Twee weken geleden de nieuwe Fw gehaald, maar ik ben er niet echt mee opgeschoten. De vertraging bij opnemen komt bij mij ook nog steeds voor. Ik vind het weghalen van de foto bij een contact geen oplossing. Dat is toch juist de een van de redenen voor een fotoapp. op je toestel!
Verder was de synchronisatie met outlook al niet echt geweldig voor de update (bij mijn siemens s55 liep dat vlekkeloos). Na de update is het eigenlijk nog minder geworden. Tijdens synchroniseren schakelt bluetooth nog steeds af en toe vanzelf uit. Veel erger is dat afspraken gemaakt op mijn toestel niet in outlook worden gezet, ook al heb ik dat wel zo ingesteld. Verder worden bestaande speciale dagen (zoals verjaardagen) soms op volstrekt andere data geplaatst!
Over synchroniseren heb ik trouwens nog een vraag. Bij mij vraagt outlook of er toegang gegeven mag worden en dan moet je ja en een bepaalde tijd (max. 10 min.) selecteren. Is dit ook uit te schakelen opdat er gewoon meteen gesynchroniseerd wordt?
Ook een nieuw probleem is dat ik het belgeluid heb ingesteld op luider worden maar de gebruikte mp3 van een oude telefoon gaat gewoon voluit als ik gebeld wordt.
Van de verbeterde batterijprestatie merk ik overigens ook niet veel, met een volle batterij haal ik 3 dagen max terwijl er nauwelijks gebeld wordt.
Er werd eerder in het forum melding gemaakt dat er na de update sneller in de contacten gezocht zou kunnen worden door niet alleen de eerste maar ook opvolgende letters van de naam in te toetsen voor het zoeken. Dit is niet het geval. Het is nog steeds een letter en dan scrollen.
Kortom, de enige merkbare verandering is een dikkere logo van de povider in je scherm en een niet uit te schakelen fotoklik. Wat een verbetering!