Na bijna 1 jaar lid te zijn van Demon, zonder noemenswaardige problemen en een werkelijk super stabiele verbinding, las ik voor de grap weer eens dit topic door (zoals ik dat ook altijd deed toen ik Demon had aangevraagd maar nog niet aangesloten was). Ik schrik wel een beetje van de negatieve reacties, dat was een jaar geleden nog niet zo. Ik kan me eigenlijk best goed voorstellen dat sommige mensen het compleet beu zijn met die hoge ping en disconnects. Nou weet iedereen inmiddels dat bellen en mailen weinig tot niks helpt. Waarom sturen jullie niet gewoon bv. een maand lang elke dag een brief naar Demon om de druk een beetje op te hogen? Ze zijn gewoon onder een antwoordnummer bereikbaar, en een doosje enveloppen en een pak papier van 500 vel is niet zo duur. Op die manier kaats je de bal (lees: irritaties) terug en aangezien demon jouw 'postzegel' moet betalen bestaat de kans dat ze er eens wat vaart achter zetten.
Demon Internet
Antwoordnummer 11416
1000 PG Amsterdam
Succes iedereen, en vergeet niet dat ze echt wel beter kunnen, ik ben immers niet anders gewend...
Demon Internet
Antwoordnummer 11416
1000 PG Amsterdam
Succes iedereen, en vergeet niet dat ze echt wel beter kunnen, ik ben immers niet anders gewend...