[PC Free MMORPG] Conquer Online RPG

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.872 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:34:
Hoeveel levert dit dan op voor die 70+'er?
van 45 naar 46 leverde ongeveer 650 virtuepoints op voor een level 88 speler vanmorgen.

Hij hoefde maar 1 keer zijn zwaard te trekken, ik was al op 99.903 procent >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Holybuck op 02-12-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje wat kan je precies met virtuepoints ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Hoe zit het met 2 zwaarden of 2 bijlen??? ik ben Trojan en krijg het niet voor elkaar om mijn poppie 2 zwaarden te laten vasthouden.. ik ben lvl23 mijn Blade is lvl 3 mijn hamer en zwaard zijn lvl 2..

Hoe zit dit precies??

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MysterX schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:58:
Hoe zit het met 2 zwaarden of 2 bijlen??? ik ben Trojan en krijg het niet voor elkaar om mijn poppie 2 zwaarden te laten vasthouden.. ik ben lvl23 mijn Blade is lvl 3 mijn hamer en zwaard zijn lvl 2..

Hoe zit dit precies??
Na L-40 kan je dualwielden.....je kan dan ook gewoon zwaard+bijl oid nemen. Hoeft niet per se dezelfde soort wapens te zijn.

Imo werkt club+axe het beste vanwege de skills: area dam+stun

Tenzij je hercu wilt gebruiken nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:09:
[...]

Na L-40 kan je dualwielden.....je kan dan ook gewoon zwaard+bijl oid nemen. Hoeft niet per se dezelfde soort wapens te zijn.

Imo werkt club+axe het beste vanwege de skills: area dam+stun

Tenzij je hercu wilt gebruiken nat.
Idd, vanaf level 40. Welke wapens je gebruikt is afhankelijk van je eigen voorkeur. Club en sword is imho een hele goeie. Sword is allround goed, club slaat hard en de skills van beide wapens zijn goed. Zelf gebruik ik twee zwaarden om herc te kunnen gebruiken, misschien had ik liever twee clubs gehad, maar die zijn nogal gewild en daarom duur.

Ik houd niet zo van de skill van axe, stun, omdat in een later stadium je monsters in één klap neerslaat en dus niks meer aan je skill hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ik ben ondertussen level 52 Fire Tao, en heb er daardoor een paar mooie spells bij gekregen :D

• FireMeteor: Doet echt enorm veel damage (1500+ op witte monsters), maar raakt helaas maar in 40% van de gevallen
• FireRing: Raakt bijna altijd, maar is super traag. Doet meer damage dan Fire, maar minder dan FireMeteor.

Even leuk mee aan het spelen geweest :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is er online en kan me ffs plvlen? net nieuwe char op sapphire.

ik speelde eerst op saphire met een Tao met tot nu lvl 20 ofzo vond ik het maar een vervelende mannetje, ik sla toch liever monsters dood dan op afstand wat op de knopjes te rammen...

low level easy money-> ga naar de turtledove toe en spring achter de patrols aan, af en toe laten de turtle dove wel eens een meteor vallen, verpats ze voor 50-100K . beter niet te veel verkopen als je beetje geld heb zeker bewaren die dingen
had laatst toen ik naar tc ging kwam ik onderweg ook 2 met's (ook bij de turtledove) tegen ze lagen maar een half beeldje verder, lucky me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Wow, zojuist m'n eerste Gem gevonden in de coppermine!
Een refined PhoenixGem. Weet nog niet waar ik het ding ga laten. Op de markt, in mijn unique backsword met 1 socket (lijkt me niet zo'n goed idee) of bij de Warehouseman om later te gebruiken.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:24:
even een vraagje wat kan je precies met virtuepoints ?
In ieder geval voor de Labyrinth quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat leuk is.. is niet powerlevellen maar "powerlevellen" als je lvl 45+ bent.

stappenplan:

* je vecht meerdere uren naar je 99.8xx%
* je zoekt een lvl70+ persoon op die Virtue Points kan ontvangen.
* je laat de laatste 0.2xx% powerlevellen.
* jij bent een level hoger en je hebt de ander een dienst verleent.. want zij/hij krijgt dus een behoorlijk aantal virtue points.

voordeel: als med-lvl'er kom je zo aan de meeste high-lvl'ers goede kant. De meeste zullen je ook proberen uit te nodigen in hun guild. dus moet je dit eens proberen bij een persoon die lid is van de guild waar jij graag in wilt.
Je kan natuurlijk ook altijd mij een berichtje sturen, dan kom ik ze wel ophalen ;) Heb dit met dawuss al eens gedaan. 890 virtue points rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst van de mine van vanochtend:

1 normal dragongem
2 refined dragongems!!!

Kaykai is rijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:46
zo kay, bill gates is er nix bij :P, die ref dragongem had ik verkocht voor 4m. Goed bezig ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG... Het wordt nog erger. Nu ook nog een ref phoenix!

Nog nooit zoveel geluk gehad op 1 dag. Zowiezo, in 4 weken mijnen voor vandaag slechts 1 ref gem gevonden. En nu 3 op 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens of de kansen op het vinden van waardevolle items (via mining of drops) gepubliceerd zijn door de makers, of door iemand gemeten zijn?
idem dito voor de kansen van het upgraden en up-levelen van equipment?

(btw ik zit met Dodo op sapphire, ben inmiddels lvl70, verder heb ik archer ElvenQueen aangemaakt zij is lvl 25 ofzo; het is een zij omdat ik er misschien mee wil trouwen :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens of de kansen op het vinden van waardevolle items (via mining of drops) gepubliceerd zijn door de makers, of door iemand gemeten zijn?
idem dito voor de kansen van het upgraden en up-levelen van equipment?

(btw ik zit met Dodo op sapphire, ben inmiddels lvl70, verder heb ik archer ElvenQueen aangemaakt zij is lvl 25 ofzo; het is een zij omdat ik er misschien mee wil trouwen :-) )
Voor zover ik weet zijn ze dat niet. Maar ik heb er zelf wel wat schattingen van gemaakt.

- meteor upgraden. Onder de L65 is de kans om in TC succesvol te upgraden vrijwel gelijk aan 1. Vanaf L65 begint deze kans te dalen, en ik merk nu dat rond L80 de kans akelig klein wordt. Ik upgrade nu iig op de market.

- dragonball upgraden. Dit hangt van tenminste 2 zaken af: Het level van het item en de quality. de kans om een refined item te upgraden naar unique met een DB is heel groot: Ik ken niemand die die upgrade gefaald heeft, en weet van 3 mensen, waaronder ikzelf, dat het ze in 1 keer gelukt is. Sockets schijnen daarbij geen verschil te maken.

Van unique naar elite is een ander verhaal. Ik ken twee mensen die dit gedaan hebben. De een (mezelf) heeft het 2 pogingen gekost, de ander drie. Dit was op low-level items. Ik ken iemand die dit op een L60 item geprobeerd heeft, en die heeft 3x gefaald.

van elite naar super is vrij hopeloos, al ken ik maar 1 geval van iemand die dat gedaan heeft. Die heeft op een L15 bracelet 5x gefaald.

- gem drops. Gemiddeld kost het me acht uur minen om 1 gem te vinden. Tot nu toe heb ik 4 ref gems en een tiental normals gevonden. De kansen op de verschillende gems lijken even groot te zijn. In die 8 uur minen vind ik overigens ook gemiddeld 15 gold ores en haal ik aan oreverkoop ongeveer 200k op.

Verder heb ik in een geschatte 150 uur levellen 5 unique items gevonden, en geen supers. Ook heb ik in die tijd ook 5 +1 items gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:39:
OMG... Het wordt nog erger. Nu ook nog een ref phoenix!

Nog nooit zoveel geluk gehad op 1 dag. Zowiezo, in 4 weken mijnen voor vandaag slechts 1 ref gem gevonden. En nu 3 op 1 dag...
Waar heb je ze gevonden.... in welke mijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je ze gevonden.... in welke mijn?
In de forest mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik begin nu zo langzaam aan wat kieskeuriger te worden met betrekking tot mijn equipment: Ik ben nu level 15, en ik heb vanalles unique, en een refined bag. Wat me opvalt is dat ik al een hele week de markt bezoek, en nog geen enkele Elite Tao Robe gevonden heb. Worden deze gewoon zo weinig aangeboden, of zijn ze zo gewild?

In ieder geval houd ik me hartelijk aanbevolen, mocht iemand er 1 vinden ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-08 13:53

nIghtorius

Poef!

Pffff levelen met een archer na lvl 47 begint aardig een klus te worden.. na 1,5 uur op ElfApes/Slowapes zitten te knallen (iets anders levert minder exp op). heb ik m'n XP met 22% kunt verhogen.. dit komt er grofweg op neer dat ik per dag 7 uur moet spenderen om een level omhoog te komen.

of ik doe iets extreem fout of het is echt zo'n klus (en ook niet een goedkope.. 1800 pijlen à 3 / 3,5 silver per pijl.. dus 22% exp kost mij wel ffies 1800 * 3.5 = 6300 silver! en 1.5 uur tijd).

als iemand een tip heeft hoor ik 't graag.

ps).. ik heb 180+ XP per hit.

[ Voor 5% gewijzigd door nIghtorius op 03-12-2004 17:19 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nIghtorius schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:19:
Pffff levelen met een archer na lvl 47 begint aardig een klus te worden.. na 1,5 uur op ElfApes/Slowapes zitten te knallen (iets anders levert minder exp op). heb ik m'n XP met 22% kunt verhogen.. dit komt er grofweg op neer dat ik per dag 7 uur moet spenderen om een level omhoog te komen.

of ik doe iets extreem fout of het is echt zo'n klus (en ook niet een goedkope.. 1800 pijlen à 3 / 3,5 silver per pijl.. dus 22% exp kost mij wel ffies 1800 * 3.5 = 6300 silver! en 1.5 uur tijd).

Ik heb nooit met archer gespeeld, maar...

Als ik ga lvl'en stop ik mijn trojan vol met pots, kost 10k, dan ga ik hakken waar ik de meeste XP haal, ongeveer tussen de 500 en 1100 per hak.Na 20% moet ik weer nieuwe pots, reken maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
nIghtorius schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:19:

Als je pc 24/7 aan staat kun je je archer in training ground laten schieten wanneer je afk bent. Gaat niet heel hard, maar scheelt wel weer. (1 level in 16 uur of zoiets tussen 40 en 50).

Je kunt dan meteen je wapens/skill oefenen (scatter en bow eerst max'en, daarna handwapens, pickaxe en eventueel.... vuisten 8)7 )

Holybuck Warrior Level 48 Sapphire
Holybuck2 Archer Level 40 Sapphire

[ Voor 10% gewijzigd door Holybuck op 03-12-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

jup, doe ik ook, alleen moet je snacht dit pas na uur of 2/3 doen, daar tussen knalt de server er vaak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
BigFast schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:38:
jup, doe ik ook, alleen moet je snacht dit pas na uur of 2/3 doen, daar tussen knalt de server er vaak uit.
Om 5 over 2 gaatie ongeveer 20 minuten down voor 'onderhoud' door de week.. in het weekend zijn de tijden anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:38:
Knalt er altijd uit. "Onderhoud". Volgens mij gewoon reboot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat verklaard een hoop...

Ik liet meestal de pc aan staan wanneer ik nachtdienst had, en wanneer ik terug kwam om een uur of 6 dan stond er altijd iets van connection interrupted connect again ofzo.

ben nu trouwens level 39 met me trojan en me archer is level 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooi mij ook maar in/op de lijst als het mag.
Ik huppel al een tijdje rond, maar in je eentje spelen verveeld wel een keertje.

Got-naam
kaasmannetje

CO-naam
pingpongbal

class Trojan

lvl 31

server sapphire

actief? ja

Ik heb ook nog een tao-meisje (level 11 ofzo) genaamd pindarotsje, maar daar speel ik weinig mee...

Als iemand eens samen wil spelen, geef een gil. In mijn signature staat wel ergens msn/icq.

ps. ander vraagje... Hoe zit het met de leeftijden hier? Ikzelf speel al lang games... En ik denk dat ik mij met mun 38 wel een erg oude game-bok mag noemen... :P

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24, maar de leeftijd bij Conquer verschilt nogal. Lopen veel mannetjes van 16, maar ook redelijk wat lui tussen de 30 en 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:52:
low level easy money-> ga naar de turtledove toe en spring achter de patrols aan, af en toe laten de turtle dove wel eens een meteor vallen.....
Klopt... dit is zeker een makkelijke manier om geld te verdienen... Is mij ook een keer gebeurd... Kom daar binnen vallen, via portal... en eerste wat ik zie is een meteor...

Ik had net nog mazzel. Ik kill 2x achter elkaar een WingedNakeMsgr (die snakes die bliksem schieten) en ik krijg als beloning elke keer een meteor... :D

ps. Zijn er nog gotters aan het spelen? Ik zit nu Mapleforest, bij de snakes...
ps2. Ik word gek... Nog een meteor... 3 stuks in een uurtje of 2 spelen... 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Voeg mij ook maar toe aan de lijst:

Nick: Tyranium, lvl40 warrior, saphire

ps. Wat is de beste plek om te minen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Lang niet gepost
:P

Eerst een update

mn watertao iInu-Yasha is nu lvl 77 op Phoenix server

Hij lvld niet, ipv level ik mijn vriendin, een lvl 105 archer

Zelf op dit hoge level haalt zij 1 lvl per dag, vroeger kon ze wel 4 of 5 levels halen, maar sinds ze lvl 100 is geworden is het 1 lvl per dag

Level tips:

Zorg ervoor dat je items allemaal elite of super zijn, je wapen is waardeloos als hij geen 2 sockets heeft, deze sockets moeten gevuld zijn met refined of super rainbowgems.
Altijd in een team zitten, mix van lvles 20+ hoger en 20- lager dan jou, zo krijg je maximaal exp terwijl je zelf meevecht.

Taos => lvl 97 bandits of bats
archers => vanaf lvl 60 alienserpents scatteren/ tot lvl 60 lvl 97 bandits of bats
warriors/trojans => check je vraagteken

Voor archers is het super belangerijk dat je scatter en bowlevel gemaximaliseerd zijn voor jou level, dat zorgt ervoor dat je minder mist en hogere damage doet (niet meer dan je max maar meer kans dat je max haalt)

Mijn vriendin heeft
lvl 13 bowskill en is onderweg naar 14
alle archer skills fixed behalve intesify

Tijdens het doorlezen van de posts merkte ik een foutje op, als je bij bepaalde levels witte vijanden bevecht krijg je niet 2x exp maar full exp. je damage staat 1 op 1 met je exp eigenlijk, terwijl er normaal een maximum per vijand gehanteerd word.

Gems minen is een kwestie van geluk, er zijn echter tips:

Mijn zo veel mogenlijk, en dump alle ores, behalve goud en silver
Zorg dat je mine char zo hoog mogenlijk lvl is en zorg ook dat pickaxe skill zo hoog mogenlijk lvl is

Het is mij opgevallen dat hoge lvl hoge pickaxe lvl chars vaak sneller minen dan lage lvl chars, maar het kan toeval zijn.

Violet GEM waardes voor phoenix

Normal => 600k
refined => 1 Dragonball
Super => 20-25mil

[ Voor 35% gewijzigd door Tetsuo55 op 04-12-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-08 13:53

nIghtorius

Poef!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:14:
[...]

Klopt... dit is zeker een makkelijke manier om geld te verdienen... Is mij ook een keer gebeurd... Kom daar binnen vallen, via portal... en eerste wat ik zie is een meteor...

Ik had net nog mazzel. Ik kill 2x achter elkaar een WingedNakeMsgr (die snakes die bliksem schieten) en ik krijg als beloning elke keer een meteor... :D

ps. Zijn er nog gotters aan het spelen? Ik zit nu Mapleforest, bij de snakes...
ps2. Ik word gek... Nog een meteor... 3 stuks in een uurtje of 2 spelen... 8)7
lache.. toen een guard een turtledove dood maakte toen ik in de buurt was.. kwam er geen meteor eruit pleuren maar een dragonball ;)... yippee.. weer 2mil erbij.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Tetsuo55 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:12:
Hij lvld niet, ipv level ik mijn vriendin, een lvl 105 archer

Zelf op dit hoge level haalt zij 1 lvl per dag, vroeger kon ze wel 4 of 5 levels halen, maar sinds ze lvl 100 is geworden is het 1 lvl per dag
Waarom begin je dan niet een GOT-Guild met die lvl 105 archer??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Server = Phoenix ;)

daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

180 xp per hit? Dan scatter je niet neem ik aan?

Met normaal schieten gaat het inderdaad niet zo snel. Maar met scatter moet je op jouw level minstens 800 xp per schot kunnen halen en maximaal 3.5k, afhankelijk van de grootte van de groep. Probeer eerst met scatter monsters naar je toe te lokken en als je een grote groep (minstens 6, liever 30+) om je heen hebt, spring daar dan omheen en maak ze met scatter af. En gebruik flight natuurlijk maximaal, zorg ervoor dat je een grote groep hebt en vlieg daar dan boven, scatterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ik heb een normal refined rainbow gem gevonden, hoeveel moet deze kosten op de market?

[ Voor 9% gewijzigd door BigFast op 04-12-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48
Add mij ook maar aan de lijst van "mensen verslaafd aan CO"
name: Danthar
class: trojan
lvl: 11 (at the moment)
server: Sapphire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Kunnen we niet een soort lijst maken met de prijzen van de meest voorkomend items??
Een beginnetje:
Dragonball : +-2 miljoen
Meteor: 75 000

Anders gaan mensen steeds vragen, "hoeveel kost dit?", "hoeveel kost dat?".

[ Voor 28% gewijzigd door Tyranium op 04-12-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

die is er al

paar blz terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Mwa, zo veel voorkomend lijkt mij een ref Gem niet echt... Db ook niet maar dat is min of meer bekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:21:
Ik ben ondertussen level 52 Fire Tao, en heb er daardoor een paar mooie spells bij gekregen :D

• FireMeteor: Doet echt enorm veel damage (1500+ op witte monsters), maar raakt helaas maar in 40% van de gevallen
• FireRing: Raakt bijna altijd, maar is super traag. Doet meer damage dan Fire, maar minder dan FireMeteor.

Even leuk mee aan het spelen geweest :)
hey dawuss heb je ook belang bij een refined ambergrisbag level 67 ? zo ja dan hoef je het maar te zeggen en mag je em van mij hebben.. mijn trojan houdt niet van handtasjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Woei, * BigFast heeft een super Dragon Gem :)

Ff patsen hoor: heb er 12 DBs voor gekregen :) :)

[ Voor 46% gewijzigd door BigFast op 05-12-2004 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

BigFast schreef op zondag 05 december 2004 @ 01:11:
Woei, * BigFast heeft een super Dragon Gem :)

Ff patsen hoor: heb er 12 DBs voor gekregen :) :)
Waar vind je die dragon gems?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

O.a. in de Forest mine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

die prijzen zijn vrij uiteenlopend, mischien kan de startingpost aangepast worden met lijsten en schema's en tips.
heb de lijst nu zelf in een word doc, maar lijkt me handiger om et in de startpost te zetten voor naslag.

heb stevig zitten levelen met ene mysticpowers (lv91) ben nu zelf net lv55 geworden. nu eerst nieuwe stuff kopen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:07:
- meteor upgraden. Onder de L65 is de kans om in TC succesvol te upgraden vrijwel gelijk aan 1. Vanaf L65 begint deze kans te dalen, en ik merk nu dat rond L80 de kans akelig klein wordt.
Bij mijn taoist lukten alle upgrades totdat ik mijn backsword (elite, 1 socket) wilde uplevelen van 65 naar 70; kostte me 5 meteors zonder succes en ben vervolgens maar naar de markt gegaan.
- gem drops. Gemiddeld kost het me acht uur minen om 1 gem te vinden. Tot nu toe heb ik 4 ref gems en een tiental normals gevonden. De kansen op de verschillende gems lijken even groot te zijn. In die 8 uur minen vind ik overigens ook gemiddeld 15 gold ores en haal ik aan oreverkoop ongeveer 200k op.
Volgens mij heb ik per 40 ores (dus: 1 volle inventory) gemiddeld altijd wel een gold. Verder heb tot nu toe 1 gem gevonden op zo'n 1000 ores (dacht ik, zal het ff na moeten kijken om het zeker te weten).
Verder heb ik in een geschatte 150 uur levellen 5 unique items gevonden, en geen supers. Ook heb ik in die tijd ook 5 +1 items gevonden.
Als ik ga hunten heb ik per 40 items altijd wel 1 special. In volgorde van grootste kans: meteor, refined, unique, +1, elite. Ik schat dat de kans op +1 groter dan 1 op 100 is. [Lvl 70 water taiost, bij de elfapes]

Voorstel: Als iedereen die gaat hunten nu eens alle, herhaal alle, items oppikt tot de inventory vol is, en vervolgens hier post welke specials hij/zij gevonden heeft per 40 items, dan kunnen we snel een redelijke indruk krijgen van de kansen. Vermeldt ook je level en waar je gehunt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik zit met het volgende dilemma:
ik heb een lvl 70 water taoist en het levelen begint me te traag te worden; komt voor een deel door gebrekkige equipment (elite 1 socket sword, elite cap en verder alleen maar unique of refined equipment). De equipment die ik wil gaat me denk ik minstens 10M kosten en misschien veel meer maar het duurt eeuwen voor ik dat bij elkaar gesprokkeld heb met de taoist.
Nu heb ik de indruk (via dit en andere fora) dat je met een archer veel gemakkelijker geld kunt verdienen, dus ik ben begonnen aan het trainen van een archer en die is inmiddels lvl 35 ofzo, maar dat begint nu ook iets trager te gaan. Dus voor ik nu een boel tijd ga besteden om mijn archer verder te gaan uplevelen om haar als cash cow te kunnen gaan gebruiken zou ik graag willen horen of dit wel zo'n goeie aanpak is; leveren archers echt veel meer geld op dan water taoisten van hetzelfde level? Of kan ik de tijd die het me kost op de archer op nivo te brengen beter besteden aan de taoist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Voor zover ik gehoord heb is een arche er inderdaad voor om geld op te halen. Daarnaast zijn Watertaoists in het bijzonder moeilijk te levelen. Dus ik zou zeggen ja, maar het lvl'en van een atcher zal ook veel tijd in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was een leuk trade-avondje. Totaal-som van alle deals:

uit:

2 ref dragon gems
1 ref phoenix gem

in:

archer coat +1
4 dragonballs
attack ring +1
1.3M gold
double socketed refined bow

Ofwel, ik ben tevreden :)

En en passant ook Wolfmaster nog ff aan een two socketed super axe L50 geholpen :)

overigens, de double socketed refined boog is te koop!
Het is een L30 boog, ideaal dus om met dragonballs te upgraden richting super. Marktwaarde 800k, voor tweakers gaat ie voor 600k weg. Mocht je geinteresseerd zijn, post hier maar of message me ff ingame :)

-------------------------------------------------
hoi ik zit met het volgende dilemma:
ik heb een lvl 70 water taoist en het levelen begint me te traag te worden; komt voor een deel door gebrekkige equipment (elite 1 socket sword, elite cap en verder alleen maar unique of refined equipment). De equipment die ik wil gaat me denk ik minstens 10M kosten en misschien veel meer maar het duurt eeuwen voor ik dat bij elkaar gesprokkeld heb met de taoist.
Nu heb ik de indruk (via dit en andere fora) dat je met een archer veel gemakkelijker geld kunt verdienen, dus ik ben begonnen aan het trainen van een archer en die is inmiddels lvl 35 ofzo, maar dat begint nu ook iets trager te gaan. Dus voor ik nu een boel tijd ga besteden om mijn archer verder te gaan uplevelen om haar als cash cow te kunnen gaan gebruiken zou ik graag willen horen of dit wel zo'n goeie aanpak is; leveren archers echt veel meer geld op dan water taoisten van hetzelfde level? Of kan ik de tijd die het me kost op de archer op nivo te brengen beter besteden aan de taoist?
Archers halen idd veel meer geld op dan water tao's door hun scatter. Scatteren op elfapes in een goede spawn levert mij per uur 80k op, netto, en de items niet meegerekend. In die tijd vind ik ook 1 a 2 mets, een paar refineds en uniques, en als ik geluk heb een +1 of elite. Reken zelf maar uit hoeveel uur je moet spelen voordat een archer zijn investering goedmaakt :)

------------------------------------------------
heb de lijst nu zelf in een word doc, maar lijkt me handiger om et in de startpost te zetten voor naslag.
er staat al een linkje in de startpost...

[quote]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 01:34:

En en passant ook Wolfmaster nog ff aan een two socketed super axe L50 geholpen :)
:> Goeso jei :) Waar ik maaar 8 DBs voor heb hoeven betalen :)

[ Voor 14% gewijzigd door BigFast op 06-12-2004 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik precies die spirithealing kan gebruiken ?

ben nu level 42 en heb echt geen flauw idee hoe ik het moet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

easy :) Select spirit healing zet hem bv op f1 en druk dan op f1, voila
dan zie je een rode wolk en 500 helath erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo55
archers => vanaf lvl 60 alienserpents scatteren
waar vind ik die?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op maandag 06 december 2004 @ 03:12:
easy :) Select spirit healing zet hem bv op f1 en druk dan op f1, voila
dan zie je een rode wolk en 500 helath erbij :)
Domme vraag misschien maar hoe zet ik em daarop dan via de setup en dan hotkeys ? daar staat ie nergens tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Klik op skill, dan verschijnen er van die skill knopjes, klik op Healing, dan staat hij in je skillvakje, sleep dan die skill naar bv f1 en dan kan je hem gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~knoop305/untitled.bmp

Ter verduidelijking.

Als jullie +1 wapens hebben, maakt niet uit welk lvl, maar wel normal, ik koop ze voor 300K per stuk.

[ Voor 39% gewijzigd door BigFast op 06-12-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigFast schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:29:
Als jullie +1 wapens hebben, maakt niet uit welk lvl, maar wel normal, ik koop ze voor 300K per stuk.
300K??? Duh! Daar koopt iedereen ze voor!!! Of heb je 't nu alleen over 2h wapens?

1h: 650k (goed zoeken voor 500)
2h: 300k (goed zoeken voor 250)

Iets anders: waar haal je al die dragonballs vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Hehe, superdragon gem vinden :) Wat bedoel je met 2h??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

2 handed gok ik zo

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt toch verdacht veel op MU...

grrr.. dat autopatchen schiet niet op:S wil ook spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik ben degene eeuwig dankbaar die een Elite Tao Gown voor me regelt tegen een redelijke prijs ;)
Die dingen zijn echt onvindbaar :o

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ook maar ff gespeeld, best leuk. Ben even gepowerleveled door een lvl 84 archer. Nu level 19 trojan. Ingame, Asgaroth.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik had vandaag eindelijk eens tijd om eens flink te levelen en ben vandaag met mijn tweede character (een tao) en van lvl 30 naar lvl 38 gegaan.Ik heb inmiddels een elite backsword en een elite cap.
Ik ben nog wel op zoek naar een elite tao robe. Ik ben best wel bereid daar veel voor te betalen. Ook zie ik alleen maar bags met een maximale kwaliteit van refined, hoger is echt nergens te vinden. Dus als iemand mij daar mee kan helpen: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
Mijn archer sjouwt nu rond met een Super 2 socketed bow (upgrade van elite koste me 4 db's)... ik wordt ongeveer iedere 2 minuten benaderd om um te verkopen...

Nu op zoek naar goede gems :)

Holybuck Warrior Level 51 Sapphire
Holybuck2 Archer Level 45 Sapphire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

The-Freak schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:07:
Ik had vandaag eindelijk eens tijd om eens flink te levelen en ben vandaag met mijn tweede character (een tao) en van lvl 30 naar lvl 38 gegaan.Ik heb inmiddels een elite backsword en een elite cap.
Ik ben nog wel op zoek naar een elite tao robe. Ik ben best wel bereid daar veel voor te betalen. Ook zie ik alleen maar bags met een maximale kwaliteit van refined, hoger is echt nergens te vinden. Dus als iemand mij daar mee kan helpen: _/-\o_
Hehe, hoeveel was je van plan om uit te geven aan die elite en hoger bags, die zijn zo'n beetje onbetaalbaar... Of je moet echt een miljoentje of 10 neerleggen, en waarschijnlijk nog wel veel
meer.
klik voor prijslijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

BigFast schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 02:13:
[...]

Hehe, hoeveel was je van plan om uit te geven aan die elite en hoger bags, die zijn zo'n beetje onbetaalbaar... Of je moet echt een miljoentje of 10 neerleggen, en waarschijnlijk nog wel veel
meer.
klik voor prijslijst
Unique bags worden nog best veel aangeboden, en kosten tussen de 300k en 800k. Da's best te doen dus :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

ik zit lekker nu met mijn warrior op de market proberen 2 dragon gems en 2 meteor's te verkopen, en nog wat lowlevel refined spul. Hopen dat het wat opleverd, want het wordt echt tijd dat ik mijn Tao ga uitrusten met unique en hoger spul. Hij is nl al lvl 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de prijslijst maar eens aangepast. Hier en daar heb ik wat veranderde inzichten doorgevoerd, en sommige items zijn ook in prijs veranderd.

De sapphire server is volwassen aan het worden... Je ziet dat de prijzen van refined, unique en elite items onder druk komen te staan, terwijl de prijzen van +1 items, refined gems en andere zeer gewilde items juist stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

kan je als je eenmaal je bow vol hebt gestopt met gems nog upgraden naar elite en super?

en is het procentueel slim om te proberen een lv 55 boog te upgraden naar elite met maar 1 db (Kay jij was dit toch gelukt?)

kzit nog steeds met refined en unique en kwil eigeluk zo snel mogelijk naar super.

heeft het ook zin om Joy's Mission te doen:
Items Required:
2 Normal Fury Gems, 1 Normal Dragon Gem, 5 Euxenite Ores

Award:
Elite Leopard Coat (Level 57)

[ Voor 9% gewijzigd door MUSTIS op 07-12-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Correct me if i'm wrong.
Ik weet niet of het nuttig is, maar volgens mij is het upgraden van super lvl 55 > super lvl 80 goedkoper dan het proberen te upgraden van een unique lvl 80 > super lvl 80 (mets zijn eenmaal veeeeeel goedkoper dan db's en hoe hoger het lvl van het wapen hoe minder kans dat de upgrade mislukt)

Maar ik zelf zoek nog naar lvl 40-45 unique's en hoger voor een tao, iemand nog wat tips (kan pas vanavond weer kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mustis:

De upgrade van unique naar elite is bij mij 1x gefaald - maar dat was op een L25 boog. De kans dat het daarop lukt is groter. In hoeverre gesockete gems invloed hebben op de kans op succes weet ik niet, maar volgens mij maakt dat helemaal niets uit.

Op zich heeft die missie denk ik wel zin, mits je aan fury gems kan komen. Weet eerlijk gezegd niet hoeveel die waard zijn... Ik mine niet in de plain mine en op de market heb ik ze nog nooit gezien, dus dan wordt het lastig. Maar een unique leopard coat is natuurlijk niet verkeerd, en iig meer waard dan de dragongem en de euxenite ores die je erin stopt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
MUSTIS schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:11:
kan je als je eenmaal je bow vol hebt gestopt met gems nog upgraden naar elite en super?

en is het procentueel slim om te proberen een lv 55 boog te upgraden naar elite met maar 1 db (Kay jij was dit toch gelukt?)

kzit nog steeds met refined en unique en kwil eigeluk zo snel mogelijk naar super.
Ik zou proberen om dit met een lager level boog te doen.
Hoe lager het level, hoe groter de kans dat het lukt. Bij mij: level 8 elite --> level 8 super is 3x mislukt, 4e keer ging goed.
Op de markt werd de upgrade aangeboden voor 6dbs (en dan luktie dus ook altijd). Ik heb dus 2 db's bespaard, maar het had me er ook meer kunnen kosten.

Op level 55 is de kans op succes veel kleiner (en volgens mij de prijs op de markt veel hoger).

De level 8 elite boog (2 socks) werd gedropt door een bandit!
heeft het ook zin om Joy's Mission te doen:
Items Required:
2 Normal Fury Gems, 1 Normal Dragon Gem, 5 Euxenite Ores

Award:
Elite Leopard Coat (Level 57)
Ik heb gister een level 45 elite archer coat gekocht voor 600K. Ik weet niet wat die gems kosten (zie ze ook niet zo vaak trouwens) dus weet niet of je met gems goedkoper uit bent.
Ik heb trouwens vorige week ook maar 300K betaald voor een elite warrior armor (level 35 ofzo). Er zijn best koopjes te scoren op de markt, met name bij mensen die snel cash nodig hebben en geen zin om uren te zitten verkopen.

Ik heb 2 elite hooks (1 non-socket en 1 met rainbowgem) en een refined violetgem in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 13:06
Weet iemand in welke stad je clubs kan kopen ??

Ik heb al een tijdje een unique level 3 club in mn warehouse. Maar die kan ik nog niet dragen en kan ook nergens een shop vinden waar je een level 1 club kan kopen. Ben volgens mij overal geweest maar......

[ Voor 1% gewijzigd door rfoppen op 07-12-2004 21:34 . Reden: /edit woordje vergeten ]

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
rfoppen schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:49:

Ik heb al een tijdje een unique level 3 club in mn warehouse. Maar die kan ik nog niet dragen en kan ook nergens een shop vinden waar je een level 1 club kan kopen. Ben volgens mij overal geweest maar......
Clubs kun je kopen bij de blacksmith in de Waterfall Cave (bij Phoenix City)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rfoppen schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:49:

Op www.conqueronline.com staat een lijst met npc's en wat ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 13:06
thnx en thnx. Kan me'n club gebruiken :)

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Ik zoek ook een elite robe voor mn lvl 57 toast, echt niet normaal dat ze zo zeldzaam zijn nu. Dat betekent dus dat de prijs ook wel zal stijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ga misschien opnieuw beginnen, wat ik ga worden weet ik nog niet (ik denk Taoïst ofzo)

maar dat word vanmiddag uur of 4 pas omdat ik nu nog op school zit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Altijd handig, ik liet me plvl-en bij de slowapes en daar zat een lvl100 archer die lui was en veel liet liggen. Dus ik vragen of ik dan iig het gold mocht pakken, hij zo van "als je dan toch bezig bent, pak de items ook maar, ik ben lui" (hij was ondertussen tv aan het kijken).
Dat vond ik niet erg, zeker niet toen ik een super! 1 socketed lvl 60 wapen vond (een stok, weet zo ff niet uit het hoofd welk wapen, iig geen club, mace zwaard of blade).

Maar hoeveel levert zo'n super 1 socket wapen op? (volgens mij 2 handed),

edit:
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:05:
hmm ik ga misschien opnieuw beginnen, wat ik ga worden weet ik nog niet (ik denk Taoïst ofzo)

maar dat word vanmiddag uur of 4 pas omdat ik nu nog op school zit :r
Ik heb nu alle "races" uitgeprobeerd en vind warrior echt k*t (Als je close combat wilt, neem een torjan) :P

Dat wordt ook een simpele forest miner. Mijn trojan heb ik al leeg gehaald en laat ik vervallen.

Ik heb nu een lvl 44 tao (werk erg lekker) en een lvl 24 archer, de archer kan ik nog niet veel over zeggen hoe hij is op latere levels, maar nu werkt het wel lekker.

[ Voor 42% gewijzigd door nhimf op 08-12-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

een trojan is ook handig als je weer es zon pker tegenkomt. de hp is gewoon zo hoog dat je redelijk veilig bent op hogere levels.

mn archer daarentegen heeft zelfs op lv55 nog maar 850 hp geloof ik, een paar flinke tikken en je staat weer te zweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vond ik niet erg, zeker niet toen ik een super! 1 socketed lvl 60 wapen vond (een stok, weet zo ff niet uit het hoofd welk wapen, iig geen club, mace zwaard of blade).

Maar hoeveel levert zo'n super 1 socket wapen op? (volgens mij 2 handed),
Hmmm, super wand... die socket is wel fijn, die drijft de waarde een beetje op. Helaas zijn wands niet bepaald geliefd... Zou het eens voor 8M proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:32:
[...]

Hmmm, super wand... die socket is wel fijn, die drijft de waarde een beetje op. Helaas zijn wands niet bepaald geliefd... Zou het eens voor 8M proberen.
Ik zal vanavond even kijken wat het is, iig geen wand, maar ach 8M voor iets wat niet echt geliefd is, hehe ik vind dat niet echt erg hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
heb zonet een lvl 15 toa robe gekocht voor 888k ( veel geld maar dat vind ik het wel waard) , alleen daarna gelijk een db verneukt toen ik hem naar super wilde doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Laat maar :) Getrade voor een superwhip 1 socket.

[ Voor 103% gewijzigd door BigFast op 08-12-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

michaeltb schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:26:
heb zonet een lvl 15 toa robe gekocht voor 888k ( veel geld maar dat vind ik het wel waard) , alleen daarna gelijk een db verneukt toen ik hem naar super wilde doen. :P
Da's goedkoop man :o
Ik hoop, mede dankzij Kaykai/C.Proton vanavond ook eindelijk aan de elite gown te zijn.
I'll keep you posted ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ok ik heb net even gekeken, en het is een Super Sharp Spear

Om precies te zijn deze:
Naam spear lvl, lvl, str, price, max attack, min attack, dex
Super Sharp Spear, 6, 60, 94, 9990, 399, 213, 19
Met 1 socket

Hoeveel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook nog behoefte aan een miner ofzo ?

level 44 trojan kan van alles heeft vanalles, ik moet ermee stoppen want ik heb er totaal geen tijd meer voor maar vind het zonde om de metoor enspullen weg te laten gaan.. dus dacht ik misschien kan een gotter het nog gebruiken :)

ik heb als je het wil hebben in grote lijnen:

een lvl 44 veteran trojan, met rage phoenix je noemt het maar op. in bezit van :

1 dragonball
21 metoor
355700 aan zilver
1 dragon gem
een zooi armor en helmets en meer van die troep

zeg het maar als je er belang bij hebt en hijs van jou, het is niet veel maar wel leuk als miner of iets dergelijks.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 18:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:29:

level 44 trojan kan van alles heeft vanalles, ik moet ermee stoppen want ik heb er totaal geen tijd meer voor maar vind het zonde om de metoor enspullen weg te laten gaan.. dus dacht ik misschien kan een gotter het nog gebruiken :)

een lvl 44 veteran trojan, met rage phoenix je noemt het maar op. in bezit van :

1 dragonball
21 metoor
355700 aan zilver
1 dragon gem

zeg het maar als je er belang bij hebt en hijs van jou, het is niet veel maar wel leuk als miner of iets dergelijks.
Natuurlijk zou ik er niet mee zitten om die van je over te nemen ;)
Wel jammer dat je ons gaat verlaten. Misschien is het een idee om het zilver en de mets, bijvoorbeeld, te storten in de (dit weekend op te richten) GoT guild? Zal wel niet fysiek mogelijk zijn, maar het is wel handig om je spelers mee op weg te helpen :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goed idee

het zogenaamde help een beginnende GOT'er de winter door ;) Ofzoiets. zeg maar, maar geef maar een e-mail adres waar ik de account naar toe kan zetten en je mag ermee doen wat je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

nhimf schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:29:
Ok ik heb net even gekeken, en het is een Super Sharp Spear

Om precies te zijn deze:
Naam spear lvl, lvl, str, price, max attack, min attack, dex
Super Sharp Spear, 6, 60, 94, 9990, 399, 213, 19
Met 1 socket

Hoeveel? :+
Een guildmember had het over 8DB, niet verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Dankzij Aquamarine heb ik nu eindlijk een lvl57 Tao Gown :Y)
En dat nog voor een vriendenprijsje ook! Bedankt :D

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodnose schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:29:

1 dragonball
21 metoor
355700 aan zilver
1 dragon gem

Oh, de DB mag je me zo doneren hoor, en de mets ook ;) Maar laten we deze trojan wat powerlevellen richting L60-70 en dan in de L40 mine als guild miner verdediger gaan gebruiken. Word helemaal ziek van al die PKers daar... Hij kan dan best nuttig zijn, zeker als we zn pickaxe skill naar maximaal trainen :)

Of we schenken het character aan dawuss, die heeft tenslotte nog geen tweede character :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben ook maar eens begonnen met spelen, best grappig spel wel.
Lvl 21 archer atm, ghostking is goeie xp, dus vandaag ff scatter halen :D
Heb ondertussen al een unique ring < lvl 60, een elite zwaardje < lvl 60 en twee meteors gevonden dus qua items gaat het best aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, gaat idd niet erg slecht ;)

Ben trouwens erg blij met de nieuwe patch. Die irritante quiver staat niet meer bovenop de minimap rechtsboven maar naast het vraagteken, waar hij een stuk minder stoort. En die timer voor flight zal ook heel wat levens gaan redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:21:
Nee, gaat idd niet erg slecht ;)

Ben trouwens erg blij met de nieuwe patch. Die irritante quiver staat niet meer bovenop de minimap rechtsboven maar naast het vraagteken, waar hij een stuk minder stoort. En die timer voor flight zal ook heel wat levens gaan redden :)
Zijn die mets, db en gem van bloodnose al verloot? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:25:
[...]
Zijn die mets, db en gem van bloodnose al verloot? :P
Is het GoT guild al opgericht? :P

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

je kan al die spullen wel in een guild gaan stoppen maar hoe gaat et dan verder.
het zal dan alsnog moeten worden verdeeld

die nieuwe patch is idd handig voor iig een archer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:24:
je kan al die spullen wel in een guild gaan stoppen maar hoe gaat et dan verder.
het zal dan alsnog moeten worden verdeeld

die nieuwe patch is idd handig voor iig een archer
loterij houden lijkt mij ^^

edit: wat is er zo handig dan voor archers? die timer? je valt toch wel naar beneden, of je timer hebt ofniet :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het GoT guild al opgericht? :P
LOL nee... En als het zo door gaat als vanavond ga ik zondag ook niet halen :(

Die patch heeft waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed gedaan, kon conquer nu niet meer opstarten. Opnieuw installeren valt ook nog niet mee, de uninstall functie werkt niet en ik moest dus alle registry keys handmatig verwijderen. Maar goed, nu doet hij het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:29:
[...]

LOL nee... En als het zo door gaat als vanavond ga ik zondag ook niet halen :(

Die patch heeft waarschijnlijk toch iets niet helemaal goed gedaan, kon conquer nu niet meer opstarten. Opnieuw installeren valt ook nog niet mee, de uninstall functie werkt niet en ik moest dus alle registry keys handmatig verwijderen. Maar goed, nu doet hij het weer...
Het was trouwens een retorische vraag ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:25:
[...]

loterij houden lijkt mij ^^

edit: wat is er zo handig dan voor archers? die timer? je valt toch wel naar beneden, of je timer hebt ofniet :P
Je weet nu in ieder geval wanneer je naar beneden valt zodat je niet opeens midden in een groep enemies staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:43:
[...]

Je weet nu in ieder geval wanneer je naar beneden valt zodat je niet opeens midden in een groep enemies staat.
hehe ja nu je het zegt :)

is der nog iemand online, ik kan wel powerlevel gebruiken tot level 30. ben nu level 25 en kan pas blade level na lvl 30 dus...

edit: naar lvl 30 gepowerleveld door een aardige lvl 94 tao :)
en voeg me ff toe in dat lijstje ->
Gotnaam: XbastarD
ingame: BastardX
Class:trojan
lvl: 30
Server: sapphire
Actief?: ja

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 23:01 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste