Hey
De mijne (512Mb) is gisteren aangekomen uit duitsland. En ik ben echt in de wolken, schitterend mp3 spelertje.
+Heel licht, heel klein (twee vingerkootjes van mijn pink, maar ik heb lange vingers

), 512 Mb, FM radio, ...
-vaste accu (dus als de accu om zeep is dan is het spelertje ook om zeep, maar ik hoop er toch nog een 3 jaar mee te doen, dus als dat kan dan is het wel in orde.)
De bediening is heel gemakkelijk, je moet het boekje zelfs niet bekijken, je kan gemakkelijk door de menus bladeren. De software om de firmware te flashen ziet er ook deftig uit. (nog niet gebruikt btw, niet echt nodig)
De kwaliteit van het geluid voldoet voor mij uitstekend, de vooringestelde equalizer presests zijn ook in orde voor mij. Het schermpje biedt veel informatie. De oortjes lijken me ook wel goed te zijn, hoewel ze precies niet zo vast in mijn oor blijven zitten, dus om te sporten zal ik er wel andere moeten kopen.
Wat mij het meest verbaasde was de radio. Dit is mijn eerste mp3 spelertje, en ik dacht dat die radio maar een crappy gadget was maar dat blijkt heel goed mee te vallen!! Die kwaliteit is gewoon zuiver. Heel aangenaam, als uw mp3's op zijn , kan je eindeloos naar de radio luisteren, het nieuws effe meepikken. Heel geslaagde speler.
Ik wou van het begin af gaan voor flash based spelers, heb effe getwijfeld over HD, maar uiteindelijk toch voor flash gegaan. En ik heb er absoluut geen spijt van nu ik dit zie. Ik besef nu dat 512 Mb voor mij persoonlijk voldoende is. (Voor gedurende de dag, pendelen, af en aan naar de les en zo.) Ik heb iedere dag beschikking over mn pc zodus. Ik kan mij wel voorstellen als ge 2 weken zonder pc zit, of op vakantie da ge dan liefst een HD speler hebt. Maar HD spelers blijven wel relatief kwetsbaar he, en ben heel tevreden dat ik toch voor flash ben gegaan, omwille van licht, schokvrij en klein, en veel minder delicaat als HD.
Nu nog sp1 installeren voor USB 2 support
Nog een leuke annekdote. Ik heb de ca f300 aangeschaft op ebay. Die webshop waar hij vandaan komt biedt namelijk ook op regelmatige basis items aan op ebay. Dus die zijn helemaal nieuw en zo. Maar ze geven de mogelijkheid om erop te bieden. IK heb er 78 € voor betaald

. Dus 78€ voor speler en 12 om te verzenden, dus 90 in totaal. Kan je nagaan dat ik enorm tevreden ben. Voor die prijs is zeker het een fantastisch ding, en nu ik het heb kunnen gebuiken acht ik het zeker de officiele prijs waard, maar das nu niet meer nodig

.
(ik dacht eerst dat die mensen uit de weshop nogal pissed gingen zijn en 'per ongeluk' een 256Mb model opsturen, hopende dat ik niet de moeite zou doen om dat voor die prijs terug te sturen en een ander te vragen, maar nee hoor ca f300, 512 Mb , spiksplinternieuw, voor 78€)
Indien gewenst kanik eventueel nog wat prentjes maken.
Trouwens, de webshop heet
www.dealcat.de en op ebay duitsland kan je naar mp3 spelers gaan en uitsluitend selecteren op die verkoper. Heeft al 20.000+ items verkocht op ebay, dus zeker te vetrouwen
veel plezier met jullie gadgets
groeten