Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.541 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 13:17:
Weet iemand nog een site waar je gratis afbeeldingen,spelletjes enz kan downloaden??????????????
k-700.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 14:19:
Hoe groot is de zend afstand van de blue tooth in de k700i

ik kan namelijk kiezen uit een blue tooth adapter van 100m en een van 20 m
De telefoon kan tot 10 meter. Het is wel verstandig om een adapter te kopen met een bereik van 100m, misschien dat je volgende telefoon deze ondersteunt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 09:58
w000000t, kheb 'm!!! Moet all1 nog w8en tottie is opgeladen. Echt supertelefoon!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ignatius,

jij had hem toch ook via gsm.tv besteld ???
Goeie service ??

Ben nl. al 2 dagen aan het wachten op mijn TPG Post tracker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een gedownload spelletje op me telefoon zetten?Heb ik daar een programma voor nodig of al die kleine bestandjes gewoon op me telefoon zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:41:
Ignatius,

Goeie service ??

Oh, had hun gemaild en de SE K700i hadden ze niet meer op voorraad ;(
Maandag wordt ie pas verstuurd. Die gasten mailen wel snel terug zeg ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 19:41
Weet iemand wat voor accessoires je standaard bij een k700 krijgt? Ik zag al dat er een stereo headset bij zit met ingebouwde antenne voor de radio. Dus graag een lijstje met wat er allemaal in de doos zit :)

Nog iets: Heeft iemand al ervaring met een k700 in combinatie met linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is echt super, iemnd in me klas heeft hem alleen jammer dat ik een maand geleden een t610 gekocht heb.
Misschien na 5 maanden ofzo dat hij onder de 300 euro zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manyac
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:30:
Misschien na 5 maanden ofzo dat hij onder de 300 euro zakt.
Ik zag 'm net bij beena (via www.telecomvergelijker.nl) voor 329,95 + 7,50 verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manyac schreef op 10 september 2004 @ 18:02:
Weet iemand wat voor accessoires je standaard bij een k700 krijgt? Ik zag al dat er een stereo headset bij zit met ingebouwde antenne voor de radio. Dus graag een lijstje met wat er allemaal in de doos zit :)

Nog iets: Heeft iemand al ervaring met een k700 in combinatie met linux?
Toestel
Accu (700mAh)
Lader
Headset
CD-ROM met PC Suite
Handleiding

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/review/sonyericsson_k700i/foto01.jpg

staat gewoon in de review op nieuwemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manyac schreef op 10 september 2004 @ 18:33:
[...]

Ik zag 'm net bij beena (via www.telecomvergelijker.nl) voor 329,95 + 7,50 verzendkosten
Dan mag je me die exact linken.....
De K700i is daar 382 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes dat hij nu al voor 329 te krijgen is, nog steeds teveel voor want die t610 is net nieuw en om nou meteen een nieuwere te kopen die veel beter is maar die oude/nieuwe werkt nog is beetje overdreven, wil wel :P

Ik zla het in e gaten houden, want als ij bijvoobeeld 250 word is het wel heel aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:55:
Hoe kan ik een gedownload spelletje op me telefoon zetten?Heb ik daar een programma voor nodig of al die kleine bestandjes gewoon op me telefoon zetten
***.jar -> rechts klikken -> kopiëren naar -> bluetooth -> k700i
zo komen ze meteen op de juiste plek.

---- oh ehh.. wat is het voordeel van 100 meter bluetooth aan je pc?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manyac
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 18:42:
[...]

Dan mag je me die exact linken.....
De K700i is daar 382 euro
Ga naar www.beena.nl, kies voor GSM toestellen, en dan voor Sony-Ericcson. De K700i staat dan bovenaan.
Link naar interne frame: http://www.beena.nl/sec/shop/artikel.php?m_id=9&info=2

Het enige vage aan die shop is dat ik geen reviews zie in de shop-survey....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal :D Ik heb vorige week een K700i gekocht :D Ben er heel tevreden mee, maar ik heb een klein vraagje/probleempje..

Ik heb het heeeeeeeeeeeeleeee internet doorgespit maar niemand kan tot nu toe iets vinden over dit probleem..

Ik was aan het prutsen met m'n telefoontje en dacht laat ik eens een master reset doen lekker alles schoon alles weg en gewoon even m'n eigen telefoontje instellen.

Nu ging dat probleemloos, maar...

Sinds ik dat gedaan heb zitten er in m'n telefoon 3 favorieten namelijk Sony Fun, M-guide, Sony Ericsson. Okay nou.. opzich niet erg natuurlijk..maar die favorieten staan in elke map. Zelfs in m'n games map.. en dat was voorheen niet het geval. Nu ben in naar internet browser gegaan en vervolgens de favorieten verwijderd, maar nog steeds staan ze in elke map.. Het enige wat ik ermee kan doen is Info of Ga naar.. dus de optie verwijderen is er gewoon niet. Ook C voert niets uit.. Ik heb daarna nog een keer gereset, maar geen resultaat..

Ik zal hem binnenkort opsturen naar een service point voor een update, zouden die het er uit kunnen halen?

Alvast bedankt :D

Inca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:15:
[...]

De telefoon kan tot 10 meter. Het is wel verstandig om een adapter te kopen met een bereik van 100m, misschien dat je volgende telefoon deze ondersteunt....
eh ja dankju ik heb die van blue tooth van 100 meter via mijn werk mocht kiezen mwa was niet zo moelijk :D

wel jammer dat telefoon maar 10 meter kan

hier nog een vraag kun je met je blue tooth via je pc op je k700 internetter xhtml 'e n ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP_ de vodafone versie van de k700i kun je toch geen mp3 ringtones gebruiken.... maar op die van t mobile tog wel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je die video filmpjes op pc afdraaien met sony ericson software omzetten naar mpeg ?

of gewoon codec downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie info :D

Accessing the Service Menu

Type the following key combination to access your service menu:
>*<<*<*

where...

> is move the joystick right
< is mover the joystick left
* is press the star key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Is er hier iemand die een review wilt schrijven over de SonyEricsson K700?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:41:
Ignatius,

Goeie service ??

Mm, ik lees net dat ze 'm nu niet meer op voorraad hebben. Ik denk dat ik de laatste had.... Sorry.

Maar geloof me, het is het wachten waard. Ik zit nu met een vriend van me te sms-en, en ik heb m'n telefoon nog niet aangeraakt, gewoon via FMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:33

JT

VETAK y0

Ginz schreef op 10 september 2004 @ 22:58:
Is er hier iemand die een review wilt schrijven over de SonyEricsson K700?
Ik wil wel volgende week ergens, maar ik weet niet zeker of ik er volgende week tijd voor heb.

Waar zijn btw mijn tips in de SP :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 22:00:
hoe kun je die video filmpjes op pc afdraaien met sony ericson software omzetten naar mpeg ?

of gewoon codec downloaden ?
Ik heb het nog niet met m'n K700 geprobeerd, maar ik weet dat Real Player bepaalde mobiele filmformaten ondersteunt. Ik las wel eens van die reviews van mobiele telefoons en daar stonden dan vaak voorbeeld-filmpjes bij die gemaakt waren met die telefoons. Die filmpjes kon ik altijd afspelen in Real Player.

Mij viel trouwens een bug op in de kalender. Als ik tussen 23:00 en 00:00 uur een nieuwe afspraak in mijn kalender wil zetten, dan kiest 'ie als datum altijd de volgende dag. Zal wel met tijdzone-instelling te maken hebben... Dat 'ie er per ongeluk een uurtje bij op telt. Heb de oude firmware (R2A..).

What's the speed of Dark?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:47

OMX2000

By any means necessary...

Misschien is de link al langsgekomen, maar hier staan echt gaaave themes : http://www.pitpublishing.com/design/k700-themes.html
Het gave is dat de kleuren van de menu's ook goed gekozen zijn zodat alles nog leesbaar is...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
JT schreef op 10 september 2004 @ 23:40:
[...]

Ik wil wel volgende week ergens, maar ik weet niet zeker of ik er volgende week tijd voor heb.

Waar zijn btw mijn tips in de SP :P
Welke?

-

• JT
  • Laatst online: 11:33

JT

VETAK y0

Die ik via ICQ had gegeven :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Verwijderd

Ik heb net een paar spelletjes gedownload van k-700.com maar als ik het uitpak zijn het echt veel kleine bestandjes en geen jar bestandjes alleen Class,DAT,PING enz hoe moet ik dit nou doen om het spelletje op me telefoon te krijgen

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 00:44

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:32:
Ik heb net een paar spelletjes gedownload van k-700.com maar als ik het uitpak zijn het echt veel kleine bestandjes en geen jar bestandjes alleen Class,DAT,PING enz hoe moet ik dit nou doen om het spelletje op me telefoon te krijgen
Dat zip of rar bestandje wat je had gedownload moet je eens renamen naar .jar en dan naar je telefoon sturen.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

En hoe doe ik dat dan een jar bestand van maken

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:02:
Gewoon het gedownloade bestand (zal waarschijnlijk wel .zip of .rar zijn) renamen naar .jar.

Wel even kijken of de extensies aanstaan in je explorer

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 21:45
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:02:
Gebruik a.u.b. de search eens! Dit komt zo vaak al voorbij in eerdere posts! |:(

Heb de telefoon zelf nu al ongeveer 2 maanden. Batterytime is nu ongeveer 4 dagen (ongeveer 1/2 uur bellen per dag, bluetooth, spelletje, etc.).
Zeer tevreden _/-\o_

• Xandrios
  • Laatst online: 11:05
Ghannes schreef op 09 september 2004 @ 17:44:
Ginz, hier wat voor in de startpost. Het zijn 250 fullscreen java games voor de K700.

***mag niet***
Mede mogenlijk gemaakt door modcase.
Zie je email. Dit is gewoon illegaal.

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Zijn er eigenlijk handige bluejack programma's voor de k700i. Freejack werkt namelijk niet. Ook de lite versie niet.

Nu moet je steeds een contact sturen naar een telefoon maar ik zou liever zien dat zo'n programma met intervallen zoekt en dan naar telefoons een berichtje stuurt.

Verwijderd

eyyy,
kan iemand mij vertellen hoe ik gratis kan internetten op me phone. Dan bedoel ik via Bluethooth.... :)

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 16:06
Xandrios schreef op 11 september 2004 @ 14:03:
[...]
heb 't al lang verwijderd hoor, al voor dat jij 't zei :+

Zie je email. Dit is gewoon illegaal.
Jaja heb 't al lang verwijderd. Heb mijn 'fout' hersteld dus 't is al goed hoor
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 17:12:
eyyy,
kan iemand mij vertellen hoe ik gratis kan internetten op me phone. Dan bedoel ik via Bluethooth.... :)
ging dat maar

[ Voor 40% gewijzigd door Ghannes op 11-09-2004 19:08 ]

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe Bluetooth werkt? Ik heb een Belkin-dongle gekocht en ik heb gepaired met mijn foon maar meer doet ie niet. Het enige wat ik kan doen is de control van het bureaublad overnemen...?

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Belangrijk dat je drivers installeert bij mij was dat WIDCOMM oid. Dus de drivers die plug en play geinstalleerd worden zijn niet goed. ( zie andere postst van mij in dit topic)

• lzandman
  • Niet online
Tjonge, ik ben normaal geen persoon om te gaan gooien met RTFM's enz., maar het wordt nu toch wel heel erg in dit topic :'( Het lijkt wel of niemand de zeer informatieve start-post leest. Ik zie zo vaak dezelfde vragen voorbijkomen, over hoe je bluetooth aan de gang krijgt, over hoe je games naar je foon moet kopieren, over wat de laatste firmware is... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firmware? :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
lzandman schreef op 11 september 2004 @ 23:06:
Tjonge, ik ben normaal geen persoon om te gaan gooien met RTFM's enz., maar het wordt nu toch wel heel erg in dit topic :'( Het lijkt wel of niemand de zeer informatieve start-post leest. Ik zie zo vaak dezelfde vragen voorbijkomen, over hoe je bluetooth aan de gang krijgt, over hoe je games naar je foon moet kopieren, over wat de laatste firmware is... *zucht*
Ik wilde het al niet zeggen |:(
Dus...lees de start-post en/of gebruik de zoekfunctie.

Effe wat anders. Vandaag was mijn accu zo goed als leeg volgens de indicator, maar het rode ledje knipperde niet. Nu had ik het geluid uitgezet middels # toets. Normaal gesproken zou deze toch gaan knipperen als de accu waarschuwing gegeven was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:08

Laguna

Connaisseur

austin_77 schreef op 12 september 2004 @ 00:47:
[...]

Ik wilde het al niet zeggen |:(
Dus...lees de start-post en/of gebruik de zoekfunctie.

Effe wat anders. Vandaag was mijn accu zo goed als leeg volgens de indicator, maar het rode ledje knipperde niet. Nu had ik het geluid uitgezet middels # toets. Normaal gesproken zou deze toch gaan knipperen als de accu waarschuwing gegeven was?
Ja.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op internet gezocht voor de k700, maar bij sommige sites stond er k700i.
Is dit een andere telefoon en wat is dan het verschil met de k700??

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 11:16:

_/-\o_
totaal geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 11:16:

_/-\o_
Dit mag ook wel een keer in de SP opgenomen worden deze vraag is ook al zo vaak voorbij gekomen, de verwarring komt eigenlijk door Nokia die nog wel eens updates van toestellen uitbrengt en er dan een "i" achter plakt.

Nog één keer dan:

K700i = de internationale versie voor alle landen behalve china
K700c = de chinese versie
K700 = de algemene naam voor dit toestel

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
Laat ik mijn vraag anders formuleren daar deze gezien bovenstaand antwoord :+ niet echt duidelijk naar voren lijkt te komen.
Heeft er nog iemand dit gehad (het niet knipperen van het rode ledje terwijl de battery-indicator aangeeft dat je accu zo goed als leeg is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

austin_77 schreef op 12 september 2004 @ 15:15:
[...]

Laat ik mijn vraag anders formuleren daar deze gezien bovenstaand antwoord :+ niet echt duidelijk naar voren lijkt te komen.
Heeft er nog iemand dit gehad (het niet knipperen van het rode ledje terwijl de battery-indicator aangeeft dat je accu zo goed als leeg is)?
Hier ook dat probleem. Toevallig één keer gehad vorige week dat ik hem wel zag knipperen, maar zoals nu ook, is de batterij zo goed als leeg maar geen knipperend ledje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10 14:09
hm heb net een winamp hid geprobeert, maar net als die van FMA is die kennelijk alleen voor WA2 :/
Iemand die weet of er ook een versie voor 5 rondzwerft?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Lord_Mithril schreef op 12 september 2004 @ 15:19:
hm heb net een winamp hid geprobeert, maar net als die van FMA is die kennelijk alleen voor WA2 :/
Iemand die weet of er ook een versie voor 5 rondzwerft?
Is al in deel 3 of deel 2 van dit topic voorgekomen, maar je kan winamp2.hid gewoon gebruiken voor WinAmp 5.... gebruik het hier zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
DoRRoN schreef op 12 september 2004 @ 15:37:
[...]

Is al in deel 3 of deel 2 van dit topic voorgekomen, maar je kan winamp2.hid gewoon gebruiken voor WinAmp 5.... gebruik het hier zelf ook.
hmz.. werkt idd.. maar alleen als je winamp geselecteerd hebt.. had gehoopt dat het net als die sneltoetsen op mn keyboard werkte.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

[...]

Hehe :+

Maar ik heb dat iig nog niet gehad/gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Samsung E710 maar ik wil misschien de Sony Ericsson K700 kopen.
Maar is de K700 echt een stuk beter dan de E710?

En kan je met bluetooth ook games GRATIS naar je telefoon sturen??

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:40:

_/-\o_ _/-\o_
Als je de juiste site's weet wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:40:

_/-\o_ _/-\o_
Antwoord op je eerste vraag:

Ja, hij is stukken beter. De camera is beter, scherm is groter, meer geheugen heeft bluetooth, enzovoort. En ik vind de K700i ook mooier dan de E710, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dat ik het toestel heb (maandje, schat ik zo) gebeurd dat. Nog nooit heb ik het LEDje zien knipperen en dat is toch wel vreemd. Het is dan net alsof de accu niet volledig leeg is? En als dat zo is, kun je daar later problemen mee krijgen dacht ik?

Verder ben ik benieuwd of de gemailde S.E.-manager ons meer over My Friends kan vertellen morgen. Dat X-Messenger ziet er trouwens ook wel aardig uit (van de plaatjes, nog niet het programma gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me eigenlijk afvraag, na weer wat Symbian-apps geprobeerd te installeren, is op welk mobile-OS de K700 draait? Symbian blijkbaar niet, een Windows-variant ook niet. Welk dan? En wat valt daar aan te tweaken?

Wat ik bijvoorbeeld mis, is om het bureuablad als lijst weer te geven. Alle opties onder elkaar, in plaats van iconnen geplaatst 3x4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt een K700i te kopen in duitsland.

Enige zaak waar ik een beetje een probleem mee heb is dat het een mobieltje is uit een E-plus contract. Zoiets brengt namelijk 'branding' met zich mee meestal op de cover of in de software, soms beide.

Ik heb de verkoper hier een vraag over gesteld en die zegt dat het vrij beperkt is bij E-plus, enkel opstart & afsluiten en wat instellingen die je zo kan veranderen.

Is hier iemand die mij daar meer over kan vertellen, een goede website weet, nuttige tips of info heeft?

Alvast bedankt!

VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 22:14:
Sinds dat ik het toestel heb (maandje, schat ik zo) gebeurd dat. Nog nooit heb ik het LEDje zien knipperen en dat is toch wel vreemd.
Ik heb 'm ook nog nooit zien knipperen, afgezien van de door mij gestarte LED-test die ik uitgevoerd heb vanuit het service-menu. Maar ik laad mijn K700i ook altijd op als 't accu-metertje rood begint te worden. Volgens mij begint dat LEDje pas als de accu-spanning echt laag is. Raar eigenlijk, want door dat LEDje gaat je accu weer sneller leeg, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 23:15:
Wat ik me eigenlijk afvraag, na weer wat Symbian-apps geprobeerd te installeren, is op welk mobile-OS de K700 draait? Symbian blijkbaar niet, een Windows-variant ook niet. Welk dan? En wat valt daar aan te tweaken?

Wat ik bijvoorbeeld mis, is om het bureuablad als lijst weer te geven. Alle opties onder elkaar, in plaats van iconnen geplaatst 3x4.
Van wat ik heb gelezen her en der is het wel symbian maar een aangepaste versie.
Ze hadden er wat uitgesloopt wat sommige apps nodig hebben, ben ff naam kwijt wat maar das de reden.

Overigens gaat mij led wel knipperen als ie bijna op is..

[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 13-09-2004 00:26 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 13 september 2004 @ 00:25:
Van wat ik heb gelezen her en der is het wel symbian maar een aangepaste versie.
Ze hadden er wat uitgesloopt wat sommige apps nodig hebben, ben ff naam kwijt wat maar das de reden.
Het is geen Symbian, want anders had 'ie hier wel bij gestaan.

Het is gewoon een OS dat ze zelf gemaakt hebben en waar ze verder geen mededelingen over lijken te doen (ik kan er weinig over vinden op hun developers-website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
lzandman schreef op 11 september 2004 @ 23:06:
Tjonge, ik ben normaal geen persoon om te gaan gooien met RTFM's enz., maar het wordt nu toch wel heel erg in dit topic :'( Het lijkt wel of niemand de zeer informatieve start-post leest. Ik zie zo vaak dezelfde vragen voorbijkomen, over hoe je bluetooth aan de gang krijgt [...]*zucht*
uit de startpost:
Als de K700 en de PC 'gepaired' zijn, kan je de verbinding tot stand brengen. Bij deze is je K700 draadloos aan je PC gekoppeld.
dit lukt mij nog net wel, maar het is des te vreemder dat ik dan nog geen bestandsoverdracht kan doen tussen mijn PC en telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik weet niet of het al eens een keer langsgeweest is in dit topic (ik kan het niet vinden via de search):
Wat is het nadeel van de T-Mobile K700i (dus de branded phone) t.o.v. de normale K700i.
Behalve natuurlijk de o zo mooie T-Mobile sticker die erop zit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch raar.. kreeg bij telfort een nonbranded simlock vrije k700 :) bij een abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi ook. gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er geen zwaardere accu's te verkrijgen voor de K700? Want het enige wat ik nu toch wel mis is de battery-performance van mijn Nokia.
Er zit nu een 700 mAh Li-polymeer accu in, ik kan alleen via de Global SE site niets vinden.
Misschien dat iemand dat hier weet.

Of kun je helemaal geen zwaardere accu erin zetten omdat ie dan doorbrandt ofzo? (me = stroom n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er eentje op het oog die geen Nederlandstalige menu heeft. Is het mogelijk om dit achteraf nog aan te passen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 14:24:
Ik heb er eentje op het oog die geen Nederlandstalige menu heeft. Is het mogelijk om dit achteraf nog aan te passen? :?
Ik weet niet of het mogenlijk is om nederlandstalige firmware ofzo erop te zetten? Of is de firmware niet bepalend voor de talen op 't toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ghannes schreef op 13 september 2004 @ 14:41:
[...]

Ik weet niet of het mogenlijk is om nederlandstalige firmware ofzo erop te zetten? Of is de firmware niet bepalend voor de talen op 't toestel?
Jawel, de firmware is bepalend voor de beschikbare talen in het menu. Voor de Nederlandse taal heb je van een willekeurige firmware de EU3 versie nodig.

Waarschijnlijk wil een SESP vast voor jou wel even de taal wijzigen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:47

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 12:27:
Zijn er geen zwaardere accu's te verkrijgen voor de K700? Want het enige wat ik nu toch wel mis is de battery-performance van mijn Nokia.
Er zit nu een 700 mAh Li-polymeer accu in, ik kan alleen via de Global SE site niets vinden.
Misschien dat iemand dat hier weet.

Of kun je helemaal geen zwaardere accu erin zetten omdat ie dan doorbrandt ofzo? (me = stroom n00b)
Ik vermoed dat het wel mogelijk moet zijn, maar of ze ook beschikbaar zijn is een tweede.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 13 september 2004 @ 15:00:
[...]

Jawel, de firmware is bepalend voor de beschikbare talen in het menu. Voor de Nederlandse taal heb je van een willekeurige firmware de EU3 versie nodig.

Waarschijnlijk wil een SESP vast voor jou wel even de taal wijzigen.
Op die manier (firmware upgrade?) kan ik ook de 'branding' van E-plus eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:21
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:43:
[...]

Op die manier (firmware upgrade?) kan ik ook de 'branding' van E-plus eruit halen?
Ja je kan m flashen en dan heb je de standaard software erop zoals een gewone unbranded versie (geen my friends waarschijnlijk). Maar omdat jij een gebrande versie heb, weet ik niet of ze het doen. Het is wel een duitse aanbieder dus ik heb geen idee wat ze erover zeggen (ze zullen wel geld willen zien ;)). vodafone en orange of t-mobile worden volgens mij niet unbranded gemaakt.

Wat ik me nu alleen afvraag is als je het synchstation koopt en zelf gaat flashen (kan dit trouwens al? iemand geprobeert?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:43:
[...]

Nee, dat zullen ze nooit voor jou doen. Dat mogen ze namelijk niet.
En omdat jij een E-Plus firmware er in heb staan, mogen ze helemaal niks doen. Dus ook niet jouw taal wijzigen. Dan is er nog maar 1 oplossing, en dat is een 'hier niet te bespreken' oplossing. Het unlock van je toestel en daarna een andere firmware erin laden, maar over het praten van hoe precies en waar, dat is hier dus niet toegestaan.

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 13-09-2004 16:02 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:21
Ginz schreef op 13 september 2004 @ 16:02:
[...]

Nee, dat zullen ze nooit voor jou doen. Dat mogen ze namelijk niet.
En omdat jij een E-Plus firmware er in heb staan, mogen ze helemaal niks doen. Dus ook niet jouw taal wijzigen. Dan is er nog maar 1 oplossing, en dat is een 'hier niet te bespreken' oplossing. Het unlock van je toestel en daarna een andere firmware erin laden, maar over het praten van hoe precies en waar, dat is hier dus niet toegestaan.

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Zitten op de gebrande versies een lock? Kunnen ze dan helemaal niet geflashed worden, of alleen de firmware versies die door vodafone etc uitgebracht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
6killer schreef op 13 september 2004 @ 16:03:
[...]

Zitten op de gebrande versies een lock? Kunnen ze dan helemaal niet geflashed worden, of alleen de firmware versies die door vodafone etc uitgebracht worden?
Je kan alleen maar een firmware upgrade krijgen als de provider waarvan jij je K700 heb gekocht een nieuwe firmware ter beschikking heeft gesteld bij een SESP.
En ja, als je een gebrande K700 heb, dan is hij automatisch ook gelocked.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:08
Nou ik heb zojuist mijn k700 laten updaten naar R2L002 :), het leek goed te werken maar toen ik thuis kwam merkte ik dat ik elke keer de setup wizard krijg als ik hem aan zet |:( Heeft er misschien iemand het zelfde probleem (gehad) ? of wordt het weer een ritje naar een SE service point :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn k700 inmiddels ook gekregen van T-Mobile. Ben er prima tevreden over, ook al zit er de oude firmware op. Maar ik heb er 1 vraagje over. Heeft iemand de pin lay-out van de k700. Ik heb nog een SE connector liggen en dacht mezelf €25,= te besparen door zelf een USB kabeltje in elkaar te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Die is precies hetzelfde als andere SE's.

Na 1 minuut Google-werk

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 13 september 2004 @ 17:47:
Die is precies hetzelfde als andere SE's.

Na 1 minuut Google-werk
Ok bedankt! Ik wist alleen niet zeker of elke SE dezelfde interface gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 17:50:
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb al een paar dagen mij k700i, software geinstaleert enzzz, maar om b.v. een mp3 op mij telefoon te krijgen via bluetooth moet ik dan nog een apparaartje van bluetooth erbij kopen? zo ja wat dan? En waar kan ik die dan het beste kopen.

BVD,

Paul
je hebt nodig: bluetooth adapter van sitecom of ander merk (dertig euro) en je hebt nodig een of ander programma om je mp.3 tjes mee in te korten (is wel handig want dan passen er meer op je foon), meer is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 13:27:
ik heb even een klein vraagje over het mms gebruik, heb de instellingen allemaal perfect staan, maar wanneer ik een mms verstuur, verplaatst ie hem naar postvak uit en dan doet ie niks meer verder, wat is hier het probleem, kom er niet uit.

Thx, Roach

oja heb kpn hi btw
ja dat probleem heb ik ook

ik kan mms versturen, gaat ie eerst naar postvak uit, vervolgens komt mijn mms je niet aan bij ontvanger. Schijnt aan kpn te liggen. instellingen zijn ook gewoon goed. bij BC wisten ze t ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Stukje terug word er gesproken over een inkoopactie van folie. Nu heb ik een bestelling gedaan op m5000.de, maar volgens mij kan ik helemaal geen geld overmaken naar die gozer. Ik heb 'm al een mailtje gestuurd.
Maar ik kan me herrinneren dat ik op een nederlandse site ook iets heb gezien van een inkoopactie. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
Wie kan er verbinding krijgen met zn k700 onder SP2 Windows XP?

Toen ik SP1 draaide zat er nie verotte BT software van sp2 er nog niet bij. Nu is alles zo gemaakt dat niks meer werkt.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op 13 september 2004 @ 22:57:
Stukje terug word er gesproken over een inkoopactie van folie. Nu heb ik een bestelling gedaan op m5000.de, maar volgens mij kan ik helemaal geen geld overmaken naar die gozer. Ik heb 'm al een mailtje gestuurd.
Maar ik kan me herrinneren dat ik op een nederlandse site ook iets heb gezien van een inkoopactie. Kan iemand mij helpen?
lukt wel hoor..
als je online bankiert moet je gewoon een internationale betaling doen in europa..
en dan de iban nummers etc invullen.

staat in het mailtje wat je krijgt als je een bestelling plaatst.
ik had het vrijdag besteld en t was woensdag in huis dus ging goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Maxie schreef op 13 september 2004 @ 17:25:
Nou ik heb zojuist mijn k700 laten updaten naar R2L002 :), het leek goed te werken maar toen ik thuis kwam merkte ik dat ik elke keer de setup wizard krijg als ik hem aan zet |:( Heeft er misschien iemand het zelfde probleem (gehad) ? of wordt het weer een ritje naar een SE service point :/
nope nooit gehad hier..
als ik de batterij er ff uit haal en weer in doe (5 seconden geen power ofzo) werkt ie nog perfect :)
Als het goed is krijg je de vraag tijdens de wizard of je de wizard elke keer wilt draaien ;)
bekijk dat eens (of ergens in je settings)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:22

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

FireStarter schreef op 13 september 2004 @ 23:35:
Wie kan er verbinding krijgen met zn k700 onder SP2 Windows XP?

Toen ik SP1 draaide zat er nie verotte BT software van sp2 er nog niet bij. Nu is alles zo gemaakt dat niks meer werkt.
Geen probleem mee
Heb een Sitecom BT dongle maar verbinding werkt net zoals voor SP2 update...niks aan veranderd...

Misschien de sw van je dongle zelf opnieuw installeren?

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxie
  • Laatst online: 06-10 20:08
Lord_Mithril schreef op 13 september 2004 @ 23:43:
[...]

nope nooit gehad hier..
als ik de batterij er ff uit haal en weer in doe (5 seconden geen power ofzo) werkt ie nog perfect :)
Als het goed is krijg je de vraag tijdens de wizard of je de wizard elke keer wilt draaien ;)
Ik heb alles al geprobeerd accu er een tijdje uit, reset uitgevoerd en ik klik toch echt op nee alstie vraagt of ik de wizard elke keer uit wil voeren :/
nouja ik woon gelukkig niet ver van een se service point dus ga morgen maar weer effe langs ;) iig bedankt voor je reactie :*)

edit:
Net terug van SE service point en nu doet ie het helemaal niet meer |:( Blijkbaar heb ik een 1 of ander hardware probleem en moeten ze hem opsturen ter reparatie :(

[ Voor 13% gewijzigd door Maxie op 14-09-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
ignatius schreef op 13 september 2004 @ 22:57:
Ik weet dus ook niet hoe ik moet betalen. Ik ga maar eens met het mailtje langs de bank. Ik heb die gasten van die winkel ook gemaild, maar die antwoorden niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Wat mij vandaag opviel was dat wanneer ik mijn k700 aanzet ik geen bewegende intro meer zie na het invoeren van de pincode en dat terwijl ik bij start-up screen gewoon voor default heb gekozen. Wanneer ik voor none kies zie ik dus ook helemaal geen verschil :?

Is dit bij de laatste firmware eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zym0tiC schreef op 14 september 2004 @ 09:26:
Wat mij vandaag opviel was dat wanneer ik mijn k700 aanzet ik geen bewegende intro meer zie na het invoeren van de pincode en dat terwijl ik bij start-up screen gewoon voor default heb gekozen. Wanneer ik voor none kies zie ik dus ook helemaal geen verschil :?

Is dit bij de laatste firmware eruit gehaald?
Nee, ik krijg gewoon de SE intro na het invoeren van mijn pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een vraagje, op mijn oude t68i had ik een tijdsindicatie als screensaver. Best handig als horlogevervanger :) maar ik kan dit niet terugvinden op de k700i. Is dit hierop ook mogelijk?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 11:01:
Hoi even een vraagje, op mijn oude t68i had ik een tijdsindicatie als screensaver. Best handig als horlogevervanger :) maar ik kan dit niet terugvinden op de k700i. Is dit hierop ook mogelijk?

thanks!
Als ik bij light, power saving uitzet en kies voor automatic dan krijg ik die screensaver te zien.
Laguna schreef op 14 september 2004 @ 10:48:
[...]

Nee, ik krijg gewoon de SE intro na het invoeren van mijn pincode.
He, das raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:48

13art

Moderator Mobile
Zoww dat gaat snel hier, ben je even niet online omdat er geen internet meer is, en dan kom je weer online en dan zitten we alweer in deel 4. wordt een hoop terug lezen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang is de telefoon nu al uit?

En is het niet verwisselbare geheugen het enigste nadeeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Lord_Mithril schreef op 13 september 2004 @ 23:43:
[...]

nope nooit gehad hier..
Hier precies hetzelfde, als is het niet altijd als ik hem uit zet, nu de laatste paar keer niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Buzz_Lightyear schreef op 13 september 2004 @ 23:45:
[...]

Geen probleem mee
Heb een Sitecom BT dongle maar verbinding werkt net zoals voor SP2 update...niks aan veranderd...

Misschien de sw van je dongle zelf opnieuw installeren?
Dat heeft geen zin, ik heb precies hetzelfde probleem. Ten minste, ik kan nog wel bestanden naar mn telefoon versturen dus dat is het probleem niet, ik kan nu alleen niet meer connecten met fma, omdat er nu 3 virtuele com poorten worden aangemaakt, 2 om bestanden te verzenden en 1 om te ontvangen. En dus niet meer 1tje voor alles. Dat is denk ik ook meteen het hele probleem waarom fma niet meer kan connecten met de telefoon. Maar nu ik sp2 erop heb staan is het idd allemaal wat lastiger. En je krijgt de sitecom drivers gewoon niet over de sp2 drivers geinstalleerd. Dan installeerd ie er gewoon naast op de een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 22:34:
[...]

ja dat probleem heb ik ook

ik kan mms versturen, gaat ie eerst naar postvak uit, vervolgens komt mijn mms je niet aan bij ontvanger. Schijnt aan kpn te liggen. instellingen zijn ook gewoon goed. bij BC wisten ze t ook niet :?
Waar zitten jullie bij? KPN, Telfort, vodafone of orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 16:28:
Hoe lang is de telefoon nu al uit?

En is het niet verwisselbare geheugen het enigste nadeeltje?
Hoe lang die al uit is weet ik niet, denk een maand of vier.

En het niet-uitbreidbare geheugen is niet zo erg, vind ik. Maar dat zal van persoon tot persoon verschillen. Ik heb nu vrijwel alles er op staan wat ik wil, en ik heb nog steeds dik 25 MB over. Da's ongeveer 500 foto's op 640*480.

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 14 september 2004 @ 20:56:
[...]

Waar zitten jullie bij? KPN, Telfort, vodafone of orange?
ik heb kpn hi 20 abo

kan nog steeds niet mms en :r

• René20
  • Laatst online: 02-08-2022
.....
Pocket PC's kunnen niet langen via bluetooth connecten met het internet (nog wel via IRdA). Voeg "Z" toe aan het veld 'Extra dial-string modem commands' om dit te verhelpen
.....

Ik gebruik de BT connectie via gprs ontzettend veel. Werkt dat nu wel of niet met de laatste update? Het toevoegen van Z: moet dat op de pda?
Ik heb nu staan: +gfdcont=1,ÏP",ïnternet";+cgqmin=1
Wat zou het dan moeten worden?

Wil graag naar de laatste update, ik heb nu de eerste firmware nog en die is absoluut niet stabiel.

Thanks
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.