Of zijn hier twee verschillende versies van TT Mobile voor nodig?
De S60 versie (6680) is een andere dan de S80 versie (9300i).Yabadab schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 00:19:
Werkt TomTom Mobile 5 voor de Nokia 6680 tevens op de Nokia 9300i?
Of zijn hier twee verschillende versies van TT Mobile voor nodig?
Ik heb dit probleem ook, ik gebruik versie 5.2 van TomTom maar het heeft niet geholpen. Als er iemand een oplossing bespeurt op internet graag melden, het is een enorm irritant probleem waar ook niet direct een oorzaak aan toe te wijzen is. Met andere toegevoegde software gebeurt dit niet, alleen met TomTom. Zodra ik hem zelf heb gevonden (de oplossing) post ik hem ook.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:35:
wat ik heb bij tomtom:
als ik mijn gsm simkaart eruithaal en dus batterij ook, daarna batterij er weer in steek en opstart, is tomtom icoon verdwenen![]()
dan moet ik het weer overzetten naar gsm vanop pc.
*EDIT*
ik heb het probleem ontdekt
met Powerfile voor S80 zag ik dat hoe de 9300i automatisch de opstartfile TTMOBILE80.app veranderde naar TTMOBILE80.appX
deze file read only maken helpt niet. Daarom steeds via powerfile de file renamen terug naar .app en je kan opstarten uit het menu, ofwel gewoon klikken op de applicatie in powerfile.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
De Tomtom "bug" heb ik ook. Tevens neemt hij af en toe gewoon niet op, geeft fouten als ik wil bellen en het internet is echt stront traag (ook via wifi wat hier 9 van de 10 x op een wazige manier niet werkt). Heeft misschien iemand al een firmware update gedaan?
Verwijderd
Bij mij loopt Tom Tom iedere keer vast na > 15 min ofzo. Hij geeft dan aan: Geen GPS apparaat!
Tom tom aflsuiten gaat, maar bluetooth uitzetten lukt niet.
Bluetooth is dan waarschijnlijk 'vastgelopen'
De enige optie die dan werkt is de batterij eruit halen, telefoon opnieuw opstarten en bluetooth weer opnieuw aanzetten
Ik heb een Xaiox Navone reveiver (met overigens goede gps ontvangst) en kaartversie v390
Weet iemand een oplossing
- Een nieuwe kaartversie?
- Een TomTom ontvanger aanschaffen?
- Een Nokia ontvanger aanschaffen?
Ik vraag me af of het een nokia probleem of een receiver probleem is
Op mijn Nokia 6680 zet ik alle bestanden in de rootdirectory. Maar als ik dat doe op een een Nokia 9300i dan werkt dat niet.
edit: zelf gebruik op mijn Nokia 6680 een Holux 236 GPS ontvanger en die werkt perfect. Echt een aanrader.
[ Voor 22% gewijzigd door Yabadab op 04-08-2006 12:15 ]
is dit nog gelukt ? wat ik al zei met mijn Nokia 6680 en Nokia PC Suite v6.7 NL kopiert hij automatisch de afbeeldingen uit Outlook 2003 naar de telefoon aan de contact personen gekoppeldD-Jay schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:55:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is met een instelling om afbeeldingen die gekoppelt zijn aan Outlook contactpersonen te synchroniseren met de 9300 contactpersonen ? Ik krijg het niet voor elkaar ...
iemand anders die weet of dit gewoon goed werkt met de 9300i ?
BarryMel
TomTom 5.20 doet het, het zelfde probleem, na een reboot werken de icoontjes niet meer, als je met bestandsbeheer de .appx hernoemd naar .app werkt het allemaal gewoon weer.......
TomTom werkt gewoon snel, niet langzaam zoals ik hier eerder had gelezen
en de contact pics uit outlook neemt hij gewoon mee naar de telefoon, vind het alleen jammer dat je de foto van een persoon alleen aan de binnenkant ziet waar je mee belt en niet aan de telefoon kant
o ja, eerst kreeg ik mijn 1 gig geheugenkaart niet aan de praat, maar je moet dus blijkbaar het batterijen klepje er op doen anders ziet hij die kaart niet
later probeerde ik de geheugenkaart op mijn pc in te lezen, deze werkte toen niet meer, de 9300i had er blijkbaar iets van een code in gezet kwam ik achter, deze kan je verwijdereren in het bestandsbeheer
----------
Oplossing TomTom probleem
-----------
ik heb net de oplossing gevonden voor het verdwijnen van de icoontjes, via dit forum : http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=24906 kan je als je je registreerd een zipje downloaden met daar in een nieuwe TTSWITCHER.EXE die in de root van je geheugenkaart in het mapje TomTom staat, probleem opgelost
[ Voor 40% gewijzigd door barrymel op 29-09-2006 14:37 . Reden: Oplossing TomTom probleem ]
BarryMel
Na lang gewerkt te hebben met een HTC TYHN ben ik overgestapt.
Was het gepiel met een pennetje zat in WM5, en vond de bediening klote
Nu alleen nog een vraag over de Firmware van de 9300I... staat nu op V05.50(00) RA-8 Is dit nu de recenste Firmware op de 9300i?
ツ
Verwijderd
Ik wil de blackberry Connect software erop, maar zie op het net alleen de software voor versies 5.50(0), 5.50(1) or 5.50(2)
http://www.businesssoftwa.../blackberry_downloads.php
Moet ik naar een servicepoint?
Edit: al opgelost inmiddels. Dit bleek bij de postvak-in smsjes niet mogelijk te zijn, maar zodra iemand een nieuwe sms stuurt wel. Ga je echter weer naar Postvak In, dan is het weer niet mogelijk. Vrij onlogisch als je dat wel gewend bent (bij andere Nokia-toestellen is dit altijd het geval namelijk, kan je meteen op "beantwoorden" klikken. Dus mijn vraag of het aan te passen is staat toch nog wel open.
[ Voor 33% gewijzigd door Bart-Willem op 30-03-2007 18:47 ]
Verwijderd
Dit programma moet een goede zoekfunctie hebben, zodat ik contactpersonen snel en gemakkelijk kan vinden. Bijv. door een aantal letters van de naam in de toetsen, waarbij dan gelijk alle resultaten worden weergegeven, van contactpersonen die de ingetoetste letters in de naam hebben. Als een contactpersoon gevonden is, moet er met één druk op de groene toets gebeld kunnen worden.
Iemand een idee welk programma dit moet worden, of meer mensen met dit "probleem"?
Verwijderd
Op internet vind alleen maar programma's waarmee je maar met een msn adres erop kan, niet met meerdere en met googletalk (/jabber).
Alvast bedankt,
ticom/timothy de vries