Eergister mijne binnengekregen
Batterij valt me mee, na de eerste keer laden, nu al 1,5 dag (beetje bellen, veel kloten met BT) en nog steeds pas 1/3de verbruikt ..
Enige waar ik tegenaanloop is (zoals eerder ookal voorbij gekomen), dat elke keer dat ik hem aanzet hij om de taal vraagt en de wizard start ... ook als ik 'Nee' aangeeft of de wizard de volgende keer weer gestart moet worden doet ie dat toch
Ik hoop niet dat het een hardware fout is (zoals eerder gemeld), maar dat het vanzelf overgaat (zoals ook al eerder gemeld)
Als ik een keer in de buurt ben, voor de zekerheid ff langs een SESP ...
Maja, vooralsnog errug tevreden met de telefoon! (Kan nog wel ff leven met die wizard)
Enige waar ik tegenaanloop is (zoals eerder ookal voorbij gekomen), dat elke keer dat ik hem aanzet hij om de taal vraagt en de wizard start ... ook als ik 'Nee' aangeeft of de wizard de volgende keer weer gestart moet worden doet ie dat toch
Maja, vooralsnog errug tevreden met de telefoon! (Kan nog wel ff leven met die wizard)
[ Voor 12% gewijzigd door S913 op 15-09-2004 08:29 . Reden: Moeilijk he, typen op de vroege morgen ;o) ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft