Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Ik snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft met die standby tijd hoor. Die van mij gaat 2 dagen mee en dan luister ik elke dag een uur of 4 naar de radio / mp3-speler en bel & sms ik regelmatig. O-)

De resolutie van dat scherm is gewoon vele malen hoger dan die van Nokia. _/-\o_ Allicht dat deze dan meer stroom trekt dan dat vage, simpele displaytje van bijvoorbeeld een 6230! :Y)

Dat is waarschijnlijk wel door SE op te lossen met een accu die meer mAh levert (er zit immers maar een accu in van 700 mAh)! In een P900 zit een accu die iets van 1900 mAh levert!! :o Ik weet niet of deze hetzelfde formaat heeft als die van een K700, want dat zou wel heel erg ideaal zijn natuurlijk!! 8)
Mijn toekomstige schoonpapa heeft een P900 dus als ik daar vandaag of morgen kom dan zal ik eens kijken of dat past/werkt of niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Trippey schreef op 27 september 2004 @ 17:18:
Vorig week woensdag besteld bij Telfort Internetshop.

Krijg nu te horen dat het toestel niet op voorraad is :(

Klopt het dat het toestel moeilijk leverbaar is of hebben jullie niet echt last van?
Ik heb hem inmiddels een maand geleden ontvangen en toen kreeg ik idd ook te horen dat hij moeilijk te leveren was. Of dat nu og zo is??? zou kunnen

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

neggix schreef op 27 september 2004 @ 16:55:
ZO, eindelijk alles binnen hier, USB-BT stickie van trust. Van pc naar k700 kan ik wel connecten maar als ik externe besturing doe kan ik niet van mijn telefoon naar pc connecten. Zegt de hele tijd" verbinding met Bluetooth mislukt" Heb het topic wel doorgelzen maar kan weinig vinden. Tis de eerste firmware nog. (logisch)
neem aan dat je op je telefoon naar verbindingen --> Bluetooth --> Externe besturing --> desktop gaat

Als je dat doet, en je hebt bluetooth verbinding tussen beiden, dan zou dit gewoon moeten werken

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 21:35:
Het lukt mij maar niet om mms aan te sluiten met mijn K700. Ik heb een KPN hi abonnement en ik kan wel via de gewone wap internetten. Maar ik kan geen GPRS verbinding aangesloten krijgen, die ik nodig heb voor mms. Hij blijft maar 'bezig met verbinden' De instellingen in dit topic werken niet en ik heb mijn abo net gereed gemaakt voor gprs. Hebben meer mensen dit probleem?
Yep zelfde probleem met HI 20. Kan niet MMS en, wel gprs '0' verbinding maar geen MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Ja hier nog een. KPN Hi 30...GPRS geactiveerd, maar MMS wil maar niet werken en heb toch echt alle instellingen al vaak genoeg gecontroleerd/veranderd/geprobeerd...

Wordt tijd dat de K700 een door KPN opgenomen wordt in de 'MMS-instellingen lijst'. Dat je dus gewoon 'K700' smst naar 667 en dat je dan de juiste instellingen krijgt, maar dat is tot op heden nog niet mogelijk helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:23
ff offtopic zie ineens dat er weer een nieuwe uitkomt van SE de V800. Ik had er nog niet van gehoord. klik en klik

Misschien wat voor Ginz om er weer een mooie startpost van te maken ;)

Ik zag dat het een 3g telefoon is met 1.3 megapixel camera, zelfde scherm als k700262k kleuren scherm, bluetooth en umts dus. (en het lelijke vodafone logo, zal wel iets met umts te maken hebben).

[ Voor 19% gewijzigd door 6killer op 28-09-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Sabbi schreef op 27 september 2004 @ 18:21:
djessus,

Heb ik vandaag een k700 gehaald bij een orangeshop icm abbo-verlenging, blijkt dat het geval ge-simlocked is. Daar neem ik toch geen abonnement voor? Tevens zit er orange branding op, niet zo erg, maar er missen ook functies uit de menu's, zoals de mogelijkheid om je eigen snelkoppelingen achter de navigatie-toets te hangen en my friends ed.

Morgen maar eens terug naar de winkel, ik mag voor al dat ged toch wel verwachten dat ik een niet gesimlockede foon krijg.
Hoe denk je dat het komt dat Orange jou die telefoon zou goedkoop aan kan bieden (neem niet aan dat je +/- €400,- heb betaald)

Juist... door je te binden aan hun. Na een jaar kan je de simlock pas gratis door hun laten verwijderen zodat ze min. een jaar aan je kunnen verdienen. Dat je foon branded is heeft daar ook mee te maken. My firiends gedoe schijn je trouwens nix ana te hebben hier in NL.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
6killer schreef op 28 september 2004 @ 11:02:
ff offtopic zie ineens dat er weer een nieuwe uitkomt van SE de V800. Ik had er nog niet van gehoord. klik en klik

Misschien wat voor Ginz om er weer een mooie startpost van te maken ;)

Ik zag dat het een 3g telefoon is met 1.3 megapixel camera, zelfde scherm als k700262k kleuren scherm, bluetooth en umts dus. (en het lelijke vodafone logo, zal wel iets met umts te maken hebben).
Het SonyEricsson V800 topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Sneller dan het licht :)

[flauw] telefoon lijkt wel erg veel op de K700i als ik naar de plaatjes kijk [/flauw]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Melbo schreef op 28 september 2004 @ 10:56:
Ja hier nog een. KPN Hi 30...GPRS geactiveerd, maar MMS wil maar niet werken en heb toch echt alle instellingen al vaak genoeg gecontroleerd/veranderd/geprobeerd...
Ik heb zelf Hi25 en heb de instellingen van de SE-site genomen icm de mooie handleiding welke in dit draadje opgenomen zit.

Werkt als een ti*t! :) (zowel GPRS als MMS)

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:22

Sabbi

je denkt aan mij.

robbydw schreef op 28 september 2004 @ 11:11:
[...]

Hoe denk je dat het komt dat Orange jou die telefoon zou goedkoop aan kan bieden (neem niet aan dat je +/- €400,- heb betaald)

Juist... door je te binden aan hun. Na een jaar kan je de simlock pas gratis door hun laten verwijderen zodat ze min. een jaar aan je kunnen verdienen. Dat je foon branded is heeft daar ook mee te maken. My firiends gedoe schijn je trouwens nix ana te hebben hier in NL.
Ik zou denken dat mijn abbonnements-verlenging daar toch wel genoeg zekerheid voor geeft? Ik heb gewoon de standaard korting voor abbo-verlenging gekregen, net zoals je die bij andere foon-winkels en i-net shops krijgt.

Simlocks heb ik alleen maar gezien bij pre-paid. Zelfs de orange-helpdesk zegt tegen mij dat dit het enige toestel is waarbij ze inc abbo toch een simlock doen. Volgens hun omdat door de branding de foon niet zou werken icm een andere sim, dus hebben ze hem voor de zekerheid op slot gezet. Laf argument volgens mij.
En my friends boeit me idd niet, maar m'n shortcuts vinnik wel kut dat ik die niet heb.

Dus, zijn er meer mensen die hun abbonnements-foon gelocked gekregen hebben, van andere providers of van orange, branded/non-branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Sabbi schreef op 28 september 2004 @ 11:37:
[...]

Ik zou denken dat mijn abbonnements-verlenging daar toch wel genoeg zekerheid voor geeft? Ik heb gewoon de standaard korting voor abbo-verlenging gekregen, net zoals je die bij andere foon-winkels en i-net shops krijgt.

Simlocks heb ik alleen maar gezien bij pre-paid. Zelfs de orange-helpdesk zegt tegen mij dat dit het enige toestel is waarbij ze inc abbo toch een simlock doen. Volgens hun omdat door de branding de foon niet zou werken icm een andere sim, dus hebben ze hem voor de zekerheid op slot gezet. Laf argument volgens mij.
En my friends boeit me idd niet, maar m'n shortcuts vinnik wel kut dat ik die niet heb.

Dus, zijn er meer mensen die hun foon gelocked gekregen hebben, van andere providers of van orange, branded/non-branded?
Ja, ik bij T-Mobile. Ik ben al klant bij ze sinds ze begonnen als Ben. (heb nog steeds Ben simkaart :) ) Continu contractverlenging. Moest nu 45 euro betalen en mn foon is gelockt. K700i is branded

Vorig jaar zelfde bij T610. Ook simlock. Inmiddels verwijderd na een jaar. Is dus heel normaal volgens mij hoor! Zeker met de duurdere telefoons.

Dat ze dat doen vanwege branding is onzin argument van Orange. T610 (die ook T-mobile branded is) werkt perfect met het Orange simkaartje van mijn vriendin.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
huh ben ik dan blind ofzo, kep zelfs gezocht :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

13art

Moderator Mobile
Melbo schreef op 28 september 2004 @ 10:20:
Ik snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft met die standby tijd hoor. Die van mij gaat 2 dagen mee en dan luister ik elke dag een uur of 4 naar de radio / mp3-speler en bel & sms ik regelmatig. O-)

De resolutie van dat scherm is gewoon vele malen hoger dan die van Nokia. _/-\o_ Allicht dat deze dan meer stroom trekt dan dat vage, simpele displaytje van bijvoorbeeld een 6230! :Y)

Dat is waarschijnlijk wel door SE op te lossen met een accu die meer mAh levert (er zit immers maar een accu in van 700 mAh)! In een P900 zit een accu die iets van 1900 mAh levert!! :o Ik weet niet of deze hetzelfde formaat heeft als die van een K700, want dat zou wel heel erg ideaal zijn natuurlijk!! 8)
Mijn toekomstige schoonpapa heeft een P900 dus als ik daar vandaag of morgen kom dan zal ik eens kijken of dat past/werkt of niet! :P
Laat het ons dan ook maar ff weten of het werkte of niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
6killer schreef op 28 september 2004 @ 12:13:
[...]

huh ben ik dan blind ofzo, kep zelfs gezocht :X 8)7
Search tijdelijk uitgeschakeld

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Laguna

Connaisseur

Melbo schreef op 28 september 2004 @ 10:20:

P900 maakt gebruik van de BST-15 1260mAh lithium polymeer batterij.
K700 maakt gebruik van de BST-30 670mAh lithium ion batterij.

Dat deze niet compatible zijn spreekt voor zich ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 28-09-2004 20:04 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:22

Sabbi

je denkt aan mij.

Zo , net ff naar klantenservice gebeld en daarna langs orange-shop ivm missende features zoals de standby-snelkoppelingen, en ze gaan me een unbranded geven! hoihoi orange toppie service :)
(Nu nog even wachten tot donderdag want hij moet helemaaluit utrecht komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Laguna schreef op 28 september 2004 @ 13:20:
[...]

P900 maakt gebruik van de BST-15 10001260mAh lithium polymeer batterij.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10037

1000mAh

EDIT: Hmm okej 1260mAh dus :P

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 28-09-2004 20:06 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik weet dat dat op de SE site staat, maar het is echt 1260mAh :P

Vraag maar in het P900 topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 28-09-2004 14:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
lzandman schreef op 28 september 2004 @ 10:05:
[...]
Nou, laat ik het zo zeggen: toen ik mijn update uitvoerde werd er niets gewist.

Maar je hebt verschillende manieren van updaten. Bij zo'n service-centrum doen ze het volgens mij behoorlijk low-level. Misschien dat dan wel alles gewist wordt. Als je telefoon niet meer wil booten kun je ook nog op een andere manier updaten. En misschien is die manier funest voor je geheugen. Maar de normale manier van updaten wist niets. Dit staat ook in de FAQ op de SE-website.
Ik ben dus die blokkeringscode kwijt/ vergeten oid. En opsturen heb ik geen zin in. Weet iemand of er zo'n low-level update bestaat die alles wist?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ginz schreef op 28 september 2004 @ 14:48:
Ik weet dat dat op de SE site staat, maar het is echt 1260mAh :P

Vraag maar in het P900 topic.
Het is inderdaad 1260mAh, kijk er nu naar (me accu dus)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
robbydw schreef op 28 september 2004 @ 10:37:
[...]

neem aan dat je op je telefoon naar verbindingen --> Bluetooth --> Externe besturing --> desktop gaat

Als je dat doet, en je hebt bluetooth verbinding tussen beiden, dan zou dit gewoon moeten werken
Ja, dat deed ik maar werkte niet. Nu wel nu ik Jeyo goed heb draaien :)
Mijn com poorten kon die niet vinden ofzo. Iets vaags

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
[...]

P900 maakt gebruik van de BST-15 1000mAh lithium polymeer batterij.

Toch jammer, en niemand weet ook nog een alternatieve accu met meer cappasiteit? Op die van nokia na dan natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Melbo schreef op 28 september 2004 @ 10:56:
Ik heb hier ook een hele tijd mee geworsteld (Hi 20 euro, GPRS 0 euro abbo), maar nu werkt alles goed. Alleen vraag ik mij nog af of ik via GPRS internet of via WAP. Heb wel "http" ingesteld bij de verbinding.

Ik heb MMS aan de praat gekregen m.b.v. instellingen die hier ergens in het forum stonden. Ik moest volgens mij eerst nog een MMS-je naar mezelf sturen, zodat MMS geactiveerd wordt (staat in de Hi FAQ).

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hoe moet ik de firmware van mijn midlet met ringtones unlocken? }) }) })

Effe serieus: ondersteunt de K700i nou Mophun games, net als de T610?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:50

DDX

goed weet iemand nog een ander adres waar de DSS-20 of DSS-25 voor een redelijke prijs te koop is ?

ik weet niet meer wat ik van complaze moet denken
ruim week geleden besteld en nog niks ontvangen
wel vorige week mailtje dat het dag erna gestuurd zou worden
zondag dus maar mailtje gestuurd waar het bleef
geen reactie meer.....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:12
[...]
Mijn K700i heeft de BST-35 700mAh Li-Polymer batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:43

Zym0tiC

^_^

bureno schreef op 28 september 2004 @ 21:08:
[...]

Mijn K700i heeft de BST-35 700mAh Li-Polymer batterij...
Ik een BST-30 met 700mAh.

Moet zeggen dat die van mij het stukken langer volhoud dan de rest hier op het forum , 5 dagen bij intensief gebruik en 7-8 dagen bij redelijk gebruik.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 18:55
Heb hier de BST-35 Li-polymer..
doe er 2 tot 4 dagen mee. Ligt beetje aan mn gebruik.
Elke dag iig 1 uur mp3 en minuutje of 5 wappen..
Maar ga zeker wel zodra er een betere accu op de markt komt die kopen, wil gewoon langer zonder herladen kunnen :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Even mijn frustratie uiten over mijn K700i. Ben benieuwd of er voor aantal dingen een oplossing is. En alvast excuses als ik oude koeien uit de sloot haal!

1. Mijn stickertje heeft de telefoon ondertussen ook verlaten! *triest* wie verzint het om daar een sticker te plakken, dat is toch vragen om moeilijkheden.... naja nu heb ik ook een kale phone.
2. bestandsoverdracht met zowel de kabel als bluetooth is in en in triest (max 20 kb/s) Dat was met mijn Ngage ff andere koek!
3. Foto's die gekoppeld zijn aan je contacten, worden bij mij iig niet gekopieerd naar het contact. Als ik dus de foto verwijder, zie je ze ook niet bij het contact staan. Nu moet ik bij alle foto's gaan nadenken van..... heb ik die gekoppeld aan een contactpersoon of niet!? :s
4. Het afspelen van mp3'tjes in de musicplayer is geweldig, maar om op den duur RING RING RING te horen.... is toch irritant, kunnen de belmelodiën daar niet uit?

Tja mensen suggesties.... ik hoor het graag!!

Verwijderd

vergeet punt 5: het telkens ontzetten vies worden van de camera.... het lijkt wel of de lens stof aantrekt ofzo!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
op punt 4:
Maak een nieuwe map en zet daar je muziek in die je wel wil horen. Werkt perfect...

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 10:13:
Even mijn frustratie uiten over mijn K700i. Ben benieuwd of er voor aantal dingen een oplossing is. En alvast excuses als ik oude koeien uit de sloot haal!

1. Mijn stickertje heeft de telefoon ondertussen ook verlaten! *triest* wie verzint het om daar een sticker te plakken, dat is toch vragen om moeilijkheden.... naja nu heb ik ook een kale phone.
2. bestandsoverdracht met zowel de kabel als bluetooth is in en in triest (max 20 kb/s) Dat was met mijn Ngage ff andere koek!
3. Foto's die gekoppeld zijn aan je contacten, worden bij mij iig niet gekopieerd naar het contact. Als ik dus de foto verwijder, zie je ze ook niet bij het contact staan. Nu moet ik bij alle foto's gaan nadenken van..... heb ik die gekoppeld aan een contactpersoon of niet!? :s
4. Het afspelen van mp3'tjes in de musicplayer is geweldig, maar om op den duur RING RING RING te horen.... is toch irritant, kunnen de belmelodiën daar niet uit?

Tja mensen suggesties.... ik hoor het graag!!
1) Sticker is bekend geval heb die vna mij met seconde lijm vast geplakt
2) Je moet het er maar mee doen
3) Foto's worden niet gecopieerd alleen gekoppeld dus als je foto weg is, is ie ook weg bij je contact.
4) Zou ik niet weten heb ik nog niet vel gebruikt
5) tja ik ken het maar ff flink blazen en het meeste van het stof is weg. Of gebruik zo'n borsteltje die fotograven ook gebruiken.

Verwijderd

Ghannes schreef op 29 september 2004 @ 10:32:
Maak een nieuwe map en zet daar je muziek in die je wel wil horen. Werkt perfect...
Wow gedaan en het werkt idd goed!! Nu alles opniew kopieren!!
thnxs

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 10:19:
vergeet punt 5: het telkens ontzetten vies worden van de camera.... het lijkt wel of de lens stof aantrekt ofzo!
Dat is niet zo heel vreemd gezien het feit dat de telefoon bij de meeste mensen in de broekzak zit en daar nog wel eens stof wil zitten :)

Simpele oplossing: even een wattenstaafje een beetje vochtig maken en over de lens halen en klaar is [vul hier je eigen naam in]

Geen commentaar

• lzandman
  • Niet online
Ik heb nu een paar dagen die nieuwste firmware en heb al drie keer een reset gezien :( Het is geen volledige reset, maar het display wordt wel wit en na een paar seconden gaat m'n foon zich weer aanmelden bij het netwerk. Dit was ook al zo met de oude firmware, dus kennelijk is die bug nog niet gefixt. Heel irritant.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

[...]

Hmm zojuist nog ff op me batterij gekeken ik heb dus BST-30 700mAh, zijn volgens mij 3 versies voor de K700:

BST-30 670mAh li-ion
BST-30 700mAh li-ion
BST-35 700mAh li-polymeer

• Sluuz
  • Laatst online: 09:50
Ik heb een BST-30 700mAh. Vorige week donderdag gehaald bij de Orange shop icm free-30. Natuurlijk ook gelocked modelletje maar ik heb gisteren even naar SE gemaild om te bedelen voor standaard firmware en ik kreeg binnen 2 uurtjes een reply.

"Neemt u svp even contact op met het SE servicecenter"

Laat ik dat dan maar ff doen...laat wel weten hoe dat ging...

PSN: Sluuz

• 13art

13art

Moderator Mobile
Laguna schreef op 29 september 2004 @ 11:23:
[...]

Hmm zojuist nog ff op me batterij gekeken ik heb dus BST-30 700mAh, zijn volgens mij 3 versies voor de K700:

BST-30 670mAh li-ion
BST-30 700mAh li-ion
BST-35 700mAh li-polymeer
Ik heb in ieder geval de laatste en dat is volgens mij de meest voorkomende. Maar is het dan zo dat de Li-ion langer mee gaat dan de li-polymeer? Is vreemd want 700 mAh is toch 700mAh of het nou een li-io of een li-polymeer is????

• robbydw

robbydw

live your life

DjWannaB2002 schreef op 29 september 2004 @ 12:51:
[...]

Ik heb in ieder geval de laatste en dat is volgens mij de meest voorkomende. Maar is het dan zo dat de Li-ion langer mee gaat dan de li-polymeer? Is vreemd want 700 mAh is toch 700mAh of het nou een li-io of een li-polymeer is????
Ik heb de Li-Ion 700mAh en die gaat max een dag of 2 mee. (1e firmware versie)

Geen commentaar

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
Icekool schreef op 27 september 2004 @ 13:26:
Mijn k700 (T-mobile) mist van het een op het andere moment de games.
Ik was wat foto's aan het maken, toen mijn schermpje even zwart werd. Hierna was de achtergrond verdwenen, dit heb ik hersteld door het thema opnieuw te selecteren. Na een check bleek ook de games map niet meer toegankelijk te zijn. De niet te verwijderen games zijn dus weg + de toegang tot de t-mobile gameszone....

Geluiden, plaatjes en filmpjes zijn niet weg.

Net probeerde ik via bluetooth een nieuwe game terug te zetten in die map, maar dat lukt dus ook niet. Het verzenden is bezig, maar nadat alles verzonden is krijg ik de melding "downloaden is mislukt".

Hebben andere al van dit probleem gehoord?
Ik had namelijk ook ergens gelezen dat er telefoonnummers spontaan verdwenen!
Ik ben gisteren maar naar een service point gegaan en daar hebben ze een software "update" erop gezet. Ik heb nu echter alleen de beschikking over de Engelse menutaal, terwijl de medewerker toch echt de Nederlandse versie erop had gezet.

Maar ik heb vervolgens ook nog even naar de versie van de software gekeken,
bovenaan staat: R2A041 (dit zou dus een oude versie betekenen)

En helemaal onderaan staat:
Customization
CDA 102298/ 14 R37A
cxc 125822 R2L 001
T_Mob_Int_A

Dus welke versie staat er nu op??
De oudste of de nieuwste -->

De nieuwste software:
- De optie 'Snooze' is beschikbaar bij het alarm --> dat heb ik
- Tijd nu zichtbaar van laatste gesprek in 'gemiste gesprekken lijst' --> heb ik niet

Dus rara ??

[ Voor 3% gewijzigd door Icekool op 29-09-2004 13:08 ]

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ik kwam er vandaag in eens achter dat als je hekje en negen tegelijk indrukt je uitkomt op bellen van sim, of het nut heeft zou niet weten..

• pret|IA
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Eppo © schreef op 29 september 2004 @ 14:29:
ik kwam er vandaag in eens achter dat als je hekje en negen tegelijk indrukt je uitkomt op bellen van sim, of het nut heeft zou niet weten..
Je bedoeld: eerst de 9 en dan het hekje ;)
Is al lang zo (was ook al bij mijn oude T610)

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ja dat werkt ook, maar ik kende het niet...

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
DjWannaB2002 schreef op 29 september 2004 @ 10:32:
[...]

1) Sticker is bekend geval heb die vna mij met seconde lijm vast geplakt
2) Je moet het er maar mee doen
3) Foto's worden niet gecopieerd alleen gekoppeld dus als je foto weg is, is ie ook weg bij je contact.
4) Zou ik niet weten heb ik nog niet vel gebruikt
5) tja ik ken het maar ff flink blazen en het meeste van het stof is weg. Of gebruik zo'n borsteltje die fotograven ook gebruiken.
Voor 4) heb ik een mooie oplossing. Zet gewoon alle foto's die je voor een contact maakt in een apparte map(bv. contacten). Vervolgens ff naam aanpassen, en klaar is clara. Werk perfect. BTW je kunt een fotonaam aanpassen zodra deze in een andere map staat dan een standaard SE map

Verwijderd

Hoort het zo te zijn, dat als je op je tftje kijkt, en een foto maakt dat er ineens een veel lelijkere foto is, kwa opname/kwaliteit. Beetje raar! ook is hij wel sloom in het verwerken van wat je ziet (als je bv, van links naar rechts gaat) als je een foto wilt maken. Hebben jullie dit ook? (heb em nu 3 uur :))

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 15:40:
Hoort het zo te zijn, dat als je op je tftje kijkt, en een foto maakt dat er ineens een veel lelijkere foto is, kwa opname/kwaliteit. Beetje raar! ook is hij wel sloom in het verwerken van wat je ziet (als je bv, van links naar rechts gaat) als je een foto wilt maken. Hebben jullie dit ook? (heb em nu 3 uur :))
Ik heb hetzelfde... is volgens mij niet zo vreemd, zeker niet wanneer je op de hoge res. een foto maakt en dus werkt met dig. zoom. Doe dit maar eens met een gewone digicam, en dan heb je hetzelfde probleem in mindere of meerdere mate als je gebruik maakt van de digitale zoom!

Geen commentaar

Verwijderd

Icekool schreef op 29 september 2004 @ 13:07:
[...]

Dus welke versie staat er nu op??
De oudste of de nieuwste -->

De nieuwste software:
- De optie 'Snooze' is beschikbaar bij het alarm --> dat heb ik
- Tijd nu zichtbaar van laatste gesprek in 'gemiste gesprekken lijst' --> heb ik niet

Dus rara ??
Denk gewoon de oude. Snooze had ik al bij R2A.
En de tijd bij gemiste gesprekken is ook een R2A bug.

Verwijderd

Ik heb misschien wel een vraag die allang al is gesteld, maar ik kon het antwoord gewoon niet vinden...(dit omdat het nogal vrij veel onderwerpen heeft)

Hoe stel ik mijn email in met vodafone??? Ik kom er gewoon niet uit...ook niet op de officiele sony pagina... Wie heeft een goeie site voor mij?

En misschien een paar handige links voor leuke beltonen en plaatjes..

ALVAST BEDANKT...

Gr.

BDW©

Verwijderd

robbydw schreef op 29 september 2004 @ 15:45:
[...]

Ik heb hetzelfde... is volgens mij niet zo vreemd, zeker niet wanneer je op de hoge res. een foto maakt en dus werkt met dig. zoom. Doe dit maar eens met een gewone digicam, en dan heb je hetzelfde probleem in mindere of meerdere mate als je gebruik maakt van de digitale zoom!
op mijn e700 had ik daar totaal geen problemen mee, wel erg slordig zo!

Verwijderd

Wat heb je al geprobeerd? Misschien kan je je instellingen even posten.

Heb eergisteren m'n chello account toegevoegd bij email provielen. binnenhalen werkt perfect alleen verzenden lukt niet.

Even iets anders: Kan iemand aub iets uittesten?
Een liedje componeren met MusicDj en overzetten naar pc en dan proberen af te spelen. Werkt bij mij namelijk niet (zie paar pagina's terug)

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 15:56:
[...]

op mijn e700 had ik daar totaal geen problemen mee, wel erg slordig zo!
Bij mijn T610 SE had ik er ook enorm veel last van.

Maar hoezo slordig dan? denk dat er weinig tegen te doen valt...of ze zouden beschremkapje oid moeten meeleveren die je binnen de kortste keren waarschijnljk kwijt bent :)

Geen commentaar

Verwijderd

Ja dnutpops, wat heb ik niet geprobeerd...het liefst heb ik natuurlijk dat die instellingen gewoon via een smsje gaan, maar dat kan natuurlijk niet... Ik wil via Wanadoo gaan mailen maar die instellingen kan ik ook niet vinden...Hotmail is misschien ook nog een mogelijkheid...maar daar kan ik ook niks van vinden...moet ik nou bij Sony gaan kijken voor instellingen of bij mn internetprovider???

Ik hoop dat je me kan helpen..

ALvast bedankt,

BDW©

Verwijderd

BDW©
Denk dat je beter de instellingen van je provider moet overnemen.
Wat voor abbo heb je van wannadoo? Kunnen wel ff googelen.

Werkt je GPRS?

-edit-
Als het goed is heb je aan dit genoeg.
POP3-server (e-mail ontvangen): pop.wanadoo.nl
SMTP-server (e-mail verzenden): smtp.wanadoo.nl
Gebruikersnaam: Uw gehele e-mailadres
Wachtwoord: Het door Wanadoo verstrekte wachtwoord

Gewoon bij emailsettings een profiel aanmaken met deze gegevens. Connect via <je gprs verbinding>
Werkt bij mij goed.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 16:40 ]

Verwijderd

Ja, ik heb net weer gekeken op wanadoo.nl maar kan echt niet genoeg gegevens vinden. Ik heb een Casema/Wanadoo cable premium abbo..

Hoe kan ik zien of mn gprs werkt?? Ik kan wel mmsjes versturen en ontvangen... Voor de rest doet alles het gewoon!!

Ik hoop echt dat je me kan helpen!

Gr.

BDW©

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 16:38:
Ja, ik heb net weer gekeken op wanadoo.nl maar kan echt niet genoeg gegevens vinden. Ik heb een Casema/Wanadoo cable premium abbo..

Hoe kan ik zien of mn gprs werkt?? Ik kan wel mmsjes versturen en ontvangen... Voor de rest doet alles het gewoon!!

Ik hoop echt dat je me kan helpen!

Gr.

BDW©
Probeer es te surfen en kijk of het lukt. ZOniet moet je eerst je gprs verbinding fixen anders kan je email niet connecten.

Verwijderd

surfen? Je bedoelt dan wappen mn mob...ja, dat lukt wel...alles werkt, behalve mn email...

Gr.

BDW©

Verwijderd

Heb je al een emailprofiel aangemaakt bij berichten? Met bijbehorende instellingen?

• FireStarter
  • Laatst online: 16-09 06:47
Ik heb mn K700 nu al een 1,5 maand, alleen vanmiddag zonder na te denken mn mobiel bijmn sleutels in mn broekzak gedaan >> Scherm zit nu onder de krassen.

Is het mogelijk deze te laten vervangen? Of gaat dat direct 70 euro ofzo kosten.

Read you fucker :P

15 euro kost het dus... Leuk... ben je dan je toestel 6 weken kwijt?

Want ik heb een Vodafone toestel en om die bv ook te laten upgraden ben ik hem 6 weken kwijt idioot ofniet ?

[ Voor 33% gewijzigd door FireStarter op 29-09-2004 20:59 ]

w00t

Verwijderd

Hallo, ik heb sindskort de K700i en het is een heel leuk ding! Bluetooth met mijn computer gaat prima alleen de externe besturing lukt niet! Ik kan het niet selecteren dan geeft hij aan bluetooth verbinding is al bezet! Wat doe ik fout of gaat er fout!?!?

Kan iemand mij helpen..? BVD!

• S913
  • Laatst online: 16-09 19:51

S913

Abusus non tollit usum

FireStarter schreef op 29 september 2004 @ 20:54:
15 euro kost het dus... Leuk... ben je dan je toestel 6 weken kwijt?
Ik heb het SESP in Amsterdam gebeld, ze hadden de frontjes niet op voorraad, waren onderweg. Ik wordt gebeld zodra ze er zijn, dan kan ik er langs en wachten op de reparatie (volgens de vriendelijke dame aan de telefoon) ;)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Verwijderd

Het is zelf nog gekker geworden... nu net lukte de externe besturing via bluetooth allemaal wel maar daarna maakte ik bluetooth verbinding ofzo om ook wat bestandjes van de computer te halen en nu is bluetooth weer bezet. En ik kan hem dan ook niet uitschakelen?!!?!

Help?!?!?

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 23:47:
Het is zelf nog gekker geworden... nu net lukte de externe besturing via bluetooth allemaal wel maar daarna maakte ik bluetooth verbinding ofzo om ook wat bestandjes van de computer te halen en nu is bluetooth weer bezet. En ik kan hem dan ook niet uitschakelen?!!?!

Help?!?!?
heb ik ook last van. ff pc rebooten ent werkt weer :)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

weet iemand of je het geluid bij het maken van een foto kan veranderen? (het liefst geen geluid)

met zoeken kon ik het niet vinden :S

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
elgringo schreef op 28 september 2004 @ 14:52:
[...]

Ik ben dus die blokkeringscode kwijt/ vergeten oid. En opsturen heb ik geen zin in. Weet iemand of er zo'n low-level update bestaat die alles wist?
iemand?

if broken it is, fix it you should

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 09:22:
weet iemand of je het geluid bij het maken van een foto kan veranderen? (het liefst geen geluid)

met zoeken kon ik het niet vinden :S
Enige wat ik gelezen heb is firmware upgraden...dan schijnt het geluid helemaal weg te zijn :P

Verder is dit niet in te stellen. (ik heb het niet kunnen vinden iig)
Mocht iemand het weten dan hoor ik het ok graag!

Geen commentaar

• Ghannes
robbydw schreef op 30 september 2004 @ 10:21:
[...]

Enige wat ik gelezen heb is firmware upgraden...dan schijnt het geluid helemaal weg te zijn :P

Verder is dit niet in te stellen. (ik heb het niet kunnen vinden iig)
Mocht iemand het weten dan hoor ik het ok graag!
Bij mij werkt 'profiel vergadering' daar voor uitstekend. Heb de oudste firmware

Verwijderd

Ghannes schreef op 30 september 2004 @ 10:23:
[...]

Bij mij werkt 'profiel vergadering' daar voor uitstekend. Heb de oudste firmware
dat had ik ook gevonden maar die werkt bij mij niet :(

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
SE en andere bedrijven laten hun telefoons geluid maken, om sneaky foto's tegen te gaan...

Ik heb een oude software versie gekregen bij een SE servicepoint 8)7 dus ik heb nu ook geen geluid meer bij het maken van een foto. Maar ik las dat als je een MP3-bestand hebt ingesteld als beltoon, je geen gebruik kan maken van spraakbeantwoording

Dus misschien moet je de mp3speler aanzetten...geluid op zacht zetten...minimaliseren....en dan een foto maken??

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:36:
dat had ik ook gevonden maar die werkt bij mij niet :(
Kom op, zeg... :( Deze vraag is al honderd maal voorbij gekomen en op alle K700 websites wordt 'ie beantwoord. Je kunt het fotogeluid alleen uitzetten als je een oudere firmware hebt (R2A...). Bij nieuwere firmwares is het geluid niet uit te zetten. Dit is gedaan, zodat je niet stiekem foto's kun maken.

Er was hier iemand in het forum die beweerde dat 'ie het geluid uit gezet had met de nieuwste firmware, maar hij wist niet meer hoe. Ik denk echter dat zijn toestel stuk is of dat 'ie gewoon heeft zitten liegen :)

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Ik zal bij 2call.nl de k700i english staan... deze is goedkoper dan de 'normale' versie.

Wat zijn de verschillen, kan je deze wel updaten op een NL servicepoint? Heeft deze naast het taal verschil nog andere opties of juist niet?

Verwijderd

Ik heb het toestel nu een week en bevalt me prima.
Ik heb sinds gisteren een bluetooth headset hbh-300. Ik vind deze echter wat ruizen en het naam bellen werkt niet goed.
Hebben meer mensen een bluetooth headset en werken deze wel goed ?
Wat voor type headset gebruiken jullie ?
En werkt het naambellen en spraak controle daarop?

Ik denk dat ik mijn hbh-300 i.i.g. ga ruilen, want het is niet wat ik er van hoopte.

• Melbo
[...]

Waarom spreekt dat dan voor zich? :/

Het spreekt ook niet voor zich dat een Nokia batterij werkt in een K700, maar dat werkt toch ook? :P

Ik ga het vd week eens proberen of ik die P900 accu erin kan krijgen en of hij het vervolgens doet. Ben benieuwd... O-)

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb net een K700i besteld via T-mobile. kreeg hem dan voor 45€ als ik mijn abbo verlengde voor 1 jaar .vind het namelijk wel een leuk toestelletje voor naast mijn P900.
Mijn vraag is kan ik deze ook thuis flashen via mijn P900 dock of krijg ik dan problemen omdat het een T-mobile versie is ?

Verwijderd

Almering schreef op 30 september 2004 @ 11:15:
Ik zal bij 2call.nl de k700i english staan... deze is goedkoper dan de 'normale' versie.

Wat zijn de verschillen, kan je deze wel updaten op een NL servicepoint? Heeft deze naast het taal verschil nog andere opties of juist niet?
ik heb hem gisteren binnengekregen, deze heeft alleen geen nederlands voor rest lijkt het mij dat ie gewoon alles heeft. ik heb ook gekeken naar de firmware en het blijkt de oudste te zijn. Volgens mij kun je hem gewoon updaten. ik had zelfs ergens gelezen dat iemand ook een engelse versie had en nadat hij het geflashed had nederlands erbij kreeg ...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 14:31 ]

• Zym0tiC
  • Laatst online: 12:43

Zym0tiC

^_^

Icekool schreef op 27 september 2004 @ 22:26:
[...]

Rechtermuisknop op dat telefoontje --> configureren --> setup --> Het pictogram nooit weergeven
Dat icoontje bedoel ik niet, ik bedoel deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/graasgast/misc/myphones.gif

En liefst zou ik dat bluetooth icoontje ook weg willen hebben.

* Zym0tiC heeft zo'n hekel aan opdringerige software :X

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• 6killer
Zym0tiC schreef op 30 september 2004 @ 16:48:
[...]

Dat icoontje bedoel ik niet, ik bedoel deze:

[afbeelding]

En liefst zou ik dat bluetooth icoontje ook weg willen hebben.

* Zym0tiC heeft zo'n hekel aan opdringerige software :X
Die zit in de sony ericsson software bij de telefoon toch? Ik heb hem geloof ik ook gehad maar ik had helemaal nix aan die software. Gebruik alleen fma voor alles.

Is er nog iemand die de dss-20 ergens te kooop gezien heeft (niet bij complaza) of zijn ze niet te vinden?

• robbydw

robbydw

live your life

Brimme schreef op 30 september 2004 @ 13:59:
Ik heb net een K700i besteld via T-mobile. kreeg hem dan voor 45€ als ik mijn abbo verlengde voor 1 jaar .vind het namelijk wel een leuk toestelletje voor naast mijn P900.
Mijn vraag is kan ik deze ook thuis flashen via mijn P900 dock of krijg ik dan problemen omdat het een T-mobile versie is ?
Ik weet niet wat het typenummer is van dit dock.... in dit topic zijn de te gebruiken docks al een paar keer genoemd.

Voor de goede orde: DSS-20 en DSS-25

Geen commentaar

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Brimme schreef op 30 september 2004 @ 13:59:
Hoi Brimme, tijd niet gezien :w

Jij heb bij jouw P900 de DSS-25 gekregen. gaat werken dus :P

-

• Brimme
Ja ben der weer helemaal bij :D
ik weet dat het mogenlijk om te flashen met deze dock. maar kan het ook omdat de T-mobile K700i een simlock heeft een een T-mobile extra menu ?

• 6killer
Brimme schreef op 30 september 2004 @ 19:53:
ik weet dat het mogenlijk om te flashen met deze dock. maar kan het ook omdat de T-mobile K700i een simlock heeft een een T-mobile extra menu ?
je kan alleen flashen als er een software update uitkomt van t-mobile, andere firmware versies zijn geblokkeerd.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Brimme schreef op 30 september 2004 @ 19:53:
Nee, sorry, dan is het voor jou niet mogelijk.
Jouw firmware kan je alleen updaten bij een SESP, als T-Mobile een nieuwe versie afgeleverd heeft bij een SESP.

-

• FireStarter
  • Laatst online: 16-09 06:47
Goed mijn verhaal.

In had Windows XP SP1, alles werkte perfect met bluetooth, alles werkte zoals het moest. Via verkenner op het mobieltje visa vera, bladiebla.

Ik installeer Windows XP sp2 en alles is anders. BLuetooth is al geinstalleerd en ik kan alleen nog maar via windows bestanden naar mn foon verzenden de rest werkt niet.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Echt ik baal hiervan, dat klote sp2.

w00t

Verwijderd

Ik heb een vraag, ik heb de telefoon nu een dag, en vraag me nog af hoe ik als ik de telefoon horizontaal houdt, het hele beeld kan gebruiken om een foto te maken? kan iemand die uitleggen? en hebben jullie ook dat het volume van de gesprekken niet echt hoog kan?

• Brimme
Ook niet als we ff die simlock deruit flikkeren?

• Melbo
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 20:53:
Ik heb een vraag, ik heb de telefoon nu een dag, en vraag me nog af hoe ik als ik de telefoon horizontaal houdt, het hele beeld kan gebruiken om een foto te maken? kan iemand die uitleggen? en hebben jullie ook dat het volume van de gesprekken niet echt hoog kan?
Die eerste vraag is wel erg simpel natuurlijk. Ik zou zeggen: lees je boekje ff door! ;)

Dat het volume niet echt hard gaat had ik in het begin ook, maar na het doen van een firmware-update via de SE-site was dit opgelost... 8)

• 6killer
FireStarter schreef op 30 september 2004 @ 20:23:
Goed mijn verhaal.

In had Windows XP SP1, alles werkte perfect met bluetooth, alles werkte zoals het moest. Via verkenner op het mobieltje visa vera, bladiebla.

Ik installeer Windows XP sp2 en alles is anders. BLuetooth is al geinstalleerd en ik kan alleen nog maar via windows bestanden naar mn foon verzenden de rest werkt niet.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Echt ik baal hiervan, dat klote sp2.
ik heb het ook, ik krijg het niet meer goed geinstalleerd. Ik heb ook sp2 maar ik heb alles schoon moeten installeren. FMA lukt helemaal niet meer, en ik krijg een error als ik in mn bluetooth places wil, mmet rechtermuisknop werkt het overigens wel.

• Ghannes
wat vinden jullie van de k700i reclame op tv? Met die symmetrie lijn in het midden. Ik vind hem wel stylo net als de k700i zelf.
Verder is hij best populair, bij mij op de opleiding zitten zeker 10 mensen die 'm hebben. Ook wordt hij best vaak aangeboden in advertenties in Spits of Metro.

• robbydw

robbydw

live your life

Ghannes schreef op 30 september 2004 @ 21:29:
wat vinden jullie van de k700i reclame op tv? Met die symmetrie lijn in het midden. Ik vind hem wel stylo net als de k700i zelf.
Verder is hij best populair, bij mij op de opleiding zitten zeker 10 mensen die 'm hebben. Ook wordt hij best vaak aangeboden in advertenties in Spits of Metro.
die reclame is inderdaad best strak net als de foon _/-\o_
Bij mij op de zaak zitten ze er ook continu aan. Vooral camera functie vinden ze lachuh, en dan met name met het frame waarmee je een collega "achter de tralies kunt zetten" :P

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

6killer schreef op 30 september 2004 @ 21:26:
[...]

ik heb het ook, ik krijg het niet meer goed geinstalleerd. Ik heb ook sp2 maar ik heb alles schoon moeten installeren. FMA lukt helemaal niet meer, en ik krijg een error als ik in mn bluetooth places wil, mmet rechtermuisknop werkt het overigens wel.
Heb SP2 gelukkig nog niet geïnstalleerd maar als ik dat zo hoor, wacht ik nog even tot iemand een oplossing heeft voor dit probleem... >:)

Geen commentaar

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Melbo schreef op 30 september 2004 @ 21:11:
[...]

Die eerste vraag is wel erg simpel natuurlijk. Ik zou zeggen: lees je boekje ff door! ;)

Dat het volume niet echt hard gaat had ik in het begin ook, maar na het doen van een firmware-update via de SE-site was dit opgelost... 8)
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar het antwoord op de eerste vraag staat niet in mijn boekje...

Verwijderd

lzandman schreef op 30 september 2004 @ 11:05:
[...]

Kom op, zeg... :( Deze vraag is al honderd maal voorbij gekomen en op alle K700 websites wordt 'ie beantwoord. Je kunt het fotogeluid alleen uitzetten als je een oudere firmware hebt (R2A...). Bij nieuwere firmwares is het geluid niet uit te zetten. Dit is gedaan, zodat je niet stiekem foto's kun maken.
Klopt niet.. Op mijn K700 met de nieuwste firmware (R2L001) kan ik zonder
problemen het fotogeluid uitzetten (en weer aanzetten). Hoef daarvoor alleen
maar het profiel "meeting" (vergadering) te selecteren.. Et voila!. De stiekeme foto's kunnen genomen worden.

Moet er wel bijzeggen dat ik mijn toestel in Thailand gekocht heb, maar heb de
upgrade (naar R2L001) hier in Nederland gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 21:57 ]

Verwijderd

Melbo schreef op 30 september 2004 @ 21:11:
[...]

Hier staat alleen over panorama fotograferen! en over het bekijken van de fotos, ik kan niets vinden over horizontaal (met gehele scherm) fotos maken :( kan iemand please helpen, want ik neem aan dat je full screen fotos kan maken, zowel horizontaal als verticaal (of heb ik dat mis?)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Melbo schreef op 30 september 2004 @ 12:52:
[...]

Waarom spreekt dat dan voor zich? :/

Het spreekt ook niet voor zich dat een Nokia batterij werkt in een K700, maar dat werkt toch ook? :P

Ik ga het vd week eens proberen of ik die P900 accu erin kan krijgen en of hij het vervolgens doet. Ben benieuwd... O-)
Google maar eens naar plaatjes van die batterijen dan zal je zien wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ginz schreef op 30 september 2004 @ 20:03:
[...]

Nee, sorry, dan is het voor jou niet mogelijk.
Jouw firmware kan je alleen updaten bij een SESP, als T-Mobile een nieuwe versie afgeleverd heeft bij een SESP.
Is wel mogelijk verscheidene gebruikers met branded toestellen hebben al online kunnen updaten, gewoon een kwestie van uitproberen dan krijg je vanzelf de melding of het mogelijk is of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 23:51:
[...]

Hier staat alleen over panorama fotograferen! en over het bekijken van de fotos, ik kan niets vinden over horizontaal (met gehele scherm) fotos maken :( kan iemand please helpen, want ik neem aan dat je full screen fotos kan maken, zowel horizontaal als verticaal (of heb ik dat mis?)
Dat heb je mis :)

Het enige dat full screen mogelijk is, is foto's bekijken mbv diavoorstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:26:
[...]

ik heb hem gisteren binnengekregen, deze heeft alleen geen nederlands voor rest lijkt het mij dat ie gewoon alles heeft. ik heb ook gekeken naar de firmware en het blijkt de oudste te zijn. Volgens mij kun je hem gewoon updaten. ik had zelfs ergens gelezen dat iemand ook een engelse versie had en nadat hij het geflashed had nederlands erbij kreeg ...
@naruto
Thanks voor je info... wat raar dat de firmware nog steeds de oudste is..? De foon is toch al zeker 2 maanden verkrijgbaar.

Hoe lang heb je moeten wachten op je k700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 21:57:
Klopt niet.. Op mijn K700 met de nieuwste firmware (R2L001) kan ik zonder
problemen het fotogeluid uitzetten (en weer aanzetten). Hoef daarvoor alleen
maar het profiel "meeting" (vergadering) te selecteren.. Et voila!. De stiekeme foto's kunnen genomen worden.
Nou, dan ben jij volgens mij de enige die dat kan. Ik heb ook R2L001 en bij mij werkt dat niet. Ik heb al allerlei profielen en profielinstellingen geprobeerd. Ik heb ook nog op geen enkel ander K700-forum gezien dat dat kan.

Maar misschien komt het inderdaad omdat jij een foon uit Thailand hebt. Kon jij er NL firmware op laten zetten dan? Of heb je gewoon Engels als taal? (ik heb trouwens de telefoontaal ook ff naar Engels gezet en het toen geprobeerd, maar nog steeds een fotogeluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels genoegzaam bekend dat er enkel nieuwe firmware geupdate kan worden door de DSS-20 of 25 waar zg synchronisatie hardware in zit.

Bij mijn weten zijn dit al enigszins oude aparaten. De nieuwe zijn de CSS-20 en CSS-25 die meer functies hebben. Deze hebben echter ook sychronisatie mogelijkheden.

Je zou dus verwachten dat er ook voor deze aparaten drivers komen die het updaten mogelijk gaan maken. Navraag leert dat men bij support in nederland en ook in de UK zelf nog niet weet !

Weet iemand of de apraten DSS en CSS hardwarematig beide het zouden kunnen of juist niet? Denkt iemand dat het bij de CSS ook zal kunnen op termijn?

Anders moet men naast een CSS die nodig is, ook nog een DSS aanschaffen enkel om te updaten?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.