Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 11 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.881 views sinds 30-01-2008
Anoniem: 38733 schreef op 30 september 2004 @ 12:20:
[...]

De performance van de 6800GT in 3DMark05 met alle shaderversie's:

[afbeelding]

Bron: beyond3d.com
Hmm... met Full Precision wordt er neem ik aan bedoeld dat er op FP32 gerenderd wordt en niet op FP16?

Ik dacht dat de GF6800 altijd op Full Precision draaide en dat er geen verschil zou zijn tussen partial en full omdat FP nu eindelijk op "full speed" zou werken? :? Maar er zit dus toch nog een verschil tussen Full en Default.

Op welke precisie draaien ze dan eigenlijk in default mode?

Edit: Whoops. Tijd voor een nieuw deel. Die komt er zo aan. :+ Ga gerust verder hier totdat de nieuwe online staat. ;)

Edit2
Nieuw topic staat hier: ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 12

Deze kan dicht. :Y)

[Voor 19% gewijzigd door CJ op 30-09-2004 14:28]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Anoniem: 116136

heren, misschien zit ik verkeerd, maar aangezien ik er geen topicje over kon vinden, dacht ik dat dit er wel het meeste in de buurt zat.

Ik wil een nieuw videokaartje kopen, ik heb een budget van +- 200 eurotjes en ik wil daarvoor een ATI kaartje, een upgrade voor mn 9800SE (softmod mislukt :()
Ik heb effe in de pricewatch zitten rondgluren, en voor 200 piek heb je OF een 600XT of een 9800 pro.. nu vraag ik mij af; de 600XT is allemaal net ff wat hoger etc qua reviews te zien, maar die kun je niet softmodden.. als je een 9800PRO koopt en je hebt een goeie te pakken die je succesvol kan softmodden naar een xt, heb je iets wat misschien wel beter is dan een 600XT. Ik zag hier in de startpost ook iets staan over een X800SE, die je dan zou kunnen softmodden naar X800PRO, maar die kon ik in de pricewatch niet terugvinden. Samengevat, mijn vraag: 200 euro, nieuwe videokaart, 9800 pro, x600 xt of zoeken naar een x800SE (en hopen dat die ong, 200 euro is, misschien weet hier iemand daar een prijs van..?)

alvast bedankt, en sla me maar als ik hier fout zit OF dat dit een vraag is waar jullie hier niet van houden, ik kom niet vaak in dit stukje van got, maar in bijv. FG (waar ik veel zit) zijn ditsoort uitgebreide vragen wel welkom, niet zoiets van "200 euro nerds fetch me a gpu card!"

Jasper

Anoniem: 116136

uuhm, oeps ik ga al naar t nieuwe deel 8)7

Anoniem: 123686

FF een vraagje, de X800 pro van mij loop in het spel Rome Total War steeds vast.
In het begin scherm heb ik een zwarte achtergrond, terwijl ik met mijn oude kaart (9600XT) een bewegende rode achtergrond had.
Tijdens de game stopt het spel vaak zomaar en gaat het terug naar windows.

Kan dit aan de drivers liggen, de kaart is van een vriend van me en hij had nooit problemen met de kaart.
Aan de hardware kan het niet liggen (denk ik) we hebben precies hetzelfde systeem

Anoniem: 123686

Anoniem: 116136 schreef op 30 september 2004 @ 15:26:
uuhm, oeps ik ga al naar t nieuwe deel 8)7
Volgens mij bega ik dezelfde stomme fout :?
FF zoeken naar Deel 12 dan!

Anoniem: 115890

De X800XT kost 355 ( pci-e )
De X800XT PE kost 550
De X850XT PE kost 450

Is de 850 echt 100 euro meer waard ? of heb je maar een paar fps meer ? :?

Anders overweeg ik deze te kopen maar mijn oog ligt nu op de X800XT. Iemand enig idee waar ik het meeste aan zou hebben ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee