[PC] Counter-Strike: Source deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.036 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27
Het ligt hier nogal stil, terwijl komende week de mensen die HL2 gaan aanschaffen via Steam CS:S kunnen gaan spelen! Hier nog een geupdate FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
What maps are available in Counter-Strike: Source once it is released?
º cs_havana
º cs_italy
º cs_office
º de_aztec
º de_cbble
º de_chateau
º de_dust
º de_dust2
º de_piranesi
Geen inferno :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 maps maar? Ik dacht dat er 12 zouden komen? anyway ik hoop dat er snel een css scoutzknivez komt :D hopelijk loopt de full een stuk beter dan die beta want die loopt hier echt crap en dat nog wel met een x800xt-pe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de Retail box: Collector's Edition te kopen. Lekker makkelijk op DVD.

Wat ik een beetje vreemd vind is dat er bij deze versie geen Day of Defeat: Source zit. Waarom?
Moet ik dan toch de Stream Pack: Silver nemen voor dat? Of is het zo dat Day of Defeat dan gratis voor me te downloaden is?

edit/
Collector's Edition
º Half-Life 2
º Counter-Strike: Source
º Half-Life 1: Source
º a Half-Life 2 T-shirt
º a Prima book sampler
º Ships on a single DVD.

Silver
º Half-Life 2*
º Half-Life 1: Source*
º Day of Defeat: Source*
º Valve's back catalog currently available on Steam

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 18:52:
Ik ben van plan om de Retail box: Collector's Edition te kopen. Lekker makkelijk op DVD.

Wat ik een beetje vreemd vind is dat er bij deze versie geen Day of Defeat: Source zit. Waarom?
Moet ik dan toch de Stream Pack: Silver nemen voor dat? Of is het zo dat Day of Defeat dan gratis voor me te downloaden is?

edit/
Collector's Edition
º Half-Life 2
º Half-Life 1: Source
º a Half-Life 2 T-shirt
º a Prima book sampler
º Ships on a single DVD.

Silver
º Half-Life 2*
º Half-Life 1: Source*
º Day of Defeat: Source*
º Valve's back catalog currently available on Steam
Ik denk dat hij er nu gewoon niet bijzit, maar dat je het later alsnog kan downen.
DoD is gewoon nog niet af, dus in tegenstelling tot de Silver versie gaan ze er denk ik vanuit wat alleen in de doos zit.

* Vanitas koopt ook de CE.

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 03-10-2004 20:44 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen CS:source maar zou toch wel een paar dingen confirmed zien door een van jullie.

Zit er een shield in?
Is er nog steeds sprake van een awp delay?
Zijn alle commands hetzelfde gebleven?
Kun je nog steeds klimmen, boosten en hoppen?
Duren de animaties tussen guns switchen langen?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

hebben ze geen tijd genoeg gehad om een fatsoenlijke multiplayer voor hl2 te maken!

ipv een blik verf over cs te flikkeren/gooien.

triest diep triest 8)

just my opinion

ben absoluut geen fan van doom3 maar die had in ieder geval wel een multiplayer.

ik hou het nog maar bij cod united offensive.

[ Voor 65% gewijzigd door Peentje op 03-10-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Peentje schreef op 03 oktober 2004 @ 21:18:
hebben ze geen tijd genoeg gehad om een fatsoenlijke multiplayer voor hl2 te maken!

triest diep triest 8)

just my opinion

ben absoluut geen fan van doom3 maar die had in ieder geval wel een multiplayer.

Ze hebben nooit gezegd dat er GEEN hl2 multiplayer komt, alleen dat deze niet bij de Release erbij zal zitten...

En wat word tegenwoordig meer gespeeld ? CS of HL mp ? Enough said...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik snap het gezeur ook niet helemaal. 99% zit niet op een hl2 mp te wachten maar op een hl2 sp en een css mp. Er zijn natuurlijk altijd mensen die het liever anders zien maar ik denk wel dat valve de beste keus heeft gemaakt. Een heel groot deel van hun communiti bestaat toch uit cs spelers en die wil je dan niet tegen het zere been trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Peentje schreef op 03 oktober 2004 @ 21:18:

triest diep triest 8)

just my opinion

Hadden ze er naar mijn mening beter uit kunnen laten want multiplayer met 4 spelers is geen multiplayer en CS:S heeft tenminste nog tot max 16 of meer spelers :P

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 04-10-2004 00:10 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:46:
9 maps maar? Ik dacht dat er 12 zouden komen? anyway ik hoop dat er snel een css scoutzknivez komt :D hopelijk loopt de full een stuk beter dan die beta want die loopt hier echt crap en dat nog wel met een x800xt-pe.
nou hier loopt toch echt goed hoor op mun x800XT-pe. alles op high staan en anisotropic op x8. met die stress test haal ik een 129 fps ofzo. in game loopt tie gemiddeld rond de 60 a 70 fps.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
ik ben nu al zo'n 1 week aan het cs:sourcen, bevalt me prima

nu met bijkomen van andere maps word het een stuk lastiger ;), maar dust vind ik nog de beste...

mijn topscore tot nu toe is 16 kills 3 deaths...
toen werd ik al meteen als cheater uitgeroepen...

wat wel jammer is is dat de physics enorm laggen, als je een band of ton raakschiet, dan lagged dat als de nete :+

mag ik hier nu ook screenshots van de aztec remake posten..
en van office, en wat nog meer... :7

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
CS: Source Tomorrow?

According to a reliable source, we here at CS-Nation have been given information regarding the upcoming release of Counter-Strike: Source. We have heard that CS: Source is due for a release tomorrow, the 4th of October. It should be noted that the source has told us that once the final version of CS: Source is released, the BETA period will come to a close. As no official announcement has been made by those at Valve, this is purely speculation based on the information we were given, and the date is subject to change.

Bron: http://www.csnation.net/viewnews.php/7543/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:38
ben benieuwd hoe de hostage maps zullen zijn... aangezien in 1.6 die hostage zo lomp zijn.. tegen muren lopen etc. en natuurlijk de hostage models zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De hostage A.I zou enorm verbeterd zijn en de hostages zouden ook zelf proberen weg te komen enzo :P Wel geinig: "The hostages has been rescued!" Terror: "WTF?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dutchmega schreef op 04 oktober 2004 @ 15:25:
De hostage A.I zou enorm verbeterd zijn en de hostages zouden ook zelf proberen weg te komen enzo :P Wel geinig: "The hostages has been rescued!" Terror: "WTF?" ;)
Moet je ze dan als T in de knie schieten zodat ze niet wegkomen ofzo :? :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet ''leuk'' zijn als je al T ook een suicide kit zou kunnen kopen? soms zou dat wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
LOL op zich wel ransig om dat in te bouwen omdat het zo actueel is. Ik zou het iig niet leuk vinden als ze dat echt aan de recente aanslagen zouden relateren, hoewel ik het spel-element er wel in herken en kan waarderen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 04-10-2004 16:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 04 oktober 2004 @ 15:32:
[...]

Moet je ze dan als T in de knie schieten zodat ze niet wegkomen ofzo :? :D
Whaha lol, er moet gewoon een 10 mm turret bij staan die er voor zorgt dat ze niet weg komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Maar in CZ lopen ze nu toch ook al wel eens van de plaats als ze niet bewaakt worden? Ik vond dat al geniaal. En dan loop je tegen ze aan en dan zeggen ze "I'm sorry. I'm going I'm going!". Watjes :)

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 04-10-2004 17:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt droog, er zit nu geen inferno, nuke, en train bij. dat zijn een van de meest gespeelde mappen, en ook veel gespeelde warmappen. Waarom ze er niet inzitten snap ik ook niet. Gelukkig zit de piranesi er wel in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:52:
[...]

LoL hoe kom jij aan zo'n fps in die stress test? Ik haal met mijn x800xt-pe maar iets van 85 op 1024 met 6x/16x aa/aaf met een 3200+ en 1gb ram. Vreemd genoeg haal ik maar 89fps zonder aa/aaf. Misschien dat die update mijn fps probleem juist fixen gaat want online drop ik soms gewoon nog onder de 30fps :X
Ik heb gemiddeld 105 fps met stresstest met 6x/16x aa/aaf op 1024x768 met een vivo @ xt-pe.

AMD 64 3000
512 mb ddr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 17:50:
echt droog, er zit nu geen inferno, nuke, en train bij. dat zijn een van de meest gespeelde mappen, en ook veel gespeelde warmappen. Waarom ze er niet inzitten snap ik ook niet. Gelukkig zit de piranesi er wel in 8)7
Train is echt een klote map en nuke ook die mogen ze wel weg laten :P

Inferno is echter gewoon heilig O-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Train en Nuke horen gewoon bij cs, Piranesi, Havana en Chateau zijn daarintegen gewoon slechte maps die weinig gespeeld worden, net zoals Vegas en 747. En mag er vanuit gaan dat Train, Nuke, Inferno, Militia en Prodigy er alsnog inkomen anders zou ik het echt een |:( zet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Die maps komen later allemaal echt wel, hoor. Dit zijn puur de mappen die direct voor bij de release gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Als ik mijn ATI bon gebruik om NU counterstrike souce te spelen, kan ik dezelfde bon dan ook nog gebruiken om halflife2 te spelen via steam ?

want ik speel liever halflife2 maar als het beide kan, dan beide natuurlijk :*)

edit: thanks :) VV

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 04-10-2004 19:24 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
beide

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

En waar zijn cs_docks, cs_trainstation, cs_mansion, cs_facility, cs_bunker, cs_ship, cs_iraq etc? :(

Of loop ik achter? :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
D³ schreef op 04 oktober 2004 @ 20:19:
En waar zijn cs_docks, cs_trainstation, cs_mansion, cs_facility, cs_bunker, cs_ship, cs_iraq etc? :(

Of loop ik achter? :P
cs_iraq is geen standaard map meer, en voor de rest ken ik alleen cs_mansion :D
maar de maps die nu bij de release uitworden gegeven zijn maar een paar, en ze werken nog apart aan andere door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 22:16
nogal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

cs_docks mag er van mij weer in, vind ik een van de beste maps van cs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 04 oktober 2004 @ 23:26:
cs_docks mag er van mij weer in, vind ik een van de beste maps van cs :)
Idd, en de rest van die maps zou ik ook niet erg vinden.

Iraq :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hoor ik zoveel mensen dat ze 747 zo slecht vinden?! Is gewoon een lekkere beukmap.
Ook Vegas vind ik best een lekkere map. Kan me de tijden op Strikerz nog wel herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 09:05:
Waarom hoor ik zoveel mensen dat ze 747 zo slecht vinden?! Is gewoon een lekkere beukmap.
Ook Vegas vind ik best een lekkere map. Kan me de tijden op Strikerz nog wel herinneren...
Idd, 747 is een echt shotgun map :) (als je het vliegtuig ingaat tenminste)
Denk ook wel dat ze met de mogelijkheden van de nieuwe engine er een nog leukere map van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG... CS_IRAQ _/-\o_ en DOCKS!!

ik mis ze...zucht... nou mis ik eigenlijk heel het cs wereldje van toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach cs_iraq zal wel een hoop gezeik opleveren als ze die erin stoppen.

Ik vraag me af wanneer ze css releasen, volgens mij gaat het wel zaterdag of zondag worden ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 is n00b en weet niet wat iraq+docks zijn :/ :'(

Heeft iemand screenies ofzo ?? O+

/EDIT : Ja GooGle had ik ook wel kunnen bedenken, maar goed.... heb nu beide gedownload op een site kan ik ze testen :)

[ Voor 42% gewijzigd door nero355 op 05-10-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

backalley is ook zo'n map waar ik al mijn lame public kunstjes weer kan terugdromen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben zeker ook een n00b als ik cs_assault wil hebben he :P?

Ach, ik zie wel wat Source gaat brengen, als het een beetje betaalbaar is ga ik het wel aanschaffen en anders speel ik nog wel een jaar CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

CS_747 is tha bomb :D

Erg lastig als ct om naar binnen te gaan, en laten we eerlijk zijn, het komt het dichts bij realiteit. Kan ik van dus etc niet zeggen (neemt niet weg dat die ook leuk zijn)

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Aantal mensen vergeten dat zeer veel maps gewoon niet officieel bij CS zitten.. Maar jullie vergeten ook nog dat CS een zeer grote communithy heeft en dat CS:Source na de release zeker een "paar" mapjes bij krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
De mensen die zeiden dat ie vandaag kwam hadden het blijkbaar helaas bij het verkeerde eind... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik word alleen al ziek van de mensen met hun dates.. "Ja, die komt maandag", "HL2 komt uit op 21 sep" etc.. grr... Besteed je tijd toch eens ergens aan :) Yoga?

