De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
altijd mooi een nieuwe firmware!

heb trouwens mijn eerste sda probleem, please help me!!!

als ik muziek luister / spelletje doe / etc met hoofdtelefoon erin krijg ik sinds kort geluid van zowel mijn telefoon als uit de hoofdtelefoon !?!?

heb het profiel bekeken, kan er niks instellen, het gebeurd bij alles...!

als ik in de trein een mp3 luister hoort iedereen het dus :|

als het moet zet ik hem terug naar factory setttings, maar iemand anders die meegemaakt / een mogelijk oplossing??? hoop het echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had ergens eerder dit topic gelezen dat iemand anders hier ook last van had, maar dat kan ook in het C500 topic zijn. Als ik mijn headset aansluit komt er iig geen geluid meer uit de speaker... Misschien kun je proberen om 'm nog een keer handmatig op het headset profiel te zetten?

Dit topic is trouwens ook wel zo'n beetje vol. Ik ben ff bezig om een mooie startpost te fabriceren en dan maak ik wel een nieuwe aan :Y)

Edit: It is done :P

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1 op 04-04-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:28:
Neej je kan met Smart Explorer niet direct via bluetooth verzenden.. ik heb hier nog steeds problemen mee.. ik zie de bluetooth apparaten wel.. en heb ook toegang maar kan niks naar ze verzenden...:( iemand OPLOSSING?

2) Als ik de koptelefoon aansluit hoor ik perfect geluid uit de oordopjes.. maar dan hoor ik het ook nog uit mijn telefoon? Hoe kan ik dit uitschakelen? zodat ik het alleen maar via de oordopjes hoor..?

3)Als ik iets download van internet (proggies) en die dan naar mijn gsm kopieer zijn het setup.xml files ? :? Hoe kan ik deze .xml file's openen?

4)Weet iemand hoe ik een playlist aan kan maken in media player?

BEDANKT _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heb je probleem 2 al opgelost? Ik zit namelijk met hetzelfde, zie ook mijn laatste post anders...

Hij geeft het wel aan, maar ondertussen geluid via telefoon en oordopjes, heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 01:21:
het is me gelukt!!

1. zet de sda volledig uit
2. houd de 2 actie knoppen ingedrukt (met het - op de toets)
3. hou de powerknop ong 1sec ingedrukt je ziet als hij aangaat een wit scherm en daarna een zwart scherm.
4. druk zo gauw het zwarte scherm komt op 0 hierdoor zal hij hard resetten

voor de rest is het een beetje een kwestie van de telefoon aan en uit doen :)

veel succes! je wilt niet weten hoe opgelucht ik nu ben
nou dit heb ik inmiddels 15x geprobeerd samen met mijn vriendin, hij wil niet resetten!
zonder sim en of geheugen kaart..niks werkt

1x heb ik de melding gezien, drukte op 0, maar ging daarna gewoon verder...ik moet hem resetten want hij is goed in de war...waarom lukt het mij nou weer niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toen ik het probeerde lukte het me ook pas na een paar keer proberen. Je moet gewoon de juiste timing vinden denk ik :P Let trouwens wel op dat als je m reset dat dan ALLES weg is. Dus je sms'jes je nummers als je die niet op je sim hebt, enzovoorts. Je geheugenkaart wordt geloof ik niet leeg gemaakt.

Het nieuwe topic is trouwens al open, deze moet nog gesloten worden maar er is ff geen modje in de buurt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Een Deel 2 de plaats om te zijn momenteel.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.