Serious Samurize Stuff deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ja, maar dan moet niet iemand gaan roepen dat die samurize site werkt, want dat doet hij dus niet!

Op de site zoals hij er nu uitziet, kwam ik gisteren ook op, dus zo spectaculair is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:23:
Ja, maar dan moet niet iemand gaan roepen dat die samurize site werkt, want dat doet hij dus niet!

Op de site zoals hij er nu uitziet, kwam ik gisteren ook op, dus zo spectaculair is het niet...
bij deze dan mijn excuses.

ik probeerde namelijk alleen het screenshot gedeelte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik zag in een eerdere post iemand die ook de temperatuur van zijn harddisks weergegeven had. Wordt dat door bepaalde harddisks ondersteund of moet je dan zelf met temperatuur sensors gaan hobbyen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Volgens mij ondersteunen alle HD's die SMART ondersteunen ook het uitlezen van temperatuursensors. Alle HD's dus. Via de SpeedFan-plugin kan je ze tevoorschijn toveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]TranceSetter schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Komt ie:
....

Welke lettertype heb je voor deze config gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:28:

Welke lettertype heb je voor deze config gebruikt?
Goeie vraag...
Ik kon het antwoord ook niet vinden.
Best wel mooie lettertype wat ik wilde gebruiken voor de klok. :)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Geurt-kun schreef op zondag 15 januari 2006 @ 03:33:
[...]

Goeie vraag...
Ik kon het antwoord ook niet vinden.
Best wel mooie lettertype wat ik wilde gebruiken voor de klok. :)
Betere vraag vind ik: waar blijven die config en muurpapiertjes nou? :? :P
Maar lettertype is idd wel vet ja :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Dat lettertype heet Hooge en zit bijgesloten bij Torsius' Weather.2004-plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Spike_wolf schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:04:
[...]

Betere vraag vind ik: waar blijven die config en muurpapiertjes nou? :? :P
Maar lettertype is idd wel vet ja :)
Gisteren is één van mijn schijven gecrashed waardoor de wallpapers pleite zijn. ik ben echter op speurtocht om die nog terug te krijgen.

De config: Config gewoon unzippen in de samurize folder

[ Voor 17% gewijzigd door TranceSetter op 15-01-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

TranceSetter schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:36:
[...]

Gisteren is één van mijn schijven gecrashed waardoor de wallpapers pleite zijn. ik ben echter op speurtocht om die nog terug te krijgen.

De config: Config gewoon unzippen in de samurize folder
Hey thanks :)
De wallpaper heb ik geen haast mee hoor, doe maar rustig aan :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Weet iemand een script of plugin die ervoor zorgt dat je de album art kunt laten zien van het liedje dat gespeeld wordt in winamp? op samurize krijg ik wel scripts via de zoekfunctie, maar die staan niet meer online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k kheb een probleempje met mbm, hoe kan ik er voor zorgen dat mbm temperaturen van sensors regelmatiger uitleest, want als ik in samurize kijk, dan worden die temps om de 15 sec verandert.
en dat vind ik nu wel een beetje traag
(in samurize staat alles goed, interval staat op 0 ms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Staan je Project Options Refresh (laatste tabblad) niet te hoog ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Ik kan nu met Samurize op mijn bureaublad de TVgids zien. Maar doordat ik beperkte ruimte op mijn bureaublad heb, moet het aan het eind ingekort worden en eindigd het dus met puntjes ...
Nu zou ik willen dat ik, als ik met mijn muis eroverheen ga, gewoon in zo'n mouse-over blokje de complete naam te zien krijg, is dit mogelijk?
En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Je kan je tekstblokje inkorten op lengte en in de eigenschappen van je specifieke TV-meter de tooltip voor mouse-over inschakelen (laatste tabblad) met waarde %v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Bingo, bedankt! Had al zitten pielen met dat mouse-over, maar ben blijkbaar te dom om op %v te komen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn config is gebaseerd op die van TranceSetters.

Alleen heb ik toch aanzienlijke veranderingen doorgevoerd.

- Andere opmaak
- Kleiner
- Weer
- Etc

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.zwanenberg/desk1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

nou, post maar dan :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Weet iemand een manier om je webcam in samurize te laten zien? Dus gewoon de webcam die ik via usb heb aangesloten. Want ik kan alleen dingen vinden om webcams van internet aantesluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Good Fella schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:03:
Weet iemand een manier om je webcam in samurize te laten zien? Dus gewoon de webcam die ik via usb heb aangesloten. Want ik kan alleen dingen vinden om webcams van internet aantesluiten.
Security cam bij je kamer deur ophangen ofzo? :P

Neej, geen idee of/hoe dat kan, maar opzich nu ik er aan denk zou je daar ook wel leuke dingen mee kunnen doen.. :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Zoiets ;) Maar lijkt me wel grappig om bijvoorbeeld bij het weer neer te zetten. En dan je webcam uit het raam :p Of natuurlijk als extrabeveiligging bij de deur, kan je zien als er iemand aanbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Good Fella schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:17:
kan je zien als er iemand aanbeld.
Waarschijnlijk bedoel je dat je dan kunt zien wie er belt....als je de bel hoort ;)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ja ok, ookal hoor ik hem hier boven meestal neit :x Maar is er niemand die enig idee heeft? Het zou toch wel moeten kunnen. Is dat anders mogelijk met activedesktop (ookal heb ik daar nooit mee gewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter,

Ik zie dat je in je config de UptimeInfo plugin gebruikt. Ik heb deze ook aan mijn config toegevoegd alleen heb ik een probleem met deze plugin. Als ik reboot dan wordt de totale uptime niet onthouden/bijgwerkt. Elke keer als ik mijn systeem opnieuw opstart begint hij te tellen vanaf 47 minuten. De totale uptime die mijn systeem vanaf die 47 minuten tot aan een volgende reboot maakt worden nooit onthouden. De totale uptime wordt alleen onthouden als ik Samurize handmatig afsluit. Heb jij dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:25:
TranceSetter,

Ik zie dat je in je config de UptimeInfo plugin gebruikt. Ik heb deze ook aan mijn config toegevoegd alleen heb ik een probleem met deze plugin. Als ik reboot dan wordt de totale uptime niet onthouden/bijgwerkt. Elke keer als ik mijn systeem opnieuw opstart begint hij te tellen vanaf 47 minuten. De totale uptime die mijn systeem vanaf die 47 minuten tot aan een volgende reboot maakt worden nooit onthouden. De totale uptime wordt alleen onthouden als ik Samurize handmatig afsluit. Heb jij dit ook?
Ik heb dit probleem niet nee. Bij mij begint hij bij de huidige uptime gewoon bij 0 en bij de totale telt hij het gewoon bij de vorige uptime... Ik heb niets geks gedaan. Gewoon toevoegen en instellen.

Wat ik wel raar vind is dat ik dagen toevoeg, dat hij de dagen dan wel telt, maar bijvoorbeeld ook 54 uur aangeeft, wat neerkomt op 2 dagen en 4 uur... hij geeft de dagen en uren dus eigenlijk dubbel weer, en daar moet ik nog een oplossing voor vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Good Fella schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:03:
Weet iemand een manier om je webcam in samurize te laten zien?
Je kan je webcamsoftware waarschijnlijk zo instellen dat er om de x seconden een afbeelding gemaakt wordt. Die afbeelding kan je dan evt. uploaden. In dit geval kan je met een image-meter die afbeelding direct laten zien. Als het goed is wordt automatisch herkend dat de afbeelding is gewijzigd en wordt hij in Samurize refreshed.

Kijk anders eens hier...
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:25:
Ik zie dat je in je config de UptimeInfo plugin gebruikt. Ik heb deze ook aan mijn config toegevoegd alleen heb ik een probleem met deze plugin.
Waarom gebruik je niet de standaard uptime-functie die in Samurize zit i.p.v. een aparte plugin?

[ Voor 40% gewijzigd door jfeelders op 19-01-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Is het dan niet een beter idee om met die winxp powertoy een plaatje opteslaan en die gelijk in samurize te laden? Had het alleen liever streaming gehad :(

Dat link heeft wel geholpen. Bedankt :)

[ Voor 13% gewijzigd door MoietyMe op 19-01-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:52:
[...]
Wat ik wel raar vind is dat ik dagen toevoeg, dat hij de dagen dan wel telt, maar bijvoorbeeld ook 54 uur aangeeft, wat neerkomt op 2 dagen en 4 uur... hij geeft de dagen en uren dus eigenlijk dubbel weer, en daar moet ik nog een oplossing voor vinden...
Welke parameter gebruik je om de uren weer te geven? Als je ook dagen gebruikt moet je volgens mij de parameter %h gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ik heb uren:minuten:seconden waarbij uren voorbij de 24 kan, en dat heb ik zo:
%th %cm %cs
dan doet hij het goed maar als je %m doet, dan maakt hij daar %tm van ofzo, beetje raar

mijn configs trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://www.ai4n.com/screen.jpg

en in het hout :)
http://www.ai4n.com/screen2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ErwinTV op 19-01-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dit is dan mijn Samurize setup...

Afbeeldingslocatie: http://img493.imageshack.us/img493/3066/thumbdesk9ib.jpg

De klok en de plaatjes heb ik uit de config van TranceSetter gesloopt (thanks nog) en verder eigen ontwerp, dat k beetje op m'n Alienware Windows theme heb willen laten lijken :)
Ziet er niet slecht uit dacht ik zo :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Waarom gebruik je niet de standaard uptime-functie die in Samurize zit i.p.v. een aparte plugin?[/quote]

Kun je met de standaard uptime functie naast de huidige uptime ook de langste uptime ooit en de totale uptime weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Mijn eerste poging :) :
Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/2668/desktop1yf.th.jpg

Ik heb in het midden een soort van control panel gemaakt ipv snelkoppelingen (wil ik nog wat anders gaan maken). Het is allemaal eigen ontwerp :) .

[ Voor 38% gewijzigd door dntje op 22-01-2006 21:20 ]

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Spike_wolf schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 22:02:
Dit is dan mijn Samurize setup...

[afbeelding]

De klok en de plaatjes heb ik uit de config van TranceSetter gesloopt (thanks nog) en verder eigen ontwerp, dat k beetje op m'n Alienware Windows theme heb willen laten lijken :)
Ziet er niet slecht uit dacht ik zo :)
[late-reactie]
Wallpaper posten please :D
[/late-reactie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Martinator schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:01:
[...]

