Zelf heb ik de R2A firmware versie op mijn telefoon staan. En telkens als ik een foto maak dan komt er een soort ruis overheen. Dus op het scherm ziet het er allemaal goed uit, totdat ik de foto maak en hij hem aan het verwerken is dan laadt hij als het ware de foto opnieuw en dan zitten er allemaal van die lelijke spikkeltjes over!

Verder heb ik hier geen problemen of storingen mee, maar ik zou toch graag de nieuwste firmware hebben om eventuele toekomstige problemen te voorkomen!
Sony-Ericsson vertelde mij in een mailtje dat ik maar naar een SESP moest gaan:
Dus ik bellen naar de SESP's in Vlissingen, Roosendaal & Breda (dit is voor mij nog enigzinds te overbruggen). Die zeiden allemaal dat hun geen nieuwe firmware voor de K700i beschikbaar hadden. Wel een beetje vreemd dat ik hem zelf wel van internet kan halen via dat online update gebeuren en hun niet hè???

Ik weet dat die een tijdje offline is geweest, maar als SP ben je er toch van op de hoogte wanneer deze weer in de lucht is lijkt mij...
Weer contact opgenomen met SE via e-mail en nu zeiden ze doodleuk dat ik hem maar 'even' op moest sturen naar Dynafix in Nuth. En dan moest ik van tevoren maar even bellen naar Dynafix om te vragen hoelang het dan ging duren!!
Nu heb ik zelf een 'betere' oplossing:
Ik bestel gewoon een dss-20 of dss-25 en ik doe die update lekker zelf. Scheelt me ook gelijk wat benzine om naar een SP te rijden. Ik verkoop mijn Bluetooth USB-dongle dan gewoon aan mijn pa.
Maar wat is nou het verschil tussen de dss-20 en dss-25?? De dss-25 is namelijk bij complaza niet meer in voorraad, maar de dss-20 wel voor dezelfde prijs.
Greetz,
Melbo.
P.S. De K700i is voor mij wel een supertoestel! Alleen een beetje jammer dat ik zelf een firmware update moet doen, omdat Sony-Ericsson zijn service een beetje achterwege laat!