[PC Free MMORPG] Conquer Online RPG

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.874 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Tyranium schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:57:
Goedzo :) , watertao's zijn vaak behoorlijk gewild bij guilds vanwege hun supportive speelstijl.
Idd, ik heb er achteraf een beetje spijt van dat ik een fire tao ben geworden.
Als archer level je alles en iedereen in no-time met scatters op mobs
Als trojan hak je vervelende medespelers in no time tot pulp
Als water tao kun je je hele team in 1x healen, en mensen reviven

Maar als Fire tao hang je eigenlijk overal een beetje tussenin.

Ik ga eens kijken hoe dat herboren worden werkt :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Ja, mijn warrior hangt er ook maar een beetje tussen, hij is eigenlijk alleen goed in sterke monsters, zoals koningen m.b.v. superman en zijn hoge armorrating te doden. :'(

Dat vind ik ook een van de weinige minpunten van dit spel, de verschillende classes vind ik niet goed gebalanceerd, de trojans maken iedereen af met ptp en archers dode alle monsters super snel, warriors zijn eigenlijk in niks belangrijks goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Alleen de warrior is unbalanced

Firetaos zijn enorm sterk, volgens mij heb je nog niet door hoe een firetao werkt

:P

ik ben lang weggeweest, maar wilde ff melden dat het vanaf nu Kerst is

dus, sneeuw, kerstbomen, sneeuwpoppen en een kerst-quest (vanaf de 25ste)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als Fire tao hang je eigenlijk overal een beetje tussenin.
Nu nog wel, maar maak je geen zorgen: Dat komt vanzelf goed als je wat verder levelt en de echt leuke spells krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Wat ik een nadeel blijf vinden in dit spel, is dat het eigenlijk pas leuk wordt op de late levels.
Je moet eerst een paar weken zwoegen, voordat je leuke spells, skills en andere dingen hebt.

Verder is het een stuk leuker geworden nu we een guild hebben die ook actief is onderling (meeste guilds hebben een naam en een paar mensen die samen werken, en that's it).
Dit maakt het spel een stuk leuker, nu je ook de uitdaging hebt om een hoger level te hebben dan de anderen, goedkoper aan je spul kan komen en er veel wordt samen gedaan (zoals het verjagen van ks, he holybuck :+)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
  • Laatst online: 09-12-2023
nhimf schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:54:
Dit maakt het spel een stuk leuker, nu je ook de uitdaging hebt om een hoger level te hebben dan de anderen, goedkoper aan je spul kan komen en er veel wordt samen gedaan (zoals het verjagen van ks, he holybuck :+)
Dat was inderdaad echt grappig. Ik wordt gepest, binnen 3 minuten hopla een zwik guildleden schiet te hulp. Was indrukwekkend hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Het is op deze manier indd een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vraagje tussendoor... Ik kon het zosnel niet in dit topic vinden...
Bij 1 vd quests krijg je als beloning een "meteor tear"
Wat kun je met zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:17:
Die heb je in ieder geval nodig om te scheiden samen met een meteor. Verder weet ik het eigenlijk niet.

Gisteren heeft Arrowz even met me gespeeld. Hij zit bij Undutchables maar niet op GoT, was even een beetje verwarring int begin :P

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:17:
.. spuit elf opmerking ..

en

Verder kun je hem (net als een gewone meteor) gebruiken om te uplevelen.

edit:
spuit elf opmerking verwijderd

[ Voor 32% gewijzigd door Holybuck op 20-12-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik ben de laatste paar dagen een aantal Undutchables tegen gekomen en het lijkt me wel gezellig het guild te joinen. Dodo zei dak maar even een postje moest doen :)

Ik ben op dit moment een lvl 41 trojan, kheb nog wel even te gaan voordat ik echt sterk wordt ;) Zin even te reageren Kaykai ? Ik ben trwouens al hard voor timber vouchers aant sparen :P

Edit:

Ik heb met dawuss gesproken in conquer. :)

[ Voor 8% gewijzigd door UltimateB op 20-12-2004 23:19 ]

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:29
toch even een vraag, heb de lijst van prijzen zitten doorkijken op pagina 12, maar kom er niet echt uit.

Ik heb een lvl15 unique leatherarmor gevonden, maar nu wil ik toch een kleien schatting hebben hoeveel dat waard is, want heeft dat nou ook met lvl's te maken? alvast bedankt (sorry voor de n00b vraag, maar speel het pas een dag of 5)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Slaapje schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:15:
toch even een vraag, heb de lijst van prijzen zitten doorkijken op pagina 12, maar kom er niet echt uit.

Ik heb een lvl15 unique leatherarmor gevonden, maar nu wil ik toch een kleien schatting hebben hoeveel dat waard is, want heeft dat nou ook met lvl's te maken? alvast bedankt (sorry voor de n00b vraag, maar speel het pas een dag of 5)
Levels boeien niet, tenzij je boven bepaalde levels komt (bijv elite lvl 120, is erg weinig waard)
Dus een unique lvl 15 en een unique lvl 20 zijn even veel waard, maar een unique lvl 80 is minder waard. (over het algemeen)
Dus in jouw geval, denk ik dat 40k niet zo'n gekke prijs is (prijzen van warrior spul staan wat onder druk)

[ Voor 8% gewijzigd door nhimf op 21-12-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
nhimf schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:54:
[...]

Levels boeien niet, tenzij je boven bepaalde levels komt (bijv elite lvl 120, is erg weinig waard)
Dus een unique lvl 15 en een unique lvl 20 zijn even veel waard, maar een unique lvl 80 is minder waard. (over het algemeen)
Dus in jouw geval, denk ik dat 40k niet zo'n gekke prijs is (prijzen van warrior spul staan wat onder druk)
Hier wil ik graag wat nuancering in aanbrengen. Voor items waarvan de elite en supervarianten extreem duur zijn (< 5M) is het level wel degelijk relevant. Daarnaast zal een level 15 speler die een met vindt wellicht wat betalen voor dat armor, maar meer dan 15K is hij echt niet waard. De markt is overspoeld met die dingen en elites zijn al voor minder dan 400K te koop.

Voorbeelden van dure items(indicaties waar je ze relatief makkelijk voor verkoopt):
Elite 2 socket bogen: 10M
Elite 2 socket clubs: 12M
Elite earrings: 5.5M

Ik heb vanmorgen nog 4M verdiend door refined lvl 20 boog te kopen (800K), die met 2 db's te upgraden naar elite (dbs gekocht voor 2.2M per stuk). Voor deze boog kreeg ik vervolgens 9.5M (7M cash en 2.5M items die deze persoon alvoor mij gereserveerd had omdat ik geen cash had). Dit alles binnen 15 minuten.

Refined 2 socket bogen en refined 2 socket clubs lopen al richting 800K-1M wanneer ze laag level zijn. Hoge levels (+/- >50) leveren veel minder op. Uniques gaan zelfs richting 2M en daar net boven. Ik koop alleen lage levels en probeer die te upgraden (lukt meestal bij wapens).
Kijk wel uit voor juwelen, ik heb de indruk dat dit vaker misgaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Holybuck op 21-12-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of ligt conquer plat?
Kom er al een aantal uren niet op...

ik heb dus op het login scherm... naast elke wereld (bv sapphire etc) een paars "vlammende steen"
en krijg dan de error "connection failed due to server maintenance or internet congistion. Please re-login later"

Denk dat ik dan maar ff geduld moet hebben... wilde net ff kaykai of dawuss whisperen over lid worden van the undutchables...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

ik kon net inlogen, ze zijn met de grote kerstschoonmaak bezig denk ik. Veel mensen en dus een grotere druk op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Leuk, wil ik ffies spelen kank hangt het spel bij het splash screen. Ik heb vervolgens geprobeerd hem opnieuw te installeren en de patches er overheen te gooien maar hij blijft steeds hangen bij de autoupdater. Enige manier om die dan te stoppen is met taskmanager het proces beeindigen. Na de laatste patch (4254) komt hij dan wel verder maar hangt hij dan bij het splash screentje dat je ziet als je het spel opstart.

Ik zit atm op een modem dus mja, opnieuw de client downloaden zit er niet in (18 uur downen? dacht het niet ;)). Ik wilde dus de complete patch downloaden vanaf de aangezien het kan zijn dat mijn patches corrupted zijn maar helaas staat hij wel op de site maar niet op de ftp waar de link heen verhuist.

Even voor de duidelijkheid, ik heb dus de oude client (v4217). Iemand enig idee wat ik kan doen?

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er heel veel mensen op dit forum op sapphire spelen, maar denk dat de meeste toch op Eagle spelen, ik zit zelf in een top 5 guild met zeker 40 nederlanders er in, een aantal al reborn of tegen reborn aan en meesten tegen lvl100 aan.

Ook zijn der zeker nog 3 andere nederlandse guilds.

besluit er iemand op eagle te gaan spelen, mail me voor een plvl, doe het graag (ben archer)

jammer dat ik hier niets anders zie van eagle spelers.

en voor de laatste updates: supersnelle, (dacht nederlandse anders US server)

www.novix.info/4218-4253.exe en www.novix.info/4254.exe

succes der mee

novix

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:54:
[...]

Is leather armor niet trojan? of ben ik gek, en die armors zijn erg gewilt vooral low lvl, kan je makkelijk super van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltimateB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:44:
Leuk, wil ik ffies spelen kank hangt het spel bij het splash screen. Ik heb vervolgens geprobeerd hem opnieuw te installeren en de patches er overheen te gooien maar hij blijft steeds hangen bij de autoupdater. Enige manier om die dan te stoppen is met taskmanager het proces beeindigen. Na de laatste patch (4254) komt hij dan wel verder maar hangt hij dan bij het splash screentje dat je ziet als je het spel opstart.

Ik zit atm op een modem dus mja, opnieuw de client downloaden zit er niet in (18 uur downen? dacht het niet ;)). Ik wilde dus de complete patch downloaden vanaf de aangezien het kan zijn dat mijn patches corrupted zijn maar helaas staat hij wel op de site maar niet op de ftp waar de link heen verhuist.

Even voor de duidelijkheid, ik heb dus de oude client (v4217). Iemand enig idee wat ik kan doen?
gewoon nooit autoupdate gebruiken as file groter dan paar 100 Kb is, duurt eeuwen of loop vast voor dat ie al op de helft is, download de patches gewoon van www.conqueronline.info mirror 2 (sphereux server) max. 70 kbs in NL of als je iets langer wacht zullen ze op mijn website staan.
de updates zet je na download in CO mapje en auto extract je (.exe, dus dubbelclick).
ik heb op het moment 4218-4253 (10.7MB) en de laatste 4254 (619kB) online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Hehe, alles algeprobeerd. Denk toch echt dat mijn 4218-4252 patch corrupt is.

Hier ff mijn postje in FAQ forum op CO site. Ik heb dus ook geen mirror kunnen vinden voor de patch... ik wacht anders wel op jou oid... wat is de url van je site? Zie net postje hierboven.
Yesterday my client suddenly stopped working when i updates it to 4254. The basic install i got is the old one patched till 4217 and i got the the patches until 4251 from the old pack. The rest of the patches are loose files.

