[PC] Star Wars: Battlefront

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 418 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-10 15:39
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wirdumfoto/battlefront/01.jpg

nog effe n screens, zie je het water ook, ziet er wel flex uit..

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Is het mogelijk om die campains cooperative te spelen?

Ik wil een spel dat ik met m'n vriendin samen kan spelen... En dit spel lijkt me wel iets aangezien we beide star wars fan zijn!

Dus, is multiplayer over lan te spelen met 2 spelers? Of kunnen we de singleplayer campaigns cooperative spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Rudyyy

Du bist evil... :(

Zou haast de neiging krijgen om 'm te gaan downen wegens gebrek aan demo

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:11
Rudyyy schreef op 22 september 2004 @ 13:52:
wow deze game is zeer mooi! heb ook effe wat screens gemaakt :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

vooral die endor map is stoer
Zie ik nou Darth Vader daar rennen????

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 17:27

Shaidar

Zosas schreef op 24 september 2004 @ 10:03:
[...]

Zie ik nou Darth Vader daar rennen????
Yup .... "darth vader has entered the battlefield" hoor je in het begin van een map :)

Ben er maar zeker van dat je loopt als je "ooooeh aaaah" hoort ... die man is onverslaanbaar met z'n lightsaber :D

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 16:11
shaidar schreef op 24 september 2004 @ 10:08:
[...]

Yup .... "darth vader has entered the battlefield" hoor je in het begin van een map :)

Ben er maar zeker van dat je loopt als je "ooooeh aaaah" hoort ... die man is onverslaanbaar met z'n lightsaber :D
Mkay, het is dus niet zo dat je met zijn karakter kan spelen. Wel bruut trouwens.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Laatst online: 20-10 14:40
Blackhole schreef op 23 september 2004 @ 13:52:
Even een vraagjeaan de mensen die Star Wars:Battlefront en de mod voor Battlefield 1942: Galactic Conquest hebben.

Is het voor mij nog raadzaam om Star Wars: Battlefront tegaan kopen.
Want het lijkt me gewon veel op het zelfde lijken.
Of zetten er grote verschillen het spel?
Ik heb SWBF sinds woensdag voor de xbox. Heb nu 2 avonden 'een beetje' kunnen spelen. Ik heb het gevoel, ook naar aanleiding van de reacties hier over de controls, dat het een console titel is. De controls op de xbox vind ik erg goed. Het is in het begin wat chaotisch, maar zodra je het door hebt vrij makkelijk. Ik vind de besturing wel wat weg hebben van Halo, alleen dan ietsje minder soepel.

Wat mij juist opviel is dat de levels erg veel weg hebben van de battlefield mod. Maargoed, dat komt ongetwijfeld door de film. De levels zijn bijna exacte kopieen van scenes uit de film. Zelfde geldt natuurlijk voor Galactic conquest.
Wel lache, als je dat barretje binnenloopt met die muziek (Ben even de naam van de level kwijt) is dat gewoon precies hetzelfde als in GC. Alleen in SWBF zijn de details en geluiden veel meer aanwezig.

De verschillen met GC zijn behoorlijk. Als je naar de voertuigen, beesten en levels kijkt, zijn deze in SWBF veel mooier, met name de animaties. Die vind ik echt meesterlijk. :)
Grafisch vind ik hem ook mooier. Maar dat komt vooral door de beperkingen van de battlefield1942 engine. Galactic Conquest heeft de Battlefield1942 sfeer. Niks mis mee hoor. Maar SWBF heeft echt de filmsfeer.

SWBF heeft meer verschillende classes. Meer verschillende wapens.
Minder voertuigen, hoewel de AT-ST en AT-AT alles goed maken.

GC heeft meer voertuigen en heeft ruimtelevels. Plus dat ik de besturing in GC voor de vliegende voertuigen toch fijner vind.

Ik denk dat zowel SWBF als GC beide hun eigen voordelen hebben.
Wil je echt de filmsfeer hebben, met al het grafische snoepgoed er omheen. Dan kan je zeker voor SWBF gaan.
Wil je voor de multiplayer gaan, dan is GC met z'n 64 man slagvelden degene die je moet hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:51
^^ Bedankt henk83! Mooie genuanceerde vergelijking waar we tenminste wat aan hebben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat mag niet. Gewoon het spel kopen

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32
Haay schreef op 24 september 2004 @ 10:30:
^^ Bedankt henk83! Mooie genuanceerde vergelijking waar we tenminste wat aan hebben :) .
Ach 1 grote punt vergeet hij nog ... :)

SW:BF moet je nog kopen , maar voor de mensen die Battlefield 1942 al hebben , is de Galactic Conquest mod gratis.