Valve zei deze week.. Wacht tot aanstaande maandag en begin DAN PAS met klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels zoiets vreemds met de beta... Ik had CS:CZ installed en besloot deze te deïnstalleren.... VAUDT want ook mijn preload van HL2 was pleitte... Opzich niet zo'n probleem want die komt er wel weer... Wat ik nu echter heb is dat alle graphs van de wapens en HS etc zijn verdwenen....
Als iemand normaliter een frag maakt zie je rechtsbovenin de naam van degene die schiet, dan het wapen en tot slot het slachtoffer....
Wat ik nu zie is de naam van de schutter, dan bijv een grote (echt groot) letter P (of V of weet ik veel wat) en dan het slachtoffer.
Ook als ik een wapen koop hoor je normaliter rechts in het midden van het scherm een plaatje van je wapen te zien. Ook daar zie ik alleen maar letters.... Iemand dit ooit tegen gekomen en evt een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 09:35:
Ik heb inmiddels zoiets vreemds met de beta... Ik had CS:CZ installed en besloot deze te deïnstalleren.... VAUDT want ook mijn preload van HL2 was pleitte...
En hoelang woon jij in Nederland? ;) Probeer steam anders een opniew te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar zat ik dus ook aan te denken... Dus eerst ff Steam uninstallen en daarna mijn Valve-map wegmieteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Dat heb ik dus ook, allemaal grote letters van het alfabet, a = bv. armor, b = kogels enz.

Ik dacht dat ze dit doen zolang ze nog geen plaatjes hadden ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?! Het heeft wél altijdbij me gewerkt namelijk.... Maar als meer mensen dat probleem hebben......
Hoelang heb je dit al? Of weet je niet beter of het hoort zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
Eerlijk gezegd weet ik niet beter :>
kwam er namelijk eergister pas achter dat ik cs:source kon spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
STEAM NEWS
LATEST VALVE NEWS

Steam Client Update Released
October 6, 2004, 4:37 pm · valve

An update to the Steam client has just been released. Steam will update itself automatically when you restart. Here is a list of the changes:

STEAM CLIENT CHANGES:

Preparations for Half-Life 2 Steam offers

Half-Life 2 Steam Offers Ready Thursday
October 6, 2004, 2:30 pm · valve

Tomorrow at 11 am PST, the Half-Life 2 Steam offers will be ready for purchase. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.

ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer.

Also tomorrow, the Counter-Strike: Source beta will close. Valve would like to thank the thousands of gamers who participated in the beta and helped make it a success.

For more detailed information, please visit www.steampowered.com.

Half-Life 2 Steam Offers

BRONZE -- $49.95

Half-Life 2*

Counter-Strike: Source
*To be made available upon product's release.

SILVER -- $59.95

Half-Life 2*

Half-Life 1: Source*

Day of Defeat: Source*

Valve's back catalog currently available on Steam
*To be made available upon products' release.

GOLD -- $89.95

Half-Life 2*

Half-Life 1: Source*

Day of Defeat: Source*

Valve's back catalog currently available on Steam

Complete Half-Life 2 Strategy Guide from Prima Games

3 different Half-Life 2 posters

Half-Life Collector's box

Half-Life 2 hat

Half-Life 2 postcard

Half-Life 2 stickers

Half-Life 2 Soundtrack CD

Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased).

* To be made available upon products' release.
**1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased. For contest details, click here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Weet iemand of er ook een CS:Source server pakket verschijnt? Ik wil namelijk graag CS:Source spelen, maar dan niet op een of andere public server...
Ik en een paar vrienden hosten ook CS 1.6 op een eigen server, zou mooi zijn als we daar CS:Source aan toe kunnen voegen...

In dat geval zou ik overwegen om het een dezer dagen aan te schaffen.... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 11-09 16:38
Kijk op de fora van steampowered.com, er zijn zowel voor windows als linux dedicated servers beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Laatst online: 09-04 15:19
Het is zeker alleen via Credit card te verkrijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
[rml]I.R. Butcher in "[ PC]Half-Life 2 deel 5"[/rml]

Met euri prijzen!

Fresh from Steampowered.com:

Tomorrow at 11 am PST, the Half-Life 2 Steam offers will be ready for purchase. Those who purchase via Steam, will receive the final version of Counter-Strike: Source immediately. Half-Life 2 and other games in the Steam offerings will be made available to purchasers upon their release.

ATI/Half-Life 2 bundle owners may redeem their product key for the Bronze offer or apply their key toward the purchase of either the Silver or Gold offers, receiving a credit equal to the price of the Bronze offer.

Also tomorrow, the Counter-Strike: Source beta will close. Valve would like to thank the thousands of gamers who participated in the beta and helped make it a success.

Nothing much more needs to be said. Synchronize Swatches!

Bron: CS-Nation

Ja het stond er al maar voor de duidelijkheid :)

[ Voor 92% gewijzigd door FlashBang op 07-10-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Poeh het komt er nu dan misschien toch werkelijk aan :)

Ik den kdat ik toch ga voor de gold versie :) En ik heb mijn credit card nog nooit gebruikt..
Mooie kans om het te testen :)

Over 2 weken ook maar een nieuwe videokaart kopen... Zit nu met een Club3d radeon 9600... Maar zit nu te denken aan de Asus aX800Pro 256... das toch wel een redleijk kaartje voor HL2/CS:S? met een dual 2600+.. wordt vast niet ondersteund, dus een MP2600+ (2,2Ghz)

[ Voor 43% gewijzigd door ReCreator op 07-10-2004 14:58 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Ow de officiele release time in NL van CS:Source: +1GMT || 8:00PM (Oct 07th)

edit: 666e post >:) })

[ Voor 16% gewijzigd door FlashBang op 07-10-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

yupz, vanavond om 8 uur.. zal wel stervensdruk worden op steam

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEE! Kan ik die creditcard nergens vinden vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Das dus vanavond?
Kijken of ik er doorheen kom... Steam zal het wel weer druk hebben dan :)
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 15:17:
NEE! Kan ik die creditcard nergens vinden vervelend.
Oef das vervelend.. leg de mijne net klaar :P

Zoekze!

Kheb trouwens nog een vraagje.. ben van plan morgen mijn PC te formatteren.. maar al mijn Steam preloads enzo staan er ook nog op... kan ik deze niet backuppen zodat ik niet alles opnieuw hoef te downloaden?

Heb daar niet zo een trek in namelijk :)

[ Voor 85% gewijzigd door ReCreator op 07-10-2004 15:20 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was al een paar dagen op zoek, maar nu vind ik hem toch zomaar tuseen een pak papier bij het bijvullen van printer wat een geluk :P

Ik ben vanavond van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op 07 oktober 2004 @ 15:17:
Das dus vanavond?
Kijken of ik er doorheen kom... Steam zal het wel weer druk hebben dan :)

[...]

Oef das vervelend.. leg de mijne net klaar :P

Zoekze!

Kheb trouwens nog een vraagje.. ben van plan morgen mijn PC te formatteren.. maar al mijn Steam preloads enzo staan er ook nog op... kan ik deze niet backuppen zodat ik niet alles opnieuw hoef te downloaden?

Ja dit kan wel, hoe? Ik heb geen idee.

ik las dit http://www.steampowered.c...hread.php?threadid=151333

Dus je .gfc files backuppen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wie kan mij ff helpen? Hoe krijg ik het voor elkaar om vanavond HL 2 en source te preorderen? Ik zal aan mijn pa ff creditcard vragen. Mag vast wel.

Maar hoe gaat het in z'n werk? Kan iemand dit mij ff uitleggen? Ik wil vanavond heel graag Source spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
PcManiaxx schreef op 07 oktober 2004 @ 16:08:
Wie kan mij ff helpen? Hoe krijg ik het voor elkaar om vanavond HL 2 en source te preorderen? Ik zal aan mijn pa ff creditcard vragen. Mag vast wel.

Maar hoe gaat het in z'n werk? Kan iemand dit mij ff uitleggen? Ik wil vanavond heel graag Source spelen.
gewoon downloaden via steam. en natuurlijk de key kopen via je credit card ( die ik niet heb :'( )
de vraag is alleen , wat net ook gezegd is, hoe druk is het en hoe lang moet je wachten om het keytje te hebben.

ik ben nu ook bezig met downloaden. vorige keer is er volgens mij iets fout gegaan. wat moet je erna doen? kun je hem dan gewoon uitpakken/ installen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
PcManiaxx schreef op 07 oktober 2004 @ 16:08:

//neukt mier modus
Het heet geen Source
//neukt mier modus

Heb je al gepreload met Steam? Anders zou ik dat maar snel gaan doen.
Als je het al wel hebt gedaan dan zou je gewoon em kunnen spelen door een CC nummer en wat info van da ding in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Jeronimusius schreef op 07 oktober 2004 @ 16:16:
[...]

ik ben nu ook bezig met downloaden. vorige keer is er volgens mij iets fout gegaan. wat moet je erna doen? kun je hem dan gewoon uitpakken/ installen ??
Nee gewoon key kopen met credit card, invullen en spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
das dus mijn probleem . heb geen credit card.

[ Voor 78% gewijzigd door Jeronimusius op 07-10-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:25
Heb die hl2 key mooi bij mijn videokaartje gekregen (Asus radeon 9600XT) Vond de beta al erg mooi, op een paar bugs na. Om 8 uur sta ik klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Aaah, heerlijk moet lukken :9~ Kan bijna niet meer wachten :X

Maar er is iets dat ik niet snap. Je koopt dus een key met je CC. Maar hoe werkt het dan? Wordt het geld van je cc afgeschreven? En is het wel betrouwbaar?

Ik moet echt weten of het betrouwbaar is. CC is gewoon van mijn pa en hij zegt dat er behoorlijk veel mee geknoeid wordt.

[ Voor 80% gewijzigd door PcManiaxx op 07-10-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
met credit cards heb je natuurlijk altijd risico's.
maar volgens mij kun je valve ( of welk bedrijf je moet betalen )wel vertrouwen.

kun je er voor mij ook een kopen stuur ik je het geld wel :D

[ Voor 22% gewijzigd door Jeronimusius op 07-10-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
PcManiaxx schreef op 07 oktober 2004 @ 16:23:

Maar er is iets dat ik niet snap. Je koopt dus een key met je CC. Maar hoe werkt het dan? Wordt het geld van je cc afgeschreven? En is het wel betrouwbaar?

Ik moet echt weten of het betrouwbaar is. CC is gewoon van mijn pa en hij zegt dat er behoorlijk veel mee geknoeid wordt.
Ik denk niet dat Valve het zou doen als het niet betrouwbaar is, hè.
Ik zie het al voor me, dikke miljoenen mensen die kopen en hun kiezen een onbetrouwbare methode 8)7
Maar met CC's heb je altijd kans op fraude.
Jeronimusius schreef op 07 oktober 2004 @ 16:23:
das dus mijn probleem . heb geen credit card.
Dan zul je moeten wachten.
kun je er voor mij ook een kopen stuur ik je het geld wel
Ja email daar ff over zeg, het lijkt hier wel slowchat!

[ Voor 24% gewijzigd door FlashBang op 07-10-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
nog twee uurtjes en dan is de offi release tijd =)

ben benieuwd of Valve eeeinndelijkkk een keertje op tijd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik laat mijn steam directory altijd gewoon staan op een andere hdd, registerdingen zet ie er allemaal automatisch wel weer in als je steam opstart na een clean windows installatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 07 oktober 2004 @ 16:23:

Ja die ouders zijn altijd een beetje para met betalen over internet via CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
unfor schreef op 07 oktober 2004 @ 18:35:
[...]

Ik laat mijn steam directory altijd gewoon staan op een andere hdd, registerdingen zet ie er allemaal automatisch wel weer in als je steam opstart na een clean windows installatie :)
Idd.. Dat kan ook, als je wilt backupen, moet je de .gcf bestanden kopieren in je SteamApps dir :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
[...]

alle *.gcf files in je SteamApps directory even op CD'tje branden en na reinstall van Steam terugzetten....does the trick.
dat zijn al je gamepackages (dus de preloads ook)

gcf = Game Content File.

edit:

daaamnnn dutchmega te snel :(

[ Voor 5% gewijzigd door HyperioN op 07-10-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemmand enig idee hoe je css op een standaart reso kan laten werken? ik had de instellingen namelijk op 1600x1200 gezet maar dat werkt niet en nu blijft het scherm de hele tijd zwart en kan ik het dus ook niet meer terugzetten :(

offtopic:
het zit vandaag wel weer lekker mee allemaal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

om 20:01 spelen, maar dan zijn er waarschijnlijk helemaal nog geen (of in ieder geval weinig) servers. :+

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Vaag, was HL2 weer eens aan het updaten en hij stond op 72% en heb toen mijn comp even gereset en nadat ik steam weer had opgestart was de preload in een keer klaar :?. Niet dat ik dat erg vind maar beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzzz... Was net met preloaden op 54,8%
Nu kijk ik en zit ineens onder de 42%.... Het saat volgens mij nu toch echt te gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Jeronimusius schreef op 07 oktober 2004 @ 16:31:
met credit cards heb je natuurlijk altijd risico's.
maar volgens mij kun je valve ( of welk bedrijf je moet betalen )wel vertrouwen.

kun je er voor mij ook een kopen stuur ik je het geld wel :D
Als je ook 1 exemplaar voor mij betaald :+

Oh en kan vrij weinig mis gaan met CC hoor, en aankopen met CC zijn toch verzekerd. En als je dat nog niet veilig genoeg vind kan je bij ABN via internetbankieren een 'eenmalige' credit card aanmaken. Daarmee kan je dan je aanschaf doen en na 1 aankoop werkt het CC nummer niet meer.

[ Voor 33% gewijzigd door miekol op 07-10-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier update ie anders niks... hoe de fuck kan je je css eigelijk terugzetten naar default instellingen (kwa resolutie enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 19:53:
Hier update ie anders niks... hoe de fuck kan je je css eigelijk terugzetten naar default instellingen (kwa resolutie enzo).
Denk dat dat alleen in CS:S zelf kan.

dit even bij launch properties erbij zetten -window

[ Voor 12% gewijzigd door bAdmuTs op 07-10-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Laatst online: 08-09 13:50
Net steam opnieuw opgestart en die geeft nu de melding: unlocking steam files :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Jaaaah hijs te koop :D

Too many connections :(

[ Voor 39% gewijzigd door bAdmuTs op 07-10-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol weet je wel hoeveel mensen dit wel niet willen?

Hopelijk wordt het snel gefixed ik wil screenshots en filmpjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
w000000000t
Eindelijk is Valve optijd!

Unlocking Steam files!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Weet je wat ik me afvraag?

Kan je bijv een gekochte game van steam ook weer verkopen? of geven aan een goede vriend?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL, krijg ik een steam message: Subscription pending

your sub. has not been completed because the steam servers are unable to progress the transaction blabla

(8>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 20:08:
LoL, krijg ik een steam message: Subscription pending

your sub. has not been completed because the steam servers are unable to progress the transaction blabla

(8>
Dat heb ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL ik had hem om 1 over 8 binnen. Helaas zijn er nog geen servers met de niewe maps. Ik heb wel ff alleen de_aztec gespeeld maar die water effecten zien er irl toch minder cool uit dan in de filmpjes. Ook vind ik het wel kut dat er nu opeens overal land opsteekt uit het water, wil je van boven naar beneden springen val je opeens op land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam is nu cs source aan het updaten... nog 10 secs te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen jammer dat alle servers down zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCREENIES PLZ! :P :+

Maar ff serieus, iedereen zal reuzebenieuwd zijn naar ingame screenies van de maps...

Degene die als eerste wat screenies post krijgt een knuffel van Terr.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 20:19:
Steam is nu cs source aan het updaten... nog 10 secs te gaan :P
Ik nog 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Subscription Pending staat er nu bij mij, moet ik alles nu weer opnieuw doen of gewoon afw8en :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

bAdmuTs schreef op 07 oktober 2004 @ 20:22:
Subscription Pending staat er nu bij mij, moet ik alles nu weer opnieuw doen of gewoon afw8en :?
Heb ik ook, gewoon wachten als het goed is staat cs source nu ook in je my games list en niet meer bij just released.
Hij is nu de cs source game files aan 't unlocken :D
Edit2: Nu is hij aan 't updaten :)

[ Voor 14% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 07-10-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 20:20:
SCREENIES PLZ! :P :+

Maar ff serieus, iedereen zal reuzebenieuwd zijn naar ingame screenies van de maps...

Degene die als eerste wat screenies post krijgt een knuffel van Terr.... :P
Daar weet ik helemaal niets van af ;)

Voor iedereen die nu ook haastig alles wilt laten unlocken / preloaden: Heb geduld. De hele wereld wil het nu. Als de server traag reageert, probeer het morgen opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ow nog maar 228 min |:(, gelukkig daalt ie wel :)

edit: moet nog 60 min w8en.

[ Voor 64% gewijzigd door bAdmuTs op 07-10-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 07 oktober 2004 @ 20:01:
Jaaaah hijs te koop :D

Too many connections :(
ben ik blij dat ik hetzelfde had als Radjuh, ben hem al aan t preloade :Y) bij de 50 % had ik in ene nog maar 37 %. Maar mooi geen gezeik van many connections op deze manier :z

edit: kon in ene niet meer de beta spelen, vandaar dat ik hier eiglijk terecht kwam

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 20:46 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.