[PC] Star Wars: Battlefront

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 418 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:57
Ikzelf heb de afglopen dagen geen tijd meer gehad, dus ik ga vanavond maar weer eens gamen, metten even de Patch installeren.

Offtopic:
100e post _/-\o_

Verwijderd

Wout schreef op 24 september 2004 @ 18:07:
Misschien een domme vraag, maar hoe kies ik de rebel faction? Het maakt niet uit welke missie/planeet ik kies maar ik kan altijd alleen als empire dudes spawnen
...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?

Verwijderd

klik op de groene/rode rondjes onder de reinforcements getallen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:09:
klik op de groene/rode rondjes onder de reinforcements getallen
... maar die staan er dus niet altijd :?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32
Zo heb deze ook maar even aan geschaft :)
ik moet zeggen hij is wel erg veel lijkend op Battlefield 1942 met spelen.
Maar vind deze zeer goed uit gewerkt.

Heb nu 2 a 3 battles gespeeld en moet zeggen het is echt mooi hoe ze het gemaakt hebben.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Yonix
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:19:
[...]

...dat herken ik wel. Iemand een oplossende tip ?
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.
Ik denk dat je bij Galactic Conquest je army wel kunt kiezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 30-09-2004 17:22 ]

Verwijderd

Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:21:
[...]
Ik dat dat er aan ligt. Bij Campaigns kun je alleen bijvoorbeeld als het Republic Clone Army spelen (Ligt natuurlijk aan de gekozen Campaign), dus ik denk dat dit alleen voorkomt als je missies speelt van een bepaald leger. Clone War Campaign bv.
Ik denk dat je bij Galactic Conquest je army wel kunt kiezen.
Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:
- Instant Combat
-Galactic Conquest: en dan alleen "Rebels"

Niet kunnen kiezen voor de Rebels:
- Clone Wars Campaign
- Galactic Civil War

• Yonix
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:36:
[...]

Tot nu toe kan ik alleen kiezen voor de Rebels bij:
- Instant Combat
-Galactic Conquest: en dan alleen "Rebels"

Niet kunnen kiezen voor de Rebels:
- Clone Wars Campaign
- Galactic Civil War
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?
Misschien kun je anders even het spel opnieuw installeren?

• ravw
Zo hier nog wat screenshots voor de mensen die het spel nog niet hebben.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FGXC810XKI75

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/67BISF1US486

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/AAR82BPR705B

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/KA54R7HT1143

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/S6C7P972W8UM

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4JAXN581P31C

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/41ML12R11JHI

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/63A6235847EA

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/LJBKP12IO6XW

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/HRWC2IGZJUAH

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Iemand interesse om eens met wat gotters te knallen?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Verwijderd

Yonix schreef op 30 september 2004 @ 17:44:
[...]
En als je in instant action een willekeurige missie kiest, dan kun je meestal toch kiezen voor welk leger je bent?
Misschien kun je anders even het spel opnieuw installeren?
Dat schreef ik dus al, dat het in instand action wel werkt, maar dat je verder min of meer verplicht bent, bij de andere spelmogelijkheden, om als "vijand" aan de slag te gaan ipv rebllen.
Ben ik de trouwens de enige die dit probleem heeft, of zijn er ook anderen die beperkt zijn in hun keuze van welk kamp ze kiezen (uitgesloten dan dus de instant action en de galactic conquest - rebels )

• ravw
IK ben nu een tijdje bezig met singleplay.
EN ik moet zeggen sommige missions zijn zeer pittig.

ook al speel ik hem op easy :)
Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?

• Yonix
Blackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:

Maar weet iemand of het ook mogelijk is om appart je Joystick er in te zetten voor plane's en battle cars, en muis voor personen?
Het volgende komt uit de Readme:
Input Device
------------
Required: Keyboard and mouse
Supported: Joystick or Gamepad
Ja dus ;)

• ravw
Yonix schreef op 30 september 2004 @ 20:41:
[...]

Het volgende komt uit de Readme:

[...]

Ja dus ;)
nee het gaat er niet om dat het wordt onder steund.
maar ik bedoel dat je in het spel kan veranderen tijdens het gamen.

Dus net zo als in Battlefield 1942.

Dus al ik ging vliegen pakte ik mijn joystick en als ik loop of in een tank zat gewoon mijn muis en toetsenboord.
Dus dat je dat vante voren kan instellen.

• Yonix
Als het goed is kun je dat gewoon, maar net zoals in BF1942 zijn er dus voor de controls 3 Sub-Menu's.

Common, (lopen, springen, bukken, gebruik wapens enz.)
Land, (Het voortbewegen van een land-voertuig, besturing wapens van land-voertuigen enz.)
Air, (Het voortbewegen van een lucht-voertuig, besturing wapens van een lucht.....)

Dus je moet de controls apart instellen in het control menu. Maar ik neem aan dat je gewoon je Joystich kunt gebruiken.

• ravw
Yonix schreef op 30 september 2004 @ 21:00:
Als het goed is kun je dat gewoon, maar net zoals in BF1942 zijn er dus voor de controls 3 Sub-Menu's.

Common, (lopen, springen, bukken, gebruik wapens enz.)
Land, (Het voortbewegen van een land-voertuig, besturing wapens van land-voertuigen enz.)
Air, (Het voortbewegen van een lucht-voertuig, besturing wapens van een lucht.....)

Dus je moet de controls apart instellen in het control menu. Maar ik neem aan dat je gewoon je Joystich kunt gebruiken.
JA het gaat wel maar het is best lastig om het in te stellen.
omdat alles tegen draads werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Toch wel groot die dingen :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/OBOX93977QWI

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/X9DHIBN1P1E5

Maar met een touwtje zijn ze wel neer te halen :D

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/ZFWPSIZ804WY

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/870R04L72P9T

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/09K1E6G340KZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:46
Blackhole schreef op 01 oktober 2004 @ 10:36:
Maar met een touwtje zijn ze wel neer te halen :D
Met een rocket launcher ook wel :) Moet je wel zorgen dat er geen vijandjes bij je in de buurt zijn en je naast zo'n wandelend ammo depot staat, maar het lukt (uiteindelijk) wel :P

In mijn uppie kan ik geen touwtjes schieten en de AI is er vaak te dom voor, dus singleplayer Hoth ga ik vaak met de rocket launcher ergens staan. Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stil :? Maar ja, dan kunnen ze niet meer schieten |:(

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah beetje jammer inderdaad dat je met snowspeeders en ander vliegend goed niet stilstaand goed kan schieten... Maar het is wel 'as in' the movies... touwtjes om at-at's gooien is trouwens op LAN echt geniaal :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38
Paul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
[...]
In mijn uppie kan ik geen touwtjes schieten en de AI is er vaak te dom voor, dus singleplayer Hoth ga ik vaak met de rocket launcher ergens staan. Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stil :? Maar ja, dan kunnen ze niet meer schieten |:(
Idd, is iemand dat al wel gelukt om met een snowspeeder die dingen neer te halen? Heb het talloze keren geprobeert maar dat is echt niet te doen. Wel erg vet trouwens om met de snowspeeder erover te vliegen, dik uithalen en dan net voordat je hem bereikt volop optrekken _/-\o_ .
Heerlijk spel hoor, al ben je denk ik zo door de sp heen. Maar ik vind die missie's echt heel goed in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 01 oktober 2004 @ 11:52:
Mjah beetje jammer inderdaad dat je met snowspeeders en ander vliegend goed niet stilstaand goed kan schieten... Maar het is wel 'as in' the movies... touwtjes om at-at's gooien is trouwens op LAN echt geniaal :)
Paul Nieuwkamp schreef op 01 oktober 2004 @ 11:36:
Snowspeeders (en andere vliegmeuk) gaat VEEL te snel om te kunnen schieten gezien de levelgrootte, en druk nog een keer op spatie dan staan ze pats boem stil :? Maar ja, dan kunnen ze niet meer schieten |:(
Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00

drice

Loading...

GTOfire schreef op 27 september 2004 @ 23:56:
nieuw vervelend puntje:
singleplayer campaign op Bespin.
Ik heb em nu 3 keer geprobeerd, 3 keer verschillende routes en volgorde van points, 3 keer haal ik het niet, 1 keer 100 punten verschil, 1 keer 40 en de laatste keer 68. En ik begin het idee te krijgen dat het aan mij niet kan liggen, want ik cover netjes mn teammates, maar ze gaan toch teringvaak dood.
Elke keer heb ik een score van 60-2 ofzow, en alle andere rebels gemiddeld 3-11. Ik bedoel hallo, het moet niet allemaal op mijn bord komen hoor, 120 kills in mn eentje vind ik een beetje veel gevraagd (...)
Het gaat ook niet alleen om kills hoor.
Hoe meer check-points je bezit hoe sneller de reinforcements van de tegenstander teruglopen.

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HAha net een potje gedaan van ruim een uur.
eindstand was echt 2-0 grin dat was dus ook maar net aan.
En alleen om dat mijn bom eerder afging dan die van hem :D

Maar het blijft een mooi spel.

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 02-10-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Hmm waarom kan met Instant action niet die missie spelen dat ik tegen yar yar binks z'n ras vecht op dat open veld met dat paarse schild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
motormuus schreef op 02 oktober 2004 @ 20:21:
Hmm waarom kan met Instant action niet die missie spelen dat ik tegen yar yar binks z'n ras vecht op dat open veld met dat paarse schild?
dat week ik niet of dat wel of niet kan , maar erg leuk level is het wel.
Speel hem ook erg vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-10 19:21

Aight!

'A toy robot...'

Blackhole schreef op 30 september 2004 @ 20:38:

Had alles op easy bijna binnen twee uur uitgespeeld, gewoon follow me roepen als soldier, iedereen neerknallen, en points in nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:30
Mij lukt het echt nog steeds niet om in the battle of Hoth die grote tanks of wat zijn het neer te krijgen met je vliegtuigje. Ik weet dat ik over kan schakelen naar "touwschietter" maar dan vliegt me vliegtuig rechtdoor :?.

Iemand tips? :9~

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:30
motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Als het potje begint zorg dan dat in je in je hangar spawnt, en druk op f1 of f2 om iemand achterin laten te stappen, vervolgens vlieg je op de at at af en je passagier doet de rest
Bedankt, ik ga het meteen proberen. ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op 04 oktober 2004 @ 00:24:
Vergeet niet je snelheid te minderen bij het (aan)vliegen. Gebruik de "rem" [S op toetsenbord]... in X-wing kun je dan prima rustig aanvliegen en naar hartelust knallen of lijnen uitwerpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik hebeven een vraagje.

Hoe gebruikje die JETPACK :(
Want ik kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55

Pyrus

Hardknock life

Twee keer springen dacht ik dat het Jetpack gebruiken was. :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Yup, double-jump :) Let er wel op dat de verschillende jetpacks verschillende voorraden brandstof hebben :) Die van de clones (jet trooper) kan vrij lang vliegen, die van the empire (dark trooper) maar heel kort.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Jammer dat het 'wapen' van de jetpacker van de clones niet zo geweldig is :| blasterrifle vind ik nog altijd het prettigst..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ah, met wat oefenen werkt het heel aardig :) Dat van de dark trooper vind ik een stuk slechter :) Daarnaast heb je vrijwel niets aan de jetpack van de dark trooper.

Mijn nominatie voor misluktste unit: Dark trooper :P (hoewel hij, bij gebrek aan beter, wel geschikt is om vlaggen te rushen :P)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41
motormuus schreef op 30 september 2004 @ 18:12:
Iemand interesse om eens met wat gotters te knallen?
Ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
mm..
onder single player, battle for Hoth
ik was verbaasd, dat je de AT-AT 's kon beschermen door met een AT-ST wat rond te hangen, en dan gewoon tegen snowspeeders op te botsen.
resultaat, snow speeder weg, en jij geen schrammetje :p

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Hmm, geonosis als clones tegen droids is niet te doen, die droidekas maken veel te veel kills op dat veel te open slagveld :P (Singleplayer -> Galactic conquest -> Clone wars)

Is er een command-line optie om geen splash-screens te laten zien en meteen het eerste (en enige) profiel te nemen? :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Net weer Geonosis gespeeld, gisteren is het me gelukt, maar in de volgende heelalbestorming mag je weer als clone tegen droidjes vechten op Geonosis :P

Ik had het nog 1 punt over, en 2 botjes, die beiden ergens in de Spire zaten. De droids hadden nog 80 punten. Ik klim in een AT-TE en dan maar hopen dat mijn team-botjes niet gevonden worden :P Ik kwam van 80 naar 6, en toen werden ze gevonden ;( Wel de meeste kills tot nu toe: 114 :X Je krijgt af en toe echt het idee dat je het helemaal zelf moet doen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
Lijkt die op Geonosis van Instant action?
Daar zat ik nl. heel vaak als arc trooper (met de bazooka) in het wrak (derelict).
En als je die kunt houden, heb je wel een kleine kans.
(Met die bazooka vooral tegen droideka's optreden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Mwoah, ik heb alle strategiën die ik gevonden heb al toegepast: spire innemen en houden, spaceships mollen, niet op spawnpoints afgaan maar gewoon mollen wat je ziet... Ik kom meestal 40 of 50 punten tekort.

Over die planetary bonusses: wat doen die eigenlijk?
Sabotage, bacta tanks, jedi hero, orbital sensors die zijn allemaal wel duidelijk, maar elite training? Schieten mijn botjes dan vaker raak? Zijn de wapens accurater op langere afstand? Is het een soort autoaim?

Zelfde met reinforcements: die getalletjes bovenaan veranderen niet, het blijft 250 tegen 250... Staan we dan met meer man in het veld of zo? Nee, er wordt gezegd "secondary reinforcements standing by", dus die doen op dat moment helemaal niets?

Meestal neem ik orbital sensors. Voor sabotage zijn de vehicles vaak niet kritiek genoeg voor het spel, voor bacta tanks ga je te snel dood en die jedi hero is gewoon belachelijk. Tegen je is hij erg simpel te omzeilen, met je maakt hij nog bijna minder kills dan enkele andere botjes...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Je moet die dropships toch mollen?

Gewoon dat grote spinne geval zien te pakken.. dan lukt dat zo :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Nah, moeten niet... Net zomin als de power generator op Hoth eraan MOET etc :) Het zorgt wel voor minder spawnpoints voor de tegenstander, dus in die zin is het nuttig, maar ondanks dat ze constant herhalen dat je ze moet mollen kun je ook winnen zonder (als je team-botjes ze al niet slopen :P)

Met een republic gunship, een AT-TE of idd zo'n spin maak je wel snel kills :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tactiek in Genosis is ook zo snel mogelijk in een vehicle hoppen en zo veel mogelijk mannetjes afraggen voordat de vehicle kapot gaat... Richt je vooral op de droideka's om te voorkomen dat die je 'teamgenoten' afslachten.

My 2 cents over het spel: Het is best wel geinig om de bekende SW battle na te spelen, maar zoals hier en daar al wordt opgemerkt is het voornamelijk 1 mans werk. Ik heb altijd veruit de meeste kills... :O

Ik moet het spel nog in multiplay spelen en ik hoop dat daar de balans wat beter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 ik ga battle front nu kopen ik ben een bf1942 fanaat. En aangezien ik van starwars ook hou. Dan komt alles goed dus.

Ff reactie op de laatste reply. Ja multiplayer zal beslist beter zijn.

Want aangezien je bf1942 single player alleen leuk is als je easy speelt met snel spawnen en dan over de laatste vijandelijk vlag met een bomber vliegt en zo veel tickets scoort. En juist op hard weer te moeilijk is om langer dan 2 minuten boven vijandelijke kamp te vliegen zonder neer geknalt te worden (mijn mening) Is multi player veel gebalanceerder. Iedereen is gelijk (als punkbuster tenminste aan staat ;)) Hier zit veel speel plezier in. Want ik wil altijd laten zien hoe goed ik ben aan iedereen. Meestal sta ik bij bf1942 in de top 5 als ik mee speel soms ook ergens onderaan ligt eraan welk veld.

MAar in iedergeval battlefront lijkt me een top game.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah multiplayer is erg leuk vooral ook omdat de vele bots nog steeds meedoen en dit nog prima loopt op een middelmatig systeem :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

weet iemand op welke poort de server draait?

Ben sinds kort dit spel ook aan het spelen en het bevalt prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Wrom is elke pic. die hier gepost is verwijderd?
Ligt dit aan Chello ofzo??
Zie niets anders dan kruisjes...kan niet 1 pic, bekijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
melly schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:17:
Wrom is elke pic. die hier gepost is verwijderd?
Ligt dit aan Chello ofzo??
Zie niets anders dan kruisjes...kan niet 1 pic, bekijken :?
Het spijt me, ik heb de plaatjes van mijn server verwijderd omdat ik zelf wat ruimte nodig had......mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je die nog wel fixxen offe???

anders ff een mirrortje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
Dit is wel een flinke schop, maarre ...

Ik kwam er gisteren achter dat er een 1.2 patch voor Star Wars Battlefront is.
Dit patch is wel zo'n 170 mb groot

Nu is die Darktrooper tenminste niet meer zo'n kneus .. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb grondig gezocht naar een topic over Battlefront 2, maar ik kan het niet vinden.
Het lijkt mij sterk dat er hier nog geen topic over is, omdat er zoveel Star Wars fans zijn.
Zoek ik nou verkeerd of is er gewoon echt geen topic over dit spel?

Sorry voor de schop maar ik zou niet weten waar ik dit anders moet melden
Pagina: 1 2 Laatste