Anoniem: 106099 schreef op 24 september 2004 @ 11:49:
een stomme vraag maar ik stel hem toch maar voordat ik het spelertje ga bestellen, want bestellen en dan er niks aan hebben is nog stommer
hij werkt toch gewoon op usb 1.1 want ik heb gehoord dat er weleens apparaten zijn die het niet doen op 1.1 als ze 2.0 zijn
hoelang is de oplaad tijd van de ingebouwde accu??
hij werkt op zowel 1.1 als 2.0.. Bij 1.1 geeft ie netjes een melding dat je verbinding langzamer is dan bij een highspeed-usb verbinding.
De oplaadtijd is ongeveer 3 uur.
Anoniem: 37259 schreef op 24 september 2004 @ 12:41:
[...]
Om mezelf even te quoten, ik heb goed nieuws voor iedereen die ook OGG Vorbis files wil kunnen beluisteren.
"Ik weet bijna voor 99% zeker dat bij een volgende firmware de F300 ook Ogg vorbis zal ondersteunen omdat het binnenwerk van de speler hetzelfde is als de CA-C90 maar dit marketing technisch nog niet mag (er moet van de fabrikant een verschil tussen de veel duurdere CA-C90 blijven)", aldus Peter Smits van MP3spelers.nl.
Dus voor weinig geld heb je een kleine, kwalitatief goede, (bijna) OGG Vorbis ondersteunende MP3 speler. Ik ga niet verder zoeken; ik wacht tot mijn loon is gestort!

vet, nu alleen nog een driver-update vinden. Ik heb nog niks gevonden.
Ook ga ik dan vanaf nu alle cd's naar OGG rippen, ipv mp3..

Hij voldoet prima aan de verwachtingen.
reactietijd: Hij reageert snel, met één kanttekening. Het opstarten duurt vrij lang. Alstie uit staat, en je zet em aan, dan duurt het een seconde of 5/6 ofzo voordat het display opkomt (hij laat eerst huidge firmware-versie zien.
transfersnelheid: Snelheid van usb(2.0) is zeer goed. Had in 5 minuutjes de speler volstaan.
Batterijduur: Batterijduur kan ik nog niks over zeggen, behalve dat ik em het weekend redelijk vaak gebruikt heb, met veel display aan en shuffle enzo, en hij zit nog halfvol.
Plaatjes moet je nog even geduld hebben, ik heb hier geen digicam helaas.
Zie dit topic
offtopic:
sorry, maar heb daar op dit moment even de tijd niet voor...
nog wat andere opmerkingen:
de sleeptimer heb ik vanacht voor het slapengaan even uitgetest, dat werkt perfect. Je kan em instellen op 15/30/60/120 minuten, dan gaat ie automatisch uit. Dit werkt perfect
De geluidskwaliteit vind ik uitstekend, ook met de meegeleverde oordopjes. Wat mij gisteravond alleen opviel, is dat ik af en toe wat tikjes en kraakjes hoorde bij een bepaalde mp3 (Bon Jovi - Blaze of Glory, 320kbps). Ik weet niet of dit aan de speler ligt, ik heb het niet eerder gehoord, maar ik heb ook bijna geen mp3s op 320kbps. Het kan echter ook aan de mp3 zelf liggen.