Ik denk niet dan de 512 mb nog wordt geleverd, hij is vervangen voor de 1 G...de 512 staat er nu ook niet meer op.. Ik krijg 'm woensdag opgestuurd en zal ik wel ff melden wat ik van de geluidskwaliteit vind (niet dat ik er echt verstand van heb)
Heeft iemand al ee review op internet gevonden behalve hier ? Ik raak geinteresseerd in de 1 Gig, zeker voor die prijs, maar wil nog wel wat meer info......
lees het topic eens door, er staan genoeg ervaringen, jammergenoeg niet allemaal even positief..
Dag mensen, ik heb de 1GB versie gekocht en ik vind het opzich een prima dingetje
Ziet er goed uit, gaat veel op, veel opties.
Over de geluidskwaliteit kan ik weinig zeggen omdat ik verder geen ervaring heb met mp3spelers... Ik vind het prima klinken, de bass weergave is niet heel overtuigend, maar ik vind dat de dopjes wel uitnodigen tot een wat hoger volume
Ik heb echter 1 (groot...) probleem, als ik naar de radio ga luisteren komt er een enorm irritante fluittoon doorheen fluiten op een wat lager volumes... Als ik em wat harder zet lijkt ie weg te zijn, dus op de fiets ofzo merk je het niet, maar in een stille ruimte radio luisteren wordt zo wel erg kut.
Mijn vraag, hebben andere mensen die de speler hebben dit ook? Ik gebruik de meegeleverde dopjes, kunnen jullie dit misschien ook ff proberen? En nog vreemder: Als ik op record druk tijdens het luisteren en de radio dus opneem dan is het gefluit weg... Ook als het ding aan de oplader hangt is er niks te horen... Kan iemand me dit uitleggen?
Als andere spelers dit niet hebben stuur ik em gewoon terug, het is verder echt een fijne speler, batterij lijkt behoorlijk lang mee te gaan (sinds vanmiddag constant laten spelen en de batterijindicator geeft nog helemaal vol aan) en de radio ontvangst is ook prima.
Over de geluidskwaliteit kan ik weinig zeggen omdat ik verder geen ervaring heb met mp3spelers... Ik vind het prima klinken, de bass weergave is niet heel overtuigend, maar ik vind dat de dopjes wel uitnodigen tot een wat hoger volume
Ik heb echter 1 (groot...) probleem, als ik naar de radio ga luisteren komt er een enorm irritante fluittoon doorheen fluiten op een wat lager volumes... Als ik em wat harder zet lijkt ie weg te zijn, dus op de fiets ofzo merk je het niet, maar in een stille ruimte radio luisteren wordt zo wel erg kut.
Mijn vraag, hebben andere mensen die de speler hebben dit ook? Ik gebruik de meegeleverde dopjes, kunnen jullie dit misschien ook ff proberen? En nog vreemder: Als ik op record druk tijdens het luisteren en de radio dus opneem dan is het gefluit weg... Ook als het ding aan de oplader hangt is er niks te horen... Kan iemand me dit uitleggen?
Als andere spelers dit niet hebben stuur ik em gewoon terug, het is verder echt een fijne speler, batterij lijkt behoorlijk lang mee te gaan (sinds vanmiddag constant laten spelen en de batterijindicator geeft nog helemaal vol aan) en de radio ontvangst is ook prima.
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Anoniem: 131051
Hey
De mijne (512Mb) is gisteren aangekomen uit duitsland. En ik ben echt in de wolken, schitterend mp3 spelertje.
+Heel licht, heel klein (twee vingerkootjes van mijn pink, maar ik heb lange vingers
), 512 Mb, FM radio, ...
-vaste accu (dus als de accu om zeep is dan is het spelertje ook om zeep, maar ik hoop er toch nog een 3 jaar mee te doen, dus als dat kan dan is het wel in orde.)
De bediening is heel gemakkelijk, je moet het boekje zelfs niet bekijken, je kan gemakkelijk door de menus bladeren. De software om de firmware te flashen ziet er ook deftig uit. (nog niet gebruikt btw, niet echt nodig)
De kwaliteit van het geluid voldoet voor mij uitstekend, de vooringestelde equalizer presests zijn ook in orde voor mij. Het schermpje biedt veel informatie. De oortjes lijken me ook wel goed te zijn, hoewel ze precies niet zo vast in mijn oor blijven zitten, dus om te sporten zal ik er wel andere moeten kopen.
Wat mij het meest verbaasde was de radio. Dit is mijn eerste mp3 spelertje, en ik dacht dat die radio maar een crappy gadget was maar dat blijkt heel goed mee te vallen!! Die kwaliteit is gewoon zuiver. Heel aangenaam, als uw mp3's op zijn , kan je eindeloos naar de radio luisteren, het nieuws effe meepikken. Heel geslaagde speler.
Ik wou van het begin af gaan voor flash based spelers, heb effe getwijfeld over HD, maar uiteindelijk toch voor flash gegaan. En ik heb er absoluut geen spijt van nu ik dit zie. Ik besef nu dat 512 Mb voor mij persoonlijk voldoende is. (Voor gedurende de dag, pendelen, af en aan naar de les en zo.) Ik heb iedere dag beschikking over mn pc zodus. Ik kan mij wel voorstellen als ge 2 weken zonder pc zit, of op vakantie da ge dan liefst een HD speler hebt. Maar HD spelers blijven wel relatief kwetsbaar he, en ben heel tevreden dat ik toch voor flash ben gegaan, omwille van licht, schokvrij en klein, en veel minder delicaat als HD.
Nu nog sp1 installeren voor USB 2 support
Nog een leuke annekdote. Ik heb de ca f300 aangeschaft op ebay. Die webshop waar hij vandaan komt biedt namelijk ook op regelmatige basis items aan op ebay. Dus die zijn helemaal nieuw en zo. Maar ze geven de mogelijkheid om erop te bieden. IK heb er 78 € voor betaald
. Dus 78€ voor speler en 12 om te verzenden, dus 90 in totaal. Kan je nagaan dat ik enorm tevreden ben. Voor die prijs is zeker het een fantastisch ding, en nu ik het heb kunnen gebuiken acht ik het zeker de officiele prijs waard, maar das nu niet meer nodig
.
(ik dacht eerst dat die mensen uit de weshop nogal pissed gingen zijn en 'per ongeluk' een 256Mb model opsturen, hopende dat ik niet de moeite zou doen om dat voor die prijs terug te sturen en een ander te vragen, maar nee hoor ca f300, 512 Mb , spiksplinternieuw, voor 78€)
Indien gewenst kanik eventueel nog wat prentjes maken.
Trouwens, de webshop heet www.dealcat.de en op ebay duitsland kan je naar mp3 spelers gaan en uitsluitend selecteren op die verkoper. Heeft al 20.000+ items verkocht op ebay, dus zeker te vetrouwen
veel plezier met jullie gadgets
groeten
De mijne (512Mb) is gisteren aangekomen uit duitsland. En ik ben echt in de wolken, schitterend mp3 spelertje.
+Heel licht, heel klein (twee vingerkootjes van mijn pink, maar ik heb lange vingers
-vaste accu (dus als de accu om zeep is dan is het spelertje ook om zeep, maar ik hoop er toch nog een 3 jaar mee te doen, dus als dat kan dan is het wel in orde.)
De bediening is heel gemakkelijk, je moet het boekje zelfs niet bekijken, je kan gemakkelijk door de menus bladeren. De software om de firmware te flashen ziet er ook deftig uit. (nog niet gebruikt btw, niet echt nodig)
De kwaliteit van het geluid voldoet voor mij uitstekend, de vooringestelde equalizer presests zijn ook in orde voor mij. Het schermpje biedt veel informatie. De oortjes lijken me ook wel goed te zijn, hoewel ze precies niet zo vast in mijn oor blijven zitten, dus om te sporten zal ik er wel andere moeten kopen.
Wat mij het meest verbaasde was de radio. Dit is mijn eerste mp3 spelertje, en ik dacht dat die radio maar een crappy gadget was maar dat blijkt heel goed mee te vallen!! Die kwaliteit is gewoon zuiver. Heel aangenaam, als uw mp3's op zijn , kan je eindeloos naar de radio luisteren, het nieuws effe meepikken. Heel geslaagde speler.
Ik wou van het begin af gaan voor flash based spelers, heb effe getwijfeld over HD, maar uiteindelijk toch voor flash gegaan. En ik heb er absoluut geen spijt van nu ik dit zie. Ik besef nu dat 512 Mb voor mij persoonlijk voldoende is. (Voor gedurende de dag, pendelen, af en aan naar de les en zo.) Ik heb iedere dag beschikking over mn pc zodus. Ik kan mij wel voorstellen als ge 2 weken zonder pc zit, of op vakantie da ge dan liefst een HD speler hebt. Maar HD spelers blijven wel relatief kwetsbaar he, en ben heel tevreden dat ik toch voor flash ben gegaan, omwille van licht, schokvrij en klein, en veel minder delicaat als HD.
Nu nog sp1 installeren voor USB 2 support
Nog een leuke annekdote. Ik heb de ca f300 aangeschaft op ebay. Die webshop waar hij vandaan komt biedt namelijk ook op regelmatige basis items aan op ebay. Dus die zijn helemaal nieuw en zo. Maar ze geven de mogelijkheid om erop te bieden. IK heb er 78 € voor betaald
(ik dacht eerst dat die mensen uit de weshop nogal pissed gingen zijn en 'per ongeluk' een 256Mb model opsturen, hopende dat ik niet de moeite zou doen om dat voor die prijs terug te sturen en een ander te vragen, maar nee hoor ca f300, 512 Mb , spiksplinternieuw, voor 78€)
Indien gewenst kanik eventueel nog wat prentjes maken.
Trouwens, de webshop heet www.dealcat.de en op ebay duitsland kan je naar mp3 spelers gaan en uitsluitend selecteren op die verkoper. Heeft al 20.000+ items verkocht op ebay, dus zeker te vetrouwen
veel plezier met jullie gadgets
groeten
Anoniem: 123745
Klopt, bij lagere volumes hoor je een schelle fluittoon. precies dat geluid als er een freq is geselecteerd zonder bereik. Maar gelukkig bij iets harder geluid is het weg(of gewoon niet hoorbaar).Scatman_II schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 21:33:
Dag mensen, ik heb de 1GB versie gekocht en ik vind het opzich een prima dingetjeZiet er goed uit, gaat veel op, veel opties.
Ik heb trouwens net dus de 1 Gb versie binnen, vet dingetje hoor!!!
shit, dus jij hebt het ook?Anoniem: 123745 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:46:
[...]
Klopt, bij lagere volumes hoor je een schelle fluittoon. precies dat geluid als er een freq is geselecteerd zonder bereik. Maar gelukkig bij iets harder geluid is het weg(of gewoon niet hoorbaar).
Ik heb trouwens net dus de 1 Gb versie binnen, vet dingetje hoor!!!
Heb je er toevallig ook de 'reis' oplader bij gekocht? Hang em eens daaraan en luister naar de radio? Weg ist gepiep... (+ veel betere ontvangst trouwens
Druk eens op record terwijl je naar de radio luistert? Weg ist gepiep...
Als het ledje van het lcdtje uitgaat wordt het gepiep een stuk minder...
Ik vind dit toch niet helemaal normaal hoor
Meer mensen die em hebben met dit gepiep?
[ Voor 3% gewijzigd door Scatman_II op 08-12-2004 21:01 ]
Anoniem: 54895
Ja, maar alleen de eerste paar seconden als ik van zender wissel, of als ik het volume verander. Het lijkt erop dat ik dat gepiep alleen hoor als de blacklight aan gaat, zodra die uit gaat is het gepiep bij mij verdwenen. Heel raar, misschien wordt de ontvangst van de radio op een of andere manier verstoord door de backlight?Scatman_II schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:01:
Meer mensen die em hebben met dit gepiep?
Anoniem: 66124
net besteld voor 140Anoniem: 103689 schreef op vrijdag 10 september 2004 @ 12:30:
189,- euro is niet duur voor een 512MB met USB 2.0 en zoveel opties. Ik hoop dat ze de 1GB versie ook gaan leveren.
woei! (ben benieuwd)
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 66124 op 09-12-2004 13:46 ]
Dacht ik ook, maar zodra je op record drukt tijdens het luisteren van radio dan is het ook compleet wegAnoniem: 54895 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:16:
[...]
Ja, maar alleen de eerste paar seconden als ik van zender wissel, of als ik het volume verander. Het lijkt erop dat ik dat gepiep alleen hoor als de blacklight aan gaat, zodra die uit gaat is het gepiep bij mij verdwenen. Heel raar, misschien wordt de ontvangst van de radio op een of andere manier verstoord door de backlight?
Ik zal es kijken of ik het geluid kan opnemen, kun je het vergelijken
[edit]
Om ook nog maar ff iets positiefs te zeggen....
O, de mensen die het ding hebben, check jullie handleidingen es

[ Voor 41% gewijzigd door Scatman_II op 09-12-2004 19:22 ]
Het gepiep gaat idd weg als ik record druk, maar het backlight schijnt er geen invloed op te hebben..heb geen andere doppen geprobeerd. maar denk dat de storing uit het apparaatje zelf komt..hij is ook zo klein, er interfereert vast wel iets, slechte afschilding waarschijnlijk...
maargoed dat lost ons probleem niet op...iemand zou eigenlijk even een mailtje naar cmtech moeten doen..misschien kennen ze het probleem..niet dat ze daar iets aan kunnen doen op afstand maar toch.
Verder werkt de speler vrij goed, moest even wennen aan de navigatie maar dat heb ik nu aardig onder de knie.
maargoed dat lost ons probleem niet op...iemand zou eigenlijk even een mailtje naar cmtech moeten doen..misschien kennen ze het probleem..niet dat ze daar iets aan kunnen doen op afstand maar toch.
Verder werkt de speler vrij goed, moest even wennen aan de navigatie maar dat heb ik nu aardig onder de knie.
Idd, vaag.Scatman_II schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:17:
O, de mensen die het ding hebben, check jullie handleidingen esBij de duitse specs staat dattie 20 uur meegaat, bij de engelse 15. Bij de duitse specs staat dat het ding kan opnemen tot 128kbit, in de engelse (foutief) dat ie kan opnemen tot 192kbit... Beetje wazig huh, 1 en dezelfde handleiding
Nouja, als elke speler het heeft dan zit er weinig anders op dan te wachten op een firmware upgrade die het oplost ofzoAnoniem: 123745 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:20:
Het gepiep gaat idd weg als ik record druk, maar het backlight schijnt er geen invloed op te hebben..heb geen andere doppen geprobeerd. maar denk dat de storing uit het apparaatje zelf komt..hij is ook zo klein, er interfereert vast wel iets, slechte afschilding waarschijnlijk...
Ik vond het even wennen dat je om vanuit mp3 modus in het menu te komen je lang op menu moet drukken, maar vanuit radio 1x kort... Als je op radio lang drukt dan wis je een station
Hmm.. wilde eerst de Creative MuVo V200 kopen, maar ben toch veel meer onder de indruk van dit apparaatje: hij is kleiner, heeft WEL een line-ingang en heeft verder nog een aantal extra functies. Ik wacht tot ze 'm bij mp3spelers.nl weer hebben en dan bestel ik 'm daar (de 512 mb versie, 135 e)
Anoniem: 66124
ze hebben hem nu toch op voorraad ? (donderdag eentje besteld? )Duff schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:29:
Hmm.. wilde eerst de Creative MuVo V200 kopen, maar ben toch veel meer onder de indruk van dit apparaatje: hij is kleiner, heeft WEL een line-ingang en heeft verder nog een aantal extra functies. Ik wacht tot ze 'm bij mp3spelers.nl weer hebben en dan bestel ik 'm daar (de 512 mb versie, 135 e)
Anoniem: 78560
Zo, ik heb eens even gekeken op eBay in Germany en er staan er ook nu weer een tweetal te koop de komende 2 dagen van die winkel waar jij het over had....Anoniem: 131051 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:48:
Nog een leuke annekdote. Ik heb de ca f300 aangeschaft op ebay. Die webshop waar hij vandaan komt biedt namelijk ook op regelmatige basis items aan op ebay. Dus die zijn helemaal nieuw en zo. Maar ze geven de mogelijkheid om erop te bieden. IK heb er 78 € voor betaald. Dus 78€ voor speler en 12 om te verzenden, dus 90 in totaal. Kan je nagaan dat ik enorm tevreden ben. Voor die prijs is zeker het een fantastisch ding, en nu ik het heb kunnen gebuiken acht ik het zeker de officiele prijs waard, maar das nu niet meer nodig
.
Ik heb _nog nooit_ iets besteld op eBay, hoe gaat dat verder in zijn werk?
En hoe zit het met eventuele problemen met je spelers als je hem uit Duitsland haalt? Verloopt het dan nog wel soepel met garantie mocht dit nodig zijn?
Ik heb een mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl en ga woensdagmorgen even kijken naar dat ding.... Ik wil hem gewoon even zelf vasthebben voordat ik m'n definitieve keuze maak, maar een goeie kanshebber is het in ieder geval wel!
Heb net de 512 mb versie besteld bij mp3spelers.nl.. Ben benieuwd of de service (zoals oa. snelle levering..) goed is! Heb er 162,80 voor betaald, en dat is incl. Sennheiser MX450 oortelefoon, Belkin Line-out kabel en een USB reisadaptertje. Kan niet wachten tot ik 'm kan gaan testen!!
EDIT: heb 'm gisteren voor vijven besteld, geld direct overgemaakt met Rabo internetbankieren (hun rekening is ook een rabo-rekening), was ook daadwerkelijk direct overgemaakt en dus zou je verwachten dat ik 'm vandaag ontvang.. Spannend! Weet iemand hoe het in z'n werk gaat bij MP3spelers.nl? Op welke punten van het traject bestelling > aflevering krijg je emails? Ik heb er nu 1 gehad, over hoe ik moet betalen. Krijg ik bijv. nog een mail als m'n betaling binnen is / het pakketje de deur uitgaat?
EDIT: heb 'm gisteren voor vijven besteld, geld direct overgemaakt met Rabo internetbankieren (hun rekening is ook een rabo-rekening), was ook daadwerkelijk direct overgemaakt en dus zou je verwachten dat ik 'm vandaag ontvang.. Spannend! Weet iemand hoe het in z'n werk gaat bij MP3spelers.nl? Op welke punten van het traject bestelling > aflevering krijg je emails? Ik heb er nu 1 gehad, over hoe ik moet betalen. Krijg ik bijv. nog een mail als m'n betaling binnen is / het pakketje de deur uitgaat?
[ Voor 48% gewijzigd door Duff op 14-12-2004 12:57 . Reden: Nog geen MP3 speler ontvangen.. :/ ]
Ik heb hem vandaag gehaald bij mp3spelers.nl
Vooralsnog zit ik met 1 probleempje: Op de CD die ik erbij kreeg zouden ook een tweetal programmatjes moeten staan waaonder MediaSync. Ik krijg dit echter niet geinstalleerd, alleen de LiveMusicQ Updater krijg ik op m'n pc. Iemand anders die dit probleem ook heeft?
De eerste impressie is prima. Ik wilde dat ding eerst even vasthebben enz voordat ik hem kocht om te kijken hoe hij voelde. Hij was nog kleiner dan ik verwachte en voelt degelijk aan.
Hij is idd Plug 'n Play wat een absolute must voor mij was, dus ook te gebruiken voor data bij PC's op de uni.
Geluid is vooralsnog prima, ik gebruik overigens een Sennheiser PMX60 en niet de bijgeleverde headphones.
Vooralsnog zit ik met 1 probleempje: Op de CD die ik erbij kreeg zouden ook een tweetal programmatjes moeten staan waaonder MediaSync. Ik krijg dit echter niet geinstalleerd, alleen de LiveMusicQ Updater krijg ik op m'n pc. Iemand anders die dit probleem ook heeft?
De eerste impressie is prima. Ik wilde dat ding eerst even vasthebben enz voordat ik hem kocht om te kijken hoe hij voelde. Hij was nog kleiner dan ik verwachte en voelt degelijk aan.
Hij is idd Plug 'n Play wat een absolute must voor mij was, dus ook te gebruiken voor data bij PC's op de uni.
Geluid is vooralsnog prima, ik gebruik overigens een Sennheiser PMX60 en niet de bijgeleverde headphones.
Ik heb 'm vandaag binnen gekregen! Top verpakt, kon 'm bij wijze van spreke van 10 hoog laten vallen zonder schade (de verpakking, niet de mp3 speler zelf
)
Hij was nog kleiner dan ik verwacht had, bediening wijst zichzelf, alles is duidelijk eraan en kon 'm meteen volgooien met ong. 150 mp3's. Vind het geluid zeker niet slecht (ben ook niet echt een audiofiel), hoewel ik de bijgeleverde dopjes gebruik. Ben er eigenlijk alleen maar positief over, zo ook over MP3spelers.nl. Enige nadeel vond ik dat ze me niet automatisch lieten weten wanneer de betaling binnen was bij hen / de mp3speler de deur uit ging. Ik had 'm eigenlijk gister al verwacht (maandag besteld) maar hij was er vanochtend rond 11 uur.
Top geregeld dus. Uitgebreid rrrreview komt wellicht nog, ga nu ff luisteren
Hij was nog kleiner dan ik verwacht had, bediening wijst zichzelf, alles is duidelijk eraan en kon 'm meteen volgooien met ong. 150 mp3's. Vind het geluid zeker niet slecht (ben ook niet echt een audiofiel), hoewel ik de bijgeleverde dopjes gebruik. Ben er eigenlijk alleen maar positief over, zo ook over MP3spelers.nl. Enige nadeel vond ik dat ze me niet automatisch lieten weten wanneer de betaling binnen was bij hen / de mp3speler de deur uit ging. Ik had 'm eigenlijk gister al verwacht (maandag besteld) maar hij was er vanochtend rond 11 uur.
Top geregeld dus. Uitgebreid rrrreview komt wellicht nog, ga nu ff luisteren
Als je de aankoop wint op ebay moet je (in dit geval) een afterbuy formulier invullen om de verkoop af te handelen. (www.afterbuy.de) . Alles is meteen geregeld, je krijgt een link via email. Dan verschijnt een afterbuy pagina waar vooraf je aankoop staat ingevuld, en waar je eventueel ook nog extra accesoires kan bestellen. Dan betaal je met e-banking en tis in orde. GSL brengt het pakje dan op het opgegeven verzendadres. Zie bvb www.gls-belgium.com, daar kan je dan ook je pakje tracen (heel precies, waar het ingescand is wanneer het de depots verlaat en zo.)Anoniem: 78560 schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:09:
[...]
Zo, ik heb eens even gekeken op eBay in Germany en er staan er ook nu weer een tweetal te koop de komende 2 dagen van die winkel waar jij het over had....
Ik heb _nog nooit_ iets besteld op eBay, hoe gaat dat verder in zijn werk?
En hoe zit het met eventuele problemen met je spelers als je hem uit Duitsland haalt? Verloopt het dan nog wel soepel met garantie mocht dit nodig zijn?
Ik heb een mailtje gestuurd naar mp3spelers.nl en ga woensdagmorgen even kijken naar dat ding.... Ik wil hem gewoon even zelf vasthebben voordat ik m'n definitieve keuze maak, maar een goeie kanshebber is het in ieder geval wel!
Ivm met garantie, het zal volgens mij wel mogelijk zijn die gewoon terug op te sturen naar dealcat. Maar voor 78€ voor 512Mb CA F300, dacht ik dat het de moeite loonde om toch maar het risico te nemen. Als je dat al een risico kunt noemen. Defecte toestellen zijn eerder de uitzondering dan de regel.
Over het toestelletje zelf ben ik heel tevreden. Gebruik het nu iedere dag om naar de les te gaan , enz... Het is idd heel erg klein (ik vind dat persoonlijk fantastisch en het vergroot het gadget gehalte). Je merkt toch wel dat sommige mensen naar je mp3-spelertje staren als je het bovenhaalt
Plug and play is ook een voordeel. Al gebruikt om bestandjes en en werkjes mee te nemen en zo. Gisteren is het per ongeluk blijven aanliggen van 01.00 tot 20.00 plus nog een paar uur gebruik van de dag voordien. Volume stond wel niet op luidste en na die 20 uur ongeveer was hem dan ook leeg , dus ik ben tevreden.
Ik gebruik het nu, als ik niet thuis ben, uitsluitend met het bijgeleverde hoesje. Dit biedt echt wel meer bescherming. Ook ivm met vingerafdrukken en zo. De bijgeleverde oortjes zijn ook waarschijnlijk niet zo geschikt om te sporten dus best andere aanschaffen als je denkt veel te sporten. Ondersteuning van mappen is ook wel een voordeel. 512 Mb aan willekeurige files kan wel eens een ongeordende bedoening worden anders
De lengte van de kabel van de oortjes mocht wel *iets* langer zijn want mijn oren staan te ver van mijn broekzak
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 15-12-2004 18:33 ]
Een kleine bump, ik heb de software nog niet gevonden. Een andere bezitter wel?Anoniem: 78560 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:28:
Anoniem: 132566
MediaSync gevonden (Engelse versie ca. 30 mb) van de site:
http://woodi.co.kr/2nd/wo...ge=headnum&desc=asc&no=14
Klik op de RODE letters en je MSMANAGER begint auto te d/l.
Tijdens de installprocedure, krijg je de optie om Engels te kiezen als taal.
Ik heb nog geen speler gekocht, mijn belangstelling gaat uit naar de CA F200, de opvolger van de F300 met een AA batterij die maar liefst 50 uur meegaat. Mocht deze nergens leverbaar zijn, overweeg ik de F300.
Er staan trouwens ook een hoop firmware's op de site, waaronder een met een OGC of OGG vermelding (mijn koreaans is niet zo best, sorry
), alleen op de vraag aan mp3spelers.nl over firmware's krijg je no reply helaas. Wie durft zijn speler te flashen met koreaanse fw ? Ik niet.
(Als ik er al een had.)
Voor de eigenaren die recent een F300 gekocht hebben; plaats aub een beknopte review, en dan met name over de MINPUNTEN, zoals over de "vage pieptoon" bij radio gebruik, batterijduur e.d.
Bij voorbaat dank.
(Info over de CA-F200: http://woodi.co.kr/2nd/product_f200.html )
Klik op de tabbladen aan het begin van het scherm, onder de foto voor specs en pics
Edit: Voor de liefhebber, ik heb in totaal 3-4 programma's ge-d/l, te weten een soort mediasync player, een mediasync prog om texten te editen, een mediasync prog om audio over te zetten en nog iets van een "LiveUpdater" ofzo, allemaal uit de zelfde lijstje met die firmware's zoals vermeldt hierboven in de (bovenste)link. Alleen die LiveUpdater werkt (nog) niet naar behoren, maar dat zoek ik nog wel uit, als ik mijn player heb.
http://woodi.co.kr/2nd/wo...ge=headnum&desc=asc&no=14
Klik op de RODE letters en je MSMANAGER begint auto te d/l.
Tijdens de installprocedure, krijg je de optie om Engels te kiezen als taal.
Ik heb nog geen speler gekocht, mijn belangstelling gaat uit naar de CA F200, de opvolger van de F300 met een AA batterij die maar liefst 50 uur meegaat. Mocht deze nergens leverbaar zijn, overweeg ik de F300.
Er staan trouwens ook een hoop firmware's op de site, waaronder een met een OGC of OGG vermelding (mijn koreaans is niet zo best, sorry
(Als ik er al een had.)
Voor de eigenaren die recent een F300 gekocht hebben; plaats aub een beknopte review, en dan met name over de MINPUNTEN, zoals over de "vage pieptoon" bij radio gebruik, batterijduur e.d.
Bij voorbaat dank.
(Info over de CA-F200: http://woodi.co.kr/2nd/product_f200.html )
Klik op de tabbladen aan het begin van het scherm, onder de foto voor specs en pics
Edit: Voor de liefhebber, ik heb in totaal 3-4 programma's ge-d/l, te weten een soort mediasync player, een mediasync prog om texten te editen, een mediasync prog om audio over te zetten en nog iets van een "LiveUpdater" ofzo, allemaal uit de zelfde lijstje met die firmware's zoals vermeldt hierboven in de (bovenste)link. Alleen die LiveUpdater werkt (nog) niet naar behoren, maar dat zoek ik nog wel uit, als ik mijn player heb.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 132566 op 25-12-2004 14:59 ]
Anoniem: 45287
Pff ik weet het niet meer hoor
Hoe erg zijn de nadelen van dit ding nou ?
Eerst wou ik de zen micro voor mijn vriendin kopen toen d8 ik de 1 gb muvo is wel genoeg voor haar ,maar daar had je weer een vage brom bij blacklight en toen ik deze zag dacht ik eindelijk de goeie gevonden te hebben .
Maar deze piept dus weer en heeft geen lekker geluid ?
Nog second thoughts hier ? help!
Eerst wou ik de zen micro voor mijn vriendin kopen toen d8 ik de 1 gb muvo is wel genoeg voor haar ,maar daar had je weer een vage brom bij blacklight en toen ik deze zag dacht ik eindelijk de goeie gevonden te hebben .
Ik heb het ding nu een tijdje in gebruik en ik moet zeggen dat hij me prima bevaltAnoniem: 45287 schreef op zondag 26 december 2004 @ 03:59:
Pff ik weet het niet meer hoor![]()
even alle nadelen die ik me zo kan bedenken: die piep door de radio, lange boottijd en een niet enorm overtuigende bass weergave.
De piep door de radio blijkt prima mee te leven te zijn
Lange boottijd: het duurt zo'n 10 tot 15 seconden voordat het ding begint met spelen. Lijkt iets langer dan het is
Over de lage tonen: Ik heb de equalizer altijd in de bass of WOW stand staan, bij normale eq mis ik gewoon wat laag, maar dat kan goed aan de bijgeleverde dopjes liggen, ik heb hier niks anders om mee te vergelijken en als je geen enorme bass freek bent is het echt wel voldoende.
Pluspunten zijn er veel meer
Wat die zen micro betreft: Ik liep er langs in de mediamarkt en moet toegeven dat dat wel een erg erg mooi ding is... Iets groter maar nogsteeds erg handzaam, veel ruimte, ook radio...
Alleen wel flink wat duurder, en de batterij gaat minder lang mee
tnx voor je reply...ik vind 250 toch net teveel voor haar verjaardag na zo,n dure kerstperiode dus ik ga lekker voor deze nu nog ff kijen of ik voor de 512 of 1 gig ga 
1gig besteld \o/ nu hopen dat de winkel een beetje snel is
1gig besteld \o/ nu hopen dat de winkel een beetje snel is
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 45287 op 27-12-2004 14:39 ]
Gebeurt niet veel hier heh ? dat is toch zeker een goed teken als er niks te klagen valt of is hij bij jullie al in een hoek geslingert ?
Kan ik niet zeggen
Hij is binnen maar mag hem pas op 1 jan overhandigen aan mijn vriendin
Sorry als dit als reclame wordt opgevat ,maar wat een topwinkel is dat mp3spelers zeg .
Gewoon bellen dat de betaling binnen is en dat ze een track & trace naar me mailen .
Ook heel vriendelijk en vooral snel en ik was ff die reisadapter vergeten ,maar 1 telefoontje loste dat ook weer op .
Aanrader dus (wat garantie betrefy is het afwachten natuurlijk)
Ik heb hem nu een maandje, en het is tijd voor iets meer info:
* Radio luister ik niet zo vaak, en als ik luister heb ik geen last van een pieptoon. 2 dagen terug hoorde ik die toon voor het eerst toen ik in een volledig stille kamer de radio zachtjes aan had staan met niet al te beste ontvangst (was behoorlijk veel muur om me heen).
* De accu vind ik fantastisch. Ik heb nog nooit gekeken hoelang hij nou eigenlijk meegaat, maar het is in ieder geval lang! Ik laad hem op, gebruik hem elke dag een tijdje en hoef pas weer daaaaagen later op te laden. Bij "normaal gebruik", zeg een uurtje of 2 a 3 per dag, is de accu echt ideaal.
* Ik gebruik mijn Sennheiser PMX60 bij mijn F300, en met deze headphone is het geluid in ieder geval prima! Ik heb die dopjes nog niet gebruikt, maar daar ben ik ook absoluut niet in geinterreseerd
De bass is met de PMX60 prima, ik gebruik geen TruBASS of WOW maar de P(op) instelling van de equalizer.
* Files transfer werkt lekker snel met USB 2.0 en gewoon supermakkelijk uiteraard.
* Hij blijft mooi in zijn zakje, en het draagkoord is prima.
Eigenlijk niks dan goeds .... Ik kan er ook niks aan doen ik ben er gewoon erg tevreden over. Vooral omdat het toch een beetje een "sprong in het diepe" was.
* Radio luister ik niet zo vaak, en als ik luister heb ik geen last van een pieptoon. 2 dagen terug hoorde ik die toon voor het eerst toen ik in een volledig stille kamer de radio zachtjes aan had staan met niet al te beste ontvangst (was behoorlijk veel muur om me heen).
* De accu vind ik fantastisch. Ik heb nog nooit gekeken hoelang hij nou eigenlijk meegaat, maar het is in ieder geval lang! Ik laad hem op, gebruik hem elke dag een tijdje en hoef pas weer daaaaagen later op te laden. Bij "normaal gebruik", zeg een uurtje of 2 a 3 per dag, is de accu echt ideaal.
* Ik gebruik mijn Sennheiser PMX60 bij mijn F300, en met deze headphone is het geluid in ieder geval prima! Ik heb die dopjes nog niet gebruikt, maar daar ben ik ook absoluut niet in geinterreseerd
* Files transfer werkt lekker snel met USB 2.0 en gewoon supermakkelijk uiteraard.
* Hij blijft mooi in zijn zakje, en het draagkoord is prima.
Eigenlijk niks dan goeds .... Ik kan er ook niks aan doen ik ben er gewoon erg tevreden over. Vooral omdat het toch een beetje een "sprong in het diepe" was.
Ik vond hem eigenlijk gewoon bout klinken ,maar dat was met een mx400 ?
maarja mijn vriendin vond het best entja hij is van haar dus ik klaag verder niet
Die pm van jou is dat een koptelefoon met oordoppen ?
maarja mijn vriendin vond het best entja hij is van haar dus ik klaag verder niet
Die pm van jou is dat een koptelefoon met oordoppen ?
Even een heel klein kickje voor dit topic:
Ik las ergens dat er firmware zou uitkomen waarmee het ding ook OGG slikt? Heeft iemand enig idee wanneer die firmware uitkomt?
Of misschien al uit is maar nog niet op de vertaalde sites te vinden... Dat vind ik nog wel een minpunt, de site van die gasten is traag en volgens mij is de koreaanse de enige die echt bijgehouden wordt... Maar daar snap ik dus niks van
Ik las ergens dat er firmware zou uitkomen waarmee het ding ook OGG slikt? Heeft iemand enig idee wanneer die firmware uitkomt?
Of misschien al uit is maar nog niet op de vertaalde sites te vinden... Dat vind ik nog wel een minpunt, de site van die gasten is traag en volgens mij is de koreaanse de enige die echt bijgehouden wordt... Maar daar snap ik dus niks van
die koreaanse wordt inderdaad regelmatig geupdate... De engelse valt tot nu toe zwaar tegen. Ik heb de Koreaanse firmware er nog niet in geprobeerd te stoppen, volgens mij ken ik dan niks meer lezen (herstel: begrijpen natuurlijk..
)
Deze versie ondersteund inmiddels voor zover ik heb na kunnen gaan wel OGG... maar ja... tis wachten tot ze em vertaald hebben
Deze versie ondersteund inmiddels voor zover ik heb na kunnen gaan wel OGG... maar ja... tis wachten tot ze em vertaald hebben
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
En nogsteeds niks aan nieuwe firmware
Durft iemand de gok te nemen de koreaanse firmware erop te zetten? Ik heb het sterke vermoeden dat de speler gewoon zn werk in het engels blijft doen, als je de koreaanse pdf file bekijkt zitten hier plaatjes in van de speler, gewoon in de engelse taal
Ik heb het zelf geprobeerd, maar als ik de koreaanse flash software wil installeren of uitvoeren dan krijg ik een foutmelding met een heldere koreaanse uitleg erbij...
Kheb ze een mailtje gestuurd, maar tot zover nog geen antwoord gekregen.
Misschien begrijpen ze het mailtje niet
Durft iemand de gok te nemen de koreaanse firmware erop te zetten? Ik heb het sterke vermoeden dat de speler gewoon zn werk in het engels blijft doen, als je de koreaanse pdf file bekijkt zitten hier plaatjes in van de speler, gewoon in de engelse taal
Ik heb het zelf geprobeerd, maar als ik de koreaanse flash software wil installeren of uitvoeren dan krijg ik een foutmelding met een heldere koreaanse uitleg erbij...
Kheb ze een mailtje gestuurd, maar tot zover nog geen antwoord gekregen.
Misschien begrijpen ze het mailtje niet
Heeft iemand de Live CA-F200 al in omloop gezien. Want daar gaat mijn oog naar uit. Als iemand een winkel weet die deze versie heeft hoor ik het graag
Anoniem: 98248
Misschien een rare vraag, maar hoe klik ik de speler aan dat elastiek voor je arm?
Ik ben dom.
Heeft iemand al die koreaanse firmware met OGG al geflasht. Ik durf het zelf niet aan, iemand anders wel?
Ik ben dom.
Heeft iemand al die koreaanse firmware met OGG al geflasht. Ik durf het zelf niet aan, iemand anders wel?
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 18-02-2005 08:20 ]
KICK!
Goed nieuws! Ik heb de firmware geflasht en hij speelt nu ook gewoon OGG af! Speler is iets sneller en nog een paar wijzigingen!
Bovendien is de ruis bij de radio weg!
Goed nieuws! Ik heb de firmware geflasht en hij speelt nu ook gewoon OGG af! Speler is iets sneller en nog een paar wijzigingen!
Bovendien is de ruis bij de radio weg!
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 24-02-2005 19:02 ]
Heey, ok dan!Anoniem: 98248 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:07:
KICK!
Ik begrijp trouwens niet dat ze nogsteeds niet de tijd hebben gehad die firmware te vertalen

[edit]
En alweer hetzelfde probleem.... Ik krijg een vage koreaanse foutmelding en als ik op ok druk dan is het schermpje weg en het programma ook...
Had je misschien je speler geformatteerd oid voordat je flashte?
Ik heb het nu onder 2 windowsen geprobeerd en nog geen succes gehad,,,
[edit2]
Ok, omdat mijn koreaans niet zo best is had ik het waarschijnlijk niet goed begrepen: Ik heb nu de .exe die ik gedownload heb op mn bureaublad laten staan en de firmwareupdater van de cd geopend die em nu lijkt te zien... ff mn muziekjes backupen en dan hopen dat het flashen lukt
[en nog een fijne edit
Flashen is gelukt, ding heeft wat extra opties en de piep is weg
Maar nou keek ik es ff op www.mp3spelers.nl en nou blijkt er binnenkort een nieuwere versie van dit ding uit te komen, voor dezelfde prijs: maar met kleurenscherm
Dus ik baal nu dat ik em al heb

Wel een tip voor de mensen die nog twijfelen, misschien is dit iets doorslaggevends
[ Voor 61% gewijzigd door Scatman_II op 07-03-2005 22:31 ]
Anoniem: 133424
Nog een klein schopje 
Mijn zusje heeft nou deze speler ook en heeft er een groot probleem mee. De speler wil niet meer aan, en windows (xp) herkent hem ook niet (meer). Het blauwe lampje rond de knop met de "m" erop doet het nog wel. Iemand eerder dit probleem gehad, en is er een oplossing voor?
Mijn zusje heeft nou deze speler ook en heeft er een groot probleem mee. De speler wil niet meer aan, en windows (xp) herkent hem ook niet (meer). Het blauwe lampje rond de knop met de "m" erop doet het nog wel. Iemand eerder dit probleem gehad, en is er een oplossing voor?
Om maar sarcastisch te zeggen: terugsturen of nog een poging wagen m te flashen wat denk ik niet gaat lukken.Anoniem: 133424 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:28:
Nog een klein schopje
Anoniem: 133424
Tja... ik vreesde al met grote vrezen. Maar hij is 2e hands gekocht op marktplaats
Hopelijk heeft de verkoper nog een bonnetje/garantie. Zou nog mooier zijn als er iemand met een oplossing komt
Heyz,
Om mijn speler van frisse firmware te voorzien ben ik op zoek naar de liveupdater, heb met google al verschillende zoekacties ondernomen, maar doordat de meeste sites koreaans zijn kom ik niet erg ver.
Heeft iemand anders toevallig nog een link naar de liveupdater zodat mn speler geflashed kan worden ?
Om mijn speler van frisse firmware te voorzien ben ik op zoek naar de liveupdater, heb met google al verschillende zoekacties ondernomen, maar doordat de meeste sites koreaans zijn kom ik niet erg ver.
Heeft iemand anders toevallig nog een link naar de liveupdater zodat mn speler geflashed kan worden ?
Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers
via www.itsdigital.net kun je voor ongeveer 150 euro de Live CA-C750 bestellen.... kleinste MP3speler met fantastische specs... enige wat het mist is een klok/timer/alarm... verder geweldig!
Wilde voor mn vriendin bestellen... maar de PINK versie hebben ze nog niet!
Wilde voor mn vriendin bestellen... maar de PINK versie hebben ze nog niet!
Waar zien jullie dan de nieuw firmware staan voor de CA-F300? http://cmt21.co.kr/cmt21/eng/download/list.php3
Hier:Tim Schuhmacher schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:32:
Waar zien jullie dan de nieuw firmware staan voor de CA-F300? http://cmt21.co.kr/cmt21/eng/download/list.php3
http://cmt21.co.kr/cmt21/download/list.php3
Ok bedankt, en krijg ik dan ook koreaanse teksten op het scherm, of is dat gewoon engels?
Ik heb een raar probleem als ik die firmware wil updaten,
Je krijg zo'n start schermpje en dan checking en daarna krijg ik deze error

Iemand weet waar dit op slaat?
Ik heb ooit de Volume naam veranderd maar ik weet niet of het daaraan ligt.
[ Voor 3% gewijzigd door Svenneh op 03-06-2005 09:38 ]
gewoon ok klikken, bij mij ging ie dan updaten.Svenneh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:37:
Ik heb een raar probleem als ik die firmware wil updaten,
[afbeelding]
Het is al gelukt, eerst de software van de cd installeren en dan het exe file van de site openen. Dan krijg je weer een leuke koreaanse tekst, druk ok en dan start de update. Dat ie sneller kan ik niet zeggen, de ruis is wel weg!
Maar heb je nu ook koreaanse teksten in je mp3 speler zelf? Of is dat nog engels?
Ai nu heb ik een probleem. Ik heb mijn speler geformarteerd, ik dacht dat dat voordat ik hem zou updaten wel handig zou zijn. Dat ging naar mijn idee wel goed. Het resultaat was een lege mp3 speler in explorer. Toen de Koreaanse firmware gedownload en geinstalleerd. Die bleef maar zoeken naar de mp3 speler. Die zat in het usbslot, maar het schermpje was leeg. De speler stond dus uit. Aandrukken deed niets. Toen op cancel gedrukt van het 'zoeken naar de speler'. Maar nu wil de speler niet meer aan. Windows herkent hem ook niet meer. Als hij ingeplugd is, brandt het blauwe lichtje rond het joystickje wel.
Is dit het einde (kut), of heeft iemand een suggestie.
Ik bied mijn speler (512mb) met de laatste firmware aan voor 90 euro.
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/12539
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/12539
Onder de hold knop zit een reset (gaatje) knopje deze zou je in kunnen proberen te drukken met bijvoorbeeld een speld. Wie weet helpt het nog.Tim Schuhmacher schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:25:
Ai nu heb ik een probleem. Ik heb mijn speler geformarteerd, ik dacht dat dat voordat ik hem zou updaten wel handig zou zijn. Dat ging naar mijn idee wel goed. Het resultaat was een lege mp3 speler in explorer. Toen de Koreaanse firmware gedownload en geinstalleerd. Die bleef maar zoeken naar de mp3 speler. Die zat in het usbslot, maar het schermpje was leeg. De speler stond dus uit. Aandrukken deed niets. Toen op cancel gedrukt van het 'zoeken naar de speler'. Maar nu wil de speler niet meer aan. Windows herkent hem ook niet meer. Als hij ingeplugd is, brandt het blauwe lichtje rond het joystickje wel.
offtopic:
Thx voor de liveupdater, bij mij werkte het wel firmware versie CA_F300(300.010.006)
Thx voor de liveupdater, bij mij werkte het wel firmware versie CA_F300(300.010.006)
Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers
Mooi dat het gelukt is, en inderdaad ik kan hem nog proberen te resetten. Nu eerst op zoek naar een naald.
Ik had dus ook het probleem dat je geen firm ware op de speler had, maar met die reset knop kun je het idd oplossen
..
[ Voor 67% gewijzigd door Svenneh op 27-06-2005 17:37 ]
Ik heb deze speler ook (zie eerder dit topic).
Heb die gekocht vorig jaar in oktober ongeveer. De 512 Mb versie (ca f300 dus)
Nu constateer ik volgend probleem: als ik muziek afspeel dan hoor ik door de muziek 'storing geluiden' . Poging tot omschrijven: alsof je een microfoon over je kledij zou 'wrijven'
(brrok, grropdf, frrgoob , grrrrpppkrkr, grrrppkkrkkk, zoiets
). Zowat op continue manier.
Heb proberen dingen uit te sluiten:
-alle equalizer settings geprobeerd.
-voor alle zekerheid een song erop gezet die ik zelf niet geript had maar een vriend van mij, die weet waar hij mee bezig is en dus feiloze rips aflevert (ik kan dat ook wel maar ik wou zeker zijn) iig geval speelt het wel goed op de pc.
- heb de speler altijd afgekoppeld na 'veilig verwijderen' in de taakbalk.
- gebruik altijd de plastic hoed die erbij zit (geeft misschien aanleiding tot het langer 'vochtig' blijven bij een vochtige atmosfeer, maar dat lijkt mij vergezocht)
Heb het de laatste tijd niet veel gebruikt (af en toe eens) maar het valt mij nu pas op en het is goed hoorbaar aanwezig, dus vroeger had het niet echt, of kan ik mij toch niet herinneren blijbkaar.
Als ik met de bijgeleverde software ga kijken naar de firmware staat daar: 300.040.004
en op de link die iemand hier gaf staat de laatste versie blijkbaar als: 300.010.008 (maar die van mij is dus uit oktober 2004, kan dit kloppen?)
anyway, niet zo leuk natuurlijk, dus als iemand dit ook had, laat dan weten of je het hebt kunnen verhelpen aub. Het zou spijtig zijn want ik heb er toch veel plezier mee gehad. Klein, mooi enzo...
Dacht eerst dat het te maken had met VBR songs? Maar heb het ook met bvb 192 kb/s nummers.
En een ander vaag probleem is dat het schermpje, na het afkoppelen steeds op groen staat, maakt niet uit of ik het daarvoor op blauw staan had, maar goed, das nu nog niet zo erg.
300.010.008
Heb die gekocht vorig jaar in oktober ongeveer. De 512 Mb versie (ca f300 dus)
Nu constateer ik volgend probleem: als ik muziek afspeel dan hoor ik door de muziek 'storing geluiden' . Poging tot omschrijven: alsof je een microfoon over je kledij zou 'wrijven'
(brrok, grropdf, frrgoob , grrrrpppkrkr, grrrppkkrkkk, zoiets
Heb proberen dingen uit te sluiten:
-alle equalizer settings geprobeerd.
-voor alle zekerheid een song erop gezet die ik zelf niet geript had maar een vriend van mij, die weet waar hij mee bezig is en dus feiloze rips aflevert (ik kan dat ook wel maar ik wou zeker zijn) iig geval speelt het wel goed op de pc.
- heb de speler altijd afgekoppeld na 'veilig verwijderen' in de taakbalk.
- gebruik altijd de plastic hoed die erbij zit (geeft misschien aanleiding tot het langer 'vochtig' blijven bij een vochtige atmosfeer, maar dat lijkt mij vergezocht)
Heb het de laatste tijd niet veel gebruikt (af en toe eens) maar het valt mij nu pas op en het is goed hoorbaar aanwezig, dus vroeger had het niet echt, of kan ik mij toch niet herinneren blijbkaar.
Als ik met de bijgeleverde software ga kijken naar de firmware staat daar: 300.040.004
en op de link die iemand hier gaf staat de laatste versie blijkbaar als: 300.010.008 (maar die van mij is dus uit oktober 2004, kan dit kloppen?)
anyway, niet zo leuk natuurlijk, dus als iemand dit ook had, laat dan weten of je het hebt kunnen verhelpen aub. Het zou spijtig zijn want ik heb er toch veel plezier mee gehad. Klein, mooi enzo...
Dacht eerst dat het te maken had met VBR songs? Maar heb het ook met bvb 192 kb/s nummers.
En een ander vaag probleem is dat het schermpje, na het afkoppelen steeds op groen staat, maakt niet uit of ik het daarvoor op blauw staan had, maar goed, das nu nog niet zo erg.
300.010.008
even een heeeeele ferme schop...
ik heb dit probleem nu ook en word er totaal gek van, er is veel gezeik met mp3spelers.nl, dus garantie gaat ook veel tijd kosten, dus k vroeg me af of iemand dit probleem ook heeft en er al een oplossing voor heeft gevonden?Nu constateer ik volgend probleem: als ik muziek afspeel dan hoor ik door de muziek 'storing geluiden' . Poging tot omschrijven: alsof je een microfoon over je kledij zou 'wrijven'
(brrok, grropdf, frrgoob , grrrrpppkrkr, grrrppkkrkkk, zoiets ). Zowat op continue manier.
Ik denk dat je koptelefoonaansluiting kapot is, bekend probleem bij mp3spelers. Ik zou proberen garantie te claimen.
ik denk niet dat dat het is, want als je een beetje met de speler gaat klooien (lees: heel veel vooruitspoelen en terugspoelen, switchen tussen radio en mp3 enz. enz.) wil ie af en toe nog wel eens weer de mp3's goed afspelen, maar als een paar nummers verder kan ie weer gaan flippen... en als je em vanuit uit-stand weer aan zet, is dit probleem er altijd, word er echt gek van
Hmm, je zou wel gelijk kunnen hebben. Als je voorzichtig de aansluiting van je oordopjes die in de koptelefoonaansluiting zit wat heen en weer beweegt heb je het dan ook?sjdjong schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:43:
ik denk niet dat dat het is, want als je een beetje met de speler gaat klooien (lees: heel veel vooruitspoelen en terugspoelen, switchen tussen radio en mp3 enz. enz.) wil ie af en toe nog wel eens weer de mp3's goed afspelen, maar als een paar nummers verder kan ie weer gaan flippen... en als je em vanuit uit-stand weer aan zet, is dit probleem er altijd, word er echt gek van
Heb je het toevallig altijd bij dezelfde mp3'tjes?
wat je ook doet met je koptelefoon/oordopjes, het probleem blijft, het lijkt ook op het moment dat het probleem zich voordoet, dat de speler zelf ook veeeeel slomer word in vooruit-en terugspoelen en in de menu's enz. ...
Hmm, ik denk dat ie gewoon brak is. Het klinkt in ieder geval niet als een bug oid, dus ik zou proberen garantie te claimen.
jah, ga ik ook doen, maar in andere topics staat dat mp3spelers.nl is overgenomen en allemaal gedoe, kort geding enz. enz. dus wilde eerst ff weten of iemand anders dit probleem ook heeft bij de CMTECH CA-F300 en dit misschien heeft weten op te lossen ?!...
Waar heb je die nieuwe firmware vandaan die van mij is namelijk ook goed brak bezig de laatste tijd.
hier de eerste file:
http://cmt21.co.kr/zip/f300/CA-F300(300.010.008)_A.exe
hier de tweede file:
http://cmt21.co.kr/zip/f300/CA-F300(300.010.008)_B.exe
je moet zowiezo LIVEMUSICQ op je pc hebben staan, anders werkt het niet (kan je hier downen: http://www.cmt21.co.kr/zip/CA-F300_Program.exe) eerst .......A.exe uitvoeren, dan krijg je vage shit te zien, gewoon op ok drukken, dan .....B.exe uitvoeren, weer op ok en dan gaat dat livemusicq draaien en je moet dan fragmenteren enz. enz. daar kom je voor de rest wel uit!
http://cmt21.co.kr/zip/f300/CA-F300(300.010.008)_A.exe
hier de tweede file:
http://cmt21.co.kr/zip/f300/CA-F300(300.010.008)_B.exe
je moet zowiezo LIVEMUSICQ op je pc hebben staan, anders werkt het niet (kan je hier downen: http://www.cmt21.co.kr/zip/CA-F300_Program.exe) eerst .......A.exe uitvoeren, dan krijg je vage shit te zien, gewoon op ok drukken, dan .....B.exe uitvoeren, weer op ok en dan gaat dat livemusicq draaien en je moet dan fragmenteren enz. enz. daar kom je voor de rest wel uit!