Ervaringen Demon DSL-Express #14

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.228 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Quicknet heeft ook 99€ jaar kosten.

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

mailtje van Demon:

Geachte heer Spice, ;)

U schreef:
> main: Op http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslexpress/ staat een aanbieding voor 1024/512, 29 euro.
> Ik heb zo'n abbo en heb dus telefonisch gevraagd of ik ook minder ga betalen 29 ipv 39 euro.
> meneer 1, ja dat klopt per 1 januari 29 euro, kunt u dat zwart op wit bevestigen, ik vebind u even door, daar nee maar jekunt wel het volgende doen:
> Eerst downgrade aanvragen van 10 euro btw en dan weer upgraden.
> Je moet wel minimaal 1 jaar een abbo hebben.
> op internet lees ik net weer: dat het voor iedereen 29 euro met 1024/512 per 1 januari zie:Ervaringen Demon DSL-Express #14
>
> Wat is het nu? Ik heb namelijk plannen om per 8 januari (1 maand nadat mijn contract 1 jaar oud is) over te gaan naar een andere adsl aanbieder.
> Kunt u mij zsm laten weten wat ik per 1 januari ga betalen?

Vanaf 01/02/2005 gaat u net als de rest 29 euro betalen, u krijgt hier nog een bevestiging over per mail, wanneer dit gebeurd kan ik u echter op dit moment nog niet mede-delen.
De eventueel eerder genoemde data kunt u als niet medegedeeld beschouwen, de correcte datum is zoals hierboven staat vermeld:
Vanaf 01/02/2005.

Ik hoop u op deze wijze voldoende ingelicht te hebben, mocht u nog vragen hebben hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

--
Joey Cornelissen
Customer Service, Demon
Tel: +31 (0)20-530 42 66| E-mail: sales@demon.nl
Fax: +31 (0)20-422 20 01| Internet: http://www.demon.nl

Demon is een merknaam van THUS plc

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:58
Demon DSL Express aanbieding
Bestel nu 1024/512 voor 29 euro per maand

Het verlaagde maandtarief van 29 euro geldt voor iedere 1024/512 aansluiting die tussen 1 december 2004 en 1 januari 2005 besteld wordt. Het maandtarief geldt voor de volledige duur van het contract en zal dus niet tussentijds verhoogd worden naar het normale tarief van 39 euro.
Disclaimer

Als uw bestelling om welke reden dan ook wordt afgewezen buiten een actieperiode kunt u geen aanspraak maken op de aanbiedingstarieven. U kunt uw order eventueel opnieuw plaatsen tegen de dan geldende tarieven.
http://www.demon.nl/produ...slexpress/aanbieding.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
WiNlUx schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:48:
[...]

Ik heb die gozers een mailtje gestuurd hierover.
Ben er wel benieuwd naar... heb zelf een 8Mbits abbo, altijd leuk die verlagingen. Maareh what about the stabiliteit. Savonds trek ik mijn 8Mbits niet vol max 400KB/s.

Dan toch prijzenverlagen, zou nog meer klanten trekken waardoor alles nog meer instort?

Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik ben benieuwd of en wanneer de andere abbo's in prijs verlaagd worden.
Voor mij geen andere provider of de prijs nu wel of niet verlaagd wordt,
maar zou het wel redelijk vinden, want toen ik bij Demon kwam,
hadden ze een betere prijs/prestatie dan KPN, wat nu inmiddels achterhaald is. :)
Over de problemen die hier genoemd worden, of die erger worden,
welke problemen :P nergens last van hier, alsof iedereen problemen heeft. >:)
Toch zou ik het ook wel prettig vinden als het derde draadje weer terug zou komen,
maar ook daarvoor geldt, echt last heb ik er niet van, vind het best acceptabel.
Zit nu ongeveer 14 maanden bij Demon, voor mij nooit meer een andere provider. _/-\o_

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

pokeran schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:52:
heeft iemand al ooit eens gedowngrade bij demon? Na een jaar mag je downgraden naar een goedkoper abonnement, alleen moet je wel 50 euro betalen voor administratiekosten.

Binnenkort ga ik op kamers en heb ik dus hier niets aan mn Demon abonnement (2Mbit/1Mbit) want mn ouders internetten nooit en ik ben er hoogstens alleen in het weekend, dus ik dacht: dan ga ik wel downgraden naar een abonnement van 20 euro/maand.

Alleen die 50 euro omzettingskosten!, dan kan ik toch beter mn abonnement afzeggen en opnieuw aanmelden, krijg ik nog een nieuwe modem erbij ook (en bij nieuw abonnement betaal je geen aansluitkosten).
sowieso als ik volgende week meer duidelijkheid heb over mn kamer, dan ga ik demon bellen of ik niet kosteloos mag omzetten, omdat ik anders bovenstaande ga doen, of zelfs misschien naar een andere provider die voor hetzelde bedrfag een hogere bandbreedte aanbied.
Alleen tja, nog nooit problemen gehad met Demon, vind het wel een goede provider.
Naast dat je hierboven al gelezen hebt dat downgraden nu maar 10 euro kost ... de aanbieding van gratis modem is natuurlijk maar tijdelijk, vorig jaar was die er vanaf december tot halverwege het jaar daarop niet meer, volle mep voor aansluiten en/of modem... Daarbij kun je dan vast je systeemnaam niet houden.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:29

Spikey

Making the web accessible!

Ik heb ook net een mailtje van demon gehad dat vanaf feb 2005 m'n abbo maar 29 ipv 39 euro gaat kosten :)
Wat ik me wel afvraagd is of de prijs ook 29 euro blijft! aangezien de tekst hierboven allereerst erop lijkt te wijzen dat het alleen voor nieuwe abbo's van tussen 1dec en 1jan geldt.. beetje vaag (net als mijn formulering ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Spikey op 03-12-2004 16:31 ]

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De e-mail:

Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat het
maandbedrag van uw Demon DSL Express 1024/512 abonnement binnenkort
wordt verlaagd van 39 naar 29 euro inclusief BTW per maand.

Het nieuwe bedrag zal met ingang van de eerste maandtermijn na 31
januari 2005 berekend worden. Alleen het tarief van uw verbinding
wordt gewijzigd, de andere aspecten van de DSL-dienstverlening blijven
ongewijzigd.

We hopen u met dit prettige bericht voldoende geinformeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Goedemiddag H. Dankers,

Het is niet gezegd dat alle andere abonnmenten gelijk in prijs blijven. U hoort hier spoedig meer over.

Fijn weekend,
Demon Customer Service

> Op de www.dslexpress.nl <http://www.dslexpress.nl/> website las ik,
> dat demon 1024/512 goedkoper wordt. Echter zit er tussen de 1 mbit en
> 2 mbit abonnementen een groot prijsverschil, wat mij echt aan het
> denken zet waarom die verschillen zo groot zijn.
> Waarom worden de hogere abonnementen niet in prijs verlaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:42:
De e-mail:

Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat het
maandbedrag van uw Demon DSL Express 1024/512 abonnement binnenkort
wordt verlaagd van 39 naar 29 euro inclusief BTW per maand.

Het nieuwe bedrag zal met ingang van de eerste maandtermijn na 31
januari 2005 berekend worden. Alleen het tarief van uw verbinding
wordt gewijzigd, de andere aspecten van de DSL-dienstverlening blijven
ongewijzigd.

We hopen u met dit prettige bericht voldoende geinformeerd te hebben.
Opzich een duidelijk mailtje...Niets verwarrends aan lijkt me :)

Beetje jammer dat het niet voor de snellere abonnementen gaat gelden. Ik hoop dat de verlagingen op die abonnementen snel zullen volgen. Ik betaal nu € 55,- p/mnd.... mag best wat vanaf dacht ik zo :P
WiNlUx schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:53:
Goedemiddag H. Dankers,

Het is niet gezegd dat alle andere abonnmenten gelijk in prijs blijven. U hoort hier spoedig meer over.

Fijn weekend,
Demon Customer Service

> Op de www.dslexpress.nl <http://www.dslexpress.nl/> website las ik,
> dat demon 1024/512 goedkoper wordt. Echter zit er tussen de 1 mbit en
> 2 mbit abonnementen een groot prijsverschil, wat mij echt aan het
> denken zet waarom die verschillen zo groot zijn.
> Waarom worden de hogere abonnementen niet in prijs verlaagd?
Er is dus nog hoop! :)

Oh en om ook nog ontopic te reageren:

Geen problemen met Demon. Uitstekende ervaring mee tot nu toe. Bijna een jaar abonnee. Het aansluiten duurde bij mij alleen erg lang. Bij anderen ging het een stuk sneller, maar goed... nu niets meer te klagen.

[ Voor 36% gewijzigd door jagermeister op 03-12-2004 18:59 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Spikey schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:30:
Ik heb ook net een mailtje van demon gehad dat vanaf feb 2005 m'n abbo maar 29 ipv 39 euro gaat kosten :)
Wat ik me wel afvraagd is of de prijs ook 29 euro blijft! aangezien de tekst hierboven allereerst erop lijkt te wijzen dat het alleen voor nieuwe abbo's van tussen 1dec en 1jan geldt.. beetje vaag (net als mijn formulering ;))
Lol ook net berichtje gehad, lekker hoor 10 Euro goedkoper. Mooi werk Demon ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
Ik kan trouwens in de FAQ niet terugvinden dat downgraden maar 10 euro kost:
Downgraden van accounts is alleen mogelijk na afloop van het eerste jaarcontract. De kosten voor een downgrade zijn eenmalig 50 euro exclusief BTW.
Nevermind.. heb het al gevonden:
Downgraden van DSL Express accounts is alleen mogelijk na afloop van het eerste jaarcontract. De kosten voor een downgrade zijn eenmalig 10 euro inclusief BTW. (verlaagd m.i.v. 01/12/2004)

[ Voor 35% gewijzigd door Ritchie op 04-12-2004 11:58 ]

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Fr0zenFlame schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 02:56:
[...]

Quicknet heeft ook 99€ jaar kosten.
Waar lees of zie je dat ?? Kon er niks over vinden

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff 2 vragen:

1. kan je adsl nou meeverhuizen, want ik hoor vaak verhalen dat dit onmogelijk is omdat je abonnement gekoppeld is aan een huistelefoonnummer en dat je dus af moet zeggen en in je niuewe huis opnieuw aan moet vragen

2. Ik heb de ZyXel Prestige 650 R31, in de router stand al, kan ik nu gewoon een hub of switch eropzetten en dan is het internet gedeeld? en op deze manier heb ik dus ook een lan waarbij je alles in een werkgroep kan zetten.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:58
Ritchie schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:56:
Ik kan trouwens in de FAQ niet terugvinden dat downgraden maar 10 euro kost:

[...]

Nevermind.. heb het al gevonden:

[...]
€ 10,- downgradekosten? Dat is wel erg goedkoop vergeleken met de huidige prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:31:
[...]

€ 10,- downgradekosten? Dat is wel erg goedkoop vergeleken met de huidige prijs. :)
tja maar als je van een 8mbit account downgrade dan betaal je nog 55 per maand, en voor die snelheid die je daarmee haalt kan je voor 45 euro of minder ergens anders een abbo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Demon nog een Proxy heeft die ik kan gebruiken om te downen , heb wel deze gevonden (www-cache.demon.nl) maar die doet niets , krijg er geen contact. Heb btw dsl express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:43:
Weet iemand of Demon nog een Proxy heeft die ik kan gebruiken om te downen , heb wel deze gevonden (www-cache.demon.nl) maar die doet niets , krijg er geen contact. Heb btw dsl express.
Werkt hier, heb je wel poortje goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb poortje 8080 ingesteld en ook open gezet in router . Wil hem gebruiken met eMule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie opent er een nieuw deel? we zitten al over de 1000

wokschotel :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:08

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:58:
wie opent er een nieuw deel? we zitten al over de 1000

wokschotel :?
Als iemand anders het wil doen, graag. Ik zit te krap in mijn tijd...

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:01:
ff 2 vragen:

1. kan je adsl nou meeverhuizen, want ik hoor vaak verhalen dat dit onmogelijk is omdat je abonnement gekoppeld is aan een huistelefoonnummer en dat je dus af moet zeggen en in je niuewe huis opnieuw aan moet vragen

2. Ik heb de ZyXel Prestige 650 R31, in de router stand al, kan ik nu gewoon een hub of switch eropzetten en dan is het internet gedeeld? en op deze manier heb ik dus ook een lan waarbij je alles in een werkgroep kan zetten.
1. Demon adsl kun je 'meeverhuizen', maar dat betekend dat je eerst een telefoonlijn in je nieuwe huis hebt zitten, je oude adsl verbinding stopt, en dan migreert naar het nieuwe huis. In principe wordt er gewoon een nieuwe connectie geplaatst, maar dat kan tot max 6 weken duren bij demon (+ als je je tel lijn ook wilt verhuizen duurt het nog langer).

Ik heb het nu anders geregeld. In mijn nieuwe huis heb ik vanaf woensdag een andere kpn lijn met een ander telefoonnummer, en daarop plaats ik direct speedlinq adsl, maar in principe kun je ook een nieuwe demon aansluiting aanvragen. Schat dat ik binnen 2 weken adsl aansluiting heb daar in het nieuwe huis. Het geintje kost alleen wel 50 euro meer, omdat ik een nieuwe telefoonaansluiting krijg, maarja. 6 weken zonder internet is nog veel erger !

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:28:
Heb poortje 8080 ingesteld en ook open gezet in router . Wil hem gebruiken met eMule.
Dat ding heet niet voor niets www-cache.
Hij proxied alleen maar voor http verkeer.
En ik vermoed dat jij denkt dat je via een proxy anoniem bent, dat ben je dus niet.
Hij stuurt netjes je IP mee in de headers van alle GET requests.

PORT STATE SERVICE VERSION
8080/tcp open http-proxy NetApp NetCache proxy 5.3R2

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
en hier kunnen we verder :)
Ervaringen Demon DSL-Express #15

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Zie hierboven. Daar verder graag :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk bij het posten van een reply even aan de aangescherpte policy die geldt in dit topic!