De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

El_Quedro schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:48:
Ik heb mijn SDA sinds gister, en het is een schitterend apparaat.

Ik heb er een beetje mee gespeeld, maar toch vind ik een hoop bluetooth opties missen :X
Ik kan geen bestanden versturen, geen contacts, niks eigenlijk.
Ook heb ik activesync nog niet draaiend gekregen via bluetooth :(

Kan iemand mij vertellen of je die service kan installeren? en hoe ik activesync makkelijk draaiend krijg? want activesync zegt dat mijn comporten 'not available' zijn.
Smart Explorer 2.02 installeren en je hebt een verkenner waarin je een optie hebt om via BT te verzenden. Dan kun je zowieso door je hele telefoon bladeren en alles versturen wat je wilt.

En post even wat pics als je kunt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Quedro schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:48:
Ik heb mijn SDA sinds gister, en het is een schitterend apparaat.

Ik heb er een beetje mee gespeeld, maar toch vind ik een hoop bluetooth opties missen :X
Ik kan geen bestanden versturen, geen contacts, niks eigenlijk.
Ook heb ik activesync nog niet draaiend gekregen via bluetooth :(

Kan iemand mij vertellen of je die service kan installeren? en hoe ik activesync makkelijk draaiend krijg? want activesync zegt dat mijn comporten 'not available' zijn.
Bluetooth kan je wel gebruiken, probeer Smartexplorer te installeren, of gebruik bij de gewone explorer de optie: bestand verzenden via IR. Dan zal ie automatisch kiezen voor Bluetooth.

Voor het installeren van Bluetoothsync raad ik je aan hier even te kijken: Modaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ok tnx, ik zit nu op school.
Ik zal vanmiddag even foto's van de phone + accessoires en foto's gemaakt met de phone hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Canon23

>>MY<< world

Ben benieuwd...mag ook me abootje weer verlengen en denk dat het de SDA wordt...want je kan er alles mee :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Canon23 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:21:
Ben benieuwd...mag ook me abootje weer verlengen en denk dat het de SDA wordt...want je kan er alles mee :)
Ik heb dus ook gekeken voor verlenging, maar ik heb toch maar voor een nieuwe abbo gekozen. De SDA wordt gewoon duur als je voor verlenging gaat, en bij een beetje abbo is hij gewoon gratis :)

Ook een leuke bijkomst is de lichtsensor die op dat ding zit, hij detecteerd zelf of ie veel moet oplichten, of je toetsenbord verlichting helemaal uitlaat, etc.

Werkelijk schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde mijn sim only 150 omzetten naar een gewoon 150 abonnement. Kreeg een prachtige lijst opgestuurd met telefoonaanbiedingen maar helaas stond de SDA er niet tussen. Wel de MDA compact voor 175 €. Weer de KS gebeld om een SDA te vragen maar die kunnen niets voor me doen.....gaat allemaal via de marketingafdeling blabla. Nu ben ik naar een 'gewone' telecomwinkel gestuurd of eventueel een T-Mobile winkel, maar dan moet ik naar Den Haag, om het 'daar maar te proberen'. Kortom, kost me weer veel moeite om T-Mobile rijker te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Zoals beloofd een aantal foto's. helaas is mijn camera niet goed in close ups, maar het is beter als niks :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/touchdown/telefoon/sda_totaal.JPG
Van links naar rechts:
Boven: Software voor PC (Outlook 2002 + ActiveSync), Software voor SDA, Handleiding, Adapter
Onder: SDA, accu, klepje achterkant, 256mb Mini-SD & converter, Koptelefoon met analoog volume :Y), USB Kabel (laad ook op), en een irritant tasje voor aan je riem.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/touchdown/telefoon/sda_voorkant.JPG
Spreek voor zich.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/touchdown/telefoon/sda_binnenkant.JPG
De Mini-SD zit onder accu, samen met je sim kaart zoals je ziet.
Ik denk dat misschien toekomstige Mini-SD WiFi toepassingen verloren kunnen gaan :(

Voor de rest, top !

Heeft iemand trouwens al voor elkaar gekregen deze telefoon via bluetooth activesync te gebruiken? Mijn telefoon is geconnect via de virtual com-port, maar activesync blijft zeggen dat deze port 'not available' is. heel vreemd.

[ Voor 14% gewijzigd door El_Quedro op 08-12-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Waar heb je je SDA vandaan, ik heb hem nog nergens kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Alieunited schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:28:
[...]

Waar heb je je SDA vandaan, ik heb hem nog nergens kunnen ontdekken.
T For Telecom Alkmaar..
Ze hadden er maar 2 binnen gekregen, en ik heb er 1 van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een leuk speelgoed zeg :D Heb net m'n GPRS werkend gekregen en heb me net voor het eerst mobiel aangemeld op MSN >:)
Ben benieuwd hoe snel die kb's er doorheen vliegen met dat internetten dus doe nog maar ff rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je dat 256mb kaartje er ook bij gsmstunts erbij?

edit
het staat nu ook op gsmstunts dat je er een bij krijgt beter! :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
hey op gsm stunts kost ie nu maar 159,- tijdje geleden nog 169,-
ik heb hem nog niet, krijg ik hem dan ook voor 159,- ?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Laatst online: 17-08 23:49
Ik heb idd ook een tientje meer betaald dan wat hij nu kost.
Heb dus gelijk maar ff een mailtje bij gsmstunts gedropped...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bel inderdaad ff, is sneller en weet je het meteen.

Ik had hem ook met alleen verlenging besteld. Zag ik afgelopen week dat je er nog wat extra's bij kon bestellen (512MB Mini-SD). Na een telefoontje is hij toegevoegd aan mijn order. Prima prijs was het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 09:09

Jman

jfphoto.nl

Heeft er iemand al wat info over het uitkomen van de Qtek 8020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Smartphonestunts.nl in de komende dagen! Er is een eigen topic voor de Qtek 8020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Hmm... dat had ik nog niet gezien :)

[ Voor 66% gewijzigd door Jman op 09-12-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
Gisteren om 22:50 nog een mailtje terug gehad van gsmstunts!!!
Krijg idd mijn tientje terug en nog beter, vandaag of morgen komen ze binnen!!!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:34

Korakal

Up up up!

cosmetische titelfix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PDAshop.nl (http://www.pdashop.nl/product/4030) hebben ze hem nu voor 319 euro inclusief SD kaartje, Telfort simlock maar zonder Abbo.

Mooie prijs alleen zit ik nogal met die simlock en T-mobile software ( ROM ).
Kan nog niets vinden op Internet die dat probleempje "fixed" :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hmmpf, nu opeens bij gsmstunts: gratis 256MB Mini-SD kaartje ...

Ik heb die 512mb er los bijbesteld voor € 69,-. Ik voel me een beetje benadeeld. Moet maar weer even een telefoontje plegen. :(

edit:
Even gebeld. De SDA-paketten zijn er helaas nog niet, maar die 256MB Mini-SDkaarten worden standaard door T-Mobile erbij geleverd in de doos. Ik heb die extra 512MB dus maar geannuleerd. De mensen van gsmstunts zijn trouwens erg vriendelijk en behulpzaam! ff surveyen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Smarron op 10-12-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
hmmm :( bij gsmstunts hebben ze hem nog niet binnen, ze hebben beloofd dat ik woensdag hem in huis heb...

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij verschillende shops zie je overal dat 256MB SD kaartje staan.
Volgens mij is het dan ook een standaard accessoire bij de SDA of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
jeps bij t-mobile standaard mee geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opeens een grote prijsdaling voor dit toestel!
Zowel bij gsmstunts en bij t-mobile zelf. ik bedoel dan in combo met een 1-jarig abbo. Nu wordt de keuze tussen deze en de c500 van orange veel gemakkelijker voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu 2 dagen in bezit, wat een geweldig ding. films zien er geweldig uit, spelletjes ook, ik ben hem al helemaal aan het volstouwen met leuke dingen......
alleen de headset klinkt redelijk belabberd, daar moet ik maar eens wat anders voor zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er meer over het wel of niet uitkomen van een 8020 met zwarte toetsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de simlock van de sda kunnen krijgen?
Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar kan nergens duidelijke informatie vinden over het unlocken van de sda.
Of zou de unlock methode van de c500 werken voor de sda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De HTC Typhoon is de QTek 8010 / Orange SPV-C500 / iMate SP3 ;)

De QTek 8020 / T-Mobile SDA / iMate SP3i heeft als "codenaam" HTC Feelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:55:
Heeft iemand al de simlock van de sda kunnen krijgen?
Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar kan nergens duidelijke informatie vinden over het unlocken van de sda.
Of zou de unlock methode van de c500 werken voor de sda?
Waarschijnlijk wel, maar mail de makers van de site, die zullen het zeker wel weten. Zijn heel behulpzaam en mailen snel terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Heeft iemand TT Mobile er al werkend op gekregen ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 11:58

Kalkie

NLMP

Ja, na installatie van de Tomtom Traffic update (ook al gebruik je dat verder niet), in combinatie met een TomTom Wireless GPS, zonder verder iets in te stellen. Tomtom opstarten. Er loopt een topic over tomtom mobile, daar staat uitgebeide info.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalkie op 13-12-2004 00:39 ]

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mailtje kreeg ik terug na mijn vraag of ze ook unlock services voor de SDA gingen leveren aangezien ze dat wel al doen voor C500.

support@imei-check.co.uk

Hello,

it will be possible to unlock SDA (we already done some experiments with (not locked) german device). As soon as the final version of the locked - SDA is out we will make some tests and then announce it on our website.

Regards,

IMEI-CHECK Team

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel jammer is, is dat je niet kan laden met de USB kabel zonder dat het ActiveSync programma is geinstalleerd...
Ook bestanden erop zetten lukt nog niet (heb nog geen miniSD, nog steeds niet binnen). Dus even op school snel wat muziek downloaden en op je phone zetten werkt niet. Je kan 'm dus niet als USB stick gebruiken :/ Had ik wel op gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:11:
Wat wel jammer is, is dat je niet kan laden met de USB kabel zonder dat het ActiveSync programma is geinstalleerd...
Met "Laden" bedoel je dan het opladen van de accu ?
Vreemd want ik heb een MPx200 en die kan ik op elke willekeurige pc wel opladen zonder dat ActiveSync is geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:11:
Ook bestanden erop zetten lukt nog niet (heb nog geen miniSD, nog steeds niet binnen). Dus even op school snel wat muziek downloaden en op je phone zetten werkt niet. Je kan 'm dus niet als USB stick gebruiken :/ Had ik wel op gehoopt.
Idd niet als USB-stick zonder Active Sync, maar wel gewoon opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel indd de accu opladen.

Als ik 'm ergens aan een PC hang gaat ie bij mij niet laden??? ALs het programma niet geinstalleerd is iig.

Maargoed een vriend van me werkt in een PC zaak en heeft een miniSD reader voor me besteld voor 20 euri's. Dus hopelijk is dat USB probleem dan verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:56:
Dit kreeg ik terug van de site van http://www.imei-check.co.uk
Ik heb hier destijds ook mijn MPx200 laten unlocken van zijn AT&T simlock

support@imei-check.co.uk

Hello,

it will be possible to unlock SDA (we already done some experiments with (not locked) german device). As soon as the final version of the locked - SDA is out we will make some tests and then announce it on our website.

Regards,

IMEI-CHECK Team
hmmm, klinkt goed, maar ik wacht nog wel ff met het aanschaffen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:56:
Dit kreeg ik terug van de site van ...
Ik heb hier destijds ook mijn MPx200 laten unlocken van zijn AT&T simlock

...

Hello,

Regards,

IMEI-CHECK Team
Ik zou de link weghalen, dat wordt namelijk niet gewaardeerd, voordat je een OW krijgt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-12-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is legaal Oscar, dus waarom een OW?

Bij de miniSD cards zit vrijwel altijd een SD-adapter bijgesloten, dus als je een cardreader hebt die SD-cards kan lezen, hoef je geen extra's aan te schaffen. Ik heb al 512 mb kaartjes in een fotozaak zien liggen voor 66 euro... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:07:
Is legaal Oscar, dus waarom een OW?
Het is inderdaad legaal, voor zover ik weet. Ik ken immers geen wetsartikelen of rechtspraak waar dat niet uit zou blijken. Alleen wordt daar door de modjes anders over gedacht :)

Ik weet al waarom, ze kunnen niet beoordelen of het legaal of illegaal gebeurt.
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.

[ Voor 68% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-12-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Top, ik wacht dan nog wel ff met kopen, SDA + 256MB SD voor 319 euro + ~30 voor het unlocken vind ik beter dan een SPV C500 voor 295 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Iemand enig idee wat de SDA moet kosten met een verlenging van een zakelijk abo? Ik heb 4 abos die aflopen >:)

Als ie niet te duur is dan ga ik toch hard balen, 3 weken geleden net 2 abos verlengd en 2 nieuwe gesloten met t630s erbij. Gratis, maar toch... jammer

[ Voor 46% gewijzigd door zneek op 13-12-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
zneek schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:57:
Iemand enig idee wat de SDA moet kosten met een verlenging van een zakelijk abo? Ik heb 4 abos die aflopen >:)

Als ie niet te duur is dan ga ik toch hard balen, 3 weken geleden net 2 abos verlengd en 2 nieuwe gesloten met t630s erbij. Gratis, maar toch... jammer
Kan je het beste bellen met de klantenservice is voordeliger met verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Alieunited schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:18:
[...]

Kan je het beste bellen met de klantenservice is voordeliger met verlengen.
* zneek = blij

1 jaar verlenging kost ie me 20 Euro/stuk, 2 jaar verlenging 0 Euro.

* zneek heeft er 4 besteld met 1 jaar verlenging :)

Weet iemand trouwens of dat ding een beetje goed zijn werk doet met een 1Gb SD kaart? Past die er uberhaupt in?

[ Voor 17% gewijzigd door zneek op 14-12-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

zneek schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:13:
Weet iemand trouwens of dat ding een beetje goed zijn werk doet met een 1Gb SD kaart? Past die er uberhaupt in?
Schijnt van wel, maar tot op heden kan niemand het nog bevestigen, aangezien ze nog niet makkelijk verkrijgbaar zijn en niet goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Smarron schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:33:
[...]
Schijnt van wel, maar tot op heden kan niemand het nog bevestigen, aangezien ze nog niet makkelijk verkrijgbaar zijn en niet goedkoop zijn.
Heh? Ik kan toch echt een SD kaartje van 1Gb voor 71 Euro bestellen. Of ligt dat aan mijn inkoopconnecties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duh: er kan alleen maar een MiniSD card in, GEEN SD!!
En de 1 Gb MiniSD is nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zneek schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:57:

Ik heb verlengd voor 1 jaar T-mobile voor Relax 300 voor 40 euries ex. BTW + gratis tweede sim card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote. Je kan 'm dus niet als USB stick gebruiken :/ Had ik wel op gehoopt.[/quote]

same here. Iemand enig idee of dit op een of andere manier wel mogelijk is (via Bluetooth bijvoorbeeld ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ik heb hem nog steeds niet :( weet iemand wanneer gsmstunts die dingen eindelijk verstuurd ik wacht nu al een maand ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ze zouden vandaag binnenkomen, dus wellicht morgen of donderdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het met dit toestel mogelijk is om transacties te doen op alex.nl? Lijkt me wel interessant kan ik ook mobiel beleggen.. >:) Of moet ik dan kiezen voor de mda compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
ik heb de toezegging van gsmstunts gekregen dat ik hem morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:37:
duh: er kan alleen maar een MiniSD card in, GEEN SD!!
En de 1 Gb MiniSD is nog niet uit...
1GB mini-SD is al een tijdje uit, zie forum van coolsmartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van me heeft vandaag zijn SDA binnen gekregen, ook besteld bij een internetshop. Dus ik denk dat de meesten 'm deze week kunnen verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:49:
[...]

1GB mini-SD is al een tijdje uit, zie forum van coolsmartphone :)
klopt, maar heb em nog nergens in nederland 'gespot'
Niet iedereen koopt via het web he ;)

ach ik ben voor nu wel tevreden met 512 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
jippiee ik hem hem,

leuk toestel om te zien.
alleen zit ik met 1 probleem.

ik heb al mijn tel. nummers in outlouk express staan.
als ik ze converteer naar outlook dan haalt hij +31 weg voor de tel. nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
Wanneer heb jij hem besteld?
Ik heb 'm nog steeds niet ontvangen en 'm vorige maand de 17de al besteld. :'(
Ook nog steeds geen mailtje dat tie verstuurd is...

Zal zo ff belletje plegen...

Laatmaar, moeders belde net dat er een pakketje binnen is !!!! :D

[ Voor 12% gewijzigd door ParoXysm op 15-12-2004 10:47 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
ik heb hem 29-11 bij gsmstunts besteld.

weet iemand hoe je tomtom er precies op krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santa Claus is here!!! Het speelgoed binnen gekregen. Vanavond eens lekker meespelen. Details volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hier ook binnen. :D

1e oordeel: Mooier dan de C500 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is jullie mening hierover:

welke is mooier: Qtek 8020 of de SDA?

Heb !^&@$*!%$@&^!! :( orange en mijn abonnement is af, heb alleen 2 maanden opzeg termijn :(
Wilde eerst voor de SDA gaan maar zit er dus over te denken om de Qtek 8020 te nemen omdat daar dus geen simlock opzit en ik die gelijk (nu nog 2 maanden met mijn orange en daarna met t-mobile) kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shippie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:28

shippie

Dussssssssss..

en ook hier is-ie binnen :)

Leuk leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Smarron schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:51:
Hier ook binnen. :D

1e oordeel: Mooier dan de C500 !!
Overloper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

:D

Nee, ik gebruik beiden nu. De C500 voor internet, TomTom en zakelijk, de SDA voor muziek, agenda en prive.

Wat een luxe. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Smarron schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:58:
[...]
:D

Nee, ik gebruik beiden nu. De C500 voor internet, TomTom en zakelijk, de SDA voor muziek, agenda en prive.

Wat een luxe. :9
Verder nog verschillen tussen SDA en c500? Die nog niet naar voren zijn gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Heeft iemand al high-res foto's van z'n telefoon gemaakt? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriend van me kreeg em vandaag ook binnen, heb em met mijn zilveren c500 vergeleken, maar vind de c500 wat steviger aanvoelen. De SDA vond ik de toetsen wat beter maar de joystick nogal wennen, je hebt snel het idee dat je de joystick indrukt ipv een richting opduwt, maar nu ben ik ook totaal geen joystick gewend op een telefoon whatsoever... :)

Het scherm zag er qua vormgeving wat beter geintegreerd uit, wellicht ook minder kans op stofvorming onder het scherm.
De gripranden aan zijkant van het toestel maakten dat ie wel lekker in de hand lag.

tot zover mijn bevindingen, intern is het toch hetzelfde toestel dus daarover verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste basisbevindingen:

Toestel ligt lekker in de hand. Het vlekkerig worden van de achterkant blijkt voor als niet. Scherm is helder met goede resolutie. Tot nu toe wennen aan de stick, maar ik moet rekening houden met het feit dat ik daar tot nu toe nooit ervaring mee heb opgedaan.

Indeling is voor een oude-Nokia veteraan zoals ik ff wennen, maar gaat vlot. Bellen en beheren contactpersonen en aanpassen instellingen zeer goed.

Will be continued.

PS: nog iemand goede tip voor een bluetooth headset?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:44:
PS: nog iemand goede tip voor een bluetooth headset?
Bluetrek G2 Plus (60 euro) -> prima prijs- kwaliteit verhouding, lange standy- en spreektijd
SonyEricsson HBH600 (89 euro)
SonyEricsson HBH660 (129 euro)

• Smarron

Smarron

The bend

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:50:
Verder nog verschillen tussen SDA en c500? Die nog niet naar voren zijn gekomen?
Op de SDA staat cleartype standaard aan (wat ik helemaal niet leuk vind). Ik krijg het er ook niet uit met een proggie. Hij weigert het, dit itt tot de C500.

In beide zijkanten van de telefoon zit een soort inham van boven naar beneden, maakt het ietwat makkelijk om hem in de hand te houden.

Het vlekken is idd minder dan de C500, aangezien de achterkant van mat plastic is.

Toetsenindeling is dus net wat anders, maar ook de software zit net wat anders geordend.

Voor de rest dus identiek aan elkaar. :)
Erik1 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:17:
Heeft iemand al high-res foto's van z'n telefoon gemaakt? :9~
Yep, naast de C500, alleen nog geen zin gehad om ze te uppen. Doe ik vanavond ff.

• shippie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:28

shippie

Dussssssssss..

Hey gezellig,

Mijn KPN kaart werkt gewoon :)

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Mooi dat jullie het toestel hebben maar is dat nu de SDA of de Qtek 8020? Want daar zit ik nl. nog steeds wanhopig op te wachten :) !!

Verwijderd

Jman schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:35:
Mooi dat jullie het toestel hebben maar is dat nu de SDA of de Qtek 8020? Want daar zit ik nl. nog steeds wanhopig op te wachten :) !!
Me 2!

• Oscar Mopperkont
shippie schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:11:
Hey gezellig,

Mijn KPN kaart werkt gewoon :)
Kortom de SDA hoeft niet eens ge-unlocked te worden, scheelt weer 30,- voor degenen die het dachten nodig te hebben :)

• Oscar Mopperkont
Smarron schreef op donderdag 16 december 2004 @ 06:12:
[...]
Op de SDA staat cleartype standaard aan (wat ik helemaal niet leuk vind). Ik krijg het er ook niet uit met een proggie. Hij weigert het, dit itt tot de C500.
Staat dat bij de c500 standaard aan dan?
In beide zijkanten van de telefoon zit een soort inham van boven naar beneden, maakt het ietwat makkelijk om hem in de hand te houden.
Dat is idd wel handig, de c500 is qua vasthouden niet echt geweldig. Hij ligt wel lekker in de hand, maar je hebt niet het idee hem echt stevig vast te hebben/
Het vlekken is idd minder dan de C500, aangezien de achterkant van mat plastic is.
Meer dan neem ik aan? Aangezien de c500 een matplastic achterkant heeft. Maar volgens mij is het vlekken wel het laatste waar iemand zich druk om zou moeten maken ;)
Toetsenindeling is dus net wat anders, maar ook de software zit net wat anders geordend.
Logischer?
Voor de rest dus identiek aan elkaar. :)
Ik weet het :)

[...]
Yep, naast de C500, alleen nog geen zin gehad om ze te uppen. Doe ik vanavond ff.[/quote]

• Kalkie

Kalkie

NLMP

Net even een Vodaphone simkaartje erin gedrukt, en gewoon werken .... (met T-Mobile SDA dus)

• ParoXysm
Mijn eerste reactie toen ik hem deed aanzetten:"Wat een uber-geil scherm!!! :9~ "
Zonder problemen al software op geinstalleerd, en tevens Tomtom, draait als een tiet.
Iemand al ervaringen met een werkende bluetooth-gps-receiver???

Specs

• Kalkie

Kalkie

NLMP

ParoXysm schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:18:
Mijn eerste reactie toen ik hem deed aanzetten:"Wat een uber-geil scherm!!! :9~ "
Zonder problemen al software op geinstalleerd, en tevens Tomtom, draait als een tiet.
Iemand al ervaringen met een werkende bluetooth-gps-receiver???
Ja zie mijn opmerking een stuk hierboven ... met Tomtom Wireless Bluetooth GPS aan de praat

[ Voor 69% gewijzigd door Kalkie op 16-12-2004 14:51 ]

• Erik1
  • Niet online
Vraag aan de mensen wie een andere simkaart werkend hebben gekregen in hun telefoon: Gekocht met T-Mobile abbo of los? En waar gekocht?

• Smarron

Smarron

The bend

Orange werkt ook gewoon in de SDA. Heb er nog een gesprek mee gevoerd. De telefoon is dus gewoon zonder lock.

• Erik1
  • Niet online
Oke bedankt, ga er dan denk ik deze week nog 1 bestellen :) :)

Was steeds aan het wachten op een unlockoplossing voor deze en heb zelfs al zitten twijfelen om een andere telefoon (SPV C500) te nemen. Heb altijd kans dat er toch een lock op zit, staat immers op de site. Maarja dan is er altijd nog de binnen 8 dagen retour koop op afstand regeling :P

Verwijderd

Echt n te gek ding :9~ .. maar weet iemand al hoe ik een mp3,tje als ringtone kan krijgen??? krijg het niet voor elkaar ,, en de handsfree functie? ik krijg het niet voor elkaar! Iemand?? :*)

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:38:
Echt n te gek ding :9~ .. maar weet iemand al hoe ik een mp3,tje als ringtone kan krijgen??? krijg het niet voor elkaar ,, en de handsfree functie? ik krijg het niet voor elkaar! Iemand?? :*)
1) Niet mogelijk. Oplossing: Omzetten naar wav, dan kan het wel.
2) Even een paar seconden de groene hoorn ingedrukt houden.

Zie ook het C500-topic. Deze phones zijn namelijk software- en hardwarematig zo goed als identiek aan elkaar.

En eindelijk een paar 'lelijke' pics (was donker en had nog steeds geen zin):

Afbeeldingslocatie: http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/SDA2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://homepage.cistron.nl/~rmangenois/Other/SDA1.jpg

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:38:
Handsfree moet je op de "telefoneren" knop drukken tijdens bellen. Mp3 als ringtone kan dacht ik niet, wmf wel

Verwijderd

Iemand misschien een idee, hoe ik zo snel mogelijk aan een SDA kom? Ik heb namelijk nu nog een orange abo (dus opzeg termijn van 2 maanden), en wil mijn nummer meenemen naar t-mobile.... MAAR KAN ECHT GEEN 2 MAANDEN WACHTEN!!! :P

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:50:
Iemand misschien een idee, hoe ik zo snel mogelijk aan een SDA kom? Ik heb namelijk nu nog een orange abo (dus opzeg termijn van 2 maanden), en wil mijn nummer meenemen naar t-mobile.... MAAR KAN ECHT GEEN 2 MAANDEN WACHTEN!!! :P
Los kopen. :?

Verwijderd

Hee thnx!! Kzat al n hele tijd te klooien met die mp3's dus overzetten naar waf oke ga het proberen, en handsfree werkt ook nu ja, Komt omdat ik een nokia gewend ben ,, dus is ff allemaal nieuw ha ha :)

Verwijderd

mijn T-mobile SDA is zojuist gecrashed, iemand enig idee hoe ik hem weer aan de praat krijg?

Hij start op, dan krijg ik het T-mobile schermpje en dan loopt hij vast.. reageert ook niet meer op de aan/uit schakelaar! en Active sync werkt ook niet meer...

Verwijderd

Player goed bezig!
haha belt ie me straks op: ik krijg alleen maar T-mobile scherm te zien ;(

Nee maar gare dingen Herco! Al iets van een update gevonden? Waarmee je na formatteren weer opnieuw kan installeren?

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde hoe doe ik een hard reset :p

Verwijderd

ja wel update gevonden, maar active sync ziet me foon niet!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:46:
ik heb precies hetzelfde hoe doe ik een hard reset :p
heb je dit al lang of ook sinds vandaag?

Verwijderd

net een kwartiertje ofzo maar kan iemand me even vertellen hoe ik een hard reset moet doen voordat ik ga huilen :D:p

Verwijderd

Hier dit vond ik op het forum van clubimate. Misschien dat je er wat aan hebt.

Go to www.clubimate.com and register your device (if you are not yet a member). Log in and navigate to Support> Device Support> i-mate SP3 > Full Device Upgrade and download the upgrade/Operating system file.
Make sure you i-mate SP3 is not connected to the PC.
On your Desktop PC, open Microsoft ActiveSync and go to File > Connection Settings > Uncheck Allow USB Connection…”.
Make sure your Device is on Bootloader Screen (3 Colors Screen)*
Connect your i-mate SP3 to the Desktop PC using the USB Cradle and the Charger MUST be Connected to the Cradle ( Don’t use the IrDA for the Upgrade ) Run the upgrade file from the desktop (double click on the downloaded file for Step 2). On completion of the upgrade, you will get a message on the PC ‘Congratulations…’. Disconnect the device from the cradle, remove the battery and reinsert it.
Power ON the device.

*Bootloader Mode: 1. turn phone off 2. hold CAMERA key (key on right side of phone) (device will start in 3 color mode

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 23:53 ]

Verwijderd

mijn imei is niet geldig!!

Verwijderd

Nee dat was ik vergeten erbij te zetten. Een SDA kan uiteraard niet geregistreerd worden omdat het geen i-Mate is!
Maar gaat ff om hele verhaal. Denk dat je gewoon een SDA upgrade kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en bootloader menu kom ik ook niet in.. iemand enige idee hoe dat moet met een SDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al iets verder
houd de 2 softkeys aan de zijkant van de telefoon ingedrukt en druk daarna voor 1.5sec powerknop in daarna kom je in een of ander 4kleurig typhoon menu en dan kom ik niet verder :d
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.