Trancentral schreef op 08 oktober 2004 @ 14:18:
Ik heb het net even de final zitten spelen (hab ook de beta de hele tijd gespeeld) en ik moet zeggen dat de levels op zich goed zijn omgezet , maar met een enorm laag oog voor detail en veel bugs;
- Schieten op bedden geeft geen effect (inslag etc)
- Een brandblusser explodeerd niet als je erop schiet
- Low detail textures ; in de verte ziet alles er goed uit , maar kom je dichterbij is het erg low detail.
- Geen kip in italy
- Zeer weinig levels
- De bots zijn nog slechter als in cs 1.6

- Schieten op hostages geeft geen terug slag of hoe je het ook wilt noemen , beetje raar
- je kunt niet op tafels/stoelen etc jumpen, je wordt als het ware weg geduwed.
Het is nauwelijks een 6 waard in mijn opinion...
1) Bedden? Welk level? Ik ben wel banken en zitstoelen tegengekomen en de effecten zijn best wel mooi gedaan. Als je er op schiet dan komt er stof uit waar kogels naarbinnen kwamen.
2) Kan een bug zijn maar in ieder geval als je er tegen aanloopt dan kets je een beetje af. Aan de ene kant is het wel leuk als je een enemy er mee kan killen. Aan de andere kant hoort zoiets niet in cs.
3) Die 'low-textures' is me niet opgevallen. Mischien ligt het aan de windows of ingame settings. Met m'n systeem zit alles er gewoon zeer mooi uit.
4) No comment...
5) De andere levels komen er vast wel zeker bij (cs_militia, de_nuke, de_inferno, cs_747). Gabe heeft dit al eens verteld. Zo ging het ook bij CS.
6) Er zijn geen bots in de officiele CS:S. Alleen de cracked versie heeft wel bots.
8 ) Dat was ook in de beta. Maar ik zie het niet als een minpunt. Eerder als een positief iets. Nu heb je niet die vervelende teammates die overal zonodig ergens willen opspringen (op physics objecten dan). Alleen boosten (op mannetjes kunnen springen) is er gelukkig ingebleven.
Kortom: CSS is geen complete nieuwe game. Het is gewoon CS maar dan in een nieuwer jasje. Ik ben zelfs een diehard CS'er, speelde dat spel al een dikke 4,5 jaar maar CSS krijgt echt een ruime voldoende.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 08-10-2004 15:16
]