Nokia 6230 [Deel 11]

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.914 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via telecomforever.nl de DKU-2 kabel voor de Nokia 6230 aangeschaft. Nu wil ik wat dingen gaan installeren. Ik had eerst de bijgeleverde software van PC Suite waarbij je de DKU-2 kabel apart moest installeren. Dit werkte niet want hij herkende de telefoon niet of kon deze niet installeren.

Nu heb ik net 6.4.8 geinstalleerd en wil ik opnieuw proberen iets op de telefoon te zetten maar hij herkent geen tsoetellen. Ik krijg nergen de nokia 6230 te zien.

Kan iemand mij vertekllen wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 19:07:
Ik heb een poging tot zoeken gedaan in de 10 vorige topics, maar ik kan niet echt iets vinden.

Ik heb een 6230 met software versie 4.28, en ik merkte vanmiddag dat wanneer ik handmatig een nummer intoets en bel dat ook in mijn telefoonboek staat de telefoon er geen naam bij zoekt. Heb het effe op een andere 6230 met 4.28 geprobeerd en die had hetzelfde probleem.
Beetje heel erg slordig van Nokia.
Iemand enig idee of dit te fixen is?
Of kwestie van software update afwachten?
Heb je dat nummer niet toevallig 2x in je telefoon staan? (Dus bijv. onder Thuis en onder je eigen naam of zo..) Dan weet je telefoon natuurlijk niet welke naam ie moet laten zien als jij dat nummer handmatig intoetst.

@Mertoglu: Zou je die duitse tekst grotendeels weg kunnen halen en een linkje plaatsen naar de originele post ervan? Zo'n enorme lap tekst die gequote wordt is nl. vrij irritant.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 09 oktober 2004 @ 20:31:
[...]

Heb je dat nummer niet toevallig 2x in je telefoon staan? (Dus bijv. onder Thuis en onder je eigen naam of zo..) Dan weet je telefoon natuurlijk niet welke naam ie moet laten zien als jij dat nummer handmatig intoetst.

@Mertoglu: Zou je die duitse tekst grotendeels weg kunnen halen en een linkje plaatsen naar de originele post ervan? Zo'n enorme lap tekst die gequote wordt is nl. vrij irritant.
Nee. Dat nummer staat er maar 1x in. In beide telefoons. Verschillende nummers geprobeerd trouwens, ook gewoon een willekeurig nummer toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 11:57:
Ik heb een extra accu bij mijn 6230 maar is het mogelijk om deze op te laden zonder dat ie in de telefoon zit? Bijvoorbeeld via de bureauhouder ofzo? Heb hier helaas niet over gevonden...
jeppzz cker zijn er bureauladers, nokia heeft er wel orginele en er zijn ook genoeg namaak te krijgen. Gewoon ff googelen. zelf heb ik 1 voor 8.95 bij www.telecomtelecom.nl weg, daar kun je de 6230 op zetten en een extra accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 21:53:
[...]

Nee. Dat nummer staat er maar 1x in. In beide telefoons. Verschillende nummers geprobeerd trouwens, ook gewoon een willekeurig nummer toegevoegd.
dat is idd wel vervelend, heb dat ook op de 3.14 versie... Volgens mij is dat gewoon niet ingebouwd, of hebben anderen het wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op 10 oktober 2004 @ 14:29:
[...]

dat is idd wel vervelend, heb dat ook op de 3.14 versie... Volgens mij is dat gewoon niet ingebouwd, of hebben anderen het wel??
Ik denk dat ze het gewoon vergeten zijn. Ik heb alleen telefoons met 4.28 om het op te proberen dus geen idee of andere versies het wel hebben. De series 40 software is 1 grote hack. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Ik heb de telefoon ook nu, ruim 2 weken, heel veel schik mee, alleen 1 probleempje wat ik niet in de 6230 topics ben tegengekomen, of ik heb er simpelweg overheen gelezen :P

Als ik geluidsopnames maak en opsla, of tijdens het laden van een eerdere opname, dan reset de telefoon zichzelf soms, best irritant, ik weet niet wat dit is... iemand :?

Ik heb firmware 4.28

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaagheid van de dag

tel gaat
ik haal uit me zak en neem op
beeldscherm wordt wit en tel reboot

ik wtf -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Ik had ook onlangs zoiets Yahiko, ik had euhm op 'stil" staan, hij ratelde ffjes(vibreren) en toen ik opnam viel hij uit:s

Maar is me nog maar een X voorgekomen, dus ik erger me nog niet aan deze telefoon, integendeel ik had onlangs scoutsvergadering, en ik moest een kamp houden. Die peuters waren voor 3/4de van de tijd weg, als ik men gsm niet had gehad, had ik me zwaar verveeld. Nu kon ik lekker meeswingen met Faithless :)

offtopic:
Is het niet bijna tijd voor een Deel XII ?

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:02

janklp

FortyTwo Capital

Zijn er geen andere programma's als mulitmedia converter die naar .3pg converten? Deze loopt nl altijd vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb al flink lopen zoeken heb ook iemand anders gezien met het probleem maar heb geen antwoord/oplossing gevonden. Het zit zo, ik heb vanaf het begin dat blanke operator logo gehad (uit de SP) en die werkte goed. Totdat op een gegeven moment ipv blank logo een geel vierkantje met een vraagteken erin kwam. Dus er was iets niet goed, ik heb toen een keer of tien uit/aan gezet. Werkte niet, heb toen fabrieks inst. terug gezet en het gewone logo stond er weer. Maar als ik nu het logo weer wil opslaan zegt hij 'opslaan mislukt' ;(

iemand een idee/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, voor bemused zelf staat er: "It requires a Series 60 or UIQ phone (e.g. Nokia 7650/3650, or Sony Ericsson P800)"

Verderop vind je wel het volgende
Java Bemused Client by Fred Schättgen (the original author of the KDE Bemused Server) runs on phones with MIDP 2.0 and Bluetooth support (JSR-82), like the Nokia 6230, 6600, 6820, etc.
Heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, en dat doet het zo goed als je van Alpha software kunt verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:47
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 15:20:
[...]

Ik denk dat ze het gewoon vergeten zijn. Ik heb alleen telefoons met 4.28 om het op te proberen dus geen idee of andere versies het wel hebben. De series 40 software is 1 grote hack. ;)
Bij mij doet iet wel, als ik mn thuis nummer intoets, dan en doe belle, verschijnt er na een seconde 'thuis'in mn scherm. Tis trouwens T-Mobile prepayd, en nummers staan op de telefoon ipv simkaard, mischien dat dat uitmaakt..

versie is 4.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:28
Mooi telefoontje die 6230, de grootste nadelen vind ik dat je musicplayer niet als sneltoets kunt instellen en dat je alleen van playlist kunt wisselen door te rebooten (fw 4.28) (ja ik gebruik hem veel voor muziek ;)) Heb overigens net een traxdata 512mb via opusshop binnen, werkt prima 8) alleen mn cardreader van sweex werkte niet goed, dus ben nu 500mb muziek via bluetooth aan het uploaden, denk dat ie vanavond wel klaar is... :Z

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op 10 oktober 2004 @ 21:42:
Zijn er geen andere programma's als mulitmedia converter die naar .3pg converten? Deze loopt nl altijd vast :(
Kun je de foutmelding even geven of printscrenen. Heb zelf ook in Pc Suite zelf wat fouten gehad en na een beetje kloten de handel aan de praat gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qrazi schreef op 09 oktober 2004 @ 18:07:
hmmmz, ben al bezig geweest met dat duitse stukje tekst, heb op dit moment alleen problemen met mijn bluetooth verbindign.... :/

/edit:

goed, dit verhaal is wel specifiek voor SE telefoons... je hebt er ook een stukje software voor nodig van SE....
Nee, ik kan slecht Duits maar wat ik wel las is dat het voor alle mobieltjes met bluetooth geld. Alleen bij andere toestellen dan Sony ericsson moet je een ander pakket installeren, iets van J2ME SDK van Sun.

Zover was ik maar ik kan dat hele proxy connection gedoe niet in dat pakket vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik krijg mijn bleutooth maar niet aan de praat :(

Firmware 4.28
PC suite 6.4
SiteCom n500 bleutooth dongle.

probs: tijdens uploaden file naar geheugen kaart stopt ie steeds.
Crashende pc suite, rebootende telefoon of gewoon geen connectie meer te maken met de pc....

heeft iemand een goede werkende oplossing?

heb me al gek gezocht maar mijn pcsuite komt niet overeen met de handleidingen en tutorials (heb bepaalde instellingen niet....)

thx alvast!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deefdeef
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 23:33
Ik heb t volgens mij al ergens gelezen, maar kan het ff niet vinden.
Kan ik in plaats van een MMC-kaart ook een SD-kaart gebruiken? Verkoper in de winkel zei dat SD sneller is dan MMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

SD = te dik, past dus niet (lekker)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dan krijg je problemen met de afmeting heb ik begrepen.

Zeg maar op eigen risico want Nokia zegt ook niet dat hij het ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4of9 schreef op 11 oktober 2004 @ 14:57:

Firmware 4.28
PC suite 6.4

Crashende pc suite, rebootende telefoon of gewoon geen connectie meer te maken met de pc....

heb me al gek gezocht maar mijn pcsuite komt niet overeen met de handleidingen en tutorials (heb bepaalde instellingen niet....)

thx alvast!
Knal alles van nokia van je pc af, daarna ff uninstall progje van nokia site afhalen en die runnen. daarna schone installatie 6.4 en dan zal het werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deefdeef schreef op 11 oktober 2004 @ 14:59:
Ik heb t volgens mij al ergens gelezen, maar kan het ff niet vinden.
Kan ik in plaats van een MMC-kaart ook een SD-kaart gebruiken? Verkoper in de winkel zei dat SD sneller is dan MMC.
SD en MMC hebben de geheugencontroller niet op de kaart zitten zoals compact flash dat heeft. De snelheidsverschillen zijn dus redelijk verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Ik heb een heel ouwe bluetooth dongle (MSI)
Deze werkt niet met de nieuwste bluetooth stuurprogramma's, ik heb versie 1.3.1 draaien. Met deze versie echter krijg ik geen verbinding met de nokia pc suite <--> 6230. (Of heel soms even, en dan valt het weer weg)

Iemand een idee of ik dat nog aan de praat kan krijgen, of moet ik een nieuwe bluetooth usb dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:25
Melkbus schreef op 11 oktober 2004 @ 12:07:
Mooi telefoontje die 6230, de grootste nadelen vind ik dat je musicplayer niet als sneltoets kunt instellen en dat je alleen van playlist kunt wisselen door te rebooten (fw 4.28) (ja ik gebruik hem veel voor muziek ;)) Heb overigens net een traxdata 512mb via opusshop binnen, werkt prima 8) alleen mn cardreader van sweex werkte niet goed, dus ben nu 500mb muziek via bluetooth aan het uploaden, denk dat ie vanavond wel klaar is... :Z
Ik kan wel gewoon playlists wisselen
lijst met opnamens --> opties --> Lijst opns wijz.
Dan kan ik gewoon kiezen uit alle opnamens. (ik heb ook 4.28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik van de Media Player van de 6230
Juist, ik kom er niet meer uit! Heb het volgende ondernomen
  • MP3's in mijn MMC mapje "muziek" gestopt -> werkt niet
  • via de Nokia Audio manager een playlist aangemaakt, daar muziek ingehangen en vervolgens verzonden naar me telefoon -> werkt niet
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu normaal gebruik kan maken van die Media Player? Ik snap er nix meer van :?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nog een vraagje;

Ik krijg E-Mail niet aan de gang met Telfort Abo.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? De telefoon roept steeds "Meld u aan bij GPRS" Terwijl het internetten via Telfort GPRS grandioos goed werkt.
Wat doe ik nu verkeerd?
Voor de e-mail instellingen heb ik wel gekozen voor Telfort GPRS instellingen zoals ze ook werken voor me iNet... Iemand?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02

Firmware 4.28
PC suite 6.4

thx alvast!
heb precies het zelfde probleem alleen dan met msi bleutooth dongle.
Net met nokia gebeld en die zijn bezig met een nieuwe firmware en zodra die klaar is wordt ik gebeld.
Ze hadden me imei en gsm nummer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware 4.28
PC suite 6.4

thx alvast!
Dit zelfde heb ik ook met mijn telefoon mét een KABEL!!!

PC Suite versie: 6.3.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:17
Ik heb nu het probleem dat hij aangeeft dat het geheugen vol is en dat er nu bij 159 berichten niks meer kan worden opgeslagen.
Dit vind ik gek want ik heb nog ongeveer 2 mb op de telefoon over. Slaat hij maar een aantal op of gebruikt hij wel alles?

Welk programaatje kan berichten exporteren van uit je telefoon naar de pc en zodat je ze ook op de pc kan na lezen?

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Nou het lijkt te werken.

Pc suite eraf gegooid, bluetooth drivers eraf.
Bluetooth drivers er terug op, niks geconfigureerd, pc suite opniew. connectie ingesteld en het werkte. erg vaag.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Laatst online: 03-01-2023
Er is weer een nieuwe software update voor de Nokia 6230 uit.

Versie 4.44

Dit zijn de veranderingen volgens de Nokia site:

Changes/improvements made from MCU SW version 4.28 to version 4.44:

- Call and Network Management
- 3GPP video stream can be played due to improvement in product configuration
- Browser:
- File downloading via OMA download improved
- QPASS cookies on HTTPS with DirectBill WAP purchase has been improved
- Streaming of long running data has been improved
- Browser shows all icons on a WAP page when the browser receives load responses for small images before page creation is completed
- Improved support for new camera module added
- The phone shows the correct status of available memory
- Picture quality of camera in VGA mode improved
- Function of the phone in night mode improved and the setting for camera has been adjusted
- Response time of the pressed power button has been improved
- Support for new camera module and power management IC added

Je kunt dus weer bij een service-point terrecht voor een update.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 11 oktober 2004 @ 16:52:

Versie 4.44

Changes/improvements made from MCU SW version 4.28 to version 4.44:

- Call and Network Management
- 3GPP video stream can be played due to improvement in product configuration
- Browser:
- QPASS cookies on HTTPS with DirectBill WAP purchase has been improved
- Streaming of long running data has been improved
- Browser shows all icons on a WAP page when the browser receives load responses for small images before page creation is completed
- Improved support for new camera module added
- The phone shows the correct status of available memory
- Picture quality of camera in VGA mode improved
- Function of the phone in night mode improved and the setting for camera has been adjusted
- Response time of the pressed power button has been improved
- Support for new camera module and power management IC added

Je kunt dus weer bij een service-point terrecht voor een update.

OMA as in Outlook Mobile Access? Die krijg ik nog niet aan de praat met m'n Exchange 2003 namelijk.

Ik kan wel met deze telefoon m'n mailbox van m'n 2003 Server checken. Erg sweet is dat! Aleen mail verzenden wil nog niet, maar das een kwestie van de juiste instellingen. Mailen via m'n provider gaat prima overigens.

Iemand ervaring met het versturen van attachments? Als ik en mailtje binnenhaal met een jpg oid erbij, hoe open ik die dan? Ik zie nergens iets van: "view attachment"ofzo.. :? Of behoort het simpelweg niet tot de mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendar schreef op 11 oktober 2004 @ 16:45:
Ik heb nu het probleem dat hij aangeeft dat het geheugen vol is en dat er nu bij 159 berichten niks meer kan worden opgeslagen.
... Slaat hij maar een aantal op of gebruikt hij wel alles?
159 is maximum op de telefoon, hij heeft volgens mij een stuk dedicated geheugen voor SMSjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje;

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? De telefoon roept steeds "Meld u aan bij GPRS" Terwijl het internetten via Telfort GPRS grandioos goed werkt.
Wat doe ik nu verkeerd?
Voor de e-mail instellingen heb ik wel gekozen voor Telfort GPRS instellingen zoals ze ook werken voor me iNet... Iemand?
heb hetzelfde probleem met Telfort, ben ook opzoek naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:47:
[...]

Zelfde probleem met Orange.
Ik moest overdag terugbellen voor de TD, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Laatst online: 08-09 11:43
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 14:56:
[...]

Nee, ik kan slecht Duits maar wat ik wel las is dat het voor alle mobieltjes met bluetooth geld. Alleen bij andere toestellen dan Sony ericsson moet je een ander pakket installeren, iets van J2ME SDK van Sun.

Zover was ik maar ik kan dat hele proxy connection gedoe niet in dat pakket vinden.
ik heb dcie j2me wireless toolkit van sun wel geinstalleerd, maar ik kan geen preferences of wat dan ook openen. probeer het nu opnieuw te installeren.... btw: ben jij er al verder mee?

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik ben van plan een nokia 6230 te gaan kopen. Ik heb echter nog wel een paar vraagjes. Ik heb de laatste paar topics doorgelezen en volgens mij staan mijn vragen niet in deze topics. Mocht dit wel zo zijn dan spijt het me enorm ;)

1) ondersteund hij alleen maar mmc kaartjes? Ik heb namelijk in mijn pda een sd kaart zitten. In dit slot kunnen zowel mmc als sd kaartjes.
Toen ik voor de keuze stond om een sd of mmc kaartje te kopen is mij verteld dat sd de "opvolger" van mmc was en dat ze zo goed als helemaal compattible zijn. Ik hoor echter alleen maar over mmc kaartjes. Kan iemand uitsluitsel geven?

2) heeft iemand een paar voorbeeld foto's die met de camera van de 6230 gemaakt zijn? ik ben namelijk wel benieuwd naar de kwaliteit van deze camera.

Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

voor 1 zal k niet weten en voor 2 check de startpost

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCeWiRe schreef op 11 oktober 2004 @ 22:08:
voor 1 zal k niet weten en voor 2 check de startpost
1 staat ook in de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:29:
hoi,

Ik ben van plan een nokia 6230 te gaan kopen. Ik heb echter nog wel een paar vraagjes. Ik heb de laatste paar topics doorgelezen en volgens mij staan mijn vragen niet in deze topics. Mocht dit wel zo zijn dan spijt het me enorm ;)

1) ondersteund hij alleen maar mmc kaartjes? Ik heb namelijk in mijn pda een sd kaart zitten. In dit slot kunnen zowel mmc als sd kaartjes.
Toen ik voor de keuze stond om een sd of mmc kaartje te kopen is mij verteld dat sd de "opvolger" van mmc was en dat ze zo goed als helemaal compattible zijn. Ik hoor echter alleen maar over mmc kaartjes. Kan iemand uitsluitsel geven?
Ff een paar berichten omhoog scrollen en je hebt je antwoord

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qrazi schreef op 11 oktober 2004 @ 21:25:
[...]

ik heb dcie j2me wireless toolkit van sun wel geinstalleerd, maar ik kan geen preferences of wat dan ook openen. probeer het nu opnieuw te installeren.... btw: ben jij er al verder mee?
Daar liep ik dus ook op vast!

(ik weet gewoon zeker dat het moet kunnen!!!)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 22:27 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Laatst online: 08-09 11:43
hmmmmz, heb nog wat urls gevonden:

http://www.benhui.net/
http://www.javabluetooth.org/
http://anil.recoil.org/projects/blueproxy.html
http://www.practicallynetworked.com/sharing/secureproxy.htm

maar er echt mee opschieten doe ik niet. ik zit trouwens op dit moment weer vast. kan BT niet gebruiken. ik heb op dit moment een gaar moederbord, waarvan ik vermoed dat de usb poort het ook niet helemaal goed meer doet.

heb in elk geval die j2me wel aan de praat gekregen, maar zag inderdaad geen instelling voor een proxy. nu heb ik eigenlijk ook geen idee hoe een proxy is opgebouwd.

ondertussen heb ik ook nog geen positief antwoord gevonden of het mogelijk is BT op deze manier is te gebruiken, en ook streamen van audio of video over BT is nog maar de vraag.

[ Voor 9% gewijzigd door qrazi op 11-10-2004 23:07 . Reden: extra url ]

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 23:23
Ik heb ook een vervelende bug, als je de music player opstart, springt hij soms in een soort stand-by modus, als ik dan op een willekeurig knopje druk springt hij weer aan erg vreemd.
Firmware versie 03.15
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwste firmware laten installeren is de beste oplossing

heeft iemand 4.44 er al op laten zetten? en wat zijn de bevindingen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook aantal problemen gehad met mijn bluetoothverbinding. Bleek dat ik mn msi-usb dongle drivers niet geschikt waren voor sp2...Zelfde geld trouwens voor de niet allernieuwste nokia pc-suite. Nu lijkt hij het zonder problemen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:35

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 16:37:
Nog een vraagje;

Wat doe ik nu verkeerd?
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:47:
[...]

Ok,hier je antwoord dan :)

Complete POP3 E-Mail instellingen 6230 icm Telfort GPRS

Menu -> Berichten -> Berichtinstellingen -> E-Mailinstellingen -> Actieve e-mailinstellingen

• Kies een leeg profiel en activeer dit
Ga naar Bewerk actieve e-mailinstellingen
Mailboxnaam: Telfort E-Mail
E-mailadres: Je eigen e-mailadres
Mijn mailnaam: Vul de naam in die je als afzender wilt laten zien
Uitgaande SMTP-server: smtp.telfortmail.nl
Type inkomende server: POP3
Inkomende (POP3) server: De POP3 server van je e-mailprovider
POP3-gebruikersnaam: Je gebruikersnaam
POP3-wachtwoord: Je wachtwoord

Klik op Overige instellingen
Ondertekening bijvoegen: Mag je zelf weten
SMTP-verificatie gebruiken: Nee
SMTP-gebruikersnaam: -leeg-
SMTP-wachtwoord: -leeg-
Uitgaande (SMTP) poort: 25
Inkomende (POP3) poort: 110
Antwoordadres: Kun je eventueel invullen, niet verplicht
Beveiligde aanmelding: Uit
E-mails ophalen: 30

Klik op SMTP-verbindingsinstellingen
Proxy's: Inschakelen
Primaire proxy: 193.113.200.195:8080
Secundaire proxy: -leeg-
Gegevensdrager: GPRS

Klik op Instellingen drager
GPRS-toegangspunt: internet (het woord inypen ja :P )
Verificatietype: Normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: username (het engelse woord ja :P)
Password: password (het engelse woord ja :P )

Klik 2x op terug, en selecteer vervolgens: POP3-verbindingsinstellingen
Primaire proxy: 193.113.200.195:8080

GPRS-toegangspunt: internet (het woord inypen ja :P )
Gebruikersnaam: username (het engelse woord ja :P)
Password: password (het engelse woord ja :P )

Klik vervolgens 4x op terug, tot je in het scherm E-mailinstellingen bent
Ga naar Actieve E-mailinstellingen en activeer Telfort E-Mail.

Nu kun je via Menu -> Berichten -> E-mail -> Ophalen -> Toegang tot netwerk toestaan? JA je e-mail van je POP3 e-mailserver plukken :) :Y) :9

[ Voor 13% gewijzigd door _Mystikal_ op 12-10-2004 00:19 . Reden: na 4x edit wel compleet enzo :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Mystikal_ schreef op 12 oktober 2004 @ 00:17:
[...]

[...]

Ok,hier je antwoord dan :)

>>LAP TEKST<<
Je bent een HELD!!! Super! Het werkt!!!!

Misschien makkelijk als dit in de topicstart komt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Mystikal_ > bedankt man, het werkt super nu! :D :D :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij nu ook gelukt dankzij logisch denken, het voorbeeld van Telfort en de kloppende instellingen in mijn Sony Ericsson T610

Complete POP3 E-Mail instellingen 6230 icm Orange World

Menu -> Berichten -> Berichtinstellingen -> E-Mailinstellingen -> Actieve e-mailinstellingen

Mailboxnaam: Hoe je m wilt noemen
Uitgaande SMTP-server: smtp.orange.nl
Inkomende (POP3) server: De POP3 server van je e-mailprovider

Proxy's: uitschakelen
Primaire proxy: -leeg-

GPRS-toegangspunt: Internet (het woord inypen ja :P )
Gebruikersnaam: -geen-
Password: -geen-

Proxy's: uitschakelen
Primaire proxy: -leeg-

Gebruikersnaam: -geen-
Password: -geen-

Ga naar Actieve E-mailinstellingen en activeer het account wat je net aangemaakt hebt.

Nu kun je via Menu -> Berichten -> E-mail -> Ophalen -> Toegang tot netwerk toestaan? JA je e-mail van je POP3 e-mailserver plukken :) :Y) :9

thnx _Mystikal_ voor het typen, scheelde mij een hoop werk >:)

Is idd misschien verstandig om deze 2 (of een linkje naar deze 2) in de SP te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo PeepZ!!

Vraagje: Kun je ook voor Telfort Email je hotmail account koppelen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:10:
Hallo PeepZ!!

nee
kan wel via msn mobile als ik het goed heb, niet via je e-mailclient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 11 oktober 2004 @ 16:52:

Versie 4.44

Waar en op welke Nokia site kan je dit vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 11:16:
[...]

Waar en op welke Nokia site kan je dit vinden???
Dit kun je normaal nergens vinden. Dit is alleen toegankelijk voor service-points. Je kunt de software laten upgraden bij zo'n service-point.

Zelf heb ik wel een eigen website waar ik probeer voor elk toestel de laatste softwareversie weer te geven. en eventuele grote veranderingen.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Ik heb al flink lopen zoeken heb ook iemand anders gezien met het probleem maar heb geen antwoord/oplossing gevonden. Het zit zo, ik heb vanaf het begin dat blanke operator logo gehad (uit de SP) en die werkte goed. Totdat op een gegeven moment ipv blank logo een geel vierkantje met een vraagteken erin kwam. Dus er was iets niet goed, ik heb toen een keer of tien uit/aan gezet. Werkte niet, heb toen fabrieks inst. terug gezet en het gewone logo stond er weer. Maar als ik nu het logo weer wil opslaan zegt hij 'opslaan mislukt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:10:
Hallo PeepZ!!

mjah, als jij een pop3server/imapserver adres van Hotmail kunt vinden, moet dat mogelijk zijn :+ :P
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 00:30:
[...]
Je bent een HELD!!! Super! Het werkt!!!!

Misschien makkelijk als dit in de topicstart komt?!
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 01:36:
_Mystikal_ > bedankt man, het werkt super nu! :D :D :D
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:00:
Het is mij nu ook gelukt dankzij logisch denken, het voorbeeld van Telfort en de kloppende instellingen in mijn Sony Ericsson T610

[knip een lap tekst met mooie layout :+ ;) ]

thnx _Mystikal_ voor het typen, scheelde mij een hoop werk >:)

Is idd misschien verstandig om deze 2 (of een linkje naar deze 2) in de SP te zetten.
Geen dank enzo :P en een linkje in de SP lijkt me geen gek idee :P

[ Voor 61% gewijzigd door _Mystikal_ op 12-10-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:23

QuasaR

One ring to rule them all

POP3 E-Mail instellingen 6230 icm KPN (Heb zelf HI Abbo) en @Home email - GPRS

Mailboxnaam: Naam Mailbox (@home b.v.)
Uitgaande SMTP-server: mail.home.nl
Inkomende (POP3) server: mail.home.nl

Proxy gegevens + username en password komen van gin.nl

Primaire proxy: 10.96.1.14:8080

Gebruikersnaam: minfo
Password: minfo

Met dank aan _Mystikal_ voor de layout :p

[ Voor 6% gewijzigd door QuasaR op 12-10-2004 14:12 ]

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuasaR schreef op 12 oktober 2004 @ 14:10:
POP3 E-Mail instellingen 6230 icm KPN (Heb zelf HI Abbo) en @Home email - GPRS

Mailboxnaam: Naam Mailbox (@home b.v.)
Uitgaande SMTP-server: mail.home.nl
Inkomende (POP3) server: mail.home.nl

Proxy gegevens + username en password komen van gin.nl

Met dank aan _Mystikal_ voor de layout :p
Is dit voor Hi Profile abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien ook de e-mail instellingen voor vodafone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 14:59:
[...]

Is dit voor Hi Profile abonnementen?
De GIN instellingen zouden voor elk KPN abonnement moeten werken maar dit zou je dus zelf even moeten testen.

Ik heb zelf een HI 30 abbo met 5MB grps bundel.

[ Voor 9% gewijzigd door QuasaR op 12-10-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het upgraden van je firmware bij een SP gratis? Ben wel lid van Club Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:26:
Als je aan kunt tonen dat je garantie hebt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:26:
Als je toestel nog onder de garantie valt wel ja

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
wienjo schreef op 12 oktober 2004 @ 12:40:
Ik heb al flink lopen zoeken heb ook iemand anders gezien met het probleem maar heb geen antwoord/oplossing gevonden. Het zit zo, ik heb vanaf het begin dat blanke operator logo gehad (uit de SP) en die werkte goed. Totdat op een gegeven moment ipv blank logo een geel vierkantje met een vraagteken erin kwam. Dus er was iets niet goed, ik heb toen een keer of tien uit/aan gezet. Werkte niet, heb toen fabrieks inst. terug gezet en het gewone logo stond er weer. Maar als ik nu het logo weer wil opslaan zegt hij 'opslaan mislukt'

Dat heb ik ook gehad... dan heeft hij het logo niet meer... opnieuw donwloaden is de oplossing

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:11:
Heeft iemand misschien ook de e-mail instellingen voor vodafone??
mjah, ik denk dat het in combinatie met de GPRS instellingen van vodafone en 1 van bovenstaande lijstjes met instellingen zelf prima te doen moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

jongens :S ik ga denk ik soon maar weer ff een halfuur aan de lijn hangen met klantenservice van kpn heb 2/3 maanden geleden een gprs bundel aangevraagd van 5 mb. Zou een week duren voordat ik gegevens kreeg. 3 weken later nog niks. dus ik denk dat ze wel hebben geactiveerd. Niet dus dus ik bij de laatste rekening gebeld. Zeiden ze dat ze heel erg achter lopen. Moet het echt zo lang duren? of kan k beter terug gaan naar de winkel en daar de bundel laten aanvragen want nu kost het me erg veel Balluh

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort dit toestel, geweldig ding alleen 1 ding, hiervoor had ik een t610, daarvoor een 8850, daarvoor geen idee, maar nu heb ik dit toestel en die heeft iets wat die allebei niet hadden: als ik bel is het geluid prima zolang de andere persoon praat, alleen zodra ik zelf praat klinkt het 'hol' ofzo, net of je jezelf hoort door de speaker, dit is overigens erger als je de telefoon goed naar je mond richt, houd je hem 'verticaal' tegen je oor dan is het bijna niet, is dit normaal of ligt het aan mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 19:00:
ik heb sinds kort dit toestel, geweldig ding alleen 1 ding, hiervoor had ik een t610, daarvoor een 8850, daarvoor geen idee, maar nu heb ik dit toestel en die heeft iets wat die allebei niet hadden: als ik bel is het geluid prima zolang de andere persoon praat, alleen zodra ik zelf praat klinkt het 'hol' ofzo, net of je jezelf hoort door de speaker, dit is overigens erger als je de telefoon goed naar je mond richt, houd je hem 'verticaal' tegen je oor dan is het bijna niet, is dit normaal of ligt het aan mijn toestel?
Ik had hetzelfde gevoel, het is effe wennen. Na 2 dagen merkte ik het niet meer.
Heb dat wel vaker gehad met nokia telefoons, ze hebben allemaal een iets ander geluid. Zo had mijn 8310 redelijk wat bas, en mijn 6610 klonk weer blikkerig. Mijn 6230 klinkt weer een beetje hollig, maar het geluid klinkt wel weer heel helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die het voor elkaar heeft gekregen zijn headset zo om te bouwen zodat die de muziek kan afspelen op zijn stereo toren?

Ik heb namelijk dmv een mono headsetje en het verplaatsen van de pinnen wel bereikt dat ik iets van geluid er uit krijg alleen bromt hij wel als een gek.
Ook kwam ik 1 pin te kort kwam ik later achter waardoor ik dus flink heb zitten kloten met een los draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm als ik in nokia audio manager mijn playlist wil editen (via bluethoot), loopt ie vast zodra ik op het mapje afspeellijsten klik. Maar als ik nu mijn MMC kaart uit de telefoon haal, dan werkt het wel. Vage shit vind ik, dat mapje afspeellijsten staat toch niet op de MMC? En nu heb er nog niks aan want ik kan nog geen nummers op de MMC aan de lijsten toevoegen. Beetje balen.
Misschien even een datakabel regelen en kijken of het zo wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ff paar vragen over 6230 (geen vragen over blauwetand)
+ kan het als beltone instellen op mp3 en smstone op mp3?
+ kan ik msn via gprs? en wat kost het?
+ kan ik als een afstandbediening gebruiken voor een tv (7210 NOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die frontjes nog steeds zó duur? En waar kan ik grijze keypads voor een redelijke prijs vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 22:02

janklp

FortyTwo Capital

icegodd schreef op 12 oktober 2004 @ 23:56:
ff paar vragen over 6230 (geen vragen over blauwetand)
+ kan het als beltone instellen op mp3 en smstone op mp3?
+ kan ik msn via gprs? en wat kost het?
+ kan ik als een afstandbediening gebruiken voor een tv (7210 NOT)
Als je minder dan een minuut zoekt vind je het 8)7

Maargoed:
+ ja
+ ja, alleen de gprs kosten
+ nee, wel een winamp afstandsbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
Weet iemand hoe je goedkoop aan die pop-poort stekkertjes kunt komen?

Ik wil proberen of ik een mooie adapter naar 3.5mm kan maken (dus niet eerst een halve meter kabel en een bobbel en dan nog een keer die 3.5mm jack)

maar om nou 30 euro voor een hoofdtelefoontje uit te geven dat je gaat slopen is me net iets te duur

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 22:25

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 00:51:
Zijn die frontjes nog steeds zó duur? En waar kan ik grijze keypads voor een redelijke prijs vinden?
Jah originele frontjes zijn altijd duur, ik heb ze voor de 6230 het goedkoopst voor € 22,00 gezien.
Die keypads heb ik voor € 19,00 bij Complaza.nl gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
Raimon schreef op 12 oktober 2004 @ 16:10:
[...]

Dat heb ik ook gehad... dan heeft hij het logo niet meer... opnieuw donwloaden is de oplossing
dat is dus het probleem als ik hem wil opslaan zegt hij opslaan mislukt :S
Maar ik ga van de week even nieuwe update erop zetten bij service point misschien dat hij dan iets meer doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 08:29
YES! E-mailen werkt.

Maar nu het probleem:

Met mijn oude siemens S55 kon ik gewoon een fotootje of wat dan ook als attachment meesturen. Ik zie bij mijn nokia geen mogelijkheid. Iemand een truucje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:19
_/-\o_ I'VE GOT ONE!!!! _/-\o_

inclusief:
- 128mb geheugen
- Bluetooth headset
- Bluetooth USB

Ben eeerrrug in mn nopjes vandaag :D

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de afkorting van hotmail.com, bij home is het bijvoorbeeld mail.home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:28:
weet iemand de afkorting van hotmail.com, bij home is het bijvoorbeeld mail.home.nl
Pop3 server instelling voor Outlook Express is : http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:28:
Dat gaat met hotmail niet, omdat dat geen pop3 is, maar alleen webmail.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

EvoII schreef op 13 oktober 2004 @ 10:50:
[...]

Leg mij dan eens uit waarom ik in outlook express mijn hotmail email binnen kan halen ?
Het is dus niet alleen webmail. Zo als ik net al zei kun je het proberen via de url uit mijn vorige post.
Enige nadeel hieraan is, mocht het lukken, dat de ondersteuning voor de gratis gebruikers hiervan binnenkort verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 08:29
QuasaR schreef op 13 oktober 2004 @ 11:00:
[...]

Leg mij dan eens uit waarom ik in outlook express mijn hotmail email binnen kan halen ?
Het is dus niet alleen webmail. Zo als ik net al zei kun je het proberen via de url uit mijn vorige post.
Enige nadeel hieraan is, mocht het lukken, dat de ondersteuning voor de gratis gebruikers hiervan binnenkort verdwijnt.
Dit gaat via WebDAV als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook groepslogo's downloaden, zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 13 oktober 2004 @ 08:50:
[...]

Jah originele frontjes zijn altijd duur, ik heb ze voor de 6230 het goedkoopst voor € 22,00 gezien.
Die keypads heb ik voor € 19,00 bij Complaza.nl gezien
Ik heb de keypads hier gezien voor €13,95

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een screensaver gedownd en nu heb ik een zwart kader om mijn beeldscherm.
Screensaver uitgezet, telefoon uit/aan, maar nog steeds een zwart kader. Het lijkt wel of het hele beeld is verkleind. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op 13 oktober 2004 @ 10:50:
[...]

met welke email gaat dat dan wel, hoe kan ik dan mn hotmail gucken.
en lukt gmail wel of ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een cardreader gekocht, dus binnen paar minuten 250 mb aan mp3 @ mn mmc.

Maar nu kan ik ffs geen playlist maken, hij vertikt het gewoon om in Audiomanager 'afspeellijsten' te openen.

En alsie wel wil openen (1 op de 10 keer) dan wil ie geen nummers toevoegen :(
Iemand nog meer deze probs?

Werk met BT..

edit: afspeellijsten lukt nu met moeite

maar dan krijg ik op mn foon: "geen geldige lijst met opnames"

:(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 15:49:
Heb net een cardreader gekocht, dus binnen paar minuten 250 mb aan mp3 @ mn mmc.

Maar nu kan ik ffs geen playlist maken, hij vertikt het gewoon om in Audiomanager 'afspeellijsten' te openen.

En alsie wel wil openen (1 op de 10 keer) dan wil ie geen nummers toevoegen :(
Iemand nog meer deze probs?

Werk met BT..

edit: afspeellijsten lukt nu met moeite

maar dan krijg ik op mn foon: "geen geldige lijst met opnames"

:(
Ik heb inderdaad dezelfde problemen. Het heeft te maken met de MMC kaart, want als je die eruit haalt dan kan je wel playlisten maken (niet dat dat veel zin heeft...). Kan iemand vertellen of dit met een datakabel wel goed gaat? Misschien regel ik even zo'n ding dan. Of misschien helpt nieuwe firmware ook wel, ik heb nu 4.28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 14:23:
[...]

Ik heb de keypads hier gezien voor €13,95
Thx!! Dat is veel beter dan € 19,-.......

Heb je ook nog frontjes gezien die goedkoop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

Ik heb inderdaad dezelfde problemen. Het heeft te maken met de MMC kaart, want als je die eruit haalt dan kan je wel playlisten maken (niet dat dat veel zin heeft...). Kan iemand vertellen of dit met een datakabel wel goed gaat? Misschien regel ik even zo'n ding dan. Of misschien helpt nieuwe firmware ook wel, ik heb nu 4.28.
Hmm fucked, ik heb Apacer 256 MB, welke heb jij?

Ik heb 1 van de eerste versies, erg gaar.. dacht even dat het PC suite was.
Belachelijk ook, want die Apacer staat wel in de lijst van geaccepteerde kaartjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:05:
[...]

Thx!! Dat is veel beter dan € 19,-.......

Heb je ook nog frontjes gezien die goedkoop zijn?
Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4584.jpg
Te koop bij dezelfde shop voor 28,95

Hier dus: http://www.telecomtelecom.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:22:
[...]

Hmm fucked, ik heb Apacer 256 MB, welke heb jij?

Ik heb 1 van de eerste versies, erg gaar.. dacht even dat het PC suite was.
Belachelijk ook, want die Apacer staat wel in de lijst van geaccepteerde kaartjes |:(
Ik heb een Peak 512 mb kaart. Ik denk toch eigenlijk wel dat het een bug is in PC suite. De audiomanager kan gewoon niet goed omgaan met een MMC kaart ofzo. Hopelijk wordt dat opgelost in de volgende versie. Ik heb ook een mail naar nokia gestuurd met dit probleem, maar ik heb nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang gezocht, maar ik hoor verschillende verhalen. Wie kan mij vertellen of DataSuite voor de 6230 werkt met Windows 98 of alleen Windows 98SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

Mycroft schreef op 13 oktober 2004 @ 09:35:
YES! E-mailen werkt.

Maar nu het probleem:

Met mijn oude siemens S55 kon ik gewoon een fotootje of wat dan ook als attachment meesturen. Ik zie bij mijn nokia geen mogelijkheid. Iemand een truucje?
is volgens mij met opzet niet mogelijk zodat je wel (duur) moet mms'en .. :(

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 21:00:
[...]

Ik heb een Peak 512 mb kaart. Ik denk toch eigenlijk wel dat het een bug is in PC suite. De audiomanager kan gewoon niet goed omgaan met een MMC kaart ofzo. Hopelijk wordt dat opgelost in de volgende versie. Ik heb ook een mail naar nokia gestuurd met dit probleem, maar ik heb nog geen antwoord gehad.
Jah let's hope dan, want steeds naar het volgende nummer drukken is niets :/

Vooral niet als toevallig je headset in de trein er uitvalt en je denkt "wat een aso, die zn muziek zo hard heeft aanstaan" en je dat vervolgens zelf bent :+ Ja dat is mij overkomen :X gelukkig in een bomvolle rumoerige trein op een rustig stukje van het liedje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 14:14

Flupke

Heeft iemand al ervaring met deze mp3->aac converter?

http://www.bits.bris.ac.uk/kevin/MP3AACConv/

Laat maar werkt als een tierelier _/-\o_ mapje met 14 mp3tjes erin en binnen 5 minuten 14 aac-tjes erbij. :) Loept ook nog eens heerlijk door de subdirectories heen.

[ Voor 53% gewijzigd door Flupke op 14-10-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mycroft schreef op 13 oktober 2004 @ 09:35:
YES! E-mailen werkt.

Maar nu het probleem:

Check: [rml][ digidude] in "Nokia 6230 [ Deel 11]"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op 13 oktober 2004 @ 19:17:
[...]

[afbeelding]
Te koop bij dezelfde shop voor 28,95

Hier dus: http://www.telecomtelecom.nl/
|:(

Had hem op salesplaza en stuntprijzen voor 26 euro gezien.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien iets voor de startpost?

Nokia 6230 software voor de mac
http://www.macmedia.sk/pd.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Spammen doen we hier niet aan; Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #spam

[ Voor 94% gewijzigd door Korakal op 14-10-2004 12:11 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.