Dus dat zie ik ook wel als voordeel.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de rest het daar ook mee eens Terr???

Geen idee, moet dat dan?. Voor klachten/opmerkingen kun je me altijd een serieuze mail sturen (adres staat in profiel)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 13:37:
<font color=blue>Nee, dat mag niet. Gewoon het spel kopen</font>
ik zei "haast de neiging krijgen"

Wacht nog altijd vol smart op de demo

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:14

WoutF

Hoofdredacteur
Misschien een domme vraag, maar hoe kies ik de rebel faction? Het maakt niet uit welke missie/planeet ik kies maar ik kan altijd alleen als empire dudes spawnen

Verwijderd

i kzie de filmpjes niet,wel hoor ik het geluid ervan,enig idee waarom ?

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 12:29:
i kzie de filmpjes niet,wel hoor ik het geluid ervan,enig idee waarom ?
Je moest bij de install een aantal codecs installeren. Windows media 9 format geloof ik. misschien even opzoeken en die installeren?

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Net ff online gespeeld best gaaf, uurtjes vliegen voorbij. Die ut2004 en bf1942 starwars mods kunnen de tent wel sluiten denk ik.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:38
Net even singleplayer gedaan, volgens mij gaan die score-punten veel te snel, en wordt er amper gekeken naar het aantal vlaggen dat je hebt, de punten gaan echt heel rap omlaag, en behoorlijk gelijk op.

De 2e ben ik nog niet door, daar winnen de tegenstandertjes steeds :P Mede omdat er niet een botje vlaggen blijft verdedigen of zo :(

Ben nu BF:GC aan het installen, (4.2), kijken wat dat is :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Cardinal
  • Nu online
motormuus schreef op 25 september 2004 @ 20:35:
Net ff online gespeeld best gaaf, uurtjes vliegen voorbij. Die ut2004 en bf1942 starwars mods kunnen de tent wel sluiten denk ik.
Het enige waaraan ik me irriteer zijn de lange laadtijden. of ligt dat alleen aan mij?

Ik ben namelijk al een tijd bezig om alleen het menu te kunnen laden. Beetje raar, maar misschien ben ik te veel luze gewend.

Ten tweede kijk ik ook zeer uit naar de starwars mod voor UT2004. Het is namelijk de enige mod op dit moment die van lucusarts een "groenlicht" heeft gehad.

• motormuus
Kijk je zeer uit? maar de mod is al ruim een jaar uit.
Lange laadtijden zijn irritant en dat inzoomen van de map komt me de keel uit.

Verwijderd

cardinal808 schreef op 25 september 2004 @ 16:48:
[...]

Je moest bij de install een aantal codecs installeren. Windows media 9 format geloof ik. misschien even opzoeken en die installeren?
hm meschien is dat het ja,ik heb op nee geklikt omdat ik dacht ik heb wmp9 toch al

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@TS: Je hebt in je Startpost de TaunTaun en Kaadu omgewisseld!

Verder niks dan goeds over deze game, heb vanochtend de Xbox demo gespeeld van de SW DVDbox en gelijk de full besteld voor de PC. Kan niet wachten!!!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:15
Is het al gewijzigd, want ik kan mijn sp niet meer editten. Kees (?) heeft hem als laatste ge-edit, maar wat ie heeft ge-edit??

Verwijderd

Lange laadtijden?

het level laden duurt bij mij maar 6sec.

wat raar.

Verwijderd

Voor een of andere vage reden loopt bij mijn broertje het spel in slowmotion, terwijl alle hardware boven of op de minimale specs zit. Zelfs met alle opties op minimaal.. Is dit een bekend probleem?

Edit: Oh, en op mijn PC werkt het perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 23:43 ]

• Yonix
Wat zijn de specs. van je broertjes PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Athlon XP 1800+
MSI KT133 Turbo2
NVidia GF4 MX 440
256MB SDR 133
Western Digital Caviar 80 GB + Western Digital 40 GB.
Lite-On 52X CD-ROM drive.

De geluidskaart was een aardig goedkoop ding wat ik op de HCC dagen van vorig jaar had gekocht. Maar ik heb de EAX instellingen uitgezet, dus het lijkt me sterk dat dat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me wel eens vet om met van die piew piew laserguns te schieten in plaats van met kogels. Spel ziet er ook heel aardig uit.

Alleen jammer dat Stars Wars zo'n vervelende fanboycultuur heeft. Blegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 04:49:
Athlon XP 1800+
MSI KT133 Turbo2
NVidia GF4 MX 440
256MB SDR 133
Western Digital Caviar 80 GB + Western Digital 40 GB.
Lite-On 52X CD-ROM drive.

De geluidskaart was een aardig goedkoop ding wat ik op de HCC dagen van vorig jaar had gekocht. Maar ik heb de EAX instellingen uitgezet, dus het lijkt me sterk dat dat het probleem is.
Ik weet het niet zeker, maar als ik zo jou broertjes Video-Kaart zie, denk ik dat dat de boosdoener is, aangezien het een Budget (MX) uitvoering is van de GeForce 4.
Maar ik kan het ook fout hebben hoor ;)
Ennuh, sorry voor de nogal late reactie, werd nogal laat wakker :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wow wat een vet spel, normaal laat ik die Lucasarts zooi links liggen, maar ik heb dit nu een uurtje gespeeld en heb gelijk de rest van mijn plannen voor vandaag afgezegd.

De feel van de films is wel erg goed overgekomen en dan maakt het me voor de rest niet uit dat de graphics niet helemaal het beste zijn dat er te krijgen valt.

Voor een oude star wars fan is dit echt smikkelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Idd ik lik me er de vingers bij af :) Lucas is goed bezig kotor2 en republic commando die eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Alles op de laagste settings en toch na ff'tjes gespeeld te hebben begint het spel te laden en dan wordt het beeld zwart, terwijl het spel wel weer verder gaat. Ik denk dat mijn videokaart het niet helemaal meer trekt. Wel jammer want het spel zelf geeft aan dat ik op medium-settings zou moeten kunnen spelen.

Edit: Driver update was genoeg! :) Het werkt nu goed en is best een geinig spel.

Specs:

AMD Athlon 2000+
Radeon 8500
SB Live
1 GB RAM
20 GB vrije HD-ruimte(van een partitie van 40 GB)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 23:42:
Voor een of andere vage reden loopt bij mijn broertje het spel in slowmotion, terwijl alle hardware boven of op de minimale specs zit. Zelfs met alle opties op minimaal.. Is dit een bekend probleem?

Edit: Oh, en op mijn PC werkt het perfect.
Voor problemen met spellen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen. Dit topic is voor discussies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er ook een demo beschikbaar? Daar heb ik nog niets over gelezen namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Demo moet nog komen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Briljant spel, loopt ook goed op LAN met 24 man, dan is het helemaal tof om lekker door de bossen van endor te scheuren met je bike :) alleen waar vind ik de missies met x-wings en tie-fighters ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Die zit op een level met 'platforms' erin... staat wel in je lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-10 11:32

Chakotay

Lick here to continue

Net even gespeeld, ziet er erg leuk uit, maar volgens mij doe ik iets fout... Hoe krijg ik die control points gecaptured? Bij BF1942 is het gewoon er bij in de buurt staan en wachten, maar dat lijkt hier niet te werken... Of duurt het langer? Ik kan in de controls trouwens ook niets vinden om Droideka's op te rollen, kan alleen de AI dit? E dus, random knopjes poken helpt :Y)

[/prutser] :+

[ Voor 7% gewijzigd door Chakotay op 27-09-2004 19:31 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Chakotay schreef op 27 september 2004 @ 19:29:
Net even gespeeld, ziet er erg leuk uit, maar volgens mij doe ik iets fout... Hoe krijg ik die control points gecaptured? Bij BF1942 is het gewoon er bij in de buurt staan en wachten, maar dat lijkt hier niet te werken... Of duurt het langer? Ik kan in de controls trouwens ook niets vinden om Droideka's op te rollen, kan alleen de AI dit? E dus, random knopjes poken helpt :Y)

[/prutser] :+
Je moet ook hier in de buurt van een vijandelijke Control Point blijven staan. Als het goed is zie je dan rechts-onder in het beeld een logo dat van Rood naar Wit loopt en van Wit naar Groen (Jou Team kleur dus). Dit werkt alleen dus als er geen vijand in de buurt van zijn Control-Point is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Yonix schreef op 27 september 2004 @ 20:05:
[...]

Je moet ook hier in de buurt van een vijandelijke Control Point blijven staan. Als het goed is zie je dan rechts-onder in het beeld een logo dat van Rood naar Wit loopt en van Wit naar Groen (Jou Team kleur dus). Dit werkt alleen dus als er geen vijand in de buurt van zijn Control-Point is.
Ah he, dat icoontje had ik nog niet gezien... Eens op letten, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Wat ik wel brak vind is dat control-points overnemen niet werkt als je in een voertuig zit :P

Je moet echt flink overschakelen qua denken als je BF gewend bent :( Spawn-points of vlaggen boeien echt totaal niet, het gaat puur om de kills ;(

[ Voor 45% gewijzigd door Paul op 27-09-2004 21:22 . Reden: uitgebreid ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

* GTOfire heeft het ook een dagje gespeeld, woei!
Ik ben er op zich tot nu toe best tevreden over.
Ik heb wel een paar minpuntjes op zich:
AI - de bots doen op zich wel wat ze moeten doen kwa points pakken en elkaar neerknallen, maar prioriteiten stellen is nog een beetje moeilijk. Ik sta meestal te snipen, en ik heb echt de hele dag nog geen 20 bolts op me afgevuurd gekregen. Ik wil dr met alle plezier trots op zijn als sluipschutter zijnde, maar een beetje bot schiet toch wel terug als ik een paar keer stom gemist heb :S
Player Models: Grafisch ziet et er op zich allemaal niet zo vreselijk uit, maar de models, ugh :( Ik durf haast niet meer ver in te zoomen met mn rifle uit angst dat mn ogen pijn gaan doen, alle settings staan op zn hoogst, resolutie 1600x1200, iets meer polygonen had van mij wel gemogen.

verder is het kwa gameplay best te doen, et duurt niet lang voor je de maps helemaal door hebt en dat is een groot pluspunt. En het blijft gaaf om een droideka te spelen. Aan komen rollen, opstaan, schild omhoog en RAGGEN :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Wel storend trouwens dat die bots van je eigen team altijd doodleuk voor mn neus komen staan als ik met een droideka aan het raggen ben... En die standaard droids zijn met een schot of 2 van een droideka stuk, dan valt er ook weinig meer aan te ontwijken als ze doodleuk voor je neus komen te staan als ik sta te schieten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

nieuw vervelend puntje:
singleplayer campaign op Bespin.
Ik heb em nu 3 keer geprobeerd, 3 keer verschillende routes en volgorde van points, 3 keer haal ik het niet, 1 keer 100 punten verschil, 1 keer 40 en de laatste keer 68. En ik begin het idee te krijgen dat het aan mij niet kan liggen, want ik cover netjes mn teammates, maar ze gaan toch teringvaak dood.
Elke keer heb ik een score van 60-2 ofzow, en alle andere rebels gemiddeld 3-11. Ik bedoel hallo, het moet niet allemaal op mijn bord komen hoor, 120 kills in mn eentje vind ik een beetje veel gevraagd als er nog eens 30 teammates zijn, maar op de een of andere manier krijgen ze het gewoon niet voor mekaar om die stormies af te knallen, andersom lukt het de stormies twee keer zo goed om mijn rebels af te maken, die hebben scores van 7-7 e.d.
Ik snap dus onderhand echt niet meer waar ik het moet zoeken, mn team kan gewoon niet richten, en ik ben in mn eentje niet goed genoeg om kills te maken ter waarde van 30 man. Wat is in godsnaam het geheim dat de stormies wel zonder mijn hulp kunnen knallen en mn rebels niet?

en ^ ja, heb ik ook godsgruwelijk vaak last van, dat mates ineens voor je neus gaan strafen en daar lekker blijven zitten. Schuif ik een beetje aan de kant, komen ze weer terug :S
De Traitor award heeft het me tot nu toe nog niet opgeleverd, daarvoor heb ik te vaak met Friendly Fire counter-strike gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

GTOfire schreef op 27 september 2004 @ 23:56:
nieuw vervelend puntje:
Ik heb em nu 3 keer geprobeerd, 3 keer verschillende routes en volgorde van points, 3 keer haal ik het niet, 1 keer 100 punten verschil, 1 keer 40 en de laatste keer 68. En ik begin het idee te krijgen dat het aan mij niet kan liggen, want ik cover netjes mn teammates, maar ze gaan toch teringvaak dood.
[...knip...]
Bedoel je 't level met de carbon-freezing chamber?
Dat vind ik persoonlijk een van de leukste levels, heb ik ook heel wat keer over gedaan om een goeie strat te vinden, gewoon blijven proberen
ik heb 't zo gedaan:
spoiler:
Als rebel spawn je de eerste keer bovenin, dan neem je van daar met een groep de andere 2 hoge commandpoints over.
Dan hebben de bots (waarschijnlijk) de carbon freezing-chamber wel gepakt. (maakt ook niet zoveel uit). Nu heb je het hele boven-niveau. Dit is makkelijk te verdedigen, omdat er maar een stuk of 3/4 toegangen zijn. Ook kan je vandaar lekker snipen, dan is de courtyard een koud kunstje

b.t.w. Het feit dat 't alleen om kills gaat is niet waar. Als je alle spawnpoints heb win je ook in 20 sec. En als je handig command-points inneemt, wordt het een stuk makkelijker.
spoiler:
Als je van 3 kanten wordt aangevallen, waarvan 1 met voertuigen, kan je die het best met een surprise-attack zo snel mogelijk proberen over te nemen, want dan zijn de vijanden nog over 3 points versprijd. Op deze manier kan je makkelijk de voertuigen overnemen, en heb je gelijk een flank die je niet meer hoeft te verdedigen

Dit zijn (enkele) van mijn tactieken i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

heh, goeie tactiek :)
Het mooie is, ik heb alsnog 30 kills meer dan normaal gemaakt. Het verschil was echter niet alleen mijn kills, maar doordat we idd de goeie punten hadden.
De vorige keer had ik ook geprobeerd om bovenlangs door te stoten, maar toen hadden de stormies het idee om precies aan de andere kant door te stoten. Dus voor elk punt dat ik pakte aan de bovenkant, pakte zij aan de andere kant van de map een punt.
op naar de volgende map :D

add:
jezus zeg, de map erop lag het ook niet een klein beetje aan mij. De stormies: 193 kills. De Rebels: 150 kills. Ik: 100 kills. resultaat, wij winnen met 7 punten verschil. Pfffttt :)

[ Voor 18% gewijzigd door GTOfire op 28-09-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Mooi dat 't gelukt is
suc6
(de map op bespin met de fighters is a bitch)
behalve
spoiler:
als je snel in een xwing springt, naar een enemy-platform vliegt, de turret molt, punt overneemt, turret bouwt en alles wegschiet met je pilot
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Inmiddels is de eerste patch er al :) http://www.gamershell.com/download_7135.shtml

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Dit staat erbij : 1.00a Patch Released
The development team has released a preliminary patch to Battlefront. It upgrades the retail version to version 1.00a. Only minor fixes were made in this release, most notably improved NAT negotiation to improve multiplayer and a slightly modified server browser.

Ik vind wel na een paar daagjes spelen dat het spel een beetje "houterig" aanvoelt kan het niet echt verklaren, heb fps zat. Iemand hier die het zelfde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ikzelf heb de afglopen dagen geen tijd meer gehad, dus ik ga vanavond maar weer eens gamen, metten even de Patch installeren.

Offtopic:
100e post _/-\o_

Verwijderd

Wout schreef op 24 september 2004 @ 18:07:
Misschien een domme vraag, maar hoe kies ik de rebel faction? Het maakt niet uit welke missie/planeet ik kies maar ik kan altijd alleen als empire dudes spawnen
...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?

Verwijderd

klik op de groene/rode rondjes onder de reinforcements getallen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:09:
klik op de groene/rode rondjes onder de reinforcements getallen
... maar die staan er dus niet altijd :?

• ravw
Zo heb deze ook maar even aan geschaft :)
ik moet zeggen hij is wel erg veel lijkend op Battlefield 1942 met spelen.
Maar vind deze zeer goed uit gewerkt.

Heb nu 2 a 3 battles gespeeld en moet zeggen het is echt mooi hoe ze het gemaakt hebben.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Yonix
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:19:
[...]

...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.
Ik denk dat je bij Galactic Conquest je army wel kunt kiezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 30-09-2004 17:22 ]

Verwijderd

Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:21:
[...]
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.
Ik denk dat je bij Galactic Conquest je army wel kunt kiezen.
Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:
- Instant Combat
-Galactic Conquest: en dan alleen "Rebels"

Niet kunnen kiezen voor de Rebels:
- Clone Wars Campaign
- Galactic Civil War

• Yonix
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:36:
[...]

Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:
- Instant Combat
-Galactic Conquest: en dan alleen "Rebels"

Niet kunnen kiezen voor de Rebels:
- Clone Wars Campaign
- Galactic Civil War
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?
Misschien kun je anders even het spel opnieuw installeren?

• ravw
Zo hier nog wat screenshots voor de mensen die het spel nog niet hebben.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FGXC810XKI75

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/67BISF1US486

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/AAR82BPR705B

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/KA54R7HT1143

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/S6C7P972W8UM

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4JAXN581P31C

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/41ML12R11JHI

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/63A6235847EA

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/LJBKP12IO6XW

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/HRWC2IGZJUAH

• motormuus
Iemand interesse om eens met wat gotters te knallen?

Verwijderd

Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:44:
[...]
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?
Misschien kun je anders even het spel opnieuw installeren?
Dat schreef ik dus al, dat het in instand action wel werkt, maar dat je verder min of meer verplicht bent, bij de andere spelmogelijkheden, om als "vijand" aan de slag te gaan ipv rebllen.
Ben ik de trouwens de enige die dit probleem heeft, of zijn er ook anderen die beperkt zijn in hun keuze van welk kamp ze kiezen (uitgesloten dan dus de instant action en de galactic conquest - rebels )

• ravw
IK ben nu een tijdje bezig met singleplay.
EN ik moet zeggen sommige missions zijn zeer pittig.

ook al speel ik hem op easy :)
Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?

• Yonix
Blackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:

Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?
Het volgende komt uit de Readme:
Input Device
------------
Required: Keyboard and mouse
Supported: Joystick or Gamepad
Ja dus ;)

• ravw
Yonix schreef op 30 september 2004 @ 20:41:
[...]

Het volgende komt uit de Readme:

[...]

Ja dus ;)
nee het gaat er niet om dat het wordt onder steund.
maar ik bedoel dat je in het spel kan veranderen tijdens het gamen.

Dus net zo als in Battlefield 1942.

Dus al ik ging vliegen pakte ik mijn joystick en als ik loop of in een tank zat gewoon mijn muis en toetsenboord.
Dus dat je dat vante voren kan instellen.

• Yonix
Als het goed is kun je dat gewoon, maar net zoals in BF1942 zijn er dus voor de controls 3 Sub-Menu's.

Common, (lopen, springen, bukken, gebruik wapens enz.)
Land, (Het voortbewegen van een land-voertuig, besturing wapens van land-voertuigen enz.)
Air, (Het voortbewegen van een lucht-voertuig, besturing wapens van een lucht.....)

Dus je moet de controls apart instellen in het control menu. Maar ik neem aan dat je gewoon je Joystich kunt gebruiken.

• ravw
Yonix schreef op 30 september 2004 @ 21:00:
Als het goed is kun je dat gewoon, maar net zoals in BF1942 zijn er dus voor de controls 3 Sub-Menu's.

Common, (lopen, springen, bukken, gebruik wapens enz.)
Land, (Het voortbewegen van een land-voertuig, besturing wapens van land-voertuigen enz.)
Air, (Het voortbewegen van een lucht-voertuig, besturing wapens van een lucht.....)

Dus je moet de controls apart instellen in het control menu. Maar ik neem aan dat je gewoon je Joystich kunt gebruiken.
JA het gaat wel maar het is best lastig om het in te stellen.
omdat alles tegen draads werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Toch wel groot die dingen :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/OBOX93977QWI

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/X9DHIBN1P1E5

Maar met een touwtje zijn ze wel neer te halen :D

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/ZFWPSIZ804WY

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/870R04L72P9T

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/09K1E6G340KZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Blackhole schreef op 01 oktober 2004 @ 10:36:
Maar met een touwtje zijn ze wel neer te halen :D
Met een rocket launcher ook wel :) Moet je wel zorgen dat er geen vijandjes bij je in de buurt zijn en je naast zo'n wandelend ammo depot staat, maar het lukt (uiteindelijk) wel :P

In mijn uppie kan ik geen touwtjes schieten en de AI is er vaak te dom voor, dus singleplayer Hoth ga ik vaak met de rocket launcher ergens staan. Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stil :? Maar ja, dan kunnen ze niet meer schieten |:(

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah beetje jammer inderdaad dat je met snowspeeders en ander vliegend goed niet stilstaand goed kan schieten... Maar het is wel 'as in' the movies... touwtjes om at-at's gooien is trouwens op LAN echt geniaal :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38
Paul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
[...]
In mijn uppie kan ik geen touwtjes schieten en de AI is er vaak te dom voor, dus singleplayer Hoth ga ik vaak met de rocket launcher ergens staan. Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stil :? Maar ja, dan kunnen ze niet meer schieten |:(
Idd, is iemand dat al wel gelukt om met een snowspeeder die dingen neer te halen? Heb het talloze keren geprobeert maar dat is echt niet te doen. Wel erg vet trouwens om met de snowspeeder erover te vliegen, dik uithalen en dan net voordat je hem bereikt volop optrekken _/-\o_ .
Heerlijk spel hoor, al ben je denk ik zo door de sp heen. Maar ik vind die missie's echt heel goed in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 01 oktober 2004 @ 11:52:
Mjah beetje jammer inderdaad dat je met snowspeeders en ander vliegend goed niet stilstaand goed kan schieten... Maar het is wel 'as in' the movies... touwtjes om at-at's gooien is trouwens op LAN echt geniaal :)
Paul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stil :? Maar ja, dan kunnen ze niet meer schieten |:(
Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00

drice

Loading...

GTOfire schreef op 27 september 2004 @ 23:56:
nieuw vervelend puntje:
Elke keer heb ik een score van 60-2 ofzow, en alle andere rebels gemiddeld 3-11. Ik bedoel hallo, het moet niet allemaal op mijn bord komen hoor, 120 kills in mn eentje vind ik een beetje veel gevraagd (...)
Het gaat ook niet alleen om kills hoor.
Hoe meer check-points je bezit hoe sneller de reinforcements van de tegenstander teruglopen.

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HAha net een potje gedaan van ruim een uur.
eindstand was echt 2-0 grin dat was dus ook maar net aan.
En alleen om dat mijn bom eerder afging dan die van hem :D

Maar het blijft een mooi spel.

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 02-10-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Hmm waarom kan met Instant action niet die missie spelen dat ik tegen yar yar binks z'n ras vecht op dat open veld met dat paarse schild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
motormuus schreef op 02 oktober 2004 @ 20:21:
Hmm waarom kan met Instant action niet die missie spelen dat ik tegen yar yar binks z'n ras vecht op dat open veld met dat paarse schild?
dat week ik niet of dat wel of niet kan , maar erg leuk level is het wel.
Speel hem ook erg vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-10 19:21

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Blackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:

Had alles op easy bijna binnen twee uur uitgespeeld, gewoon follow me roepen als soldier, iedereen neerknallen, en points in nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:30
Mij lukt het echt nog steeds niet om in the battle of Hoth die grote tanks of wat zijn het neer te krijgen met je vliegtuigje. Ik weet dat ik over kan schakelen naar "touwschietter" maar dan vliegt me vliegtuig rechtdoor :?.

Iemand tips? :9~

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:30
motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest
Bedankt, ik ga het meteen proberen. ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Vergeet niet je snelheid te minderen bij het (aan)vliegen. Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen of lijnen uitwerpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik hebeven een vraagje.

Hoe gebruikje die JETPACK :(
Want ik kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 13:55

Pyrus

Hardknock life

Twee keer springen dacht ik dat het Jetpack gebruiken was. :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Yup, double-jump :) Let er wel op dat de verschillende jetpacks verschillende voorraden brandstof hebben :) Die van de clones (jet trooper) kan vrij lang vliegen, die van the empire (dark trooper) maar heel kort.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Jammer dat het 'wapen' van de jetpacker van de clones niet zo geweldig is :| blasterrifle vind ik nog altijd het prettigst..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ah, met wat oefenen werkt het heel aardig :) Dat van de dark trooper vind ik een stuk slechter :) Daarnaast heb je vrijwel niets aan de jetpack van de dark trooper.

Mijn nominatie voor misluktste unit: Dark trooper :P (hoewel hij, bij gebrek aan beter, wel geschikt is om vlaggen te rushen :P)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 21:41
motormuus schreef op 30 september 2004 @ 18:12:
Iemand interesse om eens met wat gotters te knallen?
Ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Laatst online: 10-04-2024
mm..
onder single player, battle for Hoth
ik was verbaasd, dat je de AT-AT 's kon beschermen door met een AT-ST wat rond te hangen, en dan gewoon tegen snowspeeders op te botsen.
resultaat, snow speeder weg, en jij geen schrammetje :p

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Hmm, geonosis als clones tegen droids is niet te doen, die droidekas maken veel te veel kills op dat veel te open slagveld :P (Singleplayer -> Galactic conquest -> Clone wars)

Is er een command-line optie om geen splash-screens te laten zien en meteen het eerste (en enige) profiel te nemen? :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Net weer Geonosis gespeeld, gisteren is het me gelukt, maar in de volgende heelalbestorming mag je weer als clone tegen droidjes vechten op Geonosis :P

Ik had het nog 1 punt over, en 2 botjes, die beiden ergens in de Spire zaten. De droids hadden nog 80 punten. Ik klim in een AT-TE en dan maar hopen dat mijn team-botjes niet gevonden worden :P Ik kwam van 80 naar 6, en toen werden ze gevonden ;( Wel de meeste kills tot nu toe: 114 :X Je krijgt af en toe echt het idee dat je het helemaal zelf moet doen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
Lijkt die op Geonosis van Instant action?
Daar zat ik nl. heel vaak als arc trooper (met de bazooka) in het wrak (derelict).
En als je die kunt houden, heb je wel een kleine kans.
(Met die bazooka vooral tegen droideka's optreden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Mwoah, ik heb alle strategiën die ik gevonden heb al toegepast: spire innemen en houden, spaceships mollen, niet op spawnpoints afgaan maar gewoon mollen wat je ziet... Ik kom meestal 40 of 50 punten tekort.

Over die planetary bonusses: wat doen die eigenlijk?
Sabotage, bacta tanks, jedi hero, orbital sensors die zijn allemaal wel duidelijk, maar elite training? Schieten mijn botjes dan vaker raak? Zijn de wapens accurater op langere afstand? Is het een soort autoaim?

Zelfde met reinforcements: die getalletjes bovenaan veranderen niet, het blijft 250 tegen 250... Staan we dan met meer man in het veld of zo? Nee, er wordt gezegd "secondary reinforcements standing by", dus die doen op dat moment helemaal niets?

Meestal neem ik orbital sensors. Voor sabotage zijn de vehicles vaak niet kritiek genoeg voor het spel, voor bacta tanks ga je te snel dood en die jedi hero is gewoon belachelijk. Tegen je is hij erg simpel te omzeilen, met je maakt hij nog bijna minder kills dan enkele andere botjes...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Je moet die dropships toch mollen?

Gewoon dat grote spinne geval zien te pakken.. dan lukt dat zo :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Nah, moeten niet... Net zomin als de power generator op Hoth eraan MOET etc :) Het zorgt wel voor minder spawnpoints voor de tegenstander, dus in die zin is het nuttig, maar ondanks dat ze constant herhalen dat je ze moet mollen kun je ook winnen zonder (als je team-botjes ze al niet slopen :P)

Met een republic gunship, een AT-TE of idd zo'n spin maak je wel snel kills :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tactiek in Genosis is ook zo snel mogelijk in een vehicle hoppen en zo veel mogelijk mannetjes afraggen voordat de vehicle kapot gaat... Richt je vooral op de droideka's om te voorkomen dat die je 'teamgenoten' afslachten.

My 2 cents over het spel: Het is best wel geinig om de bekende SW battle na te spelen, maar zoals hier en daar al wordt opgemerkt is het voornamelijk 1 mans werk. Ik heb altijd veruit de meeste kills... :O

Ik moet het spel nog in multiplay spelen en ik hoop dat daar de balans wat beter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 ik ga battle front nu kopen ik ben een bf1942 fanaat. En aangezien ik van starwars ook hou. Dan komt alles goed dus.

Ff reactie op de laatste reply. Ja multiplayer zal beslist beter zijn.

Want aangezien je bf1942 single player alleen leuk is als je easy speelt met snel spawnen en dan over de laatste vijandelijk vlag met een bomber vliegt en zo veel tickets scoort. En juist op hard weer te moeilijk is om langer dan 2 minuten boven vijandelijke kamp te vliegen zonder neer geknalt te worden (mijn mening) Is multi player veel gebalanceerder. Iedereen is gelijk (als punkbuster tenminste aan staat ;)) Hier zit veel speel plezier in. Want ik wil altijd laten zien hoe goed ik ben aan iedereen. Meestal sta ik bij bf1942 in de top 5 als ik mee speel soms ook ergens onderaan ligt eraan welk veld.

MAar in iedergeval battlefront lijkt me een top game.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah multiplayer is erg leuk vooral ook omdat de vele bots nog steeds meedoen en dit nog prima loopt op een middelmatig systeem :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

weet iemand op welke poort de server draait?

Ben sinds kort dit spel ook aan het spelen en het bevalt prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Wrom is elke pic. die hier gepost is verwijderd?
Ligt dit aan Chello ofzo??
Zie niets anders dan kruisjes...kan niet 1 pic, bekijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
melly schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:17:
Wrom is elke pic. die hier gepost is verwijderd?
Ligt dit aan Chello ofzo??
Zie niets anders dan kruisjes...kan niet 1 pic, bekijken :?
Het spijt me, ik heb de plaatjes van mijn server verwijderd omdat ik zelf wat ruimte nodig had......mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je die nog wel fixxen offe???

anders ff een mirrortje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
Dit is wel een flinke schop, maarre ...

Ik kwam er gisteren achter dat er een 1.2 patch voor Star Wars Battlefront is.
Dit patch is wel zo'n 170 mb groot

Nu is die Darktrooper tenminste niet meer zo'n kneus .. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb grondig gezocht naar een topic over Battlefront 2, maar ik kan het niet vinden.
Het lijkt mij sterk dat er hier nog geen topic over is, omdat er zoveel Star Wars fans zijn.
Zoek ik nou verkeerd of is er gewoon echt geen topic over dit spel?

Sorry voor de schop maar ik zou niet weten waar ik dit anders moet melden
Pagina: 1 2 Laatste