| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
gratz-CKY2K- schreef op 24 oktober 2004 @ 17:32:
Hehe, eindelijk geen noob meer (volgens de Smurf rules). Net lvl 80 geworden! Hoor ik er nu ook een beetje bij?
hey vanaf welk lvl/joblvl ging jij naar Toy Factory?
ben nu 54/41 maar byalan wordt ik echt schijtziek van onderhand
Toen ik er heen ging kon ik die soldaatjes nog niet hebben in ieder geval...
Weet iemand trouwens welke kleur in je guild emblem ervoor zorgt dat hij transparant wordt??
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Misschien de exacte kleurcode voor me? Iemand??
ik knalde er gisteravond uit nadat je "lo"zei

inet kwam ook niet meer online, dus ben maar film gaan kijken
ben nu job 41 en base 53 of 54, weet niet uit me hoofd ^^
kan vanavond pas weer spelen denk ik rond een uur fo 10
heb een paar andere levelplekken geprobeerd, maar byalan blijft het beste, qua exp en spawn
Mja kdenk wel dat het kan alleen niet met het originele ragnarok bestandDoDo schreef op 24 oktober 2004 @ 22:28:
Kan je ragnarok ook over een proxy instellen? Kan nergens instellingen van de proxy vinden.
Bij die private servers zit altijd zo een xml bestand waar die verwijzing in staat
naar hun server kdenk dat je daar mee moet klooien...
moet je zelf ff uitzoeken maar tis niet ff 1,2,3 gedaan denk k
Verwijderd
Heb ook pupa card gevonden maar iemand bood 20k en iemand 350k maar wist niet hoe duur/zeldzaam hij eigenlijk is???
Sorry, maar ik word een beetje ziek van dit soort posts....... Je hebt nog nooit iets in dit topic gepost en dan kom je hiermee

Vrijwel iedereen die in dit topic post speelt op een officiële (betaalde) server.
Niemand zal dus geïnteresseerd zijn in dit soort posts.
Op een private server kom je bijna nooit iemand tegen. Je hoeft je geen guild te maken want een grote guild krijg je toch. Als er meerdere spelers komen komt er ok lag (te weinig bandbreedte). Er is geen economie en een hoop plezier van het spel word ermee verneukt.....
Dit is niet bedoeld als een flame ofzo, gewoon een meningsuiting.
bij het lezen van mijn eigen post kwam ik erachter dat dit toch een flame is....
[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 27-10-2004 11:49 ]
Je mist gewoon een groot stuk van het spel op private servers, het enige voordeel wat ik zo kan bedenken is dat alles sneller gaat. Maar je moet daarvoor wel het samenspelen, de handel en gewoon het hele sociale gedeelte inleveren.
Nah, dank je...
[ Voor 124% gewijzigd door Crash op 27-10-2004 11:54 . Reden: kansloos ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
voor 500k kan je em heeel makkelijk verkopen op lokiVerwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 13:38:
Ben even bij geffen aan het levelen vind echt allemaal zeldzame dingen![]()
Heb ook pupa card gevonden maar iemand bood 20k en iemand 350k maar wist niet hoe duur/zeldzaam hij eigenlijk is???
als je beetje tijd hebt lukt 600k ook nog wel
ik zou em zelf voor 550 doen
[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 27-10-2004 11:52 ]
[ Voor 4% gewijzigd door AngelEyes op 25-10-2004 22:07 ]
Jouw advertentie hier??
Omdat het dan bijna onmogelijk word een rare item te krijgen... Op een officiele server kan je hem proberen te hunten en als het niet lukt kan je het nog altijd in prontera kopen ofzo.AngelEyes schreef op 25 oktober 2004 @ 22:02:
Wat ik niet zo begrijp, is waarom ze die private servers zo "tweaken". Ik heb zelf geen geld over voor deze verslavende online games, maar ik knap juist wel af op die exp/drop bonussen die private servers bieden. Waarom niet gewoon een kleine 1:1 replica maken van de grote servers? Zou ik pers. een stuk interessanter vinden...
En kwa exp betreft..... geen idee? Mischien omdat het anders te snel saai word als je alleen bent op een hoger level.....
Ik vind een private server handig om een build op uit te proberen ofzo....'
(dat bericht hier boven was niet omdat ik baal van priv. servers maar omdat ik het vervelend vind dat zon gastje hier 1 keer post en dan meteen begint met spammen

Bij mij zijn de rates 3x3x3 vind ik zelf precies goed. Verder geen rare dingen (Behalve warp ding, wat ik persoonlkijk wel heel prettig vind.) Verder is alles wel te koop in prontera kwa rares, je betaalt er alleen behoorlijk voor (Whispercard 5.5mil)spydoggie schreef op 25 oktober 2004 @ 22:37:
[...]
Omdat het dan bijna onmogelijk word een rare item te krijgen... Op een officiele server kan je hem proberen te hunten en als het niet lukt kan je het nog altijd in prontera kopen ofzo.
En kwa exp betreft..... geen idee? Mischien omdat het anders te snel saai word als je alleen bent op een hoger level.....
Ik vind een private server handig om een build op uit te proberen ofzo....'
(dat bericht hier boven was niet omdat ik baal van priv. servers maar omdat ik het vervelend vind dat zon gastje hier 1 keer post en dan meteen begint met spammen)
//waarom post ik altijd zo laat
[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 26-10-2004 01:02 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat voor een boog zoek je dan?twit schreef op 26 oktober 2004 @ 01:49:
Ik kan anders nog best wat later posten hoor flapmoHeb al tijdje niet gespeeld omdat ik weiger te gaan lvl'en met slechtere equip dan waar ik zeny voor heb maar nog steeds geen mooie boog van rond de 250k gevonden
Als iemand iets tegenkomt, op chaos dus, meld het ff.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Zijn er hier nog aktieve spelers die onze guild willen joinen?
Guildnaam: European Empire
Bedoeling is om op termijn ook met WoE mee te doen, maar eerst willen we zelf rond de lvl 90 zijn daarvoor.
Nu is het de bedoeling om elkaar te helpen met lvlen en natuurlijk de gezelligheid.
Requirements: lvl 75+, FS priest lvl 65+
PM ons (N9 en mij) ingame: Aequitaz, Veritaz, Saint Veritas, Mr Harrods
Of laat hier een berichtje achter!
Fun WoE gaat vandaag beginnen.. ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen
@-CKY@K- wat voor class zoek je? ik zit namelijk met mijn wiz al in Falling Embers, maar was van plan die te gaan ruilen voor me monk, maar als me monk bij jullie mag vind ik dat ook best
kan met oog op de toekomst alleen maar op zondag WoE doen, omdat ik woensdag avond van 20:00 tot 21:00 aikido heb en dus pas rond 22:00 dan thuis ben, dus zeg het maar
me monk wordt een combo/spirit/asura monk, maar met name combo spirit, me asura zal rond de 20K dmg doen uiteindelijk en een cast time hebben van ongeveer 1 seconde
me wiz is een standaard koeksnijder 99 int/dex als doel (lvl 72)
nee nog niet, pas lvl 54/41 en nu ik alleen nog in het weekend kan duurt het nog langer denkik-CKY2K- schreef op 27 oktober 2004 @ 11:16:
We zoeken alle classes behalve Sin eigenlijk, maareh is je monk al monk dan en 75+?

tenzij iemand me dit weekend kant tanken bij Obeaunes in Byalan 3 of mystcases in TF natuurlijk

Mwhoa mijn sin is sowieso een beetje non actief-CKY2K- schreef op 27 oktober 2004 @ 11:16:
We zoeken alle classes behalve Sin eigenlijk, maareh is je monk al monk dan en 75+?
Niet toevallig een Pure forger nodig
Haha nee, ik ben pas level 36.....
Met hoeveel dex/luk krijgt een black-smith beetje redelijk succes rate?
Als er iemand morgen tijd heeft om mij even een stukje te tanken/leechen zou dat heel fijn zijn
Heel misschien kan ik je een stukkie tanken bij mystcases, als ik dan alle taartjes krijg-=BoKKiE=- schreef op 27 oktober 2004 @ 11:27:
[...]
nee nog niet, pas lvl 54/41 en nu ik alleen nog in het weekend kan duurt het nog langer denkikeerst was me berekening 2 weken, maar nu ga ik er vanuit dat ik pas eind november monk ben
tenzij iemand me dit weekend kant tanken bij Obeaunes in Byalan 3 of mystcases in TF natuurlijk![]()
van mij mag je alle taartjes hebben hoor-CKY2K- schreef op 27 oktober 2004 @ 12:10:
[...]
Heel misschien kan ik je een stukkie tanken bij mystcases, als ik dan alle taartjes krijgContact me zondag maar ingame...wil dan ongeveer base 82 worden.
zondag moet lukken, hoe laat ongeveer?
ai dat was maar een grapje, niet echt serieus

//edit
Ik heb wel een FS priest voor jullie CKY2K. Weet alleen niet in hoeverre ik mee WoE :d. Speel vaak pas laat maar zal best af en toe op woensdag WoE kunnen (zondag helaas nooit). Stats in sig
//edit2
Wil je ook eens mijn upcoming rogue naar jopb40 tanken?
//edit3 @ obsidian, was dus geen grapje
[ Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 27-10-2004 13:13 ]
Contact ons maar ingame Flapmo! Wij spelen ook op rare tijden namelijk
Enne Bokkie: Heb nog geen idee, zondagmiddag zit ik er wel achter, PM me maar ingame dan!

met 1500 man komt dat wel zo ongeveer goed uit jaDoDo schreef op 26 oktober 2004 @ 00:08:
[...]
Bij mij zijn de rates 3x3x3 vind ik zelf precies goed. Verder geen rare dingen (Behalve warp ding, wat ik persoonlkijk wel heel prettig vind.) Verder is alles wel te koop in prontera kwa rares, je betaalt er alleen behoorlijk voor (Whispercard 5.5mil)
Ik heb namelijk toch eens zitten nadenken dat privates nog helemaal zo slecht niet zijn.
1 Weinig spelers: Sociaal minder omdat er minder mensen zijn? Dacht het niet: Je kent de meesten en de sfeer wordt daar eigenlijk alleen maar beter van. Hoeveel lamers heb je altijd wel niet op de officiele servers. (KS, Lame MVP camp etc). Bovendien wordt er altijd op offi servers gezeken dat bepaalde area altijd zo vol zijn. Lijkt me dat je op privates daar veel minder last van hebt
2 Rates. Je levelt wat sneller. Op zich aardig, want de verschillen tussen de spelers is aanzienlijk minder. Ook ben je niet 3804753480957 dagen bezig om lvl 99 te worden. Het is en spelletje, niet je leven(ja ik heb daar wel last van gehad, dat het mijn leven werd

3 Privates lopen voor met updates
4 Door punt nummer 2 is minder verschil tussen arm en rijk.
Ik ga graag de discussie weer aan
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje jalours was omdat ik betaalde en veel moeite deed en de personen die op privates spelen niet. En dat zal bij de anderen niet veel anders zijn
Een oprechte irritatie jegens Private Spelers is dat ze supercool doen dat ze een lvl 90+ char hebben(dus daarmee echt patsen oid) terwijl ze er relatief minder moeite voor hebben gedaan

Voor de personen die hun private serv willen melden, die kunnen wel in de startposts. Email meh .
[ Voor 85% gewijzigd door Tripp op 27-10-2004 15:46 ]
In zo'n geval benaderd de private server dus idd een copy van de normale servers. Alleen is dit dus 99,9% van de keren niet het geval. Meestal zijn de rates 20x20x20 ofzo en dan lopen ze te patsen dat ze custom hebben lopen adden en meer updates hebben. Ook lekker patsen met screens met uberdamage met items die ze in 1 dag vergaard hebben. En dat is dus wat ik haatexecutor schreef op 27 oktober 2004 @ 15:24:
[...]
met 1500 man komt dat wel zo ongeveer goed uit ja
Ik heb namelijk toch eens zitten nadenken dat privates nog helemaal zo slecht niet zijn.
1 Weinig spelers: Sociaal minder omdat er minder mensen zijn? Dacht het niet: Je kent de meesten en de sfeer wordt daar eigenlijk alleen maar beter van. Hoeveel lamers heb je altijd wel niet op de officiele servers. (KS, Lame MVP camp etc). Bovendien wordt er altijd op offi servers gezeken dat bepaalde area altijd zo vol zijn. Lijkt me dat je op privates daar veel minder last van hebt.
2 Rates. Je levelt wat sneller. Op zich aardig, want de verschillen tussen de spelers is aanzienlijk minder. Ook ben je niet 3804753480957 dagen bezig om lvl 99 te worden. Het is en spelletje, niet je leven(ja ik heb daar wel last van gehad, dat het mijn leven werd). Alleen IRL zwaar contactgestoorde nerds op offi's gaan tot lvl 99(kom je erachter dat het er nogal veel zijn ook
( nofi smurf
![]()
). De verhoogde droprates zijn er inderdaad alleen maar zodat de items er zijn met minder spelers. Zo is er WEL een economie al zal die niet helemaal hetzelfde zijn.
3 Privates lopen voor met updates
4 Door punt nummer 2 is minder verschil tussen arm en rijk.
Ik ga graag de discussie weer aan, ook al ben ik niet specifiek een voorstander van privates. Ik neem ook al mijn flames die ik er tegen gemaakt heb dan ook terug
.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje jalours was omdat ik betaalde en veel moeite deed en de personen die op privates spelen niet. En dat zal bij de anderen niet veel anders zijn.
Een oprechte irritatie jegens Private Spelers is dat ze supercool doen dat ze een lvl 90+ char hebben(dus daarmee echt patsen oid) terwijl ze er relatief minder moeite voor hebben gedaan. Maar daar gaan wij als offi spelers toch lekker boven staan
.
Voor de personen die hun private serv willen melden, die kunnen wel in de startposts. Email meh .
Private servers niets op tegen, maar wel tegen de mensen die ermee patsen. Ze moeten niet opscheppen over dingen die wij nog niet hebben en zij wel. Als ze er op spelen prima maar laat ze hun smoel houden en screens posten die niet via 'cheatende' weg (zo noem ik high rates etc) verkregen zijn.
Ik kijk er niet als enige zo tegenaan denk ik, op emp.org zijn p.serv screens ook verboden geworden met als reden dat er teveel flames op kwamen.
3x3x3 klinkt idd prima, heb je nog enigszins het idee dat je er iets voor gedaan hebt. Moet eerlijk bekennen dat ik van kadeOnline bijv. niet eens wist dat er 20x20x20 rates ingesteld waren. Vond het wel redelijk vreemd dat ik zo snel lvl30 was

Jouw advertentie hier??
Mijn server loopt ACHTER met de officieele updates (lees: er zijn nog geen advanced classes, maar daar merk je toch geen reed van omdat je eerst 99 moet worden.
Ten 2e: Is het uberhaubt legaal om private servers hier te posten, aangezien het toch niet volkomen legaal is?
Ten 3e: Registration is closed. MAAR: Sommige mensen hebben de link en die kunnen mensen inviten ^^
[ Voor 16% gewijzigd door DoDo op 27-10-2004 19:21 ]
p.servs mogen in links naar hun sites dacht ik. Alleen mag de software zelf niet aangeboden worden.DoDo schreef op 27 oktober 2004 @ 19:19:
Paar dingen:
Mijn server loopt ACHTER met de officieele updates (lees: er zijn nog geen advanced classes, maar daar merk je toch geen reed van omdat je eerst 99 moet worden.
Ten 2e: Is het uberhaubt legaal om private servers hier te posten, aangezien het toch niet volkomen legaal is?
Ten 3e: Registration is closed. MAAR: Sommige mensen hebben de link en die kunnen mensen inviten ^^
Ja ik vond het al zo raar dat de registratie-link dood wasDoDo schreef op 27 oktober 2004 @ 19:19:
Paar dingen:
Enne, heb jij die link dus ook..dan?
[ Voor 4% gewijzigd door AngelEyes op 27-10-2004 20:32 ]
Jouw advertentie hier??
Verwijderd
En je ziet heel vaak (woensdagavond) dat guilds elkaar uitdagen, kun je dat ook ergens zien? Hoop dat iemand mij het een beetje uit kan leggen
Zit jeop irc? Zonee kom daar ff op irc.tweakers.net in kanaal #dodoAngelEyes schreef op 27 oktober 2004 @ 20:31:
[...]
Ja ik vond het al zo raar dat de registratie-link dood washeb em dus al gevonden, dus voor mij hoeft ie hier niet gepost te worden.
Enne, heb jij die link dus ook..dan?Lijkt me wel wat
Een guild is een stapje verder dan party. Er kunnen 18 man in (dacht ik) maar je kan geen share-exp en share-items (nog). Wel kan je guild-wars houden en kastelen veroveren. Dit brengt zo zijn voordelen mee. Als je in een guild wil moet je gewoon is wat leden aanspreken etc.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 20:39:
Misschien hele stomme vraag, maar kan iemand mij misschien beetje meer uitleggen over guilds enz,, Hoe kom je bij een goede guild en wat zijn de verschillen van wel en niet in een guild? doe je samen met de spullen enz en share exp?
En je ziet heel vaak (woensdagavond) dat guilds elkaar uitdagen, kun je dat ook ergens zien? Hoop dat iemand mij het een beetje uit kan leggen
Verwijderd
Dus als je niet in een guild zit kun je die guild wars ook niet zien of volgen? zit iemand hier eigenlijk in een guild?Flapmo schreef op 27 oktober 2004 @ 21:04:
[...]
Een guild is een stapje verder dan party. Er kunnen 18 man in (dacht ik) maar je kan geen share-exp en share-items (nog). Wel kan je guild-wars houden en kastelen veroveren. Dit brengt zo zijn voordelen mee. Als je in een guild wil moet je gewoon is wat leden aanspreken etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 21:41 ]
die blauwe dwerg met witte muts zit in Forever Love (oa, nog wel 1tje maar gen zin sig te zoeken)
dan nog wat European Empire en Exe heeft ook eigen guild.
En:
Chaos: Woep 70/40 Battle Priest (Guild: Ex Vi Termini)
Loki: Woep 73/42 StoneCurse/SG Wizard (Guild: Ex Vi Termini)
[ Voor 110% gewijzigd door Flapmo op 28-10-2004 01:58 ]
Je kan gewoon gaan kijken hoor, op geffen na zitten alle castle maps direct naast de steden (noord van pron, en west van payon/alde). Op die maps zelf is het nog veilig, maar als je een kasteel binnen gaat tijdens WoE uren (wo: 20-22uur en zo: 18-20uur) kan je iedereen aanvallen, behalve je eigen guildleden, en leden van guilds waarmee het jouwe allied is.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 21:17:
[...]
Dus als je niet in een guild zit kun je die guild wars ook niet zien of volgen? zit iemand hier eigenlijk in een guild?
)
Ik weet niet wie die TR heeft ingediend, maar ik was het zeer zeker niet dude!Flapmo schreef op 27 oktober 2004 @ 13:07://edit3 @ obsidian, was dus geen grapje
Nee idd, als er een TR was dan weet ik niet wie hem ingediend heeft, want ik was het niet. Ik had wel door dat ie een grapje maakte hoorexecutor schreef op 27 oktober 2004 @ 15:13:
Crash kerel, Je had die posts van Flap en Obsidian helemaal niet hoeven te editten. Ze meenden er namelijk niets van
.
Hey Flappie, kom je nog bij ons in de guild met je FS Priest??Flapmo schreef op 28 oktober 2004 @ 01:55:
zitten zat in guild.
die blauwe dwerg met witte muts zit in Forever Love (oa, nog wel 1tje maar gen zin sig te zoeken)
En:
Gezien je lvl kan je met mij nog sharen nu, dus als we je dan snel uppen kunnen we met zijn drieen lvlen! Scheelt weer...
mis ik iets?Flapmo schreef op 28 oktober 2004 @ 01:55:
zitten zat in guild.
En:
Nee je mist niks, er wordt alleen verteld dat jij ook in een guild zit
Nog andere gegadigden voor onze gezellige guild?
Edit: Heeft er misschien iemand een ICE Swordmace te leen/koop? Dan doe ik een stuk meer damage op Mino's namelijk, denk dat ik dan weer een stuk sneller lvl.
[ Voor 33% gewijzigd door -TheNose- op 28-10-2004 12:15 ]
ik speel alleen af en toe nog PVP op chaos maar voor de rest nix meer-CKY2K- schreef op 28 oktober 2004 @ 10:46:
[...]
Nee je mist niks, er wordt alleen verteld dat jij ook in een guild zit
Ik zal rond die tijd ff checken-CKY2K- schreef op 28 oktober 2004 @ 12:02:
Lol ik ken het probleem, kom vanavond anders effe online om een uur of 23u of zo, dan kan ik je vast toevoegen!
Nog andere gegadigden voor onze gezellige guild?
Edit: Heeft er misschien iemand een ICE Swordmace te leen/koop? Dan doe ik een stuk meer damage op Mino's namelijk, denk dat ik dan weer een stuk sneller lvl.
Dus als iemand wil msg me ff ingame: pure_forge[nl] Thnx
ochtendje en nu net paar uurtjes bezig geweest leverde
1munakhat, 1sl shoes, 1bongunhat, 1 ninjasuit op
[ Voor 10% gewijzigd door Woohooo op 28-10-2004 22:24 ]
)
iemand enig idee wat ie waard is?
gaat echt tergend langzaam, steeds 4 obeaunes en dan weer rusten

Ik geef je nog wel keertje tank in lvl4-=BoKKiE=- schreef op 29 oktober 2004 @ 09:14:
Finhelm gevonden vanochten ^^
iemand enig idee wat ie waard is?
gaat echt tergend langzaam, steeds 4 obeaunes en dan weer rustenmaarja de aanhouder wint zeggen ze
cool ^^
alleen vanaf morgen kan ik alleen in het weekend (vrijdag - zondag)
want morgen moet ik me videokaart wegbrengen
Ik sta achter je ;)!!! De naam is Re-Seller
je weet hoe dat gaat he, als je eenmaal 1 klein blauw figuurtje hebt komt dat hele dorpexecutor schreef op 29 oktober 2004 @ 15:13:
Ben je een neiuwe sage aant bouwe smurf?
Je meot snel in reach van N9 komen. Ik wordt dit weekend zelfs lvl 83 met een beetje geluk! Dus zit je nog maar net in mijn reach zelfs...
Was wel gezellig effe, volgende keer nemen we Yggs mee
Enne Bok schiet eens op dan kan je ook in de guild met je monk!
Naja.. geen rebuild ofzo, gewoon eentje erbij. Een dex/int/vit WoE/PvP build ditmaal.executor schreef op 29 oktober 2004 @ 15:13:
Ben je een neiuwe sage aant bouwe smurf?
Alleen moet ik nog een cranial guard hebben...

)
i know i know-CKY2K- schreef op 29 oktober 2004 @ 20:26:
Jij moet vooral een beetje door lvlen Flapmo!
Je meot snel in reach van N9 komen. Ik wordt dit weekend zelfs lvl 83 met een beetje geluk! Dus zit je nog maar net in mijn reach zelfs...
Was wel gezellig effe, volgende keer nemen we Yggs mee
Enne Bok schiet eens op dan kan je ook in de guild met je monk!
contact je zondag wel voor een tank
en mayb dat ik ook nog even door flapz getankt wordt als er tijd is ^^
nog maar 8 job lvls tot 50
Nog maar zegt hij dan!-=BoKKiE=- schreef op 30 oktober 2004 @ 01:36:
[...]
i know i know
contact je zondag wel voor een tank
en mayb dat ik ook nog even door flapz getankt wordt als er tijd is ^^
nog maar 8 job lvls tot 50

goed he
ben wel base 56 nu ^^ vandaag alleen niet veel tijd om te levellen, veel te doen enzo
morgen denk ik de hele dag de tijd om te levellen, dus dan haal ik denk ik wel 2 jobs totaal dit weekend mischien 3 zelfs ^^
Gefeliciteerd Saint Veritas!
Behalve dan dat jij lelijker bent!!
nog 6 te gaan nu
kan alleen pas donderdag weer spelen nu

Enne we hebben weer een member erbij in de guild!
leeft FE nog wel een beetje? zie namelijk maar heel weinig mensen online,executor schreef op 01 november 2004 @ 01:04:
ik wilder ook wel bij niet echt actief
of spelen de meeste ook 's nachts?
af en toe ga ik namelijk wel eens muffler hunten maar zie dus zelden iemand online
ow en wie is die nieuwe member? en welke class ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 01-11-2004 08:33 ]
Enne EX --> neem maar met mij of met N9 contact op ingame!! GOT-ers zijn zowiezo welkom...en je bent 70+ toch?
Hey kan je misschien nog een sin gebruiken? nu nog 65 maar volgende week moet ie wel 70 zijn... Zou fijn zijn-CKY2K- schreef op 01 november 2004 @ 09:05:
Is een Fransman (spreekt engels) hybrid crusader lvl 70 en erg actief (minstens 2 uur per dag zoals het hoort)
Enne EX --> neem maar met mij of met N9 contact op ingame!! GOT-ers zijn zowiezo welkom...en je bent 70+ toch?
Mijn pure forge wannabe BS is nu net level 40. Maar nu gaat het echt lastig zonder tank/leech zodra ik 45 ben kan ik wel goed geleeched worden door een vriend
maarja nog 5 levels in payon1 moet wel lukken...
Kent iemand misschien een psychiater die ervaring heeft met het "Ragnarok Online syndroom"?
[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 01-11-2004 10:30 ]
ja hij heet euRO en kost maar 12 euro per maandM@NIC schreef op 01 november 2004 @ 10:29:
Aaaaah help me, het begint weer te kriebelen!
Kent iemand misschien een psychiater die ervaring heeft met het "Ragnarok Online syndroom"?
elke dag minimaal 2 uur consult, in groepsverband met ongeveer 4000 man tegelijk
Verwijderd
kunnen jullie em ook advies geven over welke aanvallen ik het beste kan kiezen ik ben nu ee mage en wil wizard worden. ik wil sowieso lord of vermillion leren maar welke andere zouden verstandig voor mij zijn om te doen????
many thanks
In principe hebben we al twee Sins maar die tweede is nog erg onzeker dus wat mij betreft geen probleem, als je 70+ bent...join maar! PM ons ingame (N9 of mij)spydoggie schreef op 01 november 2004 @ 10:11:
[...]
Hey kan je misschien nog een sin gebruiken? nu nog 65 maar volgende week moet ie wel 70 zijn... Zou fijn zijn![]()
Mijn pure forge wannabe BS is nu net level 40. Maar nu gaat het echt lastig zonder tank/leech zodra ik 45 ben kan ik wel goed geleeched worden door een vriend
maarja nog 5 levels in payon1 moet wel lukken...
Verwijderd
Ik ben het helemaal eens met de recruiting. Alle tweakers meer dan welkom alleen is spydog wel de laatste Sin die kan joinen. Probeer alleen allemaal wel flink door te levelen zodat we in reach van elkaar komen.
Dat je niet zo actief bent at the moment is niet echt heel erg exe dat wordt pas een probleem als we meer members hebben dan plaatsen. Ennuh je bent vast zo weer besmet... Kunnen misschien eens samen met pumba wat gaan mvpen??
Pharaoh en dracula moeten zoiezo te doen zijn met een Sin Priest Wiz en Monk
Wel gezellig mensen en welkom allemaal!
btw iemand enig idee wat ik nu met mijn vrije tijd moet doen, nu me PC thuis kaduuk is
leren, net een tentamen op een5 gezet, eig te laag. Leren is aan te raden als je toch niets beters te doen hebt-=BoKKiE=- schreef op 01 november 2004 @ 12:54:
mja wil graag een keer een MVP hunten (lekkere exp volgens mij ^^) maar dat had ik je al verteld
btw iemand enig idee wat ik nu met mijn vrije tijd moet doen, nu me PC thuis kaduuk is

Ok das mooi thnx-CKY2K- schreef op 01 november 2004 @ 10:56:
[...]
In principe hebben we al twee Sins maar die tweede is nog erg onzeker dus wat mij betreft geen probleem, als je 70+ bent...join maar! PM ons ingame (N9 of mij)
Volgende week laatste week stage, daarna heb ik veeel vrije-tijd. :-)
Hoop dat ik een beetje snel richting de 80 ben
hmmz werk al 40 uur in de week, is dat niet genoeg??-CKY2K- schreef op 01 november 2004 @ 13:49:
Ja ga werken Bok zodat je een fatsoenlijke pc kan kopen!!
en volgens mij is me PC prima
@Flapz
hmmz ja leren mischien wel een plan
heb nog steeds een boek over ISA server liggen, en 2003 Server ligt ook nog steeds in plastic
hoewel, heb ook nog een stapel DVD's liggen die nog bekeken moeten worden
doe ondertussen wel onderzoek over waar ik straks als ik monk ben het beste en snelst kan levellen
ben je nou vaak niet online of is je inmgame nick niet goed, ik prober je namelijk te bereiken ivm guild. Ik speel niet zo veel maar even in een party stampen is af en toe wel leuk-CKY2K- schreef op 01 november 2004 @ 13:49:
Ja ga werken Bok zodat je een fatsoenlijke pc kan kopen!!
Vanavond ben ik er wel vanaf een uurtje of 21! Dus contact me dan maar even, mijn nick in mijn sig klopt: Saint Veritas
Enne wat N9 al zei we zorgen wel dat je weer wat meer verslaafd raakt
stormgust = best wiz aanvalVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 10:55:
heeej allemaal kan iemand een paar mooie actie screens posten?? bijvoorbeeld van Lord of vermillion?? of andere mooie aanvallen. ik ben al allerlei sites afgeweest en zelf kan ik al tie mooie aanvallen nog niet dus bij deze mijn vraag om die te posten.
kunnen jullie em ook advies geven over welke aanvallen ik het beste kan kiezen ik ben nu ee mage en wil wizard worden. ik wil sowieso lord of vermillion leren maar welke andere zouden verstandig voor mij zijn om te doen????
many thanks
verder heb ik geen lord of vermillion skill
maar de "standaard" wizard heeft frostdiver10, firewall10, lov10 en sg10

hier heb je nog een aantal screenies dan

En mijn vermogen op iRO achter laten? Grapjas!-=BoKKiE=- schreef op 01 november 2004 @ 10:52:
[...]
ja hij heet euRO en kost maar 12 euro per maand
elke dag minimaal 2 uur consult, in groepsverband met ongeveer 4000 man tegelijk
Dit topic is gesloten.