nog effe n screens, zie je het water ook, ziet er wel flex uit..
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Zie ik nou Darth Vader daar rennen????Rudyyy schreef op 22 september 2004 @ 13:52:
wow deze game is zeer mooi! heb ook effe wat screens gemaakt :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vooral die endor map is stoer
wijze woorden
Yup .... "darth vader has entered the battlefield" hoor je in het begin van een map
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Mkay, het is dus niet zo dat je met zijn karakter kan spelen. Wel bruut trouwens.shaidar schreef op 24 september 2004 @ 10:08:
[...]
Yup .... "darth vader has entered the battlefield" hoor je in het begin van een map
Ben er maar zeker van dat je loopt als je "ooooeh aaaah" hoort ... die man is onverslaanbaar met z'n lightsaber
wijze woorden
Ik heb SWBF sinds woensdag voor de xbox. Heb nu 2 avonden 'een beetje' kunnen spelen. Ik heb het gevoel, ook naar aanleiding van de reacties hier over de controls, dat het een console titel is. De controls op de xbox vind ik erg goed. Het is in het begin wat chaotisch, maar zodra je het door hebt vrij makkelijk. Ik vind de besturing wel wat weg hebben van Halo, alleen dan ietsje minder soepel.Blackhole schreef op 23 september 2004 @ 13:52:
Even een vraagjeaan de mensen die Star Wars:Battlefront en de mod voor Battlefield 1942: Galactic Conquest hebben.
Is het voor mij nog raadzaam om Star Wars: Battlefront tegaan kopen.
Want het lijkt me gewon veel op het zelfde lijken.
Of zetten er grote verschillen het spel?
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 13:53 ]
Ach 1 grote punt vergeet hij nog ...Haay schreef op 24 september 2004 @ 10:30:
^^ Bedankt henk83! Mooie genuanceerde vergelijking waar we tenminste wat aan hebben.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 18:15 ]
ik zei "haast de neiging krijgen"Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 13:37:
<font color=blue>Nee, dat mag niet. Gewoon het spel kopen</font>
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Je moest bij de install een aantal codecs installeren. Windows media 9 format geloof ik. misschien even opzoeken en die installeren?Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 12:29:
i kzie de filmpjes niet,wel hoor ik het geluid ervan,enig idee waarom ?
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Het enige waaraan ik me irriteer zijn de lange laadtijden. of ligt dat alleen aan mij?motormuus schreef op 25 september 2004 @ 20:35:
Net ff online gespeeld best gaaf, uurtjes vliegen voorbij. Die ut2004 en bf1942 starwars mods kunnen de tent wel sluiten denk ik.
Verwijderd
hm meschien is dat het ja,ik heb op nee geklikt omdat ik dacht ik heb wmp9 toch alcardinal808 schreef op 25 september 2004 @ 16:48:
[...]
Je moest bij de install een aantal codecs installeren. Windows media 9 format geloof ik. misschien even opzoeken en die installeren?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 23:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar als ik zo jou broertjes Video-Kaart zie, denk ik dat dat de boosdoener is, aangezien het een Budget (MX) uitvoering is van de GeForce 4.Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 04:49:
Athlon XP 1800+
MSI KT133 Turbo2
NVidia GF4 MX 440
256MB SDR 133
Western Digital Caviar 80 GB + Western Digital 40 GB.
Lite-On 52X CD-ROM drive.
De geluidskaart was een aardig goedkoop ding wat ik op de HCC dagen van vorig jaar had gekocht. Maar ik heb de EAX instellingen uitgezet, dus het lijkt me sterk dat dat het probleem is.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 19:46 ]
Verwijderd
Voor problemen met spellen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen. Dit topic is voor discussies.Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 23:42:
Voor een of andere vage reden loopt bij mijn broertje het spel in slowmotion, terwijl alle hardware boven of op de minimale specs zit. Zelfs met alle opties op minimaal.. Is dit een bekend probleem?
Edit: Oh, en op mijn PC werkt het perfect.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Deze plek is te koop.
[ Voor 7% gewijzigd door Chakotay op 27-09-2004 19:31 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Je moet ook hier in de buurt van een vijandelijke Control Point blijven staan. Als het goed is zie je dan rechts-onder in het beeld een logo dat van Rood naar Wit loopt en van Wit naar Groen (Jou Team kleur dus). Dit werkt alleen dus als er geen vijand in de buurt van zijn Control-Point is.Chakotay schreef op 27 september 2004 @ 19:29:
Net even gespeeld, ziet er erg leuk uit, maar volgens mij doe ik iets fout... Hoe krijg ik die control points gecaptured? Bij BF1942 is het gewoon er bij in de buurt staan en wachten, maar dat lijkt hier niet te werken... Of duurt het langer? Ik kan in de controls trouwens ook niets vinden om Droideka's op te rollen, kan alleen de AI dit? E dus, random knopjes poken helpt
[/prutser]
Ah he, dat icoontje had ik nog niet gezien... Eens op letten, dank jeYonix schreef op 27 september 2004 @ 20:05:
[...]
Je moet ook hier in de buurt van een vijandelijke Control Point blijven staan. Als het goed is zie je dan rechts-onder in het beeld een logo dat van Rood naar Wit loopt en van Wit naar Groen (Jou Team kleur dus). Dit werkt alleen dus als er geen vijand in de buurt van zijn Control-Point is.
[ Voor 45% gewijzigd door Paul op 27-09-2004 21:22 . Reden: uitgebreid ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Bedoel je 't level met de carbon-freezing chamber?GTOfire schreef op 27 september 2004 @ 23:56:
nieuw vervelend puntje:
singleplayer campaign op Bespin.
Ik heb em nu 3 keer geprobeerd, 3 keer verschillende routes en volgorde van points, 3 keer haal ik het niet, 1 keer 100 punten verschil, 1 keer 40 en de laatste keer 68. En ik begin het idee te krijgen dat het aan mij niet kan liggen, want ik cover netjes mn teammates, maar ze gaan toch teringvaak dood.
[...knip...]
[ Voor 18% gewijzigd door GTOfire op 28-09-2004 14:04 ]
Verwijderd
...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?Wout schreef op 24 september 2004 @ 18:07:
Misschien een domme vraag, maar hoe kies ik de rebel faction? Het maakt niet uit welke missie/planeet ik kies maar ik kan altijd alleen als empire dudes spawnen
Verwijderd
... maar die staan er dus niet altijdVerwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:09:
klik op de groene/rode rondjes onder de reinforcements getallen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:19:
[...]
...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?
[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 30-09-2004 17:22 ]
Verwijderd
Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:21:
[...]
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.
Ik denk dat je bij Galactic Conquest je army wel kunt kiezen.
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:36:
[...]
Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:
- Instant Combat
-Galactic Conquest: en dan alleen "Rebels"
Niet kunnen kiezen voor de Rebels:
- Clone Wars Campaign
- Galactic Civil War
Verwijderd
Dat schreef ik dus al, dat het in instand action wel werkt, maar dat je verder min of meer verplicht bent, bij de andere spelmogelijkheden, om als "vijand" aan de slag te gaan ipv rebllen.Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:44:
[...]
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?
Misschien kun je anders even het spel opnieuw installeren?
Het volgende komt uit de Readme:Blackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:
IK ben nu een tijdje bezig met singleplay.
EN ik moet zeggen sommige missions zijn zeer pittig.
ook al speel ik hem op easy
Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?
Ja dusInput Device
------------
Required: Keyboard and mouse
Supported: Joystick or Gamepad
nee het gaat er niet om dat het wordt onder steund.
JA het gaat wel maar het is best lastig om het in te stellen.Yonix schreef op 30 september 2004 @ 21:00:
Als het goed is kun je dat gewoon, maar net zoals in BF1942 zijn er dus voor de controls 3 Sub-Menu's.
Common, (lopen, springen, bukken, gebruik wapens enz.)
Land, (Het voortbewegen van een land-voertuig, besturing wapens van land-voertuigen enz.)
Air, (Het voortbewegen van een lucht-voertuig, besturing wapens van een lucht.....)
Dus je moet de controls apart instellen in het control menu. Maar ik neem aan dat je gewoon je Joystich kunt gebruiken.
Met een rocket launcher ook wel
Rhàshan - Aditu Sunlock
Deze plek is te koop.
Idd, is iemand dat al wel gelukt om met een snowspeeder die dingen neer te halen? Heb het talloze keren geprobeert maar dat is echt niet te doen. Wel erg vet trouwens om met de snowspeeder erover te vliegen, dik uithalen en dan net voordat je hem bereikt volop optrekkenPaul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
[...]
In mijn uppie kan ik geen touwtjes schieten en de AI is er vaak te dom voor, dus singleplayer Hoth ga ik vaak met de rocket launcher ergens staan. Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stilMaar ja, dan kunnen ze niet meer schieten
Verwijderd
KeeZ schreef op 01 oktober 2004 @ 11:52:
Mjah beetje jammer inderdaad dat je met snowspeeders en ander vliegend goed niet stilstaand goed kan schieten... Maar het is wel 'as in' the movies... touwtjes om at-at's gooien is trouwens op LAN echt geniaal
Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen !Paul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stilMaar ja, dan kunnen ze niet meer schieten
Het gaat ook niet alleen om kills hoor.GTOfire schreef op 27 september 2004 @ 23:56:
nieuw vervelend puntje:
singleplayer campaign op Bespin.
Ik heb em nu 3 keer geprobeerd, 3 keer verschillende routes en volgorde van points, 3 keer haal ik het niet, 1 keer 100 punten verschil, 1 keer 40 en de laatste keer 68. En ik begin het idee te krijgen dat het aan mij niet kan liggen, want ik cover netjes mn teammates, maar ze gaan toch teringvaak dood.
Elke keer heb ik een score van 60-2 ofzow, en alle andere rebels gemiddeld 3-11. Ik bedoel hallo, het moet niet allemaal op mijn bord komen hoor, 120 kills in mn eentje vind ik een beetje veel gevraagd (...)
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 02-10-2004 16:23 ]
dat week ik niet of dat wel of niet kan , maar erg leuk level is het wel.motormuus schreef op 02 oktober 2004 @ 20:21:
Hmm waarom kan met Instant action niet die missie spelen dat ik tegen yar yar binks z'n ras vecht op dat open veld met dat paarse schild?
Had alles op easy bijna binnen twee uur uitgespeeld, gewoon follow me roepen als soldier, iedereen neerknallen, en points in nemenBlackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:
IK ben nu een tijdje bezig met singleplay.
EN ik moet zeggen sommige missions zijn zeer pittig.
ook al speel ik hem op easy
Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Bedankt, ik ga het meteen proberen.motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Verwijderd
Vergeet niet je snelheid te minderen bij het (aan)vliegen. Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen of lijnen uitwerpen!motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest
Rhàshan - Aditu Sunlock
Deze plek is te koop.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja hoor.motormuus schreef op 30 september 2004 @ 18:12:
Iemand interesse om eens met wat gotters te knallen?
The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Het spijt me, ik heb de plaatjes van mijn server verwijderd omdat ik zelf wat ruimte nodig had......mijn excuses.melly schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:17:
Wrom is elke pic. die hier gepost is verwijderd?
Ligt dit aan Chello ofzo??
Zie niets anders dan kruisjes...kan niet 1 pic, bekijken
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq