Weer een andere versie:

Verwijderd
Dit is de Qtek 8020 die hetzelfde is als bijvoorbeeld de i-mate SP3i, de SDA is op dit model gebaseerd...
De Orange SPV C500 heeft alleen wat andere instellingen, zoals de instellingen voor Orange World ed. De telefoon is verder hetzelfde als de andere versies (Qtek 8010, i-mate SP3 enzo).Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:07:
als ik een SDA neem staat er dan errug veel crap op van t-mobile? en kan ik dat eventueel allemaal weghalen?? heb ik dit zelfde probleem bij de c500 van orange??
[ Voor 40% gewijzigd door Eggy op 11-11-2004 20:24 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Volgens mij raad niemand de SDA Music af omdat er te veel T-Mobile shit op staat. Ik zou me om de extra software niet druk maken, het is alleen maar handig als je er standaard een goede mp3 speler bij krijgt. Verder is alles helemaal in te stellen en je kunt eventueel software verwijderen, waarom je dat zou doen weet ik niet. Daar dat niet zoveel uitmaakt als het geinstalleerd is.Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:07:
aaarrghhh wordt steeds lastiger allemaal... vind de c500 niet echt spectaculair eruit zien, de SDA heb ik nog niet live gezien, maar die glimt dus te veel.... imate sp3 kan ik volgens mij nergens krijgen met een abb, en de SDA music wordt dus afgeraden omdat er allemaal t-mobile shit op staat?!
Is ook mijn keuze. De software die erop staat (wat volgens velen lastig is), vind ik juist wel goed, aangezien die software op maat voor de SDA is gemaakt. Externe software kan altijd last hebben van bugs enzo en met de ingebouwde software maak je die kans veel kleiner. En aan de andere kant, we zijn toch Tweakers of niet?Oscar Mopperkont schreef op 11 november 2004 @ 20:17:
Volgens mij raad niemand de SDA Music af omdat er te veel T-Mobile shit op staat. Ik zou me om de extra software niet druk maken, het is alleen maar handig als je er standaard een goede mp3 speler bij krijgt. Verder is alles helemaal in te stellen en je kunt eventueel software verwijderen, waarom je dat zou doen weet ik niet. Daar dat niet zoveel uitmaakt als het geinstalleerd is.
Ik denk dat die SDA Music best wel blits is eigenlijk
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Handig als je er een goede MP3 speler bij krijgt? Het enige verschil tussen de SDA Music en SDA zijn de extra knopjes Play en next enzo. Het is net zo makkelijk om een snelkoppeling naar de audio speler te configureren en dan kan je ook meteen die functies bedienen. Het enige verschil is dan dat je dan eerst die snelkoppeling moet intoetsen om bij de audio speler te komen. Naar mijn mening is het dus een beetje overbodig die music versie, aan de andere kant heb ik sowieso al een iPodOscar Mopperkont schreef op 11 november 2004 @ 20:17:
[...]
Volgens mij raad niemand de SDA Music af omdat er te veel T-Mobile shit op staat. Ik zou me om de extra software niet druk maken, het is alleen maar handig als je er standaard een goede mp3 speler bij krijgt. Verder is alles helemaal in te stellen en je kunt eventueel software verwijderen, waarom je dat zou doen weet ik niet. Daar dat niet zoveel uitmaakt als het geinstalleerd is.
Ik denk dat die SDA Music best wel blits is eigenlijk
HTC heeft de telefoon gemaakt, zowel de hardware als de software. Daarna heeft T-Mobile (zelf dus) de software aangepast voor hun T-Zone zooi enzo waar je niks aan hebt. Ik hoop (voor jullie) dat hij niet vol met bugs zit want dat zou natuurlijk mooi zijn, ik betwijfel het echter wel...Smarron schreef op 11 november 2004 @ 20:26:
[...]
Is ook mijn keuze. De software die erop staat (wat volgens velen lastig is), vind ik juist wel goed, aangezien die software op maat voor de SDA is gemaakt. Externe software kan altijd last hebben van bugs enzo en met de ingebouwde software maak je die kans veel kleiner. En aan de andere kant, we zijn toch Tweakers of niet?
En tja, anders pak ik mijn C500 wel weer
* Smarron gaat zeker weten voor de SDA music!
[ Voor 29% gewijzigd door Eggy op 11-11-2004 20:34 ]
Ik had nog geen witte phone. Ik vind de zwarte glimmende niet mooi.Eggy schreef op 11 november 2004 @ 20:30:
Handig als je er een goede MP3 speler bij krijgt? Het enige verschil tussen de SDA Music en SDA zijn de extra knopjes Play en next enzo. Het is net zo makkelijk om een snelkoppeling naar de audio speler te configureren en dan kan je ook meteen die functies bedienen. Het enige verschil is dan dat je dan eerst die snelkoppeling moet intoetsen om bij de audio speler te komen. Naar mijn mening is het dus een beetje overbodig die music versie, aan de andere kant heb ik sowieso al een iPod
Maar daar ging het mij niet om, het ging erom dat hij zei "is toch handig als je er een goede MP3 speler bij krijgt". Dit terwijl de SDA Music tov de SDA en C500 alleen die paar knopjes extra heeft.Smarron schreef op 11 november 2004 @ 20:33:
[...]
Ik had nog geen witte phone. Ik vind de zwarte glimmende niet mooi.
Ik hoop toch wel dat ze voor de SDA music een ander programma gebruiken dan Windows mediaplayer. Pocketmusic ofzo, of misschien een aangepaste versie. Want de mp3 software die standaard bij de HTC telefoons zit is te basic.Eggy schreef op 11 november 2004 @ 20:30:
[...]
Handig als je er een goede MP3 speler bij krijgt? Het enige verschil tussen de SDA Music en SDA zijn de extra knopjes Play en next enzo. Het is net zo makkelijk om een snelkoppeling naar de audio speler te configureren en dan kan je ook meteen die functies bedienen. Het enige verschil is dan dat je dan eerst die snelkoppeling moet intoetsen om bij de audio speler te komen. Naar mijn mening is het dus een beetje overbodig die music versie, aan de andere kant heb ik sowieso al een iPod
[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 11-11-2004 20:37 ]
Als hij standaard WMP heeft kan je net zo goed de WMP homescreen plugin op je SDA zettenOscar Mopperkont schreef op 11 november 2004 @ 20:36:
[...]
Ik hoop toch wel dat ze voor de SDA music een ander programma gebruiken dan Windows mediaplayer. Pocketmusic ofzo, of misschien een aangepaste versie. Want de mp3 software die standaard bij de HTC telefoons zit is te basic.
De geluidskwaliteit zal inderdaad gelijk zijn, maar dat bedoelde ik niet met mp3 speler. Die extra knopjes lijken mij trouwens best wel handig.
[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 11-11-2004 20:44 ]
Verwijderd
Ja als je eenmaal binnenbent is het afgelopen met de pret bij hun. Dat doet Orange beterwdekreij schreef op 09 november 2004 @ 20:54:
Hmz wel interesting.. Ik denk dat ik mijn abbo met 1 jaartje ga verlengen.. heb relax 150 dus voor 95 euro heb ik de SDA, dan hopen dat ik voor 95 euro m'n T610 kan verkopen heb ik voor nix een rlxte telefoon
Edit: Zucht.. fout gekeken.. 95 euro is voor een nieuw abbo, voor verlening moet ik 169 bij dokken..Stomme t-mobile..
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit al 4jaar bij orange/dutchtone maar doordat ik opzoek ben naar een andere telefoon ben ik erachter gekomen (jaja nu alVerwijderd schreef op 11 november 2004 @ 22:01:
[...]
Ja als je eenmaal binnenbent is het afgelopen met de pret bij hun. Dat doet Orange beter
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmm GSMstunts.nl begint een deze dagen met leveren, en ik neem aan dat we dat gewoon kunnen vertrouwen. Is een goede webshop.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:40:
Ook weer een mooi verhaal:
T-mobile een mailtje gestuurd om te vragen of ze mij misschien konden vertellen wanneer de sda music uitkomt, krijg ik dit;
"Helaas hebben wij geen informatie over toestellen die in de toekomst
eventueel worden uitgebracht in Nederland. Onze excuses voor dit ongemak"
Mooi verhaal weer...
Op modaco kreeg ik te horen dat hij waarschijnlijk volgende maand uitkomt. SDA is namelijk hier uit en in de UK komt die volgende maand en de SDA music in januari. Dus hier is de SDA deze maand uitgekomen (toch?) en volgt (hopelijk:)) de Music volgende maand.
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Ik heb informatie aangevraagd via gsmstunts. Even afwachten, er zal via mail of telefoon contact met mij worden opgenomen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:34:
Hmmzz... Ik vind het verdacht stil rondom de SDA music... Kan nergens meer info vinden wanneer hij nou uitkomt in nederland!!![]()
Is iemand nog beter geinformeerd dan mij?? Of moet ik toch maar weer mijn keuze gaan veranderen, want ik heb geen geduld op tot begin volgend jaar te gaan wachten!
Verwijderd
Verwijderd
Ik had vanochtend ook een email gekregen. Ik wacht nog even af. Voorlopig heb ik er wel genoeg aan 1. Maar het moet niet te lang duren natuurlijk!Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:50:
Vandaag gebeld naar GSM stunts, maar die vertelden mij dat het geeneens cker is of de SDA music wel uitkomt in nederland....![]()
![]()
![]()
Bah!!!!! Toch maar weer langszaam op zoek naar een andere telefoon... Heeft iemand al een SDA is zijn bezit??
Is een actie. Gebruik van maken dus!Finwe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:36:
Ik zit op gsmstunts.nl te kijken naar die t-mobile verleninging 2 jaar van 225 minuten voor de SDA. is het niet wat vreemd dat je daar geld toe krijgt en bijv bij verlenging 2 jaar 300 minuten moet je juist bijbetalen??
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 20:06 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:05:
Vandaag de SDA in mijn handen gehad!!
Super toestel, mooier dan een SPV C500. Alleen de achterkant wordt wel erg snel
vuil van je handen. Jammer. Verder erg mooi gebouwd, helder scherm en vooral
hetzelfde van binnen als de C500. De toetsen op het toetsenbord zijn veel beter
dan bij de C500. Veel natuurlijker in gebruik. De 5-richtings toets is gewoon netjes
en werkt altijd goed. Het lijkt er ook op dat he toestel sneller werkt door die toets.
Je kan veel sneller door het menu.
De vier toetsen onder het scherm zijn ff wennen, want daar verwacht je ze niet,
maar zeker goed!! Super!
Ik vond allen de achterkant wat minder mooi dan de C500. Die is daar wat sterker
in, maar ja, wie geeft daarom. Je kijkt toch alleen tegen de voorkant aan.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 16:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En de MDA compact is met 150 min abbo voor niks (twee jaar dan, een jaar kost ie 175 euro)....Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:53:
T-mobile zakelijk liet weten voor een verlenging van 300 min. abb. € 40 in rekening te brengen voor SDA. Levertijd echter: 2-3 weken.
Sounds voor een verlenging niet slecht.
[ Voor 136% gewijzigd door Alieunited op 19-11-2004 17:43 ]
Werkt ook op de C500, dus lijkt me geen probleem met de SDA.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:23:
Maar werkt TTmobile dan al met de SDA???
Ik zou niet weten waarom het niet zou werken. De telefoons zijn identiek. Hooguit zit er een applications lock of oid. Er werd ook gezegd dat de 512mb mini-SD's niet zouden werken.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:53:
Zo simpel zou ik het niet zien
Eerst zien dan geloven!
Verwijderd
Verwijderd
198 pagina'sAlieunited schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:46:
Ik heb de engelse handleiding en de quick start guide even geupload nar mijn webspace.
Klik voor
Handleiding
en
Quick start guide
Voor de mensen die niet kunnen wachten.....
Verwijderd
Hoeveel MB data verbruik jij per maand, en hoeveel is "niet zoveel gebruik maken van internet"Smarron schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:01:
[...]
198 pagina'sNobody's gonna read that!
Ik durf te wedden dat ruim de helft wat in de handleiding staat, hier wordt gevraagd.
Maarru, bij gebrek aan SDA Music heb ik besloten om ook deze maar te nemen. Ik zit alleen nog ff te twijfelen of ik die T-Zones laat activeren, ik heb Orange World immers al en zoveel gebruik ik internet ook niet.
Ik heb een 10mb databundel waar ik niks voor hoef te betalen (voordeeltje van employee zijn).Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:57:
Hoeveel MB data verbruik jij per maand, en hoeveel is "niet zoveel gebruik maken van internet"
Ik weet namelijk echt niet wat voor databundel ik moet afsluiten, en het is eigenlijk best veel geld zo'n bundel! (behalve als ik er natuurlijk optimaal gebruik van maak)
Verwijderd
Zou je even met gsmstunts moeten bellen, dan weet je het zeker.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:32:
Omdat ik een simkaart van het werk heb ( met een hele lelijke oude nokia ) zou ik wel een losse SDA willen bestellen bij gsmstunts.nl. Alleen vind ik het zo vreemd dat een los toestel nog MET simlock is ..... Klopt dit wel ?
Verwijderd
Ja, dat klopt. Net zoals de SPV C500 van Orange is het een branded toestel wat alleen door het desbetreffende netwerk wordt geleverd en dus eigenlijk ook alleen met dat netwerk gebruikt mag en kan worden.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:32:
Omdat ik een simkaart van het werk heb ( met een hele lelijke oude nokia ) zou ik wel een losse SDA willen bestellen bij gsmstunts.nl. Alleen vind ik het zo vreemd dat een los toestel nog MET simlock is ..... Klopt dit wel ?
Verwijderd
Na 1 jaar mag je hem laten unlocken door de provider ja.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:04:
Gistermiddag door T-mobile gebeld. Vanaf woensdag (morgen dus) wordt de SDA uitgeleverd. NB: actie houdt thans in het meeleveren van een 256 Mb geheugenkaart.
M.b.t. simlock: moeten ze dat na een jaar niet vrijgeven? Of ...alternatives.
Verwijderd
Abbo verlengd voor een jaar op een relax 300 voor € 40 + extra simcardSmarron schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:19:
[...]
Na 1 jaar mag je hem laten unlocken door de provider ja.
Kon jij je abo verlengen en wat moest je ervoor betalen (of niet) en voor hoeveel jaar ?
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 22:01 ]
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
ja, in duitsland is hij al een tijdje. Met google kun je wel wat reviews vinden. Kijk sowieso eens op www.mobilejoe.debokkie11 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:36:
heeft er al iemand ervaring met deze mobiel ?
draait tomtom er op b.v. (welke versie?)
[ Voor 27% gewijzigd door bokkie11 op 24-11-2004 15:54 . Reden: update url ]
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Bij mijn weten zijn er met de c500 niet meer of minder problemen dan met de SDA. Of je moet het over het stof onder het scherm hebben.bokkie11 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:48:
...
tja ik hoop het maar met de c500 zijn nog al wat problemen.
...
Verwijderd
one more thing...
Geef al die mensen eens ongelijkAlieunited schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:33:
Ik heb zo'n gevoel dat niet iedereen warm loopt voor deze foon.......
Er is meer interesse voor de mda compact
of heb ik het mis.....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De vorm vind ik (denk ik) ook wel mooier. Ik weet alleen niet of ik blij wordt van dat glimmende gedoe. De T610 vond ik wel wat hebben inderdaad. Als het dat uiterlijk heeft ben ik denk ik ook wel tevreden.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 08:47:
Ik vind de SDA zelf mooier. Simpeler en mooier qua kleur en vorm. Ik vind de C500 een
beetje een ratjetoe. De SDA heeft een beetje het T610 uiterlijk en dat staat me wel aan.
Verwijderd
Verwijderd
De prijzen van T-mobile rechtstreeks zijn beter (in ieder geval voor verlengingen).Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:58:
Hier http://www.smartphoneshop.nl/product/4030 issie ook te koop voor best lage prijzen, alleen geen geld terug zoals bij gsmstunts. Maar bij beide zijn ze niet uit voorraad leverbaar. Dus nog ff afwachten.
Heb daar al een aantal keer naar toe gebeld, maar ze hebben de sda (nog) niet in het assortiment voor particuliere klanten.Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:29:
[...]
De prijzen van T-mobile rechtstreeks zijn beter (in ieder geval voor verlengingen).
jjvos heeft hem verlengd via T-Mobile. Volgens mij heb je dan een medewerker aan de lijn gehad die het zelf niet wist.Alieunited schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:17:
Heb daar al een aantal keer naar toe gebeld, maar ze hebben de sda (nog) niet in het assortiment voor particuliere klanten.
Meerdere zelfs. Mischien kunnen zakelijke gebruikers wel verlengen met de sda.Smarron schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:44:
[...]
jjvos heeft hem verlengd via T-Mobile. Volgens mij heb je dan een medewerker aan de lijn gehad die het zelf niet wist.
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door wdekreij op 29-11-2004 13:54 ]
kun je dan niet je huidige abbo afsluiten en dan nieuwe aan te vragen icm deze foon? of zie ik iets over het hoofd?Mex schreef op maandag 29 november 2004 @ 08:25:
Ben ik dan echt de enige die dit belachelijk vind:
[afbeelding]
Voor mij reden genoeg om Tmobille na 4 jaar te verlaten.
Nummerbehoud is onmogelijk op die manier.Digitizers schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:59:
[...]
kun je dan niet je huidige abbo afsluiten en dan nieuwe aan te vragen icm deze foon? of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Ik zal ze eens bellen.wdekreij schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:43:
Dat probleem had ik ook bij de MDA Compact.. Wat bleek: Via t-mobile zelf was het stukken voordeliger om te verlengen, ik krijg mijn mda compact nu gratis terwijl ik via gsmstunts 229 euro zou moeten betalen.. Goede kans dat dat met de SDA net zo is wellicht?
Is wel mogelijk. Bij Vodafone heb is het mij ook gelukt. Je zegt je huidigeabo op en je neemt je nummer mee naar een Orange (daar is/was nummerportering gratis) prepaid kaart. Vervolgens vraag je een nieuw T-Mobile abo aan en neem je je nummer weer mee vanaf je pre-paid kaart.
Het kan inderdaad op die manier, maar belachelijk is dit natuurlijk wel. Je wilt je huidige klanten houden, en dat doe je niet op deze manier. Ze konden me nog niets vertellen over de SDAOscar Mopperkont schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:49:
[...]
Is wel mogelijk. Bij Vodafone heb is het mij ook gelukt. Je zegt je huidigeabo op en je neemt je nummer mee naar een Orange (daar is/was nummerportering gratis) prepaid kaart. Vervolgens vraag je een nieuw T-Mobile abo aan en neem je je nummer weer mee vanaf je pre-paid kaart.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq