is on mogelijk, spellen worden automatisch beschermd tegen het kopieren
een tijdje geleden postte iemand ddat zijn telefoonnummers verdwenen. Hij had een vodafone k700i. hebben nog meer mensen deze problemen of zijn de ervaringen met een vodafone k700i toestel wel goed?
Volgens mij kun je met de nieuwste versie van FMA wel in die submappen komen waar je anders niet bij kon. Zo zou je dus ook meerdere foto's moeten kunnen uploaden. Maar hou me ten goede, ik heb die nieuwe FMA wel geinstalleerd, maar alleen nog maar even vluchtig bekeken.Anoniem: 96948 schreef op 05 september 2004 @ 21:37:
Ben sinds 2 dagen ook in het gelukkige bezit van een K700i t-mobile branded.. maar heb een paar vraagjes.. op mijn oude t610 had je de optie om in je contactenlijst te zoeken en kon je bijv. op de eerste 3 letters van een naam opzoeken. Deze functie heb ik nog niet kunnen ontdekken op de k700 en is wat mij betreft een groot gemis.
Verder vroeg ik me af of er een manier is meerdere foto's tegelijk van je telefoon op je computer te zetten d.m.v. bluetooth. Je kunt wel meerdere foto's markeren maar dan kun je ze alleen verwijderen en niet per groep verzenden..
hmms net weer wit knipperend beeld en reset
vlak ervoor wel tril tril en knipperend wit dat ik een telefoongesprek had
geen idee dus wie mij gebeld heeft....
Anoniem: 119601
hoi
de laatste firmware update is dus R2L015. wat voor voordelen heeft die, behalve dat het bluetooth beter werkt?
de laatste firmware update is dus R2L015. wat voor voordelen heeft die, behalve dat het bluetooth beter werkt?
Anoniem: 50825
Weet iemand of er een programmatje is dat ".txt" bestanden kan lezen?
Moet toch niet al te moeilijk te maken zijn dacht ik zo.
En ik ben op zoek naar een wijndatabase voor mijn de k700. Of desnoods een soort database tooltje waar ikzelf allemaal wijnen met info in kan zetten?!
Of stel ik nou hele domme vragen omdat de telefoon daar niet krachtig genoeg voor is?
En ik ben op zoek naar een wijndatabase voor mijn de k700. Of desnoods een soort database tooltje waar ikzelf allemaal wijnen met info in kan zetten?!
Of stel ik nou hele domme vragen omdat de telefoon daar niet krachtig genoeg voor is?
txt bestanden kon je met een omweg lezen via mms, zie ergens hier boven. Maar een complete database? ik weet niet waarom je dat wilt, maar mocht het uit zakelijk oogpunt zijn dan raad ik toch een PDA aan, leest iets makkelijker, en is veel krachtiger.Anoniem: 50825 schreef op 06 september 2004 @ 17:55:
Weet iemand of er een programmatje is dat ".txt" bestanden kan lezen?
Het is misschien wel mogelijk wat je wilt, als het niet te groot wordt en je je geheugen nergens anders voor gebruikt.
En anders probeer het eens via internet, ik bedoel dan een site bezoeken waar die info opstaat (of zelf zon site maken
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
@Uvt
Ga even naar de Primafoon met je telefoon, daar kunnen ze hem zo goed instellen.
Ga even naar de Primafoon met je telefoon, daar kunnen ze hem zo goed instellen.
Anoniem: 88402
Hey,
Waar is op dit moment de K700i (icm met abbo) het goedkoopst beschikbaar?
- Vodafone / Debitel tot 20 euro per maand
- 1/2 jaar
bvd
- 1/2 jaar
bvd
Hij is met Hi 20 2 jr gratis bij alle grote Telecom ketens... En bij Vodafone is het toestel gratis bij 23,50 euro maar is het toestel Vodafone branded, dus geen Mp3 ringtones, en ook nog gesimlockt... Hi 20 vind ik de beste aanbiedingAnoniem: 88402 schreef op 06 september 2004 @ 19:43:
Hey,
- 1/2 jaar
bvd
Euh ik denk niet dat ze dat hier voor je gaan uitzoeken, hier op tweakers zijn ze er niet zo happig op als het erop lijkt dat je zelf nog geen onderzoek hebt gedaan. Dus ik geef je de volgende tip:
Telecom Vergelijker
En zoek ze
edit: er zijn dus toch tweakers die hun kennis vrijgeven ook al heb je zelf nog niet gezocht.
Die site is btw er makkelijk, kun je veel info vinden, ook reviews over online winkels, mocht je interesse hebben in eventuele cashback
Telecom Vergelijker
En zoek ze
edit: er zijn dus toch tweakers die hun kennis vrijgeven ook al heb je zelf nog niet gezocht.
Die site is btw er makkelijk, kun je veel info vinden, ook reviews over online winkels, mocht je interesse hebben in eventuele cashback
[ Voor 30% gewijzigd door Arie-Kanarie op 06-09-2004 20:04 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
(win XP) Ga naar: Start->configuratiescherm->vormgeving en thema's->map opties->weergave->Extenties voor bekende bestandstypen verbergen (uitvinken)->Toepassen.Anoniem: 121185 schreef op 06 september 2004 @ 12:12:
ola
eh mensen jullie kunnen mij vast wel vertellen hoe ik met de sonny ericsson software bestanden en vooral mijn vooraad van 250 java games moet verzenden
ik heb een wavebuddy bluetooth adapter 1,1 (class 1, 100 meters) hij is geinstalleerd en ik kan in een (paar) dus niet alle mappen komen van de telefoon via de software van de adapter.
ik heb met alle software van sony ericsson geprobeerd te connecten maar helaas geen verbinding of telefoon te vinden via de Wavebuddy adapter
dus moet ik via de software van wavebuddy zelf gaan rommelen
de volgende vraag is hoe games te installeeren >> .rar heb ik opgeslagen in .jar.zip en daarna kan ik niet de .zip extensie weg halen via winxp ? dus gewoon geupload naar telefoon en dan kan ik er op de telefoon nix mee ?
mischien iemand die mij kan helpen
Mvgr af william
Als het goed is kan je b.v. splintercell.zip veranderen in splintercell.jar de telefoon accepteerd het bestand dan wel. Succes met je mobile gaming

Ik zou wel als je klaar bent met de extenties te veranderen, de instellingen weer terugzetten.
Als het gelukt is verwacht ik wel een review van 10 games per dag. Hoef ik ze tenminste niet allemaal zelf uit te proberen. 
Nog een leuke site voor K700 bezitters....
http://k-700.com check het forum
Nog een leuke site voor K700 bezitters....
http://k-700.com check het forum
[ Voor 31% gewijzigd door Mr.David op 06-09-2004 21:02 ]
Anoniem: 88402
Yep, dit kon ik zelf ook concluderen uit m'n 575posts die ik op dit forum heb gepost..Arie-Kanarie schreef op 06 september 2004 @ 20:03:
Euh ik denk niet dat ze dat hier voor je gaan uitzoeken, hier op tweakers zijn ze er niet zo happig op als het erop lijkt dat je zelf nog geen onderzoek hebt gedaan. Dus ik geef je de volgende tip:
Telecom Vergelijker
En zoek ze
Maja ik hou het altijd vol
En die site is best wel handig.. bedankt
btw. ik heb wel onderzoek gedaan
Hmmm, ik krijg sinds vanavond een melding op mijn display te staan:
Kan deze telefoon maar 100 berichtjes opslaan ofzo? Ik dacht dat dit gewoon van het geheugen afging.
Als ik dan ja kies, dan zie ik dat er in postvak in 49 items staan, in concepten 1 item en in verzonden items ook 49 items. Selecteer ik dan postvak in, dan zijn alle berichten 0 bytes. Ook heeft mijn telefoon nog 15 mb vrije ruimte. Hoe kan dit ?Te veel berichten.
Verwijder enkele berichten uit een map
Nu verwijderen? Ja / Nee
Kan deze telefoon maar 100 berichtjes opslaan ofzo? Ik dacht dat dit gewoon van het geheugen afging.
100 berichten is idd het maximum, heb ik op het k-700 forum gelezen. Hoe dat zit met de ruimte van die berichten zou ik niet weten.DoRRoN schreef op 06 september 2004 @ 22:22:
Hmmm, ik krijg sinds vanavond een melding op mijn display te staan:
[...]
Als ik dan ja kies, dan zie ik dat er in postvak in 49 items staan, in concepten 1 item en in verzonden items ook 49 items. Selecteer ik dan postvak in, dan zijn alle berichten 0 bytes. Ook heeft mijn telefoon nog 15 mb vrije ruimte. Hoe kan dit ?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Anoniem: 79584
Mij is vandaag een rare bug opgevallen bij mn K700i, als mn telefoon standby staat met de klok als screensaver, en ik druk n toets in, zodat ik het standaard-scherm weer krijg, verschilt de tijd op die twee schermen soms n paar minuten. Dit is dus niet altijd
Het is verder niet vervelend ofzo, maar ik vond het raar. Mn firmware is: R2L001
Zijn er meer mensen waarbij dit is opgevallen?
Zijn er meer mensen waarbij dit is opgevallen?
mensen ik wil even duidelijk maken dat je nu niet strax niet en nooit geen mp3's als ringtone kunt gebruiken met vodafone. ik heb er een mailtje over gestuurt. en dit kreeg ik terrug
Geachte heer Kotterink,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De MP3 tones die standaard in de K700i zitten, kunnen niet als ringtone
worden ingesteld omdat deze MP3's niet beveiligd zijn tegen kopiëren.
De Vodafone groep, en dus ook VF Nederland, ondersteunen de
muziekindustrie in het voorkomen van distributie ringtones, muziekfiles
en games zonder dat belanghebbenden (rechtmatige eigenaars) vergoeding
hebben ontvangen. Vodafone heeft daarom zijn Vodafone live! toestellen
ingesteld dat deze alleen ringtones, muziek files en games kunnen
gebruiken die met een DRM (Digital Right Management) bescherming zijn
voorzien. Tot onze spijt heeft Sony Ericsson de standaard meegeleverde
files niet voorzien van DRM bescherming met als gevolg dat bijvoorbeeld
het gebruik van standaard MP3 files als ringtone niet mogelijk is.
Op onze website vindt u een uitgebreid aanbod aan ringtones die deze
onvolkomenheid ruim compenseren.
Als u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer. U
kunt voor vragen ook bellen met onze Klantenservice via het gratis
nummer 1200 (vanaf Vodafone mobiel) of via 06-54500100 (vanaf een vaste
aansluiting). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Vodafone E-mailklantenservice
SMS'en voor 9 eurocent. How? Koop nu een SMS TeGoed 150 voor EUR 14,-
per maand. Meer informatie vindt u op onze website: www.vodafone.nl
(Privé > Abonnement & Prepaid > Abonnement > SMS TeGoed).
Original Message Follows:
-------------------------
Geslacht: Dhr
Voorletters: N.
Tussenvoegsels:
Achternaam: ....
Straat huidig: ....
Huisnummer huidig: ..
Toevoeging huidig:
Postcode huidig: ...
Plaats huidig: ...
Land: Nederland
Mobiel nummer: ...
Email Address: nixel@home.nl
Merk Telefoon: sony ericsson k700i
Aansluiting: abonnee
Onderwerp: 10022
Reactie: hoi ik heb vorgige week een sony ericsson k700i gehaald.
Met abonoment van vodafone .Heb ik alleen een probleem. ik kan geen
mp3tjes als ringtone gebruiken. ik heb al een mailtje naar sony ericsson
gestuurt of daar wat aan gedaan kan worden. sony ericsson verwees me
naar jullie. dus bij deze weten jullie of dat kan. alvast bedank
Geachte heer Kotterink,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De MP3 tones die standaard in de K700i zitten, kunnen niet als ringtone
worden ingesteld omdat deze MP3's niet beveiligd zijn tegen kopiëren.
De Vodafone groep, en dus ook VF Nederland, ondersteunen de
muziekindustrie in het voorkomen van distributie ringtones, muziekfiles
en games zonder dat belanghebbenden (rechtmatige eigenaars) vergoeding
hebben ontvangen. Vodafone heeft daarom zijn Vodafone live! toestellen
ingesteld dat deze alleen ringtones, muziek files en games kunnen
gebruiken die met een DRM (Digital Right Management) bescherming zijn
voorzien. Tot onze spijt heeft Sony Ericsson de standaard meegeleverde
files niet voorzien van DRM bescherming met als gevolg dat bijvoorbeeld
het gebruik van standaard MP3 files als ringtone niet mogelijk is.
Op onze website vindt u een uitgebreid aanbod aan ringtones die deze
onvolkomenheid ruim compenseren.
Als u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer. U
kunt voor vragen ook bellen met onze Klantenservice via het gratis
nummer 1200 (vanaf Vodafone mobiel) of via 06-54500100 (vanaf een vaste
aansluiting). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Met vriendelijke groet,
Vodafone E-mailklantenservice
SMS'en voor 9 eurocent. How? Koop nu een SMS TeGoed 150 voor EUR 14,-
per maand. Meer informatie vindt u op onze website: www.vodafone.nl
(Privé > Abonnement & Prepaid > Abonnement > SMS TeGoed).
Original Message Follows:
-------------------------
Geslacht: Dhr
Voorletters: N.
Tussenvoegsels:
Achternaam: ....
Straat huidig: ....
Huisnummer huidig: ..
Toevoeging huidig:
Postcode huidig: ...
Plaats huidig: ...
Land: Nederland
Mobiel nummer: ...
Email Address: nixel@home.nl
Merk Telefoon: sony ericsson k700i
Aansluiting: abonnee
Onderwerp: 10022
Reactie: hoi ik heb vorgige week een sony ericsson k700i gehaald.
Met abonoment van vodafone .Heb ik alleen een probleem. ik kan geen
mp3tjes als ringtone gebruiken. ik heb al een mailtje naar sony ericsson
gestuurt of daar wat aan gedaan kan worden. sony ericsson verwees me
naar jullie. dus bij deze weten jullie of dat kan. alvast bedank
stelletje breiers!!
Ik heb vandaag vodafone gebeld voor een sim-only abbo(Als je dan gaat vergelijken icm toestel, is het goedkoper om een toestel los aan te schaffen) Dan zijn dus de maandelijkse abbo kosten nog maar de helft. Doen ze dat pas vanaf vodafone 150!
Maar ik ga morgen die foon bestellen bij GSM.tv(iemand ervaring), en de 23e m'n abbo verlengen, sim-only, 150.
Ik heb vandaag vodafone gebeld voor een sim-only abbo(Als je dan gaat vergelijken icm toestel, is het goedkoper om een toestel los aan te schaffen) Dan zijn dus de maandelijkse abbo kosten nog maar de helft. Doen ze dat pas vanaf vodafone 150!
Maar ik ga morgen die foon bestellen bij GSM.tv(iemand ervaring), en de 23e m'n abbo verlengen, sim-only, 150.
Ik heb weer een reactie van Conceptronic gekregen m.b.t. tot het probleem dat ik (en een aantal andere gebruikers op dit forum) heb met mijn Bluetooth sticky (CBT-100U):
Waarop ik antwoordde:Ls,
Thank you for the information.
When the CBT100U can transfer files from the Mobile to the computer,
then connection is OK.
The fact that the two folders cannot be copied is depending on the
mobile or
Windows.
Because Windows does not accept signs like - ' /? etc in folder names.
When you open the folder in your mobile, are you able to copy the
contents
of these two folders?
We advise you to contact Sony Ericson about this.
Met vr. groet / with regards,
Conceptronic Support
Hoe zit het met Bluetooth sticks van andere merken? Voor zover ik het kan nagaan zit het probleem in de software van Widcomm, die volgens mij bij veel Bluetooth sticks wordt bijgeleverd (de "My Bluetooth Places" software). Zijn er hier ook forumbezoekers die geen last hebben van het feit dat je mappen met een apostroph (') niet kunt benaderen (via OBEX file transfer)? In FMA geen probleem, maar rechtstreeks in Windows gaat het mis. Dan krijg je een "file not found" error ofzo.Hi,
> The fact that the two folders cannot be copied is depending
> on the mobile or Windows. Because Windows does not accept
> signs like - ' /? etc in folder names.
Well, I have to disagree. My problem concerns apostrophes (') and every
version of Windows that I have used (98/2000/XP) is perfectly capable
of using apostrophes in file or folder names. It is true that certain
characters can't be used, but an apostrophe poses no problem. So I'm
pretty sure the problem isn't related to Windows.
> We advise you to contact Sony Ericson about this
Well, I don't think it is their problem. I'm still convinced it must be
somewhere in the Widcomm/Conceptronic hardware/software.
What's the speed of Dark?
Kan normaal bij de mappen met een (') via de Sony Ericsson tools... Sitecom USB adaptertje
Kheb alleen een raar probleem als ik een taak/agenda item met een puntkomma in de titel heb, dan wordt er een backslash voorgezet na het synchen via FMA
Kheb alleen een raar probleem als ik een taak/agenda item met een puntkomma in de titel heb, dan wordt er een backslash voorgezet na het synchen via FMA
[ Voor 48% gewijzigd door mullah op 07-09-2004 09:56 ]
Met die namen van mappen dat er geen apostrof (') gebruikt mag worden is inderdaad onzin alleen deze karakters: \ / : * ? " < > | mogen niet bij windows gebruikt worden.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heeft er iemand hier al wat meer informatie over de CSS-25?
Ik weet dat deze wel gewoon werkt met de K700i, heb dit nl. van een medewerker van SE te horen gekregen. Indien jullie willen post ik wel een kopie van de mail hier
Maar weet iemand waar deze evt. te koop is en hoeveel deze dan kost?
Ik weet dat deze wel gewoon werkt met de K700i, heb dit nl. van een medewerker van SE te horen gekregen. Indien jullie willen post ik wel een kopie van de mail hier
Maar weet iemand waar deze evt. te koop is en hoeveel deze dan kost?
Wanna play?
Anoniem: 81334
Ik heb nog R2L001, ik dacht dat dit de laatste versie was. Waar heb je die informatie gevonden?Anoniem: 119601 schreef op 06 september 2004 @ 17:38:
En waar haal je die firmware vandaan?
Ik heb zonet de k700i bij GSM.tv besteld. Als het goed is deze week binnen..... SPANNEND!!
Ik heb zonet de k700i bij GSM.tv besteld. Als het goed is deze week binnen..... SPANNEND!!
R2L015 bestaat niet R2L001 is de laatste.Anoniem: 81334 schreef op 07 september 2004 @ 10:28:
[...]
Ik heb nog R2L001, ik dacht dat dit de laatste versie was. Waar heb je die informatie gevonden?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Over die telefoon nummers die verdwijnen.
Ik heb de firmware R2A041 en als ik achter elkaar veel nummers invoer gooit ie per nieuw contact een mobiel nummer weg van een ander contact. Hij begint bij het eerste contact dat je hebt ingevoerd en gaat zo de lijst af. Het lijkt te helpen om tijdens het invoeren van veel nummers iedere keer even door het telefoonboek heen te bladeren ipv aan een stuk door nummers in te voeren. Voor zover ik heb gemerkt verdwijnen trouwens alleen de mobiele nummers van de contacten. Het kan echter zijn dat ook de andere type nummers verdwijnen zodra er geen mobiele nummers meer aanwezig zijn.
Weet iemand of dit bij R2L001 is opgelost?
Ik heb de firmware R2A041 en als ik achter elkaar veel nummers invoer gooit ie per nieuw contact een mobiel nummer weg van een ander contact. Hij begint bij het eerste contact dat je hebt ingevoerd en gaat zo de lijst af. Het lijkt te helpen om tijdens het invoeren van veel nummers iedere keer even door het telefoonboek heen te bladeren ipv aan een stuk door nummers in te voeren. Voor zover ik heb gemerkt verdwijnen trouwens alleen de mobiele nummers van de contacten. Het kan echter zijn dat ook de andere type nummers verdwijnen zodra er geen mobiele nummers meer aanwezig zijn.
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Anoniem: 79584
Ik heb er bij R2L001 geen last van gehadNBK schreef op 07 september 2004 @ 12:30:
Het verdwijnen van nummers is bij R2L001 opgelost, maar ook bij deze firmware zit het nog niet helemaal goed als je bij deze firmware veel nummers achter elkaar erin zet zonder uit het telefoonboek te gaan komen er dubbele nummers in je contactlijst te staan bij mobiele contacten die onder elkaar staan. Dit is wel alleen schijn want de juiste nummers zijn nog steeds aan de juiste persoon verbonden alleen lijkt dit niet zo in de contactlijst.NBK schreef op 07 september 2004 @ 12:30:
Ik heb SE gemaild met de vraag wat de laatste nieuwe firmware voor de k 700 is. en kreeg dit als antwoordAnoniem: 81334 schreef op 07 september 2004 @ 10:28:
[...]
Ik heb nog R2L001, ik dacht dat dit de laatste versie was. Waar heb je die informatie gevonden?
De K700i van mijn vriendin is na een dag op de weg zitten toch wel echt leeg (de accu), is hier niks aan te doen?

^^^ Dat ^^^Anoniem: 119601 schreef op 06 september 2004 @ 17:38:
hoi
Kan iemand wat meer te weten komen over die firmware? change-log ofzo...
[ Voor 15% gewijzigd door NBK op 07-09-2004 13:50 ]
Anoniem: 81334
De hele dag Bluetooth gebruikt? Dan gaat bij mij de accu ook snel leeg. Als de telefoon net nieuw is mag je verwachten dat deze tijd nog iets toeneemt.jep schreef op 07 september 2004 @ 13:26:
De K700i van mijn vriendin is na een dag op de weg zitten toch wel echt leeg (de accu), is hier niks aan te doen?
Welke Firmware staat erop? De accuindicator was bij een oude versie niet helemaal goed.
Misschien een autolader?
Anoniem: 23778
Heb wet ontdekt misschien dat sommige het al wisten.
Der was zegmaar een buk dat je niet kan zien hoelaat iemand belde bij gemiste oproepen. Als je dan gewoon naar alle oproepen gaat. Daar staan ook je gemiste oproepen tussen.
Daar staat wel de tijd bij hoelaat dat gemiste gesprek was.
Der was zegmaar een buk dat je niet kan zien hoelaat iemand belde bij gemiste oproepen. Als je dan gewoon naar alle oproepen gaat. Daar staan ook je gemiste oproepen tussen.
Bestaat gewoon niet anders was hier allang op andere forums iets over bekend geweest, hou het maar op een typefout.NBK schreef op 07 september 2004 @ 13:49:
[...]
^^^ Dat ^^^
Dat was al bekend, dit is trouwens in de laatste firmware update R2L001 gefixed hierbij zie je wel de tijd bij de gemiste oproepen staan zoals het hoort.Anoniem: 23778 schreef op 07 september 2004 @ 14:41:
hm goed dat je 't zegt. Was er maar een SE servicepoint bij mij in de buurt... wie kan me een lijst ofzo geven waar er allemaal zijn?Anoniem: 23778 schreef op 07 september 2004 @ 14:41:
al een paar keer langs geweest: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/854302/0/hm goed dat je 't zegt. Was er maar een SE servicepoint bij mij in de buurt... wie kan me een lijst ofzo geven waar er allemaal zijn?
Ik heb die Vodafone branded versie maar met versie R2A041 kan ik ook bij zo'n servicepunt naar RL002?
Die indicator gaat de laatste tijd wel heel snel...
Anoniem: 117098
Help!
ik heb een Sitecom bluetooth dongle gekocht, de software geïnstalleerd en m'n K700i gepaired. Maar toch herkent de Mobile Phone Monitor en Mobile Network Creator van Sony Ericsson mijn K700i niet. Ik wil graag de K70i als bluetoothmodem gebruiken, en heb de modemdrivers van SE al geïnstalleerd.
Ligt het aan sitecom dat het niet lukt of moet ik eerst wat anders instellen (om de K700i als GPRSmodem te gebruiken)?
alvast bedankt, LocA
ik heb een Sitecom bluetooth dongle gekocht, de software geïnstalleerd en m'n K700i gepaired. Maar toch herkent de Mobile Phone Monitor en Mobile Network Creator van Sony Ericsson mijn K700i niet. Ik wil graag de K70i als bluetoothmodem gebruiken, en heb de modemdrivers van SE al geïnstalleerd.
Ligt het aan sitecom dat het niet lukt of moet ik eerst wat anders instellen (om de K700i als GPRSmodem te gebruiken)?
alvast bedankt, LocA
Waar halen jullie toch die firmwares vandaan?
Anoniem: 2044
je moet een compoort aanzetten in de sitecom software (com4) en daarna in je telefoon (bluetooth opties geloof ik) ook een compoort toewijzen.Anoniem: 117098 schreef op 07 september 2004 @ 15:08:
Help!
alvast bedankt, LocA
kom je er niet uit... 78422661 icq
dat eerste klopt, dan ben je al klaar, dan je prog laten connecten met die compoort. Die compoort moet bij je client applications staan. In de startpost staat een walthrough voor FMA, die kun je ook volgen.
Geen BT, geen autolader. Misschien dat die indicator niet goed is inderdaad.Anoniem: 81334 schreef op 07 september 2004 @ 14:09:
[...]
De hele dag Bluetooth gebruikt? Dan gaat bij mij de accu ook snel leeg. Als de telefoon net nieuw is mag je verwachten dat deze tijd nog iets toeneemt.
Welke Firmware staat erop? De accuindicator was bij een oude versie niet helemaal goed.
Misschien een autolader?
Firmware OverviewNBK schreef op 07 september 2004 @ 13:49:
[...]
^^^ Dat ^^^
-----------------
R2A041
- First release
- JBenchmark 1 - approx 2,640
- JBenchmark 2 - approx 123
- Software versions:
LCD 200404231
Camera 3.9
ITP CXC 125 813 R1S
R2C001
- Released around 30/6/2004
- Ability to mute the shutter sound of the camera
- Software versions:
LCD: 200404231
Camera: 3.9
ITP: CXC 125 813 R1T
R2E011
- Released to service points around 14/7/04
- Improved battery (i.e. green (full) to red (empty) is now slower)
- Smoother video playback
- New Bugs
Appointments are no longer marked as bold dates in the month calender. So now you can no longer see on which days you need to do things.
R2J002
- Were available from SE Online Firmware Update (http://www.sonyericsson.com/updateservice/K700/frameset.htm)
- Not released at service centres
- Software versions:
LCD 200404231
Camera 3.9
ITP CXC 125 813 R1S
R2J015
- Released to Chinese service centres around 27/7/04.
- Software versions:
- LCD 200406041
- Camera 3.9
- ITP CXC 125 813 R1T
New bugs
Ability to mute the shutter sound of the camera taken out
R2J041
- Chinese release (perhaps Chinese version of R2L?)
- Snooze is now available on Recurrent alarms
- At least 10% improvement in battery life (over and above R2E?)
- Time of the last call now displayed in the missed calls list
- The fonts of Operator logo, the command keys such as "Calls", "More" are a bit larger and the font of Date & time has been Slightly reduced.
- Faster loading of JAVA games
R2L001
- 4/8/04
- One second delay before the person at the other end of the phone can hear you when answering a call bug fixed
- At least 10% improvement in battery life (over and above R2E?)
- Backlight timings have changed to improve battery life (20s, 26s, 40s to 15s, 20s, 60s - Fade, Backlight off, Display off)
- Pressing either of the volume control buttons when in Standby mode displays the time for 3-4 seconds.
- Use Now option appears when transfering pictures to the phone (previously just Ok). Options are View, Set as wallpaper, Set as screensaver, Set as starup screen, Add to contact
- SE wap link removed from Application folder
- Faster image browsing with selected images appearing full screen.
- Improved Bluetooth stability
- Bug where entering multiple names & numbers could delete the numbers for the first names entered has been fixed.
- Snooze is now available on Recurrent alarms
- Can now delete one contect from a group without deleting the whole group
- Time of the last call now displayed in the missed calls list
- The bug whereby the first call received after power up produces an "answer, reject, answer and continue" menu seems to have been fixed
- The fonts of Operator logo, the command keys such as "Calls", "More" are a bit larger and the font of Date & time has been Slightly reduced.
- The Globe icon that appears when using GRPS has been modified during initial connection (four silver ball circling around the globe)
- SMS Delivery Notification sound is now different to Incoming SMS sound (fixed to bluetooth transfer notification sound)
- Faster loading of JAVA games
- Screen brightness increased
- Performing a Sync does not cause the phone to reboot (some phones only?)
- Playing sound and video after running Java applications now always works fine.
- When in phonebook, it's now possible to change keyboard language by simply press the # key.
- New contact =>New number =>Look up =>Unsaved list is now limited to 10 numbers rather than unlimited
- Sending pictures via bluetooth to other devices occasionally sent a lower quality image with previous firmwares. This has been fixed.
- JBenchmark 1 - 2,313 - 2,326
- JBenchmark 2 - 118 - 127
- Software versions:
LCD 200406041
Camera 3.9
ITP CXC 125 813 R1S or R1T
- Bugs
Bluetooth turns itself off if a paired bluetooth headset goes out of range (some phones only).
Pocket PCs can no longer connect to the internet via bluetooth (still possible with IR). Add "Z" to the field of 'Extra dial-string modem commands' to fix this issue
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=66330
Woei, dankje....
Dat gaat in de startpost
Dat gaat in de startpost
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Anoniem: 95938
hey boys als je een foto van iemand maakt
maakt je k700i zo'n flitsgeluidje
kan je dat uitschakelen softwarematig ofzow
maakt je k700i zo'n flitsgeluidje
kan je dat uitschakelen softwarematig ofzow
Anoniem: 122762
Hehe, en dat stiekem upskirt foto's maken nietwaar? Wat gebeurt er als je al het geluid uitschakeld (stil modus heet dat dacht ik)?
Anoniem: 95938
ja precies upskirt foto's maken
maar op stille modus maakt ie k*t geluid nog steeds
het geluid is erg hoorbaar!
maar op stille modus maakt ie k*t geluid nog steeds
het geluid is erg hoorbaar!
is al eens eerder langsgekomen, maargoedAnoniem: 95938 schreef op 07 september 2004 @ 18:03:
heb het gevonden
profile moet op meeting
profiel moet op vergadering
Graag gedaan
Wat ik me trouwens afvraag welke camera sw versie hebben jullie?
Is dat: ITP CXC 125 813 R1S of ITP CXC 125 813 R1T
Ik zelf heb R1T
Anoniem: 121185
ha mensun
het is al gelukt nu effies die 250 games over pompen die ik heb voor de k700i
zoals paar bekende:
- driv3r
- call of dutty
- XIII
- worms
- the italian job
- tombraider
- fifa 2004
- garfield in dreamland
- Anno 1503
- Colin McRae 04
- en dan nog 240 games.......
interesse in ruilen van games ????? email maar
het is al gelukt nu effies die 250 games over pompen die ik heb voor de k700i
zoals paar bekende:
- driv3r
- call of dutty
- XIII
- worms
- the italian job
- tombraider
- fifa 2004
- garfield in dreamland
- Anno 1503
- Colin McRae 04
- en dan nog 240 games.......
interesse in ruilen van games ????? email maar
eh nog een x waneer komt die file manager met blue tooth ondersteuning ?
is toch alleen via com kabel te gebruiken ?
via blue tooth adapter software heb je wel een paar zichtbaar mappen maar niet allemaal bv die van "games" als je er 50 wilt copieren moet je het van een gedeelde map op de pc via je mobiel per stuk gaan downloaden beetje veel werk met 250 games
meer info hierover gevraagt
AFz William
is toch alleen via com kabel te gebruiken ?
via blue tooth adapter software heb je wel een paar zichtbaar mappen maar niet allemaal bv die van "games" als je er 50 wilt copieren moet je het van een gedeelde map op de pc via je mobiel per stuk gaan downloaden beetje veel werk met 250 games
meer info hierover gevraagt
AFz William
alle games selecteren --> rechts klikken --> kopieren naar.. --> bluetooth --> k7001i
dat is alles, je mobiel zet ht dan wel zelf goed.
Heb ik alleen aan jouw een vraag, kan jij er meer dan 80 kwijt?
dat is alles, je mobiel zet ht dan wel zelf goed.
Heb ik alleen aan jouw een vraag, kan jij er meer dan 80 kwijt?
>Pocket PCs can no longer connect to the internet via bluetooth (still possible with IR).
denk dat ik nog maar even wacht met updaten
wel vreemde bug trouwens
(zou ik ook niet meer via bluetooth gprs'en met laptop?)
wel vreemde bug trouwens
nee idd er zit denk ik per map een max aan mb of aantal bestanden
beetje jammer dat je niet een 2e map games kan aanmaken waardie auto alles naar toeschrijft wanneer games 1 vol zit
beetje jammer dat je niet een 2e map games kan aanmaken waardie auto alles naar toeschrijft wanneer games 1 vol zit
werkt het volgende misschien voor je?:DDX schreef op 07 september 2004 @ 18:44:
>Pocket PCs can no longer connect to the internet via bluetooth (still possible with IR).
wel vreemde bug trouwens
Hi. Regarding the bug in R2L - Pocket PCs can no longer connect to the internet via bluetooth. I had my K700 upgraded today at CPW in Guildford. All OK except I can't connect to GPRS on Orange from my iPaq 4150 using Bluetooth. My laptop seems to work fine. The solution (which seems to work so far) is to add an extra AT command string - 'Z' in the 'Extra dial-string modem commands' dialog on the Pocket PC. ATZ should reset the internal modem to it's default configuration, I assume similar to power cycling the unit. Just type 'z' or 'Z' into the dialogue, not the 'AT' part as the iPaq assumes this and will always prefix any extra strings with 'AT' before sending them to the phone. Would be interested to find out if this works for other users. Good luck.
heb je gemaild op wturkesteen[aap]hetepost[punt]com klopt dat?Anoniem: 121185 schreef op 07 september 2004 @ 18:50:
verplaatsen naar toepassingen / aplicaties en nog is 80 x games
als je alles bij aplicaties zet kan je dus nog eens 80 games er bij hoppen? dus in totaal kan je dan 10 spellen er op zetten? welk firmware heb jij dan?
Trouwens de mappen zijn niet in gedeeld in aantal mb's, want ik hem een keer 80 grote spellen er op gegooit en 80 kleine spellen (om ste beurt natuurlijk) maar ik kon steeds niet meer dan 80 kwijt...
Trouwens de mappen zijn niet in gedeeld in aantal mb's, want ik hem een keer 80 grote spellen er op gegooit en 80 kleine spellen (om ste beurt natuurlijk) maar ik kon steeds niet meer dan 80 kwijt...
Anoniem: 86453
weet iemand waar je nog oude firmwares kan halen voor je Se K700 want ik heb de eerste versie, en is dit gewoon overtezetten met een bluetooth dongle of heb je de datakabel nodig?
Review @ ocworkbench
Mooie review, zeker de moeite waard om even door te lezen lijkt me
Mij persoonlijk lijkt het een erg leuke telefoon, al zal ik zelf eerder voor de S700 gaanAfter having the phone for a few months now I can base judgment on long-term performance and satisfaction with the features, design, etc. Overall the phone is great, the feature-set is very robust, and there are plenty of settings to tweak to get the phone just how you like it (themes and MP3 ringtones especially are fun). My only gripes after some long-term usage are how the phone takes general wear and tear. As I had estimated some time ago, the black plug on the of the phone if you will, has warped over time and no longer snugly fits into its recession. This is likely as a result of charging the phone and having the black plug being forcibly pushed up and out of the way by the charger. Other gripes: The Quickshare label on the bottom, and the ONLINE sticker on the side, are simply glued on. They came off very quickly and I had to superglue them back on. Not cool, Sony Ericsson. Also, battery life is nothing to brag about, 1- 1.5 days is typical among most users. Turn on Bluetooth, use WAP extensively, transfer files, play games, play music and you will cut it down shorter. On a good note, however, RF performance I’ve observed has been STELLAR, and nothing less. Works great in my basement, where the T610 used to struggle. I'm also off to college now, and in the middle of nowhere, where AT&T has no coverage. This phone hops networks with no problems whatsoever, and I've been very satisfied there. So let's get down to it, shall we?:
The good:
-Improved VGA camera with flash
-Cleaner, faster, even more powerful user interface
-Good Bluetooth implementation (file transfer, file manager, accessories, sync, headset)
-[very impressive] 3D Java game support
-Support for MP3, MP4, AAC, MID, IMY tones
-Speakerphone FINALLY!
-41MB user-accessible storage space
-awesome RF compared with previous generation Sony Ericssons
The bad:
-Takes a long time to transfer call to headset DURING a call
-Poor battery life
-Quickshare and ONLINE stickers fell off
-rubber plug cover warps, is slightly annoying
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik heb een engelse K700i (aanbieding bij een online shop toendertijd). Is het dan ook mogelijk om mijn firmware te upgraden bij een Sony Service Point, of moet ik echt een usb datakabel aanschaffen en het zelf doen?
Verder niets meer dan lof over deze telefoon. Echt een prachtding.
Bedankt voor het antwoorden.
[edit]
Ik zie net dat deze vraag (min of meer) ook twee posts boven mij is gepost. Goedemorgen Halfkakkende
Ik heb een vraagje. Ik heb een engelse K700i (aanbieding bij een online shop toendertijd). Is het dan ook mogelijk om mijn firmware te upgraden bij een Sony Service Point, of moet ik echt een usb datakabel aanschaffen en het zelf doen?
Verder niets meer dan lof over deze telefoon. Echt een prachtding.
Bedankt voor het antwoorden.
[edit]
Ik zie net dat deze vraag (min of meer) ook twee posts boven mij is gepost. Goedemorgen Halfkakkende

[ Voor 16% gewijzigd door Halfkakkende op 07-09-2004 22:59 ]
Hoi, die nieuwe firmware moet ik dus echt hebben, vooral die bug dat als je een gesprek aanneemt dat je ff moet wachten eer de ander je hoort is echt irritant
Nog een vraag: hoe kan ik opnemen met iedere toets. Vooralsnog kan ik alleen opnemen met gesprek accepteren? ja of nee. waarom niet gewoon met iedere toets opnemen. Bij profiel staat er wel iets van antwoordmodus maar dat werkt niet bij mij, heb ik geprobeerd.
gr bon
Nog een vraag: hoe kan ik opnemen met iedere toets. Vooralsnog kan ik alleen opnemen met gesprek accepteren? ja of nee. waarom niet gewoon met iedere toets opnemen. Bij profiel staat er wel iets van antwoordmodus maar dat werkt niet bij mij, heb ik geprobeerd.
gr bon
gadverdamme, ik kan het niet geloven dat ik gewoon nog 2 dagen moet wachten totdat ik die foon heb!!!! nog 48 uur!! HELP!! :-)
Heeft er iemand toevallig al een java applicatie gevonden die de ir poort aanspreekt zodat je je K700 op elke gewenste TV kan gebruiken als afstandbediening?
Dat lijkt me nou wel handig.
Ik heb het internet al afgezocht maar nog niks nuttigs kunnen vinden helaas.
Dat lijkt me nou wel handig.
Ik heb het internet al afgezocht maar nog niks nuttigs kunnen vinden helaas.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Ik kan het geluid ook uitzetten door het volume van de beltoon op 0 te zetten en de stil-functie aan. Dan is 'ie stil bij elk profiel. Werkt dit misschien ook met de nieuwe firmware?mydogisgone schreef op 06 september 2004 @ 10:59:
ik kan het geluid uitzetten als ik profiel 'vergadering' kies
What's the speed of Dark?
Ik heb trouwens op Esato gelezen dat je nadat je een master reset heb uitgevoerd, je de optie 'My Friends' te zien krijg. Kan iemand dat testen voor mij, ik heb namelijk zelf geen K700. Maar dit zou wel nuttige informatie kunnen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 08-09-2004 01:14 ]
-
Anoniem: 40426
Sinds vandaag deze foon. ZWAAR onder de indruk. Ook blij met mn gratis headsetje, danku SE 
Maar.... Mijn telfort GPRS/WAP instellingen doen het niet! Als ik op internet wil begint ie te mekkeren dat er geen eerdere inhoud in de browser zit ofzo. E-mailen werkt wel!
Wat is hier mis?
Maar.... Mijn telfort GPRS/WAP instellingen doen het niet! Als ik op internet wil begint ie te mekkeren dat er geen eerdere inhoud in de browser zit ofzo. E-mailen werkt wel!
Wat is hier mis?
Ah, aangezien jij hem net heb, wil jij eerst even een master-reset uitvoeren?Anoniem: 40426 schreef op 08 september 2004 @ 01:24:
Sinds vandaag deze foon. ZWAAR onder de indruk. Ook blij met mn gratis headsetje, danku SE
Wat is hier mis?
Volgens iemand van Esato krijg je daarna de mogelijkheid to ' My Friends' .
-
Met een master-reset raak je wel andere dingen in je mobiel kwijt spellen ringtones etc, dus die optie is nou niet echt aan te raden...Ginz schreef op 08 september 2004 @ 10:04:
[...]
Ah, aangezien jij hem net heb, wil jij eerst even een master-reset uitvoeren?
Kun je een linkje posten naar dat topic op esato.com? Ik kan het niet vinden.
Anoniem: 122937
Ik heb de foon nu 5 dagen in bezit, ben erg tevreden over het toestel.
Ook de standby tijd vindt ik meevallen. Hij gaat bij mij zo'n 3 tot 4 dagen mee. Ik bel elke dag ongeveer een uur, bluetooth ook +- 1 uur, game ongeveer een half uurtje per dag, en gebruik de camera ook dagelijks.
Heb wel eens een toestel gehad met een betere standby tijd maar vindt het niet zo slecht als ik had verwacht.
Camera vindt ik (bij genoeg daglicht) ook echt super. Alleen als het donker is wordt de kwaliteit aanzienlijk minder. Ik heb al van alles geprobeerd met flits en nachtmodus maar het wordt er niet beter op. Iemand een tip of is dit gewoon niet anders??
Ook de standby tijd vindt ik meevallen. Hij gaat bij mij zo'n 3 tot 4 dagen mee. Ik bel elke dag ongeveer een uur, bluetooth ook +- 1 uur, game ongeveer een half uurtje per dag, en gebruik de camera ook dagelijks.
Heb wel eens een toestel gehad met een betere standby tijd maar vindt het niet zo slecht als ik had verwacht.
Camera vindt ik (bij genoeg daglicht) ook echt super. Alleen als het donker is wordt de kwaliteit aanzienlijk minder. Ik heb al van alles geprobeerd met flits en nachtmodus maar het wordt er niet beter op. Iemand een tip of is dit gewoon niet anders??
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 122937 op 08-09-2004 11:01 ]
ik ben het wel bereid te doen, maar zou jij of iemand anders dan wel even willen zeggen wat handig is even te backuppen? (telefoonnummers, themes, ?)Ginz schreef op 08 september 2004 @ 10:04:
[...]
Ah, aangezien jij hem net heb, wil jij eerst even een master-reset uitvoeren?
Spellen en ringtones boeien me niet zo, die zijn vast ook nog wel ergens te vinden op het internet.
Als je FMA heb, dan kan je daar alles back-uppen6killer schreef op 08 september 2004 @ 11:02:
[...]
ik ben het wel bereid te doen, maar zou jij of iemand anders dan wel even willen zeggen wat handig is even te backuppen? (telefoonnummers, themes, ?)
Spellen en ringtones boeien me niet zo, die zijn vast ook nog wel ergens te vinden op het internet.
-
Dankjewel, toegevoegd aan SPmambo No5 schreef op 07 september 2004 @ 22:32:
Review @ ocworkbench
[...]
Mij persoonlijk lijkt het een erg leuke telefoon, al zal ik zelf eerder voor de S700 gaan
Hierignatius schreef op 08 september 2004 @ 10:49:
Kun je een linkje posten naar dat topic op esato.com? Ik kan het niet vinden.
En dan de post van Peanut, de op-een-na-laatste
[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 08-09-2004 11:18 ]
-
Nou zoveel mogelijk maar even opgeslagen
maar my friends staat er niet in, ook niet als ik de taal op engels zet.
Ik heb trouwens fabrieksinstellingen -> alles resetten gedaan, mocht je nog wat anders weten zeg het dan voor dat ik alles er weer op zet en instel
Ohja ik heb de standaard firmware versie nog r2b...
[ Voor 7% gewijzigd door 6killer op 08-09-2004 11:46 ]
en net weer....DDX schreef op 06 september 2004 @ 16:10:
hmms net weer wit knipperend beeld en reset
komt vaker voor... nieuwe firmware al geprobeerd?
Ik weet niet of het mag, maar doe het och ff snel tussen door.
Laatst werd er door iemand gevraagt of iemand telefoon telefoon van ... (shit weet wie dat ook al weer zong, het was in ieder geval cabaret)(trouwens nog bedankt voor dat nummer...), maar nu zoek ik eigenlijk al een tijdje het nummer wakkker worden van jochem meijer (ook een cabarete) om die in te stellen als mijn wekker op mijn mobiel, dus heft iemand die toevallig liggen? (mail gelieve: remcoburgers[aap]hotmail[punt]com)
Alvast bedankt.
Laatst werd er door iemand gevraagt of iemand telefoon telefoon van ... (shit weet wie dat ook al weer zong, het was in ieder geval cabaret)(trouwens nog bedankt voor dat nummer...), maar nu zoek ik eigenlijk al een tijdje het nummer wakkker worden van jochem meijer (ook een cabarete) om die in te stellen als mijn wekker op mijn mobiel, dus heft iemand die toevallig liggen? (mail gelieve: remcoburgers[aap]hotmail[punt]com)
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Eppo © op 08-09-2004 12:26 ]
Anoniem: 122946
Hoi,
ook ik heb lang getwijfeld tussen de Nokia 6230 en de SE k700i . Uiteindelijk is mijn keuze dan toch gevallen op de SE, ook vanwege de vele extra's die deze telefoon biedt.
Nou heb ik de afgelopen 2 dagen eens even rustig de 4 topics van deze telefoon hier doorgelezen, en wat me opvalt is dat bijna iedereen die de telefoon koopt, er wel problemen mee heeft gehad. En eigenlijk heb ik vrij weinig zin om 380 eurie uit te geven aan een telefoon waarvan een heleboel opties het maar half doen.
Is het nou een aanrader of zeggen de meeste van jullie toch zoek maar even verder ?
En nou heb ik nog een vraag : Is het perse nodig om die telefoon steeds up te daten bij 1 van die servicepunten ????????
Thanx voor de reacties alvast
ook ik heb lang getwijfeld tussen de Nokia 6230 en de SE k700i . Uiteindelijk is mijn keuze dan toch gevallen op de SE, ook vanwege de vele extra's die deze telefoon biedt.
Nou heb ik de afgelopen 2 dagen eens even rustig de 4 topics van deze telefoon hier doorgelezen, en wat me opvalt is dat bijna iedereen die de telefoon koopt, er wel problemen mee heeft gehad. En eigenlijk heb ik vrij weinig zin om 380 eurie uit te geven aan een telefoon waarvan een heleboel opties het maar half doen.
Is het nou een aanrader of zeggen de meeste van jullie toch zoek maar even verder ?
En nou heb ik nog een vraag : Is het perse nodig om die telefoon steeds up te daten bij 1 van die servicepunten ????????
De conclusie die je trekt is niet helemaal juist. Veel mensen die hier posten hebben problemen, dit betekend nog niet dat bijna iedereen die de telefoon koopt er problemen mee heeft. Overigens zijn de meeste problemen opgelost met een upgrade van de nieuwste firmware. Ik zelf heb nog niet de nieuwste firmware maar heb ook geen last van reboots, verdwijnende telefoonnummers etc..Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 12:30:
Hoi,
Kennen jullie dit programma al?
http://www.xcome.com/X-Messenger.jsp
Lijkt mij wel leuk. Nou heb ik het op mijn telefoon staan en moet ik een e-mail adres invullen. Helaas heb ik een "_" in mijn e-mail adres en kan dit teken nergens in de telefoon terug vinden.
Iemand enige suggesties hoe dit in te voeren is?
en nee ik neem geen ander e-mail adres.
Lijkt mij wel leuk. Nou heb ik het op mijn telefoon staan en moet ik een e-mail adres invullen. Helaas heb ik een "_" in mijn e-mail adres en kan dit teken nergens in de telefoon terug vinden.
Iemand enige suggesties hoe dit in te voeren is?
en nee ik neem geen ander e-mail adres.
Oh ok, maar het viel mij op dat hier vooral negetieve reacties gepost werden, vandaar deze vraag. Maar jij vind dus ook dat de telefoon het geld dubbel en dwars waard is ???UniCache2 schreef op 08 september 2004 @ 12:48:
[...]
De conclusie die je trekt is niet helemaal juist. Veel mensen die hier posten hebben problemen, dit betekend nog niet dat bijna iedereen die de telefoon koopt er problemen mee heeft. Overigens zijn de meeste problemen opgelost met een upgrade van de nieuwste firmware. Ik zelf heb nog niet de nieuwste firmware maar heb ook geen last van reboots, verdwijnende telefoonnummers etc..
Ik heb m gekocht toen die uitkwam bij BC en dat is met de eerste firmware versie, enige problemen die ik gehad heb is dat de batterij snel leeg gaat, maar das een bekend probleemverder geen bugs nog ontdekt, dus het verschilt gewoon per telefoon (wel wat vreemd maar ja tis software natuurlijk).Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 13:01:
[...]
Oh ok, maar het viel mij op dat hier vooral negetieve reacties gepost werden, vandaar deze vraag. Maar jij vind dus ook dat de telefoon het geld dubbel en dwars waard is ???
Ik vind hem persoonlijk niet het geld dubbel en dwars waard...Anoniem: 122946 schreef op 08 september 2004 @ 13:01:
[...]
Oh ok, maar het viel mij op dat hier vooral negetieve reacties gepost werden, vandaar deze vraag. Maar jij vind dus ook dat de telefoon het geld dubbel en dwars waard is ???
Ja het is een heel mooi toestel en ja je kan er wel veel mee.....MAAR....
Ik vind dat SE niet een toestel moet uitbrengen met software waar zoveel bugs in zitten.. en als ze dat wel doen dan moeten ze de mogelijkheid bieden voor iedereen om de software thuis te kunnen updaten. Nu moet ik naar een service point helemaal in Amsterdam (want dat is voor mij dan zogenaamd het dichtsbij) voor een update.
Dit heb ik tot heden nog steeds niet gedaan omdat ik daar gewoonweg geen zin in heb gehad en niet het risico wil lopen met een nieuwe update weer tegen andere problemen aan te lopen.
Ik kan dus nogsteeds geen gebruik maken van bv bleutooth om iets over te zenden naar iemand met een bluetooth toestel. Ook vind ik dat er een delay in het menu zit als je ergens heen wilt of iets wilt selecteren reageerd ie te traag.
Uiteraard zijn er nog wat andere kleine probleempjes met het toestel maar aan de bovenste twee erger ik me het meest.
Mijn conclusie is dus gewoon dat je je goed moet realiseren dat als je een mooi toestel wilt zoals deze (want hij is wel heel mooi) dat je waarschijnlijk zo nu en dan een software update moet halen bij een servicepoint in de buurt... Heb je dat er voor over?.....JA...Dan is dit een onwijs gaaf toestel...Nee.. Dan krijg je waarschijnlijk spijt van je aankoop.
wacht ik nog maar even meeGhannes schreef op 08 september 2004 @ 12:19:
[...]
komt vaker voor... nieuwe firmware al geprobeerd?
1) moet ik speciaal naar servicepoint
2) deze bug is minder erg dan de bug die volgens postings in nieuwste fw zit (geen gprs meer via bluetooth)
3) hopenlijk komen ze snel met online update
ziet er leuk uit, maar ik zie geen download link ?Hooli-gan schreef op 08 september 2004 @ 12:55:
Kennen jullie dit programma al?
die bug met gprs via BT is makkelijk op te lossen door een extra Z te laten sturen na het AT commando.
edit:
Voor een telefoon met kleurenscherm is de batterij duur trouwens gewoon goed hoor.(3 a 4 dagen met BT enabled en af en toe bellen) Bovendien is de lader erg snel.
Ik ben trouwens van een CMD J70 naar deze telefoon gegaan en hoewel de J70 erg goed beviel door de lange SB tijd ben ik toch blijer met me K700. Bellen via BT ruled namelijk.
edit:
Voor een telefoon met kleurenscherm is de batterij duur trouwens gewoon goed hoor.(3 a 4 dagen met BT enabled en af en toe bellen) Bovendien is de lader erg snel.
Ik ben trouwens van een CMD J70 naar deze telefoon gegaan en hoewel de J70 erg goed beviel door de lange SB tijd ben ik toch blijer met me K700. Bellen via BT ruled namelijk.
[ Voor 64% gewijzigd door NBK op 08-09-2004 13:42 ]
Volgens mij kan je hem daar ook niet downloaden. Ik vond ook geen officiële link. Ik heb het programma wel ergens vandaan maar dat mag ik uiteraard hier niet posten.
Waar het me meer omgaat is het feit dat "_" in mijn e-mail adres (voor MSN account) heb staan maar dit teken niet kan intoetsen op mijn mobiel. Althans ik kan het nergens vinden en het staat ook niet in de manual. Iemand enig idee??
dan is het dus kwestie van even langs servicepoint gaanNBK schreef op 08 september 2004 @ 13:32:
die bug met gprs via BT is makkelijk op te lossen door een extra Z te laten sturen na het AT commando.
maar dat zal dus wel wachten zijn tot de online updateservice
(weinig tijd en zin om helemaal naar a'dam centrum te gaan)
Maar ik vat dit niet helemaal, met die software updates ( heb nu 2 jaar de Nokia 5210, dus misschien kun je begrijpen dat ik een beetje achter lig op telefonie gebied ) , maar waarom moet een telefoon constant worden geupdate met Software ?? Want waarom moet je steeds nieuwe software installeren bij een telefoon die je hoofdzakelijk gebruikt om te bellen en te smsenHooli-gan schreef op 08 september 2004 @ 13:24:
[...]
Ik vind hem persoonlijk niet het geld dubbel en dwars waard...
Ja het is een heel mooi toestel en ja je kan er wel veel mee.....MAAR....
Ik vind dat SE niet een toestel moet uitbrengen met software waar zoveel bugs in zitten.. en als ze dat wel doen dan moeten ze de mogelijkheid bieden voor iedereen om de software thuis te kunnen updaten. Nu moet ik naar een service point helemaal in Amsterdam (want dat is voor mij dan zogenaamd het dichtsbij) voor een update.
Dit heb ik tot heden nog steeds niet gedaan omdat ik daar gewoonweg geen zin in heb gehad en niet het risico wil lopen met een nieuwe update weer tegen andere problemen aan te lopen.
Ik kan dus nogsteeds geen gebruik maken van bv bleutooth om iets over te zenden naar iemand met een bluetooth toestel. Ook vind ik dat er een delay in het menu zit als je ergens heen wilt of iets wilt selecteren reageerd ie te traag.
Uiteraard zijn er nog wat andere kleine probleempjes met het toestel maar aan de bovenste twee erger ik me het meest.
Mijn conclusie is dus gewoon dat je je goed moet realiseren dat als je een mooi toestel wilt zoals deze (want hij is wel heel mooi) dat je waarschijnlijk zo nu en dan een software update moet halen bij een servicepoint in de buurt... Heb je dat er voor over?.....JA...Dan is dit een onwijs gaaf toestel...Nee.. Dan krijg je waarschijnlijk spijt van je aankoop.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware