Toon posts:

[CIP] Borg Cube

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.507 views sinds 30-01-2008

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:08:
Nou dat is in mijn geval dus ook zo: vader geworden, (nou ja 2,5 jaar geleden :P) en werk, en 's avonds nog extra webdesign werk. En ja die dingen gaan nou eenmaal voor.....zucht....
Ik zoek dus nog iets om bij te klussen en dat thuis te gaan doen, maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Ik ben DTP-er van beroep, maar ik ken niemand prive in die sfeer, helaas.....

En ja, al het geld gaat naar die lieve kids, die 's ochtends vroeg maar al te graag een pappa-mod proberen (pappa, kijk, stinke-tenen! BAF!!!!! Teen in mijn neusgat, leuke wekker heb ik :D)

Ik weet niet waar je woont, maar sla het in de omgeving haarlem is, kunnen we mischien als troost samen met die cube verder gaan. Een soort "Front Moddende Pappa's In Nood" :)

[ Voor 15% gewijzigd door XyonN op 18-03-2005 19:22 ]

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Topicstarter
ReseTTim schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:56:
[...]

skip dan ook dat hele vader worden gedoe.. je krijgt er alleen maar problemen mee en het geld om te modden verdwijnt als sneeuw voor de zon.. gaat allemaal naar die verwende kinderen B) :+

(8>
Nou dat valt wel mee hoor, zo'n geld opslurper is ie (nog) niet, alleen maar een energievreter :P
Het is echt het tijdgebrek wat me nekt, want die kleine was er ook al toen ik met de mod begon.

Verwijderd

Topicstarter
XyonN schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:20:
[...]

Ik zoek dus nog iets om bij te klussen en dat thuis te gaan doen, maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Ik ben DTP-er van beroep, maar ik ken niemand prive in die sfeer, helaas.....

En ja, al het geld gaat naar die lieve kids, die 's ochtends vroeg maar al te graag een pappa-mod proberen (pappa, kijk, stinke-tenen! BAF!!!!! Teen in mijn neusgat, leuke wekker heb ik :D)

Ik weet niet waar je woont, maar sla het in de omgeving haarlem is, kunnen we mischien als troost samen met die cube verder gaan. Een soort "Front Moddende Pappa's In Nood" :)
Helaas, XynonN...Ik woon niet echt in de buurt. Wat zeg ik? Echt niet in de buurt.
Ik woon ook zo goed als aan zee, maar dan een kilometer of 90 hoger; namelijk op Texel! 8)
Maar die van dat front vind ik wel goed gevonden >:)

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik kan wel gek zijn hoor!!!!!! (Ben het ook :twisted: )

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, de kogel is door de kerk.
Ik hang de Borg cube voorlopig aan de wilgen...maar niet voorgoed!!!
Ik ben vastberaden om hem ooit af te krijgen, maar ga me nu richten op een ander project omdat ik creatief gezien een beetje vast zit wat de cube betreft, en omdat de cube nog ontzettend veel tijd gaat vergen en ik die voorlopig niet heb, en ik nu wel eens een kast wil die er tof uitziet - af is - en ook dicht kan :P
Mijn nieuwe project wordt ook een Borg spin-off, en moet gaan lijken op een distribution node, of iets anders wat in ieder geval een Borg feeling heeft... 8)
.....LEES HET HELE VERHAAL IN MN HOOFDPOST!!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 21:47 ]

Verwijderd

you have failed !

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:28

sapphire

Die-hard pruts0r

quote van Cybersteven uit het stukje uit de startpost:
Ideeen blijven uiteraard welkom, evenals jullie altijd opbeurende, inspirerende, en aansporende commentaar en aanmoedigingen...
1. Go Cybersteve, Go Cybersteve

2. de ideen van * sapphire volgen zodra ik ze heb, dus waarschijnlijk als je meer pics post van de nieuwe case enzo ;).

Gabriël AM5

Verwijderd

koek koek ja er is weer een update
ik zou zeggen duurt lang

maar ode aan de man die het kan _/-\o_

Verwijderd

Ik zou er nog in dikke letters : RESISTANCE IS FUTILE op plakken :) hehehe, vet idee man!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Lekkere trap joh, dit topic komt uit 2005!

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-11 21:27
BlackWhizz schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:41:
Lekkere trap joh, dit topic komt uit 2005!
2004 zelfs.

Vind het jammer dat ik de plaatjes niet meer kan zien :(

Verwijderd

Gezien die sinds 2005 niet meer online is geweest, acht ik de kans zeer klein dat dat nog goed gaat komen met die foto's... ;)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Met ^, het lijkt me dat er weinig meer te melden valt.
Slotje.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.