)
mja die stunner heb ik ook gekocht met oog op de toekomst, kan ik nu toch nog neit gebruiken-CKY2K- schreef op 07 oktober 2004 @ 23:04:
Die stunner is een prima wapen hoor Bokkie, heb ik mee lopen hakken tot ik monk was...
heb nu me chain +6 gemaakt, dus alleen die mace is zonde geld geweest, maar die verkoop ik wel weer
enig idee wat die op kan brengen?
+8 Vital Dexterous Mace
gaat nu nog wel rap, ben al 21/1* maar wordt nu al gek van de "heal please , buff please," warp please"
en ik heal maar 58 per keer
maar mischien eerst maar teleport, is wel handig denk ik
vanavond even kijken of ik een hode tank kan regelen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
kvin dat er toch een beetje weinig daar spelen over het algemeen
valt mij ook op dat er inderdaad niet echt veel mensen op loki spelenWoohooo schreef op 08 oktober 2004 @ 10:15:
speelt er van jullie nog iemand op loki?
kvin dat er toch een beetje weinig daar spelen over het algemeen
komt denk ik omdat veel mensen gewoon niet opnieuw willen beginnen enzo
want als er volgens mij een mogelijkheid komt om accounts over te zetten, dan gaan er volgens mij veel meer over
dat zeg ikWoohooo schreef op 08 oktober 2004 @ 10:56:
accounts overzetten?? haha dan is het idee van naar opnieuw beginnen toch helemaal weg.. dat weet ik wel zeker dat dat nooit zal gebeuren.. of iig niet dit jaar
dat opnieuw beginnen is reden voor veel mensen om niet over te stappen
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Combo/Spirit/Asura
STR 86 + 8
AGI 79 + 6
VIT 34 + 6
INT 30 + 2
DEX 46 + 4
LUK 1 + 3
Acolyte skills
------------------------------------------------
10 Divine protection
10 Demonbane
10 Blessing
7 Heal
10 Increase agi
1 Ruwach
Teleport
Monk skills
------------------------------------------------
5 Iron Fist
5 Sumomn Spirit Sphere
5 Flee
1 Spirit Sphere Absorb
3 Fury
5 Occult Impaction
5 Throw Spirit Sphere
1 Guillotine Fist
5 Raging 3 blow
5 Raging 4 blow
5 Raging Thrust
4 Root
beetje een al round build met een nog degelijke Asura strike welke ik na een combo kan hangen, maar ok nog leuk solo kan casten
ik neem teleport omdat ik dan 2x clip/ring of muscle kan gebruiken om aan de 110 str te komen
ff sparen, maar ik heb de tijd
reden waarom ik toch maar aan een monk ben begonnen omdat dat van me vriendin moest
anders geen asura

iemand tijd en zin om em vanavond anders een beetje te tanken?
btw levellen als monk met een tank gaat prima
flapmo en Pumbaa thanks for the tank
ging erg lekker vanavond
dat ik maar snel monk mag worden
[ Voor 40% gewijzigd door Bokkie op 09-10-2004 00:59 ]
Ben momenteel 31/26. Of zullen we eens wat samen doen bokkie.
Meestal ben speel ik alleen
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
kanThe_Greater schreef op 09 oktober 2004 @ 08:21:
help .. wie tankt mij eens
Meestal ben speel ik alleen
Verwijderd
hey das vaag zeg, "naar 35/25 aco " en "Ben momenteel 31/26". Hoe kan dit verschil in baselvl zoveel zijn en de lagere baselvl een hogere joblvl hebben? Ik weet dat sommige monsters meer joblvl geven maar k kan me niet voorstellen dat het zoveel is. Waar lvl jij The Greater?The_Greater schreef op 09 oktober 2004 @ 08:21:
help .. wie tankt mij eens
Meestal speel ik alleen
/edit
Nog even een klein vraagje, op Iro kon je "/exall" typen om alle whispers te blocken naar jou toe. Nou kan dat hier ook en zegt RO ook "All whispers blocked" maar iedereen kan je nogsteeds PMen.

/edit @ The Greater
Misschien ben ik er vanavond wel weer eventjes als flapz niet on is maar ik weet het echt niet zeker. Als ik er ben PM ik je wel om je te tanken samen met Bokkie, ik heb toch zelf geen doel meer. Maar als jullie hoger zijn moeten jullie ook Flapz een beetje helpen met zijn Rogue
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 11:43 ]
Maar je hebt volkomen gelijk. momenteel heb ik job lvl 23. (tsja.. de 6 zit boven de 3 :x)
Mijn naam is : Hybrid Monk
[ Voor 11% gewijzigd door The_Greater op 09-10-2004 11:41 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Wow Pumbaa op welke mobs level jij, mijn char is nu 43/32Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 11:18:
[...]
hey das vaag zeg, "naar 35/25 aco " en "Ben momenteel 31/26". Hoe kan dit verschil in baselvl zoveel zijn en de lagere baselvl een hogere joblvl hebben? Ik weet dat sommige monsters meer joblvl geven maar k kan me niet voorstellen dat het zoveel is. Waar lvl jij The Greater?
/edit
Nog even een klein vraagje, op Iro kon je "/exall" typen om alle whispers te blocken naar jou toe. Nou kan dat hier ook en zegt RO ook "All whispers blocked" maar iedereen kan je nogsteeds PMen.![]()
Iemand anders ook last van of gebruikt niemand deze optie ooit?
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Ja dude, daar ging het ook omMystic_X schreef op 09 oktober 2004 @ 11:41:
[...]
Wow Pumbaa op welke mobs level jij, mijn char is nu 43/32

mja die andere is idd mooier-=BoKKiE=- schreef op 09 oktober 2004 @ 00:57:
hmmz vind die andere opera maskers mooier hoor jongens
btw levellen als monk met een tank gaat prima
flapmo en Pumbaa thanks for the tank![]()
ging erg lekker vanavondin 2 dagen van novice naar 35/25 aco
dat ik maar snel monk mag worden
weet iemand wanneer die nieuwe headgears komen?
die hier staan: http://ro.onlinewelten.com/site/front_content.php?idart=136
zie er wel vet uit
ben atm voor blue bandana bezig

nog 160 anolian skins

[ Voor 6% gewijzigd door Woohooo op 09-10-2004 12:34 ]
Als je taxed bent gaat dat ook alleen van je base exp af. Dus dat kan ook nog de oorzaak zijn.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 11:18:
[...]
hey das vaag zeg, "naar 35/25 aco " en "Ben momenteel 31/26". Hoe kan dit verschil in baselvl zoveel zijn en de lagere baselvl een hogere joblvl hebben? Ik weet dat sommige monsters meer joblvl geven maar k kan me niet voorstellen dat het zoveel is. Waar lvl jij The Greater?
)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Ingame name?twit schreef op 09 oktober 2004 @ 16:16:
Ok voor mij is aan alle twijfel een eind gekomen. Gisteren pols gebroken en kan dus 6-8 weken niet werken (en voorlopig v/d pijn niet slapen) dus tijd voor RO. Ben een archer begonnen die nu lvl 4/3 is (zonder tanks etc). Hope to cya ingame
"Gisteren pols gebroken" hoe ga je je muis bedienen dan met je linker hand?
/edit
Dude, k PM je net een aantal keer om je wapens, armor en een beetje te tanken maar je reageert niet

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 18:35 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Hm vaag idd, ze zouden job exp moeten hebben op even share, niet %.executor schreef op 09 oktober 2004 @ 19:54:
Als je in de party zit wordt je exp gaar verdeeld. Ik haal 11% per uur en me maat (lvl 87 FSP) krijg ook zoveel![]()
net uitgerekend. Precies evenveel. Allebei 274057 exp verdiend in dezelfde tijd. Wel allebei evenveel. Share zal wel een tijdje nie tgewerkt hebben danFlapmo schreef op 09 oktober 2004 @ 20:18:
[...]
Hm vaag idd, ze zouden job exp moeten hebben op even share, niet %.
Is een bug dat als je dood gaat soms share niet meer werkt.executor schreef op 09 oktober 2004 @ 22:27:
[...]
net uitgerekend. Precies evenveel. Allebei 274057 exp verdiend in dezelfde tijd. Wel allebei evenveel. Share zal wel een tijdje nie tgewerkt hebben dan.
Staat dan nog wel op share maar degene die geen damage doet krijgt geen xp dit verhelp je door share aan en uit te zetten
Hehehe toenet een mooie aktie gedaan.
Een hunter kwam na me toe, hij zei ger ikke no hij cu.
Echt typisch die duitsers weer dacht ik. Kom ik 10 minuten later hem weer tegen hij om mij heen rennen met help emo. Ik zei ger hij zei ja nik zei cya
Hehehe ik kan gewoon mijn messages editten niemand anders post toch de laatste aantal uren.
Eindelijk Pneuma!!!!!! 46/34 fs aco btw
[ Voor 32% gewijzigd door Mystic_X op 10-10-2004 13:26 ]
Ach ze zijn tenminste nog een beetje bijzonder. Blinker en grand circlet is nog een beetje te duur voor me
ben nu 40/30 ben in payon1 met the greater
gaat wel lekker, maar exp wordt nu wel minder daar, later mischien naar payon 2 ofzo
of mischien zelfs orc dungeon, als ik devine en demon wat meer heb
maar er ging niemand dood. Als dat gebeurt gelijk reset.Mystic_X schreef op 10 oktober 2004 @ 11:54:
[...]
Is een bug dat als je dood gaat soms share niet meer werkt.
Staat dan nog wel op share maar degene die geen damage doet krijgt geen xp dit verhelp je door share aan en uit te zetten
Die ghostmask zijn ugly ja. Vroeger hadden ze status, omdat die items alleen uit chimera kwamen. Nu ook uit medusa. Wij hadden er al snel 1.
Sparen voor een sundayhat nu
Verwijderd
is nog drukker dan geffen ooit geweest is
weet iemand anders nog goede plekken om te levellen voor mijn lvl
Dat is helemaal waar. Support aco's en vooral irri tante hunters zijn er te vinden.-=BoKKiE=- schreef op 10 oktober 2004 @ 18:13:
payon 1 is echt de nieuwe geffen geworden
Net nog even voor 40K een willow card gepakt
Verkopen aan een npc zijn 5k waard, en wat doe je in godsnaam als je level 40 bent in payon 1 moet je niet in payon 2 or 3 zitten??-=BoKKiE=- schreef op 10 oktober 2004 @ 19:12:
even een vraagje, weet iemand wat je met die skull ringen kan doen? heb er onderhand al 5 gevonden
Ik zelf speel op loki dus het is vrij rustig overal
ik ga daar nogal hard dood op een of andere manierMystic_X schreef op 10 oktober 2004 @ 19:28:
[...]
Verkopen aan een npc zijn 5k waard, en wat doe je in godsnaam als je level 40 bent in payon 1 moet je niet in payon 2 or 3 zitten??
Ik zelf speel op loki dus het is vrij rustig overal

gat om baselevel he
Verwijderd
Die plek waar we je getanked hebben is best goed hoor, beetje hetzelfde als Geffen 1, yoyo`s geven namelijk evenveel jobexp als een poison spore alleen minder base exp. Het zit er barstensvol met die yoyo`s omdat er echt helemaal niemand lvled. Alleen de choco`s zijn een beetje irri maar daar kan je gewoon voor wingen ^^ Plus, de kans op een yoyo -of smokie card is natuurlijk groot.-=BoKKiE=- schreef op 10 oktober 2004 @ 18:13:
payon 1 is echt de nieuwe geffen geworden
Naja laaste post op GoT, zie jullie weer over 2 weekjes. Greets en veel plezier.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 22:29 ]
ga je goed pumbaa, maar dat heb ik al gezegdVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:29:
[...]
Die plek waar we je getanked hebben is best goed hoor, beetje hetzelfde als Geffen 1, yoyo`s geven namelijk evenveel jobexp als een poison spore alleen minder base exp. Het zit er barstensvol met die yoyo`s omdat er echt helemaal niemand lvled. Alleen de choco`s zijn een beetje irri maar daar kan je gewoon voor wingen ^^ Plus, de kans op een yoyo -of smokie card is natuurlijk groot.Als ik nog zou kunnen spelen heb k binnen een week een rogue, met sociaal leven er nog naast dan
Naja laaste post op GoT, zie jullie weer over 2 weekjes. Greets en veel plezier.

heb een mocking muffler nodig, maarja eerst sparen.
denk inderdaad dat ik bij yoyo's en smokies toto job 40 kan gaan (nog 9
maar door de weeks helaas niet zoveel tijd, zie wel hoever ik kom
//
las net wat leuks op emp.org. Mammo saven in je rogue. Zal dan de zeny cost blijven of weggaan. Hij zou moeten blijven als het goed is toch?
//edit2
hoeveel is +4 s.muffler waard?
en hoeveel s.rosary
[ Voor 93% gewijzigd door Flapmo op 11-10-2004 16:36 ]
1. wat is een betrouwbare manier om achter verkoopwaarde van de wat zeldzamere dingen te komen en wat is beste manier om items te verkopen? (merchant char zeker?).
2. Inmiddels is voor mij gebleken dat proporings wel heel lekker lvl'en alleen zijn ze echt te zeldzaam in payon1. Ik ken de roempire database (geweldig ding) maar hoe vind ik daar een spot met veel van die beesten in??
2. Als je een monster opzoekt in de database staan daaronder de maps waar hij voorkomt, met een getal erachter. Hoe hoger het getal hoe meer er zijn
Voor Poporings kan je 't beste naar Poring Island gaan. Prontera -> South -> South -> East. Pas wel op voor Angeling en Ghostring
I've got a feeling...
poporing kan ik je zo zeggen:twit schreef op 11 oktober 2004 @ 17:22:
Ok inmiddels (non stop gespeeld sinds vanmorgen zonder tank of andere hulp) 17/11 geworden en langzaam maar zeker komen er steeds meer vragen. De belangrijkste 2 voor nu:
1. wat is een betrouwbare manier om achter verkoopwaarde van de wat zeldzamere dingen te komen en wat is beste manier om items te verkopen? (merchant char zeker?).
2. Inmiddels is voor mij gebleken dat proporings wel heel lekker lvl'en alleen zijn ze echt te zeldzaam in payon1. Ik ken de roempire database (geweldig ding) maar hoe vind ik daar een spot met veel van die beesten in??
beste map: south pront verlaten (de hoofdstad zeg maar). dan 2 mappen naar beneden en dan in de 2e map de rechterexit nemen. Zitten po'po's en die paarse droppies. Zelfde xp ongeveer. Barst er daarvan (popo map wordt de map ook wel genoemd).
//edit
ik moet wekkie lezen

[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 11-10-2004 22:36 ]

naja morgenmiddag weer verder gaat wel redelijk daar leuke exp in ieder geval, beter dan smokies, maar ook gevaarlijker
ff kijken of ik morgen een party kan vinden
//note to myself: learn how to use edit
[ Voor 29% gewijzigd door Flapmo op 12-10-2004 08:14 ]
had van de week nog een leuke site gevonden die wel klopt en waar alle aantallen
ook bij staan als je op die map klikt (Кол ofzo
http://motr.ru/database/map/index.php
en kheb ook me blue bandana binnen

[ Voor 21% gewijzigd door Woohooo op 12-10-2004 09:03 ]
niceWoohooo schreef op 12 oktober 2004 @ 08:58:
die roempire database klopt al nietmeer met de amatsu patch
had van de week nog een leuke site gevonden die wel klopt en waar alle aantallen
ook bij staan als je op die map klikt (Кол ofzo)
http://motr.ru/database/map/index.php
en kheb ook me blue bandana binnen
[afbeelding]
weet jij mischien een plek anders dan clocks waar je als wiz een beetje geld kan verdienen?
kan je in mjolnir dead pit mines een beetje leuk verdienen als wiz? levellen boeit dan niet zo, gaat puur om zeny
die map is 2 boven baran verder is chiv2 ook wel goed
[ Voor 13% gewijzigd door Woohooo op 12-10-2004 09:39 ]
hmz lees net dat skel workers wel leuk spul droppen en die skel worker kaartjes zijn volgens mij ook wel leukWoohooo schreef op 12 oktober 2004 @ 09:39:
op die juno plek droppen die beesten veel gemstone en van die sage elementen
die map is 2 boven baran verder is chiv2 ook wel goed
denk dat ik maar eens met me wiz daar een bezoekje ga brengen
en die storing mja

ach ik verkoop al een paar dagen niets meerFlapmo schreef op 12 oktober 2004 @ 12:02:
hehe bokkie, hoop het niet, zwaar ruk. Me BBS is dus ook weer d/c-t weer 500k aan sales die niet aanstaan :x.

heb nog een zooi zut die ik gewoon niet kwijtraak, echt irritant, denk dat ik beter die meuk kan dumpen en alleen nog maar elu's ori's ga pakken, daar is altijd vraag naar, dat ligt voglens mij het beste in de markt tegenwoordig, hoewel die prijzen ook redelijk laag liggen al

naja vanmiddag zoals ik al zei maar even naar de mines toe en kijken of ik wat workers kan hakken voor leuke drops
60k was de standaard prijs paar maanden geleden, maar mag niet klagen heb toen flinke winst gemaakt met in en verkoop!
romantic flower gevonden, zijn die dingen wat waard?
600k oid-=BoKKiE=- schreef op 12 oktober 2004 @ 17:32:
LOL
romantic flower gevonden, zijn die dingen wat waard?
nice ^^ heb em voor 800K verkocht
Verwijderd
Heb nu alles behalve de glossy hairs, 66 golden hairs, mixture en counteragent.
Glossy hairs zijjn geen probleem het stikt van die sohee-achtige beesten in level 1 van amatsudungeon. Maar die goldens zijn dus wel aardig kut. Vanmiddag 2 uur bezig geweest om er 33 te verzamelen.
Voor alle duidelijkheid dit zijn de requirements voor een nieuwe coupe:
-lvl 60 char
-100 dangles(munak)
-100 short dangles(bongun)
-100 black hairs(sohee)
-100 golden hairs(marionette& violy)
-100 glossy hairs(amatsu beest)
-counteragent
-mixture
99800 zeny
en dan nu maar hopen dat mijn kuif niet gaat vervelen dan
www.ragnarokcs.com
ach ja gelukkig dropte een lieve bongun/munak slotted shoes.
#@$!@#$!@#
pompiedom.english
weekly maintenance
Every wednesday we will have a maintenance from 7 CET until 10 CET.
Europe Ragnarok Online GM Team
Copyright(c)2001 Gravity Corp.&Lee Myoungjin. All Rights reserved.
[ Voor 61% gewijzigd door Flapmo op 13-10-2004 07:26 ]
mjaVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 23:47:
Zucht die Hairchange quest zuigt zwaar! Ik heb nu bijna alles bij elkaar maar die golden hairs zijn echt een hell. Geffen 3 is nagenoeg leeg qua players. En de spawn is best flink. En dat is de enige plek waar er een beetje marionets zitten.
Heb nu alles behalve de glossy hairs, 66 golden hairs, mixture en counteragent.
Glossy hairs zijjn geen probleem het stikt van die sohee-achtige beesten in level 1 van amatsudungeon. Maar die goldens zijn dus wel aardig kut. Vanmiddag 2 uur bezig geweest om er 33 te verzamelen.
Voor alle duidelijkheid dit zijn de requirements voor een nieuwe coupe:
-lvl 60 char
-100 dangles(munak)
-100 short dangles(bongun)
-100 black hairs(sohee)
-100 golden hairs(marionette& violy)
-100 glossy hairs(amatsu beest)
-counteragent
-mixture
99800 zeny
en dan nu maar hopen dat mijn kuif niet gaat vervelen danheb nu namelijk de standaard assassincoupe. Eenkuif staat volgens de charsimulator veel beter bij de meeste headgears.
www.ragnarokcs.com
ach ja gelukkig dropte een lieve bongun/munak slotted shoes.

mischien maar eens proberen met me wiz wat sohees te hunten voor slotted muffler
hmmz als eerste mode gear ga ik straks sparen voor een blinker
denk ook niet dat ik er gebruik van ga maken, heb gewoon al me chars witte spikes gegeven (behalve me mercahnt, die heb rode spikes, en me sin die heeft dat haar waar een oog niet zichtbaar is
die karateki dband staat ook wel leuk met sunnies
@Flapmo
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 13-10-2004 07:39 ]

ben je alweer wat gelevelled?
ik blijf toch in orc dungeon, ook al moet ik veel healen en rusten
gaat toch iig voor me gevoel sneller, mischien dat ik wel even payon 2 ga proberen, hoewel ik dan een andere wapen moet hebben, want die hoppende paaseieren doe ik nauwlijks dmg op

weer bijna base n job up
aco is tot nu toe wel moeillijkste te levellen van wat ik gespeeld heb moet ik zeggen
komt ook omdat geffen aangepast is natuurlijk, maar er zijn andere plekken te vinden
Ik ga weer ff lvl'en,hoop 35/25 ofzo te halen vandaag.
P.S.
Kan iemand mij vertellen wat ik voor skeleton card kan vragen?
heb er zelf ook 2 in de verkoop staan en nog een zooi ander spul
wat ik maar niet kwijtraak

maar heb dankzij dei romantic leaf iig weer 1M+ aan zeny ^^
Vanavond heb ik gelukkig weer even tijd (N9 maar helpen met zijn kapsel dan
En dit weekend begint al donderdag dus dan op naar de lvl 80!!!
die 1M is er zo doorheen en een mocking kost toch al gauw 4.5M

dus ik ben er ook nog lang niet
lucky you-CKY2K- schreef op 13 oktober 2004 @ 12:21:
pff alweer een paar dagen zonder RO!Heb het een beetje erg druk en als ik dan eindelijk thuis ben ben ik versleten!
Vanavond heb ik gelukkig weer even tijd (N9 maar helpen met zijn kapsel dan)
En dit weekend begint al donderdag dus dan op naar de lvl 80!!!

mag hopen dat ik dit weekend 2 levels ha halen zo traag als het nu gaat
bijna niemand wil sharen met een battle aco
is er trouwens een mogelijkheid om op 2 karakters tegelijk in te loggen? (met 2pcs dan)
Heb het alwel eens geprobeerd. Dan wordt je op de andere uitglogd en je krijgt een melding. In de trend van : er is op een andere pc ingelogd.Woohooo schreef op 13 oktober 2004 @ 16:57:
mja hij doet af en toe wat raar ja maar hijs niet echt down..
is er trouwens een mogelijkheid om op 2 karakters tegelijk in te loggen? (met 2pcs dan)
Woa. (shit) Werd net gikkeld door een wanderman. Zat net lekker een paar yoyo en smokies af temaken kwam hij er aan
@bokkie. Zit je nu in de Orc Dungeon?
[ Voor 18% gewijzigd door The_Greater op 13-10-2004 18:55 ]
Als je 2 accounts hebt kan je de RO client 2x starten, maar ik denk niet dat jij 2x betaaldWoohooo schreef op 13 oktober 2004 @ 16:57:
mja hij doet af en toe wat raar ja maar hijs niet echt down..
I've got a feeling...
net terug van aikido eerst ff douchendan nog uurtje orc dungeon
Verwijderd
Was een pokkewerk om te doen maar goed heb nu een kuifje wat een stuk beter staat dan de standaard assassincoupe.
Er zit trouwens 1 nieuwe haarstijl in op dit moment. Een soort krullerig kapsel, ziet er niete cht cool uit maar goed je bent wel de enige waarschijnlijk
en jij durft dat hier te posten zonder een before en after screenshotVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 21:51:
WOOT ik heb mijn haar geknipt
Was een pokkewerk om te doen maar goed heb nu een kuifje wat een stuk beter staat dan de standaard assassincoupe.
Er zit trouwens 1 nieuwe haarstijl in op dit moment. Een soort krullerig kapsel, ziet er niete cht cool uit maar goed je bent wel de enige waarschijnlijk. Je krijgtn ook een gratis dye kleur naar keuze erbij. Dus ik heb mijn haar maar weer wat extra wit gemaakt
.
mja ben nu 44/33
gaat echt fsking traag

solo in orc dungeon, echt stelltje mietjes, niemand wil met een pre-monk shareparty doen

maar dat mag zoiezo ook nietWekkie schreef op 13 oktober 2004 @ 20:20:
[...]
Als je 2 accounts hebt kan je de RO client 2x starten, maar ik denk niet dat jij 2x betaald
maar ze komen er ook nooit achter
//tis wel tijd. truste boys
[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 14-10-2004 01:22 ]
Verwijderd
De screenshots komen nog eerst mijn broertje lief aankijken.
Tsja. Het lvlen gaat niet zo hard meer. Momentele heb ik lvl 40/30 gehaald. Nog 20 tegaan-=BoKKiE=- schreef op 13 oktober 2004 @ 22:26:
[...]
en jij durft dat hier te posten zonder een before en after screenshotjij heiden
mja ben nu 44/33
gaat echt fsking traag
solo in orc dungeon, echt stelltje mietjes, niemand wil met een pre-monk shareparty doenals je gewoon met een dikke party van 8 man ofzo kan sharen gaat het vet veel harder
maar dat snappe ze niet, ze willen alleen maar een healslet hebben
Ik zie je wel @ orc dungeon vanavond.
is goed hoop dat ik er ben, ben erg moe de laatste tijdThe_Greater schreef op 14 oktober 2004 @ 08:15:
[...]
Tsja. Het lvlen gaat niet zo hard meer. Momentele heb ik lvl 40/30 gehaald. Nog 20 tegaan![]()
Ik zie je wel @ orc dungeon vanavond.

zit nu op ongeveer 50% base en 2% job
dus op zich wel goed, drainliars geven lekkere exp maar slaan vaak raak
op zich kan ik max 2 orc zombies tegelijk aan en daarna moet ik healen.
Maar ze geven voornamelijk base exp eigenlijk

Leukste is dat het enorm veel moeite kostte (al was Geffen 3 wel lachen met zijn tweeen) en met zijn huidige gear zie je er niets van!

Als het met een agi/str mage kan dan moet het met een battle aco toch zeker ook wel lukken
)

maare vanaf welk level zijn sohees dan te doen?
want ik heb geen wind wapen
[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 14-10-2004 19:39 ]
zeker met een party
vandaag iig weer 1 base en 1 job omhoog gegaan en alweer op 92% base
morgenavond weer verder
Weet iemand toevallig of dit een feature of een bug is?
uit Akemi's monk guide-CKY2K- schreef op 15 oktober 2004 @ 01:52:
Hmmm vandaag ontdekt dat als ik spirit spheres geactiveerd heb (om mijn hoofd heb zweven) ik mijn monstertjes dan niet mis, maar minstens altijd 5 of 6 hp damage doe (beter dan helemaal niks
)
Weet iemand toevallig of dit een feature of een bug is?
je hebt dus nog maar 2 Spirit SpheresSummon Spirit Sphere (formerly just Spirit Sphere; SS)
Active, 8 SP/sphere, uninterruptable 1.5s base cast time
Manifest part of a Monk's spirit as a small orb that can be used for other skills. They last for 10 minutes or until consumed. Each sphere adds 3 damage per hit for as long as it exists, even if the Monk misses. This damage is multiplied by cards in weapons but not element, making it better than a Star Crumb (which is not affected by card or element), but inferior to Blacksmith's Weapon Research (which can be multiplied by either or both).
lv1 8 SP, maximum of 1 active sphere
lv2 8 SP, maximum of 2 active spheres
lv3 8 SP, maximum of 3 active spheres
lv4 8 SP, maximum of 4 active spheres
lv5 8 SP, maximum of 5 active spheres
Requirements: Iron Fist 2
Required for: Spirit Sphere Absorption (5), Occult Impaction (5), Flee (5)
Recommended: Fundamental skill. All Monks will have 5 here.
Dit topic is gesloten.