Ikzelf heb de afglopen dagen geen tijd meer gehad, dus ik ga vanavond maar weer eens gamen, metten even de Patch installeren.
Offtopic:
100e post
Offtopic:
100e post
Verwijderd
...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?Wout schreef op 24 september 2004 @ 18:07:
Misschien een domme vraag, maar hoe kies ik de rebel faction? Het maakt niet uit welke missie/planeet ik kies maar ik kan altijd alleen als empire dudes spawnen
Verwijderd
... maar die staan er dus niet altijdVerwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:09:
klik op de groene/rode rondjes onder de reinforcements getallen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:19:
[...]
...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?
[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 30-09-2004 17:22 ]
Verwijderd
Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:21:
[...]
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.
Ik denk dat je bij Galactic Conquest je army wel kunt kiezen.
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:36:
[...]
Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:
- Instant Combat
-Galactic Conquest: en dan alleen "Rebels"
Niet kunnen kiezen voor de Rebels:
- Clone Wars Campaign
- Galactic Civil War
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Verwijderd
Dat schreef ik dus al, dat het in instand action wel werkt, maar dat je verder min of meer verplicht bent, bij de andere spelmogelijkheden, om als "vijand" aan de slag te gaan ipv rebllen.Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:44:
[...]
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?
Misschien kun je anders even het spel opnieuw installeren?
Het volgende komt uit de Readme:Blackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:
IK ben nu een tijdje bezig met singleplay.
EN ik moet zeggen sommige missions zijn zeer pittig.
ook al speel ik hem op easy
Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?
Ja dusInput Device
------------
Required: Keyboard and mouse
Supported: Joystick or Gamepad
nee het gaat er niet om dat het wordt onder steund.
JA het gaat wel maar het is best lastig om het in te stellen.Yonix schreef op 30 september 2004 @ 21:00:
Als het goed is kun je dat gewoon, maar net zoals in BF1942 zijn er dus voor de controls 3 Sub-Menu's.
Common, (lopen, springen, bukken, gebruik wapens enz.)
Land, (Het voortbewegen van een land-voertuig, besturing wapens van land-voertuigen enz.)
Air, (Het voortbewegen van een lucht-voertuig, besturing wapens van een lucht.....)
Dus je moet de controls apart instellen in het control menu. Maar ik neem aan dat je gewoon je Joystich kunt gebruiken.
Met een rocket launcher ook wel
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Deze plek is te koop.
Idd, is iemand dat al wel gelukt om met een snowspeeder die dingen neer te halen? Heb het talloze keren geprobeert maar dat is echt niet te doen. Wel erg vet trouwens om met de snowspeeder erover te vliegen, dik uithalen en dan net voordat je hem bereikt volop optrekkenPaul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
[...]
In mijn uppie kan ik geen touwtjes schieten en de AI is er vaak te dom voor, dus singleplayer Hoth ga ik vaak met de rocket launcher ergens staan. Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stilMaar ja, dan kunnen ze niet meer schieten
Verwijderd
KeeZ schreef op 01 oktober 2004 @ 11:52:
Mjah beetje jammer inderdaad dat je met snowspeeders en ander vliegend goed niet stilstaand goed kan schieten... Maar het is wel 'as in' the movies... touwtjes om at-at's gooien is trouwens op LAN echt geniaal
Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen !Paul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stilMaar ja, dan kunnen ze niet meer schieten
Het gaat ook niet alleen om kills hoor.GTOfire schreef op 27 september 2004 @ 23:56:
nieuw vervelend puntje:
singleplayer campaign op Bespin.
Ik heb em nu 3 keer geprobeerd, 3 keer verschillende routes en volgorde van points, 3 keer haal ik het niet, 1 keer 100 punten verschil, 1 keer 40 en de laatste keer 68. En ik begin het idee te krijgen dat het aan mij niet kan liggen, want ik cover netjes mn teammates, maar ze gaan toch teringvaak dood.
Elke keer heb ik een score van 60-2 ofzow, en alle andere rebels gemiddeld 3-11. Ik bedoel hallo, het moet niet allemaal op mijn bord komen hoor, 120 kills in mn eentje vind ik een beetje veel gevraagd (...)
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 02-10-2004 16:23 ]
dat week ik niet of dat wel of niet kan , maar erg leuk level is het wel.motormuus schreef op 02 oktober 2004 @ 20:21:
Hmm waarom kan met Instant action niet die missie spelen dat ik tegen yar yar binks z'n ras vecht op dat open veld met dat paarse schild?
Had alles op easy bijna binnen twee uur uitgespeeld, gewoon follow me roepen als soldier, iedereen neerknallen, en points in nemenBlackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:
IK ben nu een tijdje bezig met singleplay.
EN ik moet zeggen sommige missions zijn zeer pittig.
ook al speel ik hem op easy
Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Bedankt, ik ga het meteen proberen.motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Verwijderd
Vergeet niet je snelheid te minderen bij het (aan)vliegen. Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen of lijnen uitwerpen!motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest
Rhàshan - Aditu Sunlock
Deze plek is te koop.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja hoor.motormuus schreef op 30 september 2004 @ 18:12:
Iemand interesse om eens met wat gotters te knallen?
The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Het spijt me, ik heb de plaatjes van mijn server verwijderd omdat ik zelf wat ruimte nodig had......mijn excuses.melly schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:17:
Wrom is elke pic. die hier gepost is verwijderd?
Ligt dit aan Chello ofzo??
Zie niets anders dan kruisjes...kan niet 1 pic, bekijken
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq