Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.525 views sinds 30-01-2008

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 19:51

S913

Abusus non tollit usum

Eergister mijne binnengekregen :Y) Batterij valt me mee, na de eerste keer laden, nu al 1,5 dag (beetje bellen, veel kloten met BT) en nog steeds pas 1/3de verbruikt ..

Enige waar ik tegenaanloop is (zoals eerder ookal voorbij gekomen), dat elke keer dat ik hem aanzet hij om de taal vraagt en de wizard start ... ook als ik 'Nee' aangeeft of de wizard de volgende keer weer gestart moet worden doet ie dat toch :'( Ik hoop niet dat het een hardware fout is (zoals eerder gemeld), maar dat het vanzelf overgaat (zoals ook al eerder gemeld) ;) Als ik een keer in de buurt ben, voor de zekerheid ff langs een SESP ...

Maja, vooralsnog errug tevreden met de telefoon! (Kan nog wel ff leven met die wizard)

[ Voor 12% gewijzigd door S913 op 15-09-2004 08:29 . Reden: Moeilijk he, typen op de vroege morgen ;o) ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
S913 schreef op 15 september 2004 @ 08:03:
Enige waar ik tegenaanloop is (zoals eerder ookal voorbij gekomen), dat elke keer dat ik hem aanzet hij om de taal vraagt en de wizard start ... ook als ik 'Nee' aangeeft of de wizard de volgende keer weer gestart moet worden doet ie dat toch :'(
Heb je al even een reset naar de fabrieksinstellingen geprobeerd? Misschien is je telefoongeheugen corrupt en moet 'ie ff gewist worden.

What's the speed of Dark?

Verwijderd

Bij 2call.nl kan je ook een 'SonyEricsson K700i English' bestellen, dus zonder mogelijkheid Nederlands menu.

Weet iemand of er verder nog verschillen zijn in vergelijking met de Nederlandse K700i ?

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 18:05
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 10:25:
Bij 2call.nl kan je ook een 'SonyEricsson K700i English' bestellen, dus zonder mogelijkheid Nederlands menu.

Weet iemand of er verder nog verschillen zijn in vergelijking met de Nederlandse K700i ?
Waarschijnlijk heb je dan de beschikking over de optie "my friends" maar je moet wel de nederlandse t9 missen..... Ik had zelf ook de engelse versie (had, omdat ie nu kapot is :() maar ik moet zeggen dat dat my friends nog niet zo heel spectaculair is. O-)

En bij de sesp's willen ze nog wel eens moeilijk doen over de garantie van toestellen die van buiten de benelux komen |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Maxie op 15-09-2004 11:49 ]

Verwijderd

Bedankt voor de info, ga dan denk ik toch maar voor de normale versie :)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:45:
[...]

ik heb kpn hi 20 abo

kan nog steeds niet mms en :r
Laatste wat ik weet, maar ik bne ook een tijd lang niet online geweest, is dat kpn de k700i niet ondersteunde voor mms, alleen via een omweg was het mogelijk. Maar dat staat ergens in deel 3. goed zoeken dus ben ik bang.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
mij is het nog niet gelukt iig. Een kerel hier op school heeft ook hi20 met een k700 (netals ik) en 't is ons nog niet gelukt. Maar ik hecht er ook niet zo'n waarde aan, valt mee dus

Verwijderd

Misschien al eens verteld maar voor mij is het nieuw:

Instellen vertraging voordat voicemail de inkomende oproep aanneemt:

De code is **61*Voice mailbox nummer**vertraging# (verzenden)

vertraging kan zijn: 5, 10, 15, 20, 25 or 30 seconden

Succes, Jeroen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 17:32:
Ik heb mijn k700 inmiddels ook gekregen van T-Mobile. Ben er prima tevreden over, ook al zit er de oude firmware op.
heb jij dat met een abo verlenging gedaan? waarbij je zo'n brief naar T-Mobile stuurt enzo?

hoe lang heb je moeten wachten op het toestel? nadat je die brief op de post hebt gedaan?

heb namelijk niet zoveel geduld :+

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:25
Ghannes schreef op 15 september 2004 @ 12:48:
mij is het nog niet gelukt iig. Een kerel hier op school heeft ook hi20 met een k700 (netals ik) en 't is ons nog niet gelukt. Maar ik hecht er ook niet zo'n waarde aan, valt mee dus
werkt prima hier, gprs laten activeren, daarna gewoon wat internetprofielen uit de foon verwijderen, via de hi site de instellingen voor de t610 toe laten sms'en en mms'en maar :)

hi20 met k700i hier

Agree to disagree... | Sort that one out!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:23
Is er al wat bekend wanneer de online update service online komt? Ik heb na mijn factory reset nu ook wat bugjes :X en het lijkt me wel leuk om een van de bureaustands te kopen waar je dus ook mee kan flashen. Heeft er iemand nog een tip, ik denk dat ik de dss-25 neem, maar aan de andere kant is de css-20 ook wel leuk, met de speaker functie.

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik heb sony ericsson gemaild over 'my friends':
Geachte heer Vermeer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Indien uw toestel niet gebranded is zou u deze optie moeten hebben. Het lijkt erop dat uw toestel branded is. Neemt u contact op met de dealer.

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Reno Walraven
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.

www.sonyericsson.com/fun
registreer u nu voor een groot en inhoudelijk fantastisch Web en Wap service

Voorgaande e-mails:
Subject: Inbound Email
Date Created: 09/14/2004 19:34:00
Date: Tue, 14 Sep 2004 21:20:46 +0200 (CEST)
From:###########@######.##
To: questions.nl@support.sonyericsson.com
Cc: questions.nl@support.sonyericsson.com
Subject: Telefoons

Product: K700i

Opinion: Volgens de handleiding van mijn K700i zit er een optie 'my friens' op mijn toestel. Deze kan ik echter niet terugvinden in het menu. Ook na de firmware update vandaag bij een SESP is deze optie nog niet aanwezig. Ik heb mijn toestel los gekocht, dus hij is niet gebrand door een provider.
Country: Netherlands
First Name: ###
Last Name: #######
Phone Number: #########
City / Region: Heinenoord

Hieronder zijn de details van deze vraag:Case ID: 40708606
Medewerker: Reno Walraven
Ontvangstdatum: 09/15/2004 08:41:10
er gaat meteen een mailtje terug:
Hallo,

Ik weet zeker dat mijn toestel niet branded is. Ik heb het toestel los gekocht bij een winkel. Ik lees op internet(Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4) dat nog meer mensen met hetzelfde probleem zitten. Het lijkt erop dat het genoemde probleem alleen voor Nederland geld. Bij esato.com lees ik dat deze optie in Duitsland en Engeland wel weer bestaat.
Wat de beleving is bij de huidige, Nederlandse eigenaren van de k700i, is dat de Nederlandse telecom providers ons niet de kans willen geven om via deze optie goedkoper te kunnen sms-en(eigenlijk IM-en).
Ook lees ik net dat iemand een Engelse versie van de k700i heeft gehad(hier in Nederland gebruikt), en daar zat de optie 'my friends' wel in.

Graag uw reactie hierop.

Met vriendelijke groet,

IGnatiuS(voor het forum)
Nou maar hopen dat ze er wat mee doen. Want zoals Maxie al zei werkt de optie dus wel hier in Nederland met een buitenlads toestel....

• ignatius
6killer schreef op 15 september 2004 @ 17:19:
Is er al wat bekend wanneer de online update service online komt? Ik heb na mijn factory reset nu ook wat bugjes :X en het lijkt me wel leuk om een van de bureaustands te kopen waar je dus ook mee kan flashen. Heeft er iemand nog een tip, ik denk dat ik de dss-25 neem, maar aan de andere kant is de css-20 ook wel leuk, met de speaker functie.
Ik ben gisteren naar een SESP geweest(in Spijkenisse), daar hebben ze 'm voor mij ge-update(gratis). Kheb nu de nwste stevige-waar(firmware), en hij werkt als een zonnetje. Batterij gaat inderdaad een stuk langer mee(ik had eerste de oudste firmware :'( ).

Dus gewoon ff kijken of er 1 bij jou in de buurt zit, hoef je ook geen onnodig geld uit te geven.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 13:28:
Misschien al eens verteld maar voor mij is het nieuw:

Instellen vertraging voordat voicemail de inkomende oproep aanneemt:

De code is **61*Voice mailbox nummer*11*vertraging# (verzenden)

vertraging kan zijn: 5, 10, 15, 20, 25 or 30 seconden

Succes, Jeroen
Je was de '11' vergeten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• S913

S913

Abusus non tollit usum

lzandman schreef op 15 september 2004 @ 08:41:
[...]
Heb je al even een reset naar de fabrieksinstellingen geprobeerd? Misschien is je telefoongeheugen corrupt en moet 'ie ff gewist worden.
Een reset wil ik nog even mee wachten ;) Ben er overigens wel achter dat hij steeds in de setup wizard komt als ik mijn SIM beveiligd heb met een pin-code .. staat die uit dan vraagt ie nergens om. Heb ook een hele tijd met diverse variaties de code gewijzigd, uitgezet, setup wiz nog een keer gedraaid etc etc maar toch blijft hij terug komen zo gauw er weer een code op mijn sim zit ...

Ben ik soms de enige die een pincode op zijn sim heeft (ipv bijv op de telefoon?)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• 6killer
ignatius schreef op 15 september 2004 @ 18:23:
[...]

Ik ben gisteren naar een SESP geweest(in Spijkenisse), daar hebben ze 'm voor mij ge-update(gratis). Kheb nu de nwste stevige-waar(firmware), en hij werkt als een zonnetje. Batterij gaat inderdaad een stuk langer mee(ik had eerste de oudste firmware :'( ).

Dus gewoon ff kijken of er 1 bij jou in de buurt zit, hoef je ook geen onnodig geld uit te geven.
Ja ik weet dat je ze daar kan updaten, doe ik misschien wel als dat online gebeuren erg lang gaat duren. Maar was benieuwd of daar al wat bekend over was, die dss en css zijn rond 50 € en t gaat alleen om het flashen thuis. Dus om die dan nu al te kopen.

Verwijderd

Heb gisteren mn K700 binnengekregen ( via GSM.TV ). Damn, wat een fijn apparaatje !!

Alleen ff een vraagje over die fotofunctie. Hoe zet ik dat ding op silence. Met die knal wat die maakt, kijk heel de roltrap achterom, hahahahahahaha ;)

• Ghannes
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:35:
Heb gisteren mn K700 binnengekregen ( via GSM.TV ). Damn, wat een fijn apparaatje !!

Alleen ff een vraagje over die fotofunctie. Hoe zet ik dat ding op silence. Met die knal wat die maakt, kijk heel de roltrap achterom, hahahahahahaha ;)
Profiel vergadering. Is ook al 100x langsgekomen...

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Het is ook al 100x langs gekomen dat dat niet werkt met de nieuwe R2L001 firmware. 8)7

Wanna play?

Verwijderd

Ginz schreef op 15 september 2004 @ 18:26:
[...]

Je was de '11' vergeten.
Bij mij werkte het zonder die '11'. Waar staat deze waarde voor?

Verwijderd

hoi

ik krijg het niet voor elkaar om mijn k700 in te stellen om op te nemen met iedere toets. Ik kan alleen een geprek aannemen met de softkey linksboven (gesprek aannemen ja of nee), maar niet met de andere toetsen.

Bij profiel kan je wel kiezen voor antwoordmodus, normaal, automatisch of elke toets, maar dat haalt bij mij niets uit.

Werkt dat bij jullie wel?

Verwijderd

Adagio schreef op 15 september 2004 @ 14:45:
[...]

werkt prima hier, gprs laten activeren, daarna gewoon wat internetprofielen uit de foon verwijderen, via de hi site de instellingen voor de t610 toe laten sms'en en mms'en maar :)

hi20 met k700i hier
Kan je mij eens zeggen welke MMS instellingen dat zijn, onder data accounts of internet profielen. Dat sms je van Hi werkt niet bij mij, maar ik heb dan ook wel zitten klooien met die data account instellingen en internetprofielen.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

S913 schreef op 15 september 2004 @ 18:36:
[...]

Ben ik soms de enige die een pincode op zijn sim heeft (ipv bijv op de telefoon?)
Is er nog iemand anders die een pincode op z'n SIM heeft en hetzelfde probleem heeft als ik (elke keer als je hem aanzet komt ie in de Setup Wizard)???

~ H.P. Lovecraft

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:43

Zym0tiC

^_^

S913 schreef op 16 september 2004 @ 12:46:
[...]
Is er nog iemand anders die een pincode op z'n SIM heeft en hetzelfde probleem heeft als ik (elke keer als je hem aanzet komt ie in de Setup Wizard)???
Ik heb een pincode op mijn sim en dat probleem wat je beschrijft heb ik in het begin ook gehad. Een stuk of 6-7 keer. Daarna nooit meer last van gehad.
Hoe het is weggegaan geen idee :?

Misschien eens een reset uitvoeren?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Ghannes schreef op 15 september 2004 @ 21:50:
[...]

Profiel vergadering. Is ook al 100x langsgekomen...
Werkt niet........ zoals in de post eronder al staat.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 16:48:
[...]

Werkt niet........ zoals in de post eronder al staat.
Kan wel werken, afhankelijk van je firmware versie

-

Verwijderd

Ik heb net mijn SonyEricsson K700i perfect geconfigureerd voor KPN + MMS + IMODE, en echt alles werkt!!!

echt helemaal top :)

ik had niet zover gelezen of het andere mensen ook al is gelukt maar als dat niet het geval is zal ik dadelijk ff alle instellingen posten :)

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 19:24:
Ik heb net mijn SonyEricsson K700i perfect geconfigureerd voor KPN + MMS + IMODE, en echt alles werkt!!!
Ik ben benieuwd. Ik kan alleen MMS-jes naar mezelf sturen, niet naar anderen...

Ik vermoed dat ik nog een GPRS-bundel ofzo moet aanschaffen. Maar ik wil dus geen I-Mode, want dat vind ik niks. Of is I-Mode tegenwoordig gewoon de naam van KPN's GPRS-dienst? Want ik wil niet hoeven te betalen voor al die sites. Ik wil gewoon een GPRS verbinding waarmee ik lekker kan internetten.

Verwijderd

lzandman schreef op 16 september 2004 @ 20:34:
[...]
Ik ben benieuwd. Ik kan alleen MMS-jes naar mezelf sturen, niet naar anderen...

Ik vermoed dat ik nog een GPRS-bundel ofzo moet aanschaffen. Maar ik wil dus geen I-Mode, want dat vind ik niks. Of is I-Mode tegenwoordig gewoon de naam van KPN's GPRS-dienst? Want ik wil niet hoeven te betalen voor al die sites. Ik wil gewoon een GPRS verbinding waarmee ik lekker kan internetten.
nu werk ik toevallig bij de primafoon en weet er dus alles vanaf
als je GPRS alleen wilt gebruiken voor MMS is het aan te raden om een GPRS-0 Abo te nemen, daar betaal je geen maandelijkse kosten ervan, maar de mogenlijk tot mms'en is er.

ook zijn er verschillende GPRS bundels te krijgen (5, 10, 25 mb) deze zijn aardig geprijs maar is meer gericht op het internetten via een laptop. dus i-mode (is gewoon te gebruiken voor GPRS) is wat goedkoper. je hebt er bundels van 500kb, 2,5mb en 10mb (pin me er niet op vast)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 19:24:

echt helemaal top :)

ik had niet zover gelezen of het andere mensen ook al is gelukt maar als dat niet het geval is zal ik dadelijk ff alle instellingen posten :)
Mij is het niet gelukt. vandaag nog eens de instellingen van de t619 laten sms en maar nu verstuurt ie ze geeneens meer. jouw instellingen ff posten zou fijn zijn ;)

• ignatius
Ik heb ondertussen weer een mailtje terug over 'my friends'. Ze verwijzen me nu voor een 2e keer naar 'je provider', maar daar hebbik 'm niet gekocht. Ik heb ook een SESP gebeld, en het kan volgens hun zo zijn dat de optie in de nerderlandse firmware is weggehaald. Voor 20 fleuro kan ik een engelse firmware erop laten zetten, met de kans(!!) dat ik dan wel de optie heb.

Kan iemand mij aan- of afraden dit te doen? Ik las nl. een stukje terug dat 'my friends' helemaal niet zo geweldig is.

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 20:55:
nu werk ik toevallig bij de primafoon en weet er dus alles vanaf
als je GPRS alleen wilt gebruiken voor MMS is het aan te raden om een GPRS-0 Abo te nemen, daar betaal je geen maandelijkse kosten ervan, maar de mogenlijk tot mms'en is er.
Die heb ik, maar daarbij werkt MMS niet... Althans, ik krijg het niet werkend. Ik kan mezelf MMS-en, maar mijn vrouw niet. En die zou toch echt MMS moeten kunnen ontvangen. Het MMS-je blijft gewoon in mijn outbox staan. Heb mezelf via de Sony Ericsson site alle instellingen toe laten sturen. Ook handmatig alles ingesteld, maar niets werkte. Ik kan wel internetten, maar dat loopt op dit moment volgens mij gewoon via WAP.
ook zijn er verschillende GPRS bundels te krijgen (5, 10, 25 mb) deze zijn aardig geprijs maar is meer gericht op het internetten via een laptop. dus i-mode (is gewoon te gebruiken voor GPRS) is wat goedkoper.
De K700i is toch niet geschikt voor I-mode? Althans, het toestel heeft een XHTML browser i.p.v. een cHTML (K700 heeft ook niet dat gele I-logo). Bij mijn vorige werkgever hebben we bij de introductie van I-mode nog I-mode websites gemaakt voor de KPN, maar toen vond ik dat hele I-mode al niks. Ik wil gewoon een data-abbo, waarmee ik met mijn foon kan internetten. En dan dus zo dat ik alleen betaal voor het dataverkeer en niet zoals met WAP dat je betaalt voor de tijd dat je online bent.

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

ignatius schreef op 16 september 2004 @ 21:43:
Ik heb ondertussen weer een mailtje terug over 'my friends'. Ze verwijzen me nu voor een 2e keer naar 'je provider', maar daar hebbik 'm niet gekocht. Ik heb ook een SESP gebeld, en het kan volgens hun zo zijn dat de optie in de nerderlandse firmware is weggehaald. Voor 20 fleuro kan ik een engelse firmware erop laten zetten, met de kans(!!) dat ik dan wel de optie heb.

Kan iemand mij aan- of afraden dit te doen? Ik las nl. een stukje terug dat 'my friends' helemaal niet zo geweldig is.
De vraag is of je er wel wat aan hebt aangezien het overgrote deel van de Nederlanders geen My Friends heeft.

Of kun je even goed met My Friends op msn komen?

/me trekt zich terug aan gaat eens op zoek.

• ignatius
Voorzover ik op de site van Yamogo kan zien, kun je met 'my friends' op msn, icq en yahoo messenger komen, maar dan moet je ff op www.yamigo.com kijken.

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Yamigo Relase 0.7.1 deployed:
For SonyEricsson K700i (all revisions) the MSN support is temporarily disabled as is causing stability problems for the phone. MSN is still enabled for all the rest of the phones (SonyEricsson and non-SonyEricsson)
Bij alle versies erna is vervolgens geen melding gemaakt dat msn support weer enabled is voor zover ik kan zien.

Als het alleen om msn gaat is X-Messenger misschien niet wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ignatius schreef op 16 september 2004 @ 21:43:
De optie 'My Friends' zit helemaal niet in de kernel* van de K700, maar in de UI* van het toestel. Het wijzigen van de taal, doe je door een andere kernel* in je telefoon te laden. Daar heb je dus niks aan. Je moet alleen een andere UI inladen, waar de optie 'My Friends' beschikbaar is.

* Ik weet niet of je bij een telefoon ook over kernel en UI kan spreken, maar hiermee dacht ik dat ik het het beste duidelijk kon maken. :P
Nou, ik ben anders zeer tevreden over de goedkope communicatie tussen mij T630 en mijn vriendin thuis. En als ik op mijn werk ben, en ik wil iemand even spreken dan kan ik dat nu gewoon op mijn telefoon in plaats van weer eens een web-based MSN of ICQ client te zoeken
Zym0tiC schreef op 16 september 2004 @ 22:15:
[...]

De vraag is of je er wel wat aan hebt aangezien het overgrote deel van de Nederlanders geen My Friends heeft.

Of kun je even goed met My Friends op msn komen?

/me trekt zich terug aan gaat eens op zoek.
Volgens mij moet jij het topic: Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel maar eens lezen, daarin staat precies uitgelegt hoe het werkt.
ignatius schreef op 16 september 2004 @ 22:57:
Voorzover ik op de site van Yamogo kan zien, kun je met 'my friends' op msn, icq en yahoo messenger komen, maar dan moet je ff op www.yamigo.com kijken.
^^
Zym0tiC schreef op 16 september 2004 @ 23:24:
Bij alle versies erna is vervolgens geen melding gemaakt dat msn support weer enabled is voor zover ik kan zien.
Bij mij werk zowel MSN als ICQ perfect. Soms heb ik een beetje last van vertragingen, maar meestal niet. Dan werkt het eigenlijk precies hetzelfde als met een gewoon MSN/ICQ client
Als het alleen om msn gaat is X-Messenger misschien niet wat?
Het probleem met zo'n messenger is dat je die niet op de achtergrond kan laten draaien (afaik). dan kan je dus niets met je telefoon doen tenzij je de messenger weer eerst afsluit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:00

OMX2000

By any means necessary...

Netjes!!!! Nu moet ik die basestation zeker hebben. Anywayz, is er nu ook een nieuwe firmware?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Als je het over de duivel hebt 8), iemand nog leuke adressen voor de dss-25 of css-20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 17 september 2004 @ 08:43:
[...]

Als je het over de duivel hebt 8), iemand nog leuke adressen voor de dss-25 of css-20?
SE heeft het over deze:

DSS-20 or a DSS-25 desk stand installed and connected to your PC.

Is "jouw" css=20 een tikfout?

Waar zijn deze dingen het best te krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Laatst online: 08-07 14:55
6killer schreef op 17 september 2004 @ 08:43:
[...]

ik heb een USB datakabel DCU-11 kan ik daar ook mee update?

of heb ik een andere nodig graag uw hulp

Grtz Zaander

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zaander schreef op 17 september 2004 @ 08:59:
[...]

Grtz Zaander
Volgens de site van SE kun je hiermee niet updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Laatst online: 08-07 14:55
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 09:06:
[...]

Volgens de site van SE kun je hiermee niet updaten
ohw das wel ... weet je mischien hoe ik dan wel kan updaten
ik heb een vodafoon K700i

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:50

DDX

ia doen voor juiste kabels ? ;)

maar even snel juiste kabel regelen (voordat het weer offline is)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MMS/GPRS Instellingen voor KPN Mobile en Hi

MMS:
Eerst moeten we een data account instellen:
Menu > Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts > Nieuw Account
Type account: PS-data
Naam: KPN MMS
APN-adres: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: <LEEG>
Wachtwoord: <LEEG>
Wachtwoord?: Uit
Voorkeursservice: Automatisch
IP-Adres: <LEEG>
DNS-Adres: <LEEG>
Verificatie: Normaal, Geen
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit

Menu > Berichten > Instellingen > MMS
Geldigheidsduur: Netwerkmaximum
Leesbevestiging: Uit
Ontvangsstbevest.: Uit
Schrijfmodus: Onbeperkt
Auto. downloaden: Altijd
Berichten accept.: Advertenties, Anoniem
Berichtenserver: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Internetprofiel: KPN MMS

Nu zou mms moeten werken

I-Mode/GPRS Instellingen
Menu > Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts > Nieuw Account
Type account: PS-data
Naam: KPN I-Mode
APN-adres: portalmmm.nl
Wachtwoord?: Uit
Voorkeursservice: Automatisch
IP-Adres: <LEEG>
DNS-Adres: <LEEG>
Verificatie: Normaal
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit

Nu gaan we een internetprofiel instellen
Menu > Verbindingen > Datacomm. > Internetinstell. > Internetprofielen > Nieuw Profiel
Naam: KPN I-Mode
Verbinden via: KPN I-Mode
dan moet je deze opslaan, dan zie je KPN I-Mode er tussen staan, selecteer het profiel en druk op "meer > Instellingen"
Verbinden via: staat al correct (dus KPN I-Mode)
Internetmodus: WAP
IP-Adres: 010.010.100.010
Beveiliging: Uit
Druk nu op "Opslaan"
Tot slot moeten we de "geavanceerde instellingen" nog instellen,
selecteer het profiel KPN I-Mode druk op "meer > Geavanceerd > Wijz. homepage"
Titel: I-Menu
URL: http://menu/gprs/mn/main.aspx

Nu zou hij helemaal moeten werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de DSS-20/25 inclusief de USB kabel en adapter?

m.a.w wat zit er in de doos....?!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

waarom moet je trouwens perse dss-20/25 hebben
en is een usb data kabel niet voldoende ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 17 september 2004 @ 11:07:
waarom moet je trouwens perse dss-20/25 hebben
en is een usb data kabel niet voldoende ?
Dat zou je wel denken maar op de site van SE staat duidelijk dat het alleen de dss-20 en 25 betreft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik goede games downloaden (LEGAAL!!!!) voor mijn K700i ?
dus gewoon betaalde sites...
ik had een engelse site waar ze rayman 3 enzow hadden :)
maar jah dies in engeland :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eentje waarbij je niet met CreditCard hoef te betalen :/

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Hé hé .. eindelijk Orange World actief .. maar nu het volgende ... Ik wil van we e-mail client op de telefoon gebruik maken (niet e-mail binnen Orange World) ... maar nu staat bij Orange de volgende instelling:

stap 1 Druk op de joystick om in het hoofdmenu te komen
stap 2 Ga naar het icoon met de telefoon en rode en blauwe driehoek ('Verbinden'). Selecteer dit door op de joystick te drukken.
stap 3 Ga naar 'Datacommunicatie' en druk op de joystick om te selecteren
stap 4 Ga naar item 1 'Data-accounts' en druk op de joystick om te selecteren
stap 5 Ga naar 'Account toevoegen?' en druk op de joystick om te selecteren
stap 6 Ga naar 'GPRS data' en druk op de joystick om te selecteren. Voer nu het volgende in:
stap 7 Naam: Internet. Je kunt bevestigen met de joystick
stap 8 APN-naam: Internet. Je kunt bevestigen met de joystick

Da's leuk, maar het in stap 6 genoemde 'GPRS data' bestaat niet ... (alleen PS of GSM). GSM vraagt om een telefoonnummer (dus is het niet) en bij PS kan ik wel een APN invullen (stap 8). Maar als ik nu met de client mail probeer te verzenden/ontvangen dan blijft hij maar zoeken naar de server :( Heeft één van jullie al e-mail op de telefoon zelf actief (en met welke instellingen, ongeacht provider lijkt me)?

Ik heb gebeld met Orange, maar om de één of andere reden lukt het ze toch steeds weer om me met een kluitje het riet in te sturen (zal wel aan de vrijdagmiddag liggen ;)).

[ Voor 4% gewijzigd door S913 op 17-09-2004 14:27 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 08:46:
[...]

SE heeft het over deze:

DSS-20 or a DSS-25 desk stand installed and connected to your PC.

Is "jouw" css=20 een tikfout?

Waar zijn deze dingen het best te krijgen?
Dat was geen tikfout, op de accessoire site van sonyericsson staat de css-20 met speaker functie + lader + synchronisatiefunctie en de dss-25 heeft de synchronisatie (en volgens mij ook opladen, staat er alleen niet maar lijkt me logisch).

Dus ik gok dat dss-20 de css-20 is, misschien een opvolger ik weet niet waar de D en C voor staan, ik gok SS voor Synchronisation Stand.
zaander schreef op 17 september 2004 @ 08:59:
[...]

Grtz Zaander
Die werkt volgens mij niet, daar heb je een andere kabel voor nodig, er staat er een op laupro daar zou het wel mee moeten lukken (ik weet niet of je nog kan bestellen).
zaander schreef op 17 september 2004 @ 09:31:
[...]

ohw das wel ... weet je mischien hoe ik dan wel kan updaten
ik heb een vodafoon K700i
Jij kan alleen updaten als Sonyericsson (of Vodafone zelf) een update uitbrengt, omdat jij een ‘gebrandde’ telefoon heb is die ‘gelockt’ en kan je geen gewone updates doen.

@ Da-Ali-G Dat ga ik zometeen meteen uitproberen! Thnx voor posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je updaten met een seriële kabel. Dus zou je ook moeten kunnen updaten met een seriële verbinding via bluetooth. (Alleen wie durft het te proberen... >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
(Nog) niet nodig om een nieuw topic voor te openen, maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/41486/full.jpg

1 ding is wel opvallend: het toestel heeft zoals je kan zien op het display een besturingssysteem draaien die verdomd veel op de OS van de 7700 lijkt :(

[ Voor 40% gewijzigd door Ginz op 17-09-2004 16:12 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:00

OMX2000

By any means necessary...

Ginz schreef op 17 september 2004 @ 16:10:

[afbeelding]

1 ding is wel opvallend: het toestel heeft zoals je kan zien op het display een besturingssysteem draaien die verdomd veel op de OS van de 7700 lijkt :(
Symbian misschien? Maar ik vind het niet zo interessant, gewoon grappig.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of deze link al eens geplaatst is. Maar voor mensen die niet van QuickTime houden en hun videotjes willen omzetten naar .avi:

http://www.mitsoftware.com/akiles/

edit:
En ook naar animated gif!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ik vind dat scherm met draaimechanisme wel mooi bedacht, alleen als je die hand dan weer ziet wordt die erg groot (en dik) dat vind ik dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 09:55:
De MMS/GPRS Instellingen voor KPN Mobile en Hi Nu zou hij helemaal moeten werken!
Mmm... Het lijkt veel op de instellingen die ik al had (via www.gin.nl), maar ik zie dat jij WAP i.p.v. HTTP hebt ingesteld bij je internetverbinding. Dat lijkt me niet goed. Ook mis ik het poort-nummer bij het IP-adres. Wat heb je daar ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 09:55:
De MMS/GPRS Instellingen voor KPN Mobile en Hi

instellingen

Nu zou hij helemaal moeten werken!
Ik heb een beetje zitten rommelen en het lijkt er idd op dat het werkt, ik heb alleen ipv wap ->gprs ingevuld, alleen krijg ik op mn oude prepay de mms niet omdat ik daar de instellingen goed krijg.

Ik moet alleen wel zelf mn verbinding verbreken, klopt dat?

en je kan ergens bij verzenden net asl een email bc en bcc invullen, maar als je dit zou doen dan telt dat zeker ook als meerdere mms-en? of werkt t dan 1 keer versturen?

[ Voor 23% gewijzigd door 6killer op 17-09-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op 17 september 2004 @ 17:10:
[...]
Mmm... Het lijkt veel op de instellingen die ik al had (via www.gin.nl), maar ik zie dat jij WAP i.p.v. HTTP hebt ingesteld bij je internetverbinding. Dat lijkt me niet goed. Ook mis ik het poort-nummer bij het IP-adres. Wat heb je daar ingevuld?
Poortnummer? ik heb geloof ik geen poort nummer ingevoerd,
het voordeel van deze instellingen is dat het de " imode instellingen" zijn deze werken sneller dan de GIN instellingen.

wanneer je ergens een poortnummer moet invoeren moet je 9201 of 5080 invoeren (ik verw8 9201)

en nog even over WAP of HTTP, je moet WAP doen om bij het imenu te komen, HTTP zal niet werken. (iig niet bij mij :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Waarom zit er zoveel prijsverschil in die DSS-25 dingen :?

Ik zie hem op complaza voor 25, en op mening andere site voor rond de 50-60-70.
Is die 25 een extreem lage prijs, of is er verder nix mis mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

net besteld op complaza
dss-25 is dss-25 lijkt me
(en als ze wat anders opsturen betaal ik de rekening niet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Laatst online: 02-08-2022
8)7
.....
Pocket PC's kunnen niet langen via bluetooth connecten met het internet (nog wel via IRdA). Voeg "Z" toe aan het veld 'Extra dial-string modem commands' om dit te verhelpen
.....

Ik gebruik de BT connectie via gprs ontzettend veel. Werkt dat nu wel of niet met de laatste update? Het toevoegen van Z: moet dat op de pda?
Ik heb nu staan: +gfdcont=1,ÏP",ïnternet";+cgqmin=1
Wat zou het dan moeten worden?

Wil graag naar de laatste update, ik heb nu de eerste firmware nog en die is absoluut niet stabiel.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
DDX schreef op 17 september 2004 @ 20:15:
net besteld op complaza
dss-25 is dss-25 lijkt me
(en als ze wat anders opsturen betaal ik de rekening niet..)
hou ons op de hoogte wat je krijgt.

Ik heb hie een interessante link gevonden, en heb hem nog niet eerder voorbij zien komen. Gaat over mp3 kwaliteit: http://developer.sonyeric...code/java/p_java_0602.jsp

dit is interssant:
22,050 Hz, 16-bit resolution, mono, 40kbps
44,100 Hz. 16-bit resolution, mono, 64kbps

Ik heb nu een mp3 erop in 320 kbps als ringtone en dat die slaat over, nu is die met 44,100 en 64 kbps en het klinkt inderdaad goed, je hoort nog wel verschil. Maar hij hapert niet en het scheelt aanzienlijk in ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:56
Wat is uberhaupt het verschil tussen dss-20 en dss-25

• ignatius
@ All MMS-ers & WAP-pers:
Ik snap niet dat niemand gewoon de multimedia instellingen van de Sonyericsson site afhaalt. Ik heb ze er voor vodafone afgehaald, en ze werken perfect.

Verwijderd

Ik verstuur nu mijn bestanden van mijn telefoon naar mijn pc met de DCU-11 maar dit gaat best traag. Duurd vaak meer dan 2 min voor 1 foto of mp3 bestand van niet meer als 300 kb. Dit moet toch sneller kunnen d8 ik zo. Heeft iemand hier een oplossing voor.
Het is volgens mij al een x langs gekomen maar kan het niet meer terug vinden |:(

• lzandman
  • Niet online
ignatius schreef op 18 september 2004 @ 12:50:
@ All MMS-ers & WAP-pers:
Ik snap niet dat niemand gewoon de multimedia instellingen van de Sonyericsson site afhaalt. Ik heb ze er voor vodafone afgehaald, en ze werken perfect.
Omdat ze voor KPN Hi niet lijken te werken...

Maar ik heb nu alles aan de praat MMS werkt nu opeens, terwijl ik niets heb veranderd. Misschien dat de GSM van mijn vrouw eerst geen MMS accepteerde? Nadat ik vanaf haar GSM een MMS-je naar mij gestuurd had ging het andersom ook.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ginz schreef op 17 september 2004 @ 16:10:

[afbeelding]

Is dit de opvolger van de k700? Hij wordt overal genoemd als de K800a en de K900 maar volgens mij komt ie niet uit in Europa ( correct me if I'm wrong ;) )

Verwijderd

foto1
foto2
foto3
foto4
foto5
foto6
foto7

Hier wat piccy's van de iac-25 active case van sony ericsson.
Je telefoon word er erg ''dik'' van.. maar persoonlijk vind ik dat wel ok. (weet ik teminste dat ie in mn zak zit)
Zelf vind ik hem veel mooier dan een leren hoesje.
Nu gebruik ik zon hoes nooit om mijn telefoon aan mn riem te doen of iets...
het is puur voor het vervoer. En hij zit meestel in mn zak of ligt los in de auto.
Echt voor de bescherming..

Ziet er cool uit, erg stevig, met reflecterende randjes aan de zijkant.
dat ding met die knoopjes kan eraf.. is bedoeld om je riem doorheen te doen.
Zit stevig...want je moet heel hard trekken om het eraf te krijgen.

Verder zit er nog een elastisch koord bij wat er ook doorheen kan.. en daarmee schijn je hem om je pols te kunnen doen en nog iets.. maar dat ding ging gelijk de hoek in :)

ben niet goed in reviewen...dus check de piccy's maar.

pro's:

-stevig
-mooi design (persoonlijk ofcourse)
-op meerdere manieren te dragen (not for me)
-eye catcher... :) mensen willen m graag even van dichtbij zien. :)
-betere bescherming bij vallen dan een dun leren hoesje.

cons:

-slechte tot geen mogelijkheid om iets met draad aan te sluiten als je telefoon in
de case zit.
-telefoon word ''dik''. (iedereen wil klein, kleiner..kleinst...dus kan vervelend zijn)

Ik vind em tof!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 22:04:
foto1
foto2
foto3
foto4
foto5
foto6
foto7

Hier wat piccy's van de iac-25 active case van sony ericsson.
Je telefoon word er erg ''dik'' van.. maar persoonlijk vind ik dat wel ok. (weet ik teminste dat ie in mn zak zit)
Zelf vind ik hem veel mooier dan een leren hoesje.
Nu gebruik ik zon hoes nooit om mijn telefoon aan mn riem te doen of iets...
het is puur voor het vervoer. En hij zit meestel in mn zak of ligt los in de auto.
Echt voor de bescherming..

Ziet er cool uit, erg stevig, met reflecterende randjes aan de zijkant.
dat ding met die knoopjes kan eraf.. is bedoeld om je riem doorheen te doen.
Zit stevig...want je moet heel hard trekken om het eraf te krijgen.

Verder zit er nog een elastisch koord bij wat er ook doorheen kan.. en daarmee schijn je hem om je pols te kunnen doen en nog iets.. maar dat ding ging gelijk de hoek in :)

ben niet goed in reviewen...dus check de piccy's maar.

pro's:

-stevig
-mooi design (persoonlijk ofcourse)
-op meerdere manieren te dragen (not for me)
-eye catcher... :) mensen willen m graag even van dichtbij zien. :)
-betere bescherming bij vallen dan een dun leren hoesje.

cons:

-slechte tot geen mogelijkheid om iets met draad aan te sluiten als je telefoon in
de case zit.
-telefoon word ''dik''. (iedereen wil klein, kleiner..kleinst...dus kan vervelend zijn)

Ik vind em tof!
wat een onding, het is juist de bedoeling dat een mobieltje klein en licht is, hoe jij zo'n gevaarte in je zak kan krijgen is mij een groot vraagteken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 23:29:
[...]

wat een onding, het is juist de bedoeling dat een mobieltje klein en licht is, hoe jij zo'n gevaarte in je zak kan krijgen is mij een groot vraagteken 8)7
dat bedoel ik.... *zucht*... laatste keer dat ik ergens moeite voor doe.

klein en licht is een trend.. niet per se de bedoeling.
er zijn ook nog mensen met grote handen die dat niet prettig vinden..
niet zo kortzichtig...

voor mij zelf is bescherming, feit dat ik em minder makkelijk verlies en dat ik hem persoonlijk mooi vind doorslaggevend... klein en licht doen er voor mij niet toe..
maar dat had je al gelezen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb als ik s' avonds foto's maak, moet ik hem op de kleinste resolutie zetten om er voor te zorgen dat ze nog een beetje mooi worden als ik ze op een groote resolutie zet komen er allemaal van die spikkeltjes in allerei kleuren op de foto of video hebben hier meer mensen last van? en weet je hoe je dat kan stoppen zodat die wel mooie foto's maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 09:57:
ik heb als ik s' avonds foto's maak, moet ik hem op de kleinste resolutie zetten om er voor te zorgen dat ze nog een beetje mooi worden als ik ze op een groote resolutie zet komen er allemaal van die spikkeltjes in allerei kleuren op de foto of video hebben hier meer mensen last van? en weet je hoe je dat kan stoppen zodat die wel mooie foto's maakt?
externe verlichting.. het liefst helder...
deze cam maakt gewoon geen mooie foto's bij donker licht of avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met licht maakt die gewoon wel mooie foto's mooier dan mijn sharp gx10 maar waat staat die externe verlichting dan kan hem namelijk nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

externe verlichting... lampen,.. tl-balken .. etc..
ik heb het geprobeerd met night mode.. lampje aan op de foon..
maakt alleen maar bagger foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een trotse bezitter van de K700i!
Maar ik had nog een vraagje, ik denk niet dat het al is langsgekomen in dit topic:
Als je via fma verbinding maakt, dan krijg je op je K700 zo een lijst met mogelijkheden bv. itunes bedienen, ok, en dan druk ik op de terug-toets van mijn gsm, dan is die lijst dus weg. Nu de vraag: Hoe krijg je die lijst terug zonder opnieuw verbinding te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Rechts van de 'signaalsterkte' staan bij mij 3 van die vierkantjes die elkaar overlappen. Groen-Blauw-Rood
Weet iemand wat dit betekent? Een bepaalde instelling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghannes schreef op 19 september 2004 @ 16:47:
Rechts van de 'signaalsterkte' staan bij mij 3 van die vierkantjes die elkaar overlappen. Groen-Blauw-Rood
Weet iemand wat dit betekent? Een bepaalde instelling ofzo?
Dat is een profiel... Dan staat 'ie dus niet op het standaard profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 16:48:
[...]

Dat is een profiel... Dan staat 'ie dus niet op het standaard profiel.
bedanktj hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hallo mensen.

Ik had een klein vraagje.

Als ik de headset aan mijn mob koppel.
Ik ga dan even een mp3 beluisteren via mediaspeler.
dan wil ik de mediaspeler minimaliseren en op toetsblokering zetten.
Als ik dat doe hoor ik geen muziek meer! :( Heel vaag want ik terug ga naar het menu of ik wil een smsje sturen dan hoor ik weer muziek. :S

Dus als het mobieltje in stand-bij of begin scherm staat dan hoor ik geen geluid.
er staat ook zon vaag dingetje boven op het scherm. ( soort van een praat wolkje met een geel geval er in)..

Wie weet wat dat betekend en Wie weet hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die het gelukt is om GPRS via telfort aan de praat te krijgen en het stap voor stap wil uitleggen hoe of wat?

Ik heb zelf 4 keer met de helpdesk gebeld. Zij weten feitelijk bijna niks dan het opsturen van een mms met de juiste instellingen. Het installeren echter daarvan heeft tot nu toe niks geholpen.

Zij geven tevens aan dat je dan de INTERNETMODUS op "http" moet zetten en moet kiezen voor de optie PROXY "Ja".

Ook dit werkt echter niet.

Ik heb echt alles al geprobeerd en veel sites afgesurfd. Ik ben een beetje radeloos.

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 20:59:
Is er iemand die het gelukt is om GPRS via telfort aan de praat te krijgen en het stap voor stap wil uitleggen hoe of wat?

Ik heb zelf 4 keer met de helpdesk gebeld. Zij weten feitelijk bijna niks dan het opsturen van een mms met de juiste instellingen. Het installeren echter daarvan heeft tot nu toe niks geholpen.

Zij geven tevens aan dat je dan de INTERNETMODUS op "http" moet zetten en moet kiezen voor de optie PROXY "Ja".

Ook dit werkt echter niet.

Ik heb echt alles al geprobeerd en veel sites afgesurfd. Ik ben een beetje radeloos.

tnx
Ook al die instellingen op sonyericsson.com geprobeerd? Ze worden gratis naar je gsm verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn K700i heeft een klein software foutje, namelijk bij de bereikindicatie staat een foutje er staat een blauw stuk erboven

hier een foto
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sammy.fleuren/telefoon.jpg

weet iemand wat ik hier aan kan doen? of moet ik gewoon terug naar de winkel gaan.

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 23:39:
Mijn K700i heeft een klein software foutje, namelijk bij de bereikindicatie staat een foutje er staat een blauw stuk erboven

hier een foto
[afbeelding]

weet iemand wat ik hier aan kan doen? of moet ik gewoon terug naar de winkel gaan.

bedankt!
Wat dacht je van de handleiding lezen en uit te vinden dat dat blauw voor gprs bereik staat.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Laatst online: 02-08-2022
K700i en iPAQ 4150: BT gprs:

Ik gebruik de BT connectie via gprs ontzettend veel. Werkt dat nu wel of niet met de laatste update? Heb nu nl. problemen, draai overigens nog niet de laatste firmware.

Het toevoegen van Z: moet dat op de pda?
Ik heb nu staan: +gfdcont=1,ÏP",ïnternet";+cgqmin=1
Wat zou het dan moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 23:39:

hier een foto
[afbeelding]

bedankt!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sammy.fleuren/telefoon.JPG bedoel je zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Dat blauwe gedeelte boven je bereik is inderdaad voor je gprs. Ff je handleiding lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

ignatius schreef op 20 september 2004 @ 10:32:
Dat blauwe gedeelte boven je bereik is inderdaad voor je gprs. Ff je handleiding lezen....
[lichtelijk offtopic]
Tja dat is al vaker gezegd, maar mensen wachten liever een (paar) uur hier op reactie dan 15 minuten in een handleiding bladeren.
[/lichtelijk offtopic]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Net terug van vakantie en heb net even flink bij zitten lezen :)

Heb enkele pagina's terug gelezen dat, wanneer je een branded K700i hebt (zoals ik van T-Mobile) je moet wachten tot T-Mobile een ge-update firmware versie uitgeeft. Dit klopt toch?

Mijn vraag is of deze vervolgens wel te verkrijgen is via een SESP of dat dit dient te gebeuren via T-Mobile?

Heb overigens volgens mij de eerste fw en ben eigenlijk nog niet tegen problemen aangelopen. Enige is dat ik geen waarschuwing krijg als batterij bijna leeg is (zoals bij mijn T610) ledje bovenop gaat wel branden maar dat valt bijna niet op...ik lette hier pas op toen foon uitging tijdens gesprek en ik hem daarna weer aanzette. Toen kreeg ik wel ook meteen de waarschuwing op mn scherm dat batterij leeg was :?

[ Voor 3% gewijzigd door robbydw op 20-09-2004 12:11 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Startpost --> reviews --> Howard ForumS en niet HowardS Forum!
Link werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
@Robbydw:
Ik ben bij een SESP geweest waar ze volgens mij ook over de firmware beschikken van vodafone en t-mobile, of ik heb het verkeerd begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 13:50:
Ik ben ook een trotse bezitter van de K700i!
Maar ik had nog een vraagje, ik denk niet dat het al is langsgekomen in dit topic:
Als je via fma verbinding maakt, dan krijg je op je K700 zo een lijst met mogelijkheden bv. itunes bedienen, ok, en dan druk ik op de terug-toets van mijn gsm, dan is die lijst dus weg. Nu de vraag: Hoe krijg je die lijst terug zonder opnieuw verbinding te maken?
Volgens mij via accessoires in het Verbindingen of Bluetooth menutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel vervelend probleem met mijn K700i. Degene waarmee ik bel hoort de hele tijd van die stoorgeluiden, net als wanneer je je gsm bij een speaker houd ofzo, ik hoor het zelf ook wel maar dan wat zachter op de achtergrond.

Het lijkt wel alsof de antenne op de telefoon zelf stoort, zou ik hem nu terug moeten brengen en weken moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
albert04 schreef op 19 september 2004 @ 20:45:
Hallo mensen.

Als ik dat doe hoor ik geen muziek meer! :( Heel vaag want ik terug ga naar het menu of ik wil een smsje sturen dan hoor ik weer muziek. :S

Dus als het mobieltje in stand-bij of begin scherm staat dan hoor ik geen geluid.
er staat ook zon vaag dingetje boven op het scherm. ( soort van een praat wolkje met een geel geval er in)..

Niemand??

Het is erg irratant omdat ik vaak op de fiets naar muziek luister. Ik moet mijn mobiel ergens in het menu zetten zodat ik de muziek weer hoor. Dus ik kan hem niet meer op toetsblokkering zetten :(

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 15:00:
Ik heb een heel vervelend probleem met mijn K700i. Degene waarmee ik bel hoort de hele tijd van die stoorgeluiden, net als wanneer je je gsm bij een speaker houd ofzo, ik hoor het zelf ook wel maar dan wat zachter op de achtergrond.

Het lijkt wel alsof de antenne op de telefoon zelf stoort, zou ik hem nu terug moeten brengen en weken moeten wachten?
Heb je dit probleem altijd of alleen als je op een bepaalde plek / locatie bent?

Ik heb dit probleem namelijk ook maar alleen als ik op mijn werk ben. Ik heb het idee dat dit bij mij komt omdat we hier op de zaak een MD110 telefooncentrale hebben van Ericcson en dat het bijbehorende draadloze tel. netwerk hiervan stoort op de frequentie

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albert04 schreef op 19 september 2004 @ 20:45:
Hallo mensen.

Heb ik ook! Hoe ik dit oplos: als je in je mediaplayer op *(ster)
dan komt er te staan 'blok. aan' dan kun je je toetsenbord blokkeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAARSCHUWING:

Bestel NIET een DSS-25 bij complaza.

Je krijgt dan een 2de hands syncstation van een oude P800. Dit ziet er wel uit als een DSS-25 maar het is in werkelijkheid een DCU-11 kabel in een ander jasje. Hij wordt in Windows ook herkend als DCU-11, DSS-25 drivers werken niet!

Ik ga maar eens mailen hoe ze het denken op te lossen...

Werkt de Update Service eindelijk, kan ik nog niet updaten :-(
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.