Lang niet gepost
Eerst een update
mn watertao iInu-Yasha is nu lvl 77 op Phoenix server
Hij lvld niet, ipv level ik mijn vriendin, een lvl 105 archer
Zelf op dit hoge level haalt zij 1 lvl per dag, vroeger kon ze wel 4 of 5 levels halen, maar sinds ze lvl 100 is geworden is het 1 lvl per dag
Level tips:
Zorg ervoor dat je items allemaal elite of super zijn, je wapen is waardeloos als hij geen 2 sockets heeft, deze sockets moeten gevuld zijn met refined of super rainbowgems.
Altijd in een team zitten, mix van lvles 20+ hoger en 20- lager dan jou, zo krijg je maximaal exp terwijl je zelf meevecht.
Taos => lvl 97 bandits of bats
archers => vanaf lvl 60 alienserpents scatteren/ tot lvl 60 lvl 97 bandits of bats
warriors/trojans => check je vraagteken
Voor archers is het super belangerijk dat je scatter en bowlevel gemaximaliseerd zijn voor jou level, dat zorgt ervoor dat je minder mist en hogere damage doet (niet meer dan je max maar meer kans dat je max haalt)
Mijn vriendin heeft
lvl 13 bowskill en is onderweg naar 14
alle archer skills fixed behalve intesify
Tijdens het doorlezen van de posts merkte ik een foutje op, als je bij bepaalde levels witte vijanden bevecht krijg je niet 2x exp maar full exp. je damage staat 1 op 1 met je exp eigenlijk, terwijl er normaal een maximum per vijand gehanteerd word.
Gems minen is een kwestie van geluk, er zijn echter tips:
Mijn zo veel mogenlijk, en dump alle ores, behalve goud en silver
Zorg dat je mine char zo hoog mogenlijk lvl is en zorg ook dat pickaxe skill zo hoog mogenlijk lvl is
Het is mij opgevallen dat hoge lvl hoge pickaxe lvl chars vaak sneller minen dan lage lvl chars, maar het kan toeval zijn.
Violet GEM waardes voor phoenix
Normal => 600k
refined => 1 Dragonball
Super => 20-25mil
[
Voor 35% gewijzigd door
Tetsuo55 op 04-12-2004 10:29
]