Ben ook eens beetje rond aan het kijken voor nieuwe foon, deze lijkt me wel een leuk toestel, welke met een nieuw abbo niet al te duur is (smartphonestunts.nl). Evt kan ik hem natuurlijk los kopen en dan ergens met een cashback een abbo afsluiten.
Ik heb echter nog wat vragen: (bij eerste twee vragen vooral intresse in evt verschillen tussen orange c500 en qtek/imate sp3/sda)
- Hoe zit het met de trilfunctie van de hele familie? (qtek 8020, imate sp3i vs orange c500), deze zal wel voor alle telefoons hetzelfde zijn, Is deze een beetje sterk genoeg?
Dit vind ik op het moment de grootste nadeel aan mijn huidige telefoon (sonyericsson T310) als ik op de fiets of in de trein zit dan hoor of voel ik hem de helft van de tijd niet.
- Hoe voelen de verschillende modellen aan qua stevigheid/degelijkheid? Ook iets wat bij mijn T310 niet echt super is, de toetsen voelen niet echt degelijk aan en als je in de telefoon knijpt

dan hoor je het plastic aan alle kanten kraken.
- Er is toch absoluut geen verschil (ja logo....) tussen de i-mate sp3i, en qtek 8020, behalve dan dat de laatste in zwart leverbaar is, waarom kiezen mensen dan toch voor te 8020 terwijl inmiddels wel duidelijk is dat deze niet echt lekker leverbaar is.?
- Ziet de qtek/imate er in het echt ook zo glossy (poederdoos

) uit als de sda.
Vind de zwarte qtek 8020 trouwens wel de mooiste tot nu toe

, lekker stijlvol. Daarna de zilveren, en daarna de orange c500. Op laatste plaats die poederdoos t-mobile versie. Maar als je naar de prijzen gaat kijken is de c500 toch wel heel aantrekkelijk, 269 euro. Moeilijk, moeilijk moeilijk......
Ps:Ik heb gisteren het hele topic doorgelezen, maar forgive me als ik iets over het hoofd heb gezien.
If good's on the left, then I'm sticking to the right.