De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.220 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Als ik vandaag in de winkel een SDA ga halen moet ik dan nog ergens op letten?
Er moet 256MB bijzitten, een tasje?

Zijn er bekende gebreken? Ik meen me te herinneren dat mensen wel eens een 1kHz toon hoorde tijdens het bellen. Zijn er eventueel meer dingen die ik in de winkel kan/moet checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45
Mm dat is idd wel ideaal als dat er allemaal bij zit. Moet toch maar eens een winkel binnenlopen maandag.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Coenen schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:08:
Als ik vandaag in de winkel een SDA ga halen moet ik dan nog ergens op letten?
Er moet 256MB bijzitten, een tasje?

Zijn er bekende gebreken? Ik meen me te herinneren dat mensen wel eens een 1kHz toon hoorde tijdens het bellen. Zijn er eventueel meer dingen die ik in de winkel kan/moet checken?
Je hoeft opzich nergens op te letten want T-Mobile levert het gewoon standaard in de doos mee. Dus je krijgt geen extra pakketjes.

Die 1kHz toon heb ik bij andere toestellen ook wel eens gehoord... beetje rondzingen als de mic er niet goed in zit of hij gewoon erg gevoelig is.

[ Voor 25% gewijzigd door BacardiBreezer op 12-02-2005 18:00 ]

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:23:
[...]

Ik zoek alleen de instellingen voor internet en MMS voor een Telfort abonnement. Iemand tips? (niet de site van Telfort, want daar was ik al. Ook handmatig invoeren werkt bij mij niet goed.)

Ik heb inmiddels een Rikaline 6030 bij mijn SP3i. Alleen mijn TTM doet er niets mee. Nu heb ik uit andere topics aanwijzingen gekregen over allerlei functies aan en uit zetten en opnieuw aanzetten. Maar hij wil gewoon geen bruikbaar GPS-signaal geven aan TTM. Heeft iemand nog suggesties. Het komt trouwens voor dat de gps af en toe helemaal niet gezien word. Kan dat ook gewoon aan de telfoon liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Er is toch absoluut geen verschil (ja logo....) tussen de i-mate sp3i, en qtek 8020, behalve dan dat de laatste in zwart leverbaar is, waarom kiezen mensen dan toch voor te 8020 terwijl inmiddels wel duidelijk is dat deze niet echt lekker leverbaar is.?

2) Ziet de qtek/imate er in het echt ook zo glossy (poederdoos :r ) uit als de sda.

1) Verschil tussen de i-mate en de qtek is dat de i-mate 12 maanden garantie geeft en qtek 24 maanden. Verder wordt de i-mate volgens mij geleverd met een engelse rom (maar die kan je zo vervangen door een nederlandse versie)

Heb de qtek in december besteld en toen zou die ook eigenlijk uitkomen. De i-mate was volgens mij ook nog niet echt goed leverbaar. (mijn qtek is vrijdag verstuurd dus krijg hem morgen binnnen :), alleen ben ik morgen niet thuis.... :(

2) Ik heb de qtek gekozen omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat deze er niet poederdoos achtig uitziet zoals de sda.

Wat ik uit jou post begrepen heb, is dat de media center edition dus alleen extra software + extra geheugen aanbied? 128 mb geheugen heb je volgens mij niet zo heel veel aan, dus dat vind ik niet echt een voordeel (vanaf 256mb wordt het pas leuk). Toch raad ik je aan de master edition editie te bestellen en daarbij gelijk je software cd uit te lenen aan mij!hehe ;)

Je andere vragen kan ik deze week beantwoorden!!!! Hoop dat de postbode hem morgen gelijk naar het postkantoor brengt en ik hem daar kan afhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Owk, bedankt voor de reactie. Die mediacenter edition is idd niet zo bijzonder, al helemaal omdat hij 449 kost ipv 409. Je betaald die extra's dus gewoon. 8)7 8)7
Ik ben benieuwd, ik ga maandag/dinsdag sowieso ff in eindhoven kijken of ik ze ergens zie liggen, kan ik met mijn eigen ogen ff kijken.
De orange spv c500 of de SDA lijken op dit moment ook zeer aantrekkelijk vooral vanwege het prijsverschil (van de c500 dan).

Maar ik ben ook nog beetje aan het twijfelen over de provider die ik zal nemen, heb nu t-mobile en moet zeggen dat de ontvangst vaak toch wel beter kan....daarmee zou de sda automatisch afvallen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:21:
[i]1)
2) Ik heb de qtek gekozen omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat deze er niet poederdoos achtig uitziet zoals de sda.
De qtec is niet zwart volgens mij. De qtec is volgens mij exact het zelfde als een Imate, een heleboel grijs dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Op www.sitel.nl staat toch echt een compleet zwarte qtek 8020, en ik meen dat ik het hier ook ergens gelezen heb. De meeste die verkocht worden is echter die met het zilveren toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Speedsmile schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:46:
Op www.sitel.nl staat toch echt een compleet zwarte qtek 8020, en ik meen dat ik het hier ook ergens gelezen heb. De meeste die verkocht worden is echter die met het zilveren toetsenbord.
Gebeurd vaker...... Nokia 's zaken er soms ook iets anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten we al wat meer over de Amadeus ook wel die muziek versie van de SDA. Ik wil een nieuwe telefoon en vroeg me af wanneer die eigenlijk uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:37:
Owk, bedankt voor de reactie. Die mediacenter edition is idd niet zo bijzonder, al helemaal omdat hij 449 kost ipv 409. Je betaald die extra's dus gewoon. 8)7 8)7
Ik ben benieuwd, ik ga maandag/dinsdag sowieso ff in eindhoven kijken of ik ze ergens zie liggen, kan ik met mijn eigen ogen ff kijken.
De orange spv c500 of de SDA lijken op dit moment ook zeer aantrekkelijk vooral vanwege het prijsverschil (van de c500 dan).

Maar ik ben ook nog beetje aan het twijfelen over de provider die ik zal nemen, heb nu t-mobile en moet zeggen dat de ontvangst vaak toch wel beter kan....daarmee zou de sda automatisch afvallen. :|
De SDA is meestal simlock-vrij hoor.... gewoon even uitproberen in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 20:30

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:14:
[...]

De SDA is meestal simlock-vrij hoor.... gewoon even uitproberen in een winkel.
Kost teveel moeite om een simlock in te bouwen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 17:58
welke software wordt er extra geleverd bij de mediacenter edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Heb de Qtek 8020 Dutch alweer 3 dagen, echt een top toestel.

Had alleen een paar vraagjes...
Weet iemand hoe ik de wekker/alarm kan instellen bij een Qtek 8020/SDA.
En zit er ook een GPRS teller op, zodat je kan zien hoeveel je hebt gedownload/geupload hebt.

En hebben mensen al ervaring met een TOMTOM op deze telefoon, heb er zelf al Tomtom opstaan, maar nog geen bluetooth gps ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de T-mobile SDA dezelfde achtergrond als de I-mate SP3i?
Want op al die plaatjes zie je die duffe T-mobile achtergrond, terwijl de windows mobile achtergrond juist handig is met die sms, e-mail en afspraak herinneringen aanduidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Volgens mij kun je die zo omzetten naar de standaard windows achtergrond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:10:

Weet iemand hoe ik de wekker/alarm kan instellen bij een Qtek 8020/SDA.
Gewoon naar configuratie gaan en dan naar datum/tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedsmile schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:15:
Volgens mij kun je die zo omzetten naar de standaard windows achtergrond....
Inderdaad je kan hem zo omzetten naar windows standaard.
Of natuurlijk zelf 1 maken, of downloaden!

genoeg skins @ www.coolsmartphone.com

btw ze nemen wel de moeite om hem te locken, DIE VAN MIJ NATUURLIJK WEER...

Heeft iemand trouwens het programma: Homescreen Designer?
kan je erg leuke skins mee maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeehaa!

Ik heb de Qtek 8020 gisteren bij http://www.sitel.nl besteld, en ik kreeg net een mailtje dat de goederen klaar staan voor verzending...

kannie w88 tot morgen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

netblade schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:53:
[...]

Kost teveel moeite om een simlock in te bouwen
Nope..... tis een simpele registry-setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
BacardiBreezer schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:29:
[...]

Nope..... tis een simpele registry-setting.
Weet je zeker dat je het nu over de SIM lock hebt, en niet over de application lock. Lijkt me namelijk vrij sterk dat de SIM lock met het een registry editor te verwijderen zou zijn, zo ja mag jij me ff vertellen hoe: Kan misschien nog van pas komen. >:) :)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:30:
Yeehaa!

Ik heb de Qtek 8020 gisteren bij http://www.sitel.nl besteld, en ik kreeg net een mailtje dat de goederen klaar staan voor verzending...

kannie w88 tot morgen... :9
Mooi mag jij mij vertellen of dat je idd die zwarte krijgt die op de site staat :9~ ...verwacht het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Speedsmile schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:54:
[...]

Weet je zeker dat je het nu over de SIM lock hebt, en niet over de application lock. Lijkt me namelijk vrij sterk dat de SIM lock met het een registry editor te verwijderen zou zijn, zo ja mag jij me ff vertellen hoe: Kan misschien nog van pas komen. >:) :)

[...]

Mooi mag jij mij vertellen of dat je idd die zwarte krijgt die op de site staat :9~ ...verwacht het eigenlijk niet.
Google er maar even naar..... Het scheen namelijk te moeilijk te zijn het ding hardwarematig te locken dus hebben ze het voor de "leek" maar in de registry gedaan. Die van mij is vrij dus heb er verder geen aandacht aan besteed, echter wel al een paar keer tegen gekomen.
Speedsmile schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:54:
[...]

Ik durf er bijna voor in de sloot te springen...... beetje koud alleen op dit moment :P :9~

[ Voor 19% gewijzigd door BacardiBreezer op 15-02-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Effe vraagje aan de bezitters van deze toestel. Wat voor abbonnement hebben jullie op dit moment met het toestel, en moesten jullie ook nog extra bij betalen voor die SDA.

Wil hem waarschijnlijk wel aanschaffen maar, maar ben echt een beginner in dit smartphone stuff. :+

Heb zelf nog bij belcompany hier in de buurt gevraagt. daar kost de SDA met T-mobile 150 voor 1 jaar € 150 a 160 euro. En dan moet ik € 26,50 betalen voor aansluitkosten.

pak weg word het per 1 jaar €21,50 x 12 = 258 + 160 + 26,50 = 444,50.

( nog niet eens sms bundel bijgeteld )

Is dit goedkoop of is dit duur en kan het nog goedkoper.

( effe tussen haakjes, ik kan geen abbonnement verlengen dus moet wel een nieuwe Abbo nemen)

Graag jullie reactie hierop. _/-\o_

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:34:
Hallo allemaal,

Effe vraagje aan de bezitters van deze toestel. Wat voor abbonnement hebben jullie op dit moment met het toestel, en moesten jullie ook nog extra bij betalen voor die SDA.

Wil hem waarschijnlijk wel aanschaffen maar, maar ben echt een beginner in dit smartphone stuff. :+

Heb zelf nog bij belcompany hier in de buurt gevraagt. daar kost de SDA met T-mobile 150 voor 1 jaar € 150 a 160 euro. En dan moet ik € 26,50 betalen voor aansluitkosten.

pak weg word het per 1 jaar €21,50 x 12 = 258 + 160 + 26,50 = 444,50.

( nog niet eens sms bundel bijgeteld )

Is dit goedkoop of is dit duur en kan het nog goedkoper.

( effe tussen haakjes, ik kan geen abbonnement verlengen dus moet wel een nieuwe Abbo nemen)

Graag jullie reactie hierop. _/-\o_

Bedankt
Als je het toestel (SDA) los koopt betaal je zo'n 319,- via Internet of 349,- in een winkel, in de winkel kan je checken of hij Simlock-vrij is.... als dat zo is kan je een willekeurig abbo nemen.
Als je bij gsmeasy.nl dan alleen een abbo neemt dan krijg je een cashback. Bijv bij een Orange abbo van 2 jaar van 22,50,- (dus zonder GSM..) per maand krijg je een cashback van € 305,- .... bijna kiet dus. Je kan natuurlijk ook bij hun een abbo met SDA van T-mobile nemen, bijv: een T-Mobile relax 150 - 2 jarig abonnement van 21,50 per maand. Dan krijg je dus mooi 46,- (minus 10,-verzendkosten) = € 36,- euro's op je rekening gestort.
Voordeel van Orange is dat je alles uit je bundel betaalt en wat je overhoud onbeperkt kan meenemen. T-Mobile is goedkoper met bellen alleen ben je wat je overhoud van je 21,50 per maand na 2 maanden dus mooi kwijt. Bij Orange kan je ook je abbo na 6 maanden 1 schaal goedkoper maken... ligt er dus aan hoeveel je wil bellen.

Als je 1 jaar "T-Mobile relax 200 van € 26.50 p/m wil kost de SDA daar € 75,- + 10,- verzendkosten. Dat is dus in totaal voor een jaar € 403,- ( kan je natuurlijk wel meer voor bellen....)
Als je 1 jaar "T-Mobile relax 150 van € 21,50 p/m wil kost de SDA daar € 126,- + 10,- verzenkosten. Dat is dus totaal voor een jaar € 394,-
Je kan hem natuurlijk daar ook met een Orange abbo kopen maar je weet dan dus mooi niet of hij Simlock-vrij is en dat de combinatie SDA+Orange gaat werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:34:
bla bla bla bla............kan dit goedkoper?
1 woord: Telecomvergelijker: www.telecomvergelijker.nl :O :Z :Z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je nou een bericht kan versturen via bluetooth zoals dat met een Nokia kan? Toch leuk als je in de trein zit en je kan wat vrouwelijk namen opsporen ;)

Verder: filmpjes maken is zwaar kut!! Ze stotteren als een gek (het beeld, geluid niet). Iemand een tip om dit te voorkomen? Heb sowieso alle andere troep uitgeschakeld staan.

Ik heb TomTom al werkend gehad op m'n SP3i. Een vriend van me heeft het geinstalleerd, hij is er zelf ook superlang mee aan het kloten geweest. Iig zat het hem in de naam van het GPS apparaat dacht ik, die moet als volgt zijn: Tomtom Wireless GPS (ook hoofdletters enzo!)
Maar dan was het alsnog een aardig gekloot geloof ik :S

En verder heb ik vandaag een autolader gekocht na een tip van iemand hier. Bij de Orange shop, een autolader van een C500! Werkt perfect. Kostte 14,95. Lijkt me niet erg duur.

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:17:
[...]

Als je 1 jaar "T-Mobile relax 200 van € 26.50 p/m wil kost de SDA daar € 75,- + 10,- verzendkosten. Dat is dus in totaal voor een jaar € 403,- ( kan je natuurlijk wel meer voor bellen....)
Als je 1 jaar "T-Mobile relax 150 van € 21,50 p/m wil kost de SDA daar € 126,- + 10,- verzenkosten. Dat is dus totaal voor een jaar € 394,-
Je kan hem natuurlijk daar ook met een Orange abbo kopen maar je weet dan dus mooi niet of hij Simlock-vrij is en dat de combinatie SDA+Orange gaat werken.
En als je weinig belt neem je zoals ik de "T-Mobile relax 50 van € 12.50 p/m" en betaal je 198,- + 10,- verzendkosten. Is totaal voor een jaar 358,- (Bij telecom.nu)
PS je betaald wel nog aansluitkosten van 26,25 bij een 1-jarig contract. En je 1e maand is de belbundel gratis.
Dus om het compleet te maken is het 11*12,50+26,25+10+198=371,75
Als ik bovenstaande via telecomvergelijker wil opzoeken kom ik aanzienlijk duurder uit. Die site lijkt me dus alles dan compleet.

[ Voor 16% gewijzigd door fulgore op 17-02-2005 13:44 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• fulgore

fulgore

goud

TomTom introduceert de eerste ècht persoonlijke navigatie-oplossing

TomTom MOBILE 5 zorgt ervoor dat consumenten snel en veilig op hun bestemming aankomen, met de auto, op de fiets of te voet

Amsterdam, 14 februari 2005 – TomTom BV, leverancier van persoonlijke navigatiesystemen, komt met het allereerste ècht persoonlijke navigatiesysteem voor geavanceerde mobiele telefoons: TomTom MOBILE 5.
TomTom MOBILE 5 een gemakkelijk te gebruiken, intelligente navigatie-oplossing met een nieuwe TomTom GPS-ontvanger die is uitgerust met een zeer gevoelige ontvanger. Hiermee kunnen consumenten feilloos de weg vinden met behulp van hun mobiele telefoon. TomTom MOBILE 5 staat garant voor trefzekere navigatie van deur tot deur, overal in Nederland en in stedencentra. Te voet, op de fiets of met de auto.
“TomTom MOBILE 5 is een belangrijke stap vooruit op het gebied van persoonlijke navigatie en sluit precies aan op de groeiende marktkansen voor smartphones,” zegt Harold Goddijn, chief executive officer van TomTom. “We hebben hiermee voor het eerst een satelliet-navigatiesysteem dat niet alleen in de auto gebruikt kan worden, maar overal waar consumenten de weg willen vinden van A naar B. Dit is een geweldige ontwikkeling voor TomTom en maakt het leven van consumenten gemakkelijker.”
Nieuw
De nieuwe versie biedt onder andere de volgende functies:
· De snelste route zoeken met een geschatte aankomsttijd;
· Routeplanning: de snelste of de kortste route voor voetgangers, fietsers en bromfietsers1;
· Routes plannen aan de hand van de postcode;
· Volledige integratie met het menu van de mobiele telefoon, zodat een bestemming gekozen kan worden uit de aanwezige contactlijst;
· Ondersteuning voor real-time verkeersinformatie² en actuele weerberichten;
· Ondersteuning voor een complete routeplanning, bijvoorbeeld om routes te plannen naar verschillende bestemmingen, inclusief stops.
· Indien nodig kunnen extra kaarten gedownload worden.

Verder biedt TomTom MOBILE 5 nog de volgende mogelijkheden: gewoon bellen terwijl de visuele route-instructies doorgaan, 3D view, dag- en nachtinstellingen, zelf in te stellen routepunten (‘Point of Interest’) en extra kaarten, die te downloaden zijn van www.tomtom.com.
Hoe werkt het?
De installatie van TomTom MOBILE 5 is een kwestie van een geheugenkaart in de smartphone steken. Op deze geheugenkaart zijn de kaarten en de software al geïnstalleerd. De nieuwe Bluetooth GPS-ontvanger van TomTom is een klein en lichtgewicht apparaatje dat gemakkelijk in een jaszak of een tasje past. Deze ontvanger zoekt automatisch verbinding met de smartphone. Dit betekent dat de mobiele telefoon zowel in de auto als daarbuiten gebruikt kan worden voor navigatie. De route-instructies worden op het scherm getoond en tevens duidelijk gesproken (Nederlands). Indien nodig wordt de route automatisch herberekend, zodat gebruikers snel en veilig op hun bestemming aankomen.
Prijs en beschikbaarheid
TomTom MOBILE 5 wordt als bundel geleverd in combinatie met diverse populaire smartphones. De prijzen verschillen per telefoon en abonnement. TomTom MOBILE 5 komt in het voorjaar van 2005 beschikbaar.
TomTom MOBILE 5 is in eerste instantie compatibel met:
· Nokia: 6630, 6600, 6260, 6670, 7610, 7710, 9300, 9500;
· Orange: SPV C500, E200;
· Q-Tek: 8010, 8020, 8060, 8080;
· Motorola: MPx 220;
· T-Mobile: SDA;
· iMate: SP3;
· Treo: 650;
· Gizmondo.

1 in stedelijke omgeving
² real-time verkeersinformatie zal beschikbaar zijn in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zweden.

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:21
Ik ben van plan de Qtec 8020 te kopen, alleen heb ik nu 1 groot dilemma: wordt het een grijze of een zwarte.

Ik heb al heel wat afbeeldingen van de grijze gezien en ik moet zeggen; hij ziet er mooi uit.
Nu is mijn vraag: kan iemand aan een schuinaanzicht komen van de zwarte 8020?
Zoals dit plaatje maar dan van de zwarte versie:
Afbeeldingslocatie: http://smartphone.direqt.nl/site/image_database/qtek8020_3.jpg

Of kan iemand een paar foto's van zijn of haar Qtec 8020 maken waarop ik kan zien hoe klein, mooi ie is?

Ik heb alvast een aantal afbeeldingen bij elkaar gezet: http://www.lekkerboeiend.nl/telefoon/

PvOutput

• Speedsmile
fulgore schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:37:
[...]

En als je weinig belt neem je zoals ik de "T-Mobile relax 50 van ¤ 12.50 p/m" en betaal je 198,- + 10,- verzendkosten. Is totaal voor een jaar 358,- (Bij telecom.nu)
PS je betaald wel nog aansluitkosten van 26,25 bij een 1-jarig contract. En je 1e maand is de belbundel gratis.
Dus om het compleet te maken is het 11*12,50+26,25+10+198=371,75

[...]

Als ik bovenstaande via telecomvergelijker wil opzoeken kom ik aanzienlijk duurder uit. Die site lijkt me dus alles dan compleet.
Ik geef je gelijk dat telecomvergelijker niet altijd even compleet is, maar in dit geval kan het wel....

Een losse T-mobile SDA kost +/- 320 euro, via telecom vergelijker kun je opzoeken dat de goedkoopste mogelijkheid voor een los abbo relax 50 met cashback voor een jaar op: 28.75 komt. Het totaal bedrag voor een jaar T-mobile 50, incl cashback en telefoon komt dat op: 320+28.75 =348.75. (evt nog verzendkosten) :)

Dat is dus wel iets goedkoper, alleen IMHO niet echt meer de moeite voor een jaar.... ;)

@bacardi breezer: En heb je die zwarte qtek 8020 al?, erg benieuwd naar... :9~ :9~ :9~

Heb trouwens vandaag de orange c500 vastgehad ook mooi dingetje, alleen jammer dat orange slecht bereik heeft in mijn omgeving, kan wel met unlocken gaan klooien maar als het ff kan dus niet.

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Speedsmile schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:56:
[...]

@bacardi breezer: En heb je die zwarte qtek 8020 al?, erg benieuwd naar... :9~ :9~ :9~
Ik heb al een week een fijne SDA :D erg gelukkig mee ! Dat lange gezoek vind ik zonde van de tijd en heb je hem eindelijk komt er weer een krasje op en moet je weer huilen enzo........ Neej ik gebruik hem echt waar hij voor nodig is !

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:40:

Verder: filmpjes maken is zwaar kut!! Ze stotteren als een gek (het beeld, geluid niet). Iemand een tip om dit te voorkomen? Heb sowieso alle andere troep uitgeschakeld staan.
Heb een uitgebreide beschrijving staan in dit of in het HTC typhoon over welke instellingen belangrijk zijn bij Betaplayer en PocketDivxEncoder. Zoek maar ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHannibalSmith
  • Laatst online: 05-09 23:28
ben vandaag bij de Belcompany winkel in Hengelo geweest voor een losse SDA, maar na testen met mijn vodafone simkaart bleek dus dat die niet simlockvrij was. :(
SDA los: 350 euro. Qtek 8020: 480 euro....

I love it when a plan comes together!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
BacardiBreezer schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:16:
[...]

Ik heb al een week een fijne SDA :D erg gelukkig mee ! Dat lange gezoek vind ik zonde van de tijd en heb je hem eindelijk komt er weer een krasje op en moet je weer huilen enzo........ Neej ik gebruik hem echt waar hij voor nodig is !
Ow sorry, idd ik bedoelde eigenlijk geniaal 8)7 8)7

Heb die sda nu gezien, is misschien nog het overwegen waard, alleen die simlock toch maar eens kijken of dat echt op te lossen is met het register.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb woensdag mn Qtekkie bezorgd gekregen!! :9~ Oh my funky God! Wat een naaiend vet apparaat is dat zeg. _/-\o_ Hij is kleiner dan ik me voorgesteld heb. Alleen t duurt wel ff voordat je t hele ding onder de knie hebt, mja logisch, ik ben een Siemens uit t jaar blok gewend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Ah, mooi, maar is het ook die met het zwarte toetsenbord?, zo ja zou je dan willen kijken of je wat foto's ervan kan maken en ff posten, hier zijn nog meer geintresseerde die de zwarte versie wel eens goed willen zien... ;) :9~ :9~ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Waar is die zwarte versie dan allemaal te koop?
Ik zie alleen bij sitel.nl dat er een zwarte versie als plaatje bij staat maar ik weet niet zeker of die versie dan ook daadwerkelijk geleverd word of dat het toch een zilverkleurige is. Ik heb daarover even een vraag gesteld aan de helpdesk. Kwacht geduldig op antwoord :)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
Geniaal heeft hem via sitel besteld dus die zou ons zo moeten kunnen vertellen of hij idd de zwarte versie heeft gekregen, dit is trouwens ook de enige winkel die ik ken waar ze de zwarte evt zoude hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Ik heb sitel.nl even opgebeld en kreeg zo'n knakker die zei dat ie niet wist in welke kleur ze werden geleverd. Volgende week krijgen ze ze weer binnen en dan moet ik hem weer bellen en kan hij me vertellen welke kleur de 8020 heeft die hun leveren :/

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Vandaag even bij Belcompany geweest (160 euro bij 1jarig Relax 150) om m vast te houden, viel me niet tegen :)
Ongeveer net zo groot als m'n Panasonic EB-GD75, toetsen voelen ook goed aan. Ik had verwacht dat ie groter was, maar dat viel dus alleszins mee. Het scherm is wel weer lekker groot. Denk dat ik m toch maar es moet gaan kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 09:56
vandaag heb ik ook een sda gekocht.
maar wererom zit er op deze ook een simlock :'(

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik beltones vinden voor de sda.op welke site's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Vinden jullie die SDA niet te erg glimmen?
Ik vond het namelijk op een glimmende auto lijken.
Of valt dat wel mee als alle plastic bescherming ed er af is?
Want ik zit toch aan de SDA te denken want de zwarte Qtec 8020 heb ik nog nergens kunnen vinden voor een acceptabele prijs :'(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de SDA nu een maandje en ben erg tevreden over de functies. Syncen met outlook email, agenda en taken gaan perfect. Snelheid is ok en geluid is ook erg goed voor een telefoon.

Ik heb hem in combinatie met een 1 jarig relax 225 voor 25 euro's( voor het toestel) gekocht bij dixons.(12 januari) daar kwam nog wel 25 euro aansluitkosten op.

Is dit niet een extreem laag bedrag?

Must have game?? :-) Bust'em

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat een goeie deal geweest ja (Y)
Ik kreeg voor een los abbo van 225 minuten voor 1 jaar 295 euri's cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Ik heb net een mailtje gestuurd naar smartphoneshop.nl met de vraag of de Qtec 8020 ook leverbaar is met zwarte toetsen:

Geachte heer Vaartjes,

Bedankt voor uw e-mail.
Wij hebben alleen de versie met grijzen knoppen. U kunt het toestel met
abbonment binnekort bestellen via Smartphoneshop.nl. Dat kan helaas nog niet op
dit moment.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt
u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer
(+31) (0)10 2170276. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres
benaderen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Landheer
smartphoneshop.nl

Das dus weer balen :(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:59
Hmmm, ik ga denk ik die SDA bestellen, zit hard te twijfelen tussen Nokia 6230 en SDA, want ik ben bang dat SDA zo snel beschadigd... en er dan geen nieuwe covers om kunnen :'(

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Je kunt hoesjes voor de SDA krijgen.
Of wil je dat nie omdat dat niet cool lijkt? :Y)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
pieter87 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:45:
Je kunt hoesjes voor de SDA krijgen.
Of wil je dat nie omdat dat niet cool lijkt? :Y)
Mwah... het is onhandig vind ik :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is misschien wel een wat minder gooi en smijt telefoon dan een Nokia. M'n ouwe 7250 heb ik regelmatig laten stuiteren ;) Ding deed het altijd (Y)
Maar op 1 of andere manier ben ik op dit toestel toch een stukje zuiniger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Zou iemand foto's van zijn/haar Qtec 8020 kunnen posten?
Want ik wil de grijze versie ook graag nog ff goed zien want misschien haal ik die wel want de zwarte is volgens mij niet of nauwelijks aan te komen :'( ;(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHannibalSmith
in de nieuwe Dixons folder staat de SDA voor een 'los toestel' prijs van 269 euro...
(of gratis incl. 2 jarig Relax 150) Die zal ook wel gelockt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieter87 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:33:
Zou iemand foto's van zijn/haar Qtec 8020 kunnen posten?
Want ik wil de grijze versie ook graag nog ff goed zien want misschien haal ik die wel want de zwarte is volgens mij niet of nauwelijks aan te komen :'( ;(
Staat al eerder in dit topic: http://img218.exs.cx/img218/6350/sp3i19ha.jpg

Imate SP3i, indentiek aan de Qtek 8020, op het merk na dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je voor een mooi prijsje snelle hoge-capaciteit mini SD kaartjes (min. 512MB, liefst 1GB) voor de SDA kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Laatst online: 10-06 11:56
heeft iemand al ervaring met 1 GB kaartjes in de SDA ?
en weet iemand hoe je de smsjes kunt kopieren naar een pc ?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Nederlands-talige handleiding voor de qtek 8020, als pdf-bestand, op internet te vinden?
Kon 'm zelf niet vinden.
(of op CD te verkrijgen?)
Bij mijn i-mate zat alleen de Engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,

Sorry dat k ff niet gereageerd heb, maar ik was heftig met mn nieuwe toy aan t spelen :9 . Ik heb ook de versie met de grijze toetsjes iig, maar die vond ik zelf eerlijk gezegd wel mooier dan die met zwarte toetsen. Ik zal als ik thuis ben ff wat fotootjes maken van t apparaatje. Ik heb t idee dat het schermpje groter is dan op de meeste foto's. De handleiding zat er zowel in t Nederlands als in t Engels bij, maar heb nog niet op de CD gekeken oftie er ook digitaal bij staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:22:
Hey guys,

Sorry dat k ff niet gereageerd heb, maar ik was heftig met mn nieuwe toy aan t spelen :9 . Ik heb ook de versie met de grijze toetsjes iig, maar die vond ik zelf eerlijk gezegd wel mooier dan die met zwarte toetsen. Ik zal als ik thuis ben ff wat fotootjes maken van t apparaatje. Ik heb t idee dat het schermpje groter is dan op de meeste foto's. De handleiding zat er zowel in t Nederlands als in t Engels bij, maar heb nog niet op de CD gekeken oftie er ook digitaal bij staat...
Zet je ze dan hier op? :9~
Misschien word ik dan ook wel verliefd op de grijze versie O+
Want ik heb net antwoord gekregen van sitel.nl: ze leveren de grijze versie ;(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

pieter87 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:14:
[...]

Zet je ze dan hier op? :9~
Misschien word ik dan ook wel verliefd op de grijze versie O+
Want ik heb net antwoord gekregen van sitel.nl: ze leveren de grijze versie ;(
Het nadeel van grijze telefoons is dat die altijd gespoten zijn dus de lak er vij snel af slijt, dus ok van je toetsen. De SDA heeft gegoten knopjes waar een gegoten coating overheen zit dus die toetsen blijven wel mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Ja maar ik wil geen T-Mobile!
Omdat hier de belminuten en smsjes niet in 1 bundel zitten |:( en ik daardoor veel duurder uit ben als ik ook smsjes wil versturen. :(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

pieter87 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 19:39:
Ja maar ik wil geen T-Mobile!
Omdat hier de belminuten en smsjes niet in 1 bundel zitten |:( en ik daardoor veel duurder uit ben als ik ook smsjes wil versturen. :(
Tuurlijk ben je niet duurder uit...... je betaalt hetzelfde hoor alleen niet uit 1 bundel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Geniaal al klaar met de foto's?
Ik kan niet wachten! :9~ :Y)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

pieter87 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:56:
Geniaal al klaar met de foto's?
Ik kan niet wachten! :9~ :Y)
Ver hè naar de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Welke winkel verkoopt de Qtec 8020 dan? B)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Amphora schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:00:
Nou! Vanmiddag m'n iMate SP3i opgehaald!
Lekker spelen ;)
Krijg paar dingen alleen niet voor elkaar.... Automatisch toetsblokkering? Kan dat wel? Moet nu twee seconden de rode (ophang) knop ingedrukt houden.
/quote]
Bij instellingen en dan beveiliging (tel.blokkering inschakelen)
Maar, je moet dan wel een wachtwoord opgeven, 1 teken is al genoeg.
De minimale tijd, voordat de blokkering in werking gaat is 1 minuut.
Probeer het maar eens uit, werkt goed.
Het "#" hoef je dan niet meer te gebruiken.
Overigens, je kan 'm nog steeds handmatig blokkeren met de rode tel.toets, 2 seconden ingedrukt houden.

Wat een perfect toestel, zo'n sp3i. Ik had een Sendo X maar dit is een veel beter, kleiner en bug-vrij toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Qtek 8020 bestaat alleen met het zilveren toetsenbord. Heb het toestel al weer 1,5 week in bezit en ben er super tevreden mee. Ik vind het alleen jammer dat er geen GPRS teller in zin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:44:
Ik vind het alleen jammer dat er geen GPRS teller in zin :(
Handig he windows..... kun je zelf maken of installeren ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHannibalSmith
JohnHannibalSmith schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:06:
in de nieuwe Dixons folder staat de SDA voor een 'los toestel' prijs van 269 euro...
(of gratis incl. 2 jarig Relax 150) Die zal ook wel gelockt zijn...
en dat is dus een drukfout, moet 369 zijn :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:44:
De Qtek 8020 bestaat alleen met het zilveren toetsenbord. Heb het toestel al weer 1,5 week in bezit en ben er super tevreden mee. Ik vind het alleen jammer dat er geen GPRS teller in zin :(
Waarom zie ik dan ook afbeeldingen van de Qtec 8020 met zwart toetsenbord? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.lekkerboeiend.nl/telefoon/zwart4.jpg

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieter87 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:01:
[...]

Waarom zie ik dan ook afbeeldingen van de Qtec 8020 met zwart toetsenbord? 8)7
[afbeelding]
Tja, dat weet ik ook niet. Maar had de Europese importeur al gebeld en die zeiden dat er geen zwarte versie is en ook niet komt. Meer info over de Windows Smartphones staan trouwens op: http://www.smart-phones.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Dan bestel ik de grijze versie wel 8)
Volgens mij is ie bij sitel.nl het goedkoopst.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je hem daadwerkelijk in huis hebt als je hem met hi 25 abbo neemt? :)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Heb net de SDA besteld, hopelijk midden volgende week binnen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is dan de foto van mijn Qtek, ik krijg alleen het schermpje niet helder in beeld (geen daglicht nu). Ter vergelijking een peuk ernaast zodat je kan zien hoe best-wel-klein hij is...

Afbeeldingslocatie: http://www.kektmar.nl/images/kektmar_fotosenbestanden/DSC00366.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Heeft Qtek trouwens een normale site, waar Rom updates e.d worden aangeboden ?
Ik ken alleen de qtek.nu en qtek.fi sites die allebei niet echt leesbaar overkomen.
Gewoon eentje met de Engelse taal of beter nog de Nederlandse ?
Ik heb gezocht echter nog niets gevonden. :/
Ik zit er erg aan te denken om de sp3i of de 8020 aan te schaffen maar ik kom er nog niet helemaal uit. De Qtek schermt met 2 jaar garantie maar heeft geen fatsoenlijke site (of jullie moeten anders weten) en de Imate kent maar 1 jaar garantie en is net iets kariger uitgerust dan de 8020MCE.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeRtOn schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:30:
Heeft Qtek trouwens een normale site, waar Rom updates e.d worden aangeboden ?
Ik ken alleen de qtek.nu en qtek.fi sites die allebei niet echt leesbaar overkomen.
Gewoon eentje met de Engelse taal of beter nog de Nederlandse ?
Ik heb gezocht echter nog niets gevonden. :/
Ik zit er erg aan te denken om de sp3i of de 8020 aan te schaffen maar ik kom er nog niet helemaal uit. De Qtek schermt met 2 jaar garantie maar heeft geen fatsoenlijke site (of jullie moeten anders weten) en de Imate kent maar 1 jaar garantie en is net iets kariger uitgerust dan de 8020MCE.
Volgens de wet is elk bedrijf genoodzaakt om standaard 2 jaar garantie te geven op hun product, dus span maar lekker een rechtzaak aan als ze moeilijk doen, succes gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Geniaal zou je misschien nog wat meer foto's kunnen posten? :7 :9~ _/-\o_

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Vreemd, bij http://www.smartphoneshop.nl/product/12460 staat:

Nooit meer leverbaar: de T-Mobile SDA is helaas niet meer leverbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

fulgore schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:05:
Vreemd, bij http://www.smartphoneshop.nl/product/12460 staat:

Nooit meer leverbaar: de T-Mobile SDA is helaas niet meer leverbaar :?
Staat er al heel lang. Maar waarom wil toch iedereen zogenaamd goedkoper op internet besllen ? T-Mobile heeft toch echt haar standaard tarieven hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Je kunt hem toch gewoon op de site van t-mobile bestellen? Of hebben webshops hem goedkoper? :?

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

pieter87 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 15:25:
Je kunt hem toch gewoon op de site van t-mobile bestellen? Of hebben webshops hem goedkoper? :?
De meeste webshops leveren hem idd goedkoper ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

fulgore schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:28:
[...]

De meeste webshops leveren hem idd goedkoper ja.
Dat is niet geheel waar overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

BacardiBreezer schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:55:
[...]

Dat is niet geheel waar overigens.
Nou goed, niet bij alle webstores :D
Maar als je ff zoekt kom je er toch een paar tegen waar het aardig wat pleuros scheelt.
Bijv. telecom.nu en gsmeasy.

[ Voor 43% gewijzigd door fulgore op 23-02-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:07:
Is de Nederlands-talige handleiding voor de qtek 8020, als pdf-bestand, op internet te vinden?
Kon 'm zelf niet vinden.
(of op CD te verkrijgen?)
Bij mijn i-mate zat alleen de Engelse.
Heeft iemand 'm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

fulgore schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 19:00:
[...]

Nou goed, niet bij alle webstores :D
Maar als je ff zoekt kom je er toch een paar tegen waar het aardig wat pleuros scheelt.
Bijv. telecom.nu en gsmeasy.
En wel eens over het feit nagedacht dat niets gratiz is ?

Je rekent jezelf wat rijk denk ik..... bij deze sjops heb je namelijk wel weer aansluitkosten :)

Leer mij business kennen........ heb er redelijk directe banden mee ;)

• fulgore

fulgore

goud

BacardiBreezer schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:28:
[...]

En wel eens over het feit nagedacht dat niets gratiz is ?

Je rekent jezelf wat rijk denk ik..... bij deze sjops heb je namelijk wel weer aansluitkosten :)

Leer mij business kennen........ heb er redelijk directe banden mee ;)
ehm, bij T-mobile kennen ze precies dezelfde aansluitkosten. EXACT dezelfde ;)

Dus volg nog maar een aantal extra cursussen business .... 8)

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

fulgore schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 01:17:
[...]

ehm, bij T-mobile kennen ze precies dezelfde aansluitkosten. EXACT dezelfde ;)

Dus volg nog maar een aantal extra cursussen business .... 8)
Nou ik heb lekker niets hoeven te betalen..... wie heeft de wijsheid nou ? Jij of mijn bonnetje ;)

• fulgore

fulgore

goud

BacardiBreezer schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 02:55:
[...]

Nou ik heb lekker niets hoeven te betalen..... wie heeft de wijsheid nou ? Jij of mijn bonnetje ;)
Ja, als je een 2-jarig contract afsluit krijg je hem gratis maar dan betaal je uiteindelijk nog altijd meer dan andere situaties.
Of jij moet wat leuke connecties hebben zodat je het toestel zonder contract gratis hebt gekregen, kun je ons niet wat aanbieden dan ? :D

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

fulgore schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:07:
[...]

Ja, als je een 2-jarig contract afsluit krijg je hem gratis maar dan betaal je uiteindelijk nog altijd meer dan andere situaties.
Of jij moet wat leuke connecties hebben zodat je het toestel zonder contract gratis hebt gekregen, kun je ons niet wat aanbieden dan ? :D
Nee hoor....... gewoon een 1 jarig abbo relax 300..... die jongens achter de balie enzo hebben zich ook aan regels te houden ;)

• Erik1
  • Niet online
Je kunt hem ook bij T-Mobile bestellen ja, maar niet zonder T-Mobile abonnement. Ik heb 'm gewoon los gekocht en m'n orange abo sim erin gedaan.

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Erik1 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:17:
Je kunt hem ook bij T-Mobile bestellen ja, maar niet zonder T-Mobile abonnement. Ik heb 'm gewoon los gekocht en m'n orange abo sim erin gedaan.
In deze 2 zinnen klopt iets niet.

Je kunt een SDA niet los kopen maar toch heb je dat gedaan :)

Je hebt een i-mate ofzo ?

• pieter87
Ik lees op alle sites dat de prijzen tot 28-2-2005 gelden.
Is het verstandig om nog even te wachten met het kopen van een Qtec 8020 met Hi 25 abbo omdat het na die datum goedkoper word, of niet omdat de prijs ook omhoog kan gaan?
Ik zou dus graag willen weten wat die datum precies inhoudt. :)

PvOutput

• Erik1
  • Niet online
BacardiBreezer schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:09:
[...]

In deze 2 zinnen klopt iets niet.

Je kunt een SDA niet los kopen maar toch heb je dat gedaan :)

Je hebt een i-mate ofzo ?
Ik heb de T-Mobile SDA los besteld bij PDAShop.nl.

Verwijderd

Ik zit eens een beetje rond te gluren, maar bestaan er site's zoals tucows e.d met freeware progjes voor Windows Mobile?

• fulgore

fulgore

goud

BacardiBreezer schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 10:16:
[...]

Nee hoor....... gewoon een 1 jarig abbo relax 300..... die jongens achter de balie enzo hebben zich ook aan regels te houden ;)
Dan betaal je voor je SDA toch even simpel gerekend 12*35,50 = 426 ;)

Verwijderd

pieter87 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:11:
Ik lees op alle sites dat de prijzen tot 28-2-2005 gelden.
Is het verstandig om nog even te wachten met het kopen van een Qtec 8020 met Hi 25 abbo omdat het na die datum goedkoper word, of niet omdat de prijs ook omhoog kan gaan?
Ik zou dus graag willen weten wat die datum precies inhoudt. :)
Tja het kan zijn dat de prijs naar beneden gaat, maar kan ook omhoog!!
De actie kan ook veranderen, zowel de actie van de provider als de actie van webshop. Vandaar de data

ik wacht nog even, zie next maand wel weer, geld kost het toch 8)

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Is er eigenlijk nog info over de beschikbaarheid van de SDA Music? Dat lijkt mij een heel mooi dingetje, maar ik heb em nog nergens buiten Duitsland gezien. Komt hij ooit naar Nederland of moeten we het gewoon doen met de SDA?

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

fulgore schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:30:
[...]

Dan betaal je voor je SDA toch even simpel gerekend 12*35,50 = 426 ;)
Ik bel er toch mee ? Of bel jij gratiz ? Dat zijn belminuten :D :>

• pieter87
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:17:
[...]

Tja het kan zijn dat de prijs naar beneden gaat, maar kan ook omhoog!!
De actie kan ook veranderen, zowel de actie van de provider als de actie van webshop. Vandaar de data

ik wacht nog even, zie next maand wel weer, geld kost het toch 8)
Is het dan ook zo dat er weer nieuwe telefoontjes in het assortiment komen of worden die gewoon tussentijds toegevoegd? :)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pieter87 ==> vaak is het zo dat als er nieuwe telefoons op de markt komen deze gewoon tussendoor worden toegevoegd aan het assortiment en dat er niet wordt gewacht op de "verval"datum.

Zag op www.coolsmartphone.com de Orange SPV 550

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/spvc550-a.jpg
Exclusive first - Orange SPV C550

24 Feb 2005

I had an email about an hour ago from an anonymous source with this picture attached. Now, being the trained journalist I am (!), I've decided to post this picture without checking anything out first. I've decided to do this just in case this all works out to be true later on down the line, then I can say, "Nerr, I posted that first on CoolSmartPhone.com, so go spin on that BOY!" .. Ahem...

Anyway, this is the new Orange SPV C550. Yes, C550. It's now being tested by Orange and we've received the following specs...

- 1.3 megapixel camera
- GPRS class 10
- 240x320 QVGA 65k (see below) TFT colour screen
- 64MB internal memory and Mini SD external memory
- USB, IrDA and Bluetooth connectivity
- Video MMS and download and playback
- Java 2.0

We're getting more info that it's got ..

- Integrated SZGA and Flash
- 262K (not 64K gisplay)

It looks a LOT like the SDA Music (have a look at the similarities here), and comes with iPodesque buttons. The SDA Music is made by HTC and named the HTC Amadeus. This Orange device looks like a slightly tweaked version of that same handset. It'll be a more music-centric device and will probably include Windows Media Player 10. We're also hearing that it'll appear in May 2005. There's some rumours that it'll have 3G capability, but there's obviously no inward-facing camera so...
Met dank aan:
http://www.coolsmartphone.com
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.