Serious Samurize Stuff deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 11:22

Pantalaimon

Daemon.

stevenP schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:13:
TripleSix, ziet er erg netjes uit! Alleen wat een rare resolutie, 1920*1200...

En ja Samurize.com is weer up! :D
Thnx! En die resolutie is het standaard formaat voor een BenQ FP231W flatscreen *)
Wat ik er nog bij wil proppen is het DutchTV scriptje, maar die moet ik nog een beetje tweaken :)

Think of me long enough to make a memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
Ah, een breedbeeld :+

Maargoed,

Vakantie en vervelen gaat niet goed samen, dan maar weer aan de slag met SS ;)
Ik ben nu bezig met het Countdown Script van Rustkill. Maar daar loop ik tegen een probleem:

Ik ben daarmee aan het aftellen naar mijn wintersportvakantie 8) maar daarbij zijn dagen genoeg. Alleen begint hij ook over uren, minuten en seconden... 8)7

Weet iemand hoe ik dit script aan kan passen tot een gewoon "dagen" script?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon

Pantalaimon

Daemon.

Ik heb het DutchTV scriptje helemaal herschreven (eenvoudiger??), en met enige foutdetectie ingebouwd :)

En erbij gepropt :)

Afbeeldingslocatie: http://triplesix.nl.eu.org/storage/got/images/samu2small.jpg
klikbaar

En voor de geinteresseerden: Het TVGids scriptje (met documentatie :+)

edit: Versie 1.2 alweer :P Paar bugfixes

[ Voor 6% gewijzigd door Pantalaimon op 02-01-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ik heb vandaag dus beetje zitten spelen met SS, hier mijn eerste resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://img22.exs.cx/img22/6555/itunescontrolstevenp5ru.png

Bovenste Regel: Artist name
2e Regel: Track name
3e Regel: Album name
4e Regel: Time in %

Alle drie de knoppen werken en met het iTunes logo open je iTunes.
Ik ga nog een compacte versie maken denk ik, dan kan je m uitklappen.

De config incl. de grafische troep eromheen vind je hier en hier is het gebruikte lettertype te vinden. Ik gebruik de standaard dir van SS dus als je dit naar C:/Program Files/Samurize uitpakt doet hij het gelijk! Alle plaatjes zijn gewoon van samurize.com gehaald, alleen heb ik het iTunes logo een beetje lichter gemaakt, anders was hij wel erg dominant.

[ Voor 8% gewijzigd door stevenP op 01-01-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Ziet er al goed uit!
Welke windows Skin is dat? Ik zoek al tijden naar een minimalistische zwarte windows-skin, en deze lijkt me echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb wel eens gezien dat een Samurize-instance gelijk bij het opstarten werd gereload. Dit moet ik ook doen omdat bij het opstarten de netwerk-speeds niet goed worden weergegeven. Na een reload werkt dat wel. Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
jfeelders schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:08:
Ik heb wel eens gezien dat een Samurize-instance gelijk bij het opstarten werd gereload. Dit moet ik ook doen omdat bij het opstarten de netwerk-speeds niet goed worden weergegeven. Na een reload werkt dat wel. Hoe doe je dat?
Kijk eens hier:
*ga naar config tool
*help
*appendix (helemaal onderaan)
*Command line options

Daar staat alles!

voorbeeldje van mijn shortcut:
"C:\Program Files\Samurize\Client.exe" c=iTunes/itunes.ini clickthru=0 i=iTunes locked=1 mode=pinned paused=0 show usedesignpos=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Pantalaimon schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:25:
Ik heb het DutchTV scriptje helemaal herschreven (eenvoudiger??), en met enige foutdetectie ingebouwd :)

[afbeelding]
klikbaar

wow dat ziet er vet uit...
kun je miss alles wat je er voor nodig hebt in een zipje ofzo zetten?
en miss hosten/mailen?
da ziet er nl wel vet uit en ik ben miss een beetje te lui om het zelf te doen....

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik heb momenteel jouw scriptje gebruikt aangezien DutchTV niet geheel vlekkeloos werkte, nu krijg ik echter bij deze af en toe precies dezelfde melding, namelijk: [ERROR] THE OPERATION TIMED OUT. Ik heb de refresch op 10 min. staan, soms gaat het goed en soms niet.
Waaruit ik kan concluderen dat het probleem niet bij de scriptjes ligt, nu heb ik het al een tijdje dat m'n scriptjes wat moeilijk werken. Ik gebruik er twee, één om m'n IP adres te vermelden en deze TVGuide dan. Telkens bij het opstarten is er maar één van de twee uitgevoerd, pas na een reload werken ze beide.
Via welke poort halen deze scripts hun info binnen? kan het iets met m'n router te maken hebben? Ik heb al gezocht in m'n virusscanner, wellicht dat deze iets verstoord, deze ga ik nu tijdelijk even deïnstalleren om te zien of dat misschien helpt.
Iemand anders nog ideën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon

Pantalaimon

Daemon.

DyStiC schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:23:
[...]

Ik heb momenteel jouw scriptje gebruikt aangezien DutchTV niet geheel vlekkeloos werkte, nu krijg ik echter bij deze af en toe precies dezelfde melding, namelijk: [ERROR] THE OPERATION TIMED OUT. Ik heb de refresch op 10 min. staan, soms gaat het goed en soms niet.
Waaruit ik kan concluderen dat het probleem niet bij de scriptjes ligt, nu heb ik het al een tijdje dat m'n scriptjes wat moeilijk werken. Ik gebruik er twee, één om m'n IP adres te vermelden en deze TVGuide dan. Telkens bij het opstarten is er maar één van de twee uitgevoerd, pas na een reload werken ze beide.
Via welke poort halen deze scripts hun info binnen? kan het iets met m'n router te maken hebben? Ik heb al gezocht in m'n virusscanner, wellicht dat deze iets verstoord, deze ga ik nu tijdelijk even deïnstalleren om te zien of dat misschien helpt.
Iemand anders nog ideën?
Mijn script haalt de info uit de HTML van www.tvgids.nl, dus gewoon poort 80. Ik ben zelf die melding nooit tegengekomen, en ik draai ook 3 (zelfgemaakte) scriptjes tegelijk, zonder dat het een het andere stoort. En als www.tvgids.nl offline is of foute HTML doorgeeft reageert het script daar ook op door een andere output te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Pantalaimon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:50:
Mijn script haalt de info uit de HTML van www.tvgids.nl, dus gewoon poort 80. Ik ben zelf die melding nooit tegengekomen, en ik draai ook 3 (zelfgemaakte) scriptjes tegelijk, zonder dat het een het andere stoort. En als www.tvgids.nl offline is of foute HTML doorgeeft reageert het script daar ook op door een andere output te geven.
Hmm jah m'n virusscanner was dus de boosdoener, had sinds kort McAfee VirusScan Enterprise 8.0 geïnstalleerd, aangezien deze een stuk sneller is, en minder geheugen opslurpt dan Norton welke ik eerst gebruikte. Had de gehele Samurize directory al uitgesloten van scannen, maar dat werkte toch nog niet lekker. Want sinds ik m'n virusscanner eraf heb gegeooit heb ik geen problemen meer, en werkt je script prima. Nu dus opzoek gaan naar een optie binnen McAfee om m'n scriptjes met rust te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon

Pantalaimon

Daemon.

DyStiC schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:23:
[...]

Hmm jah m'n virusscanner was dus de boosdoener, had sinds kort McAfee VirusScan Enterprise 8.0 geïnstalleerd, aangezien deze een stuk sneller is, en minder geheugen opslurpt dan Norton welke ik eerst gebruikte. Had de gehele Samurize directory al uitgesloten van scannen, maar dat werkte toch nog niet lekker. Want sinds ik m'n virusscanner eraf heb gegeooit heb ik geen problemen meer, en werkt je script prima. Nu dus opzoek gaan naar een optie binnen McAfee om m'n scriptjes met rust te laten.
Ik gebruik zelf ook McAfee, en in zijn standaard instellingen kreeg ik elke keer nadat samurize gestart was incl. scriptjes een beveiligingswaarschuwing van McAfee. Ik kreeg alleen de optie om het script alleen die sessie toe te laten, maar nergens een optie voor permanent het betreffende script toe te laten. Ik heb m'n scanner nu zo ingesteld dat ie helemaal niet meer op scripts scant. (virusscan - Configure VirusScan Options - Advanced - ScriptStopper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Petok schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 11:44:
Samurize.com is terug online!
Mooi begin van het nieuwe jaar :Y)

Ik heb nu die tv-gids half werkende. Hij staat wel mooi op mijn desktop, maar update niet. Ik kijk dus nu naar programma's van een halve dag geleden. Hoe kan ik die tv-gids laten updaten?
Ditzelfde probleem heb ik dus ook. Alleen door handmatig updaten verandert het. Weet iemand wat we nou fout doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon

Pantalaimon

Daemon.

ajampaniki schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:07:
[...]

Ditzelfde probleem heb ik dus ook. Alleen door handmatig updaten verandert het. Weet iemand wat we nou fout doen?
Hmmm.. Ik laat Samurize m'n TV script elke 5 minuten z'n data fetchen (Run every X min = 5), en de Textfile meter laat ik zichzelf elke minuut controleren op veranderingen (Refresh interval (ms) = 60000). De Force Update staat ook gewoon uit hier, en geen problemen met auto updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_l
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08 20:58
ik heb na een paar uurtjes wat kuntselen, en uitproberen wat ik nuttig vind, een redelijk eenvoudige config geklust. geen extra plaatjes er in, want het moet geen waarneembare invloed op de prestaties van mijn toch vrij minimale bak (P3 800 256 MB, XP SP2) hebben.

Afbeeldingslocatie: http://spike.oli.tudelft.nl/punch-h2/koen/thumb.jpg
(groot)

Winamp. artist/track info en tijd. en extra ruimte voor shoutcast info.
Network stats. up en down in kB/sec, inclusief grafiekje.
HDD info, met m'n C schijf en m'n externe.
De belangrijkste, namelijk het werkgeheugen en cpu gebruik. ik weet graag hoe zwaar ik mijn systeem belast, en of er eerst iets dicht moet voordat ik ga Photoshoppen ;)
En wat completere datum/tijd info. heb het klokje ook maar uit m'n taakbalk gehaald.

ik werk zelden met apps in fullscreen, dus met alles op me desktop gepinned kan ik toch mooi alles volgen.

ik heb alleen nog twee wensen: iets dat het aantal ongelezen mails van Gmail weergeeft, en conrtols voor winap, zonder die irri command popup. Ik weet dat er al configs bestaan waarin dat laatste werkt, maar ik heb het nog niet echt uitgevogeld...hulp iemand?

maar ik ben zo al zeer tevreden. ik gebruikte altijd Cool Beans System Info voor network pcu en ram info, maar dit is veel flexibeler en uitgebreider. ik heb nu een hele bak meer nuttige info op m'n scherm, terwijl hij minder geheugen vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ik draai zelf geen winamp meer maar deze heb ik gebruikt, volgens mij (99% zeker) is dut gewoon stop, play/pause, next, previous en niks meer. Geen popups ofzo!
Linkje
Je weet hoe je die dingen moet linken? Maak eerst je plaatje bij je control en daaroverheen een leeg textvakje met precies het zelfde formaat, zet daar program link aan en dan locate je de control die je wil uitvoeren, voila!

Over Gmail, ik heb gigamail gebruikt, volgens mij kan het daarmee! De nieuwste subjects kan er voor je uitvissen!

[ Voor 21% gewijzigd door stevenP op 22-01-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb het volgende 'probleem' en wil graag checken of jullie het volgende ook hebben:

Als ik Samurize draai gaat mijn systeem niet op Stand-by of Suspend. Als ik Samurize afsluit gaat de PC na de ingestelde tijd wel op Stand-by.

Waarschijnlijk heeft dit te maken met de verversingsfrequenties van de diverse onderdelen/plug-ins in Samurize, maar misschien heb ik ook wel een instelling verkeerd staan.

Kan jullie PC wel automatisch in Stand-by / Suspend als Samurize draait? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_l
stevenP, mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ja doet alles t zoals je wilde? Post eens een screenie dan! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Omdat er naar mijn weten geen script is om het dataverbruik van chello met samurize weer te geven, heb ik een tooltje gemaakt in Delphi vannacht.

Het is heel simpel. Het is een klein schermpje waarin staat: datagebruik xxxxxx MB.
Dit schermpje kun je overal neerzetten op je dekstop. Het programma onthoud zijn positie.
Je kunt zelf de kleuren van de achtergrond en de tekst instellen, en ook kiezen hoe groot de tekst moet zijn. Dit moet je handmatig instellen in settings.ini. Daar stel je ook je gebruikersnaam en wachtwoord in van chello.

Ik gebruik het nu icm Samurize. Misschien vinden jullie het ook leuk, lees wel eerst even readme.txt.

Het zou nog mooier zijn wanneer iemand zoiets kan maken voor samurize.

klik om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_l
stevenP schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:11:
[...]

Ja doet alles t zoals je wilde? Post eens een screenie dan! =)
ow, practisch exact hetzelfde, maar met kleine knopjes voor Winamp rechtsonder in het winamp schermpje (naast de tijd zeg maar).

dat Giga mail weet ik zo net nog niet, aangezien je daarmee om de twee weken opnieuw met IE moet inloggen... Op zich hebben ze al de dingetjes (code?) vrij gegeven waar de Gmail Notifier mee werkt, dus wie weet binnenkort een plugin voor Sammy die net zo werkt.

ik ben zeer tevree op het moment IIG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:02:
Ik heb wat dingetjes geupload:

Mijn icons-directory, met onder andere de Colloquial icons;
Mijn plugins-directory, met eigenlijk alleen rss-fetcher die interessant is;
• En mijn scripts-directory, met o.a. DutchTV, TweakersNews en ExtendedDrive.

edit:
• En de iconen voor de Weather-plugin, met dank aan s3mt3x

Leef je uit :)
Tnxs, dit is handig, en mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
Rambo schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:46:
Omdat er naar mijn weten geen script is om het dataverbruik van chello met samurize weer te geven, heb ik een tooltje gemaakt in Delphi vannacht.

Het is heel simpel. Het is een klein schermpje waarin staat: datagebruik xxxxxx MB.
Dit schermpje kun je overal neerzetten op je dekstop. Het programma onthoud zijn positie.
Je kunt zelf de kleuren van de achtergrond en de tekst instellen, en ook kiezen hoe groot de tekst moet zijn. Dit moet je handmatig instellen in settings.ini. Daar stel je ook je gebruikersnaam en wachtwoord in van chello.

Ik gebruik het nu icm Samurize. Misschien vinden jullie het ook leuk, lees wel eerst even readme.txt.

Het zou nog mooier zijn wanneer iemand zoiets kan maken voor samurize.

klik om te downloaden
Effe Screendumpie, bovenin rechts naast de tijd staat het :) Klik voor grotere versie.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.horstik/dekstop_thumb.png

[ Voor 4% gewijzigd door Rambo op 23-01-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
Dit is die van mij..

Afbeeldingslocatie: http://4aal.nl/temp/samurize1.jpg

Beetje het sidebar-idee, zodat ik hem gewoon in beeld kan hebben naast m'n andere progs

Er zijn eigenlijk nog 2 dingen die ik zoek

- RSS feed met klikbare links
- Een plugin die aankomende afspraken laat zien uit outlook (die op een andere pc in lan draait, dus uit een pst file kan lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik wil jullie even wijzen op de nieuwe versie van Weather 2004 v0.99 die nu ook de mogelijkheid om een barometer te maken ondersteunt. Torsius heeft hier op mijn aanvraag lang aan gewerkt en het werkt nu helemaal perfect! :)

Verder nogmaals mijn vraag: kan jullie pc automatisch in stand-by als jullie Samurize hebben draaien? Voor het Samurize-forum heb ik een test gedaan en ik zou graag wat andere meningen horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Ben een beetje een beginner met Samurize :)

Dus ik had nog even een vraagje:

Kent een van jullie een script die controleerd als een website is veranderd? En als extra: Als die is veranderd dat die zijn uiterlijk veranderd?

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste scriptje :)

Afbeeldingslocatie: http://got.joostbovee.nl/screen2.jpg
[klikbaar]

Op het grijze gedeelte wordt de trackname en artist van iTunes weergegeven.

Verdere scripts:

GetAllIp
AdvancedMediaplayerInfo
ACPI_CPU temp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
ben gisteren weer begonnen om een simpel scriptje te maken voor mun chat en download bak.

ik zoek nog eigenlijk een script om de items van de meuktracker af te halen en deze te tonen met samurize. alleen zou ik graag hebben dat het klikbaar is. iemand die wie weet waar ik zon script kan downen. heb lopen zoeken naar scripts die ik aan kon passen mss voor de meuktracker maar snap er geen hout van :).
plakbandrol schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:12:
.....
- RSS feed met klikbare links
dit zoek ik zelf ook houdt me aanbevolen als iemand iets weet.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is maar ik kan er iig niks over vinden, maar: is het ook mogelijk om een Samurize-'form' te draaien als een venster a la Winbar en Statbar? Dus zodat andere programma's niet achter of over het samurize-form heen gaan, maar erboven worden gezet (als ze gemaximaliseerd zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een werkende voorbeeldconfig met de speedtouch plugin voor mij ? Er zit geen documentatie bij de plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:05
Hier mijn config:

Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/zakraket01/desktop.jpg

Achtergrond selfbrew uit Terragen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 31-01-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
JER00N schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:07:
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is maar ik kan er iig niks over vinden, maar: is het ook mogelijk om een Samurize-'form' te draaien als een venster a la Winbar en Statbar? Dus zodat andere programma's niet achter of over het samurize-form heen gaan, maar erboven worden gezet (als ze gemaximaliseerd zijn).
Je kunt in Samurize wel kiezen voor een taskbar-mode, dus rechtsklikken op de taakbalk en dan Werkbalken > Samurize. Hoe dat precies in je editor moet weet ik niet, heb het zelf nooit geprobeerd, maar het is zeker mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Niet online
The Evil Brain schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:24:
[...]

Je kunt in Samurize wel kiezen voor een taskbar-mode, dus rechtsklikken op de taakbalk en dan Werkbalken > Samurize. Hoe dat precies in je editor moet weet ik niet, heb het zelf nooit geprobeerd, maar het is zeker mogelijk :)
Ah bedankt :) Hier kan ik wel wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Heeft iemand die .NET connector plugin draaien? Ik wil namelijk wat .NET plugins gaan maken en heb daarvoor de SamurizeDotNetHost voor gedownload. Echter als ik deze .dll als plugin laadt zou ik mbv de Settings knop een eigen .DLL kunnen laden. Die settings knop heb ik echter niet, alleen een Configure knop, wanneer ik deze gebruik verschijnt er een error melding dat die functie niet werkt.

Is er een andere DotNetHost nodig voor de 1.6 client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Weet iemand hoe ik de fsp en multiplier weer kan geven zonder gebruik te maken van de cpu-z plugin? Of is dit niet mogelijk. Je kan namelijk wel de clockspeed weergeven met WMI, maar ik kan de multiplier en front side bus niet vinden.
Bovendien krijg ik als ik mail wil controleren de text unrecognized. Instellingen voor mijn @home: netmail.home.nl, poort 25 (110 ook geprobeert waar hij standaard op staat) gebruikers naam en natuurlijk wachtwoord goed ingevuld.

[ Voor 34% gewijzigd door Brammel op 02-02-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Brammel schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:19:
Weet iemand hoe ik de fsb en multiplier weer kan geven zonder gebruik te maken van de cpu-z plugin? Of is dit niet mogelijk. Je kan namelijk wel de clockspeed weergeven met WMI, maar ik kan de multiplier en front side bus niet vinden.
Bovendien krijg ik als ik mail wil controleren de text unrecognized. Instellingen voor mijn @home: netmail.home.nl, poort 25 (110 ook geprobeert waar hij standaard op staat) gebruikers naam en natuurlijk wachtwoord goed ingevuld.
Ik heb daar ook een tijd naar gezocht, maar volgens mij heb je daar toch echt die plugin voor nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
stevenP schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:01:
[...]

Ik heb daar ook een tijd naar gezocht, maar volgens mij heb je daar toch echt die plugin voor nodig!
Oke, dan doe ik het maar met die plugin. Ik krijg dat trouwens met die mail nog steeds niet voor elkaar. Zo ziet het er nu uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bramderoos/Desktop(thumbnail).png
Let niet op de N/A bij de temperatuur van vandaag, dit werkte vanmiddag nog wel en wordt dus nog opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Weet iemand hoe ik de fsp en multiplier weer kan geven zonder gebruik te maken van de cpu-z plugin? Of is dit niet mogelijk. Je kan namelijk wel de clockspeed weergeven met WMI, maar ik kan de multiplier en front side bus niet vinden.
ik heb op mijn laptop de fsb op mijn scherm staan. Ik zal morgen op het werk even voor je kijken mocht je het nog niet gevonden hebben. Ik maak geen gebruik van een plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Extendedprops.vbs? Of bedoel je die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
stefijn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:52:
[...]
Yeah, dat werkt! thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook last van een bug in het TVgids, kijk maar naar de tweede regel van RTL5. Die wegvallende letter heb ik opgelost door ergens in het script "-1" weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:09:
[...]
Je hebt ook last van een bug in het TVgids, kijk maar naar de tweede regel van RTL5. Die wegvallende letter heb ik opgelost door ergens in het script "-1" weg te halen.
Volgens mij heb ik het gevonden...

[ Voor 18% gewijzigd door Brammel op 03-02-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Samurize zorgt bij mij voor een probleem tijdens call of duty. Om de 5 a 10 minuten gaat COD dan gewoon hartstikke traag. Dan kan je gewoon niet spelen. Als je dan 30 sec wacht gaat het weer goed. Enig idee waar dat aan kan liggen? Heb wat systeeminfo, een tvgids en het weer op mijn desktop staan (zie een paar post terug). Als ik samurize uit zet is het probleem verholpen maar ik zou het toch graag altijd aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

ik denk dat ie dan zoveel aan het up/downloaden is dat ie gewoon zwaar lagd
check je ping maar es :|

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
djmantri schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:04:
ik denk dat ie dan zoveel aan het up/downloaden is dat ie gewoon zwaar lagd
check je ping maar es :|
Dat zou idd best wel eens kunnen, dat hij op dat moment de tvgids of de weergegevens aan het ophalen is. Weet iemand hoe ik het dan zo kan maken dat als ik op een afbeelding druk hij de gegevens op gaat halen, dus dat dan pas het script wordt uitgevoerd?

edit: ik lees net op het forum van samurize dat daar aan wordt gewerkt. Hoe lossen andere dit probleem met het updaten van de tvgids en het weer dan op?

[ Voor 17% gewijzigd door Brammel op 04-02-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nee, ik denk dat hij dan tvgids en weer binnen aan het halen is en dan moet hij het verwerken ofzo... Heb je al eens met Netlimiter ofzo de dl en ul snelheid omaag geknikkerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
stefijn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:52:
[...]
IDD het ziet er naar uit dat ik deze ook gebruikt heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:23:
Samurize zorgt bij mij voor een probleem tijdens call of duty. Om de 5 a 10 minuten gaat COD dan gewoon hartstikke traag. Dan kan je gewoon niet spelen. Als je dan 30 sec wacht gaat het weer goed. Enig idee waar dat aan kan liggen? Heb wat systeeminfo, een tvgids en het weer op mijn desktop staan (zie een paar post terug). Als ik samurize uit zet is het probleem verholpen maar ik zou het toch graag altijd aan hebben staan.
Had zelf de refresh te hoog staan bij de scriptcollectors, gevolg een download van 1 Gb per etmaal alleen van Samurize. Heb nu de refresh van de scriptcollectors op 0 staan en alleen de refresh van het hele project op minuten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
Brammel schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:48:
[...]

Oke, dan doe ik het maar met die plugin. Ik krijg dat trouwens met die mail nog steeds niet voor elkaar. Zo ziet het er nu uit:
[afbeelding]
Let niet op de N/A bij de temperatuur van vandaag, dit werkte vanmiddag nog wel en wordt dus nog opgelost
lol.. je hebt in grote lijnen dezelfde opzet als die van mij.. toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
plakbandrol schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:18:
[...]

lol.. je hebt in grote lijnen dezelfde opzet als die van mij.. toeval?
Toeval ja, ik had die van jou nog niet eens goed bekeken eigenlijk. Eigenlijk vind ik ze toch absoluut niet op elkaar lijken. Alleen de tv gids en de hdd space lijkt een beetje op elkaar.

Ik krijg het nog steeds niet fatsoenlijk voor elkaar om samurize aan te hebben staan en ook nog fatsoenlijk te kunnen gamen. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen "vernieuwingsinterval" en "elke X min uitvoeren". En op hoeveel tijd is het handig om het vernieuwingsinterval van het project in te stellen?

[ Voor 26% gewijzigd door Brammel op 06-02-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanlonen/samurizescreenshotsmall.jpg

Nieuwe config, transparant gemaakt omdat de oude niet-transparante iets te prominent op mijn desktop aanwezig was. Ik wil ik ook nog zo'n expandable deel toevoegen met daarin een TV script, maar dat moet ik nog uitvogelen.

Wallpaper is van Deviantart geplukt, http://www.deviantart.com/deviation/3220006/
WXP VS is Marina White, http://www.deviantart.com/view/14660385/ en http://www.deviantart.com/view/13727062/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 17:14:
[afbeelding]

Nieuwe config, transparant gemaakt omdat de oude niet-transparante iets te prominent op mijn desktop aanwezig was. Ik wil ik ook nog zo'n expandable deel toevoegen met daarin een TV script, maar dat moet ik nog uitvogelen.

Wallpaper is van Deviantart geplukt, http://www.deviantart.com/deviation/3220006/
WXP VS is Marina White, http://www.deviantart.com/view/14660385/ en http://www.deviantart.com/view/13727062/
Ziet er erg netjes uit! Heel strak en simpel maar toch mooi, i like it!
offtopic:
Je werkt toch niet heel toevallig met een speedtouch 5xx router? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik heb een Speedtouch router ja. Hoe wist je dat?

EDIT:

@ TripleSix: Thx voor je TV Script, maar zet a.u.b. even in de leesmij dat de gebruiker "Add Text File" in de config editor moet kiezen om de inhoud van tvgids.txt in de config te krijgen. Ik had eerst geen idee wat ik nou met je script moest doen, kostte me een kwartier om uit te vinden dat ik dus "Add Text File" moest gebruiken.

EDIT 2:

Weet er iemand een goede, complete TV zender iconpack te vinden? Op Samurize zijn ze wel te vinden, maar die hebben bijvoorbeeld geen Discovery, TMF en MTV icons...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:58:
Weet er iemand een goede, complete TV zender iconpack te vinden? Op Samurize zijn ze wel te vinden, maar die hebben bijvoorbeeld geen Discovery, TMF en MTV icons...
Check de startpost van dit topic, daar vindt je een 2e iconpack met o.a. Discovery en MTV.

Speedtouch dat weet 'ie door je interne IP-nummer. Maak jij ook gebruik van het speedtouch-script ? Ben nog op zoek naar een werkend voorbeeld-config met het speedtouchscript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, bedankt. Die had ik over het hoofd gezien. En nee, ik gebruik niet het Speedtouch script, ik gebruik Traffic2 van de Samurize website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maroesjk
  • Laatst online: 06-08 21:01

maroesjk

from the ash rose a great bird

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 11:43:Speedtouch dat weet 'ie door je interne IP-nummer. Maak jij ook gebruik van het speedtouch-script ? Ben nog op zoek naar een werkend voorbeeld-config met het speedtouchscript.
*grijns* je kan vragen ook stellen aan de schrijver van het script hoor... bij mij werkt dat script namelijk prima ;)

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:41
Misschien een beetje off-topic, maar ik ben al tijden op zoek naar een mooie wallpaper. En hier heb ik hem gevonden! Het is die blauwe met de aarde half erop uit de startpost.

Kan iemand me helpen om aan deze wallpaper te komen, want hij is toch oh zo mooi!

Verder wil ik ook samurize weer gaan gebruiken, alleen lukt het me nog steeds niet om die TV-zenders weer te geven, zodat ik weet wat er op TV is/komt.

Ik kan geen script daarvoor vinden. of ben ik blind???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan tientallen TV Scripts op de samurize website. Maar het meest recente Nederlandse TV script staat een paar pagina's eerder in dit topic.

[afbeelding]
klikbaar

Lees mijn posts hierboven ook even over het TV script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:46:
Er staan tientallen TV Scripts op de samurize website. Maar het meest recente Nederlandse TV script staat een paar pagina's eerder in dit topic.

[...]

Lees mijn posts hierboven ook even over het TV script.
Helaas werkt die link niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel, zou ik je config (met icons en script en plugins de hele mikmak) mogen hebben? Ziet er echt heel strak uit :D

Ik zoek een script genaamd "cl OS Info.vbs". kan iemand mij hieraan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:47:
Brammel, zou ik je config (met icons en script en plugins de hele mikmak) mogen hebben? Ziet er echt heel strak uit :D
Deze (config van Brammel) zou ik ook erg graag hebben. Dus ook de iconsen spul erbij, zodat ik hem maar hoef in te laden. Kan ik dan nog wat dingetjes veranderen, zodat ie goed bij mijn systeem past.

Ook ben ik nog op zoek naar de wallpaper uit de startpost met die blauwe achtergrond en de aarde erop.

En heeft iemand hier toevallig een icon van Animal Planet? Kan hem nergens vinden :S

Alvast bedankt allemaal

[ Voor 7% gewijzigd door TranceSetter op 08-02-2005 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:26:
[...]

Helaas werkt die link niet meer...
http://www.samurize.com/m...rby=titleA&show=10&min=20

Deze link dan, helemaal onder aan de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~h.h.venema/desktop.jpg
Zo ziet mijnes er nu uit. Is nog niet af :P
De harddisk meters werken nog niet goed, misschien heeft iemand hier tips voor?

En ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een nederlandse desktopweatherxml.vbs ????

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 17:08:
[afbeelding]
Zo ziet mijnes er nu uit. Is nog niet af :P
De harddisk meters werken nog niet goed, misschien heeft iemand hier tips voor?

En ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een nederlandse desktopweatherxml.vbs ????
Bij de hdd meters is het belangrijk dat je de maximale waarde in stelt op dezelfde grootte als je partitie. Is je c schijf b.v 20 gig en heb je de hdd gegevens op gigabityes ingesteld, vul dan bij max waarde het getal 20 in. Ik zal vanavond of morgen even al mijn config posten, daar staat ook het nederlandse weerbericht bij.
edit: Hoe ga ik dit allemaal fatsoenlijk posten. Alles staat namelijk in andere mappen en ik weet niet meer precies welke bestanden nu worden gebruikt. Ik ga het proberen uit te zoeken

[ Voor 12% gewijzigd door Brammel op 08-02-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 23:39

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.d.groot/download/desktopje.jpg

Theme: Longhorn Transformation Pack 9 (new)
Stats: Samurize (ben sinds vandaag aan het prutsen), config
Wallpaper: verzamel-site vergeten, zie site op wallpaper zelf.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon

Pantalaimon

Daemon.

Whoops. Ik had inderdaad het TVGids scriptje per ongeluk verwijderd van mijn server. Ik heb 'm weer op zijn oude plek gezet dus de oude linkjes werken weer.

@salamander: Ik heb de leesmij ook aangepast. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Brammel: Post gewoon je hele samurize map :P (zonder het programma zelf dan)

Ik heb de HD-meter gefixt, was een simpel probleem, voor sommige meter waren meerdere partities geselecteerd...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Oke, hier mijn samurize map (zonder programma natuurlijk, maar het is nog 5,8 mb...)
http://members.home.nl/bramderoos/Samurize.rar
Er kunnen nog enkele bugs in zitten.
Als je hem trouwens gebruikt en aanpast, post dan hier ook ff het eindresultaat, misschien heb ik, of anderen er ook wat aan dan.

Deze rar moet je trouwens nog even uitpakken in c:/, daar staat de tv gids in:
http://members.home.nl/bramderoos/Kanalen.rar

[ Voor 57% gewijzigd door Brammel op 08-02-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of klopt er geen reet van die weather2004 dll?

Hij geeft weer dat het regent en 14 km/u waait, maar het waait niet hard en regent al helemaal niet :)
Heb em ingesteld op de bilt NLXX0022...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:16:
Ligt het nou aan mij of klopt er geen reet van die weather2004 dll?

Hij geeft weer dat het regent en 14 km/u waait, maar het waait niet hard en regent al helemaal niet :)
Heb em ingesteld op de bilt NLXX0022...
Is hier ook zo (NLXX0007, Eindhoven), het is stralend weer, maar volgens weather.com regent het hier. Beetje vreemd

[ Voor 3% gewijzigd door Brammel op 09-02-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afbeelding

Wie weet hoe ik gemakkelijk een witte lijn om al die grijze boxen heen kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:56:
afbeelding

Wie weet hoe ik gemakkelijk een witte lijn om al die grijze boxen heen kan maken?
Ja.

Maar om even niet zo flauw te wezen, maak een nieuwe, witte, box zonder 'binnenkant' zegmaar en zet die eroverheen, onder de plaatjes, boven de grijze ;)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Dankje Brammel voor je Samurize map. Ik zie hier alleen niet de wallpaper in die ik graag zou hebben.

Het is de wallpaper die in deze config is gebruikt uit de startpost:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/chieltjez/misc/Samurize/GameDT.JPG

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

trancesetter schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:28:
Het is de wallpaper die in deze config is gebruikt uit de startpost:
Misschien kun je beter degene die die post gemaak heeft eens een mailtje sturen, ipv er al 3x om vragen in dit topic, ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
DyStiC schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:45:
[...]
Misschien kun je beter degene die die post gemaak heeft eens een mailtje sturen, ipv er al 3x om vragen in dit topic, ideetje?
2x! maargoed ik stuur wel een mailtje hoor. Die folder heeft ie toch ook gepost? waarom dan niet ook een wallpaper. Wist niet dat het zo'n probleem was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Geforce: Thanks! dat ik daar zelf niet op kon komen... :P

afbeelding

mijn samurize client neemt nu met al die meters 20% CPU en 12MB geheugen in beslag
beetje veel?

Trouwes, die weather2004 plugin klopt toch nog wel aardig, het regende net :)

edit: ik heb een icon gemaakt voor animal planet
download
niet zo mooi als die andere, maar kan er mee door :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:07:

afbeelding

mijn samurize client neemt nu met al die meters 20% CPU en 12MB geheugen in beslag
beetje veel?

download
Vicoz, ik zie een mooi Windows icoontje bij je datum/tijd staan. Zou je die aub willen sturen of hier posten? Ik kan hem nergens op i-net vinden namelijk...

Danku

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~h.h.venema/wxp.png

alsjeblieft

Weet iemand misschien hoe ik mijn weather2004 plugin elk uur kan laten updaten? Kan dat bij Project Options - Display Refresh Interval (ms)? Die staat bij mij op 998. Hoeveel seconden is dat?? (ik weet niet hoeveel milliseconden een seconde is 60?100?1000?) :P

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
1 ms = 1 • 10-3 s

Oftewel 1000 milliseconden is 1 seconde ;)

Je kan trouwens elke meter een aparte refresh interval meegeven, gewoon op de meter klikken, dan staat het rechts.

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Yow vicoz, zou je ook ini willen posten? Wil wat van je weather plugin jatten om mijne te debuggen.
Tnx in advance :7

[ Voor 4% gewijzigd door Cmdr_Satan op 10-02-2005 15:44 ]

System specs

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2024

random

Lost his marbles

Mkay, ik probeer ook mee te doen :)
Toshiba laptopje: (misschien post ik later nog een keer mijn desktopje)
Afbeeldingslocatie: http://pronoblem.nl/dump/20050210_thumb.jpg

Samurize: aangepaste Feature Sight Nichone config
YzDock: AppsNeon icons op een transparante border
Theme en wallpaper: LHA (LongHorn Alternative)
Shellstyle: Longhorn transformation pack
(Als er interesse voor is dan kan ik alle meuk wel hosten)

Lekkere donkere sfeer, en LHA Dark is eindelijk een thema waar weinig nadelen aan lijken te zitten waar ik anders altijd last van heb (textboxen niet goed leesbaar, enz. enz.)
Het is misschien niet heel erg uitgebreid qua SS, maar er zat toch nog best wat werk in om de config te editten zodat ik hem er prettig vond uitzien :)

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

• 0fbe
  • Laatst online: 11:06
random schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:11:

Graag

• TranceSetter

afbeelding

beetje veel?

download
Ik vind hem heel erg netjes. niet zo druk als andere mensen hier hebben.

Wel vraag ik me af hoe je dat gedaan hebt met de langste uptime...
Het lukt me maar niet om die er goed in te krijgen. Wel de normale uptime, maar de langste wil niet.

Weet iemand trouwens ook hoe het mogelijk is om de totale uptime van het systeem te laten zien? Dus als je je pc 2x 1 dag aan hebt gehad, dat hij dan neerzet dat de uptime 2 dagen is?

En misschien dat iemand ook weet hoe je bij winamp de resterende tijd kunt laten zien? Ik heb nu de complete tijd, de tijd die de track nu bezig is, maar wil ook graag de resterende tijd.

Enne, vicoz welke drie getallen heb jij bij winamp onder de balk staan???

[ Voor 12% gewijzigd door TranceSetter op 10-02-2005 17:32 ]

Verwijderd

SaNaTaN.... -=USE=-SaNaTaN ? ex Fi-viCo (vicozio) hierzo =P

Anyway ik zal ff mijn weerconfig voor je uppe, met plugin erbij, laat je het wel ff zien als ie klaar is?

@trance: die nummers bij winamp geven het begin - waar die op het moment is - en het eind van de track weer
hoe je de nog af te spelen tijd weergeeft weet ik niet maar ik zal mijn winampconfig voor je uppe

oja en die langste uptime is ook mbv een script, je kan ook je totale en gemiddelde uptime doen =) zal em ook uppe

daar is-tie-dan

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 18:20 ]

• random

random

Lost his marbles

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Die config van Vicoz vind ik echt supergaaf! Dat in combinatie met de skin van SaNaTan..

_o_

Ben gisteren ook maar es begonnen met prutsen met Samurize

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Laatst online: 11:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
Ik ben ook maar eens gaan prutsen met Serious Samurize.
het is wel een makkelijke manier om zowel mijn eigen systeem in de gaten te houden als de server.

hieronder een pic van mijn config.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~anbee001/samurize.jpg

kan iemand misschien zeggen hoe ik die winamp knoppen krijg/
Ik heb al wel zitten zoeken maar nog niet echt wat kunnen vinden.

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
hier:

De controls
Maak een mooie graphic, en zet een textvak met precies de zelfde locatie en afmetingen over bijvoorbeeld je play/pauze knop. Geef geen text aan dat vak en wel een link eraan, de desbetreffende .exe dus. Hiermee play/pauze je winamp! snapu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
ik snapu :)

en het werkt, dank u very much. kijken of we met deze wijsheid nog leuke dingen kunnen doen.

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ook maar eens posten:) mijne is simpel edoch functioneel:)

Afbeeldingslocatie: http://www.dano.nl.nu/sshots/winlinapsm.jpg

erh icoontjes: colloquial
background van deviantart: macwinlinux geloof ik:P

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

CAP-Team schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:53:
Die config van Vicoz vind ik echt supergaaf! Dat in combinatie met de skin van SaNaTan..

_o_

Ben gisteren ook maar es begonnen met prutsen met Samurize
yup, ik heb skin zo dat het bij veel verschillende wallpapers past aangezien ik een random wallpaper changer heb 8)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• random

random

Lost his marbles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:00:
SaNaTaN.... -=USE=-SaNaTaN ? ex Fi-viCo (vicozio) hierzo =P

Anyway ik zal ff mijn weerconfig voor je uppe, met plugin erbij, laat je het wel ff zien als ie klaar is?
daar is-tie-dan
[ pics updated, readup ]

Yup, its me Vicozio ;-)

Heb maar heel weinig gedaan hoor. (o.a. zonop en zononder).
Voor zover laat ik het er even bij. Misschien als ik me verveel ga ik weer wat veranderen/toevoegen.

[ Voor 23% gewijzigd door Cmdr_Satan op 14-02-2005 17:50 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
effe iets raars...ik hb altijd ExernalIP.vbs gebruikt voor mijn externe IP, maar die doet het niet meer. Als ik m test in de editor komt er netjes mijn IP te staan, in de config krijg ik telkens de tekst: toegang geweigerd. Iemand een idee heo dat kan?

[ Voor 73% gewijzigd door Stefke op 14-02-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
random schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:11:
Mkay, ik probeer ook mee te doen :)
Toshiba laptopje: (misschien post ik later nog een keer mijn desktopje)
[afbeelding]
Samurize: aangepaste Feature Sight Nichone config
YzDock: AppsNeon icons op een transparante border
Theme en wallpaper: LHA (LongHorn Alternative)
Shellstyle: Longhorn transformation pack
gaarne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
IP-adres werkt weer, maar nu het weer niet meer. Ik gebruik voor het weer DesktopWeatherXML.vbs, maar het lijkt erop dat ie niet meer update

http://xoap.weather.com/search/search?where=NLXX0017 werkt niet meer
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<!--This document is intended only for use by authorized licensees of The Weather Channel. Unauthorized use is prohibited. Copyright 1995-2004, The Weather Channel Enterprises, Inc. All Rights Reserved.-->
<search ver="2.0" />
http://www.weather.com/search/search?where=tilburg wel, maar dan kom je op een pagina met link
http://www.weather.com/ou...sstraveler/local/NLXX0017

en dat ziet er heel anders uit dan de link die de VBS lijkt te gebruiken.

Maar ja,
' CODE AFTER THIS, DO NOT CHANGE! UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING
Dat weet ik dus niet echt, iemand die daar ook een probleem mee heeft en het opgelost heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door Stefke op 16-02-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Afbeeldingslocatie: http://www.telebyte.nl/~ftilman/temp/desktop250105tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Deze heb ik een poosje geleden gepost al:
Afbeeldingslocatie: http://www.spa-ruud.com/filehost/tweakers_net/images/ScreenshotThumb.jpg

En ik heb deze nog aangepast, bovenste stuk info er uit, harddisk usage er uit, en de info over nu/straks op tv er in. Mocht iemand interesse hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
RwD schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:05:
Deze heb ik een poosje geleden gepost al:
[afbeelding]

En ik heb deze nog aangepast, bovenste stuk info er uit, harddisk usage er uit, en de info over nu/straks op tv er in. Mocht iemand interesse hebben...
Jah graag... De config, en evt. de benodigde afbeeldingen... Zou mooi zijn. Thnx
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Vergeet je screenshots niet te thumbnailen; gooi je plaatjes niet zonder te thumbnailen neer in dit topic! Maximale breedte dus 600px.