Verwijderd

Weer een andere versie:

Afbeeldingslocatie: http://smartphone.direqt.nl/site/image_database/qtek8020_3.jpg

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Hij begint steeds meer op de Sendo X te lijken.

Verwijderd

aaarrghhh wordt steeds lastiger allemaal... vind de c500 niet echt spectaculair eruit zien, de SDA heb ik nog niet live gezien, maar die glimt dus te veel.... imate sp3 kan ik volgens mij nergens krijgen met een abb, en de SDA music wordt dus afgeraden omdat er allemaal t-mobile shit op staat?!

als ik een SDA neem staat er dan errug veel crap op van t-mobile? en kan ik dat eventueel allemaal weghalen?? heb ik dit zelfde probleem bij de c500 van orange??

Ik blijf maar twijfelen... neig nu meer naar de SDA want t-mobile is veel goedkoper (kwa bellen + abb) dan orange... SDA music vind ik er cool uitzien maar dat duurt volgens mij nog ff..... ;(

Hoe zit het met die imate, kan ik die ook met een t-mobile abb kopen???

srry dat ik zo lastig ben :)

thx maar weer

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

format SDA:\ /q :')

one more thing...

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit is de Qtek 8020 die hetzelfde is als bijvoorbeeld de i-mate SP3i, de SDA is op dit model gebaseerd...

Bij expansys is de i-mate SP3i €434.95, je kan altijd nog een cashdeal doen en dan de i-mate SP3i los kopen. Dit ben ik ook van plan alleen koop ik dan een i-mate JAM :D
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:07:
als ik een SDA neem staat er dan errug veel crap op van t-mobile? en kan ik dat eventueel allemaal weghalen?? heb ik dit zelfde probleem bij de c500 van orange??
De Orange SPV C500 heeft alleen wat andere instellingen, zoals de instellingen voor Orange World ed. De telefoon is verder hetzelfde als de andere versies (Qtek 8010, i-mate SP3 enzo).

De T-Mobile SDA (en de SDA Music) hebben een ander menu, al die t-zone crap en een knop voor de t-zone zooi. Ze passen dus flink wat aan ten opzichte van de andere versies (Qtek 8020 en i-mate SP3i bijvoorbeeld), dit kan ook bugs opleveren.

[ Voor 40% gewijzigd door Eggy op 11-11-2004 20:24 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:07:
aaarrghhh wordt steeds lastiger allemaal... vind de c500 niet echt spectaculair eruit zien, de SDA heb ik nog niet live gezien, maar die glimt dus te veel.... imate sp3 kan ik volgens mij nergens krijgen met een abb, en de SDA music wordt dus afgeraden omdat er allemaal t-mobile shit op staat?!
Volgens mij raad niemand de SDA Music af omdat er te veel T-Mobile shit op staat. Ik zou me om de extra software niet druk maken, het is alleen maar handig als je er standaard een goede mp3 speler bij krijgt. Verder is alles helemaal in te stellen en je kunt eventueel software verwijderen, waarom je dat zou doen weet ik niet. Daar dat niet zoveel uitmaakt als het geinstalleerd is.
Ik denk dat die SDA Music best wel blits is eigenlijk :)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

Oscar Mopperkont schreef op 11 november 2004 @ 20:17:
Volgens mij raad niemand de SDA Music af omdat er te veel T-Mobile shit op staat. Ik zou me om de extra software niet druk maken, het is alleen maar handig als je er standaard een goede mp3 speler bij krijgt. Verder is alles helemaal in te stellen en je kunt eventueel software verwijderen, waarom je dat zou doen weet ik niet. Daar dat niet zoveel uitmaakt als het geinstalleerd is.
Is ook mijn keuze. De software die erop staat (wat volgens velen lastig is), vind ik juist wel goed, aangezien die software op maat voor de SDA is gemaakt. Externe software kan altijd last hebben van bugs enzo en met de ingebouwde software maak je die kans veel kleiner. En aan de andere kant, we zijn toch Tweakers of niet?

En tja, anders pak ik mijn C500 wel weer :)

* Smarron gaat zeker weten voor de SDA music! :Y)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Oscar Mopperkont schreef op 11 november 2004 @ 20:17:
[...]

Handig als je er een goede MP3 speler bij krijgt? Het enige verschil tussen de SDA Music en SDA zijn de extra knopjes Play en next enzo. Het is net zo makkelijk om een snelkoppeling naar de audio speler te configureren en dan kan je ook meteen die functies bedienen. Het enige verschil is dan dat je dan eerst die snelkoppeling moet intoetsen om bij de audio speler te komen. Naar mijn mening is het dus een beetje overbodig die music versie, aan de andere kant heb ik sowieso al een iPod :P
Smarron schreef op 11 november 2004 @ 20:26:
[...]
Is ook mijn keuze. De software die erop staat (wat volgens velen lastig is), vind ik juist wel goed, aangezien die software op maat voor de SDA is gemaakt. Externe software kan altijd last hebben van bugs enzo en met de ingebouwde software maak je die kans veel kleiner. En aan de andere kant, we zijn toch Tweakers of niet?

En tja, anders pak ik mijn C500 wel weer :)

* Smarron gaat zeker weten voor de SDA music! :Y)
HTC heeft de telefoon gemaakt, zowel de hardware als de software. Daarna heeft T-Mobile (zelf dus) de software aangepast voor hun T-Zone zooi enzo waar je niks aan hebt. Ik hoop (voor jullie) dat hij niet vol met bugs zit want dat zou natuurlijk mooi zijn, ik betwijfel het echter wel...

[ Voor 29% gewijzigd door Eggy op 11-11-2004 20:34 ]

• Smarron

Smarron

The bend

Eggy schreef op 11 november 2004 @ 20:30:
Handig als je er een goede MP3 speler bij krijgt? Het enige verschil tussen de SDA Music en SDA zijn de extra knopjes Play en next enzo. Het is net zo makkelijk om een snelkoppeling naar de audio speler te configureren en dan kan je ook meteen die functies bedienen. Het enige verschil is dan dat je dan eerst die snelkoppeling moet intoetsen om bij de audio speler te komen. Naar mijn mening is het dus een beetje overbodig die music versie, aan de andere kant heb ik sowieso al een iPod :P
Ik had nog geen witte phone. Ik vind de zwarte glimmende niet mooi.

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Smarron schreef op 11 november 2004 @ 20:33:
[...]
Ik had nog geen witte phone. Ik vind de zwarte glimmende niet mooi.
Maar daar ging het mij niet om, het ging erom dat hij zei "is toch handig als je er een goede MP3 speler bij krijgt". Dit terwijl de SDA Music tov de SDA en C500 alleen die paar knopjes extra heeft.

Het is opzich wel grappig maar ten opzichte van de SDA is de MP3 speler in ieder geval niet beter ofzo :)

• Oscar Mopperkont
Eggy schreef op 11 november 2004 @ 20:30:
[...]

Ik hoop toch wel dat ze voor de SDA music een ander programma gebruiken dan Windows mediaplayer. Pocketmusic ofzo, of misschien een aangepaste versie. Want de mp3 software die standaard bij de HTC telefoons zit is te basic.
De geluidskwaliteit zal inderdaad gelijk zijn, maar dat bedoelde ik niet met mp3 speler. Die extra knopjes lijken mij trouwens best wel handig. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 11-11-2004 20:37 ]

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Oscar Mopperkont schreef op 11 november 2004 @ 20:36:
[...]

Ik hoop toch wel dat ze voor de SDA music een ander programma gebruiken dan Windows mediaplayer. Pocketmusic ofzo, of misschien een aangepaste versie. Want de mp3 software die standaard bij de HTC telefoons zit is te basic.
De geluidskwaliteit zal inderdaad gelijk zijn, maar dat bedoelde ik niet met mp3 speler. Die extra knopjes lijken mij trouwens best wel handig. :)
Als hij standaard WMP heeft kan je net zo goed de WMP homescreen plugin op je SDA zetten :D

Maarja, ik ga weer Halo 2 spelen :P (ik weet het, heel erg off-topic :D)

[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 11-11-2004 20:44 ]

Verwijderd

wdekreij schreef op 09 november 2004 @ 20:54:
Hmz wel interesting.. Ik denk dat ik mijn abbo met 1 jaartje ga verlengen.. heb relax 150 dus voor 95 euro heb ik de SDA, dan hopen dat ik voor 95 euro m'n T610 kan verkopen heb ik voor nix een rlxte telefoon :)

Edit: Zucht.. fout gekeken.. 95 euro is voor een nieuw abbo, voor verlening moet ik 169 bij dokken.. :( Stomme t-mobile..
Ja als je eenmaal binnenbent is het afgelopen met de pret bij hun. Dat doet Orange beter :+

Verwijderd

maar is die SDA music ook al uit in nederland??? of moet ik dan weer tot december wachten??? :(

Ik ben er trouwens uit :) HET WORDT DE SDA MUSIC!!!!! als ik niet te lang moet wachten natuurlijk...

thx guys _/-\o_

:9

Als iemand hem al heeft, verwacht ik natuurlijk wel een uitgebreid verslag!!!!

cu!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 22:01:
[...]

Ja als je eenmaal binnenbent is het afgelopen met de pret bij hun. Dat doet Orange beter :+
Ik zit al 4jaar bij orange/dutchtone maar doordat ik opzoek ben naar een andere telefoon ben ik erachter gekomen (jaja nu al :9) dat orange eigenlijk F****** duur is!!! wilde eerst 60 eurie bij orange nemen, maar ben voor 45 euries bij t mobile klaar en heb ik 100 bel minuten meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met T-Mobile relatiebeheer gebeld over het verlengen van mijn contract via T-Mobile zelf (wil nog wel eens goedkoper zijn als via een winkel). Daar konden ze alleen vertellen dat gisteren het aanbod is vernieuwd en de SDA er niet tussen zat. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ze het hele toestel niet eens kende, maar beetje vreemd dat ze bij T-Mobile zelf het toestel dan nog niet eens kennen/aan kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Heeft iemand trouwens foto's van de headset die bij de SDA (Music) zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer een mooi verhaal:

T-mobile een mailtje gestuurd om te vragen of ze mij misschien konden vertellen wanneer de sda music uitkomt, krijg ik dit;

"Helaas hebben wij geen informatie over toestellen die in de toekomst
eventueel worden uitgebracht in Nederland. Onze excuses voor dit ongemak"

Mooi verhaal weer...

Op modaco kreeg ik te horen dat hij waarschijnlijk volgende maand uitkomt. SDA is namelijk hier uit en in de UK komt die volgende maand en de SDA music in januari. Dus hier is de SDA deze maand uitgekomen (toch?) en volgt (hopelijk:)) de Music volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
T-mobile heeft de SDA nog niet geleverd..... en wanner deze komt konden ze ook niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:40:
Ook weer een mooi verhaal:

T-mobile een mailtje gestuurd om te vragen of ze mij misschien konden vertellen wanneer de sda music uitkomt, krijg ik dit;

"Helaas hebben wij geen informatie over toestellen die in de toekomst
eventueel worden uitgebracht in Nederland. Onze excuses voor dit ongemak"

Mooi verhaal weer...

Op modaco kreeg ik te horen dat hij waarschijnlijk volgende maand uitkomt. SDA is namelijk hier uit en in de UK komt die volgende maand en de SDA music in januari. Dus hier is de SDA deze maand uitgekomen (toch?) en volgt (hopelijk:)) de Music volgende maand.
Hmm GSMstunts.nl begint een deze dagen met leveren, en ik neem aan dat we dat gewoon kunnen vertrouwen. Is een goede webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup is een zeker een goede shop! Dat kan ik beamen. Nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Simpel vraagje, maar ik heb nog nergens een antwoord kunnen vinden: Is de Duitse SDA (music) mulilanguage (dus ook nederlandstalig), of is het OS alleen in het Duits?

Ik ben aan het overwegen een SDA Music te bestellen uit Duitsland, maar een duitstalig Windows Mobile OS spreekt me niet zo aan.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz... Ik vind het verdacht stil rondom de SDA music... Kan nergens meer info vinden wanneer hij nou uitkomt in nederland!! :?

Is iemand nog beter geinformeerd dan mij?? Of moet ik toch maar weer mijn keuze gaan veranderen, want ik heb geen geduld op tot begin volgend jaar te gaan wachten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:34:
Hmmzz... Ik vind het verdacht stil rondom de SDA music... Kan nergens meer info vinden wanneer hij nou uitkomt in nederland!! :?

Is iemand nog beter geinformeerd dan mij?? Of moet ik toch maar weer mijn keuze gaan veranderen, want ik heb geen geduld op tot begin volgend jaar te gaan wachten! :(
Ik heb informatie aangevraagd via gsmstunts. Even afwachten, er zal via mail of telefoon contact met mij worden opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 14:16
Ik zit op gsmstunts.nl te kijken naar die t-mobile verleninging 2 jaar van 225 minuten voor de SDA. is het niet wat vreemd dat je daar geld toe krijgt en bijv bij verlenging 2 jaar 300 minuten moet je juist bijbetalen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gebeld naar GSM stunts, maar die vertelden mij dat het geeneens cker is of de SDA music wel uitkomt in nederland.... :( :( :(

Bah!!!!! Toch maar weer langszaam op zoek naar een andere telefoon... Heeft iemand al een SDA is zijn bezit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Dat is idd minder. Lijkt mij juist dat zo'n SDA Music best een dikke hit zou kunnen worden, maar kennelijk heeft T-Mobile daar weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind de c500 toch wat strakker qua uiterlijk.

dat witte dingetje ziet er echt uit alsof het gaat slijten als een gek, net als bij die sony ericcson dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:50:
Vandaag gebeld naar GSM stunts, maar die vertelden mij dat het geeneens cker is of de SDA music wel uitkomt in nederland.... :( :( :(

Bah!!!!! Toch maar weer langszaam op zoek naar een andere telefoon... Heeft iemand al een SDA is zijn bezit??
Ik had vanochtend ook een email gekregen. Ik wacht nog even af. Voorlopig heb ik er wel genoeg aan 1. Maar het moet niet te lang duren natuurlijk! :)
Finwe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:36:
Ik zit op gsmstunts.nl te kijken naar die t-mobile verleninging 2 jaar van 225 minuten voor de SDA. is het niet wat vreemd dat je daar geld toe krijgt en bijv bij verlenging 2 jaar 300 minuten moet je juist bijbetalen?? 8)7
Is een actie. Gebruik van maken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de SDA in mijn handen gehad!!

Super toestel, mooier dan een SPV C500. Alleen de achterkant wordt wel erg snel
vuil van je handen. Jammer. Verder erg mooi gebouwd, helder scherm en vooral
hetzelfde van binnen als de C500. De toetsen op het toetsenbord zijn veel beter
dan bij de C500. Veel natuurlijker in gebruik. De 5-richtings toets is gewoon netjes
en werkt altijd goed. Het lijkt er ook op dat he toestel sneller werkt door die toets.
Je kan veel sneller door het menu.

De vier toetsen onder het scherm zijn ff wennen, want daar verwacht je ze niet,
maar zeker goed!! Super!

Ik vond allen de achterkant wat minder mooi dan de C500. Die is daar wat sterker
in, maar ja, wie geeft daarom. Je kijkt toch alleen tegen de voorkant aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:05:
Vandaag de SDA in mijn handen gehad!!

Super toestel, mooier dan een SPV C500. Alleen de achterkant wordt wel erg snel
vuil van je handen. Jammer. Verder erg mooi gebouwd, helder scherm en vooral
hetzelfde van binnen als de C500. De toetsen op het toetsenbord zijn veel beter
dan bij de C500. Veel natuurlijker in gebruik. De 5-richtings toets is gewoon netjes
en werkt altijd goed. Het lijkt er ook op dat he toestel sneller werkt door die toets.
Je kan veel sneller door het menu.

De vier toetsen onder het scherm zijn ff wennen, want daar verwacht je ze niet,
maar zeker goed!! Super!

Ik vond allen de achterkant wat minder mooi dan de C500. Die is daar wat sterker
in, maar ja, wie geeft daarom. Je kijkt toch alleen tegen de voorkant aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet het:

Is de SDA 100% gelijk aan de qtek 8020, dus inclusief office ondersteuning of sec windows ondersteuning? en
Wordt de SDA simlock vrij geleverd door T-mobile?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de SDA = de Qtek 8020 = de I-mate SP3i
ze zijn namelijk afgeleid van het HTC Feeler model

Hoe kom je erbij dat de Qtek office ondersteuning heeft?
Ze hebben enkel de mogelijkheid te synchroniseren met Outlook.
Daarnaast kun je nog apart een office lookalike pakket komen zoals die van Repligo of van Clearvue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omschrijving uit www.nieuwemobiel.nl

PC ondersteuning
Office ondersteuning
Excel bestanden
Powerpoint bestanden
Word bestanden

Windows ondersteuning
PDF bestanden
Windows Media player

JJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm voor zover ik weet biedt microsoft dat nog steeds niet zelf aan en doen telefoonaanbieders dat ook niet. Ik zou er dus niet vanuit gaan...

/edit

kom er net achter dat T-mobile wrschnlk wel de office ondersteuning aanbied dmv de Clearvue Suite. Is nog niet helemaal duidelijk of dit alleen de documentversie is of ook de excel en powerpoint ed. Hier kun je wat foto's zien en een review lezen:
http://www.msmobiles.com/news.php/3300.html

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAARGGHHHHH!!!! Wat moet ik nou..... 8)7

Voor de SDA gaan, of afwachten en kijken wat er gebeurd rond de SDA music!!!

Nice pictures trouwens!

Hoe is eigenlijk de accu van de SDA??? Ik lees namelijk verschillende berichten over de bel/standby tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de gewone SDA al bij gsmstunts besteld? Hij zou een deze dagen leverbaar moeten zijn?!

Verwijderd

Vandaag weer gebeld met een andere bedrijf voor de SDA music en ook deze vertelde mij (nadat ze zelf verder hebben geinformeerd) dat het er voorlopig toch echt naar uitziet dat de SDA music niet op de nederlandse markt komt.

Genoeg over die K?T music... ;)

Ik wil een t-mobile 400 (met SDA) abonnement afsluiten met sms bundel, maar kan dus ook nog een t-zones bundel en een databundel afsluiten??

Euhh... Hoeveel MB van elke bundel zal ik nodig hebben? Ik zal niet non-stop allemaal dingen aan het downloaden zijn of op internet bezig zijn.

thx alvast! 8)

• Alieunited
Vandaag Media Markt Zwolle gebeld, duurt nog 1 1/2 week voordat ze hem binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile zakelijk liet weten voor een verlenging van 300 min. abb. € 40 in rekening te brengen voor SDA. Levertijd echter: 2-3 weken.

Sounds voor een verlenging niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:53:
T-mobile zakelijk liet weten voor een verlenging van 300 min. abb. € 40 in rekening te brengen voor SDA. Levertijd echter: 2-3 weken.

Sounds voor een verlenging niet slecht.
En de MDA compact is met 150 min abbo voor niks (twee jaar dan, een jaar kost ie 175 euro)....

doe mij dan de MDA maar, zo heel veel groter is ie niet, maar je hebt wel een veel groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Maar niet iedereen vind zo'n mda prettig, ik persoonlijk ook niet, puur omdat er geen toetsten op zitten, en je altijd genootzaakt bent met twee handen dat ding te gebruiken.

[ Voor 136% gewijzigd door Alieunited op 19-11-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 23:49
Na veel reviews en ervaringen op voornamelijk duitse sites gelezen te hebben, vandaag toch maar de knoop doorgehakt en de SDA besteld bij gsmstunts.
Het is daar tevens mogelijk om net als bij de C500 512MB MiniSD + SD-Convertor te bestellen voor 69 euro, niet slecht d8 ik zelf.

Nu afwachten wanneer hij geleverd word.
Wil hem voornamelijk gaan gebruiken icm met tomtom mobile, ken nie w88.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar werkt TTmobile dan al met de SDA???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:23:
Maar werkt TTmobile dan al met de SDA???
Werkt ook op de C500, dus lijkt me geen probleem met de SDA.

* Smarron bestelt ook maar de gewone SDA, aangezien de Music wellicht niet komt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo simpel zou ik het niet zien ;)

Eerst zien dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:53:
Zo simpel zou ik het niet zien ;)

Eerst zien dan geloven!
Ik zou niet weten waarom het niet zou werken. De telefoons zijn identiek. Hooguit zit er een applications lock of oid. Er werd ook gezegd dat de 512mb mini-SD's niet zouden werken.

En door shops wordt zelfs beweerd dat TTM zowieso niet op de C500 (en naar mijn mening de SDA) zou werken. Er ligt hier levens bewijs voor me, dus ze gaan puur uit naar de specs die hen weer wordt voorgeschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar de software is gebranded voor T-mobile dus ik moet eerst maar eens zien
of het werkt. Ik ga er wel van uit hoor, maar soms weet ik het niet meer met WM. Af
en toe van die rare kronkels. Het lijken wel vrouwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
In Duitsland heeft T-Mobile de SDA al een tijdje geleden gelanceerd.
Het lijkt me sterk dat T-Mobile Nederland in 1x iets gaat veranderen waardoor
het niet zal werken. En mocht dat wel zo zijn, dan valt dat ook wel weer te kraken.

Voor de ongelovige onder ons, hier een duitse review over TTM op de SDA, zelfs met bluetooth: http://www.pocket-expert.de/index.php?itemid=571

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SDA is ook bij TFT te koop! Zag m in hun folder staan gratis voor 2 jaar 150 belminuten. (23.50 per maand) Maarja via internet krijg je nog geld terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Ik heb de engelse handleiding en de quick start guide even geupload nar mijn webspace.

Klik voor
Handleiding

en

Quick start guide

Voor de mensen die niet kunnen wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Alieunited schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:46:
Ik heb de engelse handleiding en de quick start guide even geupload nar mijn webspace.

Klik voor
Handleiding

en

Quick start guide

Voor de mensen die niet kunnen wachten.....
198 pagina's 8)7 Nobody's gonna read that!

Ik durf te wedden dat ruim de helft wat in de handleiding staat, hier wordt gevraagd. :X

Maarru, bij gebrek aan SDA Music heb ik besloten om ook deze maar te nemen. Ik zit alleen nog ff te twijfelen of ik die T-Zones laat activeren, ik heb Orange World immers al en zoveel gebruik ik internet ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:01:
[...]
198 pagina's 8)7 Nobody's gonna read that!

Ik durf te wedden dat ruim de helft wat in de handleiding staat, hier wordt gevraagd. :X

Maarru, bij gebrek aan SDA Music heb ik besloten om ook deze maar te nemen. Ik zit alleen nog ff te twijfelen of ik die T-Zones laat activeren, ik heb Orange World immers al en zoveel gebruik ik internet ook niet.
Hoeveel MB data verbruik jij per maand, en hoeveel is "niet zoveel gebruik maken van internet" 8)7

Ik weet namelijk echt niet wat voor databundel ik moet afsluiten, en het is eigenlijk best veel geld zo'n bundel! (behalve als ik er natuurlijk optimaal gebruik van maak :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:57:
Hoeveel MB data verbruik jij per maand, en hoeveel is "niet zoveel gebruik maken van internet" 8)7

Ik weet namelijk echt niet wat voor databundel ik moet afsluiten, en het is eigenlijk best veel geld zo'n bundel! (behalve als ik er natuurlijk optimaal gebruik van maak :))
Ik heb een 10mb databundel waar ik niks voor hoef te betalen (voordeeltje van employee zijn).

Ik verbruik gemiddeld zo'n 5mb per maand. Wat ik het meeste doe met de C500 op dit moment: Films kijken, muziek luisteren, bellen en als GPS Navigator gebruiken. Internetten en MSN komen echt op de laatste plaats.

Ik heb zojuist de formulieren op de post gedaan, geen T-Zones aangevraagd. Aan 1 heb ik wel genoeg.

Volgens mij blijft Orange de goedkoopste met het GPRS en bovendien gaat het van je belbundel af, zodat je niet meteen een hogere factuur dan je bundel krijgt. Dat vind ik ook direct het nadeel aan T-Mobile. Maar overal zitten voor- en nadelen aan.

Ik jouw geval zou ik de C500 + Orange nemen. Alles binnen de bundel (Orange World + evt. extra mb's) en persoonlijk vind ik de C500 net iets mooier dan de SDA en hij is nu al veel goedkoper met de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik een simkaart van het werk heb ( met een hele lelijke oude nokia ) zou ik wel een losse SDA willen bestellen bij gsmstunts.nl. Alleen vind ik het zo vreemd dat een los toestel nog MET simlock is ..... Klopt dit wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:32:
Omdat ik een simkaart van het werk heb ( met een hele lelijke oude nokia ) zou ik wel een losse SDA willen bestellen bij gsmstunts.nl. Alleen vind ik het zo vreemd dat een los toestel nog MET simlock is ..... Klopt dit wel ?
Zou je even met gsmstunts moeten bellen, dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:32:
Ja, dat klopt. Net zoals de SPV C500 van Orange is het een branded toestel wat alleen door het desbetreffende netwerk wordt geleverd en dus eigenlijk ook alleen met dat netwerk gebruikt mag en kan worden.

Een leverancier koopt die dingen niet bij de fabrikant maar bij T-Mobile in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag door T-mobile gebeld. Vanaf woensdag (morgen dus) wordt de SDA uitgeleverd. NB: actie houdt thans in het meeleveren van een 256 Mb geheugenkaart.

M.b.t. simlock: moeten ze dat na een jaar niet vrijgeven? Of ...alternatives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:04:
Gistermiddag door T-mobile gebeld. Vanaf woensdag (morgen dus) wordt de SDA uitgeleverd. NB: actie houdt thans in het meeleveren van een 256 Mb geheugenkaart.

M.b.t. simlock: moeten ze dat na een jaar niet vrijgeven? Of ...alternatives.
Na 1 jaar mag je hem laten unlocken door de provider ja. :)

Kon jij je abo verlengen en wat moest je ervoor betalen (of niet) en voor hoeveel jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:19:
[...]
Na 1 jaar mag je hem laten unlocken door de provider ja. :)

Kon jij je abo verlengen en wat moest je ervoor betalen (of niet) en voor hoeveel jaar ?
Abbo verlengd voor een jaar op een relax 300 voor € 40 + extra simcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh das een mooi aanbod, met verlengen ist via aantal internet shops duurder!

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Laatst online: 10-06 11:56
heeft er al iemand ervaring met deze mobiel ?
draait tomtom er op b.v. (welke versie?)

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
Heb ff een mailtje gestuurd naar gsmstunts.nl met de vraag wanneer de uitlevering begint, en ze verwachten volgende week met de uitlevering te kunnen beginnen.

Actieperiode is trouwens verlengt tot 5 december, voor degene die nog interesse hebben.
Zodra ik 'm heb zal ik wel een review schrijven.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
bokkie11 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:36:
heeft er al iemand ervaring met deze mobiel ?
draait tomtom er op b.v. (welke versie?)
ja, in duitsland is hij al een tijdje. Met google kun je wel wat reviews vinden. Kijk sowieso eens op www.mobilejoe.de
TomTom draait iig op de Duiste versie ik zou niet inzien waarom dat voor de Nederlandse versie niet zou gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
jeps heb die site ook gevonden,
tja ik hoop het maar met de c500 zijn nog al wat problemen.

is iemand van plan hem volgende week te gaan kopen ?

hier een test van tomtom met de sda (duitse versie)
http://www.mobilejoe.de/Forum/viewtopic.php?t=7239

[ Voor 27% gewijzigd door bokkie11 op 24-11-2004 15:54 . Reden: update url ]

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is besteld. Nu maar afwachten of de goede sint dit jaar op tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
heb je ook tomtom zo ja zou je willen posten of hij werkt met tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
bokkie11 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:48:
...
tja ik hoop het maar met de c500 zijn nog al wat problemen.
...
Bij mijn weten zijn er met de c500 niet meer of minder problemen dan met de SDA. Of je moet het over het stof onder het scherm hebben.

• bokkie11
van verschillende site's begrijp ik dat de c500 nog alwat problemen heeft met tomtom.

Verwijderd

I am sorry; maar geen tom tom.

Verwijderd

c500 heeft als enige minpunten ten opzichte van de SDA dat er makkelijk stof onder het scherm kan komen en dat er een GAPI probleem is wat inhoud dat bij het spelen van sommige spellen het scherm erg flikkert.

De SDA zal ook wel wat kwaaltjes hebben zoals elke smartphone, nothing is perfect you know ;)

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Ik ben net bij T for Telecom geweest. Daar hadden ze de SDA op dit moment nog niet. Wel hadden ze vandaag de MDA Compact binnen gekregen.. Ik moet er nog eens een nachtje over slapen..

one more thing...

• Smarron

Smarron

The bend

Ben een C500 gebruiker, geen enkele last van stof onder het scherm, tevens werkt TT Mobile perfect. Niks op aan te merken dus.

Ik verwacht de SDA volgende week van gsmstunts.

Ik weet zeker dat beide telefoons identiek zijn, vind de C500 alleen wel mooier, maar dat boeit niet, kan voortaan nu alles tegelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Ik heb zo'n gevoel dat niet iedereen warm loopt voor deze foon.......
Er is meer interesse voor de mda compact

of heb ik het mis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Alieunited schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:33:
Ik heb zo'n gevoel dat niet iedereen warm loopt voor deze foon.......
Er is meer interesse voor de mda compact

of heb ik het mis.....
Geef al die mensen eens ongelijk ;) MDA Compact lijkt me zo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorkeur voor een SDA of MDA is uiterst persoonlijk. Immers, je eisen en wensen zijn anders. Aangezien ik veel reis en in de auto zit en graag een hand vrij heb, heb ik de voorkeur voor een SDA.

Camera-deel en zeg maar de andere virtuele opties zijn voor mij minder belangrijk.

Kortom: iets te zwart wit om een algemene voorkeur uit te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Die SDA is wel gaaf zeg!

Ik heb em een beetje bekeken, en ik ben er erg positief over. Alleen vind ik het jammer dat er (nog) geen WiFi bij zit. Dan was het toestel helemaal voor mij compleet.

Hoe erg is het verschil eigenlijk tussen een Smartphone OS en een Pocket PC Phone edition?
Alleen de touchscreen vs. telefoon toetsenbord?
Oftewel kunnen Pocket PC applicaties gewoon probleemloos draaien op een Smartphone? (omdat je dus de touchscreen mist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Pocket PC applicaties kunnen niet draaien op een Smartphone. Je zult echt smartphone applicaties moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een MDA compact in de handen gehad. Wat een super device. Daarnaast ook
de MDA III in de handen gehad en de SDA nu bij me voor morgen op de gebruikersdag.

Super device. Gewoon een C500, maar dan beter door het toestenbord en de vorm. Het
toestel voelt veel lekkerder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Waarom is de vorm beter dan bij de c500? De c500 is compacter en "afgeronder".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Wij hebben de MDA III ook op het werk, maar het is niet te vergelijken. Erg mooi ding, maar gewoon niet handig om mee te bellen. Blijft een persoonlijke kwestie trouwens.

Heb ook liever de C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de SDA zelf mooier. Simpeler en mooier qua kleur en vorm. Ik vind de C500 een
beetje een ratjetoe. De SDA heeft een beetje het T610 uiterlijk en dat staat me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 08:47:
Ik vind de SDA zelf mooier. Simpeler en mooier qua kleur en vorm. Ik vind de C500 een
beetje een ratjetoe. De SDA heeft een beetje het T610 uiterlijk en dat staat me wel aan.
De vorm vind ik (denk ik) ook wel mooier. Ik weet alleen niet of ik blij wordt van dat glimmende gedoe. De T610 vond ik wel wat hebben inderdaad. Als het dat uiterlijk heeft ben ik denk ik ook wel tevreden.

En nu maar afwachten totdat de TPG langskomt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier http://www.smartphoneshop.nl/product/4030 issie ook te koop voor best lage prijzen, alleen geen geld terug zoals bij gsmstunts. Maar bij beide zijn ze niet uit voorraad leverbaar. Dus nog ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:58:
Hier http://www.smartphoneshop.nl/product/4030 issie ook te koop voor best lage prijzen, alleen geen geld terug zoals bij gsmstunts. Maar bij beide zijn ze niet uit voorraad leverbaar. Dus nog ff afwachten.
De prijzen van T-mobile rechtstreeks zijn beter (in ieder geval voor verlengingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:29:
[...]

De prijzen van T-mobile rechtstreeks zijn beter (in ieder geval voor verlengingen).
Heb daar al een aantal keer naar toe gebeld, maar ze hebben de sda (nog) niet in het assortiment voor particuliere klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Alieunited schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:17:
Heb daar al een aantal keer naar toe gebeld, maar ze hebben de sda (nog) niet in het assortiment voor particuliere klanten.
jjvos heeft hem verlengd via T-Mobile. Volgens mij heb je dan een medewerker aan de lijn gehad die het zelf niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Smarron schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:44:
[...]
jjvos heeft hem verlengd via T-Mobile. Volgens mij heb je dan een medewerker aan de lijn gehad die het zelf niet wist.
Meerdere zelfs. Mischien kunnen zakelijke gebruikers wel verlengen met de sda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Ben ik dan echt de enige die dit belachelijk vind:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.hernandezcalvo/kut.gif
Voor mij reden genoeg om Tmobille na 4 jaar te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt dat ik zakelijk heb verlengd, doch heb maar 1 abonnement bij hen. Dus denk ik dath het inderdaad dat de particuliere klantenservice aan info ontbreekt. Keep trying!!! De deal hield trouwens ook een tweede gratis simkaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Laat maar :/

[ Voor 96% gewijzigd door wdekreij op 29-11-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mex schreef op maandag 29 november 2004 @ 08:25:
Ben ik dan echt de enige die dit belachelijk vind:
[afbeelding]
Voor mij reden genoeg om Tmobille na 4 jaar te verlaten.
kun je dan niet je huidige abbo afsluiten en dan nieuwe aan te vragen icm deze foon? of zie ik iets over het hoofd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Digitizers schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:59:
[...]

kun je dan niet je huidige abbo afsluiten en dan nieuwe aan te vragen icm deze foon? of zie ik iets over het hoofd? :?
Nummerbehoud is onmogelijk op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mex
je hebt idd gelijk het is een belachelijk systeem.
je zou dit juist andersom verwachten als beloning voor trouwe klanten, maar nee hoor, stelletje hufters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Dat probleem had ik ook bij de MDA Compact.. Wat bleek: Via t-mobile zelf was het stukken voordeliger om te verlengen, ik krijg mijn mda compact nu gratis terwijl ik via gsmstunts 229 euro zou moeten betalen.. Goede kans dat dat met de SDA net zo is wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

wdekreij schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:43:
Dat probleem had ik ook bij de MDA Compact.. Wat bleek: Via t-mobile zelf was het stukken voordeliger om te verlengen, ik krijg mijn mda compact nu gratis terwijl ik via gsmstunts 229 euro zou moeten betalen.. Goede kans dat dat met de SDA net zo is wellicht?
Ik zal ze eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Mex schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:18:
[...]

Nummerbehoud is onmogelijk op die manier.
Is wel mogelijk. Bij Vodafone heb is het mij ook gelukt. Je zegt je huidigeabo op en je neemt je nummer mee naar een Orange (daar is/was nummerportering gratis) prepaid kaart. Vervolgens vraag je een nieuw T-Mobile abo aan en neem je je nummer weer mee vanaf je pre-paid kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Oscar Mopperkont schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:49:
[...]

Is wel mogelijk. Bij Vodafone heb is het mij ook gelukt. Je zegt je huidigeabo op en je neemt je nummer mee naar een Orange (daar is/was nummerportering gratis) prepaid kaart. Vervolgens vraag je een nieuw T-Mobile abo aan en neem je je nummer weer mee vanaf je pre-paid kaart.
Het kan inderdaad op die manier, maar belachelijk is dit natuurlijk wel. Je wilt je huidige klanten houden, en dat doe je niet op deze manier. Ze konden me nog niets vertellen over de SDA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
Ik heb nu relax 150 die bel ik toch iedere keer op dus was ik toch van plan om naar 225 te gaan, dan plak ik er maar een twee jarig contract aanvast en hij is gratis... had wel liever 1 jaar gehad, maarja...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.