TomTom Mobile BeNeLux

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de site van TomTom zelf kan je ze nu ook aanschaffen! Daar is ie zelfs een stuk
goedkoper. Ze vragen er 159 Euro voor. Je moet via de volgende link maar eens
kijken: http://www.tomtom.com/pro...duct.php?ID=37&Language=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tomtom.com/pro...duct.php?ID=37&Language=5

Er zit dan geen oplader e.d bij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:29:
wie kan me vertellen door ervaring met deze muis Laedtek Bluetooth GPS`/rikaline 6030 of ik die zeker werkend krijg met TTM?keb een crack
Die heb ik ook. Ik heb hem bij http://www.i-con.nl/pd1057142885.htm?categoryId=54 gekocht. Hij werkt perfect met TTM (de "internet versie") op de SPV C500.

[ Voor 10% gewijzigd door Kitser op 16-11-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kun je ook los kopen bij Tom TOm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:52:
[...]

Die heb ik ook. Ik heb hem bij http://www.i-con.nl/pd1057142885.htm?categoryId=54 gekocht. Hij werkt perfect met TTM (de "internet versie") op de SPV C500.
Heb je daarvoor nog iets moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:52:
[...]

Oke de Rikaline werkt op de C500, maar:
Werkt de Rikaline6030/ Realtek ook met de Nokia 6600??????

Heeft iemand deze combinatie werkend met TTM???
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, probleem bij mij ook opgelost. Wat een waardeloos product die PC suite. 3 weken lang vol onbegrip lopen klungelen, terwijl dit aan PC suite ligt. Met cardreader werken iig de poi's
Bedankt allemaal en laat dit voor anderen veel frustratie schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mkleinman64 schreef op maandag 18 oktober 2004 @ 08:03:
[...]

Dit kan nog makkelijker ;). PoiEdit van Dnote www.dnote.nl kan automatisch syncen met flitspaal.nu en de files op de juiste plaats zetten op je CF kaart.

Scheelt een paar handmatige stappen.
Vraag:
Ik heb nu de bestanden handmatig gekopieerd. Kan je met de Symbian versie (Nokia 6600 in mijn geval) dit ook automatsich doen, of is dit alleen voor de mensen met windows mobile? (-> bv Dnote..)
Kortom: is er iemand met een symbian telefoon die dit automatisch doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wel balen dat tomtom zo langzaam wordt met al die flitspalen. Heb nu alle flitspalen in 1 .ov2 file ben benieuwd of hij nu sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:56:
[...]

Op deze manier heb ik het ook gedaan....
Ik gebruik trouwens filemanager....vindt ik makkelijker en beter als PC-Suite.

Ski....
Ski, eehh, misschien dom vraagje: PC suite ga ik dus niet meer gebruiken...
Wat is file manager? Geen explorer toch? En gaat dit wel via bleutooth?

Waar kan je File manager vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:20:
[...]

Je ken me het beste ff mailen...of toevoegen op MSN.
Stuur ik je het bestand.....
Je ken t zien als een soort FExplorer alleen dan voor op de PC.
Je moet wel verbinding maken met bluetooth, maar bestanden worden niet "omgezet in iets anders" zoals PC-Suite wel eens doet.
Ik vindt t toppie werken!!

Ski.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:47:
Nog wel balen dat tomtom zo langzaam wordt met al die flitspalen. Heb nu alle flitspalen in 1 .ov2 file ben benieuwd of hij nu sneller is.
Ja dat had ik al geprobeerd, vergat even te posten hier maar zelfs dan nog blijft eva/bram stoteren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

404error

Page Not Found

Reptile-X schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:12:
[...]

Ja dat had ik al geprobeerd, vergat even te posten hier maar zelfs dan nog blijft eva/bram stoteren :|
De oplossing staat al in dit topic: Je 6600 weggooien en een C500 kopen!!! >:)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Naaa, ik wil geen eeuwige "dit is beter dan dat" discussie starten :P
Ik heb gewoon meer toepassingen voor een S60 dan voor WM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iets nieuws, tomtom traffic geinstalleerd na het intoetsen van gebruikersnaam en code vliegt hij er uit met de melding "toepassing af gesloten" :/
Iemand ervaringen hiermee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:07:
Naaa, ik wil geen eeuwige "dit is beter dan dat" discussie starten :P
Ik heb gewoon meer toepassingen voor een S60 dan voor WM
Alles weghalen in kaartmap, en alleen deze laten staan. (stond al ergens eerder,maar weet niet meer van wie)

ttgpseng.exe
TomTom Mobile.exe
nldm.vif
nldf.vif
Data.chk
data15.chk
data14.chk
navigator.cfg

Weet iemand of het uitmaakt of je losse bestanden hebt of alles in een map? Bij flitspaal.nu zijn ze allemaal los. Zijn er nog andere plaatsen? (bv in een bestand) waar je ze kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ja dat weet ik maar het helpt niet bij een 6600, en trouwens je kan ook die exe bestanden weghalen bij een Nokia 6600 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
404error schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:30:
[...]

