Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.526 views sinds 30-01-2008

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:01

DDX

lzandman schreef op 23 september 2004 @ 19:25:
Heb trouwens mijn DSS-25, besteld bij ComPlaza, binnen, maar ik kreeg 'm gewoon in een plastic zakje in een bubbeltjes-envelop. Helemaal geen originele verpakking :( Bovendien is het ding op een paar plaatsen beschadigd. En op de onderkant staat DSS-20 :/ Als ik de plaatjes op het internet bekijk is het wel een DSS-25, want hij lijkt er sprekend op. De DSS-20 ziet er heel anders uit.
die van mij is nog niet binnen (gisteren wel mailtje naar ze gestuurd en zou gisteren of vandaag verstuurd worden)
maar mocht ik ook een dss-20 binnenkrijgen, dan maak ik geen geld over (handig van op rekening kopen)
dan stuur ik ze een mailtje dat ze hem mogen komen ophalen/omruilen voor een dss-25..

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 23:13:
[...]

hehe kben bijna jarig.. hopen dat ik een beetje geluk krijg :9~
Ik hoop het ook voor je. Ga je hem vragen voor je verjaardag? Ik ben toevallig vandaag jarig, maar ik moet hem zelf betalen...een beetje duur kadootje voor mijn ouders om te geven, ze zijn al blut na 2 jaar in de lappenmand. Ziek zijn is duur tegenwoordig.

Maar heb wel de Sims 2 van ze gekregen. :P

DD4me2

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02

Laguna

Connaisseur

lzandman schreef op 23 september 2004 @ 14:37:
[...]
Gewoon op "*" drukken en dan op de toets rechtsboven. Het lijkt me dat de 610 daar ook wel een sneltoets combinatie voor had, toch?

[...]
Tja, die twee minuten vertraging klopt echt niet. Ik zit ook bij KPN en zit binnen een paar seconden op het KPN netwerk. Die seconde vertraging bij het opnemen is gefixt in de nieuwere firmwares. De accu is inderdaad niet al te best, maar ik vind het zelf niet zo'n probleem om 'm om de twee/drie dagen op te laden.
Bij mij duurt het ook een minuut voordat ie aangemeld is bij het KPN netwerk vreemd dat het bij jou maar een paar seconden duurt :?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Laguna

Laguna

Connaisseur

DDX schreef op 23 september 2004 @ 23:17:
[...]

die van mij is nog niet binnen (gisteren wel mailtje naar ze gestuurd en zou gisteren of vandaag verstuurd worden)
maar mocht ik ook een dss-20 binnenkrijgen, dan maak ik geen geld over (handig van op rekening kopen)
dan stuur ik ze een mailtje dat ze hem mogen komen ophalen/omruilen voor een dss-25..
Er zit technisch geen verschil tussen de DSS-20 en DSS-25 ik las dit op een ander forum:

DSS-20 and DSS-25 are functional equivalents. P800 units came with DSS-11 (some newer ones came with DSS-20).

The DSS-20 has a charger connector on the bottom. Again, both the DSS-20 and DSS-25 are functional equivalents.

The DSS-20 has a SE jewel that lights up when your phone is charging or docked. The DSS-25 does not have this jewel, but a simple LED. The DSS-20 also has a P800 stylus slot (holder), the DSS-25 does not.

DSS-25 will actually be recognized by your computer as a DSS-20 with current drivers from SE.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
DDX schreef op 23 september 2004 @ 23:17:
Je hebt mijn posting niet goed gelezen. Ik heb nooit beweerd dat ik een DSS-20 gekregen heb. Ik heb alleen gezegd dat er "DSS-20" op de onderkant van het apparaat staat. Maar als ik een Google image search op DSS-25 doe, dan krijg ik allerlei foto's van apparaten die precies op mijn DSS lijken. Dus kennelijk heb ik wel een DSS-25, maar is dat stickertje gewoon misleidend.

Blijft natuurlijk wel stom dat ik geen originele verpakking en handleiding gekregen heb. En het ding bevat nogal wat krassen enz. Dus het lijkt wel een tweedehands ding.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:33
blokkeren is overigens iets anders dan de standby waar hij vanzelf in gaat.
Ja dat weet ik ook wel, en als ik zeg dat de mijne automatisch op blokkeren gaat dan gaat hij dat ook.

Hoofdmenu --> Instellingen --> Algemeen --> Blokkeringen --> Autom. blokkering --> aan.

Als je dat doet, en je staat gewoon in je opstart scherm (dus niet het hoofdmenu maar die daar net voor) en je doet dan zoveel seconden niks dan blokkeert hij zichzelf gewoon netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogenlijk in hemels naam om de shutter sound van de camera uit te zetten, zo kan ik helemaal niet stiekum meisjes fotograferen!!@@#%$@!@#

ik heb een KPN Mobile SonyEricsson K700i met software versie R2L001

is hier iets aan te doen. (owja op stil zetten of op een ander profiel zetten werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 00:24:
is het mogenlijk in hemels naam om de shutter sound van de camera uit te zetten, zo kan ik helemaal niet stiekum meisjes fotograferen!!@@#%$@!@#

ik heb een KPN Mobile SonyEricsson K700i met software versie R2L001

is hier iets aan te doen. (owja op stil zetten of op een ander profiel zetten werkt niet)
Oh nee, niet weer :(

Lees nou eerst een ff de start-post en de eerder geposte zaken in deze topics door. Dan zul je lezen dat vanaf een bepaalde firmware het niet meer mogelijk is dat geluid uit te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:20
Ik heb ook de DSS-25 besteld bij ComPlaza en vandaag ontvangen. Er staat inderdaad onderop DSS-20. Maar het maakt mij niks uit want ik kan er gewoon m'n firmware mee upgraden, vanavond succesvol uitgevoerd.

Als het goed wat het moet doen, wat maakt het typenummer dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op 24 september 2004 @ 00:27:
[...]
Oh nee, niet weer :(

Lees nou eerst een ff de start-post en de eerder geposte zaken in deze topics door. Dan zul je lezen dat vanaf een bepaalde firmware het niet meer mogelijk is dat geluid uit te zetten...
ow nee, anders whine je gewoon niet zo erg.. sorry hoor dat ik je irriteer, maar toch bedankt voor je antwoord

owjah nog een klein vraagje...

Hoe kan ik eigen HID Profiles maken (om winamp dus mee te besturen e.d. via BT) is daar ook een soort editor voor ?

zou graag een paar profiles willen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 00:31:
ow nee, anders whine je gewoon niet zo erg.. sorry hoor dat ik je irriteer, maar toch bedankt voor je antwoord
Het ligt niet speciaal aan jou, maar als er al tientallen anderen je voor gegaan zijn dan wordt je daar een beetje moe van :)
Wannapuf schreef op 24 september 2004 @ 00:29:Als het goed wat het moet doen, wat maakt het typenummer dan uit?
Dat maakt mij ook niets uit. Maar ik vond dat gewoon raar. Ik heb zelf nog niet geupdate, maar zal dat vanavond wel ff doen.

Wat ik wel raar vind is dat het ding niet in een originele verpakking zat. Daar houd ik nooit zo van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:33:
[...]

Hmmz.. mooi dat sleuteltje.. maar moet toch echt nog een knopje induwen.
zie foto.

ik heb het geprobeerd... na 3 minuten was ik het zat.. geen blokkeren met alleen de '*' toets...
is dat met de nieuwste firmware gekomen ofzo???

blokkeren is overigens iets anders dan de standby waar hij vanzelf in gaat.
Huh dat noem ik nog eens maf...heb een T-Mobile branded maar lijkt me sterk dat het daaraan ligt. Is die van jou branded? Heb eerste firmware.

Daarnaast kan ik ook op 2 manieren geluid uitzetten: met "c" en met "#"

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

toelet schreef op 03 september 2004 @ 14:07:
[...]

Ik heb net gister 3 folie's binnen gehad voor mijn K700 van www.m5000.de.
Deze passen precies. :*) Er is zelfs een stukje uitgehaald voor de ronding bij de joystick.
En je ziet, mits goed aagebracht zonder lucht onder het folie, niet dat er een folie op zit. 8)
Ik wilde namelijk ook álleen het display beschermen zonder tasje.

ps. Er loopt nu een inkoopactie voor folie's @ m5000.de :)
Ik heb ze gisteren ook besteld bij m5000
Hoe heb jij de betaling gedaan? Geld opgestuurd of via een overboeking?

Edit: Heb het al gevonden; centjes in de envelop :)

Ga toch proberen of ik het via de bank kan doen

[ Voor 9% gewijzigd door robbydw op 24-09-2004 08:43 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijnes is van telfort.. unbranded gelukkig.
Ik heb ook folies :) online bankieren en dan internationale betaling doen binnen europa..
werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 09:01:
Ik heb ook folies :) online bankieren en dan internationale betaling doen binnen europa..
werkt perfect.
Hoho ik zit wel bij de postbank he en daar zijn ze nog niet zo ver dat je via online bankieren een betaling kan doen naar het buitebland :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:01

DDX

Wannapuf schreef op 24 september 2004 @ 00:29:
Ik heb ook de DSS-25 besteld bij ComPlaza en vandaag ontvangen. Er staat inderdaad onderop DSS-20. Maar het maakt mij niks uit want ik kan er gewoon m'n firmware mee upgraden, vanavond succesvol uitgevoerd.

Als het goed wat het moet doen, wat maakt het typenummer dan uit?
omdat ik dan wel een dss-20 had besteld
(die iets goedkoper is)

zie trouwens net op hun site dat ze de dss-20 en dss-25 beide niet meer op voorraad hebben
gok dat ze gewoon dss-20's hebben opgestuurd toen de dss-25 voorraad op was ?

maargoed maar eens kijken of(en wat dan) ik vanavond wat heb liggen thuis

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de DSS-25 Besteld 17-09 en gister binnen gekregen, maar ik heb ook een DCU-11 Binnen gekregen ipv een DSS-25 of DSS-20. Misschien zal hij wel werken als Syncstation voor de update werkt ie dus mooit niet omdat hij niet wordt gezien als DSS-20 of DSS-25.

Ik heb ze al een mail gestuurd hierover ben benieuwd was ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:46:
Heb via de site de firmware er met behulp van de DSS-25 die ik zonder problemen besteld heb bij Complaza in gezet.
Het updaten gaat probleemloos en als hij klaar is heb je de R2L001 firmware er op zitten.
Wat staat er op de onderkant van je Syncstation dan? Bij mij staan alleen maar wat vage getalletjes en helemaal geen DSS-20 of DSS-25. Windows ziet 'm ook als DCU-11 :( Nu ben ik benieuwd wat voor Syncstation jij dan hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Mijn K700i kwam net met een bericht dat de accu leeg is. :Z

Toen ik vanmorgen wegging, was er nog maar 1 streepje weg van de groene batterij balkje.
Nu is die dus in 1x leeg.

De batterij zal wel moeten wennen aan het opladen ofzo. Ik heb hem nog niet zo lang, en nog maar een paar keer bijgeladen.

Komt hier nog verandering in ?
Zo'n standby tijd is wel erg triest :) Ik heb er amper wat mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

SandeR schreef op 24 september 2004 @ 11:28:
Mijn K700i kwam net met een bericht dat de accu leeg is. :Z

Toen ik vanmorgen wegging, was er nog maar 1 streepje weg van de groene batterij balkje.

De batterij zal wel moeten wennen aan het opladen ofzo. Ik heb hem nog niet zo lang, en nog maar een paar keer bijgeladen.

Komt hier nog verandering in ?
Zo'n standby tijd is wel erg triest :) Ik heb er amper wat mee gedaan.
De wat mindere kwaliteit van de standby tijd is al vaker ter sprake gekomen. Wat ik gelezen heb is dat de nieuwere firmware versies zorgen voor een wat langere standby tijd.

Zelf heb ik nog de eerste FW versie en ik doe ongeveer 2 dagen met een volle batterij.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
robbydw schreef op 24 september 2004 @ 11:39:
[...]

De wat mindere kwaliteit van de standby tijd is al vaker ter sprake gekomen. Wat ik gelezen heb is dat de nieuwere firmware versies zorgen voor een wat langere standby tijd.

Zelf heb ik nog de eerste FW versie en ik doe ongeveer 2 dagen met een volle batterij.
k heb al de laatste. (R2L001 iig, de laatste volgens dit topic)
Ik weet van de korte standby tijd, maar dit is wel heel erg vind ik.

Als ik vanmorgen om 7uur vertrek, en er is maar 1 blokje weg van de accubalk, en ik me phone gaat nu al uit, dan zegt dat balkje ook nix. En ik heb me lader ook niet bij me, en de laders hier zijn allemaal van Nokia :)

Maar ja, nix aan te doen. |:(

:O

[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 24-09-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog de aller eerste firmware versie erop staan en opzich zou ik die wel willen updaten... (verdwijnende nummers is zeeeer irritant) ook heb ik nog geen nederlandse taal erop dus de t9 functie kan ik niet echt gebruiken... voor de rest geen punt

ik weet dat ik zelf kan updaten als ik een usb kabel koop maar ik heb er een tijdje terug voor gekozen een bluetooth dongle te kopen... :(
is de nederlandse taal er ook op te zetten dmv deze usb kabel?

en wat is het prijs verschil tussen zelf updaten (= usb kopen) en het laten doen ?

edit:
oke, DSS-20 of 25 dus... hoeveel kost zo'n ding? ongeveer 45 euro ?
en hoeveel kost het laten updaten?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 13:04:
ik heb nog de aller eerste firmware versie erop staan en opzich zou ik die wel willen updaten... (verdwijnende nummers is zeeeer irritant) ook heb ik nog geen nederlandse taal erop dus de t9 functie kan ik niet echt gebruiken... voor de rest geen punt

ik weet dat ik zelf kan updaten als ik een usb kabel koop maar ik heb er een tijdje terug voor gekozen een bluetooth dongle te kopen... :(
is de nederlandse taal er ook op te zetten dmv deze usb kabel?

en wat is het prijs verschil tussen zelf updaten (= usb kopen) en het laten doen ?
Updaten kan je niet met een usb kabel alleen met de DSS-20 of DSS-25 en bluetooth dongle is veel sneller dan een usb kabel, dus prima keuze. Weet niet of je de taal kan wijzigen mbv de online update, maar anders kan je dat misschien bij een SESP laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft er iemand enig idee of het mogelijk is om .3gp-bestanden full screen af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 13:47:

Naar mijn ervaring kan het wel even duren. Ikzelf heb mijn Blijf Bij T-Mobile formulier 8 september op de post gedaan, en toen ik vandaag belde om te vragen hoe het er mee stond kreeg ik te horen dat door enorme drukte mijn aanvraag pas vandaag bij de juiste afdeling was binnengekomen en verwerkt zou worden.

In principe zou ik dus binnen nu en 10 werkdagen mijn K700i moeten ontvangen, maar ik geloof het pas als ik hem in handen heb. Dit gedoe doet me akelig veel denken aan mijn vorige contractverlenging, toen ik 2 maanden op mijn T610 kon wachten.
Voor wie het interesseert, een kleine update:

Terwijl ik nog lag te pitten heeft de TPG vanmorgen gepoogd mijn telefoon te bezorgen. Bezorgen heeft dus 2,5 week geduurd. Ik kan hem maandag bij het postkantoor ophalen :*)

----
Meptik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 14:50:
[...]

Voor wie het interesseert, een kleine update:

Terwijl ik nog lag te pitten heeft de TPG vanmorgen gepoogd mijn telefoon te bezorgen. Bezorgen heeft dus 2,5 week geduurd. Ik kan hem maandag bij het postkantoor ophalen :*)

----
Meptik
Was bij mij ook zoiets. Op het moment dat ze zeiden, tussen nu en 10 dagen heb je hem, was ie met 2 dagen binnen

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Heb antwoord van Complaza ontvangen:
Goedemiddag,

Afgelopen weken zijn de DSS-20 en DSS-25 (die
onderling nauwelijks verschillen) zeer moeilijk
leverbaar geweest. Beide SyncStations waren daarom
alleen nog maar in zgn. "bulk" verpakking en
"B-Grade" te bestellen. Het eerste houdt in dat er
geen kartonnen/plastic blisterverpakking omzit
maar een zakje, en dat documentatie en/of drivers
niet meegeleverd worden. B-Grade zijn station's
met lichte magazijnschade. Deze zijn niet
gebruikt, maar tijdens opslag c.q. transport
mogelijk beschadigd.

Liever hadden wij ook de goede blisterverpakkingen
(en A-Grade) geleverd, maar hieraan is op het
moment helaas niet voor een schappelijke prijs te
komen. Omdat de vraag naar de SyncStation's
momenteel zo hoog is, hebben we besloten tot deze
noodgreep.

Wij hopen eind volgende week weer A-Grade DSS-20
Station's binnen te krijgen, maar wel in
bulk-verpakking. DSS-25 komt voorlopig sowieso
niet meer.

Ik laat u graag de keuze:

1. Er bestaat natuurlijk
altijd de mogelijkheid om het apparaat te
retourneren en de koop ongedaan te maken. Omdat ik
denk dat u wel graag een oplossing wilt, nog twee
andere opties:

2. U behoudt het huidige station.
Drivers kunt u downloaden van de SE website:
http://www.sonyericsson.com/downloads/Syncstation_
DSS_Drivers.zip Omdat u een beschadigd exemplaar
heeft ontvangen, krijgt u van ons een korting van
? 10 op het factuurbedrag.

3. U wacht op onze
nieuwe voorraad DSS-20 die in goede staat zijn, en
ruilt hem dan om. De DSS-20 en DSS-25 kunnen beide
firmware upgraden.

Ik hoor graag van u ! In elk gevam mijn excuses
voor het tot dusver veroorzaakte ongemak.

Met vriendelijke groet, Kindest regards,

Stephan Lachner
www.complaza.nl
Moet nog ff kijken wat ik ga doen, maar ik ben in ieder geval blij dat 'ie heeft geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

lzandman schreef op 24 september 2004 @ 16:01:
Heb antwoord van Complaza ontvangen:

[...]

Moet nog ff kijken wat ik ga doen, maar ik ben in ieder geval blij dat 'ie heeft geantwoord.
Ze zijn in ieder geval wel eerlijk, maar misschien was het netter geweest als ze dit vooraf hadden meegedeeld.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen in de buurt van Amsterdam/Haarlem die al succesvol een update van de K700i op hun eigen pc hebben uitgevoerd? Zo ja, ... zou diegene mijn telefoon ook onder handen willen nemen? Ik ben nog steeds teleurgesteld over de accuduur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zouden met een aantal mensen zon kabel moeten kopen, en dan opsturen naar elkaar als we ermee klaar zijn...
die kabel is echt duur man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb gewoon ooit een P800 gekocht waar de DSS-20 gewoon netjes bijgeleverd zat.
Alleen nu nog een K700i, en dan kan ik ook updaten :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 09:01:
werkt perfect.
Hmm op het postkantoor kun je dus ook geen internationale betaling doen :?
Moet je bellen en internationale overschrijvingskaarten aanvragen.

Heb het nu maar via ABN rek. van mn vriendin gedaan. Nu maar hopen dat ik folies ook daadwerkelijk krijg, maar als ik jullie hoor is het wel betrouwbaar O-)

Geen commentaar

Verwijderd

He, loop tegen het volgende probleem aan...ik kan niet sms met mijn k700. Kan wel berichtje sturen en krijg een afleverrapportje, maar er komt niks aan bij de ontvanger.

nu zag ik dat in berichten>instellingen>sms>sms type: niks staat ingesteld...ik dus proberen...kan ik niks kiezen. ik krijg wel de opties, maar geen selecteer balkje.

Iemand ook bekend met dit probleem???

Wordt een kwestie van flashen denk ik, heb al een resetje gedaan, hielp niks :'(
Brengt me op mijn volgende vraag zijn de dss-25 /dss-20 ook gewoon in een winkel te koop en waar?

alvast bedankt voor jullie reacties! btw de k700 is echt goed :)

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik vraag mij alleen af of je ook met een datakabel (DKU-11) kan updaten want in eerste instantie lijkt het alsof je persé zo'n dockingstation moet hebben. Heb nu ook al 20 minuten dezelfde pagina voor mijn neus
Please wait...

Checking the installation of Sony Ericsson Update Service
Kan ook aan mijn Sun Java liggen want dat is ongelofelijk traag...

[ Voor 14% gewijzigd door SURFivor op 25-09-2004 11:26 ]

• lzandman
  • Niet online
Nou, ik heb inmiddels mijn K700 ook ge-update. Dat updaten ging trouwens de eerste drie keer niet goed. Aan het begin van het update-proces word je telefoon uit- en weer aangezet. Vervolgens moet 'ie direct beginnen met updaten. Bij mij begon 'ie niet met updaten, maar startte de telefoon de gewoon op.

Omdat 'ie toen, zoals gewoonlijk, om de PIN-code vroeg dacht ik dat dat wel eens het probleem zou kunnen zijn. Ik heb toen zowel de SIM- als de telefoonbeveiliging uitgezet. Vervolgens mislukte het updaten weer. Toen heb ik het opstartscherm op "standaard" gezet en na deze aanpassing ging het goed. Ik heb geen idee of dat inderdaad de oplossing was, maar in ieder geval ging het updaten toen wel goed.
SURFivor schreef op 25 september 2004 @ 11:24:
De Sony-Ericsson update service is weer online!!!
Tjonge, Spuit 11 komt er aan.... Dat was al een paar dagen bekend, hoor :D
Ik vraag mij alleen af of je ook met een datakabel (DKU-11) kan updaten want in eerste instantie lijkt het alsof je persé zo'n dockingstation moet hebben. Heb nu ook al 20 minuten dezelfde pagina voor mijn neus
Zoals je al meerdere keren in dit forum hebt kunnen lezen kan het alleen met een DSS-20 of DSS-25.

[ Voor 30% gewijzigd door lzandman op 25-09-2004 11:29 ]

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik heb dus ooit 40 euro voor een datakabel betaald. volgens SE garandeerde deze kabel hoge datatransfer snelheid
De gebruiksvriendelijke USB standaard en de hoge data snelheid maakt van de USB datakabel een geschikte tool om data tussen telefoon en PC uit te wisselen, zoals tijdens het synchroniseren van uw telefoonboek en kalender.
nu, na een paar maanden, trek ik de volgende conclusie:
1) ik kan de kabel NIET kan gebruiken om zelf firmware up te daten
2) de kabel heeft ABSOLUUT GEEN hoge datasnelheid getuige de bestandsuitwisseling van en naar mijn telefoon

wat een gigantische miskoop heb ik eigenlijk gedaan... De kabel is, nu achteraf blijkt, alleen geschikt om je Outlook te synchroniseren en om je telefoon als internetmodem (GPRS) te gebruiken. Daar betaal je dan 40 euro voor. Eigenlijk wil ik het gehele aankoopbedrag gewoon terughebben!!! :(

volgende keer koop ik niet meer met mijn blinde kop zomaar een kabeltje...

[ Voor 5% gewijzigd door SURFivor op 25-09-2004 11:35 ]

• lzandman
  • Niet online
SURFivor schreef op 25 september 2004 @ 11:34:
nu, na een paar maanden, trek ik de volgende conclusie:
Uit jouw tekst maak ik op dat jij die kabel al had gekocht voordat de K700i (in Nederland) op de markt was. Hoe kwam je er dan bij dat je met die kabel zou kunnen updaten?

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
lzandman schreef op 25 september 2004 @ 12:08:
[...]
Uit jouw tekst maak ik op dat jij die kabel al had gekocht voordat de K700i (in Nederland) op de markt was. Hoe kwam je er dan bij dat je met die kabel zou kunnen updaten?
staat op de site van SE

• lzandman
  • Niet online
Dus voordat de K700 op de markt kwam stond op de site van SE dat je zou kunnen updaten met een bep. kabel? Ik heb alleen maar gelezen over updaten i.c.m. een DSS-20/25.

Verwijderd

Om weer eens terug te komen op de rode LED bij de On/Off-schakelaar. Die van mij knippert nu ook, maar mijn accu is nog ruim over de helft vol.
Raar, ik kan in het boekje ook niks vinden over die LED.

Na het uit- en weer aanzetten van de foon was het probleempje over. :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 13:21 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:15

13art

Moderator Mobile
SURFivor schreef op 25 september 2004 @ 11:34:

Dan heb je dus niet geod opgelet, want het is hier al aantal keren besproken dat je alleen je firmware kan updaten met de syncstations en niet met de usb kabels. Maar goed. Misschien dan jij synchroniseren voor updaten van je firmware hebt aangezien???
Door SandeR - Friday 24 September 2004 11:28

Mijn K700i kwam net met een bericht dat de accu leeg is.

Batterij moet inderdaad de eerste 15 keer helemaal opgeladen en weer helemaal leeg (totdat ie zelf uitvalt) om de optimale batterij cappaciteit te krijgen. Maar ik ben met je eens, met de nieuwe firmware blijft de indicator wel langer in het groen maar zodra die leeg gaat lopen loopt ie ook wel heel snel leeg. Dus nog altijd vind ik die indicator niet echt goed, maar ja bekende bug en zal ook wel zo blijven.

Zelf doe ik er nu een dag of 3 mee voordat ik hem weer moet opladen en dan heb ik hem dag en nacht aan staan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Hey vormpie2,
Nu weet ik niet goed of ik het goed interpreteer, maar uit die foto maak ik op dat je eerst op * drukt, en dan op die toets " blok.aan", ik weet nu niet hoe het zit met een k700i, maar ik heb een SE t610, en daar moet ik eerst op de toets " blok aan" drukken, en dan pas op het sterretje.Maar het zou wel onwaarschijnlijk zijn, moest je dat nog niet geprobeerd hebben he

[ Voor 4% gewijzigd door SimonMc op 25-09-2004 14:09 ]

Verwijderd

jep,.. 'blok aan' komt pas tevoorschijn als als ik op '*'druk.
Die foto is ook gemaakt pas NA dat ik op '*' heb gedrukt.

Anders staat er boven de knop 'meer' ipv 'blok aan'

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 17:05 ]

Verwijderd

Heej

Ik heb mijn se k 700 nu een paar maanden. ik heb dus de eerste firmware erinzitten. Ik geef ff mijn voors en tegens.

Voor:
- de telefoon maakt goede fotos (mits met goed licht overdag ;)
- data transfer is goed, met bluetooth dongle, gaat vanzelf beetje kloten met thema s en muziek en videotjes omzetten is leuk
- goed scherm, helder. mooi design. compact
- mp3 en video mogelijkheid is leuk, veel functies.

nadelen (in mijn model, zonder firmware update)
- ik kan niet opnemen met iedere toets, alleen gesprek aannemen ja of nee. ik kan dat ook niet instellen bij mijn profielen, antwoordmodus: elke toets. werkt niet

- Ja hoor daar is ie weer, de batterijduur (dag of 3 als ik er niet veel mee doe)
- videokwaliteit is niet echt je van het
- Playnow functie waar je niets aan hebt
- slechte software die je van sony krijgt, je moet zelf opzoek naar convert progjes voor videoformaat etc.
- scrollen door menu, cursor blijft soms 'hangen'.
- bluetooth verbinding met sommige gsm s werkt niet
- seconde vertraging bij aannemen gesprek (is inmiddels weg bij firmware update)
- kwetsbaar scherm (je kan geen nieuw frontje erop zetten)
- en in mijn geval: met HI 20 ik kan nog steeds niet MMS en !!! :(
- Kalender onthoudt niet voor ieder jaar

Maar door de regel genomen vind ik het een goed toetsel
:9

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 19:51

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 18:25:
[...]

nadelen (in mijn model, zonder firmware update)
- kwetsbaar scherm (je kan geen nieuw frontje erop zetten)
Idd super kwetsbaar (zie mijn eerdere post), maar mijn zwaar bekraste schermpje (frontje) wordt binnenkort vervangen bij een SESP (hadden ze nu even niet). Kosten: kleine 15 euro :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door S913 op 25-09-2004 18:56 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Verwijderd

S913 schreef op 25 september 2004 @ 18:55:
[...]
Idd super kwetsbaar (zie mijn eerdere post), maar mijn zwaar bekraste schermpje (frontje) wordt binnenkort vervangen bij een SESP (hadden ze nu even niet). Kosten: kleine 15 euro :Y)
Ik heb mijn SE K700i ook na 1,5 week uit mijn handen laten stuiteren en nu zitten er beschadigingen op het zilvere gedeelte aan de voorkant ( frontje ). Bedoel jij dat ook ? En kun je dat voor 15 euro laten vervangen ? valt wel mee

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Bij mij is het plastic (?) van het display gekrast, volgens mij wordt nu dus bij mij dit deel vervangen. Zoals het eruit ziet, zit het zilveren deel eraan vast ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Even een beetje offtopic, maar ik wil de externe besturing werkend krijgen, (k700 -> pc dus, omgedraaid werkte wel). Daarom heb ik de laatste MSI drivers voor gedownload, maar daar krijg ik de melding dat mijn Bluetooth Software license niet geschikt is voor mijn dongle (msi dongle 2 jaar oud). Nou vind ik dat een vage melding, maar betekend dit zoiets dat ik deze driver niet mag gebuiken omdat mijn license verlopen is/niet bestaat?

Of is het gewoon een software fout?, ik heb nl nog nooit van licenses voor bluetooth drivers gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:53
Ff een vraagje over die knop rechtsboven:
De knop aan de rechter kan van je K700 is aan te passen:
- Ga naar internet Services in je menu
- Druk op 'Meer'
- Ga naar 'Favorieten'
- Ga naar 'Nieuwe favoriet'
- Vul bij titel 'SMS' in
- Vul bij URL 'sms:' in (let op de dubbele punt moet achter 'sms' staan!!!!)
- Druk op 'Opslaan'
- Nu staat in de lijst favorieten 'SMS' er bij. Ga hier op staan en druk op 'meer'
- Ga daarna naar 'Nwe homepage' en druk op 'kiezen'
Waar vind ik het internet services menu? Ik kan wel Internet Settings en - Profiles vinden maar Services heb ik nog niet kunnen ontdekken helaas :( (Het boekje rept er ook geen woord over)

Ik heb een T-mobile branded foon, voor het geval dat dat wat uitmaakt.

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
BlackSash schreef op 26 september 2004 @ 13:11:

[...]

Waar vind ik het internet services menu? Ik kan wel Internet Settings en - Profiles vinden maar Services heb ik nog niet kunnen ontdekken helaas :( (Het boekje rept er ook geen woord over)

Dan is dat dus het probleem. T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook op je mappen van je filmpjes b.v beveiliging opzetten een password ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
robbydw schreef op 24 september 2004 @ 19:23:
[...]

Hmm op het postkantoor kun je dus ook geen internationale betaling doen :?
Moet je bellen en internationale overschrijvingskaarten aanvragen.

Heb het nu maar via ABN rek. van mn vriendin gedaan. Nu maar hopen dat ik folies ook daadwerkelijk krijg, maar als ik jullie hoor is het wel betrouwbaar O-)
Ik heb ook die folie's besteld maar wat is het rek nummer dat ik het kan over maken?

grtz Zaander

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
laat maar ik heb het al

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 13:33:
Kan je ook op je mappen van je filmpjes b.v beveiliging opzetten een password ofzo?
p0rn te verbergen, ofzo? >:)

Maar nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

DDX schreef op 22 september 2004 @ 16:00:
nou vandaag zat m'n quickshare stickertje schuin over m'n 0 toets geplakt
die gaat er dus binnenkort vanaf vallen ben ik bang :(

jammer dat het een stickertje is :(
Idem hier, ben hem al kwijt... :(

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 22:51

Pogostokje

* twiet *

6killer schreef op 25 september 2004 @ 20:24:
Of is het gewoon een software fout?, ik heb nl nog nooit van licenses voor bluetooth drivers gehoord.
Er bestaan zeker wel licenses voor bluetooth.
Je hebt hardware fabrikanten en je hebt software fabrikanten. Die gebruiken elkaars spullen in licentie. Als je bluetooth drivers download die niet is vrijgegeven voor jouw hardware krijg je die foutmelding. Hij zegt in nette bewoording dat je illegale drivers probeert te gebruiken met je hardware en dat hij dat niet toestaat. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonnet dat programma FMA geinstalleerd, maar hij kan niet connecten met mn telefoon...

als ik opstart rijg ik al 13 van die rare meldingen van "bla bla file not found"...

en als ik dan wil connecten krijg ik "searching for devices" maar dan na een tijdje zegt ie connection failed...

ik heb al een keer opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet...bluetooth staat ook gewoon aan...ik kan zo dus nix vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een paar filmpjes op me computer van vakantie en wil die op me telefoon zetten alleen gaat dat niet want hij herkent ze niet ik weet wel dat ik er andere bestandjes van moet maken 3gp ofzo maar waar kan ik zo'n programmatje downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Nu online
Pogostokje schreef op 26 september 2004 @ 15:26:
[...]

Er bestaan zeker wel licenses voor bluetooth.
Je hebt hardware fabrikanten en je hebt software fabrikanten. Die gebruiken elkaars spullen in licentie. Als je bluetooth drivers download die niet is vrijgegeven voor jouw hardware krijg je die foutmelding. Hij zegt in nette bewoording dat je illegale drivers probeert te gebruiken met je hardware en dat hij dat niet toestaat. ;)
Maar ik zou in principe toch gewoon de nieuwste bluetooth driver met een bt dongle van hetzelfde merk moeten kunenn gebruiken? Of zou ik dan nu eigelijk weer een nieuwe dongle moeten kopen voor de laatste driver? dat zou namelijk behoorlijk belachelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 17:52:
Ik heb zonnet dat programma FMA geinstalleerd, maar hij kan niet connecten met mn telefoon...

als ik opstart rijg ik al 13 van die rare meldingen van "bla bla file not found"...

en als ik dan wil connecten krijg ik "searching for devices" maar dan na een tijdje zegt ie connection failed...

ik heb al een keer opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet...bluetooth staat ook gewoon aan...ik kan zo dus nix vinden
Als het om dezelfde files gaat (je bent niet écht duidelijk daarin ;)), maar dit werd eerder in dit topic gepost:
F-Tim schreef op 05 september 2004 @ 16:07:
Voor die fix voor Mobile Agent, is heel eenvoudig. Je kunt de scripts kopieren zoals MistralDK zegt. Ze zijn te vinden in de map sframework\core

Maar wat je ook kunt doen (en wat plaatsbesparend is ook al is het maar 2MB 8)7 )
1.) Open FMA (met alle fouten van de scripts van dien)
2.) Klik in de Phone Explorer op "Scripts"
3.) Op regel 71 staat: "ScriptFolder = "c:\Program Files\Fma\scripts\" (de map die hij eigenlijk zoekt iig). Verander het woord scripts naar sframework
4.) Start FMA opnieuw op :*)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op 26 september 2004 @ 19:59:
[...]

Als het om dezelfde files gaat (je bent niet écht duidelijk daarin ;)), maar dit werd eerder in dit topic gepost:

[...]
ja ok nu zijn de errors weg maar kan ik nog steeds niet connecten...

ik krijg steeds de melding 'no device found' .... ik heb zo'n bluetooth usb ding....gewoon via win xp kan ik wel contact maken...maar via FMA niet...moet ik daa riets in stellen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:19:
ik heb een paar filmpjes op me computer van vakantie en wil die op me telefoon zetten alleen gaat dat niet want hij herkent ze niet ik weet wel dat ik er andere bestandjes van moet maken 3gp ofzo maar waar kan ik zo'n programmatje downloaden?
Mensen gebruik toch eens de zoekfunctie of google!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Nu online
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 20:36:
[...]

ik krijg steeds de melding 'no device found' .... ik heb zo'n bluetooth usb ding....gewoon via win xp kan ik wel contact maken...maar via FMA niet...moet ik daa riets in stellen ofzo ?
ff zoeken naar de instellingen, die staan hier ergens uitgelegd. Je moet bij de opties in FMA ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat moet ik intypen bij google ben ook geen specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij maar niet om mms aan te sluiten met mijn K700. Ik heb een KPN hi abonnement en ik kan wel via de gewone wap internetten. Maar ik kan geen GPRS verbinding aangesloten krijgen, die ik nodig heb voor mms. Hij blijft maar 'bezig met verbinden' De instellingen in dit topic werken niet en ik heb mijn abo net gereed gemaakt voor gprs. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 21:27:
Ja wat moet ik intypen bij google ben ook geen specialist
mmmm, ze moeten dus van .*** naar .3gp......

wat d8 je van "avi23gp".....

op het forum van www.esato.com staat ergen een how-to.

EDIT: Dit klinkt logisch als je het weet. Heb ff voor je gezocht:
http://www.esato.com/boar....php?topic=61850&start=45

nu alleen nog ff google-en naar MPEGABLE X4 LIVE(bovenste resultaat)

[ Voor 30% gewijzigd door ignatius op 26-09-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 21:35:
Het lukt mij maar niet om mms aan te sluiten met mijn K700. Ik heb een KPN hi abonnement en ik kan wel via de gewone wap internetten. Maar ik kan geen GPRS verbinding aangesloten krijgen, die ik nodig heb voor mms. Hij blijft maar 'bezig met verbinden' De instellingen in dit topic werken niet en ik heb mijn abo net gereed gemaakt voor gprs. Hebben meer mensen dit probleem?
Heb je al geprobeerd om de mms instellingen van de SE site te halen(link: zie startpost)? Ik heb vodafone, en die werken gewoon

++++++++++

Zijn er mensen met Debitel > vodafone? Ik ga er in december op over, en ik wilde ff weten of ik dan m'n MMS/GPRS instellingen moet veranderen? Lijkt mij van niet, maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harstikke bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24

Zym0tiC

^_^

ignatius schreef op 26 september 2004 @ 22:34:
[...]

Heb je al geprobeerd om de mms instellingen van de SE site te halen(link: zie startpost)? Ik heb vodafone, en die werken gewoon

++++++++++

Zijn er mensen met Debitel > vodafone? Ik ga er in december op over, en ik wilde ff weten of ik dan m'n MMS/GPRS instellingen moet veranderen? Lijkt mij van niet, maar toch....
Ik heb debitel vodafone. En bij al mijn instellingen staat vodafone daar waar nodig dus ik neem aan dat er verder niets veranderd hoeft te worden.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

zaander schreef op 26 september 2004 @ 13:57:
[...]

Ik heb ook die folie's besteld maar wat is het rek nummer dat ik het kan over maken?

grtz Zaander
Het rekeningnummer staat in de bevestigingsmail die je als het goed is krijgt nadat je de order op de site hebt bevestigd.

heb je die niet, dan wil ik vanavond het nummer wel even opzoeken, of plaats je opnieuw een order :)

edit: O je had het al, te "snel" met reageren

[ Voor 6% gewijzigd door robbydw op 27-09-2004 08:38 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

BlackSash schreef op 26 september 2004 @ 13:11:

[...]

Voor dat internet services menu moet je eerst verbinding maken met T-zones en dan meer kiezen: dat is je internet services menu :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 20:36:
[...]

Heb je de walkthrough al bekeken / doorlopen die staat in de startpost? 8)7

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Mijn k700 heeft dus een telefoon blokkering erop op staan, maar bij mijn weten heb ik deze nooit ingesteld. De standaard code is 0000 en deze werkt ook niet. Is er een manier om deze code (net als met de nokia's via de pc) te achterhalen?

Verder nog een mbt het SMS-servicenummer; is deze provider gebonden? Zo ja wat is deze voor KPN-mobile abbo's?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

elgringo schreef op 27 september 2004 @ 09:01:
Mijn k700 heeft dus een telefoon blokkering erop op staan, maar bij mijn weten heb ik deze nooit ingesteld. De standaard code is 0000 en deze werkt ook niet. Is er een manier om deze code (net als met de nokia's via de pc) te achterhalen?

Verder nog een mbt het SMS-servicenummer; is deze provider gebonden? Zo ja wat is deze voor KPN-mobile abbo's?
1234 misschien?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
ook niet

Edit: is terug naar fabrieksinstellingen een optie? Zo ja welke; alles of alleen de instellingen?

[ Voor 27% gewijzigd door elgringo op 27-09-2004 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond iets stoms...

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
Kan je firmware updaten met een nietoriginele kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Ghannes schreef op 27 september 2004 @ 11:22:
Kan je firmware updaten met een nietoriginele kabel?
Zoals al meerdere keren is gemeld kun je sowieso niet updaten met welke kabel dan ook...alleen met een syncstation. Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4

quote DJWannaB2002: het is hier al aantal keren besproken dat je alleen je firmware kan updaten met de syncstations en niet met de usb kabels.

[ Voor 12% gewijzigd door robbydw op 27-09-2004 11:50 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nog geen nieuw topic waardig, maar dit moet waarschijnlijk de opvolger van de K700 worden. De F700

Nope, is gewoon een BenQ

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/42112/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/benq/bqm300_00.jpg

- 176x220 resolutie display
- 1.3 MP camera CMOS
- MS DUO
- MP3 Player
- Verder dezelfde functies als de K700

[ Voor 45% gewijzigd door Ginz op 27-09-2004 12:09 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
Zijn er ook ergens service-points van sony ericsson zodat ik hier mijn telefoon kan laten flashen zonder dat ik hem een week kwijt ben? Zo ja waaar zitten deze? (ik woon zelf in Enschede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

elgringo schreef op 27 september 2004 @ 12:37:
Zijn er ook ergens service-points van sony ericsson zodat ik hier mijn telefoon kan laten flashen zonder dat ik hem een week kwijt ben? Zo ja waaar zitten deze? (ik woon zelf in Enschede)
RTFTS

In ieder geval: SonyEricsson SESP

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 26 september 2004 @ 15:13:
[...]

Idem hier, ben hem al kwijt... :(
Quickshare front stickers:
Bestellen 1
Bestellen 2
Bestellen 3
Bestellen 4
Bestellen 5

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42
Mijn k700 (T-mobile) mist van het een op het andere moment de games.
Ik was wat foto's aan het maken, toen mijn schermpje even zwart werd. Hierna was de achtergrond verdwenen, dit heb ik hersteld door het thema opnieuw te selecteren. Na een check bleek ook de games map niet meer toegankelijk te zijn. De niet te verwijderen games zijn dus weg + de toegang tot de t-mobile gameszone....

Geluiden, plaatjes en filmpjes zijn niet weg.

Net probeerde ik via bluetooth een nieuwe game terug te zetten in die map, maar dat lukt dus ook niet. Het verzenden is bezig, maar nadat alles verzonden is krijg ik de melding "downloaden is mislukt".

Hebben andere al van dit probleem gehoord?
Ik had namelijk ook ergens gelezen dat er telefoonnummers spontaan verdwenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
elgringo schreef op 27 september 2004 @ 09:09:
[...]

ook niet

Edit: is terug naar fabrieksinstellingen een optie? Zo ja welke; alles of alleen de instellingen?
En na een sw flash is dan de telefoonblokkering weer standaard 0000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
ZO, eindelijk alles binnen hier, USB-BT stickie van trust. Van pc naar k700 kan ik wel connecten maar als ik externe besturing doe kan ik niet van mijn telefoon naar pc connecten. Zegt de hele tijd" verbinding met Bluetooth mislukt" Heb het topic wel doorgelzen maar kan weinig vinden. Tis de eerste firmware nog. (logisch)

[ Voor 9% gewijzigd door neggix op 27-09-2004 16:57 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
neggix schreef op 27 september 2004 @ 16:55:
ZO, eindelijk alles binnen hier, USB-BT stickie van trust. Van pc naar k700 kan ik wel connecten maar als ik externe besturing doe kan ik niet van mijn telefoon naar pc connecten. Zegt de hele tijd" verbinding met Bluetooth mislukt" Heb het topic wel doorgelzen maar kan weinig vinden. Tis de eerste firmware nog. (logisch)
Ik heb me phone ook nog maar net 1 week ofzo, maar wel de nieuwste firmware (standaard) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 27-09-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
SandeR schreef op 27 september 2004 @ 16:58:
[...]

Ik heb me phone ook nog maar net 1 week ofzo, maar wel de nieuwste firmware (standaard) :)
Ohh beter, Ik heb die oude nog steeds helaas.. Maar jah. Nu nog dat BT gedoe :(

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:29
Vorig week woensdag besteld bij Telfort Internetshop.

Krijg nu te horen dat het toestel niet op voorraad is :(

Klopt het dat het toestel moeilijk leverbaar is of hebben jullie niet echt last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:17

Sabbi

je denkt aan mij.

djessus,

Heb ik vandaag een k700 gehaald bij een orangeshop icm abbo-verlenging, blijkt dat het geval ge-simlocked is. Daar neem ik toch geen abonnement voor? Tevens zit er orange branding op, niet zo erg, maar er missen ook functies uit de menu's, zoals de mogelijkheid om je eigen snelkoppelingen achter de navigatie-toets te hangen en my friends ed.

Morgen maar eens terug naar de winkel, ik mag voor al dat ged toch wel verwachten dat ik een niet gesimlockede foon krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
elgringo schreef op 27 september 2004 @ 13:33:
[...]

En na een sw flash is dan de telefoonblokkering weer standaard 0000?
Nee, tijdens het updaten van je telefoon wordt het geheugen niet gewist. Dus je instellingen blijven behouden, tenzij de nieuwe firmware bepaalde zaken niet meer heeft. Dan zou het ook onnodig zijn om daar de instellingen voor te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24

Zym0tiC

^_^

Weet iemand trouwens hoe je dat My phones icoontje van de SE software van je desktop af krijgt. Vind het maar irritant maar er is geen mogelijkheid om deze te deleten. Ook bij het installeren kun je deze niet uitvinken

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42
Zym0tiC schreef op 27 september 2004 @ 18:59:
Weet iemand trouwens hoe je dat My phones icoontje van de SE software van je desktop af krijgt. Vind het maar irritant maar er is geen mogelijkheid om deze te deleten. Ook bij het installeren kun je deze niet uitvinken
Rechtermuisknop op dat telefoontje --> configureren --> setup --> Het pictogram nooit weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit al eerder is vermeld maar ik had ergens gelezen dat sommige mensen een nokia batterij gebruikten voor kun SE k700i! en met succes zelfs

http://www.pbase.com/jet2176/image/33678526

http://www.mobile-review....3799&highlight=k700+bld-3

dit zou het batterijprobleem oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eentje gekocht icm Orange Free 20, 2 jarig vast, Hij was gratis. Echter hij zou simlocked zijn. Maar bij Belcompany hadden ze geen locked toestels meer liggen oid. dus ik kreeg een unlocked versie mee. Iedereen blij.

Mijn eerste impressie: BLOATED. Man, wat zit hier veel spul op. (Echter ik ben snel verwent want mijn voorgaande toestellen waren een Siemens c35 en een SE T100). Flinke vooruitgang dus.

Net de battarij helemaal gedrained met het kopieren van allemaal rotzooi vanaf pc en leuk met dat lichtje spelen. Schijnt goed te zijn voor de battarijen, eerst helemaal drainen, of heb ik dit nu fout?

Al met al vind ik het wel een wijs toestelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een USB Dongle van Abe met software van BlueSoleil. Werkt prima, bestandjes verzenden en ontvangen (helaas geen video's en foto's) omdat dus die komma erin zit kan ie ehm niet open....nog niet echt een probleem.
Dan heb ik nog een infrarood poort die prima werkt met het programma FMA.
Alles is daar mee mogelijk maar dit wil ik dus ook met bluetooth. maar daarmee is het dus niet mogelijk om met FMA te werken. Als ik de viruele compoort heb aangemaakt en selecteer in FMA loopt FMA vast!
Ik heb sp2 nu maar voor sp2 had ik er ook al problemen mee.

Hoop dat IEMAND me kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet veel post gezien van MusicDj. Best een geinige feature imo
Vraagje: Na het opslaan van een zelf gecomponeerd liedje wil ik het overzetten naar m'n pc. Dat lukt alleen het afspelen van de midi wli niet echt goed lukken. wat zegt. helemaal niet. resulteert in een crash in winamp en win medplayer speelt het ook niet af. SE zal toch geen beveiliging toepassen op zelf gecreerde masterpieces :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 22:45:
ik weet niet of dit al eerder is vermeld maar ik had ergens gelezen dat sommige mensen een nokia batterij gebruikten voor kun SE k700i! en met succes zelfs

http://www.pbase.com/jet2176/image/33678526

http://www.mobile-review....3799&highlight=k700+bld-3

dit zou het batterijprobleem oplossen
was er niet is een ontplofte batterij in het nieuws wegens verkeerd gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
lzandman schreef op 27 september 2004 @ 18:24:
[...]

Nee, tijdens het updaten van je telefoon wordt het geheugen niet gewist. Dus je instellingen blijven behouden, tenzij de nieuwe firmware bepaalde zaken niet meer heeft. Dan zou het ook onnodig zijn om daar de instellingen voor te onthouden.
Iedereen zegt wat anders hierover ook een sesp's. Maar ik weet nog steeds niet wat waar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 13:00

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 08:05:
[...]

was er niet is een ontplofte batterij in het nieuws wegens verkeerd gebruik?
Dat was naar mijn weten niet met originele Nokia batterijen. Maar goed, Ericsson moet gewoon met een nieuwe batterij komen met meer capaciteit. Dat zal een hele hoop uitmaken, en daar wil ik best wel 50 euro voor betalen. Hoewel het van de zotte is dat die telefoon zo snel die batterij leegtrekt, maar goed.
Misschien dat Sony Ericsson net als Nec met die eerste iMode telefoon, haar klanten een nieuwe batterij moeten toesturen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
elgringo schreef op 28 september 2004 @ 09:22:
Iedereen zegt wat anders hierover ook een sesp's. Maar ik wwet nog steeds niet wat waar is....
Nou, laat ik het zo zeggen: toen ik mijn update uitvoerde werd er niets gewist.

Maar je hebt verschillende manieren van updaten. Bij zo'n service-centrum doen ze het volgens mij behoorlijk low-level. Misschien dat dan wel alles gewist wordt. Als je telefoon niet meer wil booten kun je ook nog op een andere manier updaten. En misschien is die manier funest voor je geheugen. Maar de normale manier van updaten wist niets. Dit staat ook in de FAQ op de SE-website.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.