nhimf schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:54:
[...]
Levels boeien niet, tenzij je boven bepaalde levels komt (bijv elite lvl 120, is erg weinig waard)
Dus een unique lvl 15 en een unique lvl 20 zijn even veel waard, maar een unique lvl 80 is minder waard. (over het algemeen)
Dus in jouw geval, denk ik dat 40k niet zo'n gekke prijs is (prijzen van warrior spul staan wat onder druk)
Hier wil ik graag wat nuancering in aanbrengen. Voor items waarvan de elite en supervarianten extreem duur zijn (< 5M) is het level wel degelijk relevant. Daarnaast zal een level 15 speler die een met vindt wellicht wat betalen voor dat armor, maar meer dan 15K is hij echt niet waard. De markt is overspoeld met die dingen en elites zijn al voor minder dan 400K te koop.
Voorbeelden van dure items(indicaties waar je ze relatief makkelijk voor verkoopt):
Elite 2 socket bogen: 10M
Elite 2 socket clubs: 12M
Elite earrings: 5.5M
Ik heb vanmorgen nog 4M verdiend door refined lvl 20 boog te kopen (800K), die met 2 db's te upgraden naar elite (dbs gekocht voor 2.2M per stuk). Voor deze boog kreeg ik vervolgens 9.5M (7M cash en 2.5M items die deze persoon alvoor mij gereserveerd had omdat ik geen cash had). Dit alles binnen 15 minuten.
Refined 2 socket bogen en refined 2 socket clubs lopen al richting 800K-1M wanneer ze laag level zijn. Hoge levels (+/- >50) leveren veel minder op. Uniques gaan zelfs richting 2M en daar net boven. Ik koop alleen lage levels en probeer die te upgraden (lukt meestal bij wapens).
Kijk wel uit voor juwelen, ik heb de indruk dat dit vaker misgaat.
[
Voor 9% gewijzigd door
Holybuck op 21-12-2004 13:18
]