Bel ze eerst eens op...Alieunited schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:58:
Ik heb nu relax 150 die bel ik toch iedere keer op dus was ik toch van plan om naar 225 te gaan, dan plak ik er maar een twee jarig contract aanvast en hij is gratis... had wel liever 1 jaar gehad, maarja...
Verwijderd
Zit je wel 2 jaar met 1 en dezelfde foon. ( tenzij je m verkoopt...) Jammer dat t-mobile niet zo gulzig is met verlengingsaanbieding.Alieunited schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:58:
Ik heb nu relax 150 die bel ik toch iedere keer op dus was ik toch van plan om naar 225 te gaan, dan plak ik er maar een twee jarig contract aanvast en hij is gratis... had wel liever 1 jaar gehad, maarja...
Verwijderd
Dat zijn ze wel, maar zoals al eerder aangegeven moet je dat bij T-Mobile zelf doen. Dat is gewoon het voordeligst.
Dus ga niet uit van die prijzen bij al die winkels, T-Mobile is stukken goedkoper (anders had ik voor mijn MDA compact 150 euro betaald en nu helemaal niks
)
Dus ga niet uit van die prijzen bij al die winkels, T-Mobile is stukken goedkoper (anders had ik voor mijn MDA compact 150 euro betaald en nu helemaal niks
Net ff gebeld. De SDA zal volgende week pas geleverd worden helaas, de MDA is al wel leverbaar volgens gsmstunts.
Ik heb er voor de zekerheid nog maar een 512MB SD-kaart bijgedaan, die kon ik gelukkig nog toevoegen.
Ik heb er voor de zekerheid nog maar een 512MB SD-kaart bijgedaan, die kon ik gelukkig nog toevoegen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Wel krom dat de SDA bij de zakelijke klantenservice (0800-7112) wel hebben en bij de persoonlijke klantenservice niet (0800-7111)

In het MDA compact topic zijn er al verscheidene die hem al in het bezit hebben.Smarron schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:26:
Net ff gebeld. De SDA zal volgende week pas geleverd worden helaas, de MDA is al wel leverbaar volgens gsmstunts.
[ Voor 32% gewijzigd door Alieunited op 30-11-2004 18:14 ]
Dat probleem had ik dus ook, morgen nog maar eens bellen naar dat vrouwtje:Alieunited schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:13:
Wel krom dat de SDA bij de zakelijke klantenservice (0800-7112) wel hebben en bij de persoonlijke klantenservice niet (0800-7111)
[...]
In het MDA compact topic zijn er al verscheidene die hem al in het bezit hebben.
ze had er nog noooooooit van gehoord..
Verwijderd
Tijdens de meeting zaterdag heb ik de hele dag met de sda gespeeld. Wat een pracht van een toestel, lekker klein, lekker in je hand en o wat een lekkere knopjes. Ze zijn echt lekker om op te drukken. Echt een fijn toestel. Iemand had een divx film (finding nemo) opgezet (avwijk) en wat een kwaliteit. Je krijgt zeker geen spijt met de sda. Maar de camera viel wel mee, was de enige nadeel.
Lijkt me een pracht toestel.... maar ik heb een KPN abbo dat tot eind 2006 loopt.
Heeft het toestel dezelfde mogelijkheden als de C500, en dan voornamelijk op unlock gebied?
Heeft het toestel dezelfde mogelijkheden als de C500, en dan voornamelijk op unlock gebied?
Verwijderd
O yeah, ik zie op nieuwemobiel.nl dat de Qtek 8020 leverbaar is, ik vind echter geen webshop die m daadwerkelijk al heeft.
Wel iets duurder dan bij gsmstunts.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:19:
HTC SDA:
te koop o.a. hier: http://www.nowicom.com/artikel.php?artikel_id=941
Verwijderd
Marverick (of iemand anders natuurlijk) 
Weet jij hoe de accu van de SDA is? Ik zou het namelijk reete irritant vinden, dat als ik hem een nacht vergeet op te laden de volgende dag niet meer kan gebruiken
En heb jij toevallig nog iets gehoord van de SDA music?
Welke nieuwe telefoon zou jij (als expert
) op dit moment kiezen (geen mda's
?
Weet jij hoe de accu van de SDA is? Ik zou het namelijk reete irritant vinden, dat als ik hem een nacht vergeet op te laden de volgende dag niet meer kan gebruiken
Welke nieuwe telefoon zou jij (als expert
Is neem ik aan dezelfde accu als van de c500, dus die werkt goed 
Veel van de vragen die hier gesteld worden kunnen ook gewoon in het c500 topic gesteld worden, daar het in weze dezelfde telefoons zijn!
Veel van de vragen die hier gesteld worden kunnen ook gewoon in het c500 topic gesteld worden, daar het in weze dezelfde telefoons zijn!
Verwijderd
Vanaf 6 dec that is? Zie m namelijk nergens staan, wil m graag icm een (kpn) abbo hebben. Heeft het soort abbo trouwens nog gevolgen voor de functionaliteiten van deze phone, ik denk hierbij aan het kunnen internetten/mail ophalen?Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:12:
GSMstunts.nl kan hem leveren!
Verwijderd
De SDA en C500 zijn zo goed als gelijk. Dus goed. De SDA music is een apart verhaal.
Geen flauw idee of die nog naar Nederland komt. Verder heb ik nu een weekend met de
SDA gewerkt en ik vond het een super ding. Alles werkte fantastisch op het feit na dat
je geen bestanden via BT kon versturen. Een andere filemanager is daar de oplossing
voor.
De Qtek 8020 wordt vanaf 6 december verkocht via smartphonestunts.nl. Je kan nu al
via hun bestellen door door te geven welk emailadres je hebt en dat je interesse hebt
in het toestel. Ik had het toestel zaterdag in de handen. Eigenlijk gewoon een SDA,
alleen vind ik de SDA vele malen mooier dan de 8020.
Hier is een foto van een aantal smartphones op een rij:

Als ik mag kiezen tussen alle vier (8010, 8020, C500 of SDA) dan koos ik gelijk de
SDA. Het mooiste uiterlijk!
Geen flauw idee of die nog naar Nederland komt. Verder heb ik nu een weekend met de
SDA gewerkt en ik vond het een super ding. Alles werkte fantastisch op het feit na dat
je geen bestanden via BT kon versturen. Een andere filemanager is daar de oplossing
voor.
De Qtek 8020 wordt vanaf 6 december verkocht via smartphonestunts.nl. Je kan nu al
via hun bestellen door door te geven welk emailadres je hebt en dat je interesse hebt
in het toestel. Ik had het toestel zaterdag in de handen. Eigenlijk gewoon een SDA,
alleen vind ik de SDA vele malen mooier dan de 8020.
Hier is een foto van een aantal smartphones op een rij:

Als ik mag kiezen tussen alle vier (8010, 8020, C500 of SDA) dan koos ik gelijk de
SDA. Het mooiste uiterlijk!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 18:45 ]
Verwijderd
DivX kwaliteit op de SDA ( hoogste kwaliteit, het werkte perfect en vloeiend )
(thx to Antal
)

Foto van de SDA
(thx to Daniel
)

Foto van de SDA, C500 en Qtek
(thx to Antal
)
(thx to Antal

Foto van de SDA
(thx to Daniel

Foto van de SDA, C500 en Qtek
(thx to Antal

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 19:16 ]
Verwijderd
Ziet de Qtek 8020 er zo uit
? Hij zag er toch zo glimmend uit net als de SDA? deze qtek is idd niet je-van-het.
Wat me tegen staat van T-Mobile is o.a het enge roze menu en roze knopjes/logo's.

Wat me tegen staat van T-Mobile is o.a het enge roze menu en roze knopjes/logo's.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 19:34 ]
Dat menu valt in ieder geval aan te passen, en voor de knopjes is meestal ook wel wat te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:32:
Ziet de Qtek 8020 er zo uit? Hij zag er toch zo glimmend uit net als de SDA? deze qtek is idd niet je-van-het.
Die 8020 komt er toch ook in het zwart? of moeten we daar dan weer zo lang op wachten?
In het zilver vind ik hem ook niet zo mooi, maar goed ik heb hem al besteld
Roze menu heb je er zo uit. Gewoon Windows Default kiezen of je eigen maken/ andere kiezen. Je kunt het toestel eventueel flashen met Qtek ROMS. Presto! Die Qtek 8020 (ik heb die foto gemaaktVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:32:
Ziet de Qtek 8020 er zo uit? Hij zag er toch zo glimmend uit net als de SDA? deze qtek is idd niet je-van-het.
(tussen haakjes: ik ben Windows Mobile expert hierVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:33:
Marverick (of iemand anders natuurlijk)
Weet jij hoe de accu van de SDA is? Ik zou het namelijk reete irritant vinden, dat als ik hem een nacht vergeet op te laden de volgende dag niet meer kan gebruiken![]()
Welke nieuwe telefoon zou jij (als expert) op dit moment kiezen (geen mda's
?
Ik zou persoonlijk voor de SDA gaan. Vind ik echt het mooiste, en het t-mobile logootje vond ik niet eens storend.
Ik heb die ook nog nergens gezien. Erg jammer! Limited Edition misschien?Jman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:00:
Die 8020 komt er toch ook in het zwart? of moeten we daar dan weer zo lang op wachten?
Ik ga sowieso een tutorial schrijven voor het zelf maken van deze kwaliteitsfilmpjes op je eigen (Windows Mobile) Smartphone/PPC. Als ik hem op GoT zou mogen plaatsenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:02:
DivX kwaliteit op de SDA ( hoogste kwaliteit, het werkte perfect en vloeiend )
(thx to Antal)
[afbeelding]
Wat is er btw met dat joystickje van die 8020 gebeurd? het lijkt wel of die er af is gevallen..
Wat voor proc zit er eigenlijk id dat apparaat, ik zag ergens een 120 MHz staan maar ook een 200 MHz
Wat voor proc zit er eigenlijk id dat apparaat, ik zag ergens een 120 MHz staan maar ook een 200 MHz
Verwijderd
Ja is kapot gegaan, ik weet niet wie dat had gedaan of of het al zo was. Maar was wel jammer. Want navigeren ging moeilijk. Overigens tom tom op de SDAJman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:20:
Wat is er btw met dat joystickje van die 8020 gebeurd? het lijkt wel of die er af is gevallen..
Verwijderd
Dat zou heel gaaf zijn, doe dat vooral!!AvWijk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:43:
[...]
Ik ga sowieso een tutorial schrijven voor het zelf maken van deze kwaliteitsfilmpjes op je eigen (Windows Mobile) Smartphone/PPC. Als ik hem op GoT zou mogen plaatsen
Vast staat dus dat de Qtek 8020 die nu leverbaar is er zo 'lelijk' uitziet, zilveren enge toesten etc.. En weet iemand meer of er een ltd edition (zwart) uitkomt?
Verwijderd
Ik denk zelf dat er niet een zwarte versie van komt..Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:39:
[...]
Dat zou heel gaaf zijn, doe dat vooral!!![]()
Vast staat dus dat de Qtek 8020 die nu leverbaar is er zo 'lelijk' uitziet, zilveren enge toesten etc.. En weet iemand meer of er een ltd edition (zwart) uitkomt?
Inderdaad een 200Mhz TI CPU. Het joystickje is er inderdaad afgevallenJman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:20:
Ligt helemaal aan HTC. Die willen voor jou best -noem het ff een 'Aziz' versie- maken in het zwart als je genoeg geld schiet, óf ze hebben er al een in het zwart maar nog niet goed opgepikt door iemand die ze weer doorverkoopt onder eigen label.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:47:
[...]
Ik denk zelf dat er niet een zwarte versie van komt..
Ja hoor. Logo aan de buitenkant verwijderen met de suikerklontjes methode (werkt voor SPV C500 en T-mobile MDA Compact) en de ROM van het toestel flashen met Qtek firmwareVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:53:
Het is dus mogelijk om al die T Mobile zut eruit te 'slopen'?
Voor de rest zul je 'm nog simlockvrij moeten maken.
Verwijderd
Why simlockvrij?AvWijk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:55:
[...]
Ja hoor. Logo aan de buitenkant verwijderen met de suikerklontjes methode (werkt voor SPV C500 en T-mobile MDA Compact) en de ROM van het toestel flashen met Qtek firmware![]()
Voor de rest zul je 'm nog simlockvrij moeten maken.
Als je hem met een ander simkaartje wilt gebruiken, je zei t-mobile loos..
OkeVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:17:
Mja, maar dan wordt het weer zon'n dure hobby...
Ik word steeds enthousiaster 
AvWijk, je moet maar eens in de buurt blijven
Denk dat ik het met een abbo neem, kan mijn moeder met het T-mobile simmetje bellen, heb ik een fijn toestel, die ik wel moet flashen en met suiker bewerken om met mijn KPN abbo te kunnen gebruiken
Ik ziet het al heulemoal voar me
AvWijk, je moet maar eens in de buurt blijven
Denk dat ik het met een abbo neem, kan mijn moeder met het T-mobile simmetje bellen, heb ik een fijn toestel, die ik wel moet flashen en met suiker bewerken om met mijn KPN abbo te kunnen gebruiken
Ik ziet het al heulemoal voar me
Heeft die SDA eigenlijk een speaker functie?
Ik zag namelijk dat ie Polyphone beltonen had. Dus ik vroeg me af of je filmpjes en/of muziek hardop kan afspelen ermee?
Ik zag namelijk dat ie Polyphone beltonen had. Dus ik vroeg me af of je filmpjes en/of muziek hardop kan afspelen ermee?
Ik neem aan van wel, zeker als je er evt. Navigatie software op wil hebben..
Werkt TTmobile hier trouwens al op?
Werkt TTmobile hier trouwens al op?
Verwijderd
Ja werkt erop. Net zoals op de C500. Afgelopen weekend mee gewerkt geen problemen
direct gevonden.
direct gevonden.
Zie ik vandaag dat de sda nu op de website van t-mobile staat (voor particuliere klanten). Dus ik bellen met de helpdesk om te vragen of hij ook beschikbaar is met een contract verlenging. Wordt mij dood leuk verteld "Nee meneer, dit toestel is alleen beschikbaar met een nieuw abonnement".
Dit geloof ik dus niet!
Dit geloof ik dus niet!
hebben ze hem ook op voorraad dan ?
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Verwijderd
Ja dat had je al een keer verteld, maar ik denk zelf dat die toch niet komtAvWijk schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:50:
[...]
Ligt helemaal aan HTC. Die willen voor jou best -noem het ff een 'Aziz' versie- maken in het zwart als je genoeg geld schiet, óf ze hebben er al een in het zwart maar nog niet goed opgepikt door iemand die ze weer doorverkoopt onder eigen label.
Volgens de helpdesk is hij dus nu beschikbaar voor nieuwe klanten.
maar ik denk dat ze dit vertelde omdat ze niet wisten wat ze moesten zeggen. Want ze wisten niet eens dat het op hun eigen site stond, ik moest haar vertellen waar ik het had gezien. ik toen van ja maar de mda compact kan je wel nemen met een contract verlenging.
zij: "uhmm ja die kan wel"
ik: "dus de sda niet"
zij: "uhh nee die niet"
ik: "dus alleen de sda is niet verkrijgbaar met een contract verlenging"
zij: "helaas niet nee"
Daarom geloof ik het gewoon niet.
Maar ja gewoon nog even afwachten.
maar ik denk dat ze dit vertelde omdat ze niet wisten wat ze moesten zeggen. Want ze wisten niet eens dat het op hun eigen site stond, ik moest haar vertellen waar ik het had gezien. ik toen van ja maar de mda compact kan je wel nemen met een contract verlenging.
Ik heb ditzelfde gesprek gister ook gehad, toen stond hij al op het non-zakelijke deel van de site.gammamatic schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:27:
Volgens de helpdesk is hij dus nu beschikbaar voor nieuwe klanten.
Confronteer ze dan gewoon dat er al mensen zijn die hem met verlenging wel kunnen krijgen, particulier. Kunnen ze moeilijk nee op zeggen.
Daarop zeggen ze dat dat alleen in winkels en via de bekende sites gaat. (niet de tmobilesite uiteraard)Smarron schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:08:
Confronteer ze dan gewoon dat er al mensen zijn die hem met verlenging wel kunnen krijgen, particulier. Kunnen ze moeilijk nee op zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mex op 02-12-2004 17:55 ]
http://www.smartphoneshop.nl/product/4030 hier staan ook prijzen bij bij verlenging
Weet ik, maar in mijn geval kost bv de MDA daar 234€ voor 1 jaar verlend (225), terwijl het via tmobile zelf maar 170€ kost. Een verschil van 64€ dus. De SDA kost er 124€ dus ik verwacht, en hoop dat de SDA via tmobile dus ~60€ gaat kosten.SupremeMasterF schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:22:
http://www.smartphoneshop.nl/product/4030 hier staan ook prijzen bij bij verlenging
Ja hoor, toestelletje kan ontzettend hard!El_Quedro schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:23:
Heeft die SDA eigenlijk een speaker functie?
Verwijderd
whoehoe!! ben er zo goed als uit!! het wordt de SDA
(moet hem alleen nog ff in mijn handen hebben gehad voordat ik hem bestel!)
Heb alleen nog advies nodig over die databundels (t-zones bundel en/of databundel): Dit wordt mijn eerste smartphone, en voor mijn gevoel zal ik cker niet dagelijks op internet gaan. Ik zal ook niet uren achter elkaar op het net zitten, hooguit ff het news bekijken, mail checken of heel kort msn-en) Hoeveel MB zal genoeg zijn?
EN NU MIJN ALLERGROOTSTE PROBLEEM
: Ik heb een maand opzeg termijn bij orange, en wil eigenlijk NU mijn sda al hebben. Hoe of waar kan ik eventueel die simlock eraf halen, en is dit duur?
thx alvast!
Heb alleen nog advies nodig over die databundels (t-zones bundel en/of databundel): Dit wordt mijn eerste smartphone, en voor mijn gevoel zal ik cker niet dagelijks op internet gaan. Ik zal ook niet uren achter elkaar op het net zitten, hooguit ff het news bekijken, mail checken of heel kort msn-en) Hoeveel MB zal genoeg zijn?
EN NU MIJN ALLERGROOTSTE PROBLEEM
thx alvast!
wat je ook kan doen is contract bij t-mobile afsluiten icm nummerbehoud.
dan stluit t-mobile je contract bij orange af.
allees moet je nog wel die laatste maand aan orange betalen (dus 1 maand heb je 2 contracten orange en t-mobile)
dan stluit t-mobile je contract bij orange af.
allees moet je nog wel die laatste maand aan orange betalen (dus 1 maand heb je 2 contracten orange en t-mobile)
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Papiertjes liggen klaar voor gsmstunts.nl.. waarschijnlijk ga ik hem bestellen
Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd waarom de mensen voor de SDA kiezen boven de C500. Niet dat de een voor de ander onderdoet, maar puur uit nieuwsgierigheid.
Nou ja, deze ziet er (smaken verschillen natuurlijk) mooier uit en ik denk ook wel door de aanwezigheid van een goede joystick...
Ik ga trouwens voor de Qtek versie
Ik ga trouwens voor de Qtek versie
Verwijderd
- Ik vind de SDA stukken mooierSmarron schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:09:
Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd waarom de mensen voor de SDA kiezen boven de C500. Niet dat de een voor de ander onderdoet, maar puur uit nieuwsgierigheid.
- Orange is veel duurder (daar kom ik dus na 4 jaar al achter|:( ) wilde eerst een orannge 60 abonnement afsluiten, maar kwam er dus achter dat ik met t-mobile 400 (45 eurie) honderd belminuten meer heb. En dan kan ik deze maand ook nog eens een sms bundel van 80 smsjes voor 4 euro (50% korting) aanschaffen
- joysticky is volgens mij wel handig en die knop van de C500 behoorlijk lelijk
Verwijderd
je kan wel met de standaard filemanager bestanden sturen via BT. kies verzenden, beam en daarna even wachten en er worden vanzelf BT apparaten gevonden als deze beschikbaar zijn (herkenbaar aan 'blauwe beam', 'rode beam' is infrarood).Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:44:
De SDA en C500 zijn zo goed als gelijk. Dus goed. De SDA music is een apart verhaal.
voor.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 15:37 ]
Verwijderd
De versie die ik had, had die mogelijk nog niet. Helaas! Maar die versie had ook problemen
iets te versturen via IRDA. Was nog een pre-release versie!
iets te versturen via IRDA. Was nog een pre-release versie!
Nope. Ik kon alleen doen ' verzenden via infrarood' en daaruit kon ik dus alleen irda-apparaten bereiken, met bluetooth werd niets gedaan! Ik denk dat jij dan een nieuwere ROM hebt, het toestel waar ik de 27e mee rondliep was idd een pre-release (gaf het bootscreen al aan)Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:37:
[...]
je kan wel met de standaard filemanager bestanden sturen via BT. kies verzenden, beam en daarna even wachten en er worden vanzelf BT apparaten gevonden als deze beschikbaar zijn (herkenbaar aan 'blauwe beam', 'rode beam' is infrarood).
Nou, simpelSmarron schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:09:
Dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de foto-shoot zag ben ik daar op teruggekomen. Voor beide telefoons is wat te zeggen, maar in het echt ziet de c500 er een stuk beter uit dan op het suffe recht-van-voren-plaatje dat je normaal ziet. Het is jammer dat de SDA zo glimt en er erg plastic uitziet, daarentegen zijn de joystick en de knop erboven bij de c500 weer minder geslaagd.
De joystick is nog steeds voor 4 richtingen, hij is dus niet ideaal voor gamen. Hij werkt denk ik wel beter dan het joystick-ding-geval van de c500. Maar ik moet zeggen dat er best aardig te werken is met die knop.Heeft een joystickje wat ideaal is voor gaming
Dat is een goede reden. Maar ik heb ook een c500 en ik bel met T-Mobileen ik zit niet vast aan dat ellendige Orange. Bereik is hier bagger, terwijl t-mobile juist wel bevalt.
Ik heb trouwens iets opgevangen dat t-mobile zijn bonussen gaat verhogen voor verlengingen...... Zou al aankomende week ingaan.......
Weet niet wat er van waar is, maar als het zo is is het goed nieuws, aangezien ik nog geen beslissing heb genomen voor de sda en de mda compact.
Weet niet wat er van waar is, maar als het zo is is het goed nieuws, aangezien ik nog geen beslissing heb genomen voor de sda en de mda compact.
Verwijderd
Vorige week heb ik een I-mate SP3i besteld bij expansys. Volgens de Fed-ex Tracking informatie komt hij morgen binnen.Ik kan niet wachten 
Vooral omdat ik veel in de trein zit vind ik de mp3 speler ideaal. Ga van de week meteen een 512MB kaartje aanschaffen. Hier hebben deze toestellen toch geen moeite mee?
Kan je ook andere programma's erop zetten om de muziek af te spelen? Bijvoorbeeld winamp oid? Dan kan ik gewoon ogg files afspelen en hoef ik niet alles om te zetten
Vooral omdat ik veel in de trein zit vind ik de mp3 speler ideaal. Ga van de week meteen een 512MB kaartje aanschaffen. Hier hebben deze toestellen toch geen moeite mee?
Kan je ook andere programma's erop zetten om de muziek af te spelen? Bijvoorbeeld winamp oid? Dan kan ik gewoon ogg files afspelen en hoef ik niet alles om te zetten
Nee hoor, heb ook 512 MB miniSD en dat werkt perfect. 1 GB is online zelfs al verkrijgbaar.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:44:
Vorige week heb ik een I-mate SP3i besteld bij expansys. Volgens de Fed-ex Tracking informatie komt hij morgen binnen.Ik kan niet wachten
Ach, ik heb nooit gezegd dat de C500 lelijk is, zeker niet, maar toch vind ik de SDA gewoon mooier.. Jammer dat-ie aan de achterkant snel vies wordt ja. Ik heb vorige week zaterdag met beiden rondgelopen, met de C500 zelfs een maandje (reviewtoestel) Qtek 8020 heb ik er ook gezien maar die vond ik erg tegenvallen qua uiterlijk.Dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de foto-shoot zag ben ik daar op teruggekomen. Voor beide telefoons is wat te zeggen, maar in het echt ziet de c500 er een stuk beter uit dan op het suffe recht-van-voren-plaatje dat je normaal ziet. Het is jammer dat de SDA zo glimt en er erg plastic uitziet, daarentegen zijn de joystick en de knop erboven bij de c500 weer minder geslaagd.
Joystick is 5-richtings, je gebruikt hem ook om je keuze te bevestigen in bijv. een menu. Het is ihmo beter dan de C500 bedieningstoets, laat staan die onmogelijk grote navigatietoetsen van de MPx220. Die zitten veels te ver uit elkaar om een beetje mee te gamen.De joystick is nog steeds voor 4 richtingen, hij is dus niet ideaal voor gamen. Hij werkt denk ik wel beter dan het joystick-ding-geval van de c500. Maar ik moet zeggen dat er best aardig te werken is met die knop.
Simlockvrij laten maken?Dat is een goede reden. Maar ik heb ook een c500 en ik bel met T-Mobile
Verwijderd
Ja ok verkrijgbaar, maar is het niet nadelig voor de snelheid van je telefoon?AvWijk schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:57:
[...]
Nee hoor, heb ook 512 MB miniSD en dat werkt perfect. 1 GB is online zelfs al verkrijgbaar.
Gebruik jij veel de mp3speler?
Verwijderd
Ik heb dit toestel vorige week maandag besteld bij gsmstunts. Enig idee hoe lang dit gaat duren voor dat ik hem in mijn handen heb? En zit er ook een application lock op dit ding?
Verwijderd
Met de Siemens SX1 merkte ik geen verschil, dus ik denk dat de sda dat ook niet zou hebbenVerwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:45:
[...]
Ja ok verkrijgbaar, maar is het niet nadelig voor de snelheid van je telefoon?
Gebruik jij veel de mp3speler?
Op sommige sites staat dat er een sim-lock op zit als je hem los koopt, en op anderen weer dat er dan geen lock op zit. Zit die er nou wel of niet op??
Als die er wel op zit en niet te verwijderen is dan koop ik 'm niet, maar als er geen op zit dan misschien wel
Als die er wel op zit en niet te verwijderen is dan koop ik 'm niet, maar als er geen op zit dan misschien wel
weet iemand al wanneer hij hem precies kan verwachten ik heb hem besteld via gsmstunts en hun melden:
"De SDA verwachten wij begin volgende week te ontvangen vanuit T-Mobile. Wij proberen deze dan zo snel mogelijk naar de klanten te versturen."
"De SDA verwachten wij begin volgende week te ontvangen vanuit T-Mobile. Wij proberen deze dan zo snel mogelijk naar de klanten te versturen."
Deze zelfde reply kreeg ik van hun precies een week geleden ook al"De SDA verwachten wij begin volgende week te ontvangen vanuit T-Mobile. Wij proberen deze dan zo snel mogelijk naar de klanten te versturen."

Ik heb dus ook interesse. Zijn er hier al mensen met zo'n ding die er foto's mee hebben gemaakt en deze even willen uploaden? Heb tot nu toe geen sample pics kunnen vinden...
Bij telepoint/sitel.nl in A'dam werd mij donderdag verteld dat ik dinsdag maar weer even langs moet komen, dan zouden ze hem hebben.
Verwijderd
Hallo mensen.....
Ben zelf nu in het bezit van de MDA Compact, maar merk nu dat de combinatie telefoon-organizer ipv organizer-telefoon mij beter uitkomt.. dus..
Als iemand wil ruilen dan hoor ik het graag!!
Groeten,
Fred
Ben zelf nu in het bezit van de MDA Compact, maar merk nu dat de combinatie telefoon-organizer ipv organizer-telefoon mij beter uitkomt.. dus..
Groeten,
Fred
wat bevalt je er niet aan dan, ik zit namelijk te twijfelen tussen de compact en de sdaVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:19:
Hallo mensen.....
Groeten,
Fred
Verwijderd
Hij bevalt me prima.. maar ik ben er te voorzichtig mee.Alieunited schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:24:
[...]
wat bevalt je er niet aan dan, ik zit namelijk te twijfelen tussen de compact en de sda
Ik ben zelf geen pocketpc gewend, dus 90% van de mogelijkheden gebruik ik amper. Ik wil een agenda, die op het Today scherm de afspraken van de komende tijd kan weergeven.
Dat kan de SDA ook en is dus prima voor mij. Voor alle andere dingen zoals films kijken, spelletjes, touchscreen, enz. is de Compact perfect, lekker klein. Maar ik gebruik die opties toch amper.
Verwijderd
Was net in de mediamarkt in Utrecht, daar hadden ze een showroom model staan. Wel mooi dingetje om te zien, wel iets te glimmend indd. Meteen vlekken op de achterkant toen ik 'm vasthad.
Hopelijk is m'n SP3i er vanavond als ik thuis kom
Hopelijk is m'n SP3i er vanavond als ik thuis kom
de smartphoneshop zegt hem op voorraad te hebben
http://www.smartphoneshop.nl/product/4030
jammer genoeg heb ik hem al ergens anders besteld...
http://www.smartphoneshop.nl/product/4030
jammer genoeg heb ik hem al ergens anders besteld...
[ Voor 5% gewijzigd door bokkie11 op 06-12-2004 16:04 ]
http://www.pdashop.nl/product/4030 ook op voorraad, maar das de zelfde shop 
Kan iemand die hem al heeft even testen of er nou wel of geen sim-lock op zit?
Van de site:Erik1 schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:45:
http://www.pdashop.nl/product/4030 ook op voorraad, maar das de zelfde shop
Dit product bevat een T-mobile Simlock.

Ik denk dat als iemand hem heeft hij als de wiedeweerga dat zal melden in dit topic, alleen al om te laten zien de eerste te zijn. Vragen in de trant van "heeft iemand hem al" ljiken mij dus overbodig.
Dat zie ik ook wel hoor.Smarron schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:33:
[...]
Van de site:
Dit product bevat een T-mobile Simlock.

Maar eerder in dit topic staat dus dat er juist geen simlock op zit

In Duitsland is hij simlockvrijErik1 schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:10:
[...]
Dat zie ik ook wel hoor.
Maar eerder in dit topic staat dus dat er juist geen simlock op zit
http://www3.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=340157
In duitsland kost hij dus ongeveer het zelfde maar krijg je er geen 256MB MiniSD kaartje bij, en waarschijnlijk duitse software (maar als je die op Engels of Nederlands kunt zetten maakt het denk ik niet zo heel veel uit). Denk dat ik toch liever een nederlandse heb, maar dan moet ik hem dus unlocken. Of dat kan en hoe ga ik ff ergens anders uitzoeken.
In duitsland kost hij dus ongeveer het zelfde maar krijg je er geen 256MB MiniSD kaartje bij, en waarschijnlijk duitse software (maar als je die op Engels of Nederlands kunt zetten maakt het denk ik niet zo heel veel uit). Denk dat ik toch liever een nederlandse heb, maar dan moet ik hem dus unlocken. Of dat kan en hoe ga ik ff ergens anders uitzoeken.
Verwijderd
Ja hoor ik heb 'm!!! Alleen wel de SP3i versie 
Vind deze toch wel een stuk mooier dan de SDA waarvan ik vanmiddag een demomodel in m'n handen heb gehad.
Kan er nog weinig over melden want ben op het moment druk bezig om hem zelf te ontdekken
Eerst maar eens al die nr's uit m'n Nokia erop zien te krijgen!
Vind deze toch wel een stuk mooier dan de SDA waarvan ik vanmiddag een demomodel in m'n handen heb gehad.
Kan er nog weinig over melden want ben op het moment druk bezig om hem zelf te ontdekken
Verwijderd
Qua uiterlijk toch precies hetzelfde als de Qtek 8020?Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:39:
Ja hoor ik heb 'm!!! Alleen wel de SP3i versie
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 21:24 ]
Verwijderd
Dit is 'm. Volgens mij indd praktisch zelfde uiterlijk als de Qtek.
Maar wat een functies zeg! Ik ben er al zowat de halve avond mee bezig en blijf maar weer nieuwe dingen ontdekken aan dit speelgoed.
Alleen ik heb al wel 1 minpunt gevonden: volgens mij kan je geen bestanden versturen via bluetooth
Dit zou toch wel erg jammer zijn! Ik kan alleen maar kiezen uit infrarood en email/mms 
edit: heb al gevonden dat als je infrarood selecteerd dat ie dan ook automatisch naar bluetooth zoekt. Kan me dat ook ineens herinneren ergens dat al eerder gelezen te hebben. Lekker logisch
Maar wat een functies zeg! Ik ben er al zowat de halve avond mee bezig en blijf maar weer nieuwe dingen ontdekken aan dit speelgoed.
Alleen ik heb al wel 1 minpunt gevonden: volgens mij kan je geen bestanden versturen via bluetooth

edit: heb al gevonden dat als je infrarood selecteerd dat ie dan ook automatisch naar bluetooth zoekt. Kan me dat ook ineens herinneren ergens dat al eerder gelezen te hebben. Lekker logisch

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 23:27 ]
Inderdaad op exact dezelfde manier als de C500.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:11:
Dit is 'm. Volgens mij indd praktisch zelfde uiterlijk als de Qtek.
Alleen ik heb al wel 1 minpunt gevonden: volgens mij kan je geen bestanden versturen via bluetoothDit zou toch wel erg jammer zijn! Ik kan alleen maar kiezen uit infrarood en email/mms
Ik vind persoonlijk die Imate mooier dan de SDA, maar we kunnen niet alles hebben helaas.
Zie ik nou een lampje op de Imate die niet op de SDA zit??
Linksboven?
Linksboven?
Zit bij de SDA ook maar dan blauw geloof ik.
Die Imate SP3i vind ik ook wel mooi (en hij is simlockvrij
) maar die kost dan gelijk weer 439 zonder geheugenkaartje
Die Imate SP3i vind ik ook wel mooi (en hij is simlockvrij

Verwijderd
Is de Imate of Qtek engelstalig? En wat zijn de verschillen of problemen waartegen je aan kunt lopen met zo'n UK version?
Verwijderd
Dat ledje is nog handiger dan ik dacht. Hij knippert groen als de batterij voldoende opgeladen is, afwisselend groen en blauw als bluetooth aanstaat en oranje als hij aan het laden is.
Bestanden via bluetooth versturen is nog niet gelukt trouwens
Nadelen aan een UK versie is dat alles tot nu toe in het engels is, inclusief het T9 woordenboek
Maar er komen Nederlandse updates aan
Bestanden via bluetooth versturen is nog niet gelukt trouwens
Nadelen aan een UK versie is dat alles tot nu toe in het engels is, inclusief het T9 woordenboek
Verwijderd
Volgens T-Mobile klantenservice mag deze week of uiterlijk maandag mijn SDA verwachten en dan ... let's play!
Verwijderd
Nou ja zeg,
bel ik net de klantenservice omdat ik mijn abbo'tje wil verlengen i.c.m. een sda.
Wordt mij verteld dat het niet mogelijk is om te verlengen met een sda en dat deze alleen beschikbaar is voor nieuwe abbonee's
wat een hufters!
bel ik net de klantenservice omdat ik mijn abbo'tje wil verlengen i.c.m. een sda.
Wordt mij verteld dat het niet mogelijk is om te verlengen met een sda en dat deze alleen beschikbaar is voor nieuwe abbonee's
wat een hufters!
Ik heb mijn SDA sinds gister, en het is een schitterend apparaat.
Ik heb er een beetje mee gespeeld, maar toch vind ik een hoop bluetooth opties missen
Ik kan geen bestanden versturen, geen contacts, niks eigenlijk.
Ook heb ik activesync nog niet draaiend gekregen via bluetooth
Kan iemand mij vertellen of je die service kan installeren? en hoe ik activesync makkelijk draaiend krijg? want activesync zegt dat mijn comporten 'not available' zijn.
Ik heb er een beetje mee gespeeld, maar toch vind ik een hoop bluetooth opties missen

Ik kan geen bestanden versturen, geen contacts, niks eigenlijk.
Ook heb ik activesync nog niet draaiend gekregen via bluetooth
Kan iemand mij vertellen of je die service kan installeren? en hoe ik activesync makkelijk draaiend krijg? want activesync zegt dat mijn comporten 'not available' zijn.
kun je misschien wat pics maken,
een een korte review maken....
ik wordt steeds ongedulddiger..krijg hem hopelijk deze of volgende week
een een korte review maken....
ik wordt steeds ongedulddiger..krijg hem hopelijk deze of volgende week
Dit topic is gesloten.