dat ligt er maar net aan of je huidige mobo je CPU ondersteunt , maar die info vind je wel in je boekje of op internet bij de fabrikant van je mobo
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic gaat snel weer dicht denk ik, maar even als antwoord als de nieuwe cpu ondersteunt wordt door je mobo hoeft het niet, zoniet dan moet je ook een ander mobo nemen.Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 09:15:
Als je een nieuwe processor wilt hebben, heb je dan ook meteen een nieuw moederbord nodig ?
Mischien zelf even eerst op onderzoek voordat je dit soort dingen gaat vragen en mischien de FAQ eens doorlezen dat helpt 99 van de 100 keren en hoef je niet een nieuw topic te openen.
Lees de FAQ
En geef dan minimaal aan welke processor en moederbord je nu hebt en wat je van plan bent te gaan kopen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/649229
En geef dan minimaal aan welke processor en moederbord je nu hebt en wat je van plan bent te gaan kopen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/649229
Verwijderd
Daarnaast lijkt dit 7e topic van je wel heel veel op de voorgaanden;
Upgrade/
IK ZOU VOOR DE GEIN EENS DE FAQ LEZEN FFS.
Dan voorkom je dat je elke keer een kansloos topic opent en dus geen antwoord op je vraag krijgt.
Doe er gewoon eens wat meer moeite voor, we zijn geen freaking helpdesk. (oh wacht, toch wel...)
Upgrade/
IK ZOU VOOR DE GEIN EENS DE FAQ LEZEN FFS.
Dan voorkom je dat je elke keer een kansloos topic opent en dus geen antwoord op je vraag krijgt.
Doe er gewoon eens wat meer moeite voor, we zijn geen freaking helpdesk. (oh wacht, toch wel...)
duidelijk. Even op slot voor de mods ter beoordeling (ook voor sommige andere replies hier...)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()