De oplossing staat al in dit topic: Je 6600 weggooien en een C500 kopen!!! >:)
_o-

voor s60 telefoons is toch behoorlijk wat meer software. ik heb iig al aardig wat mensen kwijlend zien kijken wat mn 6600 kon in vergelijking met hun smartphone. (was een SPV of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:20:
[...]

ach pc suite heeft ook zn voordelen. agenda synchen, sis-bestanden installeren file manager gebruik ik eigenlijk niet meer sinds ik een cardreader heb. eigenlijk onmisbaar zo'n readertje, als je een grotere mmc in je telefoon zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:03

Smarron

The bend

Byte_Me schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:11:
_o-

voor s60 telefoons is toch behoorlijk wat meer software. ik heb iig al aardig wat mensen kwijlend zien kijken wat mn 6600 kon in vergelijking met hun smartphone. (was een SPV of zoiets)
Are you kidding me?!

Wat kan de 6600 meer dan bijv. de SPV C500? Mag je me eens haarfijn uitleggen. :Z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Smarron schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:00:
[...]
Are you kidding me?!

Wat kan de 6600 meer dan bijv. de SPV C500? Mag je me eens haarfijn uitleggen. :Z
ik zeg niet dat ie meer kan, maar dat er volgens mij meer software voor is. misschien vergis ik me, ik heb geen spv. weet alleen dat ik een paar vrienden heb die er een hebben, en die hebben nauwelijks programma's erop staan. bijna alleen wat er standaard bij zat.

voor s60 zijn iig 1000en programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

symbian is open platform wat een voordeel is omdat jan en alleman progjes kan maken. De vraag is, heb je het allemaal nodig? Ik kan me niet echt veel progjes indenken die ik verder nog nodig heb op mijn c500...

maar dit gaat enorm offtopic... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:14:
[...]

ach pc suite heeft ook zn voordelen. agenda synchen, sis-bestanden installeren file manager gebruik ik eigenlijk niet meer sinds ik een cardreader heb. eigenlijk onmisbaar zo'n readertje, als je een grotere mmc in je telefoon zet.
Inderdaad heeft PC-Suite zo z'n voordelen.
Voor het verplaatsen van diverse bestanden binnen je 6600 is de filemanager toch weer iets handiger (voor diegenen die geen cardreader hebben (je ken t natuurlijk ook doen met FExplorer, dit is alleen weer iets langzamer)).

Greetsz,
Ski.... 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:12:
[...]

Na een test (met een ov2 file en het weghalen van onnodige bestanden) heb ik het ook nog steeds.

Is de conclusie dat alleen met Windows Mobile Eva ophoud met stotteren en dat dit met S60 niet te verhelpen is? Niemand met een S60 die het probleem niet meer heeft en ons de oplossing kan geven??................please........... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Byte_Me schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:11:
[...]

_o-

Was ook maar een geintje van me... Misschien een ideetje om het grote S60 vs Smartphone topic te gaan maken. Er is blijkbaar voer genoeg voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:55:
[...]

Na een test (met een ov2 file en het weghalen van onnodige bestanden) heb ik het ook nog steeds.

Is de conclusie dat alleen met Windows Mobile Eva ophoud met stotteren en dat dit met S60 niet te verhelpen is? Niemand met een S60 die het probleem niet meer heeft en ons de oplossing kan geven??................please........... :?
Het weghalen van de diverse "andere stemmen" lukt mij ook niet (TomTom start dan geeneens meer op).
Wat betreft de POI's....ik heb er alleen de 100Km en 120Km files ingezet. Al die andere zijn een beetje overbodig. Eva stottert dan niet...
Des te minder "extra's" dat je erbij zet......Des te beter.

Greetsz,
Ski.... 8)

Verwijderd

Wat is jullie ervaring met de snelheid van dit produkt? Ik heb wel eens samengezeten met iemand die een IPAQ had (een trage) en dan was je af en toe de afslag al voorbij als het aangegeven werd. Ook het herberekenen van de route was traag, wat ik nog het minste vind.

Het is voor mij erg belangrijk dat als ik over 50 meter naar links moet dat ding dat op tijd aangeeft. Is dat ook zo?

Verwijderd

weet iemand een progie zoals checkPOInt voor de pda? het waarschuwen van tomtom bij een POI werkt opp afstand en niet op tijd zoals checkPOInt doet. als je alle palen in 1 bestand hebt staan is dat dus niet te gebruiken :(

Verwijderd

ik heb een 6600 met route 66 en tom tom, welke gps ontvanger kan ik nu het beste kopen die op beide systemen goed werkt ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:02:
ik heb een 6600 met route 66 en tom tom, welke gps ontvanger kan ik nu het beste kopen die op beide systemen goed werkt ??
Zou jij ook eens een klein berichtje willen schrijven over jouw bevindingen met de twee produkten en welke je beter vind?

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

925013

Als hij geen BT GPS ontvanger heeft kan hij het niet testen ;)

Over bevindingen tussen twee producten kan je naar route66 topic gaan, daar heeft Chrasher een goeie vergelijking geschreven.

Zie Hier: Chrasher in Route 66 Mobile Symbian S60

Ik heb beide software's gebruikt en TomTom valt bij mij beter in smaak.

Verwijderd

bij mij ook, mis je een gesproken aanwijzing bij route 66 omdat je de radio te hard hebt staan mis je em ook echt. bij tomtom staat het in pijlen en sfstanden op het scherm! stukken beter, jammer dat de file info niet gratis is zoals bij route 66. en bij tomtom zuigt het meldingen systeem voor poi. weet iemand een ander detectie progie?

Verwijderd

Kunnen jullie me dan eens beschrijven wat je van de snelheid vind van TTM?

Bij TOM TOM op een IPAQ heb ik wel eens gezien dat je de ineens hoort dat je naar links moet of dat ie gewoonweg te laat is met een melding. Dat zou liggen aan de CPU van je IPAQ, maar een Nokia 6600 is volgens mij nog trager.

Deze vraag heb ik trouwens hierboven ook ergens staan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:58:
Kunnen jullie me dan eens beschrijven wat je van de snelheid vind van TTM?

Bij TOM TOM op een IPAQ heb ik wel eens gezien dat je de ineens hoort dat je naar links moet of dat ie gewoonweg te laat is met een melding. Dat zou liggen aan de CPU van je IPAQ, maar een Nokia 6600 is volgens mij nog trager.

Deze vraag heb ik trouwens hierboven ook ergens staan.
De snelheid van TomTom op een Nokia6600 vindt ik nog best wel redelijk snel.
Ik ben per toeval vandeweek met een collega meegereden welke een "vast" Navigatiesysteem had (ook TomTom)
Beide systemen planden exact dezelfde route. Het systeem van mijn collage was wel iedere keer een franctie van een seconde sneller met het aangeven van de route...maar dit heeft misschien weer te maken met de bluetooth verbinding die ik gebruik.
Volende week rijdt ik eens met een collega mee welke TomTom op z'n Ipaq heeft staan (zonder bluetooth verbinding). De vergelijking tussen de 2 systemen zet ik dan ook weer hier neer.

Greetsz,
Ski....

Verwijderd

Ik ben al 1 maand de gelukkige eigenaar van een C500. Ik heb de topics mbt ttm goed gevolgd maar ik heb nog geen goed idee kunnen krijgen welke bt gps ontvanger nu echt geschikt is voor de C500 icm ttm. Men heeft het vooral over de Rikaline 6030 en Leadtek (geen idee welke type neem an de 9537?). Echter er zijn goedkopere modellen van Rikaline en leadtek en evt andere merken. Kan iemand deze arme student een "betaalbare" ontvanger aanraden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:49:
Ik ben al 1 maand de gelukkige eigenaar van een C500. Ik heb de topics mbt ttm goed gevolgd maar ik heb nog geen goed idee kunnen krijgen welke bt gps ontvanger nu echt geschikt is voor de C500 icm ttm. Men heeft het vooral over de Rikaline 6030 en Leadtek (geen idee welke type neem an de 9537?). Echter er zijn goedkopere modellen van Rikaline en leadtek en evt andere merken. Kan iemand deze arme student een "betaalbare" ontvanger aanraden? :?
Ik heb ook een C500 + TomTom icm een Leadtek 9537 ontvanger:
http://www.i-con.nl/pd1057142885.htm?categoryId=57

En die werkt!

PS De Leadtek 9537 en de Rikaline 6030 zijn het zelfde

[ Voor 7% gewijzigd door Kitser op 19-11-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je neemt de TFAC BT-30, is ook hetzelfde als de bovenstaande.
Hier te vinden http://www.pda.direqt.nl/
Kost €139,- + € 3,75 verzendkosten.

Bij I-con.nl zijn de verzendkosten €14,-

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen hoe gevoelig die GPS ontvangers zijn (de default Tom TOm versie).

Moet zo'n ding echt onder je raam liggen om ontvangst te hebben? En wat als je er mee rond fietst/loopt? Kun je zo'n ontvanger in je zak doen als je fietst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:26:
Kan iemand vertellen hoe gevoelig die GPS ontvangers zijn (de default Tom TOm versie).

Moet zo'n ding echt onder je raam liggen om ontvangst te hebben? En wat als je er mee rond fietst/loopt? Kun je zo'n ontvanger in je zak doen als je fietst?
Ik heb mijn ontvanger in mijn dashboardkastje liggen en mijn ontvangst is goed. Het ligt er een beetje aan wat voor auto je hebt, en dan vooral of je warmtewerende ruiten hebt of niet.

En over TomTom op de fiets, het werkt als hij in je zakken zit maar ik zie de functie er echt niet van in!!!

[ Voor 11% gewijzigd door 404error op 19-11-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:19:
[...]

Ik heb mijn ontvanger in mijn dashboardkastje liggen en mijn ontvangst is goed. Het ligt er een beetje aan wat voor auto je hebt, en dan vooral of je warmtewerende ruiten hebt of niet.

En over TomTom op de fiets, het werkt als hij in je zakken zit maar ik zie de functie er echt niet van in!!!
Ah daar ben ik blij om.
Ik was er al bang voor dat ik dat ding met klittenband onder mijn raam moest bevestigen daar ie anders bij elke bocht over mijn dashboard vliegt. Je moet hem natuurlijk ook kunnen opladen.

Heb ik nog een paar vragen:
• Jebben jullie nog goeie reviews op het internet gevonden?

• Wat vinden jullie van de snelheid van het geheel? Hij stuurt je toch niet pas naar links als je de straat net 5 meter gepasseerd bent?! :9

• Kennen jullie een goed systeem om je gsm in te steken zodat je makkelijk de kaart kunt zien? Ik zoek eigenlijk iets wat je elke keer eraf kunt halen. Ik vind het namelijk niet zo leuk om continu rond te rijden met zo'n mountable zuignap ding aan je voorruit. (of kun je die eraf halen?)

• Wat vinden jullie van de snelheid van TTM? Je wordt toch niet naar links gestuurd als je de afslag net 5 meter gepasseerd bent? Of komt dit sporadisch voor? Ik heb dat nl op PDA's wel eens gezien. NIET LEUK :(

• Kun je meerdere landen op 1 MMC kopieren (mits ie groot genoeg is) en dan de info accessen door TTM?

Bedankt allemaal

[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 19-11-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had je beter op "edit" kunnen drukken ;)

ttm geeft ruimschoots van te voren aan dat je linksaf moet,
hij zegt bv: Na 100 meter linksaf.
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik er al voorbij was.

Ik vind een houder in het ventilatie rooster erg handig, is ook makkelijk te verwijderen
De houder met zuignap heb ik ook gehad, die is ook makkelijk te verwijderen. (en valt er ook wel eens vanzelf af. >:) )
Ik zelf heb dus een houder aan mijn ventilatie rooster, bevalt erg goed.

Bij Halfords hebben ze nu ook een houder voor in je ventilatierooster.
kost € 9,95

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr en Pamas hartelijk dank voor de reacties. Denk dat ik maar voor 1 van deze 3 ontvangers ga dan. Even kijken welke het minst kost.
Heb de mapjes van Europa (de DVD) en de TomTom update al binnen. Nu nog de BT ontvanger en uiteraard TTM zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58
Nu lees ik hierboven dat je verschillende GPS-ontvangers kan gebruiken, maar was het niet zo dat je alleen de TomTom-ontvanger kon gebruiken (als een soort beveiliging?)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo und Grüße aus Ostfriesland.
Vielleicht kann man mir hier weiter helfen.

Ich habe ein Nokia 6260 und TomTom Mobile.
Die Dateien
TREMOR.DLL
TTMOBILE.aif
TTMOBILE.APP
TTMOBILE.mbm
TTMOBILE.RSC
habe ich im Verzeichnis C:\system\Apps\TTMOBILE ausgewechselt.
Auch alle Dateien Attribute geändert.

Starte ich TomTom bekomme ich die Fehlermeldung:

"Progr. geschl. TomTom KERN-EXEC 3"

Kann mir jemand weiter helfen ?

Modbreak:willkommen auf Gathering of Tweakers. Auf unserer Forum wird nur Holländisch gesprochen (viele Tweakers sprechen auch kein Deutsch ;)). Bitte übersats deine Frage im Holländisch. Freundlicher Grüss, Korakal / Moderator I&T

[ Voor 23% gewijzigd door Korakal op 19-11-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jobcohen schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:20:
Nu lees ik hierboven dat je verschillende GPS-ontvangers kan gebruiken, maar was het niet zo dat je alleen de TomTom-ontvanger kon gebruiken (als een soort beveiliging?)??
Dat klopt, maar is een gps patch-voor de S60 series.
En er is een Traffic update voor de C500.
Waardoor deze telefoons ook werken met andere gps-ontvangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Modbreak:willkommen auf Gathering of Tweakers. Auf unserer Forum wird nur Holländisch gesprochen (viele Tweakers sprechen auch kein Deutsch ;)). Bitte übersats deine Frage im Holländisch. Freundlicher Grüss, Korakal / Moderator I&T
Zo, die Korakal spreekt ook een aardig woordje over de grens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de melding geen kaarten gevonden op mijn C500. "Benelux Navigator Maps" kaarten staan wel gewoon op de SD card. Iemand een idee waarom dit niet werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:34:
Hallo und Grüße aus Ostfriesland.
Vielleicht kann man mir hier weiter helfen.

Ich habe ein Nokia 6260 und TomTom Mobile.
Die Dateien
TREMOR.DLL
TTMOBILE.aif
TTMOBILE.APP
TTMOBILE.mbm
TTMOBILE.RSC
habe ich im Verzeichnis C:\system\Apps\TTMOBILE ausgewechselt.
Auch alle Dateien Attribute geändert.

Starte ich TomTom bekomme ich die Fehlermeldung:

"Progr. geschl. TomTom KERN-EXEC 3"

Kann mir jemand weiter helfen ?

www.tomtom.com
auf dieser site kann man sehn welche handy's met TomTom Mobile arbeiten...
Die Nokia 6260 machts noch nicht.....Also darum auch die Fehlermeldung!!

Greetsz,
Ski.... 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ski....

Danke !
Aber wo ist der große Unterschied zwischen 6600 und 6260 ?
Symbian ist doch die Gleiche ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

He luitjes, ik heb alles nu aan de praat (Tomtom standaard met poi camera's van Pamas) op een C500, maar nu vroeg ik me af hoe lang de gps (BT) receiver van TomTom bij jullie ongeveer standby is, of te gebruiken is. Mijn eerste gebruik was nl. zeeeer kort??

Verder moet ik zeggen dat Tomtom lekker snel is, ook met het berekenen van een alternatieve route.
Ik hoor graag van jullie over de standby tijd... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nu al een 6600 + TOMTOM werkend met de TFAC BT-30 Bluetooth GPS receiver oftwel de Rikaline Bluetooth 6030 ??????
Ander koop ik denk ik toch de originele gps van TOMTOM !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje heb Laedtek Bluetooth GPS`/rikaline 6030
gepaird met 6600,naam veranderd naar tomtom wireless gps.
Hij blijft blauw knipperen,zodra ik tomtom opstart stopt ie met knipperen en blijf gewoon blauw branden,maar heb geen gps verbinding,ik kom er niet uit

Kan ook al geen compoorten vinden,kan iemand me aub helpen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:30:
@Ski....

Danke !
Aber wo ist der große Unterschied zwischen 6600 und 6260 ?
Symbian ist doch die Gleiche ?!?!
http://www.symbian.com/developer/sdks_series60.asp
Auf dieser site kannst du sehn das da ein grosse Unterschied ist zwichen verschiedene Symbian handy's...
Die 6600 und 6260 sind nicht gleich.....

Greetsz,
Ski....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

Ik weet t...maarja.....
Probeer altijd iedereen te helpen....dan maar weer eens int Mofrikaans :+

Greetsz,
Ski.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:30:
vraagje heb Laedtek Bluetooth GPS`/rikaline 6030
gepaird met 6600,naam veranderd naar tomtom wireless gps.
Hij blijft blauw knipperen,zodra ik tomtom opstart stopt ie met knipperen en blijf gewoon blauw branden,maar heb geen gps verbinding,ik kom er niet uit

Kan ook al geen compoorten vinden,kan iemand me aub helpen
Compoorten zitten niet op een 6600.
Als ie blauw blijft branden dan heb je een actieve Bluetooth verbinding.
Je andere lampje zou groen moeten knipperen....dit is het teken van verbinding via GPS.
Heb je wel de "crack" voor het gebruik van andere soorten GPS ontvangers eropzitten?? zo niet....dan kan het kloppen dat ie t niet doet.

Greetsz,
Ski.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de crack gebruikt,maar komt geen groen lampje te branden hoor,alleen die blauwe stopt met knipperen en blijf gewoon branden,terwijl mijn tomtom muis wel gps signaal geeft

en ik las van iemand het volgende die het wel gelukt was zonder crack:Inderdaad, er blijft een blauw lampje knipperen.
Eerst dacht ik : geen signaal ! Maar na een half minuutje buiten deed alles het prima
(ook geen groen lampje dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:30:
heb de crack gebruikt,maar komt geen groen lampje te branden hoor,alleen die blauwe stopt met knipperen en blijf gewoon branden,terwijl mijn tomtom muis wel gps signaal geeft

en ik las van iemand het volgende die het wel gelukt was zonder crack:Inderdaad, er blijft een blauw lampje knipperen.
Eerst dacht ik : geen signaal ! Maar na een half minuutje buiten deed alles het prima
(ook geen groen lampje dus)
Sorry...
Mijn fout...was ff met de TomTom receiver in de war (daar brandt namelijk een groen lampje die aangeeft dat je een GPS verbinding hebt)
Hoe die van Rikaline werkt weet ik niet precies, maar op diverse sites is wel te lezen dat er een 2e lampje moet gaan branden die de GPS verbinding aangeeft.
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3125

Greetsz,
Ski.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal de muis dan stuk zijn,omdat er niks groens gaat knipperen?
Maar wel blauw blijft branden?
Moet je hem evengoed rename naat tomtom wireless gps met die crack?
Zucht,met de tomtom muis is het makkelijker hoor..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:54:
Renamen hoeft niet....
Blauw branden is goed (bluetoothverbinding)
Verder zou ik t ook niet weten eigenlijk.....sorry :'(

Ski....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoef toch niet buiten te gaan staan om gps te ontvangen..........
Hoeft met de TTmuis ook niet :) _/-\o_
Of is deze niet zo sterk als de tomtommuis...............grrrrr kan het niet uitstaan,bij mezelf binnen een kwartier alles aan de praat,en nu voor een ander al meer dan 2 uur aan het klooien |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:54:
Als je in tomtom gaat naar:
#5 Wijzig voorkeuren
#6 Volgende
#6 Volgende
#1 Stel gps in

Staat er dan "geen bruikbaar gps signaal" of staat er "geen gps apparaat".
Als er staat "geen bruikbaar gps signaal"
dan werkt ie gewoon en moet je even naar buiten lopen.
Want binnen heb je geen ontvangst.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ Als ik jou niet had!!Inderdaad toen ik hem buiten neerlag deed alles het tegelijk :) Had ik bijna 3 uur eerder moeten weten.

Er gaat dan inderdaad ook een groen lampje knipperen :9
klopt ikhad wel steeds bij gps staan"geen bruikbaar gps signaal"

Maar de tomtommuis doet het ook gewoon binnen,dus vandaar deze er gewoon naast gelegd wel voor het raam hoor.

nogmaals dank voor jullie hulp :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:23:
Heeft iemand nu al een 6600 + TOMTOM werkend met de TFAC BT-30 Bluetooth GPS receiver oftwel de Rikaline Bluetooth 6030 ??????
Ander koop ik denk ik toch de originele gps van TOMTOM !
ja ik _/-\o_ Niet vragen hoe,maar dat heb je vast al gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:31:
[...]

http://www.symbian.com/developer/sdks_series60.asp
Auf dieser site kannst du sehn das da ein grosse Unterschied ist zwichen verschiedene Symbian handy's...
Die 6600 und 6260 sind nicht gleich.....

Greetsz,
Ski....
De 6260 staat in het zelfde rijtje als de 7610 en daarop werkt tomtom mobile wel.
Hoe verklaar je dat dan?

Phones based on Nokia Series 60 2nd Edition FP1
Nokia 3230
Nokia 6670
Nokia 7610
Nokia 6620
Nokia 6260
Panasonic X700
Samsung SGH-D710

ttm werkt op een 7610:
azt33 in "TomTom Mobile BeNeLux"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:07:
[...]

De 6260 staat in het zelfde rijtje als de 7610 en daarop werkt tomtom mobile wel.
Hoe verklaar je dat dan?

Phones based on Nokia Series 60 2nd Edition FP1
Nokia 3230
Nokia 6670
Nokia 7610
Nokia 6620
Nokia 6260
Panasonic X700
Samsung SGH-D710

ttm werkt op een 7610:
azt33 in "TomTom Mobile BeNeLux"
Dan zit er maar een ding op....
Die Duitser heeft t waarschijnlijk niet goed geinstalleerd....
(da's dan ook de enige reden die ik nu ff zosnel ken verzinnen, :X ....)

Greetsz,
Ski....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Uit de FAQ: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ski....

"Die Duitser heeft t waarschijnlijk niet goed geinstalleerd...."

Ich denke, du meinst, ich hätte die Software nicht richtig installiert.
Ich denke schon.
Ich kann nach der Installation die Software einwandfrei starten,
es läuft alles einwandfrei.
Natürlich findet er mein Rikaline GPS-6031-X7 nicht.
Tausche ich dann die Dateien
TREMOR.DLL
TTMOBILE.aif
TTMOBILE.APP
TTMOBILE.mbm
TTMOBILE.RSC
aus, kommt die Fehlermeldung.

KERN-EXEC 3 = falscher Speicherbereich wird angesprochen.

Was kann man da noch falsch installieren ?

C:\TomTom\
data.chk
C:\TomTom Mobile\2577\
AutoRun.exe
C:\TomTom Mobile\TomTom\
data00.chk
data01.chl
data02.chk
data.chk
deuf.vif
deum.vif
TomTom Mobile.exe
TTGPSENG.exe
C:\system\Apps\TTMOBILE\
CurrentMap.dat
Game.cfg
Tremor.dll
TTMOBILE.aif
TTMOBILE..app (cracked)
TTMOBILE.mbm
TTMOBILE..rsc

E:\North Map

Es ist alles richtig in den Verzeichnissen drin. Oder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 01:02:
[...]

offtopic:
Uit de FAQ: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Komt goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 01:07:
@Ski....

"Die Duitser heeft t waarschijnlijk niet goed geinstalleerd...."

Ich denke, du meinst, ich hätte die Software nicht richtig installiert.
Ich denke schon.
Ich kann nach der Installation die Software einwandfrei starten,
es läuft alles einwandfrei.
Natürlich findet er mein Rikaline GPS-6031-X7 nicht.
Tausche ich dann die Dateien
TREMOR.DLL
TTMOBILE.aif
TTMOBILE.APP
TTMOBILE.mbm
TTMOBILE.RSC
aus, kommt die Fehlermeldung.

KERN-EXEC 3 = falscher Speicherbereich wird angesprochen.

Was kann man da noch falsch installieren ?

C:\TomTom\
data.chk
C:\TomTom Mobile\2577\
AutoRun.exe
C:\TomTom Mobile\TomTom\
data00.chk
data01.chl
data02.chk
data.chk
deuf.vif
deum.vif
TomTom Mobile.exe
TTGPSENG.exe
C:\system\Apps\TTMOBILE\
CurrentMap.dat
Game.cfg
Tremor.dll
TTMOBILE.aif
TTMOBILE..app (cracked)
TTMOBILE.mbm
TTMOBILE..rsc

E:\North Map

Es ist alles richtig in den Verzeichnissen drin. Oder ?
Probier mal alles aud deinen E: karte hin zu stellen.
Vielleicht ist das das problem
Ich habe einen Nokia6600 und alles steht auf meinen E: karte.

E: 2755, Autorun.exe
E: Benelux Navigator map (fur dich die North Map)
E: TomTom
Alle data.chk
Alle .vif
TomTom Mobile.exe
TTGPSENG.exe
E: System: Apps: TTMOBILE
CurrentMap.dat
Game.cfg
Tremor.dll
TTMOBILE.aif
TTMOBILE..app
TTMOBILE.mbm
TTMOBILE..rsc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ski....

Juuuccchhhhuuuuuuhhhhh

Danke, du hattest Recht.
Die Ordner waren teilweise falsch angelegt.
Habe alle Unterordner auf E: gesetzt und jetzt gehts.

Vielen Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Veel info te vinden hier .....

Al blijf ik nog steeds twijfelen .... ik weet niet wat te kiezen.
Een TomTomGo of een Nokia 6600 met TomTom Mobile.

Wie kan me wat nuttige tips geven?

Wat zijn de voordelen van het ene systeem tov het andere.

Mijn inziens is de TomTom iets beter qua werking en zo maar anderzijds zou de Nokia 6600 wel heel handig zijn vermits ik beschik over een Carkit in de wagen waardoor de GPS ineens ook duidelijk hoorbaar zou zijn in de wagen.

Wie kan me helpen bij mijn beslissing?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij ook iemand zeggen of je een externe antenne nodig hebt voor ontvangst in wagens met een warmtewerende voorruit?

In een TomTomGo is dat namelijk het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:12:
Kan er mij ook iemand zeggen of je een externe antenne nodig hebt voor ontvangst in wagens met een warmtewerende voorruit?

Dan zal dat voor TTM ook wel zo zijn.

Ik heb trouwens de hele thread al drie keer overlopen naar een winkel waar ze TTM verkopen voor minder dan 299 Euro. Die verkochten hem voor 245 of zo.
Weet iemand nog welke winkel dat was?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:32:
[...]

Dan zal dat voor TTM ook wel zo zijn.

Ik heb trouwens de hele thread al drie keer overlopen naar een winkel waar ze TTM verkopen voor minder dan 299 Euro. Die verkochten hem voor 245 of zo.
Weet iemand nog welke winkel dat was?
Kijk hier eens:
http://www.citypc.nl/prod...?product=6270&zoek=tomtom
of hier
http://print.tweakers.net/?pricewatch/95673/Benelux

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi luitjes,

heb eindelijk ttm op mijn c500 draaien
en het werkt als een trein _/-\o_

groetjes batrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:12:

ik zit in huis en heb dubbele beglazing en zelfs daar werkt het dus ik denk zelf dat het goed werkt hoor

groetjes batrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Probleem met stotterende Eva tijdens gebruiken van flitspalen POI's opgelost (denk ik).
Het gaat hier om Symbian60, in mijn geval met Nokia 6600.

Even verhaaltje hoe ik het gedaan heb:
Ik kon niet begrijpen waarom het niet werkte, want als je in TomTom Mobile de benzinestations en al die andere standaard POI's gebruikt heeft Eva geen last van stotteren of twee keer herhalen, en bij mij weten hebben we in Nederland meer benzinestations dan flitspalen.

Omdat hetzelfde probleem ook bij C500's voor kwam tot mensen hun taal bestanden en onnodige bestanden verwijderd hebben leek me dat het iets met bestand grote te maken had.

Enige bestanden die ik nog gebruikte voor flitspalen waren de bitmap en ov2, aan bitmapje was niets te doen om het kleiner maken (wel als je 16bit bmp maakt maar dat zag er niet uit in TomTom)
Dus ik ging in de ov2 bestandje kijken met POIEdit, alle plaatsen hadden een beschrijving naast de positie van de flitspalen zoals "[Noord Holland][Breukeleveen]Nieuw Loosdrechtsedijk" de enige manier om deze ov2 bestand kleiner te maken was door deze beschrijvingen af te korten en dat heb ik gedaan door alleen eerste of eerste twee letters te gebruiken in plaats van hele beschrijving.
Hierna was ov2 bestandje "Flitspaal.nu ALL Cams in 1 file.ov2" veel kleiner geworden, namelijk 17,6kB i.p.v. 53,9kB

Het was wel even werk om 1144 keer f2 te drukken en vervolgens de namen veranderen, maar ik had het wel voor over om minder bekeuringen te krijgen :P
Ik kon helaas geen renamer gebruiken om alles in een keer te renamen, omdat alle beschrijvingen anders waren.
Normaal gesproken zitten 1141 flitspalen in dit bestandje maar ik heb er 3 ingevoerd waar ik zeker van wist dat het werkt in Haarlem.

Na deze vermoeiende taak heb ik vandaag getest op een ritje van 5 km en Eva heeft geen een keer gestotterd en alle flitspalen (4 stuks) waren netjes te zien tijdens de navigatie :D
Ik had wel een kleine glitch gehoord toen ik op mijn bestemming arriveerde maar dat was bijna niet te merken.

Hier heb ik de files zoals ik gebruik: AllCams.zip
Poi bestand heb ik gisteren gedownload dus het is up to date en hierbij bedank ik de medewerkers van flitspaal.nu voor hun service.
Het is elke keer naadje om deze ov2 bestanden te bewerken, als er een update komt maar het is beter dan niets.

Voor diegene die willen testen even alles op een rijtje:
-Verwijder alle onnodige bestanden.
-Verwijder alle spraak bestanden behalve die van Eva of Bram
-Zet alle Nuttige plaatsen uit in TomTom Mobile
-Bestanden die je hierboven gedownload heb plaats je in de "Benelux Navigator Map"
-Zet "AllCams" aan bij Nuttige plaatsen in TomTom

Als het niet gewerkt had was ik van plan om alleen Nederland map te gebruiken om te testen i.p.v. Benelux maar dat was niet nodig.
Dit heeft bij mij gewerkt en om zeker te zijn zou ik graag horen als het ook bij jullie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:03

Smarron

The bend

Beter dat het eindelijk werkt en wat een werk zeg! _/-\o_ Moet er zelf niet aan denken.

Hier werkte het al goed, maar ik zal even je pakketje proberen. Thnx!

Hoe vaak komen trouwens updates uit met flitspalen?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Heb je ook al de flitspalen in 1 bestand gedownload van flitspaal.nu? Ik zie ze alleen per snelheid staan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Smarron schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:28:
[...]
Beter dat het eindelijk werkt en wat een werk zeg! _/-\o_ Moet er zelf niet aan denken.

Hier werkte het al goed, maar ik zal even je pakketje proberen. Thnx!

Hoe vaak komen trouwens updates uit met flitspalen?
Dus je had geen stotterende Eva op je N6600 tijdens navigeren?
Niet zo vaak op flitspaal.nu ze zijn bezig met de site geloof ik.
KiTsEr schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:44:
[...]

Heb je ook al de flitspalen in 1 bestand gedownload van flitspaal.nu? Ik zie ze alleen per snelheid staan........
Ik download het via POIEDIT en niet direct van hun site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:20:
[...]
Dus je had geen stotterende Eva op je N6600 tijdens navigeren?
Smarron heeft een C500 ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reptile-x ai held.... B)

ga gelijk kijken of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Laatst online: 22:12
Reptile_x; het werkt op mijn 6600! bedankt voor de genomen moeite.. Ik merk alleen dat de kaart iets trager verschuift tijdens het rijden, maar het is niet echt storend....

Bram spreekt vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Laatst online: 20:46
Reptile-X, ook bij mij werkt het prima op mijn NK7610 !!

IK heb alleen nog het probleem dat van alle Europese landen die ik geinstalleerd hebt, (niet allemaal tegelijk natuurlijk) tot max 512mb op een rsMMC, alleen Duitsland niet in het voorkeuze menu voorkomt. Volgens mij is hij compleet, maar op de een of andere manier ....Ik begrijp het niet.

Wie weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Bedankt voor testen, ik ben blij dat het werkt :*)

@ alex75
Ik heb maar een 256mb kaartje, maar vandaag heb ik 1gig kaart besteld als die binnen komt ga ik even paar mappen op zetten.
Ik heb op dit moment Benelux, Major roads Europe en Nederland op mijn mmc kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje! Ik kan de topic nergens wissen!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:13:
Foutje! Ik kan de topic nergens wissen!
Waarom zou je de topic willen wissen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, je kan dus wel meerdere mappen op je MMC zitten, mits die groot genoeg is. Hoe werkt dat?

Kun je dan kiezen welk land je wil starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Laatst online: 20:46
@925013

Je kan inderdaad meerdere landen op je MMC zetten, bijv. Duitsland Navigator map enz. Als je TT opstart krijg je een lijst, waaruit je een land kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex75 schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:07:
@925013

Je kan inderdaad meerdere landen op je MMC zetten, bijv. Duitsland Navigator map enz. Als je TT opstart krijg je een lijst, waaruit je een land kan kiezen.
Hoe doe je dat precies? Goh, dit vind ik dus super intressant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Folder van map gewoon in de root van MMC zetten en als je TomTom opstart kan je kiezen welke map je wilt gebruiken dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 07:55:
Folder van map gewoon in de root van MMC zetten
Folder van map :Y)

Ik denk dat je bedoeld dat je folder van dat land gewoon in de root van je mmc komt of niet?

Ik weet niet de exacte namen, maar dan heb je zoiets als:

BeNeLux map
Spanje map
Frankrijg map

En kun je bij het starten kiezen. Klopt dat? Dat is natuurlijk wel mega kewl.

Zelf vind ik als map niet die major roads van Europa. Is dat een map uit de tom tom 3 reeks of is die speciaal TTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:20:
[...]

Folder van map :Y)

Ik denk dat je bedoeld dat je folder van dat land gewoon in de root van je mmc komt of niet?
Map=kaart in het Engels.
Dus folder van kaart :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:40:
[...]

Map=kaart in het Engels.
Dus folder van kaart :Y)
MIJN FOUT 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Hallo mensen, Hoe lang is de gps muis van TomTom ongeveer standby in de praktijk. Volgens de beschrijving ongeveer 4-6 uur, maar wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Hey, bedankt!

ga je hier ook updates voor uitbrengen?

Heb je trouwens die bitmaps nog met die snelheidsborden? ik vind ze nl mooier dan die ik zelf heb gemaakt. zou je ze me eventueel kunnen mailen?

[ Voor 30% gewijzigd door Byte_Me op 24-11-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Updates? Weet ik nog niet maar ik denk het wel.

Ik heb ook alle cams bij PoiPlace gedownload omdat ze daar ook alle mobile en traject controles hebben, ze houden het beter up to date.
Alleen probleem was nadat ik ze bij elkaar had toe gevoegd waren 3700+ poi punten, te veel dus 8)7

Je boedel deze bitmapjes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nu er een hoop user zijn die tomtom gebruiken ben ik toch benieuwd naar de ervaringen. In het topic heb ik al enkele ervaringen gelezen.
De meeste reacties zijn erg positief, maar wat zijn o.a de nadelen van het programma etc ?
Aangezien ik toch sterk aan het overwegen ben om ook Tomtom aan te gaan schaffen.

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 24-11-2004 13:46 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf problemen houden met mijn SPV E200 hij wil gewoon mijn BT muis niet zien
mijn 6600 werkt probleem loos met mijn royaltek bts-1000 met BT naam "TomTom"

maar bij de SPV E 200 gaat dat niet naam blijft wel staan als ik "TomTom Wireless GPS" als BT naam gebruik en daarna ttm op start jammer gaat niet en BT naam is verdwenen raar maar waar wij kan me hier bij helpen gr Ams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn je punten op? Ik begrijp niet veel van je zin. :?

Heb je bij een E200 ook Com 6 & 7?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 23:18 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.