[late-reactie]
Wallpaper posten please :D
[/late-reactie]
Hehe... hier zijn ze :)

Links:

Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/862/catherinebell99200381954pm1540.th.jpg

Rechts:
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/1612/catherinebell053ms.th.jpg

De rechter is nog steeds op low res (1024x768), en daar stoor ik mezelf ook al een tijd aan.. k heb de Hi-Res foto als t goed is nog ergens op een HDD rondslingeren, zal daar binnenkort eens een hi-res versie van maken :)

[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 24-01-2006 23:28 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Hai allemaal,

Ik heb eerst Yahoo Widget Engine geprobeerd, maar dit vond ik maar niks het vrat naar mijn idee teveel resources en was niet echt editbaar en er was geen fatsoenlijke TVgids te vinden.
Heb dus nu net Samurize gedownload en TVgids geprobeerd (eerst de config en daarna de verbeterde VBS van NeM (1.31). Geprobeerd, maar krijg alleen blauw schermpje met file not found (waar de programma's horen te staan, of ik heb alleen de zwarte regel tekst van het VBS scriptje. Op jullie screenshot zie ik allemaal van die hippe TVgidsen: dat wil ik ook! :'( Hoe doen jullie dat (normaal gesproken zou ik me daar meer in verdiepen, maar heb binnenkort tentamens :s)

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
vogelaarke schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:31:
Hai allemaal,

Ik heb eerst Yahoo Widget Engine geprobeerd, maar dit vond ik maar niks het vrat naar mijn idee teveel resources en was niet echt editbaar en er was geen fatsoenlijke TVgids te vinden.
Heb dus nu net Samurize gedownload en TVgids geprobeerd (eerst de config en daarna de verbeterde VBS van NeM (1.31). Geprobeerd, maar krijg alleen blauw schermpje met file not found (waar de programma's horen te staan, of ik heb alleen de zwarte regel tekst van het VBS scriptje. Op jullie screenshot zie ik allemaal van die hippe TVgidsen: dat wil ik ook! :'( Hoe doen jullie dat (normaal gesproken zou ik me daar meer in verdiepen, maar heb binnenkort tentamens :s)
Er moet een TVgids.txt in de samurize map staan, en vanuit daar moet je die textfile uitlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Wel een TVgids.txt, maar dat staat niks in, alleen een error :s.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
vogelaarke schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:50:
Wel een TVgids.txt, maar dat staat niks in, alleen een error :s.
In samurize moet je een script aanmaken metdie TVGids. Daar laat je dan niets in zien, dus gewoon een leeg blokje. Dit script zorgt er namelijk voor dat het tvgids.txt bestand beschreven gaat worden. En dan kun je dit txt-file uitlezen met text-meters.

Als dit niet lukt, welke error staat er dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Ik bedoel er staat een DutchTV.tmp bestand, maar die zegt: Site Format Has changed.
Dus andere RSS-feed?
Waar haal ik die vandaan?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Laatst online: 10-07-2022
Hallo samurize liefhebbers,

Ik heb eigenlijk een vraag waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden via het tweakers forum noch via mijn beste vriend google.

Op mijn school (Fontys) werken wij via een webboard, dit is eigenlijk gewoon een forum waarbij je jezelf moet inloggen. Hierop komen alle belangrijke dingen te staan voor mijn opleiding.

De vraag is nu eigenlijk: is het mogelijk om met Serious Samurize of een dergelijk programma de recentste forum topics op je desktop te laden? Die dan natuurlijk zo nu en dan ververst wordt...

Bij voorbaat dank uwe maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
voor hierboven: volgens mij alleen als ze een RSS-feed hebben.

vraagje van mij: ik heb een vreemd probleem met mijn weather plugin. Hij doet het alleen nadat ik via edit config file alle scripts en plugins test. Anders worden de incoontjes en getalletjes niet ververst.

[ Voor 3% gewijzigd door Byte_Me op 27-01-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Laatst online: 10-07-2022
Helaas heb ik geen antwoord op jou vraag, aangezien ik een Noob ben op het gebied van samurize.

Maar even over mijn vraag, is het mogelijk zelf een RSS-Feed te maken van een forum en deze daarvoor te gebruiken?

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik ben weer eens bezig met een nieuwe config te maken in samurize.

Nu ziet het er al best aardig uit (vind ik zelf dan he ;)), maar heb toch een vraag waar ik niet uit kom.

Ik wil dus voor elke dvd-drive in mijn systeem (4 in totaal) een icoontje in samurize maken, en zodra dat er een dvd ingeduwd wordt, dat dan het icoontje van kleur veranderd. Dit wil ik dan doen door het icoontje gewoon te vervangen door een andere die ik zelf de goede kleur heb gegeven met een willekeurig programma.

Echter lukt het me niet om dit voor mekaar te krijgen, en ik heb het toch ooit al eens aan het werken gehad. Weet alleen niet of ik er toen een plugin voor heb gebruikt of niet :/

Kan iemand me hiermee helpen?

Mijn config tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/samurize_001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
Is het mogelijk een soort van Post-it/Editpad/Notepad (maw een kladblok waar je makkelijk in kan copy en pasten) te maken voor een samurize sidebar? Zo ja...hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
ponq schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:14:
Is het mogelijk een soort van Post-it/Editpad/Notepad (maw een kladblok waar je makkelijk in kan copy en pasten) te maken voor een samurize sidebar? Zo ja...hoe?
ja, met todo (zo heet dat geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

ponq schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:14:
Dat kan bijvoorbeeld met NoteTaker. deze is hier te downloaden, en is nu onderdeel van uziq's plugin pack. je hebt hieruit alleen de NoteTaker.dll uit nodig, welke je in de plugin directory moet zetten, en linken via: Add Meter --> Add Plugin --> bij "draw type" de "Visual Plugin" selecteren, dan bij tabblad "Display", de dll selecteren en configureren.

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 13:32
Heeft iemand het TvGids-scriptje nog werkende, want de Tv-site is volgens mij veranderd en hij geeft een error. Dus als iemand hem wel werkend heeft, post hem a.u.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb hem gewoon werkend, echter met enkel Discovery, Nat. Geographic, CNN en Mtv. Mogelijk dat de indeling van de andere kanalen veranderd is... Het TVgids script is een wonderlijk script dat regelmatig problemen geeft door invloed van de gebruikersomgeving. Zo heb ik er ook een tijd problemen mee gehad, maar anderen niet, en andersom...

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-01 20:11
ErwinTV schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:20:
ik heb uren:minuten:seconden waarbij uren voorbij de 24 kan, en dat heb ik zo:
%th %cm %cs
dan doet hij het goed maar als je %m doet, dan maakt hij daar %tm van ofzo, beetje raar

mijn configs trouwens:
[afbeelding]

en in het hout :)
http://www.ai4n.com/screen2.jpg
Heb je deze misschien te download?

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
promo-1 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:52:
Hallo samurize liefhebbers,

Ik heb eigenlijk een vraag waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden via het tweakers forum noch via mijn beste vriend google.

Op mijn school (Fontys) werken wij via een webboard, dit is eigenlijk gewoon een forum waarbij je jezelf moet inloggen. Hierop komen alle belangrijke dingen te staan voor mijn opleiding.

De vraag is nu eigenlijk: is het mogelijk om met Serious Samurize of een dergelijk programma de recentste forum topics op je desktop te laden? Die dan natuurlijk zo nu en dan ververst wordt...

Bij voorbaat dank uwe maat
ik zit ook op de fontys, en dat zou voor mij ook wel fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Laatst online: 11-09 16:04
Petok schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:05:
Heeft iemand het TvGids-scriptje nog werkende, want de Tv-site is volgens mij veranderd en hij geeft een error. Dus als iemand hem wel werkend heeft, post hem a.u.b. :)
laatmaar

[ Voor 3% gewijzigd door FicoF op 10-03-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Laatst online: 11-09 16:04
Is er ook een mogelijkheid om beurskoersen te laten zien via Samurize?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Bij mij krijg ik de laatste 2 weken mijn dagelijkse portie fokke en sukke niet meer te zien. Het script staat nog gewoon in de goede map, en er is niks aan veranderd, hij haalt alleen de stripjes niet op. Is dit bekend, of werkt hij bij anderen wel nog gewoon?

Dit is het script:
Function FokSuk_Image
Path = "C:\Program Files\Samurize\Scripts\" 'This is the path where the images are stored. Make sure you always end with '\'
Archief = 0 'If Archief=1 then the old images are not deleted from your PC

'************* BEGIN: COPY FOKSUK.NL TO TEXTFILE ***********************************
GetURL = "http://www.foksuk.nl"
Dim Http
Set Http = CreateObject("WinHttp.WinHttpRequest.5.1")

Http.Open "GET", GetURL, False
Http.Send
HtmlResult = Http.ResponseText

Set Http = Nothing
Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

Set File = fs.CreateTextFile(Path & "FokSuk.txt", True, False)
File.Write HtmlResult
File.Close

Set File = Nothing
Set fs = Nothing

'************* END: COPY FOKSUK.NL TO TEXTFILE *************************************

'************* BEGIN: FIND LINK IN TEXTFILE ****************************************

Set file_obj = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set file_path = file_obj.GetFile(Path & "FokSuk.txt")
Set File = file_path.OpenAsTextStream(1, -2)
GetFileContents = File.readall

Do While Not ZoekString = "imggif.php"
tel = tel + 1
ZoekString = Mid(GetFileContents, tel, 10)
teloud = tel
Loop
Do While Not ZoekChar = Chr(34)
tel = tel + 1
ZoekChar = Mid(GetFileContents, tel, 1)
Loop

ZoekString = Mid(GetFileContents, teloud, (tel - teloud))
File.Close
Set file_path = Nothing ' Resets variable
Set file_obj = Nothing ' Resets variable

FokSuk_Image = "http://www.foksuk.nl/" & ZoekString

'************* END: FIND LINK IN TEXTFILE ******************************************

'**************BEGIN: COPY IMAGE TO LOCAL PC ***************************************

Http.Open "GET", FokSuk_Image, False
Http.Send
BinaryGetURL = Http.ResponseBody

Const adTypeBinary = 1
Const adSaveCreateOverWrite = 2

Dim BinaryStream
Set BinaryStream = CreateObject("ADODB.Stream")
BinaryStream.Type = adTypeBinary

BinaryStream.Open
BinaryStream.Write BinaryGetURL

If Archief = 1 Then BinaryStream.SaveToFile Path & "FokSuk_" & Date & ".gif", adSaveCreateOverWrite
BinaryStream.SaveToFile Path & "FokSuk.gif", adSaveCreateOverWrite

FokSuk_Image=Path & "FokSuk.gif"

Dim fso
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
fso.DeleteFile(Path & "FokSuk.txt")

'**************END: COPY IMAGE TO LOCAL PC *****************************************

End Function
Ik ben zelf heel slecht in scripten dus kom niet ver. Als ik het script test in samurize krijg ik de melding:
[Error] - Ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument
In FokSuk.vbs (FokSuk_Image)
Line 18, column 4

[ Voor 95% gewijzigd door Dav0s op 16-03-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

De site is nieuw gemaakt en de verwijzing naar FokSuk_(datum).gif is veranderd. Ze maken nu gebruik van PHP en de images staan in een upload-dir. Het aanpassen van het script is niet erg moeilijk maar ik heb het nu te druk en ben te moe om er echt voor te gaan zitten... Misschien iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand het voor me zou willen veranderen, ik mis ze zo! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met die DutchTV plugin, als ik het script erin heb gezet en dan DutchTV.txt in een Text File laad geeft ie de melding

Site format has changed.
Script has failed.

Dat staat ook gewoon in het txt bestand als je die opent..

edit::

had nog een vraagje, heb het met zoek naar analoge klok niet geovnden
hoe maak je nou precies een analoge klok? de wijzers dan.. de achtergrond kan ik ook wel bedenken ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:58:
hoe maak je nou precies een analoge klok?
Staat gewoon in de F.A.Q op de samurize site

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh niet gezien pardon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Deze TV-gids werkt bij mij goed, mogelijk bij jouw ook: http://rapidshare.de/files/16069275/DutchTV-fix.zip.html

Is er iemand die voor mij het FokSuk scriptje kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die DutchTV werkt echt niet bij mij, maar ik heb eens in dat script gekeken
ik zag dat hij de lijst met programma's van deze link haalde
http://www.tvgids.nl/nustraks.php

' Retrieves TV listings from http://www.tvgids.nl/nustraks.php (Dutch TV
' listings)

en

htmlResult = ReturnHTML("http://www.tvgids.nl/nustraks.php?alle=TRUE")

If InStr(htmlResult, "<title>TV Gids Online</title>") = 0 Then
textToWrite = "Site format has changed." & vbCrlf & "Script has failed."

en die melding die hier gecreerd wordt als er de link dood is, is ook wat ik te zien krijg als ik een text file naar DutchTV.txt link

als ik daar heen ga, krijg ik een 404 op tvgids.nl
moet dat eerst nog worden verandert ofzo omdat de site is aangepast?

want dat vind ik wel raar dat die dan wel bij andere werkt :S

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
probeer de link eens te veranderen naar: http://www.tvgids.nl/nustraks/index.php

Zelf gebruik ik op dit moment geen samurize, dus kan het niet controleren. maar het lijkt mij dat dit zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had die link ingevoerd.. nog steeds niets
toen keek ik ff en zag ik dit:

If InStr(htmlResult, "<title>TV Gids Online</title>") = 0 Then
textToWrite = "Site format has changed." & vbCrlf & "Script has failed."

de title van de site is nu TVGids.nl

had ik ook ff verandert, toen kreeg ik dit:

Invalid procedure call In DutchTV.vbs (generateListing) Line 124 Collumn 1

en Line 124 is:

strAllInfo = Mid(htmlResult, InStr(htmlResult, "<table width=""100%"">"))

nou ken ik net genoeg van vbs en html en de hele reut om die title te veranderen maar wat hier staat snap ik niet.. :'( ken iemand anders dit probleem?.. of.. weet iemand wat ik moet doen?

EDIT:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/23237795#23237795
helemaal over het hoofd gezien..

edit2:
Hij werkt nu dus :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Is er iemand die mijn scriptje kan aanpassen? :?

Het gaat om dit scriptje.

[ Voor 53% gewijzigd door Dav0s op 18-04-2006 00:59 . Reden: Linkje toegevoegd.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik zie dat er veel behoefte is aan een goede tv icon pack met ook de nieuwe logo's. Ik ben er nu mee bezig. Is het jullie trouwens ooit opgevallen dat bij de RTL zenders, de RTL in het logo van rtl4 wit is, en bij de andere 2 zwart? :P Op TV is alles wit (incl het cijfer), maar kijk maar eens op rtl4.nl, rtl5.nl en rtl7.nl :P

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maroesjk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 21:01

maroesjk

from the ash rose a great bird

Kiwiknaapje schreef op maandag 17 april 2006:
Ik zie dat er veel behoefte is aan een goede tv icon pack met ook de nieuwe logo's. Ik ben er nu mee bezig. Is het jullie trouwens ooit opgevallen dat bij de RTL zenders, de RTL in het logo van rtl4 wit is, en bij de andere 2 zwart? :P Op TV is alles wit (incl het cijfer), maar kijk maar eens op rtl4.nl, rtl5.nl en rtl7.nl :P
Eeuuhhhmmm:
maroesjk schreef op dinsdag 16 augustus 2005:
Mijn bijdrage aan dit topic bestaat dit maal uit een stel nieuwe TV-logo's.. Ze zijn allemaal 256x256 pixels in PNG. Eventueel heb ik ze nog groter (1000x1000 pixels)...

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
kijk, ik heb m'n samurize erop.. maar hij kan niet helemaal naar benee... als ik bottom doe is het net of er nog een balk onder zit.. ik krijg ook m'n internet etc niet eronder.. alles blijft er boven.. en het blijft niet altijd op het bureaublad... als ik op bureaublad weergeven druk is hij weer weg

[ Voor 192% gewijzigd door warchaser op 20-04-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om met Samurzie om een bepaalde tijd een .png te downloaden? (i.v.m met mijn xboxlive gamertag @ desktop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Kijk eens op de downloadspagina onder de plug-ins. Daar staat vast wel een script tussen dat dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

jfeelders, je zei een tijd geleden dat je het foksuk scriptje wel kon omschrijven zodat hij werkt met de php versie van de site. Zou je dat voor me kunnen doen of gaat dat heel veel tijd kosten?

[ Voor 10% gewijzigd door Dav0s op 26-04-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Laatst online: 10-09 13:09
Ik heb gister dit programma ontdekt (in het hele board was ik nog niet eens geweest trouwens...) en ik zocht dit al een tijdje, maarja, ik leef een beetje onder een steen. Dus heb nu de Gids en het weer netjes op me buroblad geplaatst.

Allemaal harstikke prima, maar nu krijg ik tijdens een spelletje (Trackmania Nations) dat het beeld een fractie van een seconde eventjes hapert en dat precies per seconde. In mijn config heb ik nergens een 'refreshrate' van 1000ms oid (ik heb nergens secs lopen o.i.d.). Als ik Samurize uitzet, loopt het spel wel vlekkeloos.

Zie ik iets over het hoofd of is dit nu eenmaal zo?

(Mijn Buroblad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

ik zal er eens naar kijken. Geef me een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
Ik vraag me af hoe jullie dat "RTL 5" enzo in een aparte kleur krijgen. Bij mij zie ik gewoon:

RTL 5
21:30 Prison Break

Dat is dus allemaal dezelfde kleur. Ik zou dat RTL 5 wel graag in een andere kleur willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinTV
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
dan maak je allerlei verschillende meters voor alle verschillende kanalen/programmas en dan maak je alle kanalen een andere kleur
tis wel ff wat werk, maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
*grrr wanneer fixen ze een keer dat links in een nieuw venster openen**

ahum! nu mijn 4e pogin om mijn samurize config te laten zien, het plaatje van die boom is er onderdeel van, verder heb ik even geen plek om de config te UL maar dat lijkt me niet al te intressant.

TADAAA:

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/8790/samurizetherat104301bt.th.jpg
(1 magische klik en het plaatje wordt fullsize :) )

(btw het plaatje staat op: http://images.deviantart....b/6/GENESIS_Edition_I.jpg)

[ Voor 61% gewijzigd door roy-t op 26-05-2006 09:42 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok voor mij is dit allemaal redelijk nieuw dus de vragen zijn nog niet al te bizar mag ik vanuit gaan.

Ik ben met Pnews rss aan het binnenhalen nu is het alleen zo dat hoe kan ik bv iets voor elke regel bij kan plaatsen bv "- <item>"

punt 2 is het mogelijk om met de tweakers rss feed ook links mee te pakken in Samurize? ik ga ervan uit dat het dan in freestyle moet, maar bij mij blijft het ineens dan bij 1 regel zonder link :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Heeft iemand de logo's van RTL 4,5 & 7 beschikbaar?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Flaterik schreef op maandag 19 juni 2006 @ 01:15:
Heeft iemand de logo's van RTL 4,5 & 7 beschikbaar?
http://www.lyngsat-logo.com/tvcountry/nl.html

Alle logo's. Alle zenders.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Bedankt, ik heb er zelf ff .pngtjes van gemaakt :)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens.. Weet een van jullie ook of je met dit programma ook voetbalstanden kan bekijken? Dus geen tv gids maar een voetbal gids zegmaar.. wel handig tijdens het wk ( is nu bezig weet ik.. maar bedenk het net )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:21:
Jongens.. Weet een van jullie ook of je met dit programma ook voetbalstanden kan bekijken? Dus geen tv gids maar een voetbal gids zegmaar.. wel handig tijdens het wk ( is nu bezig weet ik.. maar bedenk het net )
van de samurize site:
http://www.samurize.com/m...efile.php?cid=17&lid=1984

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Het FokSuk scriptje werkt inmiddels weer. Waarschijnlijk is de site wederom aangepast. Nu keek ik laatst op de site en zag dat er naast het gewone dagelijkse stripje met zo'n link:
Ook een dagelijkse strip uit het archief hebben:
Is er iemand die dit scriptje waarmee het stripje van de eerste link wordt opgeslagen als FokSuk.gif omschrijven naar een scriptje waarmee het stripje van de tweede link wordt opgeslagen als FokSuk2.gif ?

Dit is het script:
Function FokSuk_Image
Path = "C:\Program Files\Samurize\Scripts\" 'This is the path where the images are stored. Make sure you always end with '\'
Archief = 0 'If Archief=1 then the old images are not deleted from your PC

'************* BEGIN: COPY FOKSUK.NL TO TEXTFILE ***********************************
GetURL = "http://www.foksuk.nl"
Dim Http

Http.Open "GET", GetURL, False
Http.Send
HtmlResult = Http.ResponseText

Set Http = Nothing
Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

Set File = fs.CreateTextFile(Path & "FokSuk.txt", True, False)
File.Write HtmlResult
File.Close

Set File = Nothing
Set fs = Nothing

'************* END: COPY FOKSUK.NL TO TEXTFILE *************************************

'************* BEGIN: FIND LINK IN TEXTFILE ****************************************

Set file_obj = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set file_path = file_obj.GetFile(Path & "FokSuk.txt")
Set File = file_path.OpenAsTextStream(1, -2)
GetFileContents = File.readall

Do While Not ZoekString = "imggif.php"
tel = tel + 1
ZoekString = Mid(GetFileContents, tel, 10)
teloud = tel
Loop
Do While Not ZoekChar = Chr(34)
tel = tel + 1
ZoekChar = Mid(GetFileContents, tel, 1)
Loop

ZoekString = Mid(GetFileContents, teloud, (tel - teloud))
File.Close
Set file_path = Nothing ' Resets variable
Set file_obj = Nothing ' Resets variable

FokSuk_Image = "http://www.foksuk.nl/" & ZoekString

'************* END: FIND LINK IN TEXTFILE ******************************************

'**************BEGIN: COPY IMAGE TO LOCAL PC ***************************************

Http.Open "GET", FokSuk_Image, False
Http.Send
BinaryGetURL = Http.ResponseBody

Const adTypeBinary = 1
Const adSaveCreateOverWrite = 2

Dim BinaryStream
Set BinaryStream = CreateObject("ADODB.Stream")
BinaryStream.Type = adTypeBinary

BinaryStream.Open
BinaryStream.Write BinaryGetURL

If Archief = 1 Then BinaryStream.SaveToFile Path & "FokSuk_" & Date & ".gif", adSaveCreateOverWrite
BinaryStream.SaveToFile Path & "FokSuk.gif", adSaveCreateOverWrite

FokSuk_Image=Path & "FokSuk.gif"

Dim fso
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
fso.DeleteFile(Path & "FokSuk.txt")

'**************END: COPY IMAGE TO LOCAL PC *****************************************

End Function

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Ik heb er nu eentje maakt in het programma Serious Samurize maar hoe krijg ik die op mijn desktop? Heb eerst een hele simpele gemaakt met de harde schijfen, winamp, up/download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:52:
Ik heb er nu eentje maakt in het programma Serious Samurize maar hoe krijg ik die op mijn desktop? Heb eerst een hele simpele gemaakt met de harde schijfen, winamp, up/download.
De client.exe opstarten en daarin je config laden.

Ikzelf zag het topic langskomen en heb de mijne ook weer uit de kast gehaald na laatste format van windows, zie hier een screenshotje (TVgids wil ik ook nog toevoegen)
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/3150/samurize7yq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Die van jou is echt vet, vooral dat weer bericht. Het is nog best moeilijk, die van mij is nu op mijn desktop maar nu is mijn desktop op de achtergrond lijkt het wel, vaag dit.

[ Voor 181% gewijzigd door Wackmack op 04-07-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het verschillende posities aangeven he (mijne is click through). Sowieso raad ik je aan om gewoon is wat configs / plugins te downloaden en ermee te rotzooien, de mijne is ook op een andere config gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja ik zie het, ik werk nu vanuit de sample en dat lukt aardig. Heb nu al de tijd en WinAmp toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Ik heb een probleempje met samurize, ik heb nu deze opzet:
Afbeeldingslocatie: http://img430.imageshack.us/img430/747/desktop28qc.th.jpg

maar nu wil ik hem een beetje gaan veranderen, en als ik dan 'edit config file...' doe, zie ik helemaal niets op het grijze vlak staan, zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://img420.imageshack.us/img420/4626/samurize0kk.th.jpg

Wel staan alle metertjes in het 'Meter list' gedeelte.
Iemand een idee waarom ik niets te zien krijg?

De file openen door gewoon het programma op te starten en dan de config openen werkt overigens ook niet.

edit: ik ben trouwens pasgeleden overgestapt van een resolutie van 1024x768 naar 1280x1024...

[ Voor 9% gewijzigd door FrostXL op 09-07-2006 18:23 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

FrostXL schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:20:
Probleem

edit: ik ben trouwens pasgeleden overgestapt van een resolutie van 1024x768 naar 1280x1024...
Trek je view eens naar 10% het kan namelijk best zijn dat jij geen gebruik maakt van fixed position en dat je je config naar rechts hebt gesleept.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Ey ik zie 'm weer!!, hij is er inderdaad op een of andere manier naast gekomen, heb hem nu weer er goed bijstaan, thanks!

ik post nog wel een keer m'n config als ik hem weer naar m'n wens heb gemaakt :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk als je in een PIE vorm je processor gebruik laat zien, maar dat hij alleen een streepje laat zien, in plaats van van 0 tot 50% op te vullen met dezelfde kleur?

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:28:
[...]

De client.exe opstarten en daarin je config laden.

Ikzelf zag het topic langskomen en heb de mijne ook weer uit de kast gehaald na laatste format van windows, zie hier een screenshotje (TVgids wil ik ook nog toevoegen)
[afbeelding]
Dies wel nice inderdaad zou je de config en pictures eens willen zippen en hosten/mailen voor me ?

Of eventueel exporten als .SAM file :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh fet serious samurize is weer actief :D
ik heb een hele poos geleden het allemaal uitgezet omdat het me irriteerde, ga denk ik weer helemaal opnieuw beginnen, dit maal een zo strak mogelijke

dit is mn oude:
Afbeeldingslocatie: http://b3ta.cr3ation.co.uk/data/000000klein.jpg

ik wil het nu meer als 1 geheel en wat zooi weg en een aantal dingen (weather/fokke en sukke klinkt wel fet en misschien nog wel meer) erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

heeft er trouwens nog iemand een makkelijke manier (of een download oid) om een layout te maken die je door middel van knoppen in te drukken, vlakken erbij kunt krijgen? want de manieren die ik tot nu toe gezien heb zijn niet erg mega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:09:
oh fet serious samurize is weer actief :D
ik heb een hele poos geleden het allemaal uitgezet omdat het me irriteerde, ga denk ik weer helemaal opnieuw beginnen, dit maal een zo strak mogelijke

dit is mn oude:
[afbeelding]

ik wil het nu meer als 1 geheel en wat zooi weg en een aantal dingen (weather/fokke en sukke klinkt wel fet en misschien nog wel meer) erbij
Zou je die config online kunnen zetten ergens? heb wel interesse namelijk. Als dat niet mogelijk is kan je hem mailen naar 1 van de mail adressen in mn profiel of me toevoegen op MSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:28:
heeft er trouwens nog iemand een makkelijke manier (of een download oid) om een layout te maken die je door middel van knoppen in te drukken, vlakken erbij kunt krijgen? want de manieren die ik tot nu toe gezien heb zijn niet erg mega
http://www.samurize.com/modules/sections/index.php?op=viewarticle&artid=8
dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ja dat heb ik al geprobeerd. Maar om een 1 of andere manier wil dat niet echt lekker gaan.
Heeft er niet iemand een voorbeeld als .sam bestand oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:48:
[...]

Zou je die config online kunnen zetten ergens? heb wel interesse namelijk. Als dat niet mogelijk is kan je hem mailen naar 1 van de mail adressen in mn profiel of me toevoegen op MSN :)
Ik heb hem nog niet kunnen vinden (staat ergens gearchiveerd als het goed is, maar dat is een takkebende.. alles door elkaar, ik denk dat ik hem wel vind) als ik hem heb kijk ik of het me lukt er zo'n .sam bestand van te maken

Ik had nog een vraag, ik heb nu dat FokSuk scriptje in mn config, maar ik zag deze net:
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=dirkjan
Ik weet niet zo veel van vbs enzo, en ik heb effe gekeken of ik het script makkelijk kan aanpassen voor dirkjan, maar ik snap er echt niets van
Kan iemand die verstand van vbs heeft het script zo maken dat ik iedere dag de nieuwe dirkjan kan zien?

alvast hardstikke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Ben ook weer begonnen met wat aankloten om wat leuke configs in elkaar te draaien, veel veranderd sinds de laatste keer dat ik er mee aant rommelen was :)

Zal ook welles beginnen aan een nieuw topic, met up to date info.

Als iedereen zo vriendelijk zou willen zijn zen configs samen met screenies te posten dan kan ik die in de openings post gebruiken :) (zet er ff bij als je dat liever niet hebt ;P )

[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-07-2006 13:24 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het nog niet helemaal af is maar hier is wat ik nu heb:

Hij bestaat uit 2 configs, 1 tegelijk, een kleine config met cpu/hdd/ram/nic/mediaplayer (incl controls)/analoge klok
En een volledige versie met alles van de kleine versie en ook nog een dagelijkse fokke en sukke, een tvgids voor een aantal zenders, laatste 5 tweakers headlines en temperatuur nu en morgen (van weather.com)

via een klein knopje onderin kan je wisselen tussen de grote en de kleine versie

kleine versie:

Afbeeldingslocatie: http://b3ta.cr3ation.co.uk/data/Glass_DiviniusMod_minimalized_thumb.jpg

volledige versie:

Afbeeldingslocatie: http://b3ta.cr3ation.co.uk/data/Glass_DiviniusMod_expanded_thumb.jpg

Het is niet geheel eigen ontwerp.. hier is het orgineel te downloaden:Glass by Em7
Plaatje van het orgineel:
Afbeeldingslocatie: http://www.samurize.com/userfiles/3640/glass_4samurize.jpg
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Vergeet je screenshots niet te thumbnailen; gooi je plaatjes niet zonder te thumbnailen neer in dit topic! Maximale breedte dus 600px.