De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.215 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Sorry hoor, maar hoe krijgen jullie het voor elkaar om binnen 2 dagen die phone al te verpesten ?!

(Hard reset doet overigens wonderen, maar goed).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had hem op mijn bureau liggen en toen ging me scherm ineens uit... en toen was ie kapot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hard reset doet wonderen -_- moet ik wel eerst weten hoe het moet want ik kom zo geen fuck verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vraag ik me ook af.. op internet kan ik ook niet echt wat vinden... dan morgen maar de klantenservice bellen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop me kapot te zoeken op google en ik vind alleen die manier die ik al gedaan heb wat uiteindelijk niks word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoDaCo member 'peanut' has found out the way to hard reset the SPV C500 without using the 'Clear Storage' app...

peanut writes...

1. Press and hold soft1 and soft2 keys.
2. Press and hold power button for around 1 to 1.5 seconds. Release power button. Keep hold soft1 and soft2 keys.
3. Later, screen shoould show instructions to ask user to press '0' key to reset to factory default.
4. Press '0' within the timeout period, which is only several seconds only.
5. If no instruction is shown on the screen, repeat steps 1 to 4.
The timing is sensitive.

So there you go, if your C500 ever goes all 'i don't want to start up, and i won't', or if you just want to make a fresh start, just follow these instructions.

werkt ook niet bij mij.......
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja als ik die doe krijg ik een of ander vaag 3 kleuren scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me gelukt!!

1. zet de sda volledig uit
2. houd de 2 actie knoppen ingedrukt (met het - op de toets)
3. hou de powerknop ong 1sec ingedrukt je ziet als hij aangaat een wit scherm en daarna een zwart scherm.
4. druk zo gauw het zwarte scherm komt op 0 hierdoor zal hij hard resetten

voor de rest is het een beetje een kwestie van de telefoon aan en uit doen :)

veel succes! je wilt niet weten hoe opgelucht ik nu ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:52:
Hier dit vond ik op het forum van clubimate. Misschien dat je er wat aan hebt.

Go to www.clubimate.com and register your device (if you are not yet a member). Log in and navigate to Support> Device Support> i-mate SP3 > Full Device Upgrade and download the upgrade/Operating system file.
Make sure you i-mate SP3 is not connected to the PC.
On your Desktop PC, open Microsoft ActiveSync and go to File > Connection Settings > Uncheck Allow USB Connection…”.
Make sure your Device is on Bootloader Screen (3 Colors Screen)*
Connect your i-mate SP3 to the Desktop PC using the USB Cradle and the Charger MUST be Connected to the Cradle ( Don’t use the IrDA for the Upgrade ) Run the upgrade file from the desktop (double click on the downloaded file for Step 2). On completion of the upgrade, you will get a message on the PC ‘Congratulations…’. Disconnect the device from the cradle, remove the battery and reinsert it.
Power ON the device.

*Bootloader Mode: 1. turn phone off 2. hold CAMERA key (key on right side of phone) (device will start in 3 color mode
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:59:
Nee dat was ik vergeten erbij te zetten. Een SDA kan uiteraard niet geregistreerd worden omdat het geen i-Mate is!
Maar gaat ff om hele verhaal. Denk dat je gewoon een SDA upgrade kan gebruiken?
Hmm waar dit op slaat? Dit is hetzelfde als een orange Rom update. Ik heb een I-mate SP3 en daar zal ik geen Orange Update overheen gooien. Dus waarom zou je dat wel andersom doen? Heeft niets met je orange toestel te maken toch?

En je SDA opmerking, dat is hetzelfde verhaal:
HTC Feeler = SDA, I-mate SP3i
HTC Typhoon = Orange C500, I-mate SP3

De provider plakt er dus een naampje op maar het toestel is gelijk en komt van HTC. Een SDA is dus hetzelfde als een I-mate SP3i. SDA upgrades zijn bij mijn weten (nog) niet uit.

edit: tiepvoutje, was een i vergeten :D
dankje Zneek

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:17:
[...]

[...]

Hmm waar dit op slaat? Dit is hetzelfde als een orange Rom update. Ik heb een I-mate SP3 en daar zal ik geen Orange Update overheen gooien. Dus waarom zou je dat wel andersom doen? Heeft niets met je orange toestel te maken toch?

De provider plakt er dus een naampje op maar het toestel is gelijk en komt van HTC. Een SDA is dus hetzelfde als een I-mate SP3. SDA upgrades zijn bij mijn weten (nog) niet uit.
Hehe, je spreekt jezelf tegen. De SDA is hetzelfde als een I-mate SP3i [nofi]

[edit] Woei! Werd net gebeld, maandag worden er 4 SDA's afgeleverd. Kannie wachten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door zneek op 17-12-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:17:
Vraag aan de mensen wie een andere simkaart werkend hebben gekregen in hun telefoon: Gekocht met T-Mobile abbo of los? En waar gekocht?
Hallo,

Kan iemand bevestigen dat als je de T-Mobile SDA *zonder* abbo koopt (bijv bij smartphoneshop.nl - €319,- incl), dat er dan *geen* simlock op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 09:09

Jman

jfphoto.nl

Iemand al info over de 8020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zneek schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:43:
[...]

Hehe, je spreekt jezelf tegen. De SDA is hetzelfde als een I-mate SP3i [nofi]

[edit] Woei! Werd net gebeld, maandag worden er 4 SDA's afgeleverd. Kannie wachten ;)
Als je er toch 4 hebt mag ik er vast wel eentje overkopen voor een mooie prijs O-)

Behalve natuurlijk als je ze alle 4 gaat gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 1 besteld, zodra deze binnen is zal ik er wat over posten incl pics..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 09:09

Jman

jfphoto.nl

Ik heb er zelf ook een besteld maar ik bedoelde eigenlijk de levertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:18:
Hallo,

Kan iemand bevestigen dat als je de T-Mobile SDA *zonder* abbo koopt (bijv bij smartphoneshop.nl - €319,- incl), dat er dan *geen* simlock op zit?
Lees 10 reacties hiervoor aub ff ... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 15:11
Ik heb hem afgelopen woensdag binnengehad, GSMstunts werd onderhand gek van mij, elke dag een mailtje sturen.

Nu nog ff zoeken naar de orginele firmware van de qtek 8020 maar het heeft geen haast, die van t-mobile ziet er ook niet slecht uit.

Enige wat ik tot nu toe nog niet aan de praat heb gekregen is activesync via bluetooth maar dat ligt denk ik ook aan de software van gigabyte (de dongle dus)

Voor de rest een top telefoon, er zit alles op wat je wil en nog veeeel meer.

Ik weet niet of ik dat hier mag vragen maar zijn er sites met software voor de windows mobile platform???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jman schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:22:
Ik heb er zelf ook een besteld maar ik bedoelde eigenlijk de levertijd :)
GSMstunts krijgt m volgende week binnen (zeggen ze), misschien heb ik m dan net voor kerst, maar betwijfel t..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Smarron, ik zie nu dat een aantal mensen de SDA zonder simlock gekocht hebben. Ik kom net van PDAShop vandaan, en die verkopen dat ding alleen maar met simlock.

Kan iemand die de SDA zonder simlock gekocht heeft, zeggen waar?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:07:
Inderdaad Smarron, ik zie nu dat een aantal mensen de SDA zonder simlock gekocht hebben. Ik kom net van PDAShop vandaan, en die verkopen dat ding alleen maar met simlock.

Kan iemand die de SDA zonder simlock gekocht heeft, zeggen waar?

Thanks.
Die van ons waren allemaal verkocht met simlock, maar blijkbaar zit er geen op. :) (gsmstunts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:17:
[...]

[...]

De provider plakt er dus een naampje op maar het toestel is gelijk en komt van HTC. Een SDA is dus hetzelfde als een I-mate SP3i. SDA upgrades zijn bij mijn weten (nog) niet uit.

edit: tiepvoutje, was een i vergeten :D
dankje Zneek
Wat ik bedoel: club i-mate weet blijkbaar de imei? nr's van de telefoons die ze verkocht hebben. En alleen met die nummers kan je registrern op het forum daar, en dus de i-mate softwaren downloaden.
Of het werkt op de verschillende versies is punt 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 23:49
Heeft iemand trouwens al een goede houder gevonden voor in de auto?
Ben bij Halfords geweest maar weinig soeps kunnen vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door ParoXysm op 18-12-2004 15:57 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
ParoXysm schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:56:
Heeft iemand trouwens al een goede houder gevonden voor in de auto?
Ben bij Halfords geweest maar weinig soeps kunnen vinden.
lijkt me dat die houders die mensen gebruiken voor de c500 ook wel zullen voldoen (daar die universeel zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Erik1 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:57:
[...]

Als je er toch 4 hebt mag ik er vast wel eentje overkopen voor een mooie prijs O-)

Behalve natuurlijk als je ze alle 4 gaat gebruiken :P
Sorry, alle vier worden gebruikt. Niet door mij alleen hoor :) Ik heb nu 2 mobieltjes (1 prive en 1 zakelijk) en ik wordt nu al gek. Allebei in mijn broekzak op trilstand, en dan gaat er 1 af .... maar welke :) Met 4 wordt het complete CHAOS

Ik heb trouwens wel 4 t630s over als iemand interesse heeft ;)

[ Voor 3% gewijzigd door zneek op 18-12-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de prijs/kleur van de t630 :)

Heb namelijk een SDA besteld (whoehoe!! :D ) en zoek nog een beetje een goedkoop toestel voor als ik uitga :P

Dus als je er vanaf moet rummerrummer@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:14
Sinds vrijdag ook de T-mobile SDA binnen. Ik heb alleen een probleempje met de verlichting. Als die op toetsenblokkering staat gaat het display soms niet uit, maybe dat er nog meer mensen zijn die er last van hebben. Voor de rest een toppie telefoontje, kan niet anders zeggen _/-\o_ . Tom Tom werkt perfect ook al heb ik nog geen GPS tis toch wel handig. Misschien dat iemand trouwens een id heeft waar je de timeout van de automatische toetsenbord blokkering kan instellen?

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De telefoon heeft geen automatische tb-blokkering.

Check ff in je settings bij energiebeheer. Daar kun je de tijdsduur van de verlichting en het display instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
Die settings staan op 30 sec. en 1 minuut, maar in de praktijk blijkt af en toe dus wel anders. Hij heeft gister bijvoorbeeld 2 uur achtereen met zijn backlight aangestaan en op toetsenblokkering totdat ik hem uitzette. Nadat ik hem weer aan had gezet ging die wel weer automatisch uit. Dit verschijnsel heeft zich ook niet 1 keer voorgedaan maar meerdere keren, erg vervelend dus :| . Wel jammer trouwens dat toetsenblokkering niet automatisch gaat zijn hier ook geen handige tool voor oid? Lijkt me toch dat windows mobile dat gewoon kan regelen...

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Laatst online: 10-06 11:56
ik heb tomtom ook aan de praat.
wat je moet doen is:
com 6 en 7 eerst uit en dan aan zetten (menu 9942)
dan pairen met je gps (menu 74 menu 1)
hernoemen naar: TomTom Wireless GPS (let op hoofdletters)
dan tomtom plaatsen op je kaartje
traffic update installeren
tomtom openen, en route plannen dan pak hij automatisch. je gps adapter.

maar ik heb nu nog 1 vraagje:
hoe zet je er een ringtone op ???
gevonden:
wma/wav plaatsen in:
\Storage\Application Data\Sounds

[ Voor 8% gewijzigd door bokkie11 op 20-12-2004 16:51 ]

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchroniseren met Outlook gaat vlekkeloos en snel. Echter, iemand een suggestie hoe ik ook het Outlook item "notities" kan overbrengen?

Ten tweede: ik weet dat er software is om Word, Excel, Powerpoint ondersteuning mogelijk te maken. Weet iemand hoe deze te verkrijgen is?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:09:
Synchroniseren met Outlook gaat vlekkeloos en snel. Echter, iemand een suggestie hoe ik ook het Outlook item "notities" kan overbrengen?

Ten tweede: ik weet dat er software is om Word, Excel, Powerpoint ondersteuning mogelijk te maken. Weet iemand hoe deze te verkrijgen is?

Dank.
in het geval dat je SDA hebt, check de bijgeleverde cd (je hebt er 2 als goed is). Op 1 van beide staat o.a. een document view pakket.

[ Voor 3% gewijzigd door zneek op 20-12-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
bokkie11 schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:33:
ik heb tomtom ook aan de praat.
wat je moet doen is:
com 6 en 7 eerst uit en dan aan zetten (menu 9942)
dan pairen met je gps (menu 74 menu 1)
hernoemen naar: TomTom Wireless GPS (let op hoofdletters)
dan tomtom plaatsen op je kaartje
traffic update installeren
tomtom openen, en route plannen dan pak hij automatisch. je gps adapter.

maar ik heb nu nog 1 vraagje:
hoe zet je er een ringtone op ???
gevonden:
wma/wav plaatsen in:
\Storage\Application Data\Sounds
Nee hoor. Ik heb wavs en wmas gewoon op de meegeleverd 256Mb mem card geknalt, en die zijn gewoon te kiezen onder instellingen - geluiden - site (rare vertaling trouwens, ik heb mijn telefoon snel op US English ipv NL gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Heb zojuist deze telefoon besteld, kan haast niet wachten tot ik 'm heb :) (op z'n vroegst woensdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Kiezel schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:14:
Die settings staan op 30 sec. en 1 minuut, maar in de praktijk blijkt af en toe dus wel anders. Hij heeft gister bijvoorbeeld 2 uur achtereen met zijn backlight aangestaan en op toetsenblokkering totdat ik hem uitzette. Nadat ik hem weer aan had gezet ging die wel weer automatisch uit. Dit verschijnsel heeft zich ook niet 1 keer voorgedaan maar meerdere keren, erg vervelend dus :| . Wel jammer trouwens dat toetsenblokkering niet automatisch gaat zijn hier ook geen handige tool voor oid? Lijkt me toch dat windows mobile dat gewoon kan regelen...
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk programma's in de achtergrond draaien. Maak altijd gebruik van de taskmanager als je er niks mee doet. Zeer waarschijnlijk staat je inbox, mediaplayer en/of een spelletje nog aan. Dit kan de screensaver weerhouden om z'n werk te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zneek schreef op maandag 20 december 2004 @ 23:50:
[...]

in het geval dat je SDA hebt, check de bijgeleverde cd (je hebt er 2 als goed is). Op 1 van beide staat o.a. een document view pakket.
Je tip opgevolgd en het werkt nu goed. Wel verstandig op even via de westek.com site via FAQ de instelling voor de viewen bestanden aan te passen. Daarna koud kunstje. Maar het blijft onmogelijk om de Outlook notities rechtstreeks te viewen. Eerst kopieren naar Word is een oplossing. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
Smarron schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 01:46:
[...]
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk programma's in de achtergrond draaien. Maak altijd gebruik van de taskmanager als je er niks mee doet. Zeer waarschijnlijk staat je inbox, mediaplayer en/of een spelletje nog aan. Dit kan de screensaver weerhouden om z'n werk te doen. ;)
Lijkt idd te werken :) thanx for the tip.

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk m'n geheugenkaart binnengekregen.
Tis er een van 512MB... volgens het stickertje dan! M'n i-mate geeft aan dat er maar 489 mb op zit?! Zou betekenen dat ik 23MB genaaid ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:02:
Vandaag eindelijk m'n geheugenkaart binnengekregen.
Tis er een van 512MB... volgens het stickertje dan! M'n i-mate geeft aan dat er maar 489 mb op zit?! Zou betekenen dat ik 23MB genaaid ben :(
Nee, dat betekent sinds de (mini)SD-kaart bestaat, dit altijd al zo geweest is. SD heeft een aantal MB is een soort van backup of geheugen zitten. Dit scheelt dus een x-aantal MB met bijv. CF-kaartjes. Helaas, maar je zult er echt mee moeten leven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

mmm, ik heb mijn MMS verbinding weggegooid, omdat GPRS teveel open stond :S (ben niet zo blij met de rekening)
Alleen nu wil ik de verbinding er weer inzetten, omdat ik anders geen MMS kan lezen.
Ik heb de gegevens van T-Mobile ingevoerd, maar dat werkt niet want ik krijg dan continu een 'Network Error'. De MMS is dan wel leesbaar, maar er is geen plaatje of wat er ook bij is gestuurd.

Zou iemand de instellingen die in zijn telefoon staan willen posten.
Vooral de IP-Adressen zijn belangerijk omdat deze niet staan aangegeven op de site van T-Mobile.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het afspelen van videobestanden die vanaf de pc komen. Het lukt niet om videobestanden via mediaplayer te synchroniseren, muziekbestanden lukt wel. Ik heb ook geprobeerd om de videobestanden rechtstreeks naar de storage card te brengen. Maar eenmaal daar, dan kan ik ze niet openen met de sda. Waar ligt het probleem bij mij, misschien iemand die mij kan helpen?

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 14:34:
Ik heb problemen met het afspelen van videobestanden die vanaf de pc komen. Het lukt niet om videobestanden via mediaplayer te synchroniseren, muziekbestanden lukt wel. Ik heb ook geprobeerd om de videobestanden rechtstreeks naar de storage card te brengen. Maar eenmaal daar, dan kan ik ze niet openen met de sda. Waar ligt het probleem bij mij, misschien iemand die mij kan helpen?

bij voorbaat dank
Eerst ff zoeken he ;)

deze link is al vaker voorbijgekomen: www.coolsmartphone.com

daar heb je ook het easystartmenu voor smartphone gebruikers. Daar staat een link naar deze pagina: playing and copying movies

Succes :)

/edit:

nog vergeten te melden, zelf gebruik ik de programma's pocketdivxencoder die films in een handomdraai kan omzetten naar het meest geschikte formaat voor je smartphone. Om ze af te spelen heb ik betaplayer geinstalleerd op de telefoon. Beide programma's zijn gratis en kun je vast wel vinden met google.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou Betaplayer installeren, speelt alles af wat ik met Media Player ook niet voor elkaaar kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:04

Fjeze

AllesPerfect!

zou er iemand misschien foto's kunnen posten gemaakt met het toestel? ik ben wel benieuwd hoe deze foto's eruit zien namelijk.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Heb 'm vandaag gekregen, geen simlock _O_

Mooi ding is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-E-R-D schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:14:
zou er iemand misschien foto's kunnen posten gemaakt met het toestel? ik ben wel benieuwd hoe deze foto's eruit zien namelijk.
kijk ff hier anders:
blogspot

staan wat foto's op gemaakt met mijn C500 (=zelfde kwaliteit) je kan ze aanklikken voor de originele grootte.

Verwijderd

El_Quedro schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:14:
Zou iemand de instellingen die in zijn telefoon staan willen posten.
Vooral de IP-Adressen zijn belangerijk omdat deze niet staan aangegeven op de site van T-Mobile.
Instellen MMS voor T-Mobile

Begin --> instellingen --> Meer --> Gegevensverbinding --> Menu --> Verbind. bewerken --> GPRS verbindingen:

maak hier een verbinding aan, bijv. T-Mobile MMS
met deze instellingen:
Maakt verbinding met: MMS-netwerk
Toegangspunt: mms
gebruikersnaam: tmobilemms
wachtwoord: tmobile mms

daarna naar: menu --> meer --> meer -->configuraties --> MMS-Instellingen
kijk of verbinding via op MMS-netwerk staat
daarna Menu --> MMSC-Instellingen --> normaal staat hier T-Mobile MMS --> bewerken of nieuw
met instellingen:
Naam: T-Mobile MMS
MMSC URL: http://t-mobilemms
WAP Gateway: 10.10.10.11
Poort: 9201
Max. Zendgrootte: 100k (t-mobile ondersteund op het moment niet meer)

met deze instellingen zou mms moeten werken.

heb je nog niet bezonders op je SDA staan dan kan je ook 'opslag wissen', je SDA wordt dan weer reset naar de standaard instellingen en je veranderingen worden gewist.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 14:17 . Reden: provider er maar even bijgezet ]

Verwijderd

Ik weet niet zeker of het in deze topic thuishoort.

Maar ik ben nog aan het twijfelen over deze telefoon en dan helemaal het t-mobile gedeelte. Iedereen die de telefoon heeft, heeft die dan daar ook data-bundels bij genomen??
En wat kun je met zo'n data bundel van 1 mb bijvoorbeeld. want die is 7,50 euro per maand. Kan je dan 1 keer per maand op msn een minuutje inloggen. of ook vaker je mail checken.

Vinden jullie het de moeite waard om die 7,50 /maand neer te leggen, en eventueel meer, voor msn en mail?

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ben hier niks over tegengekomen.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Ik heb voor de MDA een forumpje aangemaakt, ik kan evt de SDA ook vermelden als er intresse voor is.

http://www.civict.nl/mda/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Duitsland is nou de SDA music te koop. Ik ben op dit moment in Duitsland en mijn neef heeft er een dus ik heb er ff mee kunnen spelen. Hij is qua innerlijk natuurlijk vrij hetzelfde als mijn c500, op wat T-mobile dingen na. Verder is hij ook wat dikker en is hij wat plasticer. Vreemd genoeg heeft hij een wat fletser scherm. Er zit minder contrast in en ik zou niet weten waar je dat kan veranderen.
De muziekknoppen zijn best fijn. Zodra je ze aanraakt start Mediaplayer op, het werkt heel goed. De luidspreker zit bovenop en niet zoals bij de c500 aan de zijkant.
Al met al ook een heel mooi foontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:53:
In Duitsland is nou de SDA music te koop. Ik ben op dit moment in Duitsland en mijn neef heeft er een dus ik heb er ff mee kunnen spelen. Hij is qua innerlijk natuurlijk vrij hetzelfde als mijn c500, op wat T-mobile dingen na. Verder is hij ook wat dikker en is hij wat plasticer. Vreemd genoeg heeft hij een wat fletser scherm. Er zit minder contrast in en ik zou niet weten waar je dat kan veranderen.
De muziekknoppen zijn best fijn. Zodra je ze aanraakt start Mediaplayer op, het werkt heel goed. De luidspreker zit bovenop en niet zoals bij de c500 aan de zijkant.
Al met al ook een heel mooi foontje :)
Het verschil met de C500 en de SDA (Music) is dat cleartype standaard aan staat bij de SDA en bij de C500 niet. Ik vind het zonder mooier, maar krijg cleartype er helaas niet af. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiwai_2000
  • Laatst online: 30-05-2024
Smarron schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 20:43:
[...]
Het verschil met de C500 en de SDA (Music) is dat cleartype standaard aan staat bij de SDA en bij de C500 niet. Ik vind het zonder mooier, maar krijg cleartype er helaas niet af. :(
Probeer dit eens : http://www.mobilejoe.de/Forum/viewtopic.php?t=6482

FAQ zum Abschalten von Cleartype:
HKLM\SYSTEM\GDI\SYSFNT\Qt auf 0 setzen.
HKLM\SYSTEM\GDI\Cleartype "Cleartype" komplett löschen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Zou iemand kunnen posten hoe de instellingen van MMS zijn op de SDA? Ik heb namelijk een c500, maar met T-Mobile erin, dus ik kan nu geen MMS ontvangen. Ik ben naar de T-Mobile site geweest maar ik kan niet alles overnemen wat ik zou moeten instellen, en op mijn telefoon moeten weer dingen gekozen worden die niet op de site staan. Het komt dus niet overeen. Vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:30:
Zou iemand kunnen posten hoe de instellingen van MMS zijn op de SDA? Ik heb namelijk een c500, maar met T-Mobile erin, dus ik kan nu geen MMS ontvangen. Ik ben naar de T-Mobile site geweest maar ik kan niet alles overnemen wat ik zou moeten instellen, en op mijn telefoon moeten weer dingen gekozen worden die niet op de site staan. Het komt dus niet overeen. Vandaar mijn vraag :)
zie mijn post 6 posts terug

http://gathering.tweakers...message/22417963#22417963

instellingen zijn hetzelfde, alleen ze worden niet op de gebruikelijke manier ingevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de Qtek 8020 versie weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

chiwai_2000 schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:25:
Probeer dit eens : http://www.mobilejoe.de/Forum/viewtopic.php?t=6482

FAQ zum Abschalten von Cleartype:
HKLM\SYSTEM\GDI\SYSFNT\Qt auf 0 setzen.
HKLM\SYSTEM\GDI\Cleartype "Cleartype" komplett löschen.
Direct ff proberen, hulde als het werkt!!

Hmm, werkt vooralsnog niet hier. Zegt: " Unable to perform operation." Heb het bij beide strings geprobeerd, maar helaas. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Smarron op 27-12-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 11:58

Kalkie

NLMP

Heeft iemand ook af en toe dat als je aan het bellen bent er een soort van gefluit op de achtergrond is te horen (je zou bijna vergeten dat je ook nog gewoon kunt bellen met dit apparaatje ;) )

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de i-mate sp3i nou precies hetzelfde als de qtek 8020?? En waarom is de i-mate dan goedkoper dan de qtek?

Ik heb gelezen dat het allemaal toestellen van HTC zijn, en dat de: c500, sda, sda music, i-mate sp3i, qtek 8020 allemaal dezelfde inhoud hebben, maar wat heb je nou aan 2 toestellen die er precies hetzelde uitzien?? Of is de i-mate gewoon een versie die eigenlijk niet in nederland zou uitkomen??

OF.... ben ik gewoon dom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:24:
Is de i-mate sp3i nou precies hetzelfde als de qtek 8020?? En waarom is de i-mate dan goedkoper dan de qtek?

Ik heb gelezen dat het allemaal toestellen van HTC zijn, en dat de: c500, sda, sda music, i-mate sp3i, qtek 8020 allemaal dezelfde inhoud hebben, maar wat heb je nou aan 2 toestellen die er precies hetzelde uitzien?? Of is de i-mate gewoon een versie die eigenlijk niet in nederland zou uitkomen??

Dat vraag ik me ook af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gezocht maar totnogtoe geen duidelijk antwoord gevonden... Ik wil vooral degenen die de telefoon al hebben hun ervaringen eens te weten komen.
Wat ik me afvraag: is het mogelijk om een standaard koptelefoon op die gsm te zetten? Met standaard bedoel ik een heel gewone koptelefoon zoals ze op mp3- en cdspelers zitten (3.5 mm?). Als die afmeting van stekker niet klopt, bestaan er daar dan converters voor?
Hoe is de kwaliteit van de meegeleverde oordopjes? Zit daar een microfoon op zodat je kan telefoneren via die headset (ik denk van wel maar ik wil het nog eens zeker zijn)?

Hoeveel wekkers kun je erop zetten? Ik ben namelijk niet zo goed in opstaan... })

En nog één vraagje: gaat die batterij een beetje lang mee bij het beluisteren van mp3's?

Bedankt! Dit is mijn eerste post - speciaal voor dit product me geregistreerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:39:
Ik heb al gezocht maar totnogtoe geen duidelijk antwoord gevonden... Ik wil vooral degenen die de telefoon al hebben hun ervaringen eens te weten komen.
Wat ik me afvraag: is het mogelijk om een standaard koptelefoon op die gsm te zetten? Met standaard bedoel ik een heel gewone koptelefoon zoals ze op mp3- en cdspelers zitten (3.5 mm?). Als die afmeting van stekker niet klopt, bestaan er daar dan converters voor?
Hoe is de kwaliteit van de meegeleverde oordopjes? Zit daar een microfoon op zodat je kan telefoneren via die headset (ik denk van wel maar ik wil het nog eens zeker zijn)?

Hoeveel wekkers kun je erop zetten? Ik ben namelijk niet zo goed in opstaan... })

En nog één vraagje: gaat die batterij een beetje lang mee bij het beluisteren van mp3's?

Bedankt! Dit is mijn eerste post - speciaal voor dit product me geregistreerd :)
De kwaliteit van de oordopjes is redelijk tot goed. Echter, voor telefoonverkeer is een bluetooth headset absoluut te verkiezen. Er zit een microfoon op + volumeregelaar + gespreksafsluitknop.
De SDA heeft 1 wekker / alarm, maar je kunt onbeperkt via de agenda alarms (wekkers) instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:24:

In principe zijn het allemaal dezelfde toestellen ja. Alleen een wat andere buitenkant en de SDA heeft wat extra knopjes voor T-mobile rommel.
SDA is veruit het voordeligst maar ik vind de zilveren versie toch een stukje mooier (i-mate/8020).
Ik ben zelf sinds een paar weken in het bezit van een SP3i. Ff ROM upgrade erop gezet zodat je Nederlandse T9 en menu's hebt, en gaan :)
Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik toch een SDA gedaan hebben gezien het prijsverschil, en nu ook is gebleken dat ze simlock vrij zijn. En ook niet onbelangrijk is dat je bij de SDA een geheugenkaart krijgt wat ook nog wel een aantal euri's kost als je die los moet kopen (helaas wel 256MB).

Trouwens het stekkertje is kleiner dan die van een reguliere koptelefoon. Het lijkt me dat er wel convertors voor op de markt zijn. Bellen gaat overigens prima met het microfoontje aan de headset. Sommige mensen vinden dat ik wat zacht klink maar nooit dat ik onverstaanbaar ben. Draad is ook lekker lang, dus goed te gebruiken in de auto. Ok, een echte handsfree set is velen malen beter. Maar dit is nog altijd stukken beter dan een bekeuring van 140 euri's!
Ik moet zeggen dat ik wel eens beter geluid heb gehoord, maar door een mp3 speler met equalizer te installeren kan je het geluid aanzienlijk verbeteren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me ook afvraag: kan je die t-mobile flashen met de firmware van de I-mate SP3i? Heb die gedownload (geregistreerd bij i-mate club of zoiets via gevonden IMEI-nummer :) ). Ik denk dat dat de eenvoudigste oplossing is om 1) die stomme t-knop naar z'n oorspronkelijke functie te brengen en 2) alle eventuele wijzigingen van T-mobile ongedaan te maken. Het moet daarvoor natuurlijk lukken om hem te flashen....

Nog klein vraagje: zit er een logo van T-mobile op de achterkant? Heb heel het topic al doorgelezen maar denk dat ik iets gemist moet hebben (tzijn verdorie 20 blz :) )

Kwaliteit mp3: even goed gelijk een redelijk geprijsde mp3 speler? Kan iemand eens een foto posten van de aansluiting van die headset naast de aansluiting van de gsm? Waarbij ik dus beide connectors kan zien.
Hoe lang gaat de batterij mee op mp3 gebruik? Vreet dat batterijen of valt dat wel mee?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:51:
[...]

Wat ik me ook afvraag: kan je die t-mobile flashen met de firmware van de I-mate SP3i? Heb die gedownload (geregistreerd bij i-mate club of zoiets via gevonden IMEI-nummer :) ). Ik denk dat dat de eenvoudigste oplossing is om 1) die stomme t-knop naar z'n oorspronkelijke functie te brengen en 2) alle eventuele wijzigingen van T-mobile ongedaan te maken. Het moet daarvoor natuurlijk lukken om hem te flashen....
Hmm, en ik vraag me af of ik de firmware van een I-mate SP3i ook op mijn I-mate SP3 kan zetten ivm de nederlandse T9. Iemand?
Kwaliteit mp3: even goed gelijk een redelijk geprijsde mp3 speler? Kan iemand eens een foto posten van de aansluiting van die headset naast de aansluiting van de gsm? Waarbij ik dus beide connectors kan zien.
De connectors zijn simpelweg:
- miniUSB voor connectie met PC en om op te laden
- minijack (2,5 mm) dus net iets kleiner dan de standaard 3,5 mm die op discmans en mp3 spelers zit. Maar er zijn wel adapters te verkrijgen voor een luttel bedrag om toch je goeie oordoppen aan te sluiten. Heb je echter geen handsfree optie meer...
Hoe lang gaat de batterij mee op mp3 gebruik? Vreet dat batterijen of valt dat wel mee?
Dat valt heel erg mee, je kan zo wel 2 dagen er mee doen met intensief mp3's luisteren. Praktijk is dat je em toch wel elke dag ff aan je pc hangt. Doe ik tenminste wel om te syncen met outlook. Dan laadt ie toch wel weer op.
Bedankt!
graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:51:
Kan iemand eens een foto posten van de aansluiting van die headset naast de aansluiting van de gsm? Waarbij ik dus beide connectors kan zien.
Afbeeldingslocatie: http://zooi.erik1.nl/sdastekker.jpg

De "Browser ID" van het ding is trouwens
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; Smartphone; SDA/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1) :+

Kan tot 31/12 gratis GPRS'en met Hi Prepay dus ff mee zitten klooien :P

[ Voor 29% gewijzigd door Erik1 op 29-12-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op nieuwemobiel.nl staat dat de Qtec 8020 WEL ondersteuning voor MS Office geeft en de SDA en de C500 NIET.

Hoe zit dat :?
Wie weet het van de C500, Qtec 8010, i-mate sp3 :?
Wie weet het van de SDA, Qtec 8020, i-mate sp3i :?
en tot slot: Wie weet het van de SDA Music :?

Lijkt mij dan toch wel een verschil.

Is het eventueel via software te verhelpen :?

Het andere verschil dat me (niet) opviel is dat er op de camera van de Qtec geen Nachtmodus zit. Het zijn toch dezelfde toestellen binnen in? is dit (ook) een software matig iets dat Qtec anders doet dan T-mobile/Orange/I-mate?

Wie Het Weet Mag Het Zeggen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SDA nu 2 weken en er zitten nu al aardig wat kleine krassen op mn scherm :( :(
Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? want als dat zo door gaat zie ik over 2 maanden nix meer :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:56:
Op nieuwemobiel.nl staat dat de Qtec 8020 WEL ondersteuning voor MS Office geeft en de SDA en de C500 NIET.

Hoe zit dat :?
Wie weet het van de C500, Qtec 8010, i-mate sp3 :?
Wie weet het van de SDA, Qtec 8020, i-mate sp3i :?
en tot slot: Wie weet het van de SDA Music :?

Lijkt mij dan toch wel een verschil.

Is het eventueel via software te verhelpen :?

Het andere verschil dat me (niet) opviel is dat er op de camera van de Qtec geen Nachtmodus zit. Het zijn toch dezelfde toestellen binnen in? is dit (ook) een software matig iets dat Qtec anders doet dan T-mobile/Orange/I-mate?

Wie Het Weet Mag Het Zeggen.......
Bij de C500 etc.. is geen Office meegeleverd, dat zou je los moeten kopen. Bij de SDA bij T-Mobile wordt het wel meegeleverd (Clearvue Suite). Of het bij de anderen (Qtek 8020, SP3i) wordt meegeleverd weet ik niet. Maar alle toestellen kunnen wel worden gebruikt i.c.m. Clearvue Suite

Wat de camera betreft, die is gewoon identiek, wrschnlk vergeten in de specs te zetten op NieuweMobiel.nl

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 08:57
Ben enthousiast geworden na het doorlezen van dit topic en heb er een besteld. Wie heeft ervaringen met een carkit voor de SDA?

Ik wil:
- laden tijdens gebruik
- tomtom mobile kunnen gebruiken
- aansluiten op caraudio (auto-mute)

(belang van wensen niet noodzakelijkerwijs in die volgorde, hangt mede van de kosten af )

Verwijderd

Clear Type is een programma om bij zon nog goed te kunnen typen ofzo neem ik aan?

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:12:
Clear Type is een programma om bij zon nog goed te kunnen typen ofzo neem ik aan?
Vergelijk het met cleartype op je PC. Zo werkt het. Ik kan zelf niet echt zeggen dat het met veel licht beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of de zwarte T-Mobile versie ook in een Qtek of iMate versie te koop is, of is dat alleen de zilvere (die ik minder mooi vind)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou er nog een mooie start-post bij dit topic horen (hint, hint).
Nu staat er niet zoveel informatie en gaat over de introductie in Duitsland.
Weinig info nu nog. Zijn er interessante links bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig actie nog in dit topic, terwijl er al meerdere C500 topics zijn.
Is iedereen hier al mee 'uitgespeeld', dat kan ik me niet voorstellen.

mijne is besteld, kan haast niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen zijn verlaagd sinds 1 januari.
Kijk op www.sitel.nl of op www.smartphonestunts.nl voor deze telefoon. Goedkoper heb ik niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... het is inderdaad wel errug stil de laatste tijd!! kan iemand misschien wat foto's plaatsen van zijn i-mate sp3i??? En heeft iemand al de qtek 8020 binnen? Ik heb hem besteld en ontvang hem volgens mij deze of volgende week! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:12:
De prijzen zijn verlaagd sinds 1 januari.
Kijk op www.sitel.nl of op www.smartphonestunts.nl voor deze telefoon. Goedkoper heb ik niet gevonden.
Hij kost op die sites nog steeds 357 en 329 :?

Waarschijnlijk bedoel je dat ie goedkoper is als je er een T-Mobile abonnement bij neemt, dat klopt omdat de dealerbonussen voor die abo's ook omhoog zijn gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Kan iemand mij vertellen waarom je hebt gekozen voor de SDA en niet de MDA compact? Ik ben deze keuze nu aan het maken en het is moeilijk te bepalen wat nou de juiste keuze is.

Ik wil eventueel een GPS receiver gaan kopen om een zeer mobiel navigatiesysteem te hebben.
Ik las echter in het MDA Compact topic dat de geluidskwaliteit van de MDA nogal tegenvalt. Dat zou voor mij dus echt een afknapper zijn omdat ik dagelijks best veel bel.

Omdat de SDA in principe ook gewoon de afspraken/ contacten functionaliteit heeft zit het verschil tussen de SDA en MDA compact hem eigenlijk vooral in de methode van bediening, snelheid van cpu en hoeveelheid geheugen. Of heb ik het nu helemaal mis?

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ik denk dat die keuze voor 99% bepaald wordt door het formaat van de SDA, de SDA heeft een telefoon formaat en de MDA is een redelijk compacte PDA. Hoewel die MDA misschien behoorlijk klein is voor een PDA, is hij gewoon niet te vergelijken met een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekozen voor de SDA en niet voor de compact, omdat ik toch meer voordelen zie in het hebben van een telefoon met toetsen dan zo'n schermpje met een pennetje (stylus).
Wanneer ik bijvoorbeeld fiets of rondloop, heb ik geen zin om met zo'n pennetje in de ene hand en telefoon in de andere te priegelen.

Verder is de SDA wat compacter (dacht ik, ik heb ze nog nooit naast elkaar gezien).

Veel van de mogelijkheden, mp3, progjes, etc, zijn mogelijk op beide.

En wat voor mij ook belangrijk was; het prijsverschil!!! Met een T-mobile abon, is de SDA gewoon een heel stuk goedkoper!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn zoal de programma's die mensen op de SDA hebben lopen?

Ik ben nu aan het afwachten op mijn levering, maar ben vast aan het rondkijken. PocketTV schijnt erg goed te zijn voor filmpjes en die heb ik nu ook al vast.
Wat is nog meer handig en gebruiken anderen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb bewust voor een SDA en niet voor een MDA gekozen. Ik zeul al jaren telefoon en Palm mee. In de praktijk ben je 95% of meer bezig met de telefoon. De overige tijd met PDA achtige functionaliteiten. Het telefoongebruik en gemak is dus het belangrijkste en daar wint een SDA het op de MDA. Voeg daarbij dat in principe de SDA alles kan wat de MDA kan.

Met clearvue kun je naast het "gewone" agenda, cp- en takenbeheer tevens alle notities en andere docs meenemen. Dus wat valt er dan nog als voordeel voor een MDA te noemen? Sec de grootte van het scherm en dat is voor mij gezien de kwaliteit van het SDA scherm niet overtuigend.

PS: ik krijg geen commissie van T-Mobile of Qtek, maar sta open voor elk redelijk bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:48:
hmmm... het is inderdaad wel errug stil de laatste tijd!! kan iemand misschien wat foto's plaatsen van zijn i-mate sp3i??? En heeft iemand al de qtek 8020 binnen? Ik heb hem besteld en ontvang hem volgens mij deze of volgende week! :*)
Waar heb je hem besteld?
Bij smartphoneshop.nl is ie nog niet leverbaar.
Daar was de i-mate sp3i vorige week nog met een HI 20 abbo € 0,-.
Het abbo gedeelte is nu ff afgesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:59:
[...]

Hij kost op die sites nog steeds 357 en 329 :?

Waarschijnlijk bedoel je dat ie goedkoper is als je er een T-Mobile abonnement bij neemt, dat klopt omdat de dealerbonussen voor die abo's ook omhoog zijn gegaan :)
Hoezo kopen mensen die telefoons los dan? En ja je hebt gelijk ik bedoel met de prijzen van abonnementen. (t-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ik heb em los gekocht en gewoon m'n KPN simkaart erin gedrukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om een SDA te kopen, alleen ik zit een beetje met die t-zones troep.
is die er af te krijgen? door bijvoorbeeld de Qtek firmware eroverheen te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
De T-Zones knop opent gewoon Internet Explorer :)

Alle T-Mobile Favorites/data instellingen heb ik er af gegooid.

Opzich wel grappig om op een T-Mobile gemerkte telefoon op de T-Zones knop te drukken en dan ineens het KPN I-Mode menu voor je te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:48:
Kon geen betere foto's krijgen met deze digicam :S

Afbeeldingslocatie: http://users.hpc-online.nl/wouter/IMG_2597.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.hpc-online.nl/wouter/IMG_2599.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:46:
[...]

Kon geen betere foto's krijgen met deze digicam :S

[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor de foto's!
Ik zou hem ook graag willen bestellen maar kan hem nergens op voorraad vinden met een willekeurig abbonement :(
Waar heb je hem besteld?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb ook lang getobt tussen de sda en de mda. Uiteindelijk heb ik toch voor de mda gekozen. Mijn t610 voldoet nog prima, dus ik was wel eens toe aan iets heel nieuws. De mda past daar precies in. Nog vrij makkelijk mee te nemen en toch een relatief groot scherm voor agenda, foto's, video's en spelletjes zoals worms. Als je alleen met je telefoon wilt bellen raad ik hem niet aan, daar is die gewoon te groot voor en is de standby-tijd te kort. Geluidskwaliteit is niet slecht, maar ik heb beter gehoord. Kortom de mda is erg leuk als alleskunnertje, maar eigenlijk niet een volwaardige vervanging voor een goede gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shippie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:28

shippie

Dussssssssss..

Iemand al voor elkaar gekregen om KPN GPRS er werkend op te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een vraag over de SDA.

Ligt het aan mij of is het niet mogelijk diverse programma's cq games te installeren op mijn SDA.
Ben nu al 2 dagen bezig en las iets over een aplicatie-lock welke voorkomt dat er andere aplicaties op geinstalleerd kunnen worden.

aplicaties die ik geprobeerd heb te installeren:

Gamazura B-Trix Deluxe
Megasoft2000 pocketClock
MobileGX PicPuzzle
PDAmill Anthelion Trial
Ziosoft Age of Empires Gold Edition

op elke aplicatie krijg ik een foutmelding dat het programma niet bedoelt is voor mijn toestel.
Kan iemand mij hier meer over vertellen, vooral of het op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je waarschijnlijk programma's voor pocketpc's aan het installeren. Dat werkt niet.
Probeer anders eens deze site: www.airfagev.com deze is speciaal voor smartphone's.

Ik heb mijn SP3i besteld bij expansys. Gewoon los toestel, dus zonder abbonement. Heb een los abbonement genomen bij T-mobile waar ik 295 cashback bij kreeg. En nog 100 euri's voor m'n oude 7250i, dus heb maar paar euri's bijgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip WoeterB
vreemde was alleen dat bij veel van bovenstaande progsels win CE aangegeven staat en als ik in mijn toestel kijk staat er ook win CE 4.nogwat op

Maargoed, gelijk even wat geprobeerd en werkt perfect. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:34:
De T-Zones knop opent gewoon Internet Explorer :)

Alle T-Mobile Favorites/data instellingen heb ik er af gegooid.

Opzich wel grappig om op een T-Mobile gemerkte telefoon op de T-Zones knop te drukken en dan ineens het KPN I-Mode menu voor je te zien 8)7
Haha >:)

Dus je merkt verder nix van T-Mobile ?( vind die provider maar nix ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een I-mate SP3i aangeschaft, mooi apparaatje, met rom upgrade omgezet naar het Nederlands. Inmiddels heb ik MMS aan de praat, alleen de GPRS instellingen van T-Mobile krijg ik er op één of andere manier niet goed in. Nou is de T-Mobile site ook echt ruk qua service, ze geven zelfs geen ondersteuning voor deze telefoon op hun site. Terwijl ze hem zelf verkopen als SDA!

Raar.... maar dus: kan iemand mij helpen met het instellen van T-Mobile GPRS op dit apparaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat er amper gebruikers ervaringen/problemen in gebruik.. of vragen zijn over dit toestel. En wel 3 topics over de C500.
Heb ik dan toch een verkeerde keuze gemaakt voor deze telefoon te kiezen? (moet hem nog binnen krijgen). Ik krijg zo wel een beetje dat idee.
Dus blijkbaar heeft men de meerprijs over voor de C500, terwijl de SDA toch gewoon hetzelfde kan en onderhuids gelijk is aan de c500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 19:15:
Ik snap niet dat er amper gebruikers ervaringen/problemen in gebruik.. of vragen zijn over dit toestel. En wel 3 topics over de C500.
Heb ik dan toch een verkeerde keuze gemaakt voor deze telefoon te kiezen? (moet hem nog binnen krijgen). Ik krijg zo wel een beetje dat idee.
Dus blijkbaar heeft men de meerprijs over voor de C500, terwijl de SDA toch gewoon hetzelfde kan en onderhuids gelijk is aan de c500.
Hij is identiek aan de C500, ik heb daar geen problemen mee. De SDA werkt dus net zo goed.

Maar de C500 wordt ook al iets langer verkocht dan de SDA, vandaar wellicht meer ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige reden die me tegenhoudt deze telefoon te kopen is de beperkte kwaliteit van de camera. Ik was eerst aan het kijken voor de Samsung D500 (ook een soort smartphone - zonder Windows) omdat die een 1-megapixel camera heeft. Wat de Samsung D500 dan wel minder heeft is uitbreidbaar geheugen - hij heeft 96mb. Nu vraag ik me af of het niet beter is om te wachten met het kopen van die Qtek, totdat er een model uitkomt met betere camera en met de optie om een standaard hoofdtelefoon der op te zetten, want mp3 functionaliteit is ook belangrijk.

Als iemand nu mij kan zeggen van: bwa die mp3 functie is handig maar niet bruikbaar, ja dan weet ik het ook wel.

Is er iemand die zicht heeft op wanneer Qtek met een nieuwere versie uitkomt? Dus een smartphone, geen PDA-gsm want dat suckt om mee te bellen.

Is het overigens niemand opgevallen dat de Mio 8870 bijna hetzelfde is?
Afbeeldingslocatie: http://www.mio-tech.be/images/banner_8870_center_content.jpg
Voordelen: heeft SD (full SD én MMC) kaartlezer aan de zijkant en mogelijkheid tot SDIO (dus WiFi...). Ziet er leuk ding uit, enkel het feit dat het geen bluetooth heeft (alhoewel ik dat dus NOOIT gebruik, zit op mijn huidige telefoon) Maar het zou wel handig kunnen zijn voor later.

En hier meer prentjes: http://imagebank.mio-tech.be/categories.php?cat_id=57

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 11:08 . Reden: Mio ding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Volgens mij wordt die ook ls Medion verkocht in Duitsland, zie www.mobilejoe.de. De telefoon heeft misschien wat voordelen, maar hij is daarentegen ook groter en zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
shippie schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:22:
Iemand al voor elkaar gekregen om KPN GPRS er werkend op te krijgen?
Ja
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:15:
[...]

Haha >:)

Dus je merkt verder nix van T-Mobile ?( vind die provider maar nix ;) )
Het enige T-Mobile wat ik er nog op heb is het bootscherm en een klein logo'tje als je je PIN moet invoeren en als je gaat bellen (maar dat valt ook wel te vervangen)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.