hun ogen niet... :9

[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 21-11-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik zat me zaterdag een beetje blind te staren op de Motorola V980, maar nu ik de specs e.d. van de SonyEricsson zie en jullie reacties, denk ik dat ik woensdag toch meer voor de SE ga :)

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die V980 heeft maar 2 MB. Dat is echt te weinig voor opslaan van wat foto's, beltonen en
andere data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:09:
die V980 heeft maar 2 MB. Dat is echt te weinig voor opslaan van wat foto's, beltonen en
andere data.
dat is onder andere de rede dat ik nu voor de V800 ga :Y)

ben ik ff blij dat die zwarte motorola er zaterdag niet was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is alleen nog wat duur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Mwah, was net geen 100 euro kwijt. Geen geld voor zo'n toestel.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:00:
[...]

Hmmm. en hoe zet je ze dan op je foon? Ik krijg netjes een drive erbij als ik de USB kabel aansluit, maar in welke map moet ik dat *.dm bestand dan zetten? Als ik daarna met 'video player' en daarna 'alle muziek' ga kijken dan vind hij het bestand toch niet..... :?
Je kunt het bestand via IR, Bluetooth of met de USB kabel op je toestel krijgen. Bij mij staat die in (met Bluetooth gedaan) OBEX File Transfer\Phone memory\Sounds waar ook de andere midi ringtones staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

*knip

[ Voor 98% gewijzigd door Sur_G op 22-11-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth Dial-up Networking bug?

Ik krijg met geen mogelijkheid het dial-up networking over Bluetooth aan de gang. Mijn PC herkent de V800 prima en ook het dial-up networking profile van de V800. Als ik er echter op klik in 'my bluetooth places' gebeurd er helemaal niets....:-(

Moet wel een bug zijn....met mijn K700 werkte het prima...overigens werkt het wel als ik de USB kabel gebruik. Ik krijg dan een mooi +/- 35 Kb/s....

Heeft iemand van jullie dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:12:
Bluetooth Dial-up Networking bug?

Ik krijg met geen mogelijkheid het dial-up networking over Bluetooth aan de gang. Mijn PC herkent de V800 prima en ook het dial-up networking profile van de V800. Als ik er echter op klik in 'my bluetooth places' gebeurd er helemaal niets....:-(

Moet wel een bug zijn....met mijn K700 werkte het prima...overigens werkt het wel als ik de USB kabel gebruik. Ik krijg dan een mooi +/- 35 Kb/s....

Heeft iemand van jullie dit probleem ook?
ja maar dan met de iPAQ..........

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

gratis bij het abbo dat ik ga afsluiten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk abbo is dat dan?

Zat ff gevideophoned, is aardig, moet je idd wel vrienden hebben met umtsphn. Hoe zit dat met tv? Welke zenders kun je kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:36:
Welk abbo is dat dan?

Zat ff gevideophoned, is aardig, moet je idd wel vrienden hebben met umtsphn. Hoe zit dat met tv? Welke zenders kun je kijken?
Sorry, verkeerd gekeken. De motorola zou gratis zijn.
De V800 komt met mijn abbo op 99,- EUR uit.

Ik heb zaterdag heel ff snel in de winkel gekeken. Ik ga hier woensdag en/of donderdag wel verder op in welke zenders e.d. aangezien ik m woensdag middag ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Het Tv kijken is toch best irri hoor, ver wacht er niet te veel flexibiliteit bij.
Er zijn niet veel echte kanalen die je live kunt bekijken alleen CNN volgens mij, de rest zijn alleen pre recorded streams, een aantal kanalen van VF zelf vallen hierondern(bijv, funchannel, music channel) en bijv het laatste journaal.
Wat wel stom is, dat je VOORAF betaald, dus je kiest bijv het journaal die duurt bijv(staat aangegeven) 296sec, hier betaal je dan zowieso 25cent voor. Dan ga je kijken en stopt de stream na die 296sec(soms is het journaal wel langer hoor, maar heb vaak genoeg mee gemaakt dat die zo kort is).
Kortom beetje krom systeem van betaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat dacht ik al, ik bel ook redelijk wat, maar het goedkoopste was 109 otjes.

Dus ik hoef er ook niet op te rekenen dat ik nooit meer CL wedstrijden mis.

en de Z1010 in vergelijking met de V800 wat zijn de pro´s en con´s? Ik zie bv geen flits op z1010 en 3 x minder kleuren iemand daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmitry
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-08-2024
Mensen die problemen met BT dial-up IPAQ en V800 hebben:
Ik heb een oplossing gevonden (niet zo handig maar wel werkbaar).
Zet de optie voor handmatige dial-up command aan (instellingen voor dial-up verbinding).
Wanneer start je de verbinding, het nieuwe scherm komt: toets daar "atd*99***2#" (zonder aanhalingstekenen, eind met ENTER) en sluit die scherm af.
Het werkt voor mijn IPAQ 4150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Z1010 t.o.v V800

Pro's:
-Normale jackplug
-Camera geeft helderder beeld(goed merkbaar bij videocall's, bij weinig licht zie je bij de V800 nix terwijl de z1010 redelijk beeld geeft)
-Mp3 ringtones(zonder omweg)
-Geen VF menu
-2 camera's, je hoeft niet te draaien tijdens videocall
-geen trage camera(zoals de V800)
-geen simlock
-Bluetooth Class 1 (thanx to SimonMc, kwas het helemaal vergeten :P)
-long battery life--> 1260mAh!!(V800 is in dag al leeg met 900mAh)
(-batterij uit te wisselen, als je een phone hebt uit de Pxxx serie)

Con's:
-geen lamp
-geen 1.3 Megapix
-geen Pro support
-65K scherm
-geen uitgebreide playlists waar je video en mp's kunt mixen
-tijdens videocall kun je geen foto laten zien
-stukje dikker als V800

Onduidelijk:
-Ik weet niet hoeveel intern geheugen beide toestellen hebben, iemand een idee?

Het verschil in prijs is natuurlijk best groot tussen deze 2, prijs kwaliteits gezien zou ik voor de z1010 gaan(als je nog mocht twijfelen tussen de 2)

[ Voor 38% gewijzigd door Sur_G op 23-11-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sur_G: Top, nu heb ik een beter beeld B)

Wanneer komt de rest met videocalling of UMTS diensten? Allemaal leuk en aardig dat VF maar wel sterves duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Sur_G schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:52:
Z1010 t.o.v V800

Pro's:
-Normale jackplug
-Camera geeft helderder beeld(goed merkbaar bij videocall's, bij weinig licht zie je bij de V800 nix terwijl de z1010 redelijk beeld geeft)
-Mp3 ringtones(zonder omweg)
-Geen VF menu
-2 camera's, je hoeft niet te draaien tijdens videocall
-geen trage camera(zoals de V800)
-geen simlock
-long battery life--> 1260mAh!!(V800 is in dag al leeg met 900mAh)
(-batterij uit te wisselen, als je een phone hebt uit de Pxxx serie)

Con's:
-geen lamp
-geen 1.3 Megapix
-geen Pro support
-65K scherm
-geen uitgebreide playlists waar je video en mp's kunt mixen
-tijdens videocall kun je geen foto laten zien
-stukje dikker als V800

Onduidelijk:
-Ik weet niet hoeveel intern geheugen beide toestellen hebben, iemand een idee?

Het verschil in prijs is natuurlijk best groot tussen deze 2, prijs kwaliteits gezien zou ik voor de z1010 gaan(als je nog mocht twijfelen tussen de 2)
Ja en niet te vergeten dat de z1010 de eerste gsm is met een bluetooth class 1 chip, waardoor je vanop verdere afstand kunt communiceren met andere bluetooth apparaten, sommigen zeggen 100m, sommigen beweren 20m, ik weet niet of dit ooit al uitgetest is.Ook woon ik in België en de z1010 is hier nog niet eens uit , laat staan de v800 !En hier werken we ook niet via abonnementen, dus we moeten altijd het toestel los kopen.Ook gebrande toestellen vind je hier dus niet, alhoewel je de laatste tijd wel veel vodafone toestellen ziet opduiken in de winkels...Iemand trouwens een idee wat de z1010 en de v800 los kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Niet online
Ik heb het toestel nu ook en het werkt tot nu toe goed. Één keer is de verbinding uitgevallen tijdens het bellen, maar dat kwam omdat er hier net niet genoeg UMTS dekking is om een gesprek te voeren. Daardoor werdt de verbinding verbroken en ging het toestel over op het gewone vodafone netwerk. Je kan ook het netwerk vastzetten op het normale vodafone netwerk op die manier kun je volgen mij de standby-tijd verlengen als er niet optimale ontvangst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
SimonMc schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:42:
[...]

Iemand trouwens een idee wat de z1010 en de v800 los kosten?
De V800 heeft een losse catalogusprijs van 609 euro meen ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hmm ik heb de mijne voor 690 euro gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit je dan ook nog vast aan VF? Of isie vrij? Maar als je geen VF hebt heb je toch heel weinig aan het videophoning? Of is het bij de andere ook mogelijk maar dan via het gprs web?

veel vragen he! Maar ik wil hem wel graag hebben maar ik H@@t VF!

@ Sur_g: Hoeveel kost een z1010 bij jou?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik Haat VF normaal ook hoor, maar tot februari kan ik wel goed met VF opschieten (videocall gratis, ook met een prepay kaart :P )
Webcam kan zo ver ik weet niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Heb je trouwens al het Bluetooth uitgeprobeerd van de Z1010? Die zou in samenwerking met een Class 1 Bluetooth Dongle een 100 meter moeten halen. Ik ben namelijk wel benieuwd of dat echt werk.

[ Voor 18% gewijzigd door Ginz op 24-11-2004 11:52 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:19:
[...]

Je kunt het bestand via IR, Bluetooth of met de USB kabel op je toestel krijgen. Bij mij staat die in (met Bluetooth gedaan) OBEX File Transfer\Phone memory\Sounds waar ook de andere midi ringtones staan...
Heb het nu ook via bluetooth geprobeerd en dat werkt prima! De telefoon 'ziet' dan ook een bestand binnenkomen, iets wat niet gebeurd als je hem via de USB kabel stuurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe je het 'flits' geluid kan uitschakelen bij de V800.. Het is wel irritant.. want als ik in de klas een foto wil maken hoor je dit..jaja.. ik weet dat het volgens japanse (of was het koreaanse) wetgeving is verboden door het 'fotograferen onder rokjes' maar ik vind het gewoon een beetje irritant.

En nog een vraag.. kan ik gewone .txt of .rtf bestanden openen met mijn V800?

En nog een laatste.. Als ik geluid opneem met mijn V800 is dit eigenlijk redelijk zacht als ik het erna afspeel. Dit had ik ook al met mijn T610. Weet iemand hoe je dit kan veranderen (zonder het naar je computer te halen, daar harder te zettenm exporteren, en vervolgens weer op je tel te zetten..)

Alvast bedankt, Ad :)

Verwijderd

Volgens mij kun je dat niet uitschakelen. Je kunt wel je telefoon op stil zetten en dan maakt (de p800 iig) helemaal geen geluid, ook niet dat flitsgeluid.

• De_Klusjesman
  • Niet online
De V800 maakt dan nog steeds geluid. Het is bij dit toestel volgens mij niet mogelijk om dat geluid uit te zetten.

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

De_Klusjesman schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:13:
De V800 maakt dan nog steeds geluid. Het is bij dit toestel volgens mij niet mogelijk om dat geluid uit te zetten.
En dat is nour ergggg irritant!!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

hoe groot is deze telefoon nu eigenlijk? Geopend en dicht bedoel ik dan. Ik zie dus 102mm staan ik hoop dat dat geopend is. Ik zoek een nieuwe telefoon en de 7610 is dus groot (108 mm), de 6630 groter (110mm), en deze is dus 102 mm dus eigenlijk wel "klein" :| Hoe groot is ie dan als ie dicht is? De helft (5cm)?

Verwijderd

102mm is ingeklapt. Groot he! :{ Uitgeklapt 2x zo groot als je huidige telefoon, wat een vooruitgang he!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 16:57 ]

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
YozY schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:12:
hoe groot is deze telefoon nu eigenlijk? Geopend en dicht bedoel ik dan. Ik zie dus 102mm staan ik hoop dat dat geopend is. Ik zoek een nieuwe telefoon en de 7610 is dus groot (108 mm), de 6630 groter (110mm), en deze is dus 102 mm dus eigenlijk wel "klein" :| Hoe groot is ie dan als ie dicht is? De helft (5cm)?
Vijf centimeter? Grapjas :+ Aan de hand van de foto's had je dat zelf ook kunnen opmaken, maar zo groot is die 10cm echt niet:
http://www.ssergio.com/got/se/v800/IMG_2207.JPG

(schaamteloos gejat uit de post van Sur_G)

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

epoman schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:13:
[...]

Vijf centimeter? Grapjas :+ Aan de hand van de foto's had je dat zelf ook kunnen opmaken, maar zo groot is die 10cm echt niet:
http://www.ssergio.com/got/se/v800/IMG_2207.JPG

(schaamteloos gejat uit de post van Sur_G)
Sh*t, dus uitgeklapt is die héél groot 8)7
Ga dan toch nadenken over de 6630

Verwijderd

Al die negatieve geluiden hier :+
Al iemand die hem kwijt wil? })

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:13:
Al die negatieve geluiden hier :+
Al iemand die hem kwijt wil? })
Ik al een week ja,ik zit te wachten nu op de 6630,livetv word na 31 januari gewoon 2 euro per kwartier,niet normaal!Ik hoef eigelijk helemaal geen umts meer dan,als de 6630 nou echt te lang weg blijft dan ga ik wel voor de 6670

Verwijderd

Nokia 6630 wordt volgende week(49) verwacht.

Als het een beetje mee zit hebben alle winkels er +/- 10 st op voorraad.

je kan hem nu al reserveren.

gr Bas

Verwijderd

Welkom op GoT! :) Zoals je allicht hebt kunnen zien, doen we hier niet aan groeten. Daarnaast is er voor de Nokia 6630 het Vodafone UMTS of het Nokia 6630 topic.

Veel plezier! :)

Verwijderd

nounou, zijn er ook nog meevallers of hebben we gewoon teveel verwacht van de V800?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:53:
nounou, zijn er ook nog meevallers of hebben we gewoon teveel verwacht van de V800?
Mijn eerste week zit er op. Samenvattend ben ik redelijk tevreden. Ik vind het een lekker toestel maar de echte UMTS features maken niet veel indruk. De Live TV diensten zijn leuk om een keertje te bekijken maar ik zie me toch niet echt regelmatig Live TV kijken. De zender 2goTV is echt helemaal kut. Ze herhalen de hele dag door 2 a 3 programma's...supersaai. De programma's zijn ook alles behalve bijzonder.

Met een collega heb ik videotelephonie geprobeerd. Wederom leuk maar voorlopig blijft het bij mijn collega die ik kan bellen....het zal dus nog wel even duren voor ik dat echt vaker zal doen.

Het meest aantrekkelijke voor mij is het gebruik van de V800 als modem. Lekker aan de laptop hangen en je kunt comfortabel surfen......gelukkig betaald mijn baas de rekening... >:)

Samenvattend zou ik zeggen een 'leuk toestel', ziet er goed uit en werkt prima. Eigenlijk is het gewoon een opgeleukte K700+UMTS+MEMORYSTICK. Verwacht vooral niet te veel van UMTS....als je GPRS niet gebruikt zul je dit ook niet gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

@Bosche Boy: heb je je V800 al terug kunnen brengen? Zoniet, dan wil ik hem wel van je over nemen...
offtopic:
Nee, ik zal niet aan wezig zijn

[ Voor 16% gewijzigd door Sur_G op 26-11-2004 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders wil ik hem wel overnemen.

Hoe is de kwaliteit van pic´s & mov´s? Kun je het vergelijken met een digicam? Of is het iets beter dan de rest maar nog steeds bagger?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 08:17 . Reden: Offtopic: ik ben er ook niet bij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 11:48

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Foto's die de V800 maakt kan je er hier een aantal zien :

http://www.super5onic.com/photos/thumbnails.php?album=3

Weersomstandigheden niet optimaal, maar al met al : nice imo

De filmpjes zijn niet extreem geweldig van kwaliteit maar ik moet wel zeggen dat het toch wel even wat beter is dan wat ik zelf tot nu toe heb gezien. Het ontstijgt in ieder geval mijn Nokia 6230 / K700 compleet (op zich logisch, maar toch ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn idd leuke pics, heb je de flits gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf persoonlijk vind dat je er wel leuke foto's mee kunt maken en dat de flits ook echt werkt in tegenstelling tot vele andere toestellen.Maar filmpjes zien er een beetje redelijk uit op de telefoon maar op pc stelt het natuurlijk nauwelijk iets voor.En tja tis een 1.3 wat erin zit dat heeft die nieuwe siemens a65 ook maar die maakt veel wazigere foto's.Review met foto's van de 6630 is te lezen op www.mobile-review.com conclusie is daar zelfs dat hij in sommige gevallen nog beter is dan die van de s700i.

En Sur_G en Tieleke ik kan nu wel me v800 verkopen aan jullie maar dat is nogal omslachtig voor mij (v800 verkopen 6630 los kopen)Daarentegen als ik hem nog in ruil dan heb ik veel minder kosten en ik denk ook niet dat jullie +/- 500 euro uitgeven voor een v800 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

als ik zo de reacties lees valt eigenlijk Vodafone meer tegen dan het toestel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:07:
En Sur_G en Tieleke ik kan nu wel me v800 verkopen aan jullie maar dat is nogal omslachtig voor mij (v800 verkopen 6630 los kopen)Daarentegen als ik hem nog in ruil dan heb ik veel minder kosten en ik denk ook niet dat jullie +/- 500 euro uitgeven voor een v800 ;)
ik mag hopen van niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
ze zijn niet los te koop bij vodafone, ze willen de service verkopen en niet die toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, ze willen ze niet verkopen omdat het aanbod schaars is, dus kunnen er hoge eisen gesteld worden. En die eisen zijn voor Vodafone dat ze er veel aan verdienen. Aan een losse V800 verdienen ze veel minder dan aan een V800 + UMTS abo.

Daarom......

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 11:48

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:24:
Zijn idd leuke pics, heb je de flits gebruikt?
Nope dit is gewoon standaard buitenlicht. Geen flits or whatever. Gewoon een zeer bewolkte nederlandse dag rond een uurtje of 4

[ Voor 13% gewijzigd door ankhie op 27-11-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany verkoopt wel het toestel los (589 euro) maar dan zit er nog steeds een Vodafone simlock op.

589 voor een toestel met simlock 8)7

Vind het UMTS data verkeer wel lekker gaan maar idd het aanbod Vodafone Live! stelt m.i. niets voor. Zou wel leuk zijn als er een beetje actuele en interessante content bij zou komen....... maar zelfs dan moet het wel ongelofelijk spannend zijn wil ik er straks 2 euro voor 15 minuten voor betalen |:(

Maar over het toestel zelf ben ik nog steeds zeeeeeer te spreken ;)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste