Ik snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft met die standby tijd hoor. Die van mij gaat 2 dagen mee en dan luister ik elke dag een uur of 4 naar de radio / mp3-speler en bel & sms ik regelmatig.
De resolutie van dat scherm is gewoon vele malen hoger dan die van Nokia.
Allicht dat deze dan meer stroom trekt dan dat vage, simpele displaytje van bijvoorbeeld een 6230!
Dat is waarschijnlijk wel door SE op te lossen met een accu die meer mAh levert (er zit immers maar een accu in van 700 mAh)! In een P900 zit een accu die iets van 1900 mAh levert!!
Ik weet niet of deze hetzelfde formaat heeft als die van een K700, want dat zou wel heel erg ideaal zijn natuurlijk!!
Mijn toekomstige schoonpapa heeft een P900 dus als ik daar vandaag of morgen kom dan zal ik eens kijken of dat past/werkt of niet!

De resolutie van dat scherm is gewoon vele malen hoger dan die van Nokia.
Dat is waarschijnlijk wel door SE op te lossen met een accu die meer mAh levert (er zit immers maar een accu in van 700 mAh)! In een P900 zit een accu die iets van 1900 mAh levert!!
Mijn toekomstige schoonpapa heeft een P900 dus als ik daar vandaag of morgen kom dan zal ik eens kijken of dat past/werkt of niet!