Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 20:27:
[...]

Ik had het wel gelezen hoor.. maar ik vroeg me af of er echt geen workaround is of zo.. btje lullig om dan een BT dongle te kopen en er achter komen dat je er niet eens mee kan updaten..
Hum......

Oké, dan zal je er misschien overheen gelezen hebben, geen probleem:
SonyEricsson heeft voor de K700 een unieke online update service. Voorlopig is de K700 samen met de P900 de enigste SE telefoon waarbij dit mogelijk is.
Het updaten neemt ongeveer 20 minuten in beslag, waarbij je dus 20 minuten niks met de telefoon kunt en mag doen. Er zijn verschillende mensen die wat problemen hebben ondervonden met 't updaten.
Trek daarom voor de zekerheid de stekker van de lader eruit mocht 't bij de eerste poging niet lukken. Het updaten van de firmware werkt trouwens alleen via de USB kabel. (DSS-20 en DSS-25)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 06 oktober 2004 @ 20:46:
[...]

Hum......

Oké, dan zal je er misschien overheen gelezen hebben, geen probleem:

[...]
Sorry daar had ik idd overheen gelezen denk.. :$ Iemand in de buurt van heemskerk met zo'n kabeltje te leen? :+

Tiz cker wel een vette mobiel btw :P Moet alleen ff ut sychroniseren enzo nog ff bekijken als ik tijd heb!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 14:32:
Van de week even naar Tele-World in A'dam om mijn telefoon te laten repareren i.v.m. de seconde vertraging bij het opnemen. Ik heb zelf nieuwe firmware erop gezet met de DDS-25, maar de vertraging zit er helaas nog op. :|

Gelijk even vragen of ze de telefoon zo willen resetten dat My Friends ook zichtbaar wordt. Ik heb een unbranded telefoon, maar het zit er echter niet op.
Zal wel komen omdat ik deze in NL heb gekocht. 8)7
zou je mij kunnen laten weten of dat probleem van de vertraging verholpen is als de tel terug komt. want heb zelf ook een met de nieuwste firmsware en heb dat probleem ook.
alvast bedankt

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 17:34

13art

Moderator Mobile
dafmay schreef op 06 oktober 2004 @ 19:54:
[...]

Da's toevallig, Ik heb gisteren deze batterij besteld. Hopelijk binnen een aantal dagen in huis 8) En voor de zekerheid eea nagevraagd bij Mobiltec. Dit is hun antwoord :

"Dear David,
Herewith I confirm that the battery is compatible with SonyEricsson K700i, it was tested by the manufacturer."

Btw vandaag firmware laten upgraden bij phoneshop in Den Haag. Helaas hadden zij alleen de voorlaatste versie (dus niet R2L001) :? Jammer van die bug dat in calender afspraken niet meer in bold zijn :'(

David.
Laat maar ff weten als je hem een paar dagen gebruikt of ie echt zoveel beter is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Rio schreef op 06 oktober 2004 @ 15:01:
1: Je hoeft niet te reageren als mijn vraag je zo irriteert
Nee, maar het probleem is wel dat je al die vragen leest en er dan halverwege achter komt dat er weer iemand is die niet de moeite heeft genomen om het forum door te lezen. Maar in jouw geval gaat dit niet op, want:
Er is al vaak besproken (ik lees alle posts hier) dat de seconde stilte opgelost zou moeten zijn in de nieuwste firmware. Die heb ik. Dus klopt er iets niet in mijn ogen.
OK, da's een goed punt. Ik heb zelf ook nog vertraging meegemaakt met de nieuwe firmware, dus die vertraging is inderdaad nog niet helemaal opgelost. Ik gebruik geen foto's bij contactpersonen, dus daar kan het niet aan liggen.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

dafmay schreef op 06 oktober 2004 @ 19:54:
[...]

Btw vandaag firmware laten upgraden bij phoneshop in Den Haag. Helaas hadden zij alleen de voorlaatste versie (dus niet R2L001) :? Jammer van die bug dat in calender afspraken niet meer in bold zijn :'(
Wazig daar heb ik 'm ook laten updaten gewoon naar R2L001 lijkt erop dat ze bij jou R2E011 erop hebben gezet |:(

Je zou als het goed is nu wel het camera geluid uit kunnen zetten :P

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat voor het laatst mijn K700i te repareren en ik heb een paar plaatjes van gemaakt. Dus voor mensen die nooit de binnenkant van de K700i gezien hebben:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje4.jpg

Op plaatje 4 zie je de achterkant van de printplaat. Je ziet rechtsonder de simkaarthouder.

Maar dit is mijn grootste vraag op plaatje 4:
Links zie je een langwerpige zilveren behuizing. Die heeft precies dezelfde lengte & breedte als een normale memory stick. Ik heb het vergeleken met een memory stick van een vriend. Dus zou je de memory van de K700i uit kunnen breiden, als je de behuizing van een paarse memory stick stript en daarna onder de zilveren behuizing propt? Indien het erin past, kan het software van K700i dan meer dan 43 MB aan?
Zelf kreeg ik tot nu toe dat behuizing niet los. Hij is erg stevig vastgelijmd. Ik bezit ook geen memory stick. Dus ik kan het nu niet uitproberen.

Weet iemand hier meer over? Of is deze vraag al eerder behandelt in eerdere postings?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Waarom zouden ze zo'n lange Memory stick er in zetten terwijl SE ook Memory sticks duo heeft die de helf van de ruimte in beslag nemen. (Zie. bv. de P800/900).

Ik denkt dat het je niet gaat lukken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Brimme schreef op 06 oktober 2004 @ 20:23:
Ik heb vandaag ff geprobeerd om mijn T-mobile K700i te flashen met mijn dss-25 en dat ging prima. heb alleen nog steeds dezelfde sw R2L met t-mobile menu,. maar je kan een branded K700 dus wel zelf flashen.
Als ik je dus goed begrijp is het dus gewoon mogelijk om de standaard firmware updates op een T-Mobile branded foon te zetten of....?

Let me know :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 02:43:
Ik zat voor het laatst mijn K700i te repareren en ik heb een paar plaatjes van gemaakt. Dus voor mensen die nooit de binnenkant van de K700i gezien hebben:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Op plaatje 4 zie je de achterkant van de printplaat. Je ziet rechtsonder de simkaarthouder.

Links zie je een langwerpige zilveren behuizing. Die heeft precies dezelfde lengte & breedte als een normale memory stick. Ik heb het vergeleken met een memory stick van een vriend. Dus zou je de memory van de K700i uit kunnen breiden, als je de behuizing van een paarse memory stick stript en daarna onder de zilveren behuizing propt? Indien het erin past, kan het software van K700i dan meer dan 43 MB aan?
Zelf kreeg ik tot nu toe dat behuizing niet los. Hij is erg stevig vastgelijmd. Ik bezit ook geen memory stick. Dus ik kan het nu niet uitproberen.

Weet iemand hier meer over? Of is deze vraag al eerder behandelt in eerdere postings?
*Katsjing!* :9~

Als dat zo is en je krijgt dat voor elkaar dan zit daar dus echt wel brood in! "De SE-K700i-meer-geheugen-inbouwservice"! And a beuner is born!! 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 06 oktober 2004 @ 23:50:
[...]

Laat maar ff weten als je hem een paar dagen gebruikt of ie echt zoveel beter is.
En hoe de service is van de shop..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-E-R-D schreef op 06 oktober 2004 @ 22:50:
[...]

zou je mij kunnen laten weten of dat probleem van de vertraging verholpen is als de tel terug komt. want heb zelf ook een met de nieuwste firmsware en heb dat probleem ook.
alvast bedankt
Ik hoef de telefoon niet meer weg te brengen. Ik had de update gedaan, maar niet de batterij eruit en er weer in gedaan. Toen ik dit had gedaan was het probleem al grotendeels opgelost. Nu ik ook de foto's bij de bellers heb uitgezet is het probleem opgelost. Er zit nu iets van een halve seconde vertraging tussen het accepteren van de call en het eigenlijke contact.

Problemen zijn nu dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:32

Rio

Ik heb al een boek

lzandman schreef op 06 oktober 2004 @ 23:52:
[...]
Nee, maar het probleem is wel dat je al die vragen leest en er dan halverwege achter komt dat er weer iemand is die niet de moeite heeft genomen om het forum door te lezen. Maar in jouw geval gaat dit niet op, want:

[...]
OK, da's een goed punt. Ik heb zelf ook nog vertraging meegemaakt met de nieuwe firmware, dus die vertraging is inderdaad nog niet helemaal opgelost. Ik gebruik geen foto's bij contactpersonen, dus daar kan het niet aan liggen.
Of kunnen we conluderen dat het probleem van de 'opneemvertraging' gewoon nog niet is opgelost in de laatste firmware? Ik dien in dat geval een verzoek tot aanpassing van de startpost in.

[ Voor 59% gewijzigd door Rio op 07-10-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:32
Almering schreef op 07 oktober 2004 @ 09:15:
Waarom zouden ze zo'n lange Memory stick er in zetten terwijl SE ook Memory sticks duo heeft die de helf van de ruimte in beslag nemen. (Zie. bv. de P800/900).

Ik denkt dat het je niet gaat lukken.....
Omdat dat niet past misschien?

Zou inderdaad wel een hele vinding zijn als er gewoon zon stick onder zit. Maar heb je sticks met ongeveer 43 mb? Bij mijn weten niet en is het 32 of 64 toch? En weet je zeker dat t vastgelijmt is en niet vastgesoldeerd of met schroefejs weer aan de achterkant van de plaat vast zit.

Ik denk toch dat ze het anders opgelost hebben, maar je mag van mij je telefoon aan een betere test onderwerpen om je gelijk te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 17:34

13art

Moderator Mobile

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het zou idd een ideale oplossing zijn om het geheugen uit te breiden, echter ik denk toch dat het wat ver gezocht is (wel creatief trouwens ;)). Anders was het denk ik al lang ontdekt. Om maar een voorbeeld te noemen: in China hebben ze de telefoon ook al helemaal uit elkaar gehaald, en voorzover ik weer is er toen niks over gezegd. Maar zeg nooit nooit, dus wie weet kan het wel, maar zelf denk ik dat het niet gaat lukken.
Bij mijn weten niet en is het 32 of 64 toch?
Je vergeet alleen dat die 43 mb het vrije geheugen is. En dat de software die erop staat ook nog het nodige in neemt. dus misschien dan toch 1tje van 64mb??? (als het zo zou zijn......)

Maar Paultje je snapt natuurlijk wel dat ook voor jou nu de verplichting geldt: Hou ons op de hoogte........

Ow ja, als je er een nieuwe memory stick in zou kunnen zetten, dan zit je nog wel met de software die je over moet zetten, want ik betwijfel of je de telefoon via internet zou kunnen upgraden als er helemaal geen software meer op staat.......

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
@PaultjeBosvelt

Wij, (heel GoT) verwachten van jouw dat je dit natuurlijk wel helemaal ga uitzoeken. Als je hulp wil, dan ben ik (wij) zelfs bereid om je te helpen. En natuurlijk ook met foto's en een verhaal.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

.... stel je voor, heb je ineens naast een vette foon ook een vette MP3 speler

Go Paul Go Paul :p

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
robbydw schreef op 07 oktober 2004 @ 12:39:
.... stel je voor, heb je ineens naast een vette foon ook een vette MP3 speler

Go Paul Go Paul :p
zo héél vet is ie niet... 40 mb'kes hè... Als je voor een mp3 telefoon gaat, ga dan voor de 6230 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Ghannes schreef op 07 oktober 2004 @ 12:50:
[...]

zo héél vet is ie niet... 40 mb'kes hè... Als je voor een mp3 telefoon gaat, ga dan voor de 6230 oid.
Verhaal hierboven niet gevolgd? Gaat om de zeer eventuele mogelijkheid dat het geheugen in de telefoon zou kunnen worden vervangen (memorystick)

Dan zou je ineens het binnenwerk van een stick van (weet niet hoe groot de grootste is) erin kunnen plaatsen. Maar is allemaal nog speculatief helaas :X

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie naief |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:46

Sabbi

je denkt aan mij.

Hoezo naief?
Het zou niet de eerste device zijn die binnenin gewoon een standaard kaartje heeft om zo de development en productiekosten laag te houden.... Ik herinner me die mp3-speler waar stiekem gewoon een CF-microdrive inzat, die iedereen toen kocht en opensloopte omdat de speler+hiddenmicrodrive goedkoper was dan een losse microdrive... :)
De kans is groot dat SE binnen meerdere modellen dezelfde architectuur gebruikt,
ook wegens devel-kosten, (t610/z600 bv, niet zomaar precies dezelfde functies...) dus dat misschien al memorystick-support aan boord heeft omdat nieuwere modellen dat ook gaan krijgen. Alleen op een dwaze manier aan de pcb geklust omdat nieuwere modellen toch ander model en dus andere pcb's krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
DjWannaB2002 schreef op 07 oktober 2004 @ 11:12:
[...]

knip

[...]

Je vergeet alleen dat die 43 mb het vrije geheugen is. En dat de software die erop staat ook nog het nodige in neemt. dus misschien dan toch 1tje van 64mb??? (als het zo zou zijn......)
Het lijkt me sterk dat er 21 mb nodig is voor firmware en werkgeheugen oid, maar t zou wel kunnen. Ik weet wel dat er eerst over 32 mb gesproken werd, dus is het idee van memory sticks zo gek nog niet.

Of ze hebben goedkoop een mislukt geproduceerd 64 mb geheugen op de kop getikt waar maar 43 + beetje op kan ;)
O jij weet het beter, nou vertel maar dan. Want zo is je post gewoon kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-11-2020
Twee weken geleden de nieuwe Fw gehaald, maar ik ben er niet echt mee opgeschoten. De vertraging bij opnemen komt bij mij ook nog steeds voor. Ik vind het weghalen van de foto bij een contact geen oplossing. Dat is toch juist de een van de redenen voor een fotoapp. op je toestel!

Verder was de synchronisatie met outlook al niet echt geweldig voor de update (bij mijn siemens s55 liep dat vlekkeloos). Na de update is het eigenlijk nog minder geworden. Tijdens synchroniseren schakelt bluetooth nog steeds af en toe vanzelf uit. Veel erger is dat afspraken gemaakt op mijn toestel niet in outlook worden gezet, ook al heb ik dat wel zo ingesteld. Verder worden bestaande speciale dagen (zoals verjaardagen) soms op volstrekt andere data geplaatst!

Over synchroniseren heb ik trouwens nog een vraag. Bij mij vraagt outlook of er toegang gegeven mag worden en dan moet je ja en een bepaalde tijd (max. 10 min.) selecteren. Is dit ook uit te schakelen opdat er gewoon meteen gesynchroniseerd wordt?

Ook een nieuw probleem is dat ik het belgeluid heb ingesteld op luider worden maar de gebruikte mp3 van een oude telefoon gaat gewoon voluit als ik gebeld wordt.

Van de verbeterde batterijprestatie merk ik overigens ook niet veel, met een volle batterij haal ik 3 dagen max terwijl er nauwelijks gebeld wordt.

Er werd eerder in het forum melding gemaakt dat er na de update sneller in de contacten gezocht zou kunnen worden door niet alleen de eerste maar ook opvolgende letters van de naam in te toetsen voor het zoeken. Dit is niet het geval. Het is nog steeds een letter en dan scrollen.

Kortom, de enige merkbare verandering is een dikkere logo van de povider in je scherm en een niet uit te schakelen fotoklik. Wat een verbetering! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 09:34:
[...]

En hoe de service is van de shop..?!
Service als in levering enz ? Daar kan ik nu al antwoord op geven...perfect. Ik heb in het verleden meerdere malen bij Mobiltec gekocht. Levering is snel en goed, vragen via email worden snel beantwoord. Niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
DjWannaB2002 schreef op 06 oktober 2004 @ 23:50:
[...]

Dat zal ik zeker doen. Capaciteit is 1,5x vd standaard batterij dus "moet" er zowieso voldoende verschil zijn. En voor eur 17,50 kun je dan eigenlijk niet missen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verklaar je nader vriendelijke vriend... Jij hebt blijkbaar veel kennis van de componenten van de K700i dus gooi het in de groep. Dan kunnen wij er ook nog slimmer van worden.

En dat is waar het hele GoT om draait toch :p

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Laguna schreef op 07 oktober 2004 @ 01:05:
[...]

Wazig daar heb ik 'm ook laten updaten gewoon naar R2L001 lijkt erop dat ze bij jou R2E011 erop hebben gezet |:(

Je zou als het goed is nu wel het camera geluid uit kunnen zetten :P
Wel godverdegodver :X Dat zeikt me echt af. Nadat ik gisteren had nagekeken welke firmware-versie op mijn phone was gezet, heb ik phoneshop nog gebeld om te vragen of zij inderdaad niet de allerlaatste firmware-versie hebben. Ik zal ze nog eens gaan bellen voor duidelijkheid. Mischien heb ik geluk en hebben ze toch de laatste versie. Kleine moeite om ff terug te gaan.

btw Is er mischien een andere shop in Den Haag die de firmware-update uit kan voeren ? In de lijst van SE zag ik alleen de phoneshop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

6killer schreef op 07 oktober 2004 @ 15:07:
[...]

Het lijkt me sterk dat er 21 mb nodig is voor firmware en werkgeheugen oid, maar t zou wel kunnen. Ik weet wel dat er eerst over 32 mb gesproken werd, dus is het idee van memory sticks zo gek nog niet.
Maybe maar als je kijkt wat er aan media op staat naast de firmware. Bij mij diverse MP3 ringtones (standaard) een filmpje en flink wat afbeeldingen.

Maar goed, hoe zeg je dat ook alweer? De wens is de vader van de gedachte :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
robbydw schreef op 07 oktober 2004 @ 15:37:
[...]

Maybe maar als je kijkt wat er aan media op staat naast de firmware. Bij mij diverse MP3 ringtones (standaard) een filmpje en flink wat afbeeldingen.

Maar goed, hoe zeg je dat ook alweer? De wens is de vader van de gedachte :)
daar vergis je je in, kijk maar eens onder info bij afbeeldingen of mp3s, die zijn echt klein hoor. Ik ben veel kwijt na een reset maar als je alles bij elkaar op zou tellen haal je volgens mij de 1 mb niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op 07 oktober 2004 @ 15:28:
[...]
Service als in levering enz ? Daar kan ik nu al antwoord op geven...perfect. Ik heb in het verleden meerdere malen bij Mobiltec gekocht. Levering is snel en goed, vragen via email worden snel beantwoord. Niets op aan te merken.
Dat is dan alvast een drempel minder om deze accu aan te schaffen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Devet schreef op 07 oktober 2004 @ 15:07:
Twee weken geleden de nieuwe Fw gehaald, maar ik ben er niet echt mee opgeschoten. De vertraging bij opnemen komt bij mij ook nog steeds voor. Ik vind het weghalen van de foto bij een contact geen oplossing. Dat is toch juist de een van de redenen voor een fotoapp. op je toestel!

Verder was de synchronisatie met outlook al niet echt geweldig voor de update (bij mijn siemens s55 liep dat vlekkeloos). Na de update is het eigenlijk nog minder geworden. Tijdens synchroniseren schakelt bluetooth nog steeds af en toe vanzelf uit. Veel erger is dat afspraken gemaakt op mijn toestel niet in outlook worden gezet, ook al heb ik dat wel zo ingesteld. Verder worden bestaande speciale dagen (zoals verjaardagen) soms op volstrekt andere data geplaatst!

Over synchroniseren heb ik trouwens nog een vraag. Bij mij vraagt outlook of er toegang gegeven mag worden en dan moet je ja en een bepaalde tijd (max. 10 min.) selecteren. Is dit ook uit te schakelen opdat er gewoon meteen gesynchroniseerd wordt?

Ook een nieuw probleem is dat ik het belgeluid heb ingesteld op luider worden maar de gebruikte mp3 van een oude telefoon gaat gewoon voluit als ik gebeld wordt.

Van de verbeterde batterijprestatie merk ik overigens ook niet veel, met een volle batterij haal ik 3 dagen max terwijl er nauwelijks gebeld wordt.

Er werd eerder in het forum melding gemaakt dat er na de update sneller in de contacten gezocht zou kunnen worden door niet alleen de eerste maar ook opvolgende letters van de naam in te toetsen voor het zoeken. Dit is niet het geval. Het is nog steeds een letter en dan scrollen.

Kortom, de enige merkbare verandering is een dikkere logo van de povider in je scherm en een niet uit te schakelen fotoklik. Wat een verbetering! :(
Een duidelijk verhaal waar ik het volledig mee eens ben. Ik had voor de update geen noemenswaardige klachten en heb dat nog steeds niet, maar ik kan ook geen noemenswaardige verbeteringen noemen. De verbeteringen waarvan SE claimt dat ze in de nieuwste fw zouden zitten, zitten er gewoon niet in.
Heb ik dus basically € 12,50 voor niets uitgegeven.

Maar nogmaals: ik blijf verder erg tevreden met dit toestel, zijn alleen maar slordigheidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
robbydw schreef op 07 oktober 2004 @ 09:21:
[...]

Als ik je dus goed begrijp is het dus gewoon mogelijk om de standaard firmware updates op een T-Mobile branded foon te zetten of....?

Let me know :)
nee de standaard je krijgt een speciale T-mobile update maar die staat dus wel online dus we kunnen onze phone gewoon zelf flashen. En wees nou eerlijk zoveel is de t-mobile branded k700i niet anders dan de normale ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
dafmay schreef op 07 oktober 2004 @ 15:35:
[...]

Wel godverdegodver :X Dat zeikt me echt af. Nadat ik gisteren had nagekeken welke firmware-versie op mijn phone was gezet, heb ik phoneshop nog gebeld om te vragen of zij inderdaad niet de allerlaatste firmware-versie hebben. Ik zal ze nog eens gaan bellen voor duidelijkheid. Mischien heb ik geluk en hebben ze toch de laatste versie. Kleine moeite om ff terug te gaan.

btw Is er mischien een andere shop in Den Haag die de firmware-update uit kan voeren ? In de lijst van SE zag ik alleen de phoneshop staan.
Laguna....dank voor de info mbt Phoneshop ! Ik ben zojuist terug gegaan en ze hebben R2L001 erop gezet _/-\o_ . En nu is het wachten op de nieuwe 1100MaH accu. Ik verwacht een standby-tijd van ongeveer 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
dafmay schreef op 07 oktober 2004 @ 15:31:
[...]

Dat zal ik zeker doen. Capaciteit is 1,5x vd standaard batterij dus "moet" er zowieso voldoende verschil zijn. En voor eur 17,50 kun je dan eigenlijk niet missen :9
Ik heb al een 1100 mAh Nokia LiPo batterij in mijn K700. :7 Wilde nog een paar laadcycli wachten alvorens mijn ervaringen te melden, maar tot dusver is er cker een merkbaar verschil! Bij het laden komt er ook op het scherm te staan:"optimized charging"... Tot dusverre werkt het vlekkeloos. De batterij is wel iets dikker, waardoor het klepje wat moeilijker dichtgaat. Maar geen probleem als je niet steeds je SIM kaart hoeft te swappen.

Edit: bovendien moet ik mijn firmware (R2A) nog ff upgraden naar de nieuwste versie voor een goede beoordeling...

[ Voor 10% gewijzigd door scyates op 07-10-2004 16:59 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de K700i gekocht en heb een vraag: Ik heb gehoord dat je er ongeveer 4 hele mp3 liedjes op kan zetten. (dus liedjes van 3 minuten met goed geluid en stemmen). Is dit waar?

Zo ja, wat moet ik kopen om die liedjes van me pc naar me telefoon te sturen?

Zo nee, krijgt die verkoper er van langs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:49

Zym0tiC

^_^

scyates schreef op 07 oktober 2004 @ 16:55:
[...]

Ik heb al een 1100 mAh Nokia LiPo batterij in mijn K700. :7 Wilde nog een paar laadcycli wachten alvorens mijn ervaringen te melden, maar tot dusver is er cker een merkbaar verschil! Bij het laden komt er ook op het scherm te staan:"optimized charging"... Tot dusverre werkt het vlekkeloos. De batterij is wel iets dikker, waardoor het klepje wat moeilijker dichtgaat. Maar geen probleem als je niet steeds je SIM kaart hoeft te swappen.
Dat optimized charging heb ik ook als mijn k700 aanstaat en dan aan het stopcontact hangt. Hang ik hem echter aan de 220 en hij staat uit dan krijg ik alleen charging te zien.

Niet echt batterij afhankelijk dus :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van hoe groot formaat kan ik nou mp3 liedjes op me telefoon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 16:57:
ik heb de K700i gekocht en heb een vraag: Ik heb gehoord dat je er ongeveer 4 hele mp3 liedjes op kan zetten. (dus liedjes van 3 minuten met goed geluid en stemmen). Is dit waar?

Zo ja, wat moet ik kopen om die liedjes van me pc naar me telefoon te sturen?

Zo nee, krijgt die verkoper er van langs. :P
dat ligt eraan natuurlijk, ik heb in dit deel of deel 3 een redelijke bit en sample rate neergezet waarmee je redelijk kunt luisteren en niet al teveel geheugen in neemt. Maar je hebt gewoon een mb of 40, dus reken maar uit wat je erop wil.
Zym0tiC schreef op 07 oktober 2004 @ 16:59:
[...]

Dat optimized charging heb ik ook als mijn k700 aanstaat en dan aan het stopcontact hangt. Hang ik hem echter aan de 220 en hij staat uit dan krijg ik alleen charging te zien.

Niet echt batterij afhankelijk dus :)
Zou die dat optimized charging niet ook moeten doen als de batterij opgeladen is? Doet die bij mij ook niet, maar dacht dat dat ook in de handleiding stond. En toch ok maar even testen of als die aanstaat dat in beeld verschijnt, want als dat alleen werkt met een n*kia batterij dan is dat slecht van ze.
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:52:
van hoe groot formaat kan ik nou mp3 liedjes op me telefoon zetten?
Tis geen helpdesk hier hoor, lees je handleiding en/of de topics eens door

[ Voor 9% gewijzigd door 6killer op 07-10-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een cd van 700 mb kunnen ongeveer 20 liedjes... dus 700:20=35
dus 1 heel liedje maar? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
een CD is wel in het CDA formaat he, een liedje is dan idd gemiddeld 35 - 40MB, een MP3 bestand is een factor 10 kleiner. Precies de reden waarom iedereen een MP3 gebruikt lijkt me?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:56:
op een cd van 700 mb kunnen ongeveer 20 liedjes... dus 700:20=35
dus 1 heel liedje maar? :S
Nee dat is in WAV formaat, das veel groter, je moet mp3 formaat hebben, en ik hield altijd 1mb per minuut aan ongeveer maar dat varieert (192 kbps, 44 khz, stereo)

Als je een mp3 convert naar 128 of 160 kbps wordt die weer kleiner en hou je meer ruimte over. Ligt ook aan de lengte van de nummers natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ik is een voorbeeld geven:

hier een liedje van 3 mb op me pc.

lengte van liedje: 3 minuten.

Type: Windows Media-geluidsbestand

Hoeveel ruimte neemt dit in beslag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:04:
laat ik is een voorbeeld geven:

hier een liedje van 3 mb op me pc.

lengte van liedje: 3 minuten.

Type: Windows Media-geluidsbestand

Hoeveel ruimte neemt dit in beslag dan?
ehm 3 mb ook, je neemt ons toch niet in de maling he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh lekker dan, dus dan kan ik ongeveer 10 liedjes eropzetten, met hetzelfde geluid (zelfde kwaliteit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nee ik neem je niet in de maling

dit is me eerste telefoon sinds jaren... dus ik moet weer ff wat te weten komen over de technologie :P

anywayz ik heb net gelezen dat je bluetooth nodig heb.

hoe duur kost zon apparaat?
en als ik het heb aangesloten, wat moet ik dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ander uitleggen dan: Ik heb hier een map met 573 mp3's erin. Die map is in totaal 2,02 GB.

2,02 / 573 = 3,53 MB per nummer.

je hebt ongeveer 40 MB op je foon tot je beschikking -> 40 / 3,53 = 11,33 nummers.

ALs je uitgaat van ongeveer 10 mp3's zit je aardig in de richting lijkt me. Kun je ook nog wat foto's maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Rio op 07-10-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx :) ik doe er maar 5 ofzo op hoor :P

en eeuh hoe zit dat met dat bluetooth:
-Welk bluetooth apparaat voor pc is het beste?
-Hoe duur?
-Wat doe je als aangesloten is?

Modbreak:lees de startpost en zoek zelf ajb; Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) is hier ook van toepassing

[ Voor 26% gewijzigd door Korakal op 08-10-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb een bluetooth adapter/ontvanger gekocht voor mijn pc. Lekker handig om dingen over te zetten van mijn k700 dacht ik zo. Maar hij doet het om de een of andere reden niet. Bluetooth op mijn gsm staat aan, alles in de com geïnstalleerd etc... maar in het programma'tje van sony ericcson zegt hij dat mijn gsm niet gevonden wordt... waar kan het aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
over bluetooth gesproken... is echt prachtig :)

Ik liep met een vriend over 't perron en daar stond een mooi meisje met haar 6230 te spelen. Die maat van mij gaf mij de hind 'blauw tanden, hans?'. Ik ging zoeken naar BT apparaten, èn jawel hoor: Marlies. Dus ik berichten sturen (via notitie) en zij om zich heen kijken hehe was echt lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ghannes schreef op 07 oktober 2004 @ 18:30:

Ik liep met een vriend over 't perron en daar stond een mooi meisje met haar 6230 te spelen. Die maat van mij gaf mij de hind 'blauw tanden, hans?'. Ik ging zoeken naar BT apparaten, èn jawel hoor: Marlies. Dus ik berichten sturen (via notitie) en zij om zich heen kijken hehe was echt lachen :)
Staat BT altijd aan dan :?

Ik neem toch aan dat niet elke mobiel standaard BT aan heeft staan..
Lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de batterij, als BT constant aanstaat, terwijl je het amper gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoyden op 07-10-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:12
haha!
dat hoop ik ook straks te kunnen doen.
maar eerst nog een vraagje over de firmware van verschillende providers.
is de firmware van Hi! ook een eigen?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
SandeR schreef op 07 oktober 2004 @ 18:32:
[...]

Lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de batterij, als BT constant aanstaat, terwijl je het amper gebruikt.
daarom moest die eerst zoeken, staat het uit vind je niks anders zie je vaak een telefoonnaam of andere namen en als zij dr naam er heeft staan weet ze vast wel hoe het werkt ook.

En als die een laptop, richt-antenne en de nodige bluetooth hack skills had gehad had die zelfs dr telefoonnummer kunnen vinden :p

je bent nergens meer veilig tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:22:
ok thx :) ik doe er maar 5 ofzo op hoor :P

en eeuh hoe zit dat met dat bluetooth:
-Welk bluetooth apparaat voor pc is het beste?
-Hoe duur?
-Wat doe je als aangesloten is?
en hoe zit het met mijn vragen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:40:
[...]

en hoe zit het met mijn vragen :7
U vraagt wij draaien 8)7
Er staat zat in de topics en in de openingspost, beetje zelf zoeken kan geen kwaad. Maar goed ik ben in een goede bui vandaag:

- Bluetooth dongle (usb dingetje, steek je gewoon in pc)
- Ongeveer 20-30 euro, zie ook pricewatch
- Drivers installeren, zoeken naar BT apparaten, koppelen en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok erg bedankt allemaal :)

en ps: ja ik ben lui om al die paginas te bezoeken :P

Modbreak:denk je dat je er met zo'n instelling komt op dit forum? no way :Z

het probleem is dat het in al die topics over allerlei onderwerpen gaat, en niet gericht op een onderwerp, zoals mp3 by de k700 :|

[ Voor 17% gewijzigd door Korakal op 08-10-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Brimme schreef op 07 oktober 2004 @ 16:40:
[...]

nee de standaard je krijgt een speciale T-mobile update maar die staat dus wel online dus we kunnen onze phone gewoon zelf flashen. En wees nou eerlijk zoveel is de t-mobile branded k700i niet anders dan de normale ?
Dat is mooi dan :D
Weet niet of er veel verschil is...nog geen unbranded gezien in mijn omgeving. Ik zie het toestel sowieso niet zo heel veel. Best wel leuk eigenlijk dat je niet met een toestel van de maasa loopt

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
SandeR schreef op 07 oktober 2004 @ 18:32:
[...]

Mijn BT staat meestal wel aan, gewoon om dit soort leuke dingen te doen :) Ze woont trouwens bij mij in de buurt want ze stapte ook in roermond uit >:)
Blackpanter schreef op 07 oktober 2004 @ 18:32:
haha!
dat hoop ik ook straks te kunnen doen.
maar eerst nog een vraagje over de firmware van verschillende providers.
is de firmware van Hi! ook een eigen?
Zover ik weet niet. Ik heb mijn k700 bij tfortelecom gehaald en kreeg daar een non-branded k700. Alleen heb ik wel een oude firmware |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja ik heb nog een vraag hehe

als ik een foto neem, hoor je dat geluid. en als ik dan op school zit en een foto in de les neem, dan hoor je dus dat geluid en dan zal me telefoon afgepakt worden.

weet iemand hoe je dat uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Ghannes schreef op 07 oktober 2004 @ 18:30:

And that's what bluetooth is all about :D _/-\o_
Ik doe op mn werk regelmatig telefoons zoeken en dan hoor je ineens iemand, HEy wie zit daar te kloten met mn telefoon ;)
6killer schreef op 07 oktober 2004 @ 18:34:
[...]

daarom moest die eerst zoeken, staat het uit vind je niks anders zie je vaak een telefoonnaam of andere namen en als zij dr naam er heeft staan weet ze vast wel hoe het werkt ook.

En als die een laptop, richt-antenne en de nodige bluetooth hack skills had gehad had die zelfs dr telefoonnummer kunnen vinden :p

je bent nergens meer veilig tegenwoordig ;)
TrosRadar http://www.trosradar.nl/ had hier afgelopen maandag een stukje over...was wel leuk om te zien... Op de site is het nogmaals te bekijken!
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 19:04:
oh ja ik heb nog een vraag hehe

als ik een foto neem, hoor je dat geluid. en als ik dan op school zit en een foto in de les neem, dan hoor je dus dat geluid en dan zal me telefoon afgepakt worden.

weet iemand hoe je dat uit zet?
Vriendelijke vriend, zou je ajb even willen zoeken in dit topic...die mogelijkheid biedt GoT namelijk....

Maare je vraag: nee is niet mogelijk om geluid uit te zetten. Sommigen zeggen dat het na een firmware update wel kan maar dat is niet bij iedereen..

en nu....zoeken jongen en dan pas vragen

Modbreak:3x onder elkaar posten is nergens voor nodig, gebruik ajb de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif editknop om je laatste bericht te bewerken

[ Voor 60% gewijzigd door Korakal op 08-10-2004 16:56 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn telefoon nu 3 weken, en ben er zeer tevreden over.

Waar ik me wel echt de laatste tijd aant ergeren ben is de batterijduur, 2 dagen, en niet meer ! En zo'n gekke dingen doe ik er niet mee, af en toe radio, bellen en de hele dag aan laten staan.

Ligt dat aan de batterij, of ist toch de firmware ??????

---
Eei die gast uit Roermond. Als je je blauwe tand aan laat staan en iemand anders ook. Dus je hebt bij wijze van spreke allebei de telefoon in de broekzak, dan krijg je toch geen trilalarm dattie iemand gevonden heeft, toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb hem nu vier weken en de headset die er bij zat is naar de knoppen. Linker oortje doet het niet meer, microfoon stoort en rechter oortje valt af en toe weg, kortom, niet meer bruikbaar...

En ik ben er zo voorzichtig mee geweest, baal er goed van. Volgende week naar KPN om te kijken of er op dat ding ook garantie zit. ;(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 19:20:
Heb mijn telefoon nu 3 weken, en ben er zeer tevreden over.

Waar ik me wel echt de laatste tijd aant ergeren ben is de batterijduur, 2 dagen, en niet meer ! En zo'n gekke dingen doe ik er niet mee, af en toe radio, bellen en de hele dag aan laten staan.

Ligt dat aan de batterij, of ist toch de firmware ??????

---
Eei die gast uit Roermond. Als je je blauwe tand aan laat staan en iemand anders ook. Dus je hebt bij wijze van spreke allebei de telefoon in de broekzak, dan krijg je toch geen trilalarm dattie iemand gevonden heeft, toch ??
Nee dat klopt. Maar toen ik haar zag spelen met die gsm, dacht ik... "misschien heeft ze wel BT aan staan". Dus ik ging zoeken en jawel hoor ;)
Doe ik trouwens vaker, als er interessante mensen voorbij lopen probeer ik contact te maken via gsm... wel zorgen dat je er bij in de buurt zit ;) Oja, BT werkt niet tussen 2 van die schuifdeuren bij 2 aan elkaar gekoppelde wagons :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghannes schreef op 07 oktober 2004 @ 20:31:
[...]

Nee dat klopt. Maar toen ik haar zag spelen met die gsm, dacht ik... "misschien heeft ze wel BT aan staan". Dus ik ging zoeken en jawel hoor ;)
Doe ik trouwens vaker, als er interessante mensen voorbij lopen probeer ik contact te maken via gsm... wel zorgen dat je er bij in de buurt zit ;) Oja, BT werkt niet tussen 2 van die schuifdeuren bij 2 aan elkaar gekoppelde wagons :'(
LOL, ik zie nooit interessante mensen op het station van Roermond rondlopen die met de GSM aant spelen zijn ;( . Maar is wel een goed id. Ga ik eens testen in de vrijdag trein als die studenten uit Maastricht richting Noorden gaan :9~

Heeft iemand trouwens ook last met die battery, qua duur ????
En als ik blauwe tand aan laat staan vreet dat toch batterij of nie ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Dus zou je de memory van de K700i uit kunnen breiden, als je de behuizing van een paarse memory stick stript en daarna onder de zilveren behuizing propt? Indien het erin past, kan het software van K700i dan meer dan 43 MB aan?

...

Of is deze vraag al eerder behandelt in eerdere postings?
Nou, de reviewer van Mobile-Review gaat hier ook een beetje op in in zijn review van de K700:
Take a look at the area which is marked with red arrow, in the upcoming T-series model it will be used for expansion card slot (MemoryStick Duo).
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k700/pic3.jpg

Maar ik denk niet dat de K700i zomaar uit te breiden is. Ik denk dat je voor de memory stick extra besturingssoftware (driver) nodig hebt, en die zal vast niet in de firmware zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
mmmpf uit mijn oren komt nu wel een beetje stoom

nog niks gehoord van mijn batterij (die niet in de verpakking zat)

morgen vrijdag dus als ze al iets sturen mag ik hopen dat het zaterdag bezorgt wordt maar ik heb er een hard hoofd in en zal wel weer volgende week worden

al zouden ze maar via mail op de hoogte houden maar nada

ik kan nu ook al niet meer bellen omdat ik me pre-pay foon niet meer vul dus dat gaat ook lekker :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 15:34
Ik heb nog een vraagje betreffende het aantal berichten (SMS) wat in je telefoon opgeslagen kan worden.
Ik heb nu in mijn postvak in ongeveer 64 berichten zitten, en in mijn verzonden verichten 16. Hij begint nu ineens te zeiken dat ik teveel berichten heb en dat ik er een paar moet gaan verwijderen :?
Ik heb gewoon nog 29mb vrij op mijn telefoon en ik dacht dat het wel mogelijk zou zijn om gewoon je hele geheugen vol te zetten met sms berichten...

Is er een manier om deze limiet te vergroten?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

staan de smsjes niet op je SIM kaart?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Sluuz schreef op 08 oktober 2004 @ 09:57:
Ik heb nog een vraagje betreffende het aantal berichten (SMS) wat in je telefoon opgeslagen kan worden.
Ik heb nu in mijn postvak in ongeveer 64 berichten zitten, en in mijn verzonden verichten 16. Hij begint nu ineens te zeiken dat ik teveel berichten heb en dat ik er een paar moet gaan verwijderen :?
Ik heb gewoon nog 29mb vrij op mijn telefoon en ik dacht dat het wel mogelijk zou zijn om gewoon je hele geheugen vol te zetten met sms berichten...

Is er een manier om deze limiet te vergroten?
Heb hier ook naar gezocht en heb nog geen oplossing gevonden. Wat ik echter doe is ze met FMA exporteren naar mijn PC :p

Maar weet iemand hoe je meer ruimte voor sms vrij kan maken, dan hou ik me aanbevolen

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op 08 oktober 2004 @ 10:37:
[...]

Heb hier ook naar gezocht en heb nog geen oplossing gevonden. Wat ik echter doe is ze met FMA exporteren naar mijn PC :p

Maar weet iemand hoe je meer ruimte voor sms vrij kan maken, dan hou ik me aanbevolen
Van mij zitter er nu 80 in inbox en 12 sent items. Probeer gewoon je sent items leeg te houden. Maar weet niet wat het limiet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Laatst online: 08-07 14:55
de limiet voor smsjes is 100 en dat is het totaal van inbox verzonden items en concept

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 15:34
nou ik had hiervoor een samsung t100 en daarbij was het helemaal dramatisch (15 berichten max). Van deze telefoon (en eigenlijk alle nieuwere telefoons) vond ik het juist zo handig dat hij je verzonden berichten ook opsloeg. Maar ja, of dat dan ten koste moet gaan van je inbox...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, vandaag heb ik meer tijd! Dus tijd om mijn K700i weer uti elkaar te halen om alle mystery's over de memory expanxion weg te halen.
Ik las trouwens een posting van iemand: "waarom zouden ze MS in plaatsen in plaats MS DUO?" Ik denk omdat het goedkoper is, maar ik kan het mis hebben.

Laten we het weer uit elkaar halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ja ik mis ook echt uitbreidbaar geheugen. Zou wel fijn zijn als dat toch kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me eindelijk gelukt om dat deksel los te halen. Hij was verdomd heel strak vastgeklemd. Niet gelijmd zoals ik het eerder noemde.

Laten we het even met een eerdere plaatje vergelijken:

Plaatje van lzandman van mobile-review:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k700/pic3.jpg

Dit is de achterkant van mijn phone:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje7.jpg

En dit is de voorkant:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje9.jpg

Beetje wazige foto's, dat komt omdat het met mijn K700i gemaakt is.

Nu is de vraag, wie heeft een MS of een MS DUo die hij wilt opofferen voor een leuke research? Want ik heb geen idee hoe een MS of een MS DUO van binnen eruit ziet!

Ow ja, nog een bonus foto voor mensen die willen weten waar je trilmotor zit:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/Plaatje10.jpg

EDIT: Ik denk toch dat het toeval is dat het even groot is als een MS. Want het zou idd al eerder ontdekt zijn. Maar los ervan, ik zie dat de chipjes in de lang balk vast gesoldeerd zijn en niet vastgeklikt. Maar toch, wie heeft er een MS of MS DUO, we zijn toch wel benieuwd of we dat ding kunnen tweaken? Ondanks het een beetje gevaarlijk is :7 })

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Staat er ook nog wat op de chips? Ik heb weinig verstand van geheugen, maar zijn vast wel mensen die weten om wat voor geheugen het dan gaat en of dat ook in de geheugensicks gebruikt wordt.

En tof van je dat je heel je telefoon sloopt voor de wetenschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik heb nu een goed werkende K700i in mijn hand waarmee ik nu de foto's mee heb gemaakt. En ik heb nog een half werkende K700i. Dus die kan ik wel missen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat, ik leen wel mijn vriendin's digicam en ik maak daar wel foto's mee. Want om nou alle serienummers over te schrijven, daar heb ik eerlijk gezegd net ff geen zin in. Zijn nogal veel cijfertjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ja, die foto's zijn best waardeloos...

Jouw actie daarentegen is dat niet. Ik heb helaas geen MS voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand die die Eric Prydz videoclip (Call On Me) in 3GPP-formaat heeft, deze ergens online kunnen zetten? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 14:17:
Zou iemand die die Eric Prydz videoclip (Call On Me) in 3GPP-formaat heeft, deze ergens online kunnen zetten? Alvast bedankt!
wat denk je zelf
Waarschuwing

Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
Hoe fijn zou het zijn als mensen de startpost eens doorlazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Nu online

Investig8or

What goes up, could come down

Nou heb ik een hoop doorgelezen , misschien dat het me ontschoten is , maar :
als je * en # tegelijk indrukt en even zo houdt , springt de telefoon meteen op de screensaver ipv ff te wachten.

je hebt er niets aan verder , maar was het nog niet tegengekomen in dit topic :+

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Investig8or schreef op 08 oktober 2004 @ 14:59:
Nou heb ik een hoop doorgelezen , misschien dat het me ontschoten is , maar :
als je * en # tegelijk indrukt en even zo houdt , springt de telefoon meteen op de screensaver ipv ff te wachten.

je hebt er niets aan verder , maar was het nog niet tegengekomen in dit topic :+
idd dat werkt, maar zoals je al zei heb je er helemaal niets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb nu dus ook een k700i van vodafone...
mn probleem:

ik heb een bluetooth dongle van €25 van het merk digitus.
het is een class 2 product, dus bluetooth tot 10 meter.
maar nu heb ik van de website van digitus de drivers gedownload http://www.digitus.de/produkte/network/bluetooth.htm

het installeren gaat verder prima, maar als ik het programma start, en mn dongle wel goed heb aangesloten, dan begint het programma te zeuren over een of andere license... :(

zijn er andere drivers voor mn bluetooth dongle?? misschien universele drivers die bij elke bluetooth dongle werken??
of heb ik deze driver-software van het bedrijf niet eens nodig..?

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

vraagje: Ik heb net volgens mij een of ander berichtje ontvangen. Ik zie een kleine witte envelop in mijn display staan (de gele envelop is SMS dat weet ik, maar deze is wit)
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit bericht kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn K700i nu een maand ofzo en ik ben echt NIET te spreken over de fotokwaliteit, vooral in het donker. Het ding doet het perfect, totdat de foto wordt opgeslagen en dan gaat het dus mis, want dan wordt ie plots mega-overbelicht en zie je bijna niets meer van de foto, maar enkel nog een hele hoop witte stipjes.

Doe ik iets verkeerd ofzo? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

AMD schreef op 08 oktober 2004 @ 17:47:
vraagje: Ik heb net volgens mij een of ander berichtje ontvangen. Ik zie een kleine witte envelop in mijn display staan (de gele envelop is SMS dat weet ik, maar deze is wit)
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit bericht kan openen?
Dat betekent dat je mailbox vol is en je dus smsjes moet verwijderen ;) o nee :'(

kijk maar eens in je map verzonden items

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 17:53:
Ik heb mijn K700i nu een maand ofzo en ik ben echt NIET te spreken over de fotokwaliteit, vooral in het donker. Het ding doet het perfect, totdat de foto wordt opgeslagen en dan gaat het dus mis, want dan wordt ie plots mega-overbelicht en zie je bijna niets meer van de foto, maar enkel nog een hele hoop witte stipjes.

Doe ik iets verkeerd ofzo? Iemand een oplossing?
huh dat heb ik nog niet meegemaakt...heb wel dat de foto korrelig is (niet zo gek met opt. zoom enz.) maar overbelichting heb ik nog niet gehad....

Hou je de camera vlak voor het te fotograferen object ofzo?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

thnx
robbydw schreef op 08 oktober 2004 @ 18:22:
[...]

Dat betekent dat je mailbox vol is en je dus smsjes moet verwijderen ;) o nee :'(

kijk maar eens in je map verzonden items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:07
Is het hier iemand al gelukt om een k700 te updaten die de orange software erop heeft staan? Ik probeerde het pas geleden, maar er kwam een foutmelding die aangaf dat orange deze functie nog niet ondersteund en ik mij telefoon daarom nog niet kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb nu dus ook een k700i van vodafone... :P
mn probleem:

maar nu heb ik van de website van digitus de drivers gedownload http://www.digitus.de/produkte/network/bluetooth.htm

het installeren gaat verder prima, maar als ik het programma start, en mn dongle wel goed heb aangesloten, dan begint het programma te zeuren over een of andere license... :( :( :(

zijn er andere drivers voor mn bluetooth dongle?? misschien universele drivers die bij elke bluetooth dongle werken??

_/-\o_ PLEASE MENSEN HELP MIJ, ANDERS KAN IK NIETS MET M'N K700i _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 18:54:
hoi, ik heb nu dus ook een k700i van vodafone... :P
mn probleem:

het installeren gaat verder prima, maar als ik het programma start, en mn dongle wel goed heb aangesloten, dan begint het programma te zeuren over een of andere license... :( :( :(

heb je toevallig SP 2 draaien (XP)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op 08 oktober 2004 @ 19:16:
[...]

heb je toevallig SP 2 draaien (XP)
nee, ik heb service pack 1 draaien, zijn er geen universele drivers dan??

please help me mensen, dit is echt k*t }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ik heb hetzelfde probleem met sp2, vreemde is dat ik de oude drivers nu oo niet meer kan instaleren, er is een fout ergens ingeslopen. Hij verwijst naar een map oid die die niet bestaat ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 18:54:
Je probleem heeft niets met de K700i te maken, dus probeer het eens ergens anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn probleem:

het installeren gaat verder prima, maar als ik het programma start, en mn dongle wel goed heb aangesloten, dan begint het programma te zeuren over een of andere license...

HELP ME AUB, IK ZIT ER ECHT MEE OMDAT IK NU GEEN DATA KAN UITWISSELEN MET MN K700i. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik gebruik WinXP + SP2, ook met 1 of ander vaag merk USB BT Dongle.
Xp vind zelf de drivers, en via FMA kan ik alles erop zetten, en afhalen wat ik wil.

Werkt perfect, zonder rare dingen te hoefen in stellen.
Gewoon op het BT icoon in Winxp laten zoeken naar je K700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

@ k700i traveller: Hou eens op met aldoor dezelfde post te plaatsen hier. Zoals al eerder gezegd heeft je probleem niets met de K700i te maken, dus probeer even ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S913 schreef op 16 september 2004 @ 12:46:
[...]
Is er nog iemand anders die een pincode op z'n SIM heeft en hetzelfde probleem heeft als ik (elke keer als je hem aanzet komt ie in de Setup Wizard)???
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik een pincode op m'n SIM heb staan komt hij in de wizard, anders niet.
Wat mij ook opvalt is dat als ik de telefoon heb geladen (toestel uit) hij de volgende keer niet in de wizard komt, ook als ik een "zachte reset" uitvoer (batterij eruit halen als hij aanstaat) komt hij niet in de wizard.
SE wil dat ik naar een servicepoint kom (ben ik al geweest voor de nieuwste software) want ze zijn van mening dat het om een HW probleem gaat. Gegeven het feit dat ik met andere instellingen op m'n toestel het probleem niet meer heb, ben ik van mening dat het om een SW probleem gaat.
Heb ik hun ook gemaild. Nu maar even wachten op een nieuwe release..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 22:47:
mn probleem:

het installeren gaat verder prima, maar als ik het programma start, en mn dongle wel goed heb aangesloten, dan begint het programma te zeuren over een of andere license...

HELP ME AUB, IK ZIT ER ECHT MEE OMDAT IK NU GEEN DATA KAN UITWISSELEN MET MN K700i. |:(
Met XP-SP2 hoef ik geen drivers meer te installeren. Windows heeft ze zelf al.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.