Ervaringen Demon DSL-Express #14

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:35:
Nou,

Hier is het zeker nog niet normaal.

Ik fluctueer van 45 naar 65 met uitschieters naar 90. Totaal onconstante verbinding dus.

Waarschijnlijk wordt dit de reden dat ik overstap naar Speedlinq via BabyXL.
Voor 32.50 2x de verbinding!
Opzich zit ik niet verkeerd voor 39 euro en met een goede newsserver, maar als dat ding gaat haperen!? ( 120kb is toch de max van mijn verbinding, dus ik vind die 2 draadjes niet erg).
Als je toch babyxl kunt krijgen ga dan voor die Tiscali aanbieding, 29euro 250/32, voor die 10 euro die je uitspaart neem je dan een goede payserver erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 20:58
hier in Renswoude / Veenendaal is het ook helemaal prut met de newsserver; gem 0-60k :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit kreeg ik als antwoord van demon mbt de nieuwsserver

Demon biedt bij het door u afgenomen abonnement een Usenet-service
(nieuwsgroepen) aan als extra service. Deze Usenet-service wordt echter niet gegarandeerd. Tevens verleent Demon Internet geen telefonische support op vragen en/of problemen met betrekking tot de Usenet-service. Uiteraard spant Demon zich wel in om deze dienst op een hoog niveau aan te bieden. Zie hiervoor ook de Gebruiksvoorwaarden Usenet News:

Daar moet je het dan maar mee doen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:43:
dit kreeg ik als antwoord van demon mbt de nieuwsserver

Demon biedt bij het door u afgenomen abonnement een Usenet-service
(nieuwsgroepen) aan als extra service. Deze Usenet-service wordt echter niet gegarandeerd. Tevens verleent Demon Internet geen telefonische support op vragen en/of problemen met betrekking tot de Usenet-service. Uiteraard spant Demon zich wel in om deze dienst op een hoog niveau aan te bieden. Zie hiervoor ook de Gebruiksvoorwaarden Usenet News:

Daar moet je het dan maar mee doen:(
"Daar moet je het dan maar mee doen" Dat is toch ook exact wat jij afneemt? Je betaalt voor een dienst een minimaal bedrag. Het kan dat het dan soms minder werkt en je hebt geen duidelijke afspraken over verplichtingen en service niveau van die dienst. En al helemaal niet op een aanverwante of extra dienst.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is, kort gezegd, gelul. Dat is hetzelfde verhaal als @home ook heeft aangevoerd. Kijk, ik wil best accepteren dat het een nevenservice is. Maar adverteer er dan niet mee! Want dat doen ze dus wel, en als je het als verkoopargument hanteert dan heb je imo ook maar te zorgen dat het naar behoren werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens in de week savonds 50 ping kan ik mee leven, echter heb ik sinds een maand een probleem met mijn router, een sitecom 202-dc v3, hij geeft me om de 3 seconde een spike van 120-1000 daar valt echt niet mee te gamen.
nou vraag ik me af of dit komt door de combinatie met bbned demon of of het werkelijk aan de router ligt.
ik mail al 3 weken met sitecom support en nu komen ze aan met "demon kampt met ping problemen kijk hier maar" en verwijst me naar dit topic, ik was hier natuurlijk al geweest..
bah ik word ziek van deze onzin en hoop dat ik snel weer lagloos kan gamen.

mijn vraag; heeft iemand hier ook ditsoort spike problemen en zit je ook via een sitecom router te inetten.

p.s. de lagspikes zijn op de andere pc (ik heb er twee :)) zo erg dat internet sites niet snel meer reageren en ik word afgemeld bij msn iedere 2 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Als jij de problemen niet hebt op de pc waar je nu achter zit die wel via dezelfde router verbonden zijn met demon dan lijkt mij het probleem niet bij je router/demon combinatie te zitten. En mag Sitecom dat toch eens gaan uitleggen (hint: sitecom maakt gewoon troep waar je eigenlijk niet teveel van moet verwachten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

omfg.. ik ga dus verhuizen.. ben al meer dan een jaar lid van demon. er komt te veel bij kijken om m'n abbo te verhuizen. Ik moet hem eerst laten afsluiten (wat dus een maand opzegtermijn is), en daarna duurt het nog 6 weken voordat je je nieuwe aansluiting weer krijgt :(. max 10 weken dus .

maargoed, mij zijn ze dus kwijt, had sowieso al hoge pings met spellen (8/1 lijntje), en als ik bij speedlinq een abbo aanvraag, duurt dat max 4 weken voordat ik aangesloten ben. da's wel snel natuurlijk (en goedkoper over babyxl). daar kost een 8/1mb lijntje trouwens 55 euro.. maargoed. beetje laks van demon. bye :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:45
Hoop niet dat dit dezelfde kant opgaat als Eweka waar ik een tijd geleden zat,en die dezelfde problemen had.
Schermen met het feit dat dit een extra dienst is, en dat ze geen garantie kunnen geven is kort door de bocht natuurlijk.
Ze adverteren met een volledig pakket en dan moet het gewoon werken..klaar.
Net gemaild over dit probleem want zit hier al 3 dagen met 25kb/s en de eerste mail was alweer een automatisch gegenereerd mailtje,waarin wel duidelijk wordt uitgelegd wat usenet is en hoe het werkt bij Demon.
Ze kunnen wel op zijn minst deze "storing" bekend maken en iedereen op de hoogte houden.
Neem aan dat Demon dit in niet al te lange tijd zal oplossing want tenslotte is het gewoon een goede ISP met goede service en een goed product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Volgens mij is het probleem verholpen bij Demon/Usenet... Ik kan weer volledig downloaden (hier 55 kbps) Zijn we iig af van die akelige 20-25 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Deze storing is idd voorbij...Demon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Nou ik kreeg een mailtje dat het samenhing met de werkzaamheden die ze voor de ping gedaan hadden. Hierdoor kwam de verbinding met de newsserver in de problemen indien daar veel gebruik van gemaakt werd. Verwacht dus maar een terugkeer van deze "storing"

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:58
Storing opgelost?
Ik ben nu nieuwsgroepen aan het updaten met max. 29,4 kB/s... dat moet sneller kunnen. Op één thread moet ik 50 kunnen halen.

Ik zal de andere thread eens gaan gebruiken voor een stevig stukje download. Eens kijken hoe ver we dan komen.

edit:
oke, één thread downloaden, één updaten. Beide net iets boven de 20, totaal maximaal 44 kB/s. Hoger komt 'ie niet.

(en nee, ik ga deze update niet afbreken om het echt goed te kunnen testen)

[ Voor 29% gewijzigd door dreamscape op 22-11-2004 18:15 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:15
Duncan_R schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:27:
Waarom zet Demon dan niet iets op hun statuspagina ?
omdat die hele newsserver slechts een extra is en valt dus buiten je overeenkomst met Demon... dus als er wat is, niet zeiken.. beetje dat verhaal zeg maar...

maar goed, mij boeit het niet, gebruik het nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:03:
Deze storing is idd voorbij...Demon _/-\o_
Euuh? Misschien 50K hier. Ipv 120 wat het 'hoort te zijn' met 2 gecapte threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48
Ik doe nu rond de 80kbps met 2 threads.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Hmmms zit nog zooo te twijfelen he als ik dit topic zo rond lees....
Zal ik het nou wel of niet nemen... kerl uit me klas heeft weinig last van demon in amsterdam... zit vaak rond de 800 kb/s... Wie o wie helpt me om het te nemen ! :) Paar goeie argumenten

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Goed, eerder vanavond was ik nog bezig met updates, daarna is 'ie vrolijk aan het downloaden geslagen..

Gemiddeld 23 kB/s per thread, dus totaal zo ongeveer 46. Ik zie in Newsleecher Max 58,2 kB/s, maar daar was ik zelf duidelijk even niet bij.

En Demon kan wel lullen dat het een extra dienst is, zij leveren die dienst wel mooi. Aan het begin deed die dienst het zo goed, dat ze het nodig vonden te gaan cappen. Die cap van 2x 512 kb/s vind ik niet erg, met mijn 1024 abbo, maar hiermee geven ze toch duidelijk aan dat het niet zomaar een gratis extra'tje is, maar duidelijk deel uitmaakt van 'de dienst'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het maar afkloppen, maar ik heb vandaag nog een paar gig aan muziek met een strakke 125 KB/s gedownload, met 2 draadjes van ~64 KB/s.

Mijn route naar supernews lijkt verandert, ik zie nu dit:

code:
1
2
3
4. tc1-border-2-ae-0-0.router.nl.demon.net   0%    4    4    17   17   18     20
5. demon-vlan542-cat-01.edge.supernews.net   0%    4    4   169  169  171    172
6. corp.supernews.com  0%  183  183   169  166  170    174

Ik heb het nooit zo goed in de gaten gehouden, maar volgens mij ging het vroeger via allemaal peerings en transits de oceaan over. Wellicht dat deze dedicated route de reden is van mijn constante 2x 64 KB/s.

En mijn pings (<20) en downloadsnelheid (>800 KB/s) zijn ook sinds kort weer de hele dag goed.

Ik zit op VFR-03 (213.222.28.250).

Mijn upstream is altijd ruim 900 kbit/s geweest en gebleven en het upstream verkeer lijkt via 212.238.154.1 te gaan, dat is een router zonder reverse dns, dus geen idee welke dat is.

Maar het kan wel.
Het hangt er alleen vanaf op welke router je zit.
En ze zijn er echt wel mee bezig.
Ik neem alleen niet aan dat je al die klanten in 1x kan migreren naar nieuwe routers/ipranges.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb het al eens eerder verteld, ik heb dus een aantal maanden met babyXL pc:3069 een download snelheid van 20/30 kB/s, na een hoop gedoe en getest is er net een monteur van tiscali langsgeweest en die heeft het volgende ontdekt:

je adsl verbinding moet altijd voor de telefoon verbinding komen, nu dacht ik dus dat dit ook geval was, maar er is een aanal jaren geleden een extra telefoonaansluiting bijgeplaatst voor de 2e verdieping van ons huis, en deze is in het isra punt verlengt, waardoor je hetvolgende krijgt:

wijkcentrale> isra punt> telefoon boven> ADSL modem> telefoon beneden.

nu heeft ie de telefoon boven ertussenuit gehaald en erna aangesloten en nu doet alles het weer gewoon @ 800kB/s

n.b: bijkomende problemen waren disconnects en storende telefoonlijnen.

dit probleem kwam na een paar maanden pas echt boven water omdat het binnen de lijn een opstapeling van errors was, en nu is de lijn sneller en beter, en blijf ik nog wel ff bij demon.

hoewel ik over de snelheid van actie niet te spreken ben, ik moest een aangetekende brief naar hun sturen waarin ik aangaf dat ik hun nog 2 wegen de tijd gaf om het probleem te verhelpen, dit op advies van een kennis van mij die advocaat is, als je hun in kennis stelt en ze zijn niet in staat het probleem in 2 weken op te lossen dan mag je van het abonnement af volgens de wetgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
3 kwartier geleden leek het even hoop gevend met een download van 114 toen ik de PC opnieuw opstarte bij de newsserver.

Nu schommeld die opeens tussen de 35 en 65! en niet zo'n beetje ook! Schommelt vreselijk die verbinding.

Zou het kunnen zijn dat ze er vanuit SuperNews een totale speedcap op hebben gezet, zodat alleen de totale bandbreedte door het aantal gebruikers wordt gedeelt ofzo?

Want wat ik ook niet snap is dat ik lees dat sommige opeens het dubbele halen van wat ik op dat moment haal en vice versa?

Edit: Ik brak even af voor 1 seconden en dobber weer flink constant rond met 114kbps en een vlakke lijn :)
snap er helemaal niets van ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Stinger_Ventura op 23-11-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:15:
[...]

Euuh? Misschien 50K hier. Ipv 120 wat het 'hoort te zijn' met 2 gecapte threads.
Sorry...gister nadat ik had gepost logde ik opnieuw in en had gelijk een download van 120kb/s en dat is de hele nacht zo gebleven.
Ook nu met 2 threads met een totaal van 120kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
FYI:
finger status@info.demon.nl:
23-11 12:00
Op dit moment zijn er performance problemen waardoor de verbinding met
Supernews traag is. Technici werken aan een oplossing.
--
At this moment there are performance problems causing the connection
with Supernews to be slow. Technicians are busy solving the problem.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
majornono schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:44:
FYI:
finger status@info.demon.nl:

[...]
Die verbinding is dus al een hele tijd traag en nu pas melden ze het.

Dat voorspelt meestal weinig goeds... en inderdaad. Nu is de verbinding met supernews helemaal verdwenen :(

Geprobeerd vanaf twee computers met verschillende newsreaders, maar de status van de server is continu 'offline'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Hier loopt hij sinds vandaag weer vrij goed, was 20-30KB, nu 80-100KB :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Snelheid op VRF 2 is weer flink gedipsaust vanaaf.

Wordt weer een mail sturen dadelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Laatst online: 15-09 21:25
VRF 5 doet t lekker hier..

Lekkere snelheden ook :P

Current Bandwidth: In: 926KB/s, Out: 68KB/s, Total: 994KB/s >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik zit ook op die vrf-05, nog geen (snelheids) problemen mee gehad

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Erikie schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:36:
omfg.. ik ga dus verhuizen.. ben al meer dan een jaar lid van demon. er komt te veel bij kijken om m'n abbo te verhuizen. Ik moet hem eerst laten afsluiten (wat dus een maand opzegtermijn is), en daarna duurt het nog 6 weken voordat je je nieuwe aansluiting weer krijgt :(. max 10 weken dus .

maargoed, mij zijn ze dus kwijt, had sowieso al hoge pings met spellen (8/1 lijntje), en als ik bij speedlinq een abbo aanvraag, duurt dat max 4 weken voordat ik aangesloten ben. da's wel snel natuurlijk (en goedkoper over babyxl). daar kost een 8/1mb lijntje trouwens 55 euro.. maargoed. beetje laks van demon. bye :)
Oei, weet je dat zeker? Speedlinq is echt halfgaar. (ervaring van een collega).
Ben ook meer dan 1 jaar bij Demon, en ga ook verhuizen, maar vind het zeer betrouwbaar en stabiel tot nog toe. Het enige dat ik overweeg is een abbo rechtstreeks via tiscali (babyxl), maar waaschijnlijk wordt het gewoon weer demon 1024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:r sinds het weekend kan ik om de 2 uur m'n modem resetten omdat me verbinding wegvalt, ga zo door demon!!!!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik weer terug ga naar casema (dus niet wanadoo cable!). Ik gebruik usenetserver als new server helaas zijn dit extra kosten. Mij totale kosten is dan 55 per mnd voor 2mb/1mb en dan nog 39.95 dollar per 3 mnd voor usenetserver. En als ik het goed heb gelezen, gebruikt casema giganews als news server. Ik moet even denken welke abonoment ik moet nemen. Ik kiezen tussebn 49.50 (3072/576) en of 69.95 (6144/768) per mnd.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik ben al tijden een Demon DSL-express gebruiker en kan me herinneren bij m'n aanvraag tijden geleden dat dit allemaal erg lang duurde. Nu heb ik voor m'n moeder adsl bij Demon aangevraagt en zij in 2 weken online via 't BabyXL-netwerk, erg netjes dus!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:50:
Ik denk dat ik weer terug ga naar casema (dus niet wanadoo cable!). En als ik het goed heb gelezen, gebruikt casema giganews als news server.
Die is goed Casema gebruikt Giganews :D
Ik download vrij veel via Demon (Supernews),
en lees constant klagende berichten van Casema/Wanadoo gebruikers.
Die nieuwsserver van Casema is vergelijkbaar met andere providers,
dus met 3.5TB, dus 34.3 keer minder dan bij Demon met 120TB.
Jammer dat in dit topic voornamelijk mensen reageren die ontevreden zijn.
Op dit moment zit ik alweer 14 maanden bij Demon, bevalt uitstekend.
De snelheid van de nieuwsserver is weer helemaal top,
mijn ping vind ik niet van belang, maar is met 14ms prima.
Sinds ik bij Demon zit, heb ik mijn voorraadje downloads verachtvoudigd,
in vergelijking met 2 jaar HccNet en 2 jaar Casema.
Dus eigenlijk gaat het downloaden 32 keer zo snel sinds ik bij Demon zit. :)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ook ik ben altijd erg tevreden geweest, maar de laatste week is de snelhied van supernews hier om te huilen..... maar hoop snel op betere tijden.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:05
Ja ja, ik zit nu net een jaar bij demon. Hoewel ik af en toe wat probleempjes heb gehad met de ping (bbned) loopt het allemaal erg lekker. Dat de nieuwsserver nu traag is is vervelend. Maar als je 1 keer 25 gb gekocht hebt op een betaalde nieuwsserver dan is die van Demon ook traag als hij de volle snelheid haalt ;-)

Kortom.....een tevreden gebruiker van demon. Ik hoop alleen stiekem op een betere upload maar ik mag niet klagen met mijn 8/1 verbinding. Haal bijna altijd volle snelheden. Upload altijd minimaal 80 KB, download schommelt vaak tussen de 700 en 900.

intergalactic.fm

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

newsserver servers draaien weer op volle snelheid gelukkig :)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

M55 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:38:
newsserver servers draaien weer op volle snelheid gelukkig :)
Overal ja? Of alleen bij jou?

Kan het nu niet checken.. maar de melding staat nog op de demonwebsite. En dan is er toch echt iets, want voor daar iets opkomt....

[ Voor 19% gewijzigd door Cyberpope op 25-11-2004 14:50 ]

• Stinger_Ventura
Cyberpope schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:49:
[...]

Overal ja? Of alleen bij jou?

Kan het nu niet checken.. maar de melding staat nog op de demonwebsite. En dan is er toch echt iets, want voor daar iets opkomt....
Vanochtend was het bij mij ook weer volle pijp met 115kb ( BabyXL).

Verwijderd

cjdijk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 07:25:
[...]

Die is goed Casema gebruikt Giganews :D
Ik download vrij veel via Demon (Supernews),
en lees constant klagende berichten van Casema/Wanadoo gebruikers.
Die nieuwsserver van Casema is vergelijkbaar met andere providers,
dus met 3.5TB, dus 34.3 keer minder dan bij Demon met 120TB.
Jammer dat in dit topic voornamelijk mensen reageren die ontevreden zijn.
Op dit moment zit ik alweer 14 maanden bij Demon, bevalt uitstekend.
De snelheid van de nieuwsserver is weer helemaal top,
mijn ping vind ik niet van belang, maar is met 14ms prima.
Sinds ik bij Demon zit, heb ik mijn voorraadje downloads verachtvoudigd,
in vergelijking met 2 jaar HccNet en 2 jaar Casema.
Dus eigenlijk gaat het downloaden 32 keer zo snel sinds ik bij Demon zit. :)
De retention tijd van giganews is veel langer dan van supernews. Zeker in de groepen a.b.nl, a.b.boneless en andere dump groepen. Daar kan supernews wel een puntje aanzuigen. Zie ook deze reactie bjck in "Wanadoo nieuwsserver beperkingen". Ook niet te vergeten je kan meerdere connecties maken ipv 2 connecties bij demon/supernews. Zie deze discussie Wanadoo nieuwsserver beperkingen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Homedisc schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:30:
:r sinds het weekend kan ik om de 2 uur m'n modem resetten omdat me verbinding wegvalt, ga zo door demon!!!!
3x raden hoe vandaag de dag verliep! idd weer hetzelfde liedje :r
Vandaag nog de helpdesk gebeld en wat was hun antwoord: ja het ligt niet aan ons.
:D haha nee tuuuuuurlijk, lekker makkelijk antwoord.

Exit demon, helaas, jammer er zoveel problemen zijn met de verbinding.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 25-11-2004 21:20 ]

39

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Demon had vandaag tweemaal last van een brakke route..

Al mijn tracerts behalve Demon.nl gingen opeens richting tc1-border-2-ae-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.38].. En daarna nix meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:22:
[...]

De retention tijd van giganews is veel langer dan van supernews. Zeker in de groepen a.b.nl, a.b.boneless en andere dump groepen. Daar kan supernews wel een puntje aanzuigen. Zie ook deze reactie bjck in "Wanadoo nieuwsserver beperkingen". Ook niet te vergeten je kan meerdere connecties maken ipv 2 connecties bij demon/supernews. Zie deze discussie Wanadoo nieuwsserver beperkingen.
Dat is nieuw dan, was voorheen niet zo. :P
Alleen jammer dan dat de snelheid 3 draadjes van max 10KB/s is (net gelezen).
Sinds gisteren heb ik bij Demon de oude snelheid van 2 * 60KB/s weer terug. :)
Toch moet ik eerlijk zeggen dat retentie belangrijker is dan snelheid (vind ik),
en dat Casema de goede kant op gaat nu (niet dat ik wil overstappen).
Zelf vind ik hoge upload en gratis helpdesk ook erg belangrijk. ;)
Vraag me trouwens ook af hoe Casema omgaat met hun FUP.
Bij Demon is het nog nooit voorgekomen dat iemand daar iets over heeft gehoord,
en dat terwijl het best voorkomt dat mensen 300GB per maand downloaden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:13:
[...]

Dat is nieuw dan, was voorheen niet zo. :P
Alleen jammer dan dat de snelheid 3 draadjes van max 10KB/s is (net gelezen).
Sinds gisteren heb ik bij Demon de oude snelheid van 2 * 60KB/s weer terug. :)
Toch moet ik eerlijk zeggen dat retentie belangrijker is dan snelheid (vind ik),
en dat Casema de goede kant op gaat nu (niet dat ik wil overstappen).
Zelf vind ik hoge upload en gratis helpdesk ook erg belangrijk. ;)
Vraag me trouwens ook af hoe Casema omgaat met hun FUP.
Bij Demon is het nog nooit voorgekomen dat iemand daar iets over heeft gehoord,
en dat terwijl het best voorkomt dat mensen 300GB per maand downloaden. :o
Helaas moet je beter door lezen in deze topic Wanadoo nieuwsserver beperkingen

Er zij twee leverancier op het kabel netwerk van casema. De eerste casema zelf. Casema neemt een externe leverancier die voor hun news server dienst verzorgd (hetzelfde als demon die supernews gebruikt). Afhankelijk van je abonnoment kan je meerdere connecties maken. Maximaal 4 connecties met een totale bandbreedte van 2mb.

De tweede is Wanadoo zelf. Wanadoo onderhoud hun eigen news server. Door dat men veel gebruikt maakt van deze dienst. Is er een bandbreedte te kort. Zodat Wanadoo maatregelen ondernam. Maw klanten die aangesloten zijn bij Wanadoo hetzijnde kabel of adsl. Klagen over de Wanadoo news server. En niet over de Casema news server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
woops verkeerde knop

[ Voor 100% gewijzigd door Biobakker op 26-11-2004 18:14 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Nou,
bij mij is de nieuwsserver weer aardig van slag
Hij fluctureerd van 55 naar 90 continue. Het verbindingsgrafiekje is net de Tour de France in de alpen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Hallo,

Ik heb op het moment een Zyrix modem/router van demon staatn met daar naast een DSL/Broadband router + 4ports switch van linksys. Nu wil ik deze graag vervangen door een nieuwe Linksys router met ingebouwde modem (analoog), router, 4ports switch + wirless mogelijkheden. Deze heb inmiddels gevonden maar nu is mij vraag of je deze kan gebruiken als demon router/modem &/of ieman hier ervaring mee heeft??????

P.S

Zo ja, is de Zyrix modem dan jouw eigendom zodat je hem kan verkopen?

Alvast bedankt...

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ben ik nu de enige die geemmer heeft met de newsserver? Post die er niet op staan, wel via astraweb (nog nooit gehad). Groepen die hij niet kan vinden.

Pfffft.. gaat hard achteruit lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Fr0zenFlame schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:55:
Hallo,

Ik heb op het moment een Zyrix modem/router van demon staatn met daar naast een DSL/Broadband router + 4ports switch van linksys. Nu wil ik deze graag vervangen door een nieuwe Linksys router met ingebouwde modem (analoog), router, 4ports switch + wirless mogelijkheden. Deze heb inmiddels gevonden maar nu is mij vraag of je deze kan gebruiken als demon router/modem &/of ieman hier ervaring mee heeft??????

P.S

Alvast bedankt...
Zyrix? Bedoel je niet Zyxel toevallig?

Het lijkt mij geen probleem om dat Linsys modem te gaan gebruiken. Let wel even op de goede instellingen voor BabyXL of BBned (zie startpost). Dat Zyxel modem is jouw eigendom, dus dat kun je verkopen.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Wokschotel schreef op zondag 28 november 2004 @ 09:41:
[...]

Zyrix? Bedoel je niet Zyxel toevallig?

Het lijkt mij geen probleem om dat Linsys modem te gaan gebruiken. Let wel even op de goede instellingen voor BabyXL of BBned (zie startpost). Dat Zyxel modem is jouw eigendom, dus dat kun je verkopen.
Oke bedankt, dat moest ik even weten voor ik het ging bestellen. Ja ik bedoel idd Zyxel ipv Zyrix :)

GreetZz

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik woon in Oegstgeest, (vlakbij Leiden, zuidholland) en heb sinds ongeveer een week bij het gamen (counter-strike) last van veel loss en choke. Ik laat straks nog even een ping los op het internet, om te kijken of ik daarbij ook loss heb.

Heeft iemand van jullie ook dit soort problemen? De ping is verder wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierre-oord schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:10:
Ik woon in Oegstgeest, (vlakbij Leiden, zuidholland) en heb sinds ongeveer een week bij het gamen (counter-strike) last van veel loss en choke. Ik laat straks nog even een ping los op het internet, om te kijken of ik daarbij ook loss heb.

Heeft iemand van jullie ook dit soort problemen? De ping is verder wel normaal.
Al woonde je in Zeeland, je lokatie heeft helemaal niks te maken met je verbinding.
Vervelend dat mensen steeds maar hun lokatie erbij blijven noemen. :)

Er zijn vast wel windowstools, maar gezien je nick en onderschrift, doe eens een mtr naar bijv tweakers.net en laat die een tijdje aanstaan.
"apt-get install mtr"
Of een mtr naar de servers waar je loss hebt. Kan je zien waar de loss optreedt. Wie weet heeft Demon een brakke router momenteel. Ik heb iig naar tweakers.net geen packetloss.

<edit>
Ik neem dat laatste terug:
code:
1
2
3
4
5
6
 2. 212.238.154.1                     0.0%   242   18.9  18.2  15.6  33.6   1.8
 3. bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.rout  0.0%   242   18.8  21.9  16.0 139.5  16.3
 4. nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.n  0.0%   242   18.3  19.4  15.8  77.3   5.8
 5. ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.n  0.4%   241   21.1  22.0  16.2 136.0  14.4
 6. ge5-2.bd6808-1.ams5.trueserver.n  0.0%   241   17.8  20.0  17.2  27.8   1.6
 7. tweakers.net                      1.2%   241   22.2  20.5  17.0  45.9   3.4

Maar die loss zit dus op de trueserver routers.
Wat misschien logischer is is dat die routers het zo druk hebben dat ze ICMP momenteel een lagere prioriteit geven dan normaal verkeer, aangezien trueserver toch wel een redelijke capaciteit heeft. Dus dit is alleen loss bij ICMP verkeer.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:06
ik wil heel graag mijn rekening betalen, maar kan geen rekeningnummer vinden.

heeft iemand deze
(google/demon.nl/factuur al gechecked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:25
418O2 schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:31:
ik wil heel graag mijn rekening betalen, maar kan geen rekeningnummer vinden.

heeft iemand deze
(google/demon.nl/factuur al gechecked)
DSL Express wordt alleen geleverd via automatische incasso. Er zijn geen rekeningen, en geen facturen beschikbaar zodoende.
Staat ook bij de aanvraag vermeld van Demon ;)

't gaat iig via ThusPLC ofzoiets staat er op mn afschrift. Gewoon Demon bellen en vragen hoe het zit, als je zomaar gaat overmaken weet ik niet of dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:06
Uit onze administratie is gebleken dat van de onderstaande factuur de betalingstermijn is verstreken. Wij verzoeken u het openstaande bedrag alsnog te voldoen onder vermelding van het betalingskenmerk
Dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer je weer 3 draadjes mag gebruiken op de newsserver van demon ? ik heb nu al geruime tijd een payserver omdat het echt slecht ging met de newsserver van demon.

nu heb ik zware problemen met usenet en moet ik dus terugvallen op demon, kom ik erachter dat je nog steeds maar 2 draadjes mag hebben :( is dat sindskort ? of is het al die tijd al zo geweest (+/- een jaar dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff een half jaar alweer denk ik ....gaat dat weer veranderen dan ?

Tgaat iig sloom ...heel sloom zonder payserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

heeft iemand al ooit eens gedowngrade bij demon? Na een jaar mag je downgraden naar een goedkoper abonnement, alleen moet je wel 50 euro betalen voor administratiekosten.

Binnenkort ga ik op kamers en heb ik dus hier niets aan mn Demon abonnement (2Mbit/1Mbit) want mn ouders internetten nooit en ik ben er hoogstens alleen in het weekend, dus ik dacht: dan ga ik wel downgraden naar een abonnement van 20 euro/maand.

Alleen die 50 euro omzettingskosten!, dan kan ik toch beter mn abonnement afzeggen en opnieuw aanmelden, krijg ik nog een nieuwe modem erbij ook (en bij nieuw abonnement betaal je geen aansluitkosten).
sowieso als ik volgende week meer duidelijkheid heb over mn kamer, dan ga ik demon bellen of ik niet kosteloos mag omzetten, omdat ik anders bovenstaande ga doen, of zelfs misschien naar een andere provider die voor hetzelde bedrfag een hogere bandbreedte aanbied.
Alleen tja, nog nooit problemen gehad met Demon, vind het wel een goede provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17
pokeran schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:52:
heeft iemand al ooit eens gedowngrade bij demon? Na een jaar mag je downgraden naar een goedkoper abonnement, alleen moet je wel 50 euro betalen voor administratiekosten.

Binnenkort ga ik op kamers en heb ik dus hier niets aan mn Demon abonnement (2Mbit/1Mbit) want mn ouders internetten nooit en ik ben er hoogstens alleen in het weekend, dus ik dacht: dan ga ik wel downgraden naar een abonnement van 20 euro/maand.

Alleen die 50 euro omzettingskosten!, dan kan ik toch beter mn abonnement afzeggen en opnieuw aanmelden, krijg ik nog een nieuwe modem erbij ook (en bij nieuw abonnement betaal je geen aansluitkosten).
sowieso als ik volgende week meer duidelijkheid heb over mn kamer, dan ga ik demon bellen of ik niet kosteloos mag omzetten, omdat ik anders bovenstaande ga doen, of zelfs misschien naar een andere provider die voor hetzelde bedrfag een hogere bandbreedte aanbied.
Alleen tja, nog nooit problemen gehad met Demon, vind het wel een goede provider.
Hou ons dan even op de hoogte over wat demon daarop zegt. Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Laatst online: 12-09-2023
Phiewwwwwww! Ik kijk op de website va TWEAKDSL en ik wil gewoon overstappen! Maar dat gaat nog niet zeker... Ik wil bellen over DSL. Scheelt 34% op de huidige kosten...

Weet iemand al meer over het overstappen naar een andere provider..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 22:18
WiNlUx schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:03:
Phiewwwwwww! Ik kijk op de website va TWEAKDSL en ik wil gewoon overstappen! Maar dat gaat nog niet zeker... Ik wil bellen over DSL. Scheelt 34% op de huidige kosten...

Weet iemand al meer over het overstappen naar een andere provider..?
Als je naar een provider gaat die op hetzelfde netwerk zit, in mijn geval Demon-BBned naar TweakDsl-BBned, kan je een isp migratie aanvragen.
Je moet in dit geval aan Demon het BBned ordernummer vragen (doen ze heel moeilijk over kan ik je vertellen) en dat aan je nieuwe provider doorgeven.
Kan je zonder lange downtime overstappen.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Racemol schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:19:
[...]

Hou ons dan even op de hoogte over wat demon daarop zegt. Ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
ok zal ik doen, maar ik ga pas bellen als ik zeker ben van de dingen die ik ga doen. (misschien is er bijvoorbeeld niet eens een KPN telefoonabonnement mogelijk in de studentenflat waar ik naartoe ga. In dat geval ga ik al mijn opties weer opnieuw bekijken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Tot nu toe nog geen last gehad van hoge ping savonds :)

Toppie Demon houden zo _/-\o_

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Prijsverlagingen per 1 januari 2005 voor 1024/512! Dit wordt 29 euro/maand.
Wel truukje nodig:
Eerst downgrade aanvragen van 10 euro btw en dan weer upgraden.
Je moet wel minimaal 1 jaar een abbo hebben.

[ Voor 48% gewijzigd door Spice op 02-12-2004 13:25 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:17:
Er zit nu een enorm gat tussen hun 1024/512 en 2048/1024 abbo's.... daarbij is 29€ nog niet echt heel goedkoop, maar het is in iedergeval een begin om bij te blijven qua prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Er zit nu een enorm gat tussen hun 1024/512 en 2048/1024 abbo's.... daarbij is 29€ nog niet echt heel goedkoop, maar het is in iedergeval een begin om bij te blijven qua prijzen
Vertel mij dan maar eens wie er goedkoper is met adsl. (geen kabel dus)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Spice schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:17:
Wel truukje nodig:
Eerst downgrade aanvragen van 10 euro btw en dan weer upgraden.
Je moet wel minimaal 1 jaar een abbo hebben.
Heb net een mailtje gestuurd mbt tot dit verhaal en het antwoord was:

Voor de bestaande klanten met een DSL Express 1024/512 abonnement worden de abonnementskosten ook verlaagd. Vanaf 01-02-2005 worden de prijsverlagingen ingevoerd.

Als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Flex schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:32:
[...]

Voor de bestaande klanten met een DSL Express 1024/512 abonnement worden de abonnementskosten ook verlaagd. Vanaf 01-02-2005 worden de prijsverlagingen ingevoerd.

_/-\o_
mm, aan de telefoon vertelden ze mij dit ook de 1e keer. Na door verbonden te zijn hoorde ik het verhaal wat ik net schetste.

[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 02-12-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:32:
[...]

Vertel mij dan maar eens wie er goedkoper is met adsl. (geen kabel dus)
www.speedxs.nl (even de 99€ jaarkosten meerekenen)
www.speedlinq.nl
www.compuserve.nl
www.quicknet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

thx, speedlinq ziet er goed uit.
edit: ik word niet vrolijk van de ervaringen hiermee.

[ Voor 10% gewijzigd door Spice op 02-12-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 14:04
Ik heb een paar maanden terug een downgrade aangevraagd via de mijndsl express pagina. De abbo kosten van 55 naar 19.95 werd per direct doorgevoerd, ook de 50 euro kosten zijn er al af. Echter is de downgrade nog steeds niet doorgevoerd, dus ik zit nog op m'n oude snelheid.

Overigens lees ik net dat de downgrade kosten zijn verlaagd naar 10 euro (zie demon f.a.q.).

Hang loose and let the funk ride...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Phrenic schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:00:
[...]

Ik heb een paar maanden terug een downgrade aangevraagd via de mijndsl express pagina. De abbo kosten van 55 naar 19.95 werd per direct doorgevoerd, ook de 50 euro kosten zijn er al af. Echter is de downgrade nog steeds niet doorgevoerd, dus ik zit nog op m'n oude snelheid.

Overigens lees ik net dat de downgrade kosten zijn verlaagd naar 10 euro (zie demon f.a.q.).
oe 10 euro of moeite doen voor afzeggen en weer opnieuw aanmelden van een abonnement.
Kijk dat is wel acceptabel vind ik :)
(het is trouwens wel zo dat als je een nieuwe abonnement aanvraagt, dat je nog een modem krijgt en dat je 12 maanden weer vastzit aan een contract)

Maar toch zou ik zelf misschien wel de moeite doen om een nieuwe abonnement aan te melden, want dan wordt je eigelijk alleen maar beloond. Modem doorverkopen en hoppa 2 maanden gratis internet.

edit:
nah ik ga toch maar downgraden, zoveel 'moeite' doen terwijl ik voor 10 euro alleen maar paar keer hoef te klikken en dat ik ook nog mijn eigen 'domein' kan houden (pokeran :) )

[ Voor 10% gewijzigd door randje op 02-12-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr0zenFlame schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:55:
Hallo,

P.S

Alvast bedankt...
Heb je de Linksys WAG54g op het oog ? , zo ja dan kan ik je vertellen dat ik er op dit moment veel problemen mee heb . Ik heb namelijk last van wegvallende verbinding en niet zo'n beetje ook . Als ik de oude zyxel modem erachter hang heb ik helemaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Flex schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:32:
[...]

_/-\o_
Aha, ik heb zo'n vermoeden dat alle abonnementen een prijsaanpassing krijgen.
Maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
dolby schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:28:
[...]

Aha, ik heb zo'n vermoeden dat alle abonnementen een prijsaanpassing krijgen.
Maar afwachten.
Ik heb die gozers een mailtje gestuurd hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Quicknet heeft ook 99€ jaar kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

mailtje van Demon:

Geachte heer Spice, ;)

U schreef:
> main: Op http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/ staat een aanbieding voor 1024/512, 29 euro.
> Ik heb zo'n abbo en heb dus telefonisch gevraagd of ik ook minder ga betalen 29 ipv 39 euro.
> meneer 1, ja dat klopt per 1 januari 29 euro, kunt u dat zwart op wit bevestigen, ik vebind u even door, daar nee maar jekunt wel het volgende doen:
> Eerst downgrade aanvragen van 10 euro btw en dan weer upgraden.
> Je moet wel minimaal 1 jaar een abbo hebben.
> op internet lees ik net weer: dat het voor iedereen 29 euro met 1024/512 per 1 januari zie:Ervaringen Demon DSL-Express #14
>
> Wat is het nu? Ik heb namelijk plannen om per 8 januari (1 maand nadat mijn contract 1 jaar oud is) over te gaan naar een andere adsl aanbieder.
> Kunt u mij zsm laten weten wat ik per 1 januari ga betalen?

Vanaf 01/02/2005 gaat u net als de rest 29 euro betalen, u krijgt hier nog een bevestiging over per mail, wanneer dit gebeurd kan ik u echter op dit moment nog niet mede-delen.
De eventueel eerder genoemde data kunt u als niet medegedeeld beschouwen, de correcte datum is zoals hierboven staat vermeld:
Vanaf 01/02/2005.

Ik hoop u op deze wijze voldoende ingelicht te hebben, mocht u nog vragen hebben hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

--
Joey Cornelissen
Customer Service, Demon
Tel: +31 (0)20-530 42 66| E-mail: sales@demon.nl
Fax: +31 (0)20-422 20 01| Internet: http://www.demon.nl

Demon is een merknaam van THUS plc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:43
Demon DSL Express aanbieding
Bestel nu 1024/512 voor 29 euro per maand

Het verlaagde maandtarief van 29 euro geldt voor iedere 1024/512 aansluiting die tussen 1 december 2004 en 1 januari 2005 besteld wordt. Het maandtarief geldt voor de volledige duur van het contract en zal dus niet tussentijds verhoogd worden naar het normale tarief van 39 euro.
Disclaimer

Als uw bestelling om welke reden dan ook wordt afgewezen buiten een actieperiode kunt u geen aanspraak maken op de aanbiedingstarieven. U kunt uw order eventueel opnieuw plaatsen tegen de dan geldende tarieven.
http://www.demon.nl/produ...slexpress/aanbieding.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
WiNlUx schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:48:
[...]

Ik heb die gozers een mailtje gestuurd hierover.
Ben er wel benieuwd naar... heb zelf een 8Mbits abbo, altijd leuk die verlagingen. Maareh what about the stabiliteit. Savonds trek ik mijn 8Mbits niet vol max 400KB/s.

Dan toch prijzenverlagen, zou nog meer klanten trekken waardoor alles nog meer instort?

Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Ik ben benieuwd of en wanneer de andere abbo's in prijs verlaagd worden.
Voor mij geen andere provider of de prijs nu wel of niet verlaagd wordt,
maar zou het wel redelijk vinden, want toen ik bij Demon kwam,
hadden ze een betere prijs/prestatie dan KPN, wat nu inmiddels achterhaald is. :)
Over de problemen die hier genoemd worden, of die erger worden,
welke problemen :P nergens last van hier, alsof iedereen problemen heeft. >:)
Toch zou ik het ook wel prettig vinden als het derde draadje weer terug zou komen,
maar ook daarvoor geldt, echt last heb ik er niet van, vind het best acceptabel.
Zit nu ongeveer 14 maanden bij Demon, voor mij nooit meer een andere provider. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 16-09 17:21

mjl

Ugh

Naast dat je hierboven al gelezen hebt dat downgraden nu maar 10 euro kost ... de aanbieding van gratis modem is natuurlijk maar tijdelijk, vorig jaar was die er vanaf december tot halverwege het jaar daarop niet meer, volle mep voor aansluiten en/of modem... Daarbij kun je dan vast je systeemnaam niet houden.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Laatst online: 14-09 00:29

Spikey

Making the web accessible!

Ik heb ook net een mailtje van demon gehad dat vanaf feb 2005 m'n abbo maar 29 ipv 39 euro gaat kosten :)
Wat ik me wel afvraagd is of de prijs ook 29 euro blijft! aangezien de tekst hierboven allereerst erop lijkt te wijzen dat het alleen voor nieuwe abbo's van tussen 1dec en 1jan geldt.. beetje vaag (net als mijn formulering ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Spikey op 03-12-2004 16:31 ]

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De e-mail:

Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat het
maandbedrag van uw Demon DSL Express 1024/512 abonnement binnenkort
wordt verlaagd van 39 naar 29 euro inclusief BTW per maand.

Het nieuwe bedrag zal met ingang van de eerste maandtermijn na 31
januari 2005 berekend worden. Alleen het tarief van uw verbinding
wordt gewijzigd, de andere aspecten van de DSL-dienstverlening blijven
ongewijzigd.

We hopen u met dit prettige bericht voldoende geinformeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Goedemiddag H. Dankers,

Het is niet gezegd dat alle andere abonnmenten gelijk in prijs blijven. U hoort hier spoedig meer over.

Fijn weekend,
Demon Customer Service

> Op de www.dslexpress.nl <http://www.dslexpress.nl/> website las ik,
> dat demon 1024/512 goedkoper wordt. Echter zit er tussen de 1 mbit en
> 2 mbit abonnementen een groot prijsverschil, wat mij echt aan het
> denken zet waarom die verschillen zo groot zijn.
> Waarom worden de hogere abonnementen niet in prijs verlaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:42:
De e-mail:

Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat het
maandbedrag van uw Demon DSL Express 1024/512 abonnement binnenkort
wordt verlaagd van 39 naar 29 euro inclusief BTW per maand.

Het nieuwe bedrag zal met ingang van de eerste maandtermijn na 31
januari 2005 berekend worden. Alleen het tarief van uw verbinding
wordt gewijzigd, de andere aspecten van de DSL-dienstverlening blijven
ongewijzigd.

We hopen u met dit prettige bericht voldoende geinformeerd te hebben.
Opzich een duidelijk mailtje...Niets verwarrends aan lijkt me :)

Beetje jammer dat het niet voor de snellere abonnementen gaat gelden. Ik hoop dat de verlagingen op die abonnementen snel zullen volgen. Ik betaal nu € 55,- p/mnd.... mag best wat vanaf dacht ik zo :P
WiNlUx schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:53:
Goedemiddag H. Dankers,

Het is niet gezegd dat alle andere abonnmenten gelijk in prijs blijven. U hoort hier spoedig meer over.

Fijn weekend,
Demon Customer Service

> Op de www.dslexpress.nl <http://www.dslexpress.nl/> website las ik,
> dat demon 1024/512 goedkoper wordt. Echter zit er tussen de 1 mbit en
> 2 mbit abonnementen een groot prijsverschil, wat mij echt aan het
> denken zet waarom die verschillen zo groot zijn.
> Waarom worden de hogere abonnementen niet in prijs verlaagd?
Er is dus nog hoop! :)

Oh en om ook nog ontopic te reageren:

Geen problemen met Demon. Uitstekende ervaring mee tot nu toe. Bijna een jaar abonnee. Het aansluiten duurde bij mij alleen erg lang. Bij anderen ging het een stuk sneller, maar goed... nu niets meer te klagen.

[ Voor 36% gewijzigd door jagermeister op 03-12-2004 18:59 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Spikey schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:30:
Ik heb ook net een mailtje van demon gehad dat vanaf feb 2005 m'n abbo maar 29 ipv 39 euro gaat kosten :)
Wat ik me wel afvraagd is of de prijs ook 29 euro blijft! aangezien de tekst hierboven allereerst erop lijkt te wijzen dat het alleen voor nieuwe abbo's van tussen 1dec en 1jan geldt.. beetje vaag (net als mijn formulering ;))
Lol ook net berichtje gehad, lekker hoor 10 Euro goedkoper. Mooi werk Demon ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26
Ik kan trouwens in de FAQ niet terugvinden dat downgraden maar 10 euro kost:
Downgraden van accounts is alleen mogelijk na afloop van het eerste jaarcontract. De kosten voor een downgrade zijn eenmalig 50 euro exclusief BTW.
Nevermind.. heb het al gevonden:
Downgraden van DSL Express accounts is alleen mogelijk na afloop van het eerste jaarcontract. De kosten voor een downgrade zijn eenmalig 10 euro inclusief BTW. (verlaagd m.i.v. 01/12/2004)

[ Voor 35% gewijzigd door Ritchie op 04-12-2004 11:58 ]

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Fr0zenFlame schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 02:56:
[...]

Quicknet heeft ook 99€ jaar kosten.
Waar lees of zie je dat ?? Kon er niks over vinden

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff 2 vragen:

1. kan je adsl nou meeverhuizen, want ik hoor vaak verhalen dat dit onmogelijk is omdat je abonnement gekoppeld is aan een huistelefoonnummer en dat je dus af moet zeggen en in je niuewe huis opnieuw aan moet vragen

2. Ik heb de ZyXel Prestige 650 R31, in de router stand al, kan ik nu gewoon een hub of switch eropzetten en dan is het internet gedeeld? en op deze manier heb ik dus ook een lan waarbij je alles in een werkgroep kan zetten.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:43
Ritchie schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:56:
Ik kan trouwens in de FAQ niet terugvinden dat downgraden maar 10 euro kost:

[...]

Nevermind.. heb het al gevonden:

[...]
€ 10,- downgradekosten? Dat is wel erg goedkoop vergeleken met de huidige prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:31:
[...]

€ 10,- downgradekosten? Dat is wel erg goedkoop vergeleken met de huidige prijs. :)
tja maar als je van een 8mbit account downgrade dan betaal je nog 55 per maand, en voor die snelheid die je daarmee haalt kan je voor 45 euro of minder ergens anders een abbo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Demon nog een Proxy heeft die ik kan gebruiken om te downen , heb wel deze gevonden (www-cache.demon.nl) maar die doet niets , krijg er geen contact. Heb btw dsl express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:43:
Weet iemand of Demon nog een Proxy heeft die ik kan gebruiken om te downen , heb wel deze gevonden (www-cache.demon.nl) maar die doet niets , krijg er geen contact. Heb btw dsl express.
Werkt hier, heb je wel poortje goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb poortje 8080 ingesteld en ook open gezet in router . Wil hem gebruiken met eMule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie opent er een nieuw deel? we zitten al over de 1000

wokschotel :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:58:
wie opent er een nieuw deel? we zitten al over de 1000

wokschotel :?
Als iemand anders het wil doen, graag. Ik zit te krap in mijn tijd...

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:01:
ff 2 vragen:

1. kan je adsl nou meeverhuizen, want ik hoor vaak verhalen dat dit onmogelijk is omdat je abonnement gekoppeld is aan een huistelefoonnummer en dat je dus af moet zeggen en in je niuewe huis opnieuw aan moet vragen

2. Ik heb de ZyXel Prestige 650 R31, in de router stand al, kan ik nu gewoon een hub of switch eropzetten en dan is het internet gedeeld? en op deze manier heb ik dus ook een lan waarbij je alles in een werkgroep kan zetten.
1. Demon adsl kun je 'meeverhuizen', maar dat betekend dat je eerst een telefoonlijn in je nieuwe huis hebt zitten, je oude adsl verbinding stopt, en dan migreert naar het nieuwe huis. In principe wordt er gewoon een nieuwe connectie geplaatst, maar dat kan tot max 6 weken duren bij demon (+ als je je tel lijn ook wilt verhuizen duurt het nog langer).

Ik heb het nu anders geregeld. In mijn nieuwe huis heb ik vanaf woensdag een andere kpn lijn met een ander telefoonnummer, en daarop plaats ik direct speedlinq adsl, maar in principe kun je ook een nieuwe demon aansluiting aanvragen. Schat dat ik binnen 2 weken adsl aansluiting heb daar in het nieuwe huis. Het geintje kost alleen wel 50 euro meer, omdat ik een nieuwe telefoonaansluiting krijg, maarja. 6 weken zonder internet is nog veel erger !

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:28:
Heb poortje 8080 ingesteld en ook open gezet in router . Wil hem gebruiken met eMule.
Dat ding heet niet voor niets www-cache.
Hij proxied alleen maar voor http verkeer.
En ik vermoed dat jij denkt dat je via een proxy anoniem bent, dat ben je dus niet.
Hij stuurt netjes je IP mee in de headers van alle GET requests.

PORT STATE SERVICE VERSION
8080/tcp open http-proxy NetApp NetCache proxy 5.3R2

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:18
en hier kunnen we verder :)
Ervaringen Demon DSL-Express #15

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:23
Zie hierboven. Daar verder graag :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!