De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:23
Heeft iemand al een SNES emulator uitgeprobeerd? Hoe zit het met de snelheid van deze games, en zijn ze goed te bedienen?

edit: of is er geen SNES emulator voor dit toestel? :X

[ Voor 20% gewijzigd door Cinner op 08-01-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Ik geloof niet dat ik hier al veel over heb gelezen: hoe is de geluidskwaliteit van de sda? Als ik m koop zal ik m toch echt als telefoon gaan gebruiken, dus dat moet natuurlijk gewoon goed zijn ;)
En hoe is de ontvangst, van zowel het toestel als t-mobile? Ook niet onbelangrijk natuurlijk :)
Tot nu toe heb ik altijd Vodafone gehad, daarmee heb ik werkelijk overal bereik, kan ik dat tegenwoordig ook van T-mobile verwachten?

Hij is nu ook in een TomTom pakket te kopen trouwens: http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=21
Aantrekkelijk setje, met gps en al :9

[ Voor 26% gewijzigd door Azrael op 09-01-2005 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Geluidskwaliteit is prima te noemen. Er zit een handsfree functie op. Tevens is het ook relaxed muziek luisteren.

Tja, bereik. Blijft afhankelijk van waar je zit, maar ik heb binnen (zwak punt van T-Mobile) prima bereik. Echter had ik dat met mijn vorige telefoon ook. Ik merk geen verschil.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shippie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:28

shippie

Dussssssssss..

Erik1 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:56:
[...]

Ja

[...]

Het enige T-Mobile wat ik er nog op heb is het bootscherm en een klein logo'tje als je je PIN moet invoeren en als je gaat bellen (maar dat valt ook wel te vervangen)
Zou je mij misschien willen vertellen hoe? :)

Muchos bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nieuwe SDA binnen. Geleverd binnen een week via sitel.nl
Zit een sticker op de doos dat er een sim blokkade op zit. Net telfort erin gedaan maar werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 15:11
Ik heb de T-Mobile SDA al een tijdje. Super telefoon, kan echt bijna alles alleen vandaag had ik een klein probleempje.....

Vanmiddag zette ik me sda uit en haalde de accu eruit om me mini-sd kaartje aan een vriend te laten zien. nou lekker showen natuurlijk :p, daarna accu er weer in, en weer aanzetten dus ik zeg voor de gein tegen die jongen van windows duurt erg lang dat opstarten.

tot mijn verbazing duurde het wel heel lang 5 minuten en ik kon nog steeds niet me pin code invoeren.

uitzetten nix hielp, daarna hard reset geprobeerd, en daarna deed ie het weer helemaal perfect.

Ik ben er ook gelijk achter dat de hard reset niet werkt met de sim+ sd kaartje erin (ik weet niet zeker of ze er allebei echt uit moeten maar dat had ik wel gedaan voor de zekerheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem om 17:00 ophalen :)..... nu alleen nog maar hopen dat de simlock van T-Mobile niet werkt :):)...

Trouwens Java games kan je toch ook openen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:57:
Ik kan hem om 17:00 ophalen :)..... nu alleen nog maar hopen dat de simlock van T-Mobile niet werkt :):)...

Trouwens Java games kan je toch ook openen? _/-\o_
Geen simlock (ook al beweren ze dat) en javagames zijn te openen, alhoewel java eigenlijk best wel sucked vergeleken met de games die speciaal voor de SDA, C500 etc. gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Smarron

TNX! Kan je me ook vetellen waar ik die speciaale games kan weg halen? , kan wel een aantal games vinden maar die zijn voor de C500, of kan ik die ook gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:08:
@Smarron

TNX! Kan je me ook vetellen waar ik die speciaale games kan weg halen? , kan wel een aantal games vinden maar die zijn voor de C500, of kan ik die ook gebruiken :X
C500 = SDA :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 09:09

Jman

jfphoto.nl

Gisteren werd ik gebeld door mijn leverancier, kan het nog makkelijk 2 weken duren voordat de Qtek 8020 uitkomt...

Iemand al wat meer info daar over? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm474881 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:30:
Ik heb de T-Mobile SDA al een tijdje. Super telefoon.....
)
Kan jij me misschien dan vertellen wat de instellingen zijn voor GPRS op die telefoon, ik krijg hem niet aan de praat om mijn I-mate SP3i (=T-Mobile SDA). Zie mijn eerder post.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Als ik alle posts lees over het niet-werkende zgn. simlock op de T-Mobile toestellen lijkt het er op dat je bij smartphoneshop 90 euro plus een 256 mini-SD kaart voordeel hebt t.o.v. de iMate SP3i - het zelfde toestel???

Vergelijk:
T-Mobile: http://www.smartphoneshop.nl/product/4030
iMate: http://www.smartphoneshop.nl/product/12619

zie ik iets over het hoofd?
zijn er misschien mensen die een wel-werkend simlock op hun T-Mobile toestel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Ik gebruik nu een Palm voor mijn agenda en zou met deze SDA/Qtec 8020 mijn telefoon en Palm willen vervangen.

Wat zijn de ervaringen om tekst/agenda-afspraken in te voeren met de telefoonknopjes? Ik wil niet zitten prutsen met mijn phone/PDA als iedereen zijn agenda heeft gepakt en ik op een SMS-achtige manier tekst probeer in te voeren of een tijd/datum verander.

Of toch maar een blackberry/ander toestel met mini-toetsenbordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jman schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:27:
Gisteren werd ik gebeld door mijn leverancier, kan het nog makkelijk 2 weken duren voordat de Qtek 8020 uitkomt...

Iemand al wat meer info daar over? :'(
Och heb m al meer als een maand geleden besteld, wachten maar he er zit niks anders op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Ja idd, wachten is de enigste oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:53:
[...]

Och heb m al meer als een maand geleden besteld, wachten maar he er zit niks anders op..
Waar heb je hem dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de SDA gisteren binnen gekregen, prachtig toestel :) De simlock werkt inderdaad niet, ik heb mijn Vodafone kaartje er en werkt perfect O-)

Alleen heb ik nog wat problemen met bluetooth, ik stell de SDA in als identificeerbaar, en dan ga ik zoeken naar appr. Dit gaat allemaal goed, ik voeg de gevonden gsm (samsung D500) toe voer sleutel in en klaar.
Ik kan van SDA naar D500 contactpersonen en alles oversturen, alleen als ik bijv. een MP3, Plaatje, of video bestand naar mijn SDA wil sturen kan hij geen verbinding meer leggen en kan de verbinding niet tot stand komen. :(

Weet iemand hoe dit KAN??? :(

Weet iemand ook hoe ik vanaf de SDA mp3 of andere dingen kan versturen?

/n00b
Weet iemand ook of je met een PrePaid simkaart op msn / internet kan? En wat de instellingen zijn?
/n00b

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algemeen probleem

Smart explorer installeren. Te downloaden op www.pocketpc-club.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:03:
[...]

Kan jij me misschien dan vertellen wat de instellingen zijn voor GPRS op die telefoon, ik krijg hem niet aan de praat om mijn I-mate SP3i (=T-Mobile SDA). Zie mijn eerder post.

Alvast bedankt!
Hiermee kom je al een aardig eind op weg, onder de pagina staan de t-mobile instellingen

http://www.modaco.com/index.php?showtopic=4861&st=160

Ik krijg alleen nog geen t-zones aan de praat, misschien jij wel?

Gr.

Fred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:31:
[...]

Hiermee kom je al een aardig eind op weg, onder de pagina staan de t-mobile instellingen

http://www.modaco.com/index.php?showtopic=4861&st=160

Ik krijg alleen nog geen t-zones aan de praat, misschien jij wel?

Gr.

Fred
SUPER THANX!

Het werkt!

T-zones zelf is toch niet meer dan http://www.t-zones.nl waar je allerlei diensten van T-Mobile kan gebruiken? Gewoon als favoriet instellen. Op de site van T-Mobile kan je allerlei instellingen van je eigen t-zonespagina wijzigen geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk mijn gprs aan de praat op mijn SP3i via t-mobile. Weet iemand alleen welke gegevens ik moet invoeren voor uitgaande mail? smtp-server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smtp.gprs.t-mobile.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
ter informatie:
vanmiddagbij een verlenging van 2 jaar van het abo van m'n vriendin de t-mobile SDA gratis mee gekregen, 'met simlock'. Thuis direct geprobeerd om m'n vodafone simkaart er in te steken, geen probleem.

Nu het boekje (en dit topic) gaan lezen om alle extra's (bluetooth werkt al een beetje, email, internet, msn nog niet) aan de praat te gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:53:
[...]

Waarom bestel je dan niet gewoon een t-mobile sda of sp3i? Is toch één pot nat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeRobbie schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:40:
Ik gebruik nu een Palm voor mijn agenda en zou met deze SDA/Qtec 8020 mijn telefoon en Palm willen vervangen.

Wat zijn de ervaringen om tekst/agenda-afspraken in te voeren met de telefoonknopjes? Ik wil niet zitten prutsen met mijn phone/PDA als iedereen zijn agenda heeft gepakt en ik op een SMS-achtige manier tekst probeer in te voeren of een tijd/datum verander.

Of toch maar een blackberry/ander toestel met mini-toetsenbordje?
Heeft met je persoonlijke voorkeur te maken. Ik wilde bijvoorbeeld graag een combi tussen een telefoon en een pda, puur om de reden dat ik mijn telefoon altijd meeneem en mijn pda negen van de tien keer vergeet. En ik moet zeggen het bevalt me beter. Een mini-toetsenbord vind ik ruk, omdat je met volwassenvingers zes knoppen tegelijk indrukt. Een stylus vond ik op zich wel prima werken, als je er getraind mee bent gaat het redelijk rap. Maar dat geldt ook voor een smartphone (wat mijn voorkeur heeft). Met een beetje oefening en T9 tik je het (bijna) net zo snel in als je schrijft....Maar nogmaals heeft allemaal met je persoonlijke voorkeur te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 01:13:
[...]
Waarom bestel je dan niet gewoon een t-mobile sda of sp3i? Is toch één pot nat....
Een verschil tussen de SDA en de SP3i/Qtek 8020 is de twee extra knopjes boven de joystick. Als ik het goed heb heeft alleen de SDA die, op plaatjes van de twee andere ontbreken ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid of een proggie die automatic mn keys locked. Kan em wel aanzetten door de rode (einde bellen) ff in te houden maar ik vergeet da wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds problemen met Bluetooth!!! als ik een bestand wil versturen met Smart Eplorer doe ik verzenden via Infrarood.. maar dan zegt hij op een gegeven moment NO DEVICE FOUND!!!
hij verstuurd het bestand dus niet automatisch via bluetooth... iemand hier een oplossing voor??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:31:
Ik heb nog steeds problemen met Bluetooth!!! als ik een bestand wil versturen met Smart Eplorer doe ik verzenden via Infrarood.. maar dan zegt hij op een gegeven moment NO DEVICE FOUND!!!
hij verstuurd het bestand dus niet automatisch via bluetooth... iemand hier een oplossing voor??????
Je hebt met smart explorer toch de optie om direct via BT te verzenden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn bluetooth kan instellen dat ie eerst VRAAGT of ik een bestand wil accepteren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
weet iemand hoe je die toets van t-zones kan blokkeren want ik druk er vaak per ongeluk op, en dat gaat me dataverkeer kosten.

of kan je in internet explorer instellen dat ie vraag of hij verbinding mag maken ??

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor theme zit er op de T-Mobile SDA?
Is alles gecustomised door T-Mobile (roze?) of zit er nog iets herkenbaars in van Microsoft?
(Zoals op http://www.microsoft.com/smartphone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 11:58

Kalkie

NLMP

@Agobot --> het standaard Msoft theme zit er ook op, dus dat roze kun je zo van f

@Bokkie --> Ik heb um nu zover dat hij zegt dat geen verbinding kan maken via de standaard verbinding en of hij dan gebruik mag maken van t-mobile wao csd. Wat ik nu precies gedaan heb ?? Geen idee ... maar er wordt niet zomaar meer contact gemaakt met GPRS .. dat heeft me al 9 euro gekost afgelopen maand :( Ik wil ook wel weten hoe je het helemaal kunt uitzetten ....

@iedereen --> ik heb soms wel eens last van gepiep op de achtergrond, alsof de zender op de radio niet helemaal staat afgesteld .... iemand anders daar ook last van? Anders moet ik um maar omruilen .... verder is het een toptoestel!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een praktische vraag een de huidige SDA gelukkigen....kan je eigenlijk gelijktijdig opladen en mp3's luisteren?

En kan je gewoon aanvullende software installeren zoals verkrijgbaar bij handango.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:02:
Nog even een praktische vraag een de huidige SDA gelukkigen....kan je eigenlijk gelijktijdig opladen en mp3's luisteren?

En kan je gewoon aanvullende software installeren zoals verkrijgbaar bij handango.com?
1) Ja, waarom niet? :)

2) Yep, die hebben allemaal een certificaat en zijn sowieso te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vraagjes:
1. Is de radio prima?
2. Heeft de SDA ook zoveel last van stof onder het scherm, zoals de c500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:32:
Ik heb 2 vraagjes:
1. Is de radio prima?
2. Heeft de SDA ook zoveel last van stof onder het scherm, zoals de c500?
1) Radio :?
2) Ik heb geen last van stof, maar op mijn C500, E200 en SPV Classic had ik dat ook niet. Ben niet echt een objectief voorbeeld denk ik. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thanks. Dacht al dat er geen radio op zat, vind ik dan toch het grootste minpunt. Gebruik altijd mn radio van me Neukia, toch wat afleiding als je op de fiets zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelt dat er dan een mp3 speler op zit ;)
Gebruikte ook altijd m'n radio in de trein en op de fiets ed.. maar nu altijd de mp3 speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej je kan met Smart Explorer niet direct via bluetooth verzenden.. ik heb hier nog steeds problemen mee.. ik zie de bluetooth apparaten wel.. en heb ook toegang maar kan niks naar ze verzenden...:( iemand OPLOSSING?

2) Als ik de koptelefoon aansluit hoor ik perfect geluid uit de oordopjes.. maar dan hoor ik het ook nog uit mijn telefoon? Hoe kan ik dit uitschakelen? zodat ik het alleen maar via de oordopjes hoor..?

3)Als ik iets download van internet (proggies) en die dan naar mijn gsm kopieer zijn het setup.xml files ? :? Hoe kan ik deze .xml file's openen?

4)Weet iemand hoe ik een playlist aan kan maken in media player?

BEDANKT _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:28:
Neej je kan met Smart Explorer niet direct via bluetooth verzenden.. ik heb hier nog steeds problemen mee.. ik zie de bluetooth apparaten wel.. en heb ook toegang maar kan niks naar ze verzenden...:( iemand OPLOSSING?

2) Als ik de koptelefoon aansluit hoor ik perfect geluid uit de oordopjes.. maar dan hoor ik het ook nog uit mijn telefoon? Hoe kan ik dit uitschakelen? zodat ik het alleen maar via de oordopjes hoor..?

3)Als ik iets download van internet (proggies) en die dan naar mijn gsm kopieer zijn het setup.xml files ? :? Hoe kan ik deze .xml file's openen?

4)Weet iemand hoe ik een playlist aan kan maken in media player?

BEDANKT _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
1) Welke versie heb je? Je moet versie 2.02 in ieder geval hebben, is geloof ik nog wel een beta, maar daarmee kan het wel.
2) Heeel vreemd. Laat je profiel wel hoofdtelefoon zien ??
3) Het ligt eraan wat het is. Als het skins zijn, in de goede map dumpen, anders zou het op de site wel uitgelegd moeten zijn, of ze zijn niet voor deze telefoon bedoeld. Xml-bestanden zijn niet zomaar te openen in ieder geval.
4) Probeer het via de PC en kopieer die dan naar je telefoon toe. Anders zou ik Betaplayer aanraden die heel goed met m3u-playlists (Winamp) om kan gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Smarron

Sh*t ik heb versie 1.0 van smart explorer :( ... zal zometeen de nieuwe versie proberen.

Als ik mijn koptelefoon erin doe dan krijg ik profiel: Hoofdtelefoon.. maar dan komt er dus geluid uit mijn oordopjes en telefoon... heel raar...

xml.. bijvoorbeeld als ik op de site: http://www.binarys.com/download_en.asp
de Smart Explorer 2.0.2, "CAB file to be installed on the phone" download krijg ik een zip file... die pak ik uit op mijn computer dan zie ik 3 bestandjes:

- _setup (xml bestand)
- 0binzlib.002
- SMARTE~1.001

Deze kopieer ik dan naar mijn telefoon... alleen dan kan ik de setup niet draaien! (nu installer ik het via "Installer to be run on Windows".)
Maar aangezien ik meer proggies heb met die "Xml" bestanden is de vraag hoe ik het dus moet installeren :(:(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Laatst online: 10-06 11:56
die cab file moet je naar je telefoon kopieren en openen dan installeerd hij hem,
dus niet via winzip uitpakken.

heeft iemand al een lader gevonden die je op de sigaretten aansteker in de auto kan aansluiten ?

[ Voor 32% gewijzigd door bokkie11 op 17-01-2005 15:01 ]

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Expansys Car Charger
Wel mooi aan de prijs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!! ik heb Smart Explorer v1.0 erop gezet... verwijderd via ActiveSync en dan remove program.. en wou ik Smart Explorer v2.02 installeren... dit ging allemaal goed.. maar v1.0 blijft erop staan:( iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Laatst online: 29-08 17:58
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:00:
Net nieuwe SDA binnen. Geleverd binnen een week via sitel.nl
Zit een sticker op de doos dat er een sim blokkade op zit. Net telfort erin gedaan maar werkte perfect.
Ik heb er ook net eentje besteld bij sitel! Had jij er ook 256mb sd bij? Kon ik namelijk op de site niet vinden of deze erbij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:29:
HELP!!! ik heb Smart Explorer v1.0 erop gezet... verwijderd via ActiveSync en dan remove program.. en wou ik Smart Explorer v2.02 installeren... dit ging allemaal goed.. maar v1.0 blijft erop staan:( iemand een idee?
Verwijderen via je instellingen menu, niet via activesync.
bokkie11 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:45:
die cab file moet je naar je telefoon kopieren en openen dan installeerd hij hem,
dus niet via winzip uitpakken.

heeft iemand al een lader gevonden die je op de sigaretten aansteker in de auto kan aansluiten ?
Precies, de cab-file kopieren naar je telefoon en via de telefoon openen. Wat ik altijd doe is een mapje maken in het startmenu: To Install.

Daarheen kopieren en via start openen en installeren.
marsian schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:08:
Ik heb er ook net eentje besteld bij sitel! Had jij er ook 256mb sd bij? Kon ik namelijk op de site niet vinden of deze erbij zit!
Dat was een T-Mobile actie en de 256mb kaart zou er gewoon in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
goed, noch de instellingen die ik op MoDaCo vond, noch de instellingen van de Vodafone helpdesk, noch de behulpzame medewerkers van de Vodafone shop op de Nieuwendijk kregen m'n Internet/MSN aan de praat op de SDA.

Weet iemand of ik nog ergens anders wel werkende vodafone instellingen kan vinden waarmee ik smart kan surfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ik heb na veel gekloot wel KPN GPRS aan de praat gekregen, volgensmij staan de vodafone instellingen ook wel ergens hier op het forum (zoek ook op C500, die is bijna het zelfde en heeft exact de zelfde instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu Smart Explorer V.2 erop gekregen, en het verzenden van bestanden naar andere apparaten werkt perfect!!

Als een ander apparaat iets via Bluetooth wil sturen kan hij geen verbinding maken (dit heb ik alleen met grote bestanden, plaatjes, mp3 enz..)
Als een ander apparaat bijv. een contact persoon naar me verstuurd krijg ik hem wel binnen. :(

Hebben meer personen hier last van????

En weet iemand ook of je met Vodafone PrePaid op MSN kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De i-mate sp3i is nu ook op voorraad bij smartphoneshop.nl.

Das minder want ik heb net de Qtek 8020 versie bij sitel.nl besteld met hi-20 abo met voorinschrijving omdat ik niet langer aan Vodafone vast wil ziten.

Heeft iemand een idee van de levertijd van de Qtek 8020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds maandag mijn sp3i, en heb hem vandaag voor het eerst uitgezet door lang de uitknop in te drukken... volgens mij de manier..

Echter is hij nu ge-cold boot... en blijft hij reseten met de mededeling: druk op OK om te resetten. en na 1 min vraagt hij dit weer.

kortom, ik krijg hem niet meer operationeel!! weet iemand wat ik moet doen??

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:54:
De i-mate sp3i is nu ook op voorraad bij smartphoneshop.nl.

Das minder want ik heb net de Qtek 8020 versie bij sitel.nl besteld met hi-20 abo met voorinschrijving omdat ik niet langer aan Vodafone vast wil ziten.

Heeft iemand een idee van de levertijd van de Qtek 8020?
Ik heb via smartphonestunts de Qtek 8020 besteld op 23-12-04 en hij is nog niet binnen. Ben nu toch wel teleurgesteld. Ik vraag me bijv af of dit toestel bij de bewuste leverancier niet pas geleverd wordt na een bepaald aantal bestellingen i.v.m. kwantumkorting voor een grote partij.

Het kan natuurlijk ook zijn dat dit toestel uberhaupt slecht geleverd wordt.
Misschien zijn er inmiddels anderen die hem wel al geleverd hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook besteld bij Smartphonestunts, een paar weken geleden. Maar ik kreeg gisteren een mail dat hij door hen is verstuurd. Kan hem dus binnen max 3 dagen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon voor de kerst besteld bij smartphonestunts.nl; na bellen gaven aan dat hij begin januari werd geleverd. Gisteren belde ik en toen werd er aangegeven dat ze de partij pas eind januari verwachten. Verbaasd mij dus nogal te horen dat er nu al QTEK's worden toegestuurd door smarphonestunts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:26:
Ik heb ook besteld bij Smartphonestunts, een paar weken geleden. Maar ik kreeg gisteren een mail dat hij door hen is verstuurd. Kan hem dus binnen max 3 dagen verwachten...
ik ben ook benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg gister ook mailtje dat mijn SDA is verstuurd :D

Dus waarschijnlijk vandaag of morgen binnen!

me @ heel blij dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:48:
Kreeg gister ook mailtje dat mijn SDA is verstuurd :D

Dus waarschijnlijk vandaag of morgen binnen!

me @ heel blij dan 8)7
Ik kreeg het mailtje ook al

heeft iemand hem vandaag al binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:26:
Heb m op de dag besteld dag smartphonestunts.nl online ging, long time ago lijkt t wel. De Qtek 8020's zouden rond de 20e Januari binnen komen, wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem net van de postbode gekregen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:17:
ik heb hem net van de postbode gekregen :9~
De SDA of de 8020? De berichten lopen nu een beetje door elkaar of ligt dat aan mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SDA = 8020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmm, nee. Zijn wel degelijk aparte toestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vertel me de verschillen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar knopjes zijn verschillend.

Maar ff wat anders: stel ik zit in de trein en zit ff te kijken of er nog meer toestellen aanstaan. Laatst had ik er maar liefst 6! Hoe kan ik dan een berichtje sturen over bluetooth???
Met nokia's is dit wel mogelijk dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alles gelezen, maar geen duidelijk antwoord gevonden op de vraag hoe je voorkomt dat je onverwachte kosten krijgt door t-zones. Van mij mag het helemaal disabled worden.

Het is blijkbaar mogelijk om te internetten via bluetooth en je pc. Is het ook mogelijk om via de USB kabel te internetten? Dan kun je er toch een beetje mee spelen, zonder dat je meteen een rekening krijgt van 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe internet je dan via bluetooth? lijkt me wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marsian schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:08:
[...]

Ja deze zit er bij! Had ik van te voren ook aan Sitel gevraagd. Heb nog gemeld dat het slim is dit op de site erbij te zetten maar schijnbaar niet dus...
Op moment is de levering slecht. Collegas hebben besteld maar moeten al 1,5 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem binnen! (gister al maar men ma dacht dat het voor me pa was :+ ook wel logisch als zen naam erop staat*ivm abbo* )

echt super ding! geluidskwaliteit van de mp3speler is (gelukkig) goed alleen er zit niet erg veel bass in.

Wel vervelend dat uitgerekend MIJN sda simlocked moet zijn :'(

nouw kon ik nog mooi ff me telfort abbo gebruiken voor 1 maandje maar ney hoor..

Valt dit ding al ergens goedkoop te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:29:
[...]

Ja deze zit er bij! Had ik van te voren ook aan Sitel gevraagd. Heb nog gemeld dat het slim is dit op de site erbij te zetten maar schijnbaar niet dus...
Op moment is de levering slecht. Collegas hebben besteld maar moeten al 1,5 weken wachten.
hmmm. Niet zo cool. Mijn bestelling wacht ook op voorraad. Blijkbaar moet ik dus nog een weekje gedult gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Heb hem nu ook. Zijn er nog tips voor essentiele software (buiten wat al in dit topic staat)?

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe symbian makkelijker vind werken. Dat is toch wat mooier opgebouwd.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:34:
Heb hem binnen! (gister al maar men ma dacht dat het voor me pa was :+ ook wel logisch als zen naam erop staat*ivm abbo* )

echt super ding! geluidskwaliteit van de mp3speler is (gelukkig) goed alleen er zit niet erg veel bass in.

Wel vervelend dat uitgerekend MIJN sda simlocked moet zijn :'(

nouw kon ik nog mooi ff me telfort abbo gebruiken voor 1 maandje maar ney hoor..

Valt dit ding al ergens goedkoop te unlocken?
Simlocked ??!! Dat meen je niet! Volgens mij ben je dan de 1e! Of T-Mobile heeft doorgehad dat de toestellen niet gelocked waren, waarop ze de nieuwe batch misschien wel gingen locken ?

En probeer even andere headphones, dat de bass niet goed klinkt ligt niet aan de telefoon, maar aan de brakke koptelefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Smarron schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 00:21:
[...]
Simlocked ??!! Dat meen je niet! Volgens mij ben je dan de 1e! Of T-Mobile heeft doorgehad dat de toestellen niet gelocked waren, waarop ze de nieuwe batch misschien wel gingen locken ?

En probeer even andere headphones, dat de bass niet goed klinkt ligt niet aan de telefoon, maar aan de brakke koptelefoontjes.
Simlocked? Da's echt pech hebben ja :( In de gaten houden voor andere nieuwe eigenaren.

Ik heb een enorme hekel aan de bijgeleverde koptelefoontjes die na hooguit tien minuten pardoes uit m'n oren vallen. Ik loop als een beveligingsagent continu die dopjes in m'n oren te drukken. Zou ook dolgraag andere dopjes hebben - met microfoon. Zijn die er al? Slecht ontwerp trouwens, waarom niet een verlengstekker maken in het microfoon / remote gedeelte zodat je je koptelefoon kunt wisselen?

Software tips die ik van een C500 eigenaar kreeg:
Smart Explorer
Pocket Music
Betaplayer (daarvan heb ik de meerwaarde over Windows Media nog niet gevonden trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Betaplayer speelt bijna alles af, kan echt fullscreen en werkt gewoon fijner (vind ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mail van ReminderX.net dat de Qtek 8020 nu uit voorraad leverbaar is bij Typhone.nl.
Nu maar hopen dat ze hem bij sitel.nl ook snel hebben :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 13:49 . Reden: type nummer vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 00:21:
[...]

Jah serieus :(

Als ik men telfort simkaart erin doe: Ongeldige of geen simkaart ( zoiets )
Paar seconden daarna: Network is locked. Please input unlock code.

Heb ik ook echt weer he :'(

En zijn er al andere oordopjes voor? of moet je zelf ombouwen en hoe kan je dat het beste doen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:35:
Jah serieus :(

Als ik men telfort simkaart erin doe: Ongeldige of geen simkaart ( zoiets )
Paar seconden daarna: Network is locked. Please input unlock code.

Heb ik ook echt weer he :'(

En zijn er al andere oordopjes voor? of moet je zelf ombouwen en hoe kan je dat het beste doen dan??
Ik heb alleen de rubbers vervangen van mijn oude Sony groove dingen. Werkt prima en je hoeft niet moeilijk te doen met convertors (wat je phone weer 2cm langer maakt.)

Maar die convertors zijn er wel gewoon. Kost op de markt weinig en dan kun je een koptelefoon naar keuze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rubbers? hoe bedoel je dat?

is dat bij de dopjes zelf of bij de plug B)

Ikke nie so zlim O-) (soms)

thnx Smarron _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de sda nu ook al bijna 2 weekjes :)
erg tevreden over, tomtom, film, betalplayer enz. erop gedaan werkt perfect.

Alleen heb een vraagje, hoe zet je gprs uit??
Hij stond net gewoon aan terwijl ik dat niet gebruikt had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:24:
Heb de sda nu ook al bijna 2 weekjes :)
erg tevreden over, tomtom, film, betalplayer enz. erop gedaan werkt perfect.

Alleen heb een vraagje, hoe zet je gprs uit??
Hij stond net gewoon aan terwijl ik dat niet gebruikt had :?
Druk op t-zones en dan op "stoppen," zal wel niet de oorspronkelijk bedachte manier zijn, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb gisteren ook m'n nieuwe SDA gekregen en hij doet het lekker behalve de volgende puntjes. Misschien dat iemand kan verduidelijken waar dit aan kan liggen:
- Microfoon staat erg zacht. Ik krijg van iedereen te horen dat ze me bijna niet verstaan. Als ik m'n headset aansluit, dan hoort iedereen me weer prima.
- Bij het aansluiten aan mijn Bluetooth Carkit (Nokia CKW-1) hoor iedereen een echo. Ik hoor alles wel prima. Dit is vaker het geval, dus ook na reboot telefoon/carkit.

Ik hoop dat dit een softwareiets is, want het zou toch zuur zijn als ik m'n nieuwe telefoon op zou moeten sturen.

Voor de rest is het pookje even wennen en het Activesynch was even knutselen om via Bluetooth aan de praat te krijgen, maar ik ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:32:
[...]

Druk op t-zones en dan op "stoppen," zal wel niet de oorspronkelijk bedachte manier zijn, maar het werkt wel.

Zo ben ik er ook net achter gekomen. Als je dat knopje met dat huisje een paar seconden indrukt komt er ook een menu. Daar kan je het ook uitschakelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 08:57
Ik heb een nieuwe SDA in de aanbieding (1 teveel ingekocht }:O ).
Nieuw in (ongeopende) doos, incl 256MB mini-SD kaart. Heeft T-Mobile simlock.
Wat zou dit op kunnen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

benme schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:03:
Ik heb een nieuwe SDA in de aanbieding (1 teveel ingekocht }:O ).
Nieuw in (ongeopende) doos, incl 256MB mini-SD kaart. Heeft T-Mobile simlock.
Wat zou dit op kunnen brengen?
Iets minder dan de nieuwprijs, maar daar hebben we v&a voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit toestel een aantal dagen in bezit.. tis echt een toppertje _/-\o_

maar...

Weet iemand of het mogelijk is om wma's ook in te stellen voor nieuwe sms berichten en voor de wekker? moeten ze op een andere locatie opgeslagen worden dan voor de ringtones? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wma ringtones kan je kopieren naar c:/storage/Application Data/Sounds.

Dan komen ze gewoon in de lijst van de andere opties te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:42:
wma ringtones kan je kopieren naar c:/storage/Application Data/Sounds.

Dan komen ze gewoon in de lijst van de andere opties te staan.
Ja daar heb ik ze ook gekopieerd, bij het selecteren van een ringtone zie ik ze ook netjes in de lijst.

Bij de andere opties echter niet, dan zie ik alleen de standaard items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig de vodafone settings, zodat ik met mijn T-Mobile SDA online kan? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al meer info over het unlocken van de telefoon...?

Is dit ook mogelijk met de unlocksoftware van de c500?

hope so.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:15:
[...]

Ja daar heb ik ze ook gekopieerd, bij het selecteren van een ringtone zie ik ze ook netjes in de lijst.

Bij de andere opties echter niet, dan zie ik alleen de standaard items
Ik heb zelf de ervaring niet met WMA. Maar met WAV is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:45:
[...]

Ik heb zelf de ervaring niet met WMA. Maar met WAV is dat geen probleem.
Ik zal vanavond ff testen met WAV, want dat heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik krijg iedere keer de volgende melding als ik software probeer te intsalleren in mijn T-mobile simlocked SDA:

" Installatie mislukt. Het programma of de instelling kan niet worden geinstalleerd, omdat deze geen digitale handtekening van een vertrouwd certificaat bevat. "

Heeft dit iets met de beveiligingsinstellingen of iets andere instellingen te maken?
Is het mogelijk om spelletjes en/of applicaties die bedoeld zijn voor normale pocketpc's te draaien op deze SDA?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om spelletjes en/of applicaties die bedoeld zijn voor normale pocketpc's te draaien op deze SDA?

Groet,
Ik heb een aantal applicaties geprobeerd te installeren die eigenlijk voor een pocketpc bestemd waren. Maar iedere keer kwam de melding naar voren dat ik niets kon installeren omdat het niet geschikt zou zijn voor de SDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Ik heb een aantal applicaties geprobeerd te installeren die eigenlijk voor een pocketpc bestemd waren. Maar iedere keer kwam de melding naar voren dat ik niets kon installeren omdat het niet geschikt zou zijn voor de SDA
Als je software voor PDA's kan vinden, hoe moeilijk is het dan om informatie te kunnen vinden over dit onderwerp? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:20:
Beste mensen,

Ik krijg iedere keer de volgende melding als ik software probeer te intsalleren in mijn T-mobile simlocked SDA:

" Installatie mislukt. Het programma of de instelling kan niet worden geinstalleerd, omdat deze geen digitale handtekening van een vertrouwd certificaat bevat. "

Heeft dit iets met de beveiligingsinstellingen of iets andere instellingen te maken?

Groet,
In het orange c500 topic wordt gesproken over een een lock tegen het installeren van programma's. Om deze lock te verbreken is er een tool. Welicht heb je hier wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er nu ook al enkele dagen mee aan het spelen :) Maar heb toch een vraagje,

Via bluetooth heb ik wel al een fotootje van iemand kunnen ontvangen, maar hoe kan ik zelf iets versturen via bluetooth???
In de handleiding staat dat niet vermeld.

Verder een erg fijn toestel.
Ik heb Smartnes geinstalleerd en kan nu lekker super mario en kirby spelen :)
Met het geluid uit, lopen de NES spelletjes helemaal geweldig.

Verder vind ik het geluid van mp3 en wma via de headset best goed, alleen vallen de dopjes best snel uit je oren. Maar ik las dat meer mensen hier last van hebben.
Misschien toch nog een adaptertje kopen om van mini-jack naar gewoon jack te gaan en dan gewone doppies gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:00:
Ben er nu ook al enkele dagen mee aan het spelen :) Maar heb toch een vraagje,

Via bluetooth heb ik wel al een fotootje van iemand kunnen ontvangen, maar hoe kan ik zelf iets versturen via bluetooth???
In de handleiding staat dat niet vermeld.
Gebruik SmartExplorer, is gratis, kan je verzenden via IR/Bluetooth
(kan ook met de standaard file-explorer(kies verzenden via IR, rest wijst zich vanzelf), maar SmartExplorer is beter :) )
Verder vind ik het geluid van mp3 en wma via de headset best goed, alleen vallen de dopjes best snel uit je oren. Maar ik las dat meer mensen hier last van hebben.
Misschien toch nog een adaptertje kopen om van mini-jack naar gewoon jack te gaan en dan gewone doppies gebruiken.
Kijk ff in het HTC Typhoon topic, kan wellicht helpen?
Verwijderd in "De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Hoe zit het eigenlijk met WME 2005 die dit jaar uitkomt? Kan dat dan ook op deze foon dmv. een update geinstalleerd worden?
En iemand al wat meer info over de levering van de 8020?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.