De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miel schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:56:
Ik heb gisteren gebeld met t-mobile om mijn abonnement te verlengen (mag pas in mei) met een SDA... alleen bieden zij voor verlenging geen SDA aan....balen!

nu dan maar via een website of via de t-mobile shop gaan proberen...

iemand enig idee wat het in de t-mobile shop kost bij verlengen met 1 jaar?
http://www.smartphonestunts.nl/index.php

Volgens mij zijn ze hier wel aardig goedkoop met de SDA... En tevens bieden ze hem aan met een verlenging...

Wat is nou het verschil tussen de SDA en de Qtek 8020 Media Center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

RTB

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:45:

Wat is nou het verschil tussen de SDA en de Qtek 8020 Media Center?
Volgens mij alleen garantie (SDA <> Qtek) en wat PC-software (het Media Center deel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Even googlen:

In feite gaat het om een telefoon met de reguliere Windows Mobile software, maar dan aangevuld met software om films mee te bekijken op het kleine scherm. Ook levert Qtek software voor op de pc waarmee films op DVD omgezet kunnen worden voor het gebruik op de mobiele telefoon. Het softwarepakket heet Makayama Mobile Mediamaker. Met name de resolutie wordt teruggeschroeft door dit pakket - de film wordt tenslotte op een klein scherm bekeken. De 8020, wordt geleverd met een mini SD card van 128 MB.

Bij de SDA krijg je een mini SD card van 256 MB. De software die je bij de Qtek krijgt geleverd kun je met een beetje zoeken ook op het net vrinden ....

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:24
ok klein dilemma....

wat ga ik doen... heb 2 keuzes:

1. ik verleng mijn abonnement (goedkoopste dat ik tot nu toe gezien heb is 155 euro bijbetalen voor een 1 jarig T-mobile relax 150 abonnement, dan moet ik de t-mobile shop nog binnenlopen).

Kosten:

- 155 euro (kan ik verrekenen via mijn werkgever zodat hij 155 euro van mijn bruto salaris netto maakt.... dus dan betaal ik zelf nog maar iets van 93 euro of zo)
- abonnement: 21,50 per maand voor 15 maanden (3 maanden vantevoren verlengen):

totaal: 477.50 (of 415.50 na verrekening werkgever)

2. Ik koop de SDA los voor bijvoorbeeld 330 euro (kan misschien zelfs nog wel goedkoper maar dit heb ik tot nu toe gezien).

- 330 euro: toestel
- abo: 10,75 per maand voor 15 maanden:

totaal: 491.25 (of 359.25 na verrekening werkgever).

Het is een kleine kosten baten analyse.... met optie 2 betaal ik nu meer maar op termijn minder..... en ik kan hem NU al kopen ipv pas na 21 mei...

Nadeel is dus dat ik het bedrag nu moet "voorschieten" .

(eigenlijk heb ik de keuze al gemaakt terwijl ik dit aan het typen ben..... de vraag is dus nu: waar zal ik gaan bestellen en weet iemand wat verlengen bij t-mobileshop kost?)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor RTB

Je duitse SDA kan je die ook omschakelen naar een Engels besturungssysteem of kan je alleen de T( taal omschakelen en blijft hij verder Duits?

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB
  • Niet online

RTB

Ik heb m'n SDA Music gewoon in het Engels staan met een NL-locale (voor de datum e.d.). Ik kom dan ook nergens duitse onderdelen meer tegen.

(Taalkeuzes: US English, UK English, Duits, Frans, Italiaans, Nederlands, Tsjechisch? ("Cestina") en Turks). Deze taalkeuzes heb je zowel bij de telefooninstellingen voor het Windows gedeelte als bij de T9 SMS (duurde ff voordat ik dat doorhad :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
Zo, ik ben ook nog erg blij met mijn sda!

TomTom werkt perfect, moest even een patch installeren, maar nu pakt hij wel mijn holux reciever!

Ook mms en gprs werkt nu met Telfort! kostte wat tijd, maar hij doet het zoals het hoort. Zijn alleen nog wel deels o2 instellingen, maarja dat maakt niet uit.

Alleen is het ook mogelijk om menu items als t-zones uit het startmenu te halen? je kunt via een map op de phone wel enkele later aangemaakt snelkoppelingen verwijderen, maar die vaste snelkoppelingen krijg ik niet weg, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me het volgende af, en kan daarop geen antwoorden vinden:

Ik heb een Qtek 8020, is daar ook een Terminal Services Client voor beschikbaar zodat ik op mijn webserver kan inloggen? Volgens GSM-Web.nl staat dit er al standaard op geinstalleerd, maar ik kan het niet vinden.

Wat ik me ook afvraag is hoe ik er voor kan zorgen dat als ik met mijn telefoon in de buurt van mijn PC kom, automatsch gesynchroniseerd wordt. Ik heb al een Bluetooth-vebinding, en als ik op mijn telefoon ActiveSync opstart en op 'Connect via Bluetooth' klik, dan wordt alles keurig gesynchroniseerd. Maar als ik vanaf mijn PC begin te zoeken, kan mijn mobiele telefoon niet gevonden worden. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik wil graag dat het automatisch gaat.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sorry geen terminal services client op de Smartphone edt van MS.

bron: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3872

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB
  • Niet online

RTB

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:26:
Wat ik me ook afvraag is hoe ik er voor kan zorgen dat als ik met mijn telefoon in de buurt van mijn PC kom, automatsch gesynchroniseerd wordt.
BTAutoSync http://psychoman.co.uk/forum/ :

"BTAutoSync SP (Bluetooth AutoSync) for Smartphone 2003, is an application which will schedule repeated, automatic ActiveSync over Bluetooth! BTAutoSync SP will 'wake up' at user-defined intervals (as often as every minute) and attempt to locate your Bluetooth/ActiveSync partner desktop (over Bluetooth) and establish an ActiveSync connection..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
ok ben net even de stad in geweest....

bij de t-mobile shop kost de SDA los 334 euro. Verlengen is geen optie want dan blijft hij rete duur.

Ik heb nog 2 vragen:

- heeft iemand al een auto lader hiervoor? (zo ja, wat kost die).

- Welke GPS module is het beste/goedkoopste/prijs kwaliteit verhouding om hierbij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miel schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:09:

bij de t-mobile shop kost de SDA los 334 euro. Verlengen is geen optie want dan blijft hij rete duur.

Ik heb nog 2 vragen:

- Welke GPS module is het beste/goedkoopste/prijs kwaliteit verhouding om hierbij te kopen?
Ik heb hem zelf net besteld bij Smartphonestunts.com en daar heb ik hem met een verlenging voor -20 eurie!!!
Is niet duur lijkt mij? krijg je er uiteraard ook nog een 256Mb kaartje "gratis" bij...

Ik zou zelf voor Tom Tom gaan... blijft echt een topper!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

miel schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:09:

Ik heb nog 2 vragen:

- Autolader bij een Orange-shop te verkrijgen voor € 12.95 (voor een C500, maar ze zijn identiek).

- Voor € 100,- zijn er verschillende verkrijgbaar, bijv. Leadtek, Rikaline.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Autolader krijg je al bij je gps ontvanger, is ook voor de sda te gebruiken!

Beetje zonde als je die dan dubbel hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

nickpma schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:48:

Volgens mij bedoelde miel een autolader speciaal voor de SDA. En mijn GPS-autolader is echt niet te gebruiken op mijn C500 en SDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
hmm, ik heb een holux gr 231, en dat heeft zo'n rond ding die je in sigarettenaansteker doet, en daaraan vast een usb kabel die in je holux of in je sda kan, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:36:
[...]

Ik heb hem zelf net besteld bij Smartphonestunts.com en daar heb ik hem met een verlenging voor -20 eurie!!!
Is niet duur lijkt mij? krijg je er uiteraard ook nog een 256Mb kaartje "gratis" bij...

Ik zou zelf voor Tom Tom gaan... blijft echt een topper!!!
Die 256 mb kaart is standaard... en -20 is alleen als je 2 jaar verlengen doet.... dan bespaar ik me dat jaar ook 24 keer 11 euro, dat is 264 euro...... dus zoveel scheelt het niet... doe het liever zo en krijg dan wat via mijn werk terug..

Ik ga ook maar eens kijken voor die holux GPS module, wel handig dat je alles met 1 kabel op kunt laden!

Alleen balen dat mijn MR Handsfree carkit niet past......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
RTB schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:07:
Ik heb m'n SDA Music gewoon in het Engels staan met een NL-locale (voor de datum e.d.). Ik kom dan ook nergens duitse onderdelen meer tegen.

(Taalkeuzes: US English, UK English, Duits, Frans, Italiaans, Nederlands, Tsjechisch? ("Cestina") en Turks). Deze taalkeuzes heb je zowel bij de telefooninstellingen voor het Windows gedeelte als bij de T9 SMS (duurde ff voordat ik dat doorhad :) )
Kan je vertellen waar je em hebt gekocht of kan dat alleen over de PM? ;) Want ik zit nu te twijfelen om er dan ook 1 te nemen, want €300 is geen geld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

deuxani schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:05:
[...]

...want €300 is geen geld natuurlijk.
Voor dat geld krijg ik hem toch liever gratis bij een abbo waar ik in een jaar €50,- meer voor betaal ofzo :)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Maar hij is niet te koop met abbo, dat is het probleem. ;) Ik had nog bij Belcompany gevraagd of zij misschien meer wisten of hij überhaupt naar Nederland komt. Konden ze mij niet vertellen (wat ik zie als een nee) En ik ga weg bij T-Mobile omdat ze opeens het dubbele vragen per minuut als je buiten je belbundel komt, dus zou ik em sowieso niet met abbo kunnen kopen. Dus dit is de enige oplossing. :) En met een cashback deal bij Telfort is dit toestel in principe ook zo goed als gratis. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door deuxani op 20-03-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB
  • Niet online

RTB

deuxani schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:05:
[...]

Kan je vertellen waar je em hebt gekocht of kan dat alleen over de PM? ;) Want ik zit nu te twijfelen om er dan ook 1 te nemen, want €300 is geen geld natuurlijk.
Omdat het anders misschien opgevat wordt als 'oneigenlijk gebruik van het forum' zal ik het via PM doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens heb ik gelezen dat het met de qtek 8020 en met de imate sp3i niet mogelijk is om via bluetooth bestanden te versturen. Klopt dit?

Zijn er rom updates beschikbaar voor de qtek 8020? Zo ja, waar?

Groeten,
Ernst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:37:
Ergens heb ik gelezen dat het met de qtek 8020 en met de imate sp3i niet mogelijk is om via bluetooth bestanden te versturen. Klopt dit?
Wat een onzin.
Zijn er rom updates beschikbaar voor de qtek 8020? Zo ja, waar?

Groeten,
Ernst
Nog niet, wel voor de qtek 8010 en de sp3i dus de 8020 zal misschien ook nog wel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Wat een onzin.

Is niet helemaal onzin; zonder extra software is dit niet mogelijk (is geen standaard functionaliteit in de ROM.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Heb hem inmiddels al voor 309 gevonden in een winkel..... dus dat gaat het worden denk ik! (de gewone SDA that is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:30:
> Wat een onzin.

Is niet helemaal onzin; zonder extra software is dit niet mogelijk (is geen standaard functionaliteit in de ROM.)
Ok,zei het misschien iets te ongenuaneerd, maar de hardware is er, microsoft is alleen vergeten de juiste software erop te zetten.
Maar met freeware software is dit binnen 1 minuut opgelost. Dus maak je geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
RTB schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:42:
Omdat het anders misschien opgevat wordt als 'oneigenlijk gebruik van het forum' zal ik het via PM doen... ;)
offtopic:
GoT heeft helaas geen PM's he, dus als je me zou willen mailen op mijn gebruikersnaam at Hotmail.com :) Supa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er een weker op de sda ,waar kan ik die vinden dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:17:
Zit er een wekker op de sda? En waar kan ik die vinden?
Start --> Settings --> Date and Time (9 - 4)

Dan onderaan kun je Alarm aan en uit zetten, en de tijd veranderen.

Let wel op dat de wekker niet werkt als je telefoon uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Erik1 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:48:
[...]

Start --> Settings --> Date and Time (9 - 4)

Dan onderaan kun je Alarm aan en uit zetten, en de tijd veranderen.

Let wel op dat de wekker niet werkt als je telefoon uit staat.
mmm dat is wel een nadeel... ik dacht dat tegenwoordig elk mobieltje wel een wekker had die gewoon werkte als de telefoon uit staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:13:
[...]

Ok,zei het misschien iets te ongenuaneerd, maar de hardware is er, microsoft is alleen vergeten de juiste software erop te zetten.
Maar met freeware software is dit binnen 1 minuut opgelost. Dus maak je geen zorgen.
Kan je een voorbeeld noemen? Scheelt mij wat zoekwerk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
deuxani schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:31:
En ik ga weg bij T-Mobile omdat ze opeens het dubbele vragen per minuut als je buiten je belbundel komt, dus zou ik em sowieso niet met abbo kunnen kopen. Dus dit is de enige oplossing. :) En met een cashback deal bij Telfort is dit toestel in principe ook zo goed als gratis. 8)
Goed dat je het zegt, het was mij nog niet opgevallen. Ik vond het GPRS tarief van t-mobile al veel te hoog, dus nu wordt het echt tijd om te switchen. Wat houdt die cashback precies in? Kan je er voor kiezen om ineens dat bedrag op je rekening gestort te krijgen in plaats van een lager maandbedrag te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
heb zojuist bij de mediamarkt een SDA gehaald voor 309 euro..... leuke deal en hij staat nu nog ingepakt naast me... zo maar eens open maken en spelen!

[ Voor 92% gewijzigd door miel op 23-03-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:18:
[...]

Kan je een voorbeeld noemen? Scheelt mij wat zoekwerk :).
Binarys Smartexplorer. Volgende keer zelf zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
weet iemand hoe je het geluid bij het uitschakelen van de telefoon uit kunt zetten?

hij staat keurig op stille modus maar dat krijg ik er (nog) niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
je kunt het afsluit geluidje opzoekt en hernoemd in de telefoon heb je er geen last meer van

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
bokkie11 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:51:
je kunt het afsluit geluidje opzoekt en hernoemd in de telefoon heb je er geen last meer van
weet jij hoe dat heet en waar het staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Das een bugje ja, als je m op stil hebt staan hoor je nog steeds dat geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Erik1 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:45:
Das een bugje ja, als je m op stil hebt staan hoor je nog steeds dat geluidje.
ja ok maar dat moet te verwijderen zijn op de een of andere manier...Ok ik heb het bestand gevonden, kan het alleen niet renamen want het is een system file....

[ Voor 15% gewijzigd door miel op 24-03-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohho vandaag mijn qtek 8020 opgehaald..

Maar ik heb een paar vraagjes:

1 welke software kan ik gebruiken om mp3-tjes te converteren naar wav en te bewerken zodat ze klein genoeg zijn voor de telefoon

2 hoe/waar kan ik nieuwe theme's/wallpapers voor mijn homescreen vinden ?
En waar moeten .jpegs staan als ik ze als wallpaper wil hebben want de handleiding zegt geen drol over welke bestanden er voor gebruikt mogen worden, hoe groot ze mogen zijn en waar ze moeten staan.

3 Hoe krijg ik mijn homescreen zo leeg mogelijk.. ik hoef niet te zien dat ik geen geplande afspraken heb en welk profiel ik heb en dat ik geen sms-jes heb ik wil hem gewoon zo leeg mogelijk

4 Hoe kan ik zien hoeveel ruimte er nog op mijn gehuegenkaart zit want met de handleiding erbij vind ik enkel hoeveel intern gehuegen er nog vrij is

5 Is er ook software om divx flms te kunnen kijken/converteren want de bijgeleverde media software is wel leuk maar die wmv files zijn nu niet de beste kwaliteit..op mijn n-gage had ik smartmovie die xvids kon afspelen is dit er ook voor smartphones ?

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 09:09

Jman

jfphoto.nl

Ik heb mijn 8020 ook, echt een mooi ding, k moet alleen nog wel veel uitzoeken en aanpassen tot dat het voor mij een beetje goed functioneert.

Als je je homescreen wilt aanpassen moet je eens kijken voor homescreen designer van Ruttensoft, dat is wel een leuk prgramma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb problemen met het installeren van een certificaat.
Ik krijg de melding: this is not a valid certificate
Weet iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na opnieuw het certificaat geexporteerd te hebben, wil hij wel installeren maar komt uiteindelijk met de melding, The phone may be locked.
Het is een i-mate sp3i, simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:08
Ik heb nou de bluetooth tussen mijn pc en mijn 8020 perfect ingesteld. Activesync en internet werkt als de spreekwoordelijke tierelier. Ook de functie dat je pc-speakers en microfoon als headset voor je phone werken is nou ondersteund.
Ik heb een goedkope bt-dongle van Colorfone ( CSR-generic chipset) gekocht. Met de bijgeleverde software kon ik alleen maar bestanden dussen de pc en phone verzenden. Daarom het net maar weer afgestruind naar een oplossing. Hier vond ik de oplossing: de nieuwste Widcomm drivers. Werkt perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miel schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:47:
heb zojuist bij de mediamarkt een SDA gehaald voor 309 euro..... leuke deal en hij staat nu nog ingepakt naast me... zo maar eens open maken en spelen!
Weet je misschien of deze een simlock heeft? En welke mediamarkt filiaal heb je deze gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weten wij nooit van tevoren. Wij krijgen namelijk telkens andere leveringen vanuit T-Mobile. Het komt inderdaad wel eens voor dat wij achteraf van klanten horen dat de SDA die wij geleverd hebben geen simlock bevatte. Aangezien wij de pakketten niet kunnen openen weten wij dit echter nooit van tevoren en kunnen hier dus ook geen zekerheid over afgeven.
De T-Mobile SDA die wij leveren heeft een simlock. Het is dus niet mogelijk om andere simkaarten te gebruiken met deze toestel.
Deze heeft een simlock.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
smartphonestunts, pdastore en thyphone

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
* Erik1 is blij met zijn simlockvrije SDA :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb jij hem gehaald? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

AJM

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:32:
[...]

Weet je misschien of deze een simlock heeft? En welke mediamarkt filiaal heb je deze gehaald?
naar mijn weten hebben de normale SDA's geen simlock, ook die van T-Mobile niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_GoldStrike_ schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:41:
[...]

naar mijn weten hebben de normale SDA's geen simlock, ook die van T-Mobile niet.
het merendeel van de reacties die ik heb gelezen wijzen erop dat er geen lock op zit nee, maar er zijn ook wat mensen die zeggen dat het er wel op staat, en ik wil niet een van die mensen worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Ikzelf heb een 'normale' SDA van T-mobile, gekocht via telecom.nu eind februari. Er zit hier WEL een simlock op.
Ik vermoed dat T-mobile de eerste partijen per ongeluk niet heeft voorzien van een simlock.
Je merkt het ook, als je dit topic van begin tot eind door loopt wordt de eerste simlocked SDA ontdekt ergens eind december/begin januari. Alles daarvoor had dat niet.
Wanneer je geluk hebt zou je dus nog ergens een SDA kunnen vinden uit een oude voorraad die dus geen simlock heeft.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb gister wat filmpjes gemaakt met m'n SDA, nu wou ik die filmpjes afspelen op m'n pc maar dat werkt niet. Kwestie van converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:32:
[...]

geen idee of er een simlock op zit.. ik had de enige en dus de laatste in maastricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog wat leuke games die op een smartphone werken ?

Ik heb tot nu toe enkel toki tori gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:56:
Ikzelf heb een 'normale' SDA van T-mobile, gekocht via telecom.nu eind februari. Er zit hier WEL een simlock op.
Ik vermoed dat T-mobile de eerste partijen per ongeluk niet heeft voorzien van een simlock.
Je merkt het ook, als je dit topic van begin tot eind door loopt wordt de eerste simlocked SDA ontdekt ergens eind december/begin januari. Alles daarvoor had dat niet.
Wanneer je geluk hebt zou je dus nog ergens een SDA kunnen vinden uit een oude voorraad die dus geen simlock heeft.
8)7 heb ik weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Het duurt denk ik niet lang meer voordat het tweede topic over deze mooie phone geopend kan worden. Ik heb deze gestart (kun je ook wel zien aan de beroerde startpost ;) ) en ik heb zelf geen SDA gekocht, maar een c500.

Ik geef het stokje dus door! Iemand anders mag een mooie startpost maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor, Windows Mobile of Symbian OS? Voordelen/nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Gisteren na wat gekloot eindelijk TomTom draaiende gekregen (met deze gps ontvanger http://www.pdashop.nl/product/15672).

werkt prima! Ben alleen erg benieuwd hoelang de batterij het vol houdt...... de usb car charger die bij de gps ontvanger zit werkt helaas niet met de SDA... dus ik moet nog even langs de orange shop om dat te proberen..;-)

Iemand nog een tip om dat afsluitgeluidje eruit te slopen? Ik kom er nu niet in omdat hij zegt dat het beveiligd is........

dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 18 maart de normale SDA besteld bij belnu.nl en afgelopen week mogen ontvangen. Op de site staat dat de telefoon een simlock heeft, op de doos van de telefoon en in het boekje ook. Ik probeerde toch nog even of dit wel klopte en tot mijn verbazing werkt elk ander netwerk in de telefoon. Blijkbaar heb ik dan geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
nickpma schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:48:

Ik wil dit even corrigeren...

de auto usb lader voor mijn Adapt bluetooth gps ontvanger werkt NIET in combinatie met de SDA... beetje jammer maar goed, niks aan te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

AJM

fulgore schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:56:
....Ik vermoed dat T-mobile de eerste partijen per ongeluk niet heeft voorzien van een simlock.
dan heb ik ook geluk gehad, heb de mijne 2 maart gekocht bij T for Telecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miel schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:04:
[...]

de auto usb lader voor mijn Adapt bluetooth gps ontvanger werkt NIET in combinatie met de SDA... beetje jammer maar goed, niks aan te doen!
Waarom niet? is toch allebei mini-usb zoals ook bij digitale camera's enz. gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die USB lader gewoon wat stroom op de + lijn zet, en dat de SDA nog een datalijn nodig heeft :?

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:43:
[...]

Waarom niet? is toch allebei mini-usb zoals ook bij digitale camera's enz. gebruikt worden?
ik ben niet technisch maar hij herkent hem gewoon niet.... begint niet te laden en zo...

dus er zal wel iets anders aan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week ook de qtek 8020 in gebruik!
Mooi ding alleen enkele puntjes:

1. Weet iemand of en zo ja waar de handsfree speaker-phone functie zit? Volgens de specs. op de meeste sites wel aanwezig alleen nog niet kunnen vinden.
2. Veel mensen horen een echo van zichzelf wanneer ze met mij aan het bellen zijn, herkennen mensen dit?
3. Tijdens het bellen af en toe een 'tik' in het geluid...

Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:22:

1. Weet iemand of en zo ja waar de handsfree speaker-phone functie zit? Volgens de specs. op de meeste sites wel aanwezig alleen nog niet kunnen vinden.
2. Veel mensen horen een echo van zichzelf wanneer ze met mij aan het bellen zijn, herkennen mensen dit?
3. Tijdens het bellen af en toe een 'tik' in het geluid...

Michiel
ad 1: 4 seconden de groene toets inhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik het afsluitende windows geluidje uit kan zetten (het geluidje wanneer je hem uitzet dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
miel schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:04:
[...]

Miel, je hebt helemaal gelijk, dit had ik echt niet verwacht!

Wel balen, nu moet ik ergens anders een autolader vandaan zien te halen, de vraag is waar, ik heb geen orange shop in Groningen!? Dus als iemand een idee heeft!

En doet die van de c500 het wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
nickpma schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:34:
[...]
Wel balen, nu moet ik ergens anders een autolader vandaan zien te halen, de vraag is waar, ik heb geen orange shop in Groningen!? Dus als iemand een idee heeft!
In de Herestraat zit een Orange shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
ah ok, morgen maar even langs dan...ook meteen even naar de mediamarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:17:
Weet iemand hoe ik het afsluitende windows geluidje uit kan zetten (het geluidje wanneer je hem uitzet dus)?
een leeg wavje er in plaats van zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschilt per SDA of er wel of geen Simlock opzit. Ik werk in een telefoonwinkel en de eerste die we binnenkregen zat een simlock op en de volgende weer niet.

Advies.
Koop gewoone en 8020, ziet er nog een stuk mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:01:
Het verschilt per SDA of er wel of geen Simlock opzit. Ik werk in een telefoonwinkel en de eerste die we binnenkregen zat een simlock op en de volgende weer niet.

Advies.
Koop gewoone en 8020, ziet er nog een stuk mooier uit.
't ding is wel 110 euro duurder dan de SDA, zonder abbo.
en voor t zelfde toestel vindt ik dat nogal wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:54:
[...]

een leeg wavje er in plaats van zetten
ik kan de naam niet eens wijzigen en als ik er een leeg wav-je voor in de plaats wil zetten krijg ik er gewoon een 2e bestand naast...

1e kan ik niet wijzigen ivm het feit dat het bestand zogenaamd gebruikt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar eens een herhaling van een van mijn vragen, welke games/software hebben jullie erop staan..ik zoek nog nuttige proggies en games..ik heb tot nu toe enkel toki tori en smart explorer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:57:
Nog maar eens een herhaling van een van mijn vragen, welke games/software hebben jullie erop staan..ik zoek nog nuttige proggies en games..ik heb tot nu toe enkel toki tori en smart explorer gevonden.
Kijk in het C500 topic, op smartphone sites als modaco en coolsmartphone etc, zoek met google, enzovoorts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk ook eens op airfagev.com, veel leuke games........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:32:
kijk ook eens op airfagev.com, veel leuke games........
Mucho thanks..nu nog een groter mini-sd kaart bestellen mijn 128 meg is bijna vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Voor de mensen (waaronder ik) die een USB-autolader hebben maar die niet als lader voor de telefoon kunnen gebruiken, in het C500-topic staat een link naar (volgens mij Modaco) een manier om de kabel om te solderen dat hij wel oplaad. ik geloof dat de vierde en vijfde pin van de mini-usb aan elkaar moeten en aan de metalen buitenrand. 't kost je een usb-kabel maar het scheelt je een lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
GodDamage schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:54:
Voor de mensen (waaronder ik) die een USB-autolader hebben maar die niet als lader voor de telefoon kunnen gebruiken, in het C500-topic staat een link naar (volgens mij Modaco) een manier om de kabel om te solderen dat hij wel oplaad. ik geloof dat de vierde en vijfde pin van de mini-usb aan elkaar moeten en aan de metalen buitenrand. 't kost je een usb-kabel maar het scheelt je een lader.
Net vanmiddag een lader bij orange besteld, er vanuit gaande dat de c500 autolader ook met een sda werkt...

Als ik mijn eigen usb<->mini usb kabel gebruik op mijn holux autolader werkt dit niet, waarom dan wel als je deze soldeert?

Het ligt dan toch gewoon aan de lader zelf, niet aan de kabel?

De c500 lader was trouwens in Groningen nergens te krijgen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:22:

Michiel
Ik heb hetzelfde probleem, maar alleen als ik bel via m'n Nokia CK-1W Bluetooth carkit. Voor de rest hoort iedereen me prima (SDA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( mijn sda is naar 1 dag de accu leeg zijn ernog meer met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:54:
:( mijn sda is naar 1 dag de accu leeg zijn ernog meer met dit probleem
hoe lang heb je hem al

wat heb je er mee gedaan

wat heb je allemaal draaien?

Ik heb hem maandag opgeladen, gisteren en vandaag heel de dag aan gestaan, tom tom gedraaid en nog 100% vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens (en meisjes?), ik zit erover na te denken om een SDA Music te kopen via een onlineshop uit duitsland.

Ten eerste vind ik de Music versie mooier, daarnaast heb ik dan ook geen gezeik met simlocks.

Waarom zou ik hem niet kopen via Duitsland? Ik neem aan dat ik de taal gewoon kan veranderen naar het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ja taal naar engels kan wel, maar als je SMSjes wilt typen met T9 denk ik dat je wel Nederlands wilt hebben ;) Weet niet of dat erop zit. Kan verder best hoor :) Maar dan zou je dat dus ff aan die shop moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T9 heb ik ook op me huidige telefoon. Nooit gebruikt meteen uitgezet, ik vond het maar niets :D Dat zal ik dus niet echt missen.

Ze zijn trouwens ook een stuk goedkoper.

SDA: 240 euro:
http://www.mobilebomber.d...detail,sunshop)&_edit=312

SDA Music: 220 euro
http://www.mobilebomber.d...detail,sunshop)&_edit=617

Komt nog 20 euro verzendkosten bij ongeveer, nog steeds een stuk goedkoper dan in Nederland :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
nickpma schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:25:
[...]

Net vanmiddag een lader bij orange besteld, er vanuit gaande dat de c500 autolader ook met een sda werkt...

Als ik mijn eigen usb<->mini usb kabel gebruik op mijn holux autolader werkt dit niet, waarom dan wel als je deze soldeert?

:'(
Omdat de telefoon pas laden toestaat nadat het een bepaald signaal doorkrijgt. Dit kun je simuleren door die pins te solderen. Zoek maar op Modaco. Daar staat alles netjes uitgelegd (wel in het Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:50:
T9 heb ik ook op me huidige telefoon. Nooit gebruikt meteen uitgezet, ik vond het maar niets :D Dat zal ik dus niet echt missen.

Ze zijn trouwens ook een stuk goedkoper.

SDA: 240 euro:
http://www.mobilebomber.d...detail,sunshop)&_edit=312

SDA Music: 220 euro
http://www.mobilebomber.d...detail,sunshop)&_edit=617

Komt nog 20 euro verzendkosten bij ongeveer, nog steeds een stuk goedkoper dan in Nederland :/
Ze zijn wel goedkoper, maar bij de Nederlandse SDA krijg je een 256MB MiniSD kaartje :)

Bij de Duitse SDA krijg je geen kaartje en bij de Duitse SDA Music krijg je een 128MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Heeft iemand hier al geprobeerd om EN gps bluetooth EN een bluetooth headset draaiende te krijgen??? (en zo ja: werkt dit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

miel schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:46:
Heeft iemand hier al geprobeerd om EN gps bluetooth EN een bluetooth headset draaiende te krijgen??? (en zo ja: werkt dit?)
Ik heb en een adapt bluetooth GPS aan m'n iMate SP3i hangen, en de Parrot 3100 carkit. En werkt perfect!

Voor de mensen die nog een autolader zoeken:

http://www.mobilefun.co.uk/product/2822.htm

Koste inclusief verzendkosten en pondkoers iets van 20 euro. 1 week op moeten wachten.

Edit: Hmm. Is em toch niet volgens mij. Kan die ene die ik besteld heb niet meer terugvinden op die site.

Edit2: Deze is het: http://www.mobilefun.co.uk/product/5253.htm

[ Voor 40% gewijzigd door amphora op 31-03-2005 13:03 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Erik1 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:39:
Ja taal naar engels kan wel, maar als je SMSjes wilt typen met T9 denk ik dat je wel Nederlands wilt hebben ;) Weet niet of dat erop zit. Kan verder best hoor :) Maar dan zou je dat dus ff aan die shop moeten vragen.
Ja hoor, ik heb hem ook meteen naar Engels gezet, en als je een sms aan het tikken bent en je houd * ingedrukt, kun je de taal van T9 kiezen.. handig dus.

Ik heb hem vanochtend binnengehad, jezus wat een verschil met mijn 6310i zeg! Ook TomTom draaiend, nu nog alleen een keer geld voor een GPS ontvanger ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Amphora schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:53:
[...]

Ik heb en een adapt bluetooth GPS aan m'n iMate SP3i hangen, en de Parrot 3100 carkit. En werkt perfect!

Voor de mensen die nog een autolader zoeken:

http://www.mobilefun.co.uk/product/2822.htm

Koste inclusief verzendkosten en pondkoers iets van 20 euro. 1 week op moeten wachten.

Edit: Hmm. Is em toch niet volgens mij. Kan die ene die ik besteld heb niet meer terugvinden op die site.

Edit2: Deze is het: http://www.mobilefun.co.uk/product/5253.htm
DUUR!

http://www.typhone.nl/ind...k&merkid=9&typeid=90#down

7,50 voor een autolader, lijkt me toch beter dan he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Is misschien beetje spammen maar niet geheel offtopic:
Ik doe mijn iMate SP3i in de verkoop:

http://www.speurders.nl/speurder.php?id=6655735

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
voor de mensen die hun SMS'jes wil synchen, zie een artikeltje op de FAQ van Coolsmartphone.com. Nog niet geprobeerd, maar goed:

http://www.coolsmartphone...wfaq&artid=145&Itemid=107

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amphora schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:23:
Is misschien beetje spammen maar niet geheel offtopic:
Ik doe mijn iMate SP3i in de verkoop:

http://www.speurders.nl/speurder.php?id=6655735
bevalt ie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb al een ipaq. Ik zag em meer als vervanger voor mijn T630 en ipaq. Dus lekker alles in 1. Maar navigeren met tomtom op de ipaq gaat toch iets fijner dan met de mobile versie. Groter scherm, meer instellingen etc. Ofwel ik gebruik em nog steeds alleen maar om te bellen :) beetje overkill dan. Hij is overigens al verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die voor de Qtek of de SDA een andere media player heeft gevonden dan de standaard media player van windows? Eentje die wel playlists kan maken en in mp3's kan spoelen bijvoorbeeld?

Ik begin de qtek 8020 steeds meer als (smart)telefoon te waarderen...

Groeten,

Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Betaplayer, alleen is de interface voor muziek niet super. Wel als je playlists maakt en dat kan het proggie ook. Video speelt hij goed af en je kunt spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Eventueel is er pocket music, top programma, enige nadeel is dat je niet kunt spoelen volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de Franse site is er een nieuwe ROM update voor de 8020, versie 1.1.114.135. Helaas kan je hem er niet downloaden.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.