Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-03 13:35
@ o.a. sr_firewire

Misschien begrijpen sommige mensen niet dan mensen(zoals ik) een mobiele telefoon niet alleen maar gebruiken om te bellen en te sms-en. Als dat zo was, kochten we wel een of ander goekoop ding. Deze telefoon is iets meer dan dat. Daardoor staat er wat meer software op dan op een 'simpele' telefoon. Dit betekent dat er soms fouten in de software kunnen zitten(zoals je in de posts kunt lezen) en die worden opgelost door een firmware.

Als ik 380 euro uitgeef aan een telefoon, zou ik wel graag willen dattie ook doet waarvoor ik 'm gekocht heb. En ik zou ook graag groeie ondersteuning krijgen van de fabrikant. Dat is wat we bedoelen.

EDIT: Ik spreek hoofdzakelijk voor mezelf, maar ik kan me indenken dat andere mede-tweakers het met me eens zullen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door ignatius op 08-09-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:32

Zym0tiC

^_^

DDX schreef op 08 september 2004 @ 13:37:
[...]

dan is het dus kwestie van even langs servicepoint gaan

maar dat zal dus wel wachten zijn tot de online updateservice
(weinig tijd en zin om helemaal naar a'dam centrum te gaan)
hoezo langs een service point gaan? lees anders even mijn post van een paar pagina's terug: Zym0tiC in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."
Fox-Web schreef op 07 september 2004 @ 23:25:
Heeft er iemand toevallig al een java applicatie gevonden die de ir poort aanspreekt zodat je je K700 op elke gewenste TV kan gebruiken als afstandbediening?
Dat lijkt me nou wel handig.
Ik heb het internet al afgezocht maar nog niks nuttigs kunnen vinden helaas.
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de IR aan te spreken met java.

[ Voor 34% gewijzigd door Zym0tiC op 08-09-2004 14:34 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:03

Laguna

Connaisseur

Zym0tiC schreef op 08 september 2004 @ 14:32:
[...]

hoezo langs een service point gaan? lees anders even mijn post van een paar pagina's terug...[knip]
Hij bedoelt vanwege zijn andere probleem:
DDX schreef op 06 september 2004 @ 16:10:
hmms net weer wit knipperend beeld en reset
vlak ervoor wel tril tril en knipperend wit dat ik een telefoongesprek had

geen idee dus wie mij gebeld heeft....

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122946

ignatius schreef op 08 september 2004 @ 14:09:
@ o.a. sr_firewire

Misschien begrijpen sommige mensen niet dan mensen(zoals ik) een mobiele telefoon niet alleen maar gebruiken om te bellen en te sms-en. Als dat zo was, kochten we wel een of ander goekoop ding. Deze telefoon is iets meer dan dat. Daardoor staat er wat meer software op dan op een 'simpele' telefoon. Dit betekent dat er soms fouten in de software kunnen zitten(zoals je in de posts kunt lezen) en die worden opgelost door een firmware.

Als ik 380 euro uitgeef aan een telefoon, zou ik wel graag willen dattie ook doet waarvoor ik 'm gekocht heb. En ik zou ook graag groeie ondersteuning krijgen van de fabrikant. Dat is wat we bedoelen.

EDIT: Ik spreek hoofdzakelijk voor mezelf, maar ik kan me indenken dat andere mede-tweakers het met me eens zullen zijn.
Maar is de telefoon voor n00bs zoals mij ook goed te usen , zonder dat ik er gekut mee krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

[...]

hoezo langs een service point gaan? lees anders even mijn post van een paar pagina's terug: Zym0tiC in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."
ik heb nu R2A041
en voor R2L zal ik toch echt langs een servicepoint moeten gaan...

was alleen dat ik las door bug van gprs/bluetooth dat ik daardoor ook weinig zin had om te gaan updaten
maargoed die bug valt dus mee

alleen nu heb ik nogsteeds geen tijd(/zin) om even centrum van amsterdam in te gaan
moet ik speciaal met metro/tram centrum in
kost me zo paar uurtjes...

[ Voor 30% gewijzigd door DDX op 08-09-2004 15:32 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2044

zal ik maar even positief zijn dan....
ik heb geen enkel probleem met mn foon!
batterij goed,.. gprs goed... bluetooth goed.. mms goed..
alles goed! geen uitvallers,,... vastlopers... of knipperende beelden :)
Ook geen verdwijnende nummers etc...

het enige probleem is.. dat ik te korte nagels heb,. en altijd loop te etteren om dat kleppie open te krijgen :)

en dat van die master reset.... is niet zo heel erg!!
er stond een link naar k-700.com eerder in dit topic! daar kun je alles weer vinden.. echt super.. veel ringtones.. en de games van populairst en down.
:) themes and wallpapers..
g.r.a.t.i.s, maar dat mag ik waarschijnlijk niet zeggen en dat bedoel ik ook niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121185

wie kent er nog een GOED messenger prog voor op de k700i ?

jmmr dat dat alleen op windows mobile zit en niet voor andere gsm met gprs te verkrijgen is :( >> SONY >> werk aan de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:03

Rio

Ik heb al een boek

De tijd dat er Messenger op mijn foon komt is de dag dat er BrEeZaH uit de waterleiding komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.yamigo.com is dat even aan melden en klaar of moet er nog wat ge instalt worden op je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26362

Mijn vorige phone (Nec n341i) had een mooi lampje op de telefoon zitten zodat je kon zien of er een sms was en/of je gebeld was.

Heeft de k700 niet zo'n mooi lampje ergens zitten die je aan kunt zetten zodat je direct kan zien dat je wat gemist hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rio schreef op 08 september 2004 @ 16:46:
De tijd dat er Messenger komt is de dag dat er BrEeZaH uit de waterleiding komt...
mwa nou als je GPRS data bundel hebt is het wel zo mooi om via de weg van microsoft. messenger een standaard dingetje te downloaden waarmee je op msn kunt

maar omdat microsoft niet zo snel is >> ook al met dat web based msn die ze zogenaamd her ontdekken terwijl het er al is, de mobile msn moet eerst door andere worden gemaakt waarna microsoft later komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 121185 schreef op 08 september 2004 @ 16:27:
wie kent er nog een GOED messenger prog voor op de k700i ?

jmmr dat dat alleen op windows mobile zit en niet voor andere gsm met gprs te verkrijgen is :( >> SONY >> werk aan de winkel
Ja, 'My Friends' hoort op jouw toestel te zitten. Is alleen verborgen. Ik heb een manager van SonyEricsson gemaild waarom dat is, en wat daar aan te doen is.
Rio schreef op 08 september 2004 @ 16:46:
De tijd dat er Messenger op mijn foon komt is de dag dat er BrEeZaH uit de waterleiding komt...
Messenger is er al, maar er komt nog geen BrEeZaH uit de waterleiding :P
Anoniem: 121185 schreef op 08 september 2004 @ 16:47:
http://www.yamigo.com is dat even aan melden en klaar of moet er nog wat ge instalt worden op je phone
Ja, 'My Friends' hoort op jouw toestel te zitten. Is alleen verborgen. Ik heb een manager van SonyEricsson gemaild waarom dat is, en wat daar aan te doen is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26362

Ik heb ontzettend veel problemen met mijn DCU-11 kabel. Hij wil HEEL slecht verbinden. En als ik eenmaal een verbinding heb (na 2 min ofzo) dan kan ik er met de SE filemanger wel op, maar als ik een map wil openen krijg ik direct een melding dat de verbinding weg gevallen is.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122971

Hallo,

Ik heb een vraag ik heb al een paar dagen mij k700i, software geinstaleert enzzz, maar om b.v. een mp3 op mij telefoon te krijgen via bluetooth moet ik dan nog een apparaartje van bluetooth erbij kopen? zo ja wat dan? En waar kan ik die dan het beste kopen.

BVD,

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 14:59:
[...]

Maar is de telefoon voor n00bs zoals mij ook goed te usen , zonder dat ik er gekut mee krijg ?
Dat vast wel, maar als jij je foon toch alleen maar gebruikt op te bellen en te sms-en, kun je beter geld besparen en een andere kopen, denk ik.

Maar als je het geld hebt, en je vind 't leuk om meer te doen met je foon, gewoon kopen. Dir van mij is morgen binnen

w00t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Anoniem: 122971 schreef op 08 september 2004 @ 17:50:
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb al een paar dagen mij k700i, software geinstaleert enzzz, maar om b.v. een mp3 op mij telefoon te krijgen via bluetooth moet ik dan nog een apparaartje van bluetooth erbij kopen? zo ja wat dan? En waar kan ik die dan het beste kopen.

BVD,

Paul
In de startpost staat een link naar de pricewatch voor de MSI Bluetooth USB Dongle. Die heb je voor je pc nodig. Heel goed ding, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ignatius schreef op 08 september 2004 @ 18:03:
[...]

Dat vast wel, maar als jij je foon toch alleen maar gebruikt op te bellen en te sms-en, kun je beter geld besparen en een andere kopen, denk ik.

Maar als je het geld hebt, en je vind 't leuk om meer te doen met je foon, gewoon kopen. Dir van mij is morgen binnen

w00t!
Ik wil natuurlijk wel een goede tel. met veel opties he, zoals camera etc.
En deze heeft goed strak design en wie weet gebruik ik de opties die ik nu nog niet ken later weer wel.

Via welke site heb jij besteld ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 18:37:
[...]

Ik wil natuurlijk wel een goede tel. met veel opties he, zoals camera etc.
En deze heeft goed strak design en wie weet gebruik ik de opties die ik nu nog niet ken later weer wel.

Via welke site heb jij besteld ??????
Ik heb 'm bij GSM.tv besteld, maar kijk ff in de startpost naar de pricewatchlink(wel de goeie foon, zat eerst ook verkeerd :9 ). Dan gewoon de goedkoopste winkel. GSM.tv schijnt heel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ignatius schreef op 08 september 2004 @ 18:47:
[...]

Ik heb 'm bij GSM.tv besteld, maar kijk ff in de startpost naar de pricewatchlink(wel de goeie foon, zat eerst ook verkeerd :9 ). Dan gewoon de goedkoopste winkel. GSM.tv schijnt heel goed te zijn.
Ik ga denk ik ook voor gsm.tv , Hoelang duurt levering ?
En het relexte is, het reparatiecenter van SE, zit bij me om de hoek :D In echt/Limburg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 19:43:
[...]

En het relexte is, het reparatiecenter van SE, zit bij me om de hoek :D In echt/Limburg :D
We gaan nu een beetje er off-topic, maar dat mag wel 1 keer(hoop ik)

Ik hem 'm afgelopen dinsdag besteld, met vooruitbetaling. Als het goed is heb ik 'm morgen binnen. Ik heb dinsdag meteen het geld overgemaakt(via internet) vanaf een postbank rek. naar een bank rek., het geld hadden ze vandaag al binnen, en de foon is meteen opgestuurd. Dus vrij snel. Ik denk dat als je onder rembourds besteld, dattie de volgende dag al binnen is. Wel cash in huis hebben dan! Dus ga 'm maar bestellen, dan heb je 'm vrijdag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Ik heb mijn nokia-tel. boek geback-up-t met nokia pc suite. Ik denk alleen dat FMA dat morgen niet in m'n k700i kan proppen. Is er ergens een free-ware tooltje dat je foonboek naar een cvs bestand kan wegschrijven. Dan kan FMA 'm wel importeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 19:43:
[...]

Dat kun je trouwens vergeten om daar je K700 te laten flashen. Sinds 1 januari hebben ze hun support voor SE stop gezet, ik ben naar Sittard moeten gaan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
maar nog steeds is mijn vraag niet beantwoord:

Waar o waar kan ik de firmware downloaden voor mijn k700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zym0tiC schreef op 08 september 2004 @ 20:48:
[...]

Dat kun je trouwens vergeten om daar je K700 te laten flashen. Sinds 1 januari hebben ze hun support voor SE stop gezet, ik ben naar Sittard moeten gaan daarvoor.
Waar woon jij dan ergens ?

Oh, op de site van gsm.tv staat dat als je SE kapot is, je hem naar Evic in Echt moet opsturen !
Maar ik zag dat er SE punten waren in Beek en Geleen, das voor mij ook maar 20 minuten rijden maar das geen probleem.

Goede nieuws is dat ik de GSM net besteld heb , dus wacht met spanning af totdat de bel dingdong doet...
Kan iemand me trouwens NU al vertellen waar ik ergens de instellingen van MMS kan vinden voor een Vodafone kaart ?? Op de vodafone site zelf staan die niet.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 21:28:
[...]

Oh, op de site van gsm.tv staat dat als je SE kapot is, je hem naar Evic in Echt moet opsturen !
Maar ik zag dat er SE punten waren in Beek en Geleen, das voor mij ook maar 20 minuten rijden maar das geen probleem.

Goede nieuws is dat ik de GSM net besteld heb , dus wacht met spanning af totdat de bel dingdong doet...
Kan iemand me trouwens NU al vertellen waar ik ergens de instellingen van MMS kan vinden voor een Vodafone kaart ?? Op de vodafone site zelf staan die niet.

Thanx
Met een beetje zoeken(bij support) vind je ze als het goed is op de SonyE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 21:28:
[...]

Thanx
In Sint Odiliënberg.

Ik heb een week of 2 geleden contact gehad met Evic en die vertelde me dat. Die in Geleen zijn trouwens wel ok, binnen 5 minuten was ik klaar, vriendelijke mensen daar en het koste me niets. Ze hoefde niet eens mijn aankoopbon te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zym0tiC schreef op 08 september 2004 @ 22:25:
[...]

In Sint Odiliënberg.

Ik heb een week of 2 geleden contact gehad met Evic en die vertelde me dat. Die in Geleen zijn trouwens wel ok, binnen 5 minuten was ik klaar, vriendelijke mensen daar en het koste me niets. Ze hoefde niet eens mijn aankoopbon te zien.
Lol, dat meen je niet ? Ik woon in Montfort :D
Misschien handig als je toevallig msn hebt ? Als ik problemen had dat ik dan kan communiceren, want ik zie hier nergens een optie om jou een mail te sturen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ff terug on-topic :Z
Ginz schreef op 08 september 2004 @ 17:34:
[...]

[...]

Messenger is er al, maar er komt nog geen BrEeZaH uit de waterleiding :P

[...]

Wel apart verhaal dat "My Friends" gedoe en waarom die optie bij de k700 in één land wel zichtbaar is en bij een ander land verborgen. Net als dat geluid bij het maken van een foto in het ene land wel uit te zetten is en in het andere land niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Laguna op 08-09-2004 22:58 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 22:32:
[...]

Lol, dat meen je niet ? Ik woon in Montfort :D
Misschien handig als je toevallig msn hebt ? Als ik problemen had dat ik dan kan communiceren, want ik zie hier nergens een optie om jou een mail te sturen :S
offtopic:
Dat meen ik zeker :) Zo leer je nog eens mensen kennen. mijn msn adres is tiewraps [at] gmail [dot] com en mijn mail: zym0tic [at] shinebox [dot] nl.
Laguna schreef op 08 september 2004 @ 22:55:
Ff terug on-topic :Z

[...]

Wel apart verhaal dat "My Friends" gedoe en waarom die optie bij de k700 in één land wel zichtbaar is en bij een ander land verborgen. Net als dat geluid bij het maken van een foto in het ene land wel uit te zetten is en in het andere land niet.
Dat My Friends gedoe zal wel liggen aan de Nederlands Telecom providers die liever zien dat je dure smsjes verstuurt ipv goedkoop gprs-en via my-friends :X

En vergeet niet dat sommige k700's met de nieuwste firmware ook geen geluid maken zoals die van mij. op Esato stonden ze ook al raar op te kijken.

Firmware was trouwens afkomstig van de SE servicepoint in Geleen misschien dat sr_firewire er binnenkort meer uitsluitsel over kan geven als hij ook daar zijn firmware update heet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Even een software vraag; Ik zie mijn map met games niet in FMA en toepassingen ook niet.
Toch wil ik daar in het orginele spel SuperREal Tennis verwijderen.
Hoe gaat me dat lukken?

Nog een vraag, kun je met je foon connecten via je PC via BT naar wap-sites? Dus een soort wappen zonder dat je belt met een duur nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Eigenlijk wil ik graag een downloadable fw hebben. Ik heb morgen die tel. Ik hoop dat meteen de nwste fw erop staat, anders wordt het een tripje naar Den Haag, ik heb gelezen dat de phone house daar ook SE fw upgrades doet?
Je hebt toch een USB kabel nodig om fw te upgraden?

BTW, kan iemand MarkieDam ff helpen met z'n usb-kabel problemen?

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zym0tiC schreef op 08 september 2004 @ 23:03:
[...]

offtopic:
Dat meen ik zeker :) Zo leer je nog eens mensen kennen. mijn msn adres is tiewraps [at] gmail [dot] com en mijn mail: zym0tic [at] shinebox [dot] nl.

[...]

Dat My Friends gedoe zal wel liggen aan de Nederlands Telecom providers die liever zien dat je dure smsjes verstuurt ipv goedkoop gprs-en via my-friends :X
Mjah lijkt me niet dat dat aan de Nederlandse Telecom providers ligt behalve bij de branded toestellen dan, maar de unbranded toestellen komen gewoon direct van SE.
En vergeet niet dat sommige k700's met de nieuwste firmware ook geen geluid maken zoals die van mij. op Esato stonden ze ook al raar op te kijken.
Geen idee waar dat aan ligt dan ik krijg dat geluid iig met geen mogelijkheid meer uit sinds ik R2L001 erop hebben laten zetten.
Firmware was trouwens afkomstig van de SE servicepoint in Geleen misschien dat sr_firewire er binnenkort meer uitsluitsel over kan geven als hij ook daar zijn firmware update heet dat :)

• Laguna

Laguna

Connaisseur

ignatius schreef op 08 september 2004 @ 23:20:
Eigenlijk wil ik graag een downloadable fw hebben. Ik heb morgen die tel. Ik hoop dat meteen de nwste fw erop staat, anders wordt het een tripje naar Den Haag, ik heb gelezen dat de phone house daar ook SE fw upgrades doet?
Je hebt toch een USB kabel nodig om fw te upgraden?

BTW, kan iemand MarkieDam ff helpen met z'n usb-kabel problemen?
In startpost kan je lezen dat de online update service nog altijd niet werkt, dus downloaden kan je wel vergeten en firmware valt ook niet te upgraden met een usb kabel daar heb je een speciaal "docking station: voor de k700 voor nodig.

En ja de Phone House in Den Haag doet aan firmware upgrades daar heb ik die van mij ook laten upgraden. Doen ze gewoon gratis je moet alleen wel je bon meenemen.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Laguna schreef op 09 september 2004 @ 00:06:
[...]

Mjah lijkt me niet dat dat aan de Nederlandse Telecom providers ligt behalve bij de branded toestellen dan, maar de unbranded toestellen komen gewoon direct van SE.
En waarom zijn de buitenlandse K700 toestellen dan grotedeels wel met 'My Friends' uitgerust, en geen enkele Nederlandse? Maar ik heb een email gestuurd naar een manager van SonyEricsson, dus ik hoop dat we snel antwoord krijgen

-

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ginz schreef op 09 september 2004 @ 00:17:
[...]

En waarom zijn de buitenlandse K700 toestellen dan grotedeels wel met 'My Friends' uitgerust, en geen enkele Nederlandse? Maar ik heb een email gestuurd naar een manager van SonyEricsson, dus ik hoop dat we snel antwoord krijgen
Hmm ja goeie vraag, ff afwachten dan maar :)

Anoniem: 81334

Wie van jullie gebruikt ook de K700 samen met de BT headset van SE: HBH-600
? Ik heb soms problemen met de BT verbinding. Op het toestel staat de laatste FW versie.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024

[...]

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de IR aan te spreken met java.
Zover ik gelezen heb op engelse fora is dat het wel mogelijk is omdat de K700 JAVA 2 aan boord heeft. Daarmee zou ook features van de telefoon aan te sturen zijn. Vandaar.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:46
Ik heb mijn foon ook eergister laten flashen in geleen, ze deden nergens moeilijk over idd. Afgeven en effe later krijg je de nieuwe versie terug!

En in de tussentijd kun je lekker naar een aantal vette autoradio's kijken :D

Wat betreft het geluid bij de camera... dat doet die van mij nog wel gewoon. En met het profiel vergadering gaat het ook niet uit ;)

Wanna play?

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02
F-Tim schreef op 09 september 2004 @ 09:20:
Ik heb mijn foon ook eergister laten flashen in geleen, ze deden nergens moeilijk over idd. Afgeven en effe later krijg je de nieuwe versie terug!

En in de tussentijd kun je lekker naar een aantal vette autoradio's kijken :D

Wat betreft het geluid bij de camera... dat doet die van mij nog wel gewoon. En met het profiel vergadering gaat het ook niet uit ;)
Volgens mij was het juist de bedoeling dat dit wel uit ging :)

Iemand nog kunnen vinden hoe je "_" kan intoetsen op de K700????

Anoniem: 38669

Niemand die me met het onderstaande kan helpen??
Anoniem: 38669 schreef op 08 september 2004 @ 23:13:
Even een software vraag; Ik zie mijn map met games niet in FMA en toepassingen ook niet.
Toch wil ik daar in het orginele spel SuperREal Tennis verwijderen.
Hoe gaat me dat lukken?

Nog een vraag, kun je met je foon connecten via je PC via BT naar wap-sites? Dus een soort wappen zonder dat je belt met een duur nummer?

• ignatius
waar staat ook al weer die lijst met alle sonyE support en repair centres?

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
Ik kan het volgende niet vinden:

zou iemand mij kunnen zeggen hoe lang je kunt Voice recorden?

ik zit te dubben tussen nokia 6230 en k700i, en nokia kan maar 3 minuten.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• ignatius
Hooli-gan schreef op 09 september 2004 @ 10:11:
[...]

Als ik de simulatie van de k700i mag geloven, dan zit ie onder de 1, als je een nieuw berichtje maakt. Ik kan me voorstellen dat ie dat overal onder de 1 zit, probeer 's zou ik zeggen.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ignatius schreef op 09 september 2004 @ 10:37:
waar staat ook al weer die lijst met alle sonyE support en repair centres?
Ik ben helderziend:

Jij heb de startpost niet gelezen :P

Lees dit hoofdstuk van mijn startpost maar eens

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 09-09-2004 10:52 ]

-

• ignatius
Mmm, ik zie echt geen lijst met adressen....
Ik bedoel dus de adressen van de winkels waar je je foon kunt laten updaten

Owkee, ik ben blind....

Stond dus een linkje.....

TNX!!!

[ Voor 22% gewijzigd door ignatius op 09-09-2004 10:55 ]

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:03

Rio

Ik heb al een boek

Hooli-gan schreef op 09 september 2004 @ 10:11:
[...]

Vanuit een sms kun je kiezen voor 'meer' en dan voor 'symbool invoegen', daar zitten zowel de _ als de "

Hoe het vanuit dat programma werkt? Geen idee.

• Zandor
zou iemand mij kunnen zeggen hoe lang je kunt Voice recorden?

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200

• Bulligan
Rio schreef op 09 september 2004 @ 11:11:
[...]

Vanuit een sms kun je kiezen voor 'meer' en dan voor 'symbool invoegen', daar zitten zowel de _ als de "

Hoe het vanuit dat programma werkt? Geen idee.
Dat was precies wat ik zocht. Het zit namelijk niet standaard onder de 1. Kon het niet terugvinden waar ie welonder zat.

waar kan ik mijn firmware versie op mijn telefoon vinden ?

• Bulligan
Anoniem: 121185 schreef op 09 september 2004 @ 12:02:
Zie startpost.

FF wat anders nog..... Kan je als je een abbo hebt via Orange, alleen een gprs connectie maken als je dat orange world hebt of niet. Ik snap echt helemaal geen pukkel van dat gprs. Ik heb namelijk een messenger proggie dat ik wil proberen en dat werkt als het goed is via gprs.

• ignatius
Voor zover ik weet, kun je gewoon een gprs verbinding maken, met elke provider. Probeer ff de instellingen op te halen(zie start-post)

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hooli-gan schreef op 09 september 2004 @ 11:47:
Dat was precies wat ik zocht. Het zit namelijk niet standaard onder de 1. Kon het niet terugvinden waar ie welonder zat.
RTFM >:)

Ik wil trouwens ook nog ff zeggen dat ik de oude firmware heb, maar eigenlijk helemaal niet zo'n last heb van de bugs die er in zitten. Die bug dat telefoonnummers zouden verdwijnen ben ik nog niet tegengekomen, terwijl ik toch behoorlijk wat nummers ingevoerd heb. En die vertraging zo af en toe in de menu's ervaar ik helemaal niet als zo heel erg irritant. En elke twee dagen opladen is ook niet zo erg.

Natuurlijk zal ik tzt wel een firmware upgrade willen, maar het is zeker niet zo dat je perse zo'n upgrade moet hebben om te kunnen genieten van het toestel.

What's the speed of Dark?

Anoniem: 91973

ik heb even een klein vraagje over het mms gebruik, heb de instellingen allemaal perfect staan, maar wanneer ik een mms verstuur, verplaatst ie hem naar postvak uit en dan doet ie niks meer verder, wat is hier het probleem, kom er niet uit.

Thx, Roach

oja heb kpn hi btw

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91973 op 09-09-2004 13:28 ]

• Bulligan
Anoniem: 91973 schreef op 09 september 2004 @ 13:27:
ik heb even een klein vraagje over het mms gebruik, heb de instellingen allemaal perfect staan, maar wanneer ik een mms verstuur, verplaatst ie hem naar postvak uit en dan doet ie niks meer verder, wat is hier het probleem, kom er niet uit.

Thx, Roach

oja heb kpn hi btw
Dat probleem heb ik nu ook op dit moment met Orange. Wat een K*phone zeg. Ik wordt helemaal gek van dat ding. Nog ff en ik smijt hem uit het raam en ga een neukia halen.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hooli-gan schreef op 09 september 2004 @ 14:11:
[...]

Dat probleem heb ik nu ook op dit moment met Orange. Wat een K*phone zeg. Ik wordt helemaal gek van dat ding. Nog ff en ik smijt hem uit het raam en ga een neukia halen.
Komt gewoon omdat ie nog nieuw is enzo gewoon ff geduld hebben totdat providers 'm ondersteunen..

• Bulligan
Laguna schreef op 09 september 2004 @ 14:37:
[...]

Komt gewoon omdat ie nog nieuw is enzo gewoon ff geduld hebben totdat providers 'm ondersteunen..
Heeft daar niets meete maken... Ik kon namelijk al MMS maar sinds kort om 1 of andere vage reden niet meer.
Heb opnieuw alle instellingen gedownload. Geen suc6... Geduld raakt op...Telefoon al in de aanslag om naar buiten te laten vliegen...Kan me nog maar net beheersen omdat ik me bedenk dat ik geen reserve toestel heb en ook niet verzekerd ben...grrrrrrr....

Hooli-gan schreef op 09 september 2004 @ 14:11:
[...]

ik had het ook!! met telfort... even helpdesk gebeld...
kreeg nieuwe instellingen... en mms vebinden via gprs
gprs op http zetten met proxy aan..
stond standaard uit...

niet zo ongeduldig he... het ligt niet aan die foon... het ligt aan de instellingen/provider

• Zandor
nogmaails, pleaz kan ik antwoord krijgen?

Hoe lang kan ik voicerecorden met k700i?

(heb echt overal gezocht, maar kan het niet vinden. iedereen hier moet hier toch antwoord kunnen geven :) )

[ Voor 31% gewijzigd door Zandor op 09-09-2004 15:06 ]

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:38
Zandor schreef op 09 september 2004 @ 14:56:

(heb echt overal gezocht, maar kan het niet vinden. iedereen hier moet hier toch antwoord kunnen geven :) )
iig langer dan 3 minuten, ik kon de tijd niet vinden in de gebruiksaanwijzing, misschien nog ff zoeken op esato

• ignatius
Zandor schreef op 09 september 2004 @ 14:56:

Ik heb op de k700i site van SonyE in de kennisbank gelezen dat je opnames kan maken totdat het geheugen vol is. Dus ik denk dat er niet echt een tijdslimiet aan een opname zit.(misschien is iemand het nu aan het proberen, kost je 100 kb per minuut ongeveer, dus dat duurt het nog 410 minuten voordat hij dat zal zeggen:-)

EDIT: Gewoon kopen!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door ignatius op 09-09-2004 15:09 ]

• Zandor
bedankt!

• ignatius
Heb je 'm nou gekocht?

• appies
  • Laatst online: 19-04 21:54
Welnu, ik zit wel in grote twijfeling. Met mijn verlenging van huidige abbo. heb ik zowat vrije keus t.a.v. de GSM's.

In eerste instantie wilde ik voor de Samsung E800. Daarna kwam men, de verkopers in de winkel, met een Siemens s65. Persoonlijk vond ik hem wel mooi, maar way 2 big.

Die Samsung geniet nogsteeds mijn voorkeur, maar naar wat reviews over deze SonyEricsson te hebben doorgenomen lijkt het wijzer om de SE te kiezen. Want, meer functies, meer mogelijkheden, groter beeldoppervlak, goede eigenschappen.

Zelfs een radio/mp3 speler. Welnu, met dat laatste zit ik in mijn maag. Want om de vraag kort te houden; zit er standaard een koptelefoon met antenne bijgesloten? Of zijn dit accesoires waarvoor je nogmaals voor moet betalen?!

Bedankt alvast :)

• Fox-Web
  • Laatst online: 20-12-2024
Nope, zit er netjes allemaal bij.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• E-Rick
  • Laatst online: 06-06 16:52

E-Rick

I love it :7

appies schreef op 09 september 2004 @ 15:48:
[..]zit er standaard een koptelefoon met antenne bijgesloten? Of zijn dit accesoires waarvoor je nogmaals voor moet betalen?!

Bedankt alvast :)
Stereo headset/antenne (met ingebouwde microfoon en antwoordbutton) zit er standaard gratis bij. Je kan zelfs met enkel en alleen stemcommando's gesprekken beantwoorden, en zelfs mensen bellen 8)

Choose life - Shapeways shop

• appies
E-Rick - Zoals je signature al vraagt, bedankt voor je informatie! Dan kan ik hem nu eigenlijk wel gaan halen, want die samsung is pas vanaf volgende week leverbaar en dit lijkt me een betere opvolger voor mijn m55

Hallo,

Ik heb net een usb bluetooth adapter gekocht alles geinstaleert enz nu laat ik hem dus zoeken naar computers die vind die dan ook maar vraagt dan om toegangscode waar kan ik die vinden of wat want ik weet niet wat dat is????

BVD,

Paul

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 122971 schreef op 09 september 2004 @ 16:26:
Hallo,

Ik heb net een usb bluetooth adapter gekocht alles geinstaleert enz nu laat ik hem dus zoeken naar computers die vind die dan ook maar vraagt dan om toegangscode waar kan ik die vinden of wat want ik weet niet wat dat is????

BVD,

Paul
Je moet op het apparaat waar je wilt connecten een password instellen (is volgens mij niet verplicht maar wel aan te raden) vervolgens vul je dat zelf gekozen wachtwoord dan in.

0000 of 1234

ik kan het niet in de start topic vinden

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14
Anoniem: 121185 schreef op 09 september 2004 @ 16:40:

ik kan het niet in de start topic vinden
met een beetje zoekwerk had je 't wel gevonden. Firmware updates zijn alleen mogenlijk bij SE Service points...

Anoniem: 114616

Wanneer denken jullie dat de k700i rond de 200 euro zakt????

Heb nu T610 maar zou via prpay wel naar een k700 willen gaan mits hij zo in prijs zakt over xxx maanden dat hij binnen mijn budget valt.

• Ghannes
Anoniem: 114616 schreef op 09 september 2004 @ 16:45:
Wanneer denken jullie dat de k700i rond de 200 euro zakt????

Heb nu T610 maar zou via prpay wel naar een k700 willen gaan mits hij zo in prijs zakt over xxx maanden dat hij binnen mijn budget valt.
Denk dat dat nog wel even kan duren.... Misschien wel een jaar ofzo. Heb niet het idee dat de prijs zo hard achteruit gaat dat hij binnen een half jaar op de 200 zit.
Probeer anders een 2e hands K700 op de kop te tikken via ebay ofzo?

Oja, hier zie je de lijst van SE service points:
SonyEricsson SESP

Ik vind ebay niet echt betrouwbaar.

Misschien dat ik met die T610 nog 5-8 maanden vooruit kan en dan ga kijken voor die k700........want ik vond eerst de T610 mooi maar nu is het toch gewoon de k700i geworden..

Ik zal kijken voor 2e hands, is he die prijs veel waard als je hem 2e hands koopt?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 09-09-2004 16:57 ]

• Ghannes
Anoniem: 114616 schreef op 09 september 2004 @ 16:56:
Ik vind ebay niet echt betrouwbaar.

Misschien dat ik met die T610 nog 5-8 maanden vooruit kan en dan ga kijken voor die k700........want ik vond eerst de T610 mooi maar nu is het toch gewoon de k700i geworden..

Ik zal kijken voor 2e hands, is he die prijs veel waard als je hem 2e hands koopt?
Of het het waard is moet je zelf maar beoordelen. Als je zoekt zul je wel wat vinden.
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met ebay. Heel mooi is dat je een feedback moet geven op je koper/verkoper, zo kun je de ervaringen van anderen zien.

Ik wacht anders wel en zal de ervaringen van andere blijven lezen ( die aangeven dat het een top toestel is )
En zal naa een paar maanden kijken voor welke prijs hij te koop is.

( in den haag wil iemand hem verkopen voor 300 euro, maar ik weet niet hoeveel voor een T610 te krijgen is )

Ik heb nu alles geinstaleert van me bluetooth adapter staat er rechts onder in het beeldscherm "Bluetooth network 1 van de netwerkkabels is niet aangesloten" hij zit er werkelijk waar toch in me usb poort. kan iemand mij helpen?

• lzandman
  • Niet online
Anoniem: 122971 schreef op 09 september 2004 @ 17:08:
Ik heb nu alles geinstaleert van me bluetooth adapter staat er rechts onder in het beeldscherm "Bluetooth network 1 van de netwerkkabels is niet aangesloten" hij zit er werkelijk waar toch in me usb poort. kan iemand mij helpen?
Dat betekent waarschijnlijk dat je Bluetooth netwerkverbinding niet verbonden is. Wat wil je doen, internetten via de K700? Want voor het oversturen van bestanden enz. heb je geen Bluetooth netwerkverbinding nodig, maar een gewone Bluetooth-verbinding.

Dat met die toegangscodes is gewoon een heel simpel systeem. Als je twee Bluetooth apparaten aan elkaar koppelt (paired), dan moet je op beide apparaten dezelfde code invoeren. Op het apparaat dat de verbinding initieert vul je een code is (mag je zelf bedenken) en dan verschijnt er op het andere apparaat een invulvenster. Daar moet je dezelfde code invullen en dan zijn ze gepaired.

• appies
Zo juist gekocht, brand new, ik ben overtuigd. Het is een super foontje. Zelfs het geluid van de radio is naar mijn mening subliem. Bedankt voor de reacties, ik ben tevreden:)

[ Voor 3% gewijzigd door appies op 09-09-2004 17:21 ]

• Ghannes
appies schreef op 09 september 2004 @ 17:18:
Zo juist gekocht, brand new, ik ben overtuigd. Het is een super foontje. Zelfs het geluid van de radio is naar mijn mening subliem. Bedankt voor de reacties, ik ben tevreden:)
alleen jammer dat je per se de headset aan moet sluiten om radio te luisteren.

• E-Rick
  • Laatst online: 06-06 16:52

E-Rick

I love it :7

lzandman schreef op 09 september 2004 @ 17:14:
[...]
Dat betekent waarschijnlijk dat je Bluetooth netwerkverbinding niet verbonden is. Wat wil je doen, internetten via de K700? Want voor het oversturen van bestanden enz. heb je geen Bluetooth netwerkverbinding nodig, maar een gewone Bluetooth-verbinding.
[..]
Bedoel je dat je via bluetooth network kan internetten op je k700 via je pc's internetverbinding of op je pc via de gprs-verbinding van je telefoon?
Indien dat eerste: Hoe dan?
Ghannes schreef op 09 september 2004 @ 17:24:
[...]

alleen jammer dat je per se de headset aan moet sluiten om radio te luisteren.
Tja om fm-radio te kunnen heb je nou eenmaal een antenne nodig...

[ Voor 20% gewijzigd door E-Rick op 09-09-2004 17:29 ]

Choose life - Shapeways shop

Kom er net achter dat ik met mijn Vodafone Prepaid ( ja ik weet het :D ) toch kan MMSen. Wist niet dat dit mogelijk was met prepaid, maar gelukkig toch wel.

Leve de Prepaid kaart !

• Ghannes
Ginz, hier wat voor in de startpost. Het zijn 250 fullscreen java games voor de K700.

***mag niet***
Mede mogenlijk gemaakt door modcase.

[ Voor 35% gewijzigd door Ghannes op 09-09-2004 21:29 ]

OK bedankt het is gelukt maar zit nog met 1 probleempje ik kan nu wel bestanden van me telefoon naar me computer sturen en anders om maar, het programma van de cd van de k700 doet het niet zegt dat er geen verbinding is terwijl dat wel is en met bluetooth doet die het wel hoe kan dit dan?????

Paul

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ghannes schreef op 09 september 2004 @ 17:44:
Ginz, hier wat voor in de startpost. Het zijn 250 fullscreen java games voor de K700.

SE k700 games by ghannes

Mede mogenlijk gemaakt door modcase.
Sorry, mag niet. Daarom ook maar even verwijderen:

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 09-09-2004 18:55 ]

-

• ignatius
Anoniem: 122971 schreef op 09 september 2004 @ 18:04:
OK bedankt het is gelukt maar zit nog met 1 probleempje ik kan nu wel bestanden van me telefoon naar me computer sturen en anders om maar, het programma van de cd van de k700 doet het niet zegt dat er geen verbinding is terwijl dat wel is en met bluetooth doet die het wel hoe kan dit dan?????

Paul
Paul,

Ik adviseer je om FMA te gebruiken. Het staat in de start-post vermeld. Er staat ook een walkthrough bij, mocht je problemen hebben met het maken van een verbinding via bluetooth. Met die oplossing gebruik je nog steeds bluetooth, alleen denkt FMA dat het dan een COM poort is.

Anoniem: 122971 schreef op 09 september 2004 @ 18:04:

Paul
heeft iets met compoort of serieel te maken :) staat wel ergens in dit topic

Anoniem: 123080

Door Ruffneckje - donderdag 09 september 2004 21:54

ik heb een probleempje wie kan me daar bij helpen heb een sony ericsson 700i met Sonyericsson Datakabel USB DCU-11 + software geinstalleert maar kan de telefoon maar heel ff berijken heb de laaste drivers gedownload wat de site van http://www.sonyericsson.com maar hij klap er steeds uit en krijg een iexplore error elke keer en dan loopt mijn pc vast weet iemand wat ik daar aan kan doen

Vriendelijke Groet Ruffneckje

Ik heb net fma gedownload dan staat er in de walktrough:Als de Serial Port geconnect is zal dit schermpje verdwijnen. Klik eenmaal op de Serial Port waarmee je geconnect bent (er staat nu een groen pijltje in het icoontje). Links zie je nu op welke COM poort. Maar ik kan niet connecten er staat rechtsonderaan er is 1 van de netwerkkabels niet aangesloten weet iemand hoe dit komt????

Anoniem: 123080 schreef op 09 september 2004 @ 22:05:
Door Ruffneckje - donderdag 09 september 2004 21:54

ik heb een probleempje wie kan me daar bij helpen heb een sony ericsson 700i met Sonyericsson Datakabel USB DCU-11 + software geinstalleert maar kan de telefoon maar heel ff berijken heb de laaste drivers gedownload wat de site van http://www.sonyericsson.com maar hij klap er steeds uit en krijg een iexplore error elke keer en dan loopt mijn pc vast weet iemand wat ik daar aan kan doen

Vriendelijke Groet Ruffneckje
wat heb je nog meer gedaan?

begin is met een fresh n clean windows install :)

• lzandman
  • Niet online
Anoniem: 122971 schreef op 09 september 2004 @ 22:34:
Ik heb net fma gedownload dan staat er in de walktrough:Als de Serial Port geconnect is zal dit schermpje verdwijnen. Klik eenmaal op de Serial Port waarmee je geconnect bent (er staat nu een groen pijltje in het icoontje). Links zie je nu op welke COM poort. Maar ik kan niet connecten er staat rechtsonderaan er is 1 van de netwerkkabels niet aangesloten weet iemand hoe dit komt????
HEb je het nu over een seriele poort via Bluetooth of een normale seriele poort? Als het over Bluetooth gaat: Ik snap eerlijk gezegd al die vragen niet. Je hebt toch een handleiding bij dat ding gekregen? :?

Als je via Bluetooth je een Bluetooth seriele poort verbinding maakt met je K700i, dan kun je bijv. ook met Hyperterminal een verbinding maken en modem AT-commando's versturen. Zo kun je je verbinding checken. Maar dat is niet echt iets voor beginners (ik weet niet tot welke categorie jij behoort :) )

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Mensen zijn vaak liever lui dan moe maw eerst zelf eens goed zoeken en lezen en dan pas vragen..

Anoniem: 44509

Komt iemand het volgende probleem misschien bekend voor:
Ik sync mijn K700 met Outlook 2003. Alle afspraken die ik in Outlook maak komen precies een uur vroeger in mijn telefoon te staan! Alle afspraken die ik op mijn telefoon maak komen wel weer prima in Outlook te staan. Door dit lullige foutje ben ik laatst al een uur te vroeg op school gekomen (ik had gvd nog kunnen slapen!! |:( )

Ik gebruik gewoon de standaard PIM sync gedeelte van mijn bluetooth dongle (sitecom)

• FoxzMan
  • Laatst online: 25-05 21:44
Anoniem: 44509 schreef op 09 september 2004 @ 23:48:
Komt iemand het volgende probleem misschien bekend voor:
Ik sync mijn K700 met Outlook 2003. Alle afspraken die ik in Outlook maak komen precies een uur vroeger in mijn telefoon te staan! Alle afspraken die ik op mijn telefoon maak komen wel weer prima in Outlook te staan. Door dit lullige foutje ben ik laatst al een uur te vroeg op school gekomen (ik had gvd nog kunnen slapen!! |:( )

Ik gebruik gewoon de standaard PIM sync gedeelte van mijn bluetooth dongle (sitecom)
zomertijd/wintertijd instelling of verschillende tijdzone?

-

• ignatius
@Paul28
Paul,

Als jij die walktrough uit de startpost goed doorleest(heel goed) en wat dingen uitprobeert, dan lukt het vanzelf.
Die 'netwerkkabel is niet aangesloten' waar je het steeds over hebt, daar heb je nix mee te maken. Die wordt alleen gebruikt wanneer er tussen 2 pc's een wireless netwerkverbinding is.
Lees de walktrough goed door. Kijk ook bij 'advanced configuration van je BT Stick op je PC. Op het tabblad 'client applications' vind je wel wat.
Lees ook goed de manual van je BT stick door, dan begrijp je hoe BT werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44509

FoxzMan schreef op 09 september 2004 @ 23:52:
[...]

zomertijd/wintertijd instelling of verschillende tijdzone?
Dank je wel :) Dat was het inderdaad! (zo simpel eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40426

Hmm.. Het probleem van de GPRS lijkt opeglost... De instellingen van telfort die e ontvangt kloppen niet: ook al gebruik je GPRS, hij staat nog ingesteld op het WAP-protocol... Dat moet natuurlijk HTTP zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog een site waar je gratis afbeeldingen,spelletjes enz kan downloaden??????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81334

Anoniem: 122971 schreef op 10 september 2004 @ 13:17:
Weet iemand nog een site waar je gratis afbeeldingen,spelletjes enz kan downloaden??????????????
Probeer het hier eens: http://gallery.mobile9.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe groot is de zend afstand van de blue tooth in de k700i

ik kan namelijk kiezen uit een blue tooth adapter van 100m en een van 20 m
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.