ik heb na een paar uurtjes wat kuntselen, en uitproberen wat ik nuttig vind, een redelijk eenvoudige config geklust. geen extra plaatjes er in, want het moet geen waarneembare invloed op de prestaties van mijn toch vrij minimale bak (P3 800 256 MB, XP SP2) hebben.

(
groot)
Winamp. artist/track info en tijd. en extra ruimte voor shoutcast info.
Network stats. up en down in kB/sec, inclusief grafiekje.
HDD info, met m'n C schijf en m'n externe.
De belangrijkste, namelijk het werkgeheugen en cpu gebruik. ik weet graag hoe zwaar ik mijn systeem belast, en of er eerst iets dicht moet voordat ik ga Photoshoppen

En wat completere datum/tijd info. heb het klokje ook maar uit m'n taakbalk gehaald.
ik werk zelden met apps in fullscreen, dus met alles op me desktop gepinned kan ik toch mooi alles volgen.
ik heb alleen nog twee wensen: iets dat het aantal ongelezen mails van Gmail weergeeft, en conrtols voor winap, zonder die irri command popup. Ik weet dat er al configs bestaan waarin dat laatste werkt, maar ik heb het nog niet echt uitgevogeld...hulp iemand?
maar ik ben zo al zeer tevreden. ik gebruikte altijd Cool Beans System Info voor network pcu en ram info, maar dit is veel flexibeler en uitgebreider. ik heb nu een hele bak meer nuttige info op m'n scherm, terwijl hij minder geheugen vreet.