Als je ook even gelijk plaatst waar je die trafficplugin gedownload hebt dan is iedereen waarschijnlijk een stuk verder.
Ik heb een week of 2 geleden ook een rikaline 6030 icm mn E200 geprobeerd, echter zonder succes.
Vandaag kreeg ik mn ttm pakket rechtsreeks van tomtom binnen (heeft echt te lang geduurt) en hoppa binnen 10min werkend.
Gelijk uitgeprobeerd en moet zeggen dat het echt super goed werkt. Ik heb namelijk ook in een auto van me een pioneer navigatie uit 1999 zitten maar de ttm wint het duidelijk kwa snelheid en bedienings gemak. Spraak is redelijk hard en duidelijk. Routeherberekening gaat sneller dan bij mijn vaste systeem! Super dus.
Enig nadeel lijkt me dus als je over de grens gaat. Het lijkt me vrij ingewikkeld om eerst een grensovergang in te geven en dan daar de telefoon aan en uit te zetten om het andere land in te geven.
Verder baal ik stevig van de korte batterij tijden. Zowel telefoon als gps ontvanger houden het geen volle dag zonder prik vol. Jammer want nu moet ik dus met een telefoonhouder, telefoon, gps ontvanger, laadkabel van tomtom en een laadkabel voor de telefoon naar de bus waar ik de hele dag mee moet rijden. Aardig pakketje dus en dat terwijl ik dacht blij te zijn met bluetooth omdat ik al die kabels die over het dashboard lopen echt geen porum vind.
Maar ach, het is natuurlijk gewoon geweldig wat je nu al allemaal met een GSM kan! Ik kan niet wachten om te zien wat er over 3jaar in mn jaszak zit