After this problem i completely removed Conquer and resinstalled the patches. I did this a few times.

1.
Install
->
apply patch pack till 4251 by doubleclicking on the icon. Adter this is started autoupdate and that prog crashed. I ended the task with taskmanager and then applied the rest of the updates.
->
Started conquer with default method and conquer.exe, at both instances it crashed and stopped responding.

2.
Install
->
Apply the patch pack by unzipping it to the proper directory, then apply the rest on the same method.
->
Start conquer , the autopatching ended normally and the conquer splash screen came up again, but it stopped right there. Again, not responding and no activity.

3.
Currently downloading the patchpack 4252-4254.exe from conqueronline.info, im gonna see if that makes any difference. I also wanted to try and download the full patchpack from the conquer website but the ftp the site refers to is completely empty .

Some extra info:

* Patches are located in the conquer folder like they should.
* Pc: AMD XP 2200+,1024ram, windows xp sp2, ati radeon 9600xt
* Redownloading the new client is NO option since im on modem atm.
* I ever searched the registry after the uninstall in a search for rogue entries...

I hope someone has an idea please help out.

Edit:

Also tried letting it autopatch itself but for some reason it doesn't download anything. It does generate 91 percent processor usage tho, no diskreads or writes...

No firewall is present at this time, this is a direct connection.

Edit2:

Tried it again and it won't start, conquer.exe, play.exe, autopatch.exe, all lead to the same dead end.
Edit:

Thnx novix, het was het :)

[ Voor 6% gewijzigd door UltimateB op 22-12-2004 10:42 ]

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 02:51:
[...]

Is leather armor niet trojan? of ben ik gek, en die armors zijn erg gewilt vooral low lvl, kan je makkelijk super van maken.
Het is inderdaad trojan ja.

Spelen er ook mensen af en toe op die nieuwe server? want daar ben ik op begonnen (had dit topic nog niet goedgenoeg doorgelezen ;)) ingame nick is Slaapje btw.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik denk dat er niet veel mensen zin hebben om overnieuw te beginnen op die nieuwe server.
de meesten zitten op sapphire of eagle

ik weet niet hoever je bent gelvld?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Die kerstbomen en sneeuwmannen zijn echt grappig om te zien in het spel :o

ps. Kaykai, zou jij aub mijn paswoord voor de guildsite kunnen sturen via mail (e.gusic@chello.nl), want ik had het op een briefje geschreven, maar dat briefje ben ik nu dus kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Tyranium schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:10:
Die kerstbomen en sneeuwmannen zijn echt grappig om te zien in het spel :o

ps. Kaykai, zou jij aub mijn paswoord voor de guildsite kunnen sturen via mail (e.gusic@chello.nl), want ik had het op een briefje geschreven, maar dat briefje ben ik nu dus kwijt 8)7
Pssst. je weet dat je je password kon veranderen? ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen op sapphire die ff samen willen spelen?
Ik zit in castlegate (phoenixcastle)
Conquername=pingpongbal

ps. mag ik dit hier eigenlijk vragen of is dat niet de bedoeling van dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Mwaa niet te veel en te vaak :P Maar ach... Als je mensen van de guild zoekt zou ik eens in de waterfall cave gaan neuzen bij de lvl 97 bandits, daar zitten er vaak zat, he Mikkel :P.
Of anders even wat namen af gaan dmv whisper, de namen staan in een lijst op de vorige pagina bovenaan. De meeste zijn online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben hem nu aan het installeren, op welke server zitten de gotters?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 11:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:01:
ben hem nu aan het installeren, op welke server zitten de gotters?
de meesten zitten op saphire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk toch op eagle, zeker al zo'n 120 elke dag active nederlanders lvl 60 and above in guild verband bij mij bekent. laat staan n00bs.

vooral omdat zo'n beetje toen fairyland (ook OMMRPOG) p2p werd iedereen opdat moment spel geswitched is, allemaal eagle server, welk toen net starte.

Ook is de eagle server eerder gestart als shappire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 04:07:
[...]

denk toch op eagle, zeker al zo'n 120 elke dag active nederlanders lvl 60 and above in guild verband bij mij bekent. laat staan n00bs.

vooral omdat zo'n beetje toen fairyland (ook OMMRPOG) p2p werd iedereen opdat moment spel geswitched is, allemaal eagle server, welk toen net starte.

Ook is de eagle server eerder gestart als shappire.
Hij vroeg de meeste gotters toch?

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

in et begin van dit topic werd al vrij snel afgesproken om naar saphire te gaan. dus neem aan dat alle gotters daar dan op zitten.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik ben nu net bezig met beetje killen. Maar ben al 10x getkd :(
Wordt het wel een beetje beu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

OPROEP REPORT CHEATS

Ik heb ontdekt dat er vrij veel bug-abuse cheats zijn voor conquer.

Het irriteerd mij mateloos dat er players zijn die deze bugs/cheats gebruiken om sneller te levelen, sterker te zijn in pvp en rijker worden in minder tijd.

Deze cheats moeten de wereld uit geholpen worden, maar dan moet ik wel weten hoe ze gedaan worden.

Ik weet dat er een aantal cheats gedaan worden dmv hexedits, ook het aanpassen van bepaalde animaties of images kan als cheat gebruikt worden.

Als iemand weet hoe een cheat werkt kunnen jullie dat melden via het forumulier op de website van conqueronline, of je kan mij een PM stuuren op het conquer forum.

Het rapporteren van bugs/cheats/hacks word niet bestraft door TQ.(maar helaas ook niet beloond)

[ Voor 6% gewijzigd door Tetsuo55 op 29-12-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Dat is idd wel jammer ja, dat mensen gebruik maken van features die duidelijk niet bedoeld aanwezig zijn in het spel. Ik ben zelf niet op de hoogte van het bestaan van dergelijke cheats. Kun je misschien wat meer toelichting geven over het herkennen van mensen die ze misbruiken? Dan kan ik eens wat rondvragen als ik iets verdachts zie :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Speed hack => andere speler beweegt alsof hij devine hare heeft continu
Jump cheat => de andere speler kan zien waar je gaat landen, en focust zijn attack daarop, hij ziet in wezen elke muisklick die jij maakt zolang je alt ingedrukt houd.

Er zijn ook nog bots en macros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hmmz ik ken eigenlijk geen cheats, moek eerlijk zeggen dat het mij ook niet zo boeit =)
Maar mocht ik het eea tegen komen, rapporteer ik ze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Whehe, testuo, wist niet dat jij nederlander was :)

Nog bedankt voor je snelle reactie op de vraag die ik stelde op conquer troubleshooting forum ;)

[ Voor 9% gewijzigd door UltimateB op 24-12-2004 19:47 ]

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 13:06
Iemand al wat moois van de kerstman gekregen ? So far heb ik alleen maar Candy \ Outfits en mutsen gekregen.
Ook bij windbell geweest maar die wenst me alleen me een happy xmas

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rfoppen schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:00:
Iemand al wat moois van de kerstman gekregen ? So far heb ik alleen maar Candy \ Outfits en mutsen gekregen.
Ja, die quest is een beetje vaag. Hoorde iets over dat je gewoon moest wachten tot je een quest kreeg voor 7 dyes en een stancher. Kreeg je cadeautje.

Anywayz...heb inmiddels 2 nieuwe chars:
FelineGirl - Archer - 27 (nu mee bezig, ga voor de 35 iig :P ) zal waarschijnlijk main char worden
FireDante - FireTao - 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rfoppen schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:00:
Ja ik heb wel een pakje gekregen van de kerstman, maar als je die opend krijg je alleen maar een stukje vuurwerk en de merry christmas wens ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:06

Creesch

bla bla!

Huhmz ik heb het ook maar eens gedownload en ben het nu even aan het uitproberen

ingame naam is trouwens creesch

Ik heb een vraag trouwens
Ik heb bij de blacksmith een nieuw zwaard gekocht, maar als ik hem wil gebruiken krijg ik een soort beeb geluid.

Waarom kan ik dat zwaard niet gebruiken ?

nevermind...kon gewoon mijn zwaard gebruiken

[ Voor 54% gewijzigd door Creesch op 28-12-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

Tetsuo55 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:10:
[..]
Deze cheats moeten de wereld uit geholpen worden, maar dan moet ik wel weten hoe ze gedaan worden.
[..]
Waarom moet JIJ dat weten? Lijkt me eerder dat de mensen van TQ dat horen te weten, en iedereen kan zelf wel de contact formulier vinden neem ik aan, het posten van die cheats hier bevoorderd alleen maar dat meer mensen erachter komen hoe ze kunnen cheaten, en dan heb je dus een grote kans dat ze dat ook gaan doen.

Algemeen:

Weet je een cheat, rapporteer het zelf aan TQ, en ga het niet lopen verspreiden aan andere mensen, want totdat de bug gefixed is kunnen de mensen die het vinden het misbruiken, ga je het aan iedereen vertellen, kan het ook misbruikt worden door iedereen!

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 22:37

SpecialWhenLit

Crank it to the last Mhz!

Je had je beter een beetje in de situatie kunnen verdiepen voordat je bovenstaand bericht postte...
Tetsuo helpt TQ en is een belangrijke mod op de Conquer-site, zoals je uit de reacties had kunnen aflezen. :)

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me ff powerlevelen?
Ben level13 archer in twin city.
IGN is sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:29:
Kan iemand me ff powerlevelen?
Ben level13 archer in twin city.
IGN is sven
Ben inmiddels met me L-45 FireTao getrouwd met een L-75 + troj, dus plvl altijd samen met hem (marriage EXP r0x0rz). Auto-Update lijkt jaren te duren... (en de site is ook al zo traag)!

Anywayz, als ik de nieuwe patch heb zal ik je wel ff in-game msgen...kan je denk ik ook wel paar lvl-tjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kill xp x2 is dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja zoiets....echt onwijs gaaf met "due-lowlvl" ^_^

Maw zoek een partner en ga newbies plvl-en als je snel lvl wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:54:
[...]

Ja zoiets....echt onwijs gaaf met "due-lowlvl" ^_^

Maw zoek een partner en ga newbies plvl-en als je snel lvl wilt!
lol, en wat dan als je bv lvl 40 bent en je gaat met je partner witte monster hakken, krijg je dan x4 exp? x2 van marriage en x2 bonus omdat de mobs wit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ook getrouwd: Met Dodo, onze nu L80 water tao. Ideale samenwerking: Ik krijg mn xp via scatter, waarbij ik geholpen word door de 30 procent damage bonus van stigma en doordat ik kan tanken omdat ik gecured word. Vandaag mn beste scatter ooit gehald: ruim 24k xp. Dodo krijgt als we een n00b meenemen (dwz iemand van 5 lvls onder hem) 16k xp per kill van mij. Dat loopt best wel op...
lol, en wat dan als je bv lvl 40 bent en je gaat met je partner witte monster hakken, krijg je dan x4 exp? x2 van marriage en x2 bonus omdat de mobs wit zijn?
Nee. De bonus komt alleen bovenop kill xp. Eigenlijk is marriage dus alleen goed voor water taos en voor mensen die gepwlevelled worden. Want als je allebei levelt op je hits draagt dubbele kill xp nauwelijks bij.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

UltimateB schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:46:
Whehe, testuo, wist niet dat jij nederlander was :)

Nog bedankt voor je snelle reactie op de vraag die ik stelde op conquer troubleshooting forum ;)
Geen probleem ;)
dusty schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 05:23:
[...]

Waarom moet JIJ dat weten? Lijkt me eerder dat de mensen van TQ dat horen te weten, en iedereen kan zelf wel de contact formulier vinden neem ik aan, het posten van die cheats hier bevoorderd alleen maar dat meer mensen erachter komen hoe ze kunnen cheaten, en dan heb je dus een grote kans dat ze dat ook gaan doen.

Algemeen:

Weet je een cheat, rapporteer het zelf aan TQ, en ga het niet lopen verspreiden aan andere mensen, want totdat de bug gefixed is kunnen de mensen die het vinden het misbruiken, ga je het aan iedereen vertellen, kan het ook misbruikt worden door iedereen!
Ik ben een moderator, en houd persoonlijk contact met TQ staff, ik heb dezelfde vragen op andere fora gesteld, en dat heeft al geleid tot het verwijderen van 4 cheats, en 2 die nog niet gefixed zijn maar we weten hoe ze werken.

ik hoop dat er mensen zijn die deze cheats direct aan TQ door willen geven :)

Zelf heb ik niet veel aan cheats, wij(ik, mijn vriendin en haar broertje) staan al in een aantal van de top10 lijsten van onze server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou met bouwen, ik word dat geslacht een beetje moe en doe liever iets maken. Ben level 13 en zit nog in beginstad. :(
Kan iemand mij powerlevelen oid, of een ingame maatje voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

SpecialWhenLit schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:49:
Je had je beter een beetje in de situatie kunnen verdiepen voordat je bovenstaand bericht postte...
Tetsuo helpt TQ en is een belangrijke mod op de Conquer-site, zoals je uit de reacties had kunnen aflezen. :)
Hij vroeg of mensen het wilden rapporteren, wat hem betreft hier in het topic, juist daarop reageerde ik, dan maakt het namelijk ook niet meer uit of hij TQ helpt of niet, juist door zo'n statement nodigt hij mensen uit om hier cheats te plaatsen. Hij had juist beter kunnen oproepen om netjes het report-form op de website te gebruiken om cheats te rapporteren. Ik neem aan (en hoop) dat Tetsuo dat nu zelf ook inziet.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

dusty schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:02:
[...]

Hij vroeg of mensen het wilden rapporteren, wat hem betreft hier in het topic, juist daarop reageerde ik, dan maakt het namelijk ook niet meer uit of hij TQ helpt of niet, juist door zo'n statement nodigt hij mensen uit om hier cheats te plaatsen. Hij had juist beter kunnen oproepen om netjes het report-form op de website te gebruiken om cheats te rapporteren. Ik neem aan (en hoop) dat Tetsuo dat nu zelf ook inziet.
je hebt gelijk, ik heb de post angepast.

• Creesch

Creesch

bla bla!

zit nu op level21 :) wat powerleveling gedaan bij apemountain alleen zitten daar nu alle teams vol en de meeste vrienden die me daar kunnen levelen zijn offline.

Ookal iemand ontmoet van undutchables.
Er lopen trouwens ook best veel nederlanders rond, ik zou haast zeggen dat een kwart van de spelers nederlands is

edit:
ik zit nu op lvl25 maar ik blijf daar een beetje steken...naja gewoon doorgaan :)

[ Voor 14% gewijzigd door Creesch op 30-12-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat kwart zou je best eens gelijk kunnen hebben :) Op Sapphire zijn het er iig verschrikkelijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik baal echt enorm van het DB systeem, een lvl 15 uni 2sock bs heeft me al 2!!! DB's gekost en zonder succes. Waarom kost het zo enorm veel DB's om een simpel ding te upgraden.
Met zo'n rate of failure zal ik iig geen db's kopen met echt geld, als er maar 1 van de 5 nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Op de markt is er een 100% success rate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even berichtje van mij betreffende de ledenlijst... (pagina 25)
Ik was hier op got eerst bekend als kaasmannetje, maar vanaf nu als kaas_blokje...
(ben mijn password kwijt en had emailadres (alias) verwijdert bij mijn provider en krijg um dus niet meer terug... Daarom deze nieuwe got-naam.)

Chars die ik in Conquer gebruik blijven dus gelijk...
Pingpongbal en Pindarotsje.

Verzoek om mijn gotnaam in de lijst aan te passen. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Tetsuo55 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:04:
Op de markt is er een 100% success rate
Daar kost het 4! DB's om hem up te graden, dus zou mij dat omgerekend rond de 10 euro kosten als ik het met gekochte db's zpu doen. Not done dus.

Eigenlijk zoude ze gekochte db's 100% success rate moeten geven, volgens mij zouden veel meer mensen ze dan kopen (of de db's aanzienlijk goedkoper maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:04
Zeer vermakelijk spel alleen zo vervelend dat je character niet op alle servers telt. Ben nu ook maar op sapfire gaan spelen. Daar zitten jullie ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07
* Sensei_D blaatte poep

[ Voor 91% gewijzigd door Sensei_D op 01-01-2005 00:55 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zoude ze gekochte db's 100% success rate moeten geven, volgens mij zouden veel meer mensen ze dan kopen (of de db's aanzienlijk goedkoper maken)
Volgens mij kopen genoeg mensen ze al, en daarnaast: Al die servers moeten ergens van onderhouden worden...

Even berichtje van mij betreffende de ledenlijst... (pagina 25)
Ik was hier op got eerst bekend als kaasmannetje, maar vanaf nu als kaas_blokje...
(ben mijn password kwijt en had emailadres (alias) verwijdert bij mijn provider en krijg um dus niet meer terug... Daarom deze nieuwe got-naam.)

Chars die ik in Conquer gebruik blijven dus gelijk...
Pingpongbal en Pindarotsje.

Verzoek om mijn gotnaam in de lijst aan te passen. Thx.
Kloontjes zijn op GoT niet echt de bedoeling, en een verloren password kan gemakkelijk opgelost worden door mensen met de rechten daarvoor, admins of leden van het doktersteam :) Ik heb je post even onder hun aandacht gebracht. Als je weer zoiets hebt is het beter om naar gathering@tweakers.net te mailen, dan om een nieuwe account aan te maken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van lag? Ik heb dat best wel vaak. Mijn internet verbinding is gewoon goed. Best vervelend. Komt waarschijnlijk omdat het .kr servers zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

blackraid3r schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:00:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van lag? Ik heb dat best wel vaak. Mijn internet verbinding is gewoon goed. Best vervelend. Komt waarschijnlijk omdat het .kr servers zijn
Ik heb het de laatste tijd ook steeds vaker, en ik speel Conquer via een 100mbit verbinding, dus daar zal het echt niet aan liggen.
De melding: "Warning: the network is congested" vliegt me de laatste tijd trouwens ook letterlijk om de oren :/

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

dawuss schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:12:
[...]

Ik heb het de laatste tijd ook steeds vaker, en ik speel Conquer via een 100mbit verbinding, dus daar zal het echt niet aan liggen.
De melding: "Warning: the network is congested" vliegt me de laatste tijd trouwens ook letterlijk om de oren :/
Mja volgens mij ligt dat echt aan jouw verbinding :P
De undutchables site is ook geregeld erg traag, dat ik of geen verbinding kan krijgen of dat het erg lang duurt.

Lag heb ik ook erg veel op sapphire, maar congested meldingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik ben gister ff lekker geplvled :) in een half uur 5 lvls. Ben nu lvl 17 trojan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

nhimf schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:23:
[...]

Mja volgens mij ligt dat echt aan jouw verbinding :P
De undutchables site is ook geregeld erg traag, dat ik of geen verbinding kan krijgen of dat het erg lang duurt.
pssst, dat lag ergens anders aan. Check de site, of dawuss in "Lekkere (jonge? :9) meiden topic deel 9 ..." ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

ben nu lvl 33 warrior :)

kwam trouwens vandaag iemand tegen die net gestart was en nu op lvl 35 zat...ok dat was wel iemand die al een andere character had, maar opzich is het niet helemaal eerlijk dat mensen met de goede contacten zo snel hun lvl kunnen verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

help ik zit vast op de moonplatform!?

ik sta op een stukje zwevend steen en op de heenweg ging het prima maar op de terug weg zie ik de volgende steen niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me niet regristreren op de site.
Ik zie de security code niet :(
Btw

Ingamechar
Liquidfire
Level 17 warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik ben trouwens:

Nickname: Sanne
Trojan lvl 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Ik ben 2xZoLekker ingame, Heb al 1 gotter gesproken en 1 voorbij zien vliegen :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

MariahCareyLover schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:25:
Ik ben 2xZoLekker ingame, Heb al 1 gotter gesproken en 1 voorbij zien vliegen :+
Ah, ik zag je vandaag trouwen geloof ik :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik ben dusty en kaykai al tegen gekomen. Kay ging even plvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

zo net in mystic castle mijn lvl weer iets omhoog gehaald
zit nu op lvl 35 en iets van 79 % exp

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik ben ook alweer lvl 32 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:38:
Ik kan me niet regristreren op de site.
Ik zie de security code niet :(
Btw

Ingamechar
Liquidfire
Level 17 warrior
Iemand :'( ?

Is er een IRC channel btw?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:30:
[...]

Dat kan niet moet je even op de site kijken hoe en wat.

Dat laatste weet ik niet. Maar zou wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:30:
[...]

offtopic:
op de site staat waarom je geen security code ziet

Verder is er een irc kanaal: #conquer op irc.tweakers.net, maar daar gebeurt vrij weinig.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

yay ben een brass warrior nu :D (lvl 40 dus)
met een team van mijn guild een tijdje geplveld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:39:
[...]

offtopic:
op de site staat waarom je geen security code ziet

Verder is er een irc kanaal: #conquer op irc.tweakers.net, maar daar gebeurt vrij weinig.
Mjah, ik heb overal gekeken op de site. Maar zie nergens de rede staan. Of ik ben echt blind (heb elk knopje geprobeert/gelezen) of het staat er niet ? Als ik de faq wil doorkijken gaat dat ook niet omdat ik niet kan reggen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ik had het al gelezen, dat je een PORNO BOER bent en daardoor je bandbreedte dicht trekt

:+

[ Voor 10% gewijzigd door nhimf op 03-01-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

huhmz zielige personen heb je ook in dit spel....
[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: je gooit hem erdan uit[12:37]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: nu ben je banh heh!!!!!!!!!!!!!!![12:37]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: wrm ?[12:38]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: omdat??[12:38]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: hij jou gaat killen[12:38]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: nou nou...wat lekker kinderachtig :)[12:38]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: wrm zou ik bang zijn [12:38]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: het is maar een spel[12:38]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: nu durf jij mij niet meer te slaan met je zwaard[12:38]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: sla me dan!!!!!!!!!!!!!![12:39]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: o nee dat durf je niet[12:39]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: zeg hoe oud ben je ... 13 ? [12:40]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: 12 ? [12:40]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: 10 mischien ?[12:40]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: 11[12:40]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: grow up[12:40]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: sla me dan[12:40]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: durf je niet hh[12:40]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: oh wat hoor ik nou bedreig je me broertje nu[12:41]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: jij bent de pineut[12:41]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: egt ik sweer[12:41]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: jij ben dood[12:41]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: jonge[12:41]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: kom naar 208.408 coordinates[12:41]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: daar ben ik [12:41]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ik onthou me je naam en als ikm je zie ben je ddod[12:41]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: kijken of je me durft te doden[12:42]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: tss lv 40 hahaha[12:42]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: wat heb ik gezecht dan ?[12:42]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: noobie[12:42]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: kom dan[12:42]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: dat je hem gaat doden[12:42]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: ow ?[12:42]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: kom dan watje[12:42]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: hij is me alleen aan het uitdagen om hem te killen[12:42]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: geeft me coordinaten en zegt dingen in de trand van "kom dan...durf je niet" [12:43]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: ik heb hier geen zin in...[12:43]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: als je ruzie zoekt best, maar neem dan niet je broertje als reden [12:43]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: ok ?[12:44]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: ok klaar ?[12:44]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: verbinding werd verbroken[12:44]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: je hebt nu massol[12:45]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: want ik moet eten[12:45]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: en daarna moet ik naar de kapper[12:45]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: eet smakelijk [12:45]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: in een keer ben je vriendelijk[12:46]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: neehoor[12:46]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: maar dat helpt niet[12:46]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: ben de hele tijd al beleefd[12:46]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: wrm zou ik kinderachtig reager op kinderachtig gedrag ?[12:46]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: iemand moet toch volwassen doen ?[12:46]

[Whisper]mastermickey speaks to Creesch: maar mijn broer is 15[12:46]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: jah ? [12:47]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: dus ? [12:47]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: nou dat ben jij duidelijk niet[12:47]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: neej ben 19 :)[12:47]

[Whisper]Creesch speaks to mastermickey: verklaart ook een hoop[12:47]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: kom op man... ik kan ook wel met vanalles gaan dreigen[12:48]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: heb genoeg vrienden in het spel[12:48]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: maar ik vind het de moeite waard niet[12:48]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ik ook[12:48]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ik heb ook genoeg vrienden in dit spel[12:48]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ken je helios[12:49]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ken je sochika[12:49]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: *gaap* [12:49]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: je ging toch eten ?[12:49]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: j=ken je kachna pl[12:49]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: allemaal boven lv 100[12:49]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: zij zijn lv108 lv114 en lc111[12:50]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ken je toevallig farstar x[12:50]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: hij is bijna lv 130[12:50]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: zeg wat probeer je nou te bereiken ? [12:51]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: nou leuk je hebt een hoop vrienden met een hoog lvl [12:51]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: heb ik ook ...[12:51]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: dat je niet komt met ik heb genoeg vrienden[12:51]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: grow up man [12:51]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: hou je bek maar[12:51]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: met je grow up[12:51]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: grow zelf up[12:51]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: hoezo ? [12:52]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: ik probeer de hele tijd normaal te blijven praten[12:52]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: wel zegge anders oplossen tegen iemand anders[12:52]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: en jij blijft maar komen met dreigementen[12:52]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: maar zelf niet he[12:52]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: dommmmmmmmmmmm[12:52]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: tja...[12:52]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ik dreig niet[12:52]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: niet ?[12:52]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ik zeg dat vrienden heb[12:52]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: Ik kom je killen en mijn vrienden ook is geen dreigement ?[12:53]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: ben ik benieuwd wat wel ...[12:53]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: dat heb ik niet gezegd[12:53]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: komt het wel op neer[12:53]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: dat vind jij[12:53]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: Als ik je tegenkom ben je dood<-- heb je toch echt gezegt[12:53]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: ja een keer[12:54]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: en jij zegt in het meervoud[12:54]

[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: maar nu moet ik egt eten[12:54]

[Whisper]Creesch speaks to masterkosseke: ja eetsmakelijk... zie er naar uit om verder te kletsen[12:55]
Ik had zijn broertje gekilled (mastermickey) die bij mij in het team aan het lvlen was nadat master mickey een andere team member had gekilled omdat die iets oppakte wat hij wilde hebben.
Ok mischien is het fout en had ik hem beter gewoon uit het team kunnen zetten... maartoch

huhmz is ie weer terug online...
Deze keer heb ik geluk gehad en ik moet het maar zien als een waarschuwing .... sure :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Bij de "introduction" op de site van het spel wordt hier al voor gewaarschuwd. Zielepootjes heb je in iedere multiplayer game, moeten we helaas maar mee leven :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

MariahCareyLover schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:07:
Bij de "introduction" op de site van het spel wordt hier al voor gewaarschuwd. Zielepootjes heb je in iedere multiplayer game, moeten we helaas maar mee leven :+
Vaak zijn ze idd <16 jaar, en ook hier blijkt dat ze nog niet eens puber zijn en dan een grote bek hebben :P
Beste wat je kan doen is helemaal geen aandacht geven, want dat is wat ze willen: aandacht.
In het echte leven worden ze gepest en in dit soort spellen pesten zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

nhimf schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:15:
[...]

Vaak zijn ze idd <16 jaar, en ook hier blijkt dat ze nog niet eens puber zijn en dan een grote bek hebben :P
Beste wat je kan doen is helemaal geen aandacht geven, want dat is wat ze willen: aandacht.
In het echte leven worden ze gepest en in dit soort spellen pesten zij.
ach ik vond het wel leuk eigk :D gewoon zien dat je hem gewoon woordelijk al de baas kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

craze_ schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:21:
[...]

ach ik vond het wel leuk eigk :D gewoon zien dat je hem gewoon woordelijk al de baas kan.
O leuk is het vaak wel, alleen het probleem is dat ze vaak wel de waarheid spreken over die high-level chars die ze kennen. Of die altijd zin hebben om het vuile werk te doen van een 11-jarige weet ik niet, maar het zou wel lullig zijn als er ineens 4 lvl100+ mensen voor je neus staan of dat je pk-ed wordt elke keer dat je in TC bent.
Dus je moet wel oppassen voor dit soortkliertjes.

Maar als je dit spel lang genoeg speelt, ken je zelf zat high-lvl chars. Of je moet vriendjes worden met de mensen die deze kiddo opnoemde, dan kan hij niet meer dreigen :P

edit:
Je ziet ook nog wel eens dat ze high lvl chars "kennen", dus ze staan in de friendslist en zijn ze al 1x tegen gekomen.

edit2:
[Whisper]masterkosseke speaks to Creesch: egt ik sweer[12:41]

Dat vind ik nou een mooie regel, duidelijk een puber die teveel msn-ed. :P

[ Voor 17% gewijzigd door nhimf op 03-01-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Ach hij zal er vast wel een paar kennen, maar ik ook en mijn guild leider was er ook niet zo blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

En meestal zijn dit natuurlijk weer mensen die in het echt helemaal niets te betekenen hebben, puisterig en bleek als ze zijn door die vele uren opgesloten te zitten op hun zolderkamertje. Die vele uren steken zij dan weer in een uber 1337 character zodat ze vervolgens de boel kunnen "pwnen", en ze toch nog eens het gevoel hebben dat ze wel wat voorstellen in het leven ;)

hmm, moet een psychologie gaan studeren 8)7

Overigens hebben wij met ons guild nu zo'n type tegen ons. Die doet detzelfde trucjes, maar zet geen high-lvl players tegen ons op, maar monsterlijk grote guilds :P

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

ow dan heb ik dus nog niet eens zo'n groot probleem :p

naja een update van mijn guild leader "he is full of shit" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

het houd niet op... damn stomme discussie was met wat nederlanders (azurmaya, princse_leai en magewout)

begint er in eens iemand met attacken... wil niet ophouden uiteindelijk killed iemand haar... komt ze terug begint het verhaal opnieuw

En nu heeft ze er een team mate bijgehaalt die ons de schuld geeft :S

....wtf iedereen vecht nu tegen iedereen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Creesch op 03-01-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

craze_ schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:00:
huhmz zielige personen heb je ook in dit spel....

[...]

Ik had zijn broertje gekilled (mastermickey) die bij mij in het team aan het lvlen was nadat master mickey een andere team member had gekilled omdat die iets oppakte wat hij wilde hebben.
Ok mischien is het fout en had ik hem beter gewoon uit het team kunnen zetten... maartoch

huhmz is ie weer terug online...
Deze keer heb ik geluk gehad en ik moet het maar zien als een waarschuwing .... sure :+
Hij verpest het meteen voor mijn leeftijdsgroep. Veel Clans/Guilds hanteren nu een 18+ regel. Door mannetjes zoals hij. Terwijl ik me toch wel volwassen weet te gedragen en ik ben ook 15 jaar.

offtopic:
Ik kan nog steeds niet verder op de site, en ik wil zo graag bij de guild :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:30:
[...]

Hij verpest het meteen voor mijn leeftijdsgroep. Veel Clans/Guilds hanteren nu een 18+ regel. Door mannetjes zoals hij. Terwijl ik me toch wel volwassen weet te gedragen en ik ben ook 15 jaar.

offtopic:
Ik kan nog steeds niet verder op de site, en ik wil zo graag bij de guild :'(
Als je bij de guild wil, moet je ingame Kaykai of dawuss aanspreken.
Undutchables laat niet iedereen zo maar toe, om wild groei te voorkomen, vandaar dat je jezelf niet kan aanmelden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:49:
[...]

Als je bij de guild wil, moet je ingame Kaykai of dawuss aanspreken.
Undutchables laat niet iedereen zo maar toe, om wild groei te voorkomen, vandaar dat je jezelf niet kan aanmelden op de site.
Oke, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

nevermind

[ Voor 97% gewijzigd door Creesch op 03-01-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Harder trainen!

je moet echt niet bang zijn voor dat high lvl freinds gedoe.

Desnoods verstop je je een weekje in de trainingshal, mijn nieuwe archer doet 4 lvl's per dag in de TG, de meeste players met een grote mond die lvlen niet veel, ze zijn de druk met een grote mond hebben.

Ik heb iedereen al ingehaald die mij ooit gepk'd heeft toen ik laag lvl was. (op 1 na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Er is weer een nieuwe quest beschikbaar na de server maintenance.
http://www.conqueronline..../zf-2005-1-4-19-6-1-1.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Je moet gewoon als je gaat slapen je in de TG zetten en gewoon trainen. Word je wakker heb je toch weer een zootje exp erbij :)

Ik ben nu lvl 40. Moet alleen wat meer mets hebben om me wapens up2date te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was tijdje terug weer begonnen na 2 maanden inactive (niet dat ik nu weer veel speel, begint al weer te vervelen) maar ik ken zelf daardoor ook meer dan genoeg high levels. Voornamelijk nederlanders (124 trojan 120 war 124 archer -> nu ergens in 80 na reborn) en de rest van high levels die ik ken was van vroegere guilds waar ik toen in zat. Ik heb zelf ook niks te vrezen ook al ben ik low level, maar ik zal het daarom ook nooit uitdagen :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste