Hmm en die guide heb ik zooo vaak gelezen 
thx Bokkie
thx Bokkie
ik ook
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
)
hmmz oke, wat voor wapen raad jij me als RO-PRO dan aan ^^Smurf schreef op 15 oktober 2004 @ 14:09:
Elemental chains zie je echt zo zelden op euRO. Ik denk dat dat komt omdat p2p euRO nooit zonder comodo heeft gedraaid, in tegenstelling tot iRO. Toen de items nog niet braken met upgraden, en je slechts alleen de ugrades kwijtraakten was het uppen van lvl2 wapens een heel stuk goedkoper dan lvl3 wapens ugraden. Ori's waren zeldzamer, en ongeveer 800k ea. Na comodo werd de droprate van elu/ori verhoogd, en braken wapens bij failed overupgrades. Toen werd, door de lagere ori prijs het maken en upgraden van lvl3 wapens weer een stuk goedkoper.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Zekers. Maar wat me wel tegenviel is dat Holy light-=BoKKiE=- schreef op 15 oktober 2004 @ 18:01:
yups
die andere gast komt trouwens van ragnarokonline.nl
maar met 3 battle-aco's kunnen we behoorlijke mobx aan toch ^^
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Nee helaas nog geen lvl 80, nu bijna 78 en wordt vandaag als het goed is nog 79!-=BoKKiE=- schreef op 15 oktober 2004 @ 10:04:
[...]
ik ookdaarom wist ik dat ik het daar kon vinden
wist alleen niet meer hoeveel dmg het precies was
ben je al lvl 80 ^^
hoop dat ik vanavond 2 job levels kan halen, hoop dat Hybrid Monk er dan ook weer is, gaat wel lekker met 2 man, weet iemand wat een wind of fire chain ongeveer kost? denk namelijk dat dat wel handig is als ik straks sohee's of sandman ga bashen namelijk
Verwijderd
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
die 1mil is nogal heeeel erg veel.. 0.1 en 0.5 is best een hoge droprateVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 08:52:
Ik zie net iemand in loki die zijn aloe voor 1.000.000 verkoopt weet iemand misschien of die echt zo duur is?
Flora(0.1%), Green Plant(0.5%), [Old Blue Box](1%), [Old Purple Box](1%)
Dat zijn de kansen hoevaak ze hem laten vallen.
Ik heb ook nog een Wand (Int+1 en 15%matk) met 2 slots weet iemand misschien prijzen voor deze 2 voorwerpen?
een champion armor is armor met een roda frog kaart erin. HP + 400, SP + 50twit schreef op 16 oktober 2004 @ 12:47:
Hmz ik heb inmiddels 280k zeny en ben lvl 35/26. Nu hoorde ik van flapmo dat ik maar eens op zoek moest gaan naar een goed armor (hij had het over champion armor) maar heb echt al die merchants in prontera zo ongeveer gehad maar nergens iets gevonden. Mis ik iets of moet ik gweoon totaal ergens anders kijken?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
als archer is dat inderdaad de beste. Slotted tights zijn inderdaad nogal prijzig, weet niet precies hoeveel.twit schreef op 16 oktober 2004 @ 16:18:
Dus in mijn geval moet ik dan zo'n archer armor halen (tight armor oid heet dat?) en daar een roda frog kaart in doen? Had zelf al bedacht dat het zoiets moest zijn maar die aankoop is fortuin voor me dus ik wou(wil) graag wat zekerheid. Zeg het dus ff als ik idd die tight moet hebben
[ Voor 76% gewijzigd door Bokkie op 16-10-2004 21:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
kijk even rond. Hij zal wel niet zo heel veel opbengen van de mantis card is str+3 en die is veel gewilder(wat hem duurder maakt).Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 02:36:
Nu heb ik wel een betere kaart gevonden heb alleen echt geen flauw idee hoe duur ik hem moet verkopen, het is de Tarou card
Dropped By (Search): Cramp(0.02%), Tarou(0.05%), [Old Card Album](3%)
Description STR + 2
Lijkt me zeldzaamde Cramp en Tarou zijn ook alleen maar in de riolen te vinden
Iemand weer ideeen voor een prijs? (Server: Loki)
report@euro-ro.net-=BoKKiE=- schreef op 16 oktober 2004 @ 19:09:
weet iemand het report adres?
moet ff iemand reporten namelijk
laat maaral gevonden
pff 400+ sohees vermoord vandaag, en ik heb alleen maar haren gekregen en 1 sohee kaart
owja ook een paar ninetails en 2 munak kaarten
weet iemand wat munak kaarten waard zijn? en wat kan je voor black hairs vragen, nu de hairdresser er is?
rondt de 80kVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 02:36:
Nu heb ik wel een betere kaart gevonden heb alleen echt geen flauw idee hoe duur ik hem moet verkopen, het is de Tarou card
Dropped By (Search): Cramp(0.02%), Tarou(0.05%), [Old Card Album](3%)
Description STR + 2
Lijkt me zeldzaamde Cramp en Tarou zijn ook alleen maar in de riolen te vinden
Iemand weer ideeen voor een prijs? (Server: Loki)
[ Voor 32% gewijzigd door Woohooo op 17-10-2004 12:50 ]
ja, die wand wegdoen en een zwaard kopenVerwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 21:44:
Heey, ik heb een paar vraagjes in de hoop dat iemand ze hier kan beantwoorden:)
Ik ben swordmen level 31/22 en zit rond de 15.000 zeny en of misschien iemand weet wat nu beetje de beste armors en weapons voor mij zijn.
heb ook een merchant maar ik heb een paar voorwerpen die mij dus niet bekend zijn en of misschien iemand een idee heeft hoe duur ik ze moet verkopen.
Ik zit trouwens op de loki server. Dit zijn mijn voorwerpen:
Aloe
Wand met int +1 en matk 15%
Dew Laden Moss
Alcohol
Iron ore
Als iemand ideeen heeft, Graag
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 17-10-2004 16:41 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
sure zeg maar ff waar en wanneerFlapmo schreef op 17 oktober 2004 @ 16:40:
[...]
ja, die wand wegdoen en een zwaard kopen. Katana ofzo. Doe je toch wat meer dmg
.
//edit
Bok je hebt wel weer centen zat, kan ik me champ armor ff terug krijgen? Misschien issie nuttig voor Twit.
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 17-10-2004 17:14 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Bokkie op 17-10-2004 19:01 ]
Verwijderd
monk wel aco nietVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 19:10:
FF vraagje waarom ahd je zoiezo nog een champarmor geleend?? Je had toch mijn padded of champion nog??? Of kan een monk die niet dragen??
Hoe moet ik dat nouw regelen? Een Wind Wapen voor een aco?-=BoKKiE=- schreef op 17 oktober 2004 @ 17:38:
iemand sohee card kopen ^^
shit net wat geld verloren met een mislukte forge
nu maar op zoek naar pupa armor ofzo
edit:
woot ^^
sohee card geruild voor 900K + hard adventure suit
@The_Greater
vergeet orc dungeon, regel een wind wapen en ga naar byalandaar is voor ons level nu de exp goed
[ Voor 3% gewijzigd door The_Greater op 17-10-2004 21:24 ]
wind wapen hoeft niet perseThe_Greater schreef op 17 oktober 2004 @ 21:07:
[...]
Hoe moet ik dat nouw regelen? Een Wind Wapen voor een aco?
Zou nog maar even door sparenVerwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 16:08:
Me Tarou kaart voor 175.000 Zeny verkocht![]()
Nu nog een goede armor ervoor zien te kopen...
[ Voor 45% gewijzigd door Jay-v op 18-10-2004 16:45 ]
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------spydoggie schreef op 18 oktober 2004 @ 16:40:
[...]
Zou nog maar even door sparen175k is namelijk niet zoveel....
Welk lvl / job ben je?
Kben nu nog net geen level 65 (assasin), en ik moet zeggen dat ik een beetje verveeld ben..... Ik ben nog opzoek naar een nieuwe nederlandse guild, mijn oude is opgeheben.
En ik ga maar eens aan een supernovice beginnen, lijkt me wel grappig.
Iemand die me binnenkort even opweg wil helpen? met een novice naar level 45 gaan lijkt me namelijk wel even te duren.Ik zal even een armortje gaan kopen met een pupa card erin, dat is wel handig als novice
Bron klikwill be able to change to a Knight afterwards. Requirements are Job Lv 40.
[ Voor 7% gewijzigd door Smurf op 18-10-2004 22:04 ]
)
Ja kweet veeel tank veel leech-CKY2K- schreef op 19 oktober 2004 @ 11:18:
hard armour enne een forge smith heeft wel meer dan 1 tank nodig hoor
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 12:41 ]
ach hij is nu 60-CKY2K- schreef op 19 oktober 2004 @ 13:42:
tsja van heel ver dan als je de tijd ziet die je nodig hebt om zover te komen!
Verwijderd
ik speel erg veel hoor ^^ speel nu 3 maandenVerwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 14:15:
Nou bokkie ik denk niet dat je nu al 90 was geweest hoor. Vanaf 75 begint het een stuk trager te gaan. Na 80 nog trager.
Maar gear bepaald je levelsnelheid zeker weten. Als ik nu mijn Sin zou restarten zou ik binnen een maandje hooguit 2 wel weer 80 zijn denk ik. Terwijl ik nu zo'n 4 maandne bezig ben. Weliswaar ook mijn aco en merchant tussentijds gedaan maar toch.
Ik heb alleen om de zoveel tijd ff een motivatiebreak nodig van RO. Dag in dag uit grinden breekt me soms even op. Meestal begint het dan na een week of hooguit 2 weer te kriebelen en ga ik eventjes heel kort flink powerlevelen zoals nu. laatste paar dagen bijna 2 levels gedaan best lekker...
I've got a feeling...
550k per uur is redelijk voor solo. Het word idd wel iets sneller op latere levels, maar ondanks dat zal de base % per uur alleen maar achteruit blijven gaan.Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 12:39:
Ok heb net een beetje zitten klooien met de experiencetabellen. Ik heb dus nog maar 10% gedaan van mijn totale exp tot lvl 99.
Ik doe per dag 4 awa runs. En verdien daar op dit moment zo'n 24% exp mee.
Deze 24% Exp staat gelijk aan 1,135 million experience points.
Ik heb nog 360 million exp points nodig.
Conclusie ik moet nog 316 dagen lang, 2 uur per dag levelen om lvl 99 te worden.
Smurf I need your help!
Misschien dat ik op een gegeven moment uiteraard wel meer exp per uur ga binnenhalen maar dat staat dan wel weer gelijk aan de keren dat ik dood zal gaan of een dag niet speel/week ziek ben of tentamens heb. Damn ben echt een beetje gedemotiveerd nuNu maar hopen dat advanced classes nog zo'n 316 dagen op zich laten wachten
.
Andere conclusie de 3x zoveel exp die een advanced class vereist is niet zo erg als ik dacht. Een Assassincross zou met dezelfde exp die ik nu verzameld heb al lvl 74 zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Smurf op 19-10-2004 15:47 ]
)
[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 19-10-2004 17:47 ]
kandie wel. wel een windSW hebben anders plegen ze zo vaak kamikazespydoggie schreef op 19 oktober 2004 @ 18:14:
Ben bang dat je dat nog niet kan......
Kan iemand nu even in prontera wat stuff over nemen van mijn merchant en het aan mijn novice geven? thnx
Dus je zit nu op dat skull eiland?-=BoKKiE=- schreef op 19 oktober 2004 @ 23:50:
kan wel maar ze slaan erg hard, nog niet genoeg flee
maar ik vermaak me wel in byalan met m windchain
Valt wel mee hoor, een Chain is maar lvl 2 dus die zijn niet zo duur om te (laten) makenThe_Greater schreef op 20 oktober 2004 @ 06:27:
[...]
Dus je zit nu op dat skull eiland?
Wat heeft die windchain wel niet gekost
[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 20-10-2004 07:33 ]
Je moet wel weten dat ik niet zo vermogend ben zoals jouw-=BoKKiE=- schreef op 20 oktober 2004 @ 07:29:
windchain was in totaal ongeveer 600K inc
45 steel 1 rough wind = 400K (kan goedkoper maar dan moet je goed zoeken)
en de forge = 200K
dit was dus omdat ik zelf de steel en rough wnid aanleverden, had een mooie deal op de steel gevonden namelijk 8K ea
meestal is het rond de 10k
als je geen grondstoffen aanleverd zou het me ook 600K gekost hebben
dus viel wel mee inderdaad doe wel lekkere damage trouwens nu wel meteen +6 gemaakt, kost ook niet zoveel
vergelijk @ Vadon
+5 stunner = 90-140 dmg
+6 Wind Chain = 180-220 dmg
^^ ga nu sparen voor een fire chain denk ik
chains zijn mischien maar lvl2, maar ze zijn easy to forge dus meer kans op succes en als je hem upgrade is het prima voor rond deze baselevel voor de monsters
later stap je toch over op overupgraded chains met 3 slots voor kaarten
zoals ik al zeiThe_Greater schreef op 20 oktober 2004 @ 07:42:
[...]
Je moet wel weten dat ik niet zo vermogend ben zoals jouw
Ik heb nog heel wat steel geloof ik, niet zeker zal eens kijken.-=BoKKiE=- schreef op 20 oktober 2004 @ 07:29:
windchain was in totaal ongeveer 600K inc
45 steel 1 rough wind = 400K (kan goedkoper maar dan moet je goed zoeken)
en de forge = 200K
dit was dus omdat ik zelf de steel en rough wnid aanleverden, had een mooie deal op de steel gevonden namelijk 8K ea
meestal is het rond de 10k
als je geen grondstoffen aanleverd zou het me ook 600K gekost hebben
dus viel wel mee inderdaad doe wel lekkere damage trouwens nu wel meteen +6 gemaakt, kost ook niet zoveel
vergelijk @ Vadon
+5 stunner = 90-140 dmg
+6 Wind Chain = 180-220 dmg
^^ ga nu sparen voor een fire chain denk ik
chains zijn mischien maar lvl2, maar ze zijn easy to forge dus meer kans op succes en als je hem upgrade is het prima voor rond deze baselevel voor de monsters
later stap je toch over op overupgraded chains met 3 slots voor kaarten
dat kloptFlapmo schreef op 20 oktober 2004 @ 10:36:
[...]
Ik heb nog heel wat steel geloof ik, niet zeker zal eens kijken.
//allemaal pleite.
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 20-10-2004 11:05 ]
volgens mij alleen melee dus met quad bloody rod doe je idd 180%, mits je je rod gebruikt om mee te meppenWoohooo schreef op 20 oktober 2004 @ 13:17:
die hydracard is 20% op demi human.. is dat ook bij magic attack? of alleen bij gewone atk?
zodat je met een quad bloody rod 180% dmg doet.. of lul ik nu maar wat?
Jup^ alleen bij mellee.... ben maar begonnen met mijn forger, als je op level 2 meteen een blade+9 hebt gaat het wel lekker. level 12 een +6 stiletto...-=BoKKiE=- schreef op 20 oktober 2004 @ 13:27:
[...]
volgens mij alleen melee dus met quad bloody rod doe je idd 180%, mits je je rod gebruikt om mee te meppen
Ik dacht DEX. Ik geloof dat 10 LUK ook maar 1% toevoegtspydoggie schreef op 20 oktober 2004 @ 15:47:
[...]
Jup^ alleen bij mellee.... ben maar begonnen met mijn forger, als je op level 2 meteen een blade+9 hebt gaat het wel lekker. level 12 een +6 stiletto...
Wat is belangerijker voor een goeie succes rate? DEX of LUK?
Ben het nu maar gelijk aan het verdelen.
I've got a feeling...
en een hunter dan? versta je dat ook onder melee?-=BoKKiE=- schreef op 20 oktober 2004 @ 13:27:
[...]
volgens mij alleen melee dus met quad bloody rod doe je idd 180%, mits je je rod gebruikt om mee te meppen
hunter= boog = melee ja
nog steeds lurkendobsidian schreef op 21 oktober 2004 @ 10:54:
Melee is alleen close range combat... Elke vorm van ranged attack valt niet onder melee.
Dat de boog misschien wel baat heeft bij kaarten, wil niet zeggen dat het onder melee valt.
Zou het iig niet proberen als je geen extra wind chain hebt-=BoKKiE=- schreef op 21 oktober 2004 @ 11:04:
[...]
nog steeds lurkendvolgens mij roept RO je nog steeds toe of niet ^^
Byalan erg lekker gister weer job leveltje gedaan, drops zijn ook wel aardig, niet super, maar kans op vadon, hydra en marina kaarten en vadon dropt rough elu ^^
wil eigenlijk me chain over-upgraden, maar ben te bang dat ie breektmijn mooie kostbare windchain
hm trueobsidian schreef op 21 oktober 2004 @ 10:54:
Melee is alleen close range combat... Elke vorm van ranged attack valt niet onder melee.
Dat de boog misschien wel baat heeft bij kaarten, wil niet zeggen dat het onder melee valt.
Verwijderd
150k ongeveer....Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 16:35:
Ben je 3 uur bezig met Hydra's slopen krijg je 100e tentakels loop je keer naar morroco dood het eerste beestje wat je ziet en je krijgt een muka card,,, Niet eerlijk
Maar iemand idee of muka card ook nog beetje geld waar is?
Loopt die dan te snel?Flapmo schreef op 21 oktober 2004 @ 17:11:
Hm, worden jullie ook steeds ge-d/ct als je met je merch staat? ALtijd vanwege time gap. Sux kan me merc niet laten lopen..
nee hij staat stil. Als ik naar TU ben bv zet in merchant aan..The_Greater schreef op 21 oktober 2004 @ 18:03:
[...]
Loopt die dan te snel?
Want daar heb ik ook wel eens last van.
Daarbij herstart ik de pc wel eens. En dan is het vaak verholpen.
dat heb ik ook wel eens, niet regelmatig maar soms gewoonFlapmo schreef op 22 oktober 2004 @ 00:13:
[...]
nee hij staat stil. Als ik naar TU ben bv zet in merchant aan..
Verwijderd
Ik ben een arme sloeber, dus zat er niks anders op dan monstertjes killen voor zanyVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 13:49: Enige verschil is dat ja als arme sloeber in Ro gewoon monstertjes kan gaan killen voor Zeny
)
bah ga wegSmurf schreef op 22 oktober 2004 @ 15:15:
[...]
Ik ben een arme sloeber, dus zat er niks anders op dan monstertjes killen voor zany
[afbeelding]
Verwijderd
download hem ergens anders dan.......Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 15:27:
hallo allemaal ik had eerst een probleem meej mn computer dus heb ik er alles afgegooit, dus ook Ragnarokmaar nu probeer ik de RAG setup van www.dutchro.tk te downen maar als hij bij de 99% loopt hij vast en moet ik uhm opnieuw opstarten en eer helemaal opnieuw laten downen. ik heb het ook al geprobeerd meej een programma waarbij na het onderbreken je download gewooon weer verder gaat maar daarbij begint hij niet eens met downen dus dah helpt ook niet echt. weet misschien een van jullie waar dat aan ligt?? ik heb uhm al drie keer laten downloaden maar neej hoor. normaal vin ik het hemal nie erg maar nu is het bijna 600 MB!
plz help.
Misschien is het verstandig om nu even álles op papier te zetten met je build. En niet later weer gaan veranderen-=BoKKiE=- schreef op 22 oktober 2004 @ 15:25:
[...]
bah ga weg
van het weekend gaat me sin R.I.P
ga rebuilden (tussen het levellen met me monk door)
I've got a feeling...
heb ik steeds al gedaanWekkie schreef op 22 oktober 2004 @ 16:23:
[...]
Misschien is het verstandig om nu even álles op papier te zetten met je build. En niet later weer gaan veranderen
De euRO client is gewoon van www.euro-ro.net te downen.
[ Voor 26% gewijzigd door Smurf op 22-10-2004 22:00 ]
)
leuk verhaaltje
)
ik zal je zeggen, ik heb nog met statcalc gespeeld enzo en ik hoef em inderdaad niet te deleten-CKY2K- schreef op 23 oktober 2004 @ 01:02:
Ach Bokkie zo blijf je wel van de straat steeds chars naar lvl 60 helpen en ze dan weer deleten! Voor jou hadden ze dus nooit 5 charslots hoeven maken?
Bewaar hem gewoon man als geld het probleem is en lvl door met de chars die wel aardig kunnen lvlen nu...
BTW N9 heeft dus idd zijn blinker gekocht, hielp ook wel dat we vandaag samen een Matyr cardje vonden!
[afbeelding]
ben ik ook mee bezig-CKY2K- schreef op 23 oktober 2004 @ 14:15:
Maak gewoon je monk af en verdien daarmee geld, laatste tijd vinden wij ook steeds betere items = dikke cash!
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 24-10-2004 10:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq