De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.219 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qtek 8020 wordt nog niet uitgeleverd bij smartphonestunts (half december aangevraagd). Kreeg gisteren een mailtje of ik een SP3i wilde hebben onder dezelfde voorwaarden. Blijkt dus een behoorlijke adder onder het gras: i-mate wordt met 12 maanden garantie geleverd; Qtek met 24. En dan vergaten ze er even bij te vertellen...

Zijn de SP3i en de 8020 verder identiek? Voor zover ik kan zien nl wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:53:
Qtek 8020 wordt nog niet uitgeleverd bij smartphonestunts (half december aangevraagd). Kreeg gisteren een mailtje of ik een SP3i wilde hebben onder dezelfde voorwaarden. Blijkt dus een behoorlijke adder onder het gras: i-mate wordt met 12 maanden garantie geleverd; Qtek met 24. En dan vergaten ze er even bij te vertellen...

Zijn de SP3i en de 8020 verder identiek? Voor zover ik kan zien nl wel.
Ja, hoewel de Imate een goeie service kent en er verschillende updates beschikbaar zijn bij www.clubmate.com. Heb zelf een I-mate SP3 en ben er dik tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:23:
[...]

Ja, hoewel de Imate een goeie service kent en er verschillende updates beschikbaar zijn bij www.clubmate.com. Heb zelf een I-mate SP3 en ben er dik tevreden mee :)
Zou je daar met de IMEI van een qtek 8020 ook op aan kunnen melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:28:
[...]

Zou je daar met de IMEI van een qtek 8020 ook op aan kunnen melden?
Ik heb me daar kunnen aanmelden met een IMEI dat ik gevonden heb op internet van een I-mate. Even zoeken op google levert je het resultaat. Ik geloof dat het ergens in de forums was van Expansys (maar ben ik niet zeker). Mocht het je niet lukken, laat dan maar iets weten, ik ben namelijk wél aangemeld (en heb de telefoon nog niet eens }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supportsite van Imate ziet er een stuk beter dan die van Qtek die niet eens enngels is. Begin nu toch wel weer te twijfelen of ik niet toch de SP3i neem met minder garantie. Of zijn de roms van Imate ook te gebruiken voor de Qtek? Wie kan mij adviseren?

Overigens kon ik geen IMEI vinden. Het enige wat ik kon achterhalen voor de QTEK 8020 is:

3546**Edited**19301

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPRS kan je makkelijk verbreken door (iig bij de sp3i werkt dit) even 2 tellen je home toets ingedrukt te houden. In dat menu kan je bij bluetooth (sneller dan via instellingen ed), of de verbinding verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier al een SDA aan het wappen (dus geen world) gekregen met orange? Zo ja, hoe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn mijn inloggegevens voor de I-mate site (www.clubimate.com):

account: timkerger
paswoord: 7083170

Geen dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:36:
Hier zijn mijn inloggegevens voor de I-mate site (www.clubimate.com):

account: timkerger
paswoord: 7083170

Geen dank ;)
Uhm, ja, ik denk niet dat je dat hier hoeft te posten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:50:
[...]

Uhm, ja, ik denk niet dat je dat hier hoeft te posten.. :/
Waarom niet? Er zijn al een aantal mensen die mij een e-mail gestuurd hebben ivm het veranderen van de firmware van hun T-mobile foon naar Qtek. Ik weet nog niet of het gelukt is overigens. De Qtek biedt blijkbaar meer updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geprobeerd de rom update van de imate website te installeren op de SDA maar ik krijg een foutmelding dat deze rom niet bedoeld is voor deze telefoon :? Is toch wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 08:57
Wie heeft er carkit ervaringen met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik vroeg me af, is het nou mogelijk om een telefoon-gesprek op handsfree te zetten? en dan bedoel ik via de luidspreker van de telefoon?

Ik heb de optie nog niet gevonden of gezien :( zou wel graag willen dat het erin zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Quedro schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:57:
Ik vroeg me af, is het nou mogelijk om een telefoon-gesprek op handsfree te zetten? en dan bedoel ik via de luidspreker van de telefoon?

Ik heb de optie nog niet gevonden of gezien :( zou wel graag willen dat het erin zat..
Hou tijdens je gesprek de groene toets een 3-tal seconden ingedrukt... voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

tnx!
Ik weet het, ik had gewoon de handleiding moeten lezen :) maar bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Na mijn ellende met m'n microfoon heb ik T-mobile gebeld. Deze hebben een koerier langsgestuurd om mijn telefoon om te komen wisselen.
Mijn nieuwe toestel heeft geen problemen met de microfoon, dus dat was echt een hardwareprobleem.
Helaas hebben de mensen met wie ik bel nog steeds een echo bij het bellen via mijn Bluetooth carkit(Nokie CK-1W).
Heeft iemand anders toevallig deze carkit en ervaring met een SDA (of zelfs met een niet Nokia toestel).

Voor de rest zag ik hier nog wat vraagjes (mijn telefoon staat trouwens in het engels, aangezien de nederlandse vertaling veel irritatie opwekt (Boomzicht, hoe verzinnen ze het):

GPRS uitschakelen (permanent):
Start --> 7:Settings --> 9:More --> 3:Data Connections --> menu (rechter softkey) --> 1: edit connections --> 4:GPRS connections --> Dan de connectie kiezen en weer met de rechtersoftkey kiezen voor delete.
Hoppa weg met allemaal en geen last meer van GPRS ellende.

Internet/ MSN via Bluetooth: Zorg dat je een werkende Activesync connectie hebt via Bluetooth. In de instellingen bij Activesync (op je PC dus) kan je passthrough instellen (zet hem op The internet). Daarna kan je bij je data connections Passthrough (of automatic, dan pakt hij hem zelf) kiezen en gaat hij via je Bluetooth. Als je een activesync connectie hebt via USB, dan zou hij het ook meteen moeten doen (heb ik zelf nog niet getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 17:58
Blindfold schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:14:

Internet/ MSN via Bluetooth: Zorg dat je een werkende Activesync connectie hebt via Bluetooth. In de instellingen bij Activesync (op je PC dus) kan je passthrough instellen (zet hem op The internet). Daarna kan je bij je data connections Passthrough (of automatic, dan pakt hij hem zelf) kiezen en gaat hij via je Bluetooth. Als je een activesync connectie hebt via USB, dan zou hij het ook meteen moeten doen (heb ik zelf nog niet getest).
Als het goed is heb ik morgen mijn SDA binnen :D :D

Voor wat betreft internet en bluetooth: mijn pc staat 1 verdieping hoger dan mijn huiskamer. Gaat dit lukken met een standaard bluetooth adapter (tot 10 meter) of moet ik hiervoor een sterkere hebben? Ik zag er laatst eentje die tot 100 meter kan, is die sterk genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met de Europees importeur gebeld van Qtek. En de Qtek 8020 wordt begin februari verwacht. Wacht er al 3 maanden op :P

Zag hierboven dat Qtek 24 maanden garantie heeft, is dit altijd zo (heeft iemand daar een link van ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

marsian schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:04:
[...]

Heb je lang moeten wachten ? Zo nee waar heb je um, besteld ? En zit er een sim-lock op ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
fulgore schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:12:
[...]

Heb je lang moeten wachten ? Zo nee waar heb je um, besteld ? En zit er een sim-lock op ?
Heb hem vorige week dinsdag besteld bij Sitel.nl en kreeg gisteravond bericht dat hij vandaag met de post meeging. Weet niet of hij gelocked is. Zal morgen eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met de Europees importeur gebeld van Qtek. En de Qtek 8020 wordt begin februari verwacht. Wacht er al 3 maanden op

Zag hierboven dat Qtek 24 maanden garantie heeft, is dit altijd zo (heeft iemand daar een link van ofzo).
Hmmz... dat wordt dus nog even in spanning zitten voor een weekje..

8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een link gestuurd naar sitel van de i-mate, hopelijk gaan ze deze leveren want het wachten op de qtek duurt mij allemaal te lang. :z

Heb hem vorige maand besteld en mijn oude telefoon allang verkocht... dus heb nu een 8310 die gelukkig 1x per dag keihard crashed! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cariba
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

cariba

while(alive) {breathe();}

Hi guys, het is me gelukt om een SP3i ROM op een SDA te krijgen. Het enige probleem is nu dat mijn email knopje (enveloppe) en het t-zones knopje niet meer werkt. Mijn vermoeden is dat dit met een registry tweak op te lossen is.

Wat ik nodig heb is een export van HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shell\Keys (subkeys & waarden) op een normale SDA, kan iemand dit voor mij regelen?

life would be much easier if we had the source code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 15:11
Wil je misschien ook vertellen hoe dit gedaan wordt, ik heb het gisteren ook geprobeerd maar het wil niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cariba

cariba

tm474881 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 02:47:
Wil je misschien ook vertellen hoe dit gedaan wordt, ik heb het gisteren ook geprobeerd maar het wil niet
Kun jij misschien die registry keys even oplepelen, ik zet binnenkort een guide online over hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm474881
welke prog kan ik daarvoor gebruiken?

Laat maar kep al wat gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.temarleuk/reg.JPG

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je asap die guide online hebt want ik wil dat wel erg graag zien

[ Voor 74% gewijzigd door tm474881 op 29-01-2005 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:42:
Ik heb gisteren een link gestuurd naar sitel van de i-mate, hopelijk gaan ze deze leveren want het wachten op de qtek duurt mij allemaal te lang. :z

Heb hem vorige maand besteld en mijn oude telefoon allang verkocht... dus heb nu een 8310 die gelukkig 1x per dag keihard crashed! :(
Krijg je die dan als je de qtek 8020 besteld hebt voor hetzelfde bedrag danwel minder?
De imate versie is over het algemeen goedkoper dan de qtek versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze gaan eerst bekijken of ze de i-mate kunnen leveren.

En als dat zo is, wil ik hem natuurlijk voor minder geld. Niet alleen omdat de i-mate goedkoper is, maar ook als schadevergoeding voor het in spanning zitten van de afgelopen maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
mischien een stomme vraag, maar hoe zit dat met dat intern geheugen? Gaat alles wat ik op de telefoon ipv op de sd-kaart installeer ten koste van het werkgeheugen?

[ Voor 7% gewijzigd door marsian op 29-01-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

marsian schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:39:
mischien een stomme vraag, maar hoe zit dat met dat intern geheugen? Gaat alles wat ik op de telefoon ipv op de sd-kaart installeer ten koste van het werkgeheugen?
Nee, niet direct. Je hebt een storage daarvoor, maar als die vol zit, wordt je phone wel langzamer, net als je HD een verse Windows-installatie heeft of als de HD helemaal volzit met troep, dan wordt je Windows ook langzamer. Het heeft dus wel invloed op de snelheid helaas.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Laatst online: 17-08 23:49
Ik heb een klein probleempje met mijn SDA. Als ik een bluetooth verbinding leg met mijn pc (Sitecom USB Bluetooth Adapter) krijg ik het maar niet voor elkaar dat COM6 op mijn telefoon automatisch verbind (optie is grijs). Als ik hem handmatig aanzet dan blijft de verbinding maar een paar minuten actief, en dan is de COM6 verbinding weer pleite.
Dit kan niet komen doordat ik de verbinding niet gebruik (streaming radio). Meer mensen dit probleem, zou een bug kunnen zijn. Heb dit op meerdere pc's geprobeerd en telkens hetzelfde probleem.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cariba

cariba

tm474881 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 03:11:
welke prog kan ik daarvoor gebruiken?

Laat maar kep al wat gevonden.
[afbeelding]

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je asap die guide online hebt want ik wil dat wel erg graag zien
Kun je even contact opnemen via MSN dan stuur ik je wat bestanden die je nodig hebt en dan kunnen we elkaar misschien wat directer helpen!

Het adres is cariba apenhaar mengsmeer punt nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
Heb zinds zaterdag mijn SDA. Heb er nu een weekendje meegespeeld en moet zeggen; 't is een vet ding!

Maar ik heb een probleem met de backlight: deze gaat soms niet aan! enige oplossing is dan opnieuw opstarten en zelfs dan doet ie het soms nog niet. Zijn er meer met dit probleem? valt er wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds kort een SDA. Nu is me opgevallen dat er vertraging zit in de videofunctie. Ik zie bijvoorbeeld mezelf praten en het geluid komt later. Verder is de kwaliteit van het geluid slecht en vallen er soms stukken weg ;( . Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
marsian schreef op maandag 31 januari 2005 @ 07:39:
Heb zinds zaterdag mijn SDA. Heb er nu een weekendje meegespeeld en moet zeggen; 't is een vet ding!

Maar ik heb een probleem met de backlight: deze gaat soms niet aan! enige oplossing is dan opnieuw opstarten en zelfs dan doet ie het soms nog niet. Zijn er meer met dit probleem? valt er wat aan te doen?
Las in het c500 topic iemand met het zelfde probleem en deze dacht dat dat kwam door de kou. Als de telefoon onder een X graden komt vertoonde hij kuren. Kan bij mij ook kloppen, elke keer dat ik dit probleem had was mijn toestel een 15 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar een autolader te krijgen is voor de sda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

marsian schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:04:
[...]

Voor wat betreft internet en bluetooth: mijn pc staat 1 verdieping hoger dan mijn huiskamer. Gaat dit lukken met een standaard bluetooth adapter (tot 10 meter) of moet ik hiervoor een sterkere hebben? Ik zag er laatst eentje die tot 100 meter kan, is die sterk genoeg?
Bluetooth werkt bij mij ook door de muur heen (op het balkon, in bed je downloads nog even checken via VNC :-)

Ik heb een aantal dingen geinstalleerd (en nog veel meer gedeinstalleerd).
Tips:

Betaplayer (speelt echt Full Screen af i.t.t. de mediaplayer)
PTvncS (via vnc je PC bedienen)
Pocketmusic (met equalizer)
Smartexplorer (meer opties dan de standaard explorer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Ik gebruik hem redelijk vaak voor betaplayer en pocketdivxencoder. Die combinatie is echt goed. Het verbaast me dat die telefoon totaal geen moeite heeft met het afspelen van die divx-jes.

Nog even een tip voor iedereen die een adapter koopt voor 2,5 mm -> 3,5 mm jackplug. zorg dat het een heeel klein plugje is want anders klikt de plug niet helemaal in je sda met als gevolg mono geluid. Een beetje schuren/zagen help wel.

Nog wat speltips:
ExBubble en Toko Tori.

marsian: gaf jij nu bewust antwoord op je eigen vraag of dacht je dat iemand anders die had geschreven. Ik moest er wel om lachen

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cariba schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:50:
[...]

Kun je even contact opnemen via MSN dan stuur ik je wat bestanden die je nodig hebt en dan kunnen we elkaar misschien wat directer helpen!

Het adres is cariba apenhaar mengsmeer punt nl.
zou je mij alsjeblieft ook ff willen mailen hoe je die rom update gedaan hebt, mij lukt het niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:13:
weet iemand waar een autolader te krijgen is voor de sda!
Orange-shop en zeg dat je een autolader voor de C500 nodig hebt. :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop morgen mijn sda binnen te krijgen. Nu ben ik op zoek naar een programma waarmee ik adressen op kan kaart kan laten zien. Ik hoef er niet heen te navigeren. Ik weet niet of tt mobile hier geschikt voor is, of zijn er nog andere programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik hier nouw de enige die een simgelockte heeft? :X ;(

En er is verder dus ook niemand die weet hoe de sda geunlockt moet worden??

Hmmmmm...

Zou het ook via de I-mate rom erin te flashen werken? >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:24:

En als dat zo is, wil ik hem natuurlijk voor minder geld. Niet alleen omdat de i-mate goedkoper is, maar ook als schadevergoeding voor het in spanning zitten van de afgelopen maand :P
Ik heb al eerder een bericht geplaatst over mijn teleurstelling in Smartphonestunts.nl. Is er iemand die andere of vergelijkbare ervaringen heeft met deze leverancier?

Ik zit namelijk nog steeds te wachten op de Qtek 8020 en heb van hun ook het aanbod gehad voor levering van de I-mate SP3i. Daar heb ik positief op gereageerd, maar daar hoor ik ook al niets meer over. Krijg hier allemaal geen warm gevoel van. Is iemand hierop ingegaan en dit aanbod ook daadwerkelijk geleverd gekregen?

Zijn er inmiddels mensen die überhaupt al een Qtek 8020 hebben?

Ik wacht in spanning…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Nou! Vanmiddag m'n iMate SP3i opgehaald!
Lekker spelen ;)
Krijg paar dingen alleen niet voor elkaar.... Automatisch toetsblokkering? Kan dat wel? Moet nu twee seconden de rode (ophang) knop ingedrukt houden.
Ten tweede: Vodafone Live. GPRS-en werkt prima maar hoe kom ik bij de live sites? http://mobile.vodafone.nl ofzo doet ut nie :(

Edit: Oh ja... En hoe kan ik het startmenu een beetje aanpassen? De meeste iconen daarin gebruik ik nooit maar verplaatsen of wissen lukt niet (system attrib)

[ Voor 21% gewijzigd door amphora op 02-02-2005 00:07 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:22:
[...]

Ik heb al eerder een bericht geplaatst over mijn teleurstelling in Smartphonestunts.nl. Is er iemand die andere of vergelijkbare ervaringen heeft met deze leverancier?

Ik zit namelijk nog steeds te wachten op de Qtek 8020 en heb van hun ook het aanbod gehad voor levering van de I-mate SP3i. Daar heb ik positief op gereageerd, maar daar hoor ik ook al niets meer over. Krijg hier allemaal geen warm gevoel van. Is iemand hierop ingegaan en dit aanbod ook daadwerkelijk geleverd gekregen?

Zijn er inmiddels mensen die überhaupt al een Qtek 8020 hebben?

Ik wacht in spanning…
Ik heb m'n SDA bij smartphonestunts besteld. Toen ik hem wilde bestellen was hij niet op voorraad. De medewerker adviseerde mij dringend om voor het einde van die week te bestellen, aangezien de dealerbonussen van T-mobile zouden worden aangepast en ik erop achteruit zou gaan. Ik heb toen alvast m'n bestelling geplaatst. Toen ik maandag op de site keek, bleek dat ik beter had kunnen wachten, aangezien ik dan 70 Oero meer had gekregen. Ik heb toen gebeld en na een paar dagen wachten hebben we een compromis gesloten. Ik kreeg een 512 sd kaartje i.p.v. 256.
Eindconclusie: Die jongens doen hun best, maar hebben het volgens mij erg druk, waardoor het niet altijd even professioneel overkomt (beloftes om terug te bellen niet nakomen enzo). Ze proberen toch de klant tevreden te stellen en bij mij is dat uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben uiteindelijk op het aanbod ingegeaan van Smartphonestunts om de Qtek te wisselen voor de Imate. Jongens doen heel erg hun best om te compenseren voor de levertijd van de Qtek, terwijl ze er niets aan de vertragingen kunnen doen.

Gisteren heeft een medewerker de telefoon bij mij langsgebracht, zodat ik geen dag hoefde te wachten. Kortom: ik zou gewoon even bellen en vragen om een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Blindfold schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:42:
[...] Toen ik maandag op de site keek, bleek dat ik beter had kunnen wachten, aangezien ik dan 70 Oero meer had gekregen. Ik heb toen gebeld en na een paar dagen wachten hebben we een compromis gesloten. Ik kreeg een 512 sd kaartje i.p.v. 256.
Gewoon bestelling annuleren en opnieuw bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Waar kan ik m nu het beste bestellen, qua snelle levering? Prijs maakt niet echt veel uit geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Azrael schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:19:
Waar kan ik m nu het beste bestellen, qua snelle levering? Prijs maakt niet echt veel uit geloof ik..
Ik heb em gisteren hier gehaald: http://www.fotobooms.nl/ voor 419,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Mja ik bedoel wel de SDA he :P
419 is ook niet echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:24:

hmmzz :( vandaag gehoord dat sitel niet de i-mate kan/gaat leveren....

Wat een hel, moet ik nog langer wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check dit eens:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=QTEK_8020

hier staat dat ze hem op voorraad hebben?? Of zal dit weer 1 of ander sneaky trucje zijn om bestellingen in te winnen??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 09:22:
Ik ben uiteindelijk op het aanbod ingegeaan van Smartphonestunts om de Qtek te wisselen voor de Imate. Jongens doen heel erg hun best om te compenseren voor de levertijd van de Qtek, terwijl ze er niets aan de vertragingen kunnen doen.

Gisteren heeft een medewerker de telefoon bij mij langsgebracht, zodat ik geen dag hoefde te wachten. Kortom: ik zou gewoon even bellen en vragen om een oplossing.
Ik heb vandaag het aanbod nogmaals gehad om de SP3i als vervanger te laten bezorgen, nadat ik een enigszins geïrriteerd mailtje had gestuurd. Het verschil in garantie werd gecompenseerd met een 256 Mb SD-kaartje. Hij zou morgen gepost worden. Ik laat me verrassen. Ik heb lang genoeg moeten wachten. Ik ga het morgen of vrijdag zien.

Dit klinkt inderdaad als een erg (/te) druk bedrijfje, maar geloof het pas als ik het toestel in handen heb.

Een andere vraag: zijn er mensen met ervaring met het Tomtom pakket en een willekeurige andere bluetooth-gps? Ik wil namelijk niet het hele pakket kopen als er voor aanzienlijk minder geld ook een net zo goede andere bluetooth-muis te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een QTEK 8020 in huis gekregen.

Ik kan niet op de SIM-kaart schrijven en ik kan ook niet bellen :'(
Wel kan ik gebeld worden, maar dan kan hij het nummer niet vinden op de SIM-kaart.
Is dit wat ze noemen een SIM-Lock? In principe zou hij SIM-lock vrij moeten zijn.
Dit is nl. alleen met een KPN-SIM erin. Met een Vodafone-SIM lukt alles wèl!

Is dit bij iemand bekend?

Software versies:
- Operator: 1.1.31.22
- Manufacturer: 1.1.114.135

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 09:09

Jman

jfphoto.nl

Tof, via wie heb je die Qtek besteld?
En dat van die sim-lock lijkt me toch echt wel heel vreemd? Misschien moet je eerst eens een ander kpn sim proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:27:
Ik heb vandaag een QTEK 8020 in huis gekregen.

Ik kan niet op de SIM-kaart schrijven en ik kan ook niet bellen :'(
Wel kan ik gebeld worden, maar dan kan hij het nummer niet vinden op de SIM-kaart.
Is dit wat ze noemen een SIM-Lock? In principe zou hij SIM-lock vrij moeten zijn.
Dit is nl. alleen met een KPN-SIM erin. Met een Vodafone-SIM lukt alles wèl!

Is dit bij iemand bekend?

Software versies:
- Operator: 1.1.31.22
- Manufacturer: 1.1.114.135
Dit ligt naar alle waarschijnlijkheid aan het type simkaart van KPN, hier zijn wel vaker problemen mee geweest (o.a. samsung E700 en D500). Je kunt bij de klantenservice een nieuwe simkaart aanvragen. Zeg maar dat je een E700 hebt gekocht en dat je simkaart het niet doet, dan vervangen ze hem naar alle waarschijnlijkheid wel kostenloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister een mailtje gestuurd naar www.smartphonestunts.nl en ze konden mij melden dat de Qtek 8020 eind deze week binnen komt.

Dus ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Kalkie schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:44:
Heeft iemand ook af en toe dat als je aan het bellen bent er een soort van gefluit op de achtergrond is te horen (je zou bijna vergeten dat je ook nog gewoon kunt bellen met dit apparaatje ;) )
Ja, ik heb er ook last van. Tijdens het bellen een soort van fluitketel die in de verte afgaat.
Zo maar eens gaan bellen met de klantenservice van T-Mobile of terug naar de winkel. :(

Verder een zeer gaaf toestel! Wat dat betreft kan ik het aanbevelen.
:)

Ik heb de SDA trouwens sinds een dinsdag (1-feb).

[ Voor 5% gewijzigd door GrrRon op 03-02-2005 10:44 ]

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
marsian schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:05:
[...]

Las in het c500 topic iemand met het zelfde probleem en deze dacht dat dat kwam door de kou. Als de telefoon onder een X graden komt vertoonde hij kuren. Kan bij mij ook kloppen, elke keer dat ik dit probleem had was mijn toestel een 15 graden.
Probleem met mijn achtergrond verlichting bleef zich voordoen als de telefoon koud is. Heb inmiddels contact gehad met T-Mobile: vrijdag wordt mijn SDA omgeruild door een koerier. Goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Azrael schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:56:
Mja ik bedoel wel de SDA he :P
419 is ook niet echt goedkoop.
Zeg dat dan in je post! ;)

Maar eh.. SDA is toch gewoon bij T-Mobile te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Amphora schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:48:
[...]

Ik heb em gisteren hier gehaald: http://www.fotobooms.nl/ voor 419,-
Doen ze bij fotobooms ook iets met abbo's of verkopen ze alleen de toestellen zonder abbo ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welpotverdrie! :(

Wil ik via smartphonestunts mn T-Mobile abbo verlengen met n SP3i'tje... bieden ze ineens geen T-Mobile meer aan op de site... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

fulgore schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 13:46:
[...]

Doen ze bij fotobooms ook iets met abbo's of verkopen ze alleen de toestellen zonder abbo ?
Geen idee eigenlijk.... Bel ze anders even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik probeer de update te installeren met op een imate sp3i met de nederlands ondersteuning. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Hij loopt vast in het beginnen van het installeren.

alvast bedankt, alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:27:
Hallo,

Ik probeer de update te installeren met op een imate sp3i met de nederlands ondersteuning. Hoe krijg ik dit voor elkaar. Hij loopt vast in het beginnen van het installeren.

alvast bedankt, alex
ik ben hier ook zeer benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:27:
[...]

ik ben hier ook zeer benieuwd naar...
Ik heb em gewoon bij clubimate gedownload en via usb geïnstalleerd! Werkte perfect. Telefoon is bij mij nu nederlands maar alleen geen nederlandse T9? Wel engels/duits etc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien had ik er ff bij moeten zetten dat ik een t mob SDA heb. Daar krijg ik de update niet geinstalleerd maar het moet wel kunnen volgens cariba, maar ik krijg het niet voor elkaar, als iemand het weet mag die mij mailen (zie profiel) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm474881
@ cariba,

Ik heb je toegevoegd op msn maar je bent of nog niet online geweest of er is iets verkeerd gegaan.

Anyway, mijn e-mail is mtem1985@msn.com, daar kan je op mailen of toevoegen op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHOEHOE!!!!!!!!!!!!! :)

Sitel krijgt volgende week de qtek 8020 binnen!!!!!!!!!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Amphora schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:56:
[...]

Gewoon bestelling annuleren en opnieuw bestellen?
M'n contract bij T-mobile was al omgezet en verlengd en die krijg je niet zo makkelijk weer terug. Ik had het misschien wel kunnen regelen, maar de jongens kwamen met een oplossing die voor mij acceptabel was, dus ik vond het wel goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
GeJe schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 09:05:

marsian: gaf jij nu bewust antwoord op je eigen vraag of dacht je dat iemand anders die had geschreven. Ik moest er wel om lachen
:) was bewust, als niemand je antwoord geeft moet je het maar zelf doen :D

FF een ander vraagje: heb nu mbv bluetooth internet op mijn SDA via mijn computer en kan bijna overal in huis msn-en. Ik heb echter 1 probleem: 1x in de 10 minuten moet ik opnieuw inloggen, niet eg handig dus. Iemand een oplossing?

[ Voor 27% gewijzigd door marsian op 06-02-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:31:
WHOEHOE!!!!!!!!!!!!! :)

Sitel krijgt volgende week de qtek 8020 binnen!!!!!!!!!!!! :P
Hoe zeker ben je daarvan? No offence, maar aan andere posts te zien zou de 8020 bij andere sites ook al lang leverbaar moeten zijn, maar daar zie ik tot op heden weinig van terug... |:(

Maar ik hoop met je mee dat je informatie klopt. Qtek 8020 is ROYAAL :9~ :9~ :9~

Laat horen wanneer je meer weet zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een SDA gekocht bij BelCompany voor € 349,- .
Ze waren zo aardig even mijn Sim-kaartje van Orange er in te doen.... en warempel hij werkt
met mijn Orange abbo! Simlockvrij dus.
Superrrrrr.....
Beetje duurder dan op het net maar wel zekerheid...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:01
Hey mooi dat ie van BC simlock vrij is, denk dat ik dan ook maar eens een SDA ga halen. Vraag ik gewoon of ze kunnen kijken of mijn sim werkt, zo nee dan toch maar een Qtek 8020 bestellen of nog 4 maandjes wachten en dan me abbo opzeggen een een abbo bij T-Mobile afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto van mijn SP3i, ding bevalt perfect trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://img218.exs.cx/img218/6350/sp3i19ha.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Heeft iemand misschien een foto van deze phone naast een T610 of K709? Ben benieuwd hoe de verhoudingen zijn. :) (Aan specs alleen heb ik niet genoeg natuurlijk, ben visueel ingesteld hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:48:
Net een SDA gekocht bij BelCompany voor € 349,- .
Ze waren zo aardig even mijn Sim-kaartje van Orange er in te doen.... en warempel hij werkt
met mijn Orange abbo! Simlockvrij dus.
Superrrrrr.....
Beetje duurder dan op het net maar wel zekerheid...
ej welke heb jij precies? kan je misschien een foto van de jouwne laten zien..

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextourius schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:02:
[...]

ej welke heb jij precies? kan je misschien een foto van de jouwne laten zien..
Ja hoor...
Afbeeldingslocatie: http://www.bartholdy.demon.nl/SDA.jpg

Heeft al iemand Orange World op een SDA draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Laatst online: 10-06 11:56
vraagje weet iemand hoe je de smsjes van je telefoon kan kopieren naar je pc (of een backup maken ) ?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:16:
[...]

Ja hoor...
[afbeelding]

Heeft al iemand Orange World op een SDA draaien?
jazeker, je kunt van de orange site de juiste instellingen downloaden (die van de c500 werken gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:43:
Foto van mijn SP3i, ding bevalt perfect trouwens.

[afbeelding]
Ja hoor ik heb hem ook al even binnen. Ter compensatie voor de Qtek 8020 bood smartphonestunt.nl een 256 Mb en hoesje aan. Een perfect apparaat. Het was even zoeken naar de juiste ROM-versie voor Nederlands, maar alles werkt perfect.

Ik zoek alleen de instellingen voor internet en MMS voor een Telfort abonnement. Iemand tips? (niet de site van Telfort, want daar was ik al. Ook handmatig invoeren werkt bij mij niet goed.)

En op zoek naar een goedkope gps.Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoop weet ik niet, maar bij mij werkt de Fortuna clip-on uitstekend op de sp3i.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 09:45:
[...]

jazeker, je kunt van de orange site de juiste instellingen downloaden (die van de c500 werken gewoon)
Thx...
Weet ook iemand hoe je in de "Sim manager" komt?

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:40:
[...]

Thx...
Weet ook iemand hoe je in de "Sim manager" komt?
Start --> Contacts --> Sim Manager

Verwijderd

Blindfold schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:55:
[...]

Start --> Contacts --> Sim Manager
Slik.... :/ dat was wel heel simpel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 14:36:
[...]

Hoe zeker ben je daarvan? No offence, maar aan andere posts te zien zou de 8020 bij andere sites ook al lang leverbaar moeten zijn, maar daar zie ik tot op heden weinig van terug... |:(

Maar ik hoop met je mee dat je informatie klopt. Qtek 8020 is ROYAAL :9~ :9~ :9~

Laat horen wanneer je meer weet zou ik zeggen...
hmmz.... zou dus deze week de qtek 8020 ontvangen, maar nog steeds niks gehoord :'(

Zal deze week dus ook wel niks worden.... Afwachten maar weer! (heeft toevallig iemand anders hem al ontvangen?? :P )

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Nope, ik ben ook nog steeds heel erg hard aan het wachten.... :)

• BacardiBreezer
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Ik heb hem ook sinds net !! Wow eens even kijken wat het allemaal kan omdat ik eigenlijk voor een 6260 zou gaan en eventueel een P910i maar dit is toch de beste optie voor mijn gebruik !

Ik ga er ook eens flink mee aan de gang maar het ziet er wel erg goed uit allemaal !

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Weet iemand de grootte van de plaatjes op de achtergrond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen kreeg iemand bij mij op t werk een mailtje dat de Qtek 8020 leverbaar was op http://www.centralpoint.nl.

Er stonden er 37 op voorraad toen we voor het eerst keken, maar nu staat de voorraad al weer op 0... ;(

Maar ja er zit tenminste schot in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Ja, ik zie het ook. Op sommige sites staat die sowieso op voorraad, k geloof er eigenlijk weining van...

/edit

Nu zie ik ineens dat er ook een mediacenter edition van uitkomt??

Iemand hier wat meer info over?

[ Voor 36% gewijzigd door Jman op 11-02-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Waarom halen jullie hem dan gewoon niet bij de belcompany ? Die van mij was helemaal FREE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben het wel over de Qtek versie he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:38:
we hebben het wel over de Qtek versie he :)
Ja en ? Ik zie niet echt een wezelijk verschil. Sterker...... stel je zou een Qtec nemen bij de belcompany dan mag je mooi betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45
Ben ook eens beetje rond aan het kijken voor nieuwe foon, deze lijkt me wel een leuk toestel, welke met een nieuw abbo niet al te duur is (smartphonestunts.nl). Evt kan ik hem natuurlijk los kopen en dan ergens met een cashback een abbo afsluiten.
Ik heb echter nog wat vragen: (bij eerste twee vragen vooral intresse in evt verschillen tussen orange c500 en qtek/imate sp3/sda)

- Hoe zit het met de trilfunctie van de hele familie? (qtek 8020, imate sp3i vs orange c500), deze zal wel voor alle telefoons hetzelfde zijn, Is deze een beetje sterk genoeg?
Dit vind ik op het moment de grootste nadeel aan mijn huidige telefoon (sonyericsson T310) als ik op de fiets of in de trein zit dan hoor of voel ik hem de helft van de tijd niet. :(

- Hoe voelen de verschillende modellen aan qua stevigheid/degelijkheid? Ook iets wat bij mijn T310 niet echt super is, de toetsen voelen niet echt degelijk aan en als je in de telefoon knijpt :+ dan hoor je het plastic aan alle kanten kraken. :X

- Er is toch absoluut geen verschil (ja logo....) tussen de i-mate sp3i, en qtek 8020, behalve dan dat de laatste in zwart leverbaar is, waarom kiezen mensen dan toch voor te 8020 terwijl inmiddels wel duidelijk is dat deze niet echt lekker leverbaar is.?

- Ziet de qtek/imate er in het echt ook zo glossy (poederdoos :r ) uit als de sda.

Vind de zwarte qtek 8020 trouwens wel de mooiste tot nu toe :> , lekker stijlvol. Daarna de zilveren, en daarna de orange c500. Op laatste plaats die poederdoos t-mobile versie. Maar als je naar de prijzen gaat kijken is de c500 toch wel heel aantrekkelijk, 269 euro. Moeilijk, moeilijk moeilijk...... :? :? :?

Ps:Ik heb gisteren het hele topic doorgelezen, maar forgive me als ik iets over het hoofd heb gezien.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Die T-mobile versie is niet zo glossy als je denkt ! I moest snel een telefoontje hebben en heb er redelijk wat gehad die niet glossy waren en wel zo'n mooi scherm hadden....... Dan slaat het beeldscherm echt als een L*L op een drumstel !

Mag wel een beetje Kitsch zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Heeft iemand eigenlijk al concrete zaken over de navigatie op dit apparaat ? Dus Route66 en/of TOMTOM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bericht gehad dat mijn qtek 8020 vandaag op de post is gezet!!!!!!!!!!!!!! :+

MEDIACENTER EDITION????? WTF?? Hier weet ik niks van... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45
BacardiBreezer schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:29:
Dan slaat het beeldscherm echt als een L*L op een drumstel !

Mag wel een beetje Kitsch zijn !
Ooit een drumstick van dichtbij bekeken? O-) :P :o :+

Maar ff serieus: Ik heb toevallig vandaag ook smartphonestunts gemaild over de leverbaarheid van de qtek 8020 mediacenter/i-mate sp3i. In de reply werd ook aangegeven wat het verschil tussen de mediacenter edition was:

"De i-mate SP3i is op voorraad.
Van de Qtek8020 heeft mijn leverancier er 2 op voorraad. Dit is echter niet de MediaCenter Edition (met 128MB MiniSD-kaart + Software).
De Qtek8020 MediaCenter Edition wordt eind volgende week binnen verwacht bij mijn leverancier.

Ik kan u de Qtek8020 echter ook leveren met daarbij een 128 MB MiniSD-kaart. U heeft dan alleen niet de software die bij de MediaCenter Edition geleverd wordt, nl:(Mobile Movie Studio (voor PC) voor Qtek 8020 (NL versie)"

Iemand trouwens al antwoorden op mijn vorige vragen, een bezitter moet die toch makkelijk kunnen beantwoorden... :Y)

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Bij T-mobile krijg je er tenminste 256MB een tasje en de hele reutemeut standaard bij :